Bridgestone e-max 130/70/17 tl,f 62 w (6084)

Produkt Bridgestone e-max 130/70/17 tl,f 62 w (6084) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Bridgestone e-max 130/70/17 tl,f 62 w (6084) upraviť a produkt hľadať znova.

Bridgestone E-Max 130/70/17 TL,F 62 W (6084)

Bridgestone E-Max 130/70/17 TL,F 62 W (6084)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index H (do 210 km/h), index zaťaženia 71 (do 345 kg), bezdušová (TL), zadná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Plánujete tento rok obuť naozaj kvalitné motocyklové pneumatiky, ktoré sa stanú oporou na vašich jazdách? Cestovné vyhotovenie Bridgestone E-Max 130/70/17 TL,F 62 W vás určite prekvapí. Sofistikované zlúčenie zmesi a vzoru dokáže vytvoriť vynikajúcu odozvu a priľnavosť na suchu aj mokre. Tak je to koniec-koncov aj zvykom pri moto pneumatikách z produkcie Bridgestone. Bezdušová pneu moto Bridgestone sadne na zadné koleso cestných a cestovných strojov. O skvelých vlastnostiach tohto modelu svedčí okrem iného aj index rýchlosti H (do 210 km/h) a index nosnosti 71 (do 345 kg). Pri uvedenom konkrétnom type počítajte s rozmermi 130 × 70 × 17. Užite si poriadny výkon vďaka gume na motorku Bridgestone E-Max 130/70/17 TL,F 62 W! Rozhodujúce parametre moto pneumatiky Bridgestone E-Max 130/70/17 TL,F 62 W... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone E-Max 130/70/17 TL,F 62 W (6084) , Bridgestone e-max 130/70/17 tl,f 62 w (6084)

Bridgestone E-Max 200/50/17 TL,R 75 W (6076)

Bridgestone E-Max 200/50/17 TL,R 75 W (6076)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index W (do 270 km/h), index zaťaženia 75 (do 387 kg), bezdušová (TL), zadná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Chcete konečne prezuť na skutočne špičkové moto pneumatiky na dlhé cesty? Cestovné vyhotovenie Bridgestone E-Max 200/50/17 TL,R 75 W potom môže bezpochyby uspokojiť aj vaše nároky. Dômyselné spojenie zmesi a vzoru dokáže vytvoriť jasnú odozvu a grip po daždi aj za sucha. Tak už je to zvykom pri všetkých moto pneu z produkcie Bridgestone. Bezdušová pneu moto Bridgestone skvele sadne na zadné kolesá naked bikov aj touringových mašín. O slušných jazdných vlastnostiach tohto modelu svedčí okrem iného aj index rýchlosti W (do 270 km/h) a index nosnosti 75 (do 387 kg). Pri uvedenom variante počítajte s rozmermi 200 × 50 × 17. Užite si poriadny výkon, nech už pôjdete kamkoľvek vďaka pneu na motorku Bridgestone E-Max 200/50/17 TL,R 75 W! Podstatné funkcie moto pneumatiky Bridgestone E-Max 200/50/17 TL,R... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone E-Max 200/50/17 TL,R 75 W (6076) , Bridgestone bt 46 130/70/17 tl,r 62 h (17397)

Bridgestone E-Max 200/60/16 TL,R 79 V (6077)

Bridgestone E-Max 200/60/16 TL,R 79 V (6077)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index V (do 240 km/h), index zaťaženia 79 (do 437 kg), bezdušová (TL), zadná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Chcete si vybrať skutočne špičkové moto pneumatiky na svoje dlhé cesty na vlastnom stroji? Cestovné vyhotovenie Bridgestone E-Max 200/60/16 TL,R 79 V tieto požiadavky bez kompromisu spĺňa. Sofistikovaná kombinácia zmesi a vzoru dokáže garantovať výbornú odozvu a priľnavosť po daždi aj za sucha. Tak je to koniec-koncov zvykom pri moto pneu z produkcie Bridgestone. Bezdušová pneu moto Bridgestone sa skvele hodí na zadné kolesá cestovných a cestných motoriek. O excelentných jazdných vlastnostiach tohto modelu vás nepochybne presvedčí hodnota rýchlostného indexu V (do 240 km/h) a index nosnosti 79 (do 437 kg). Rozmery sú pri tomto konkrétnom variante 200 × 60 × 16. Užite si poriadny výkon, nech už pôjdete kamkoľvek vďaka moto pneumatike Bridgestone E-Max 200/60/16 TL,R 79 V! Dôležité parametre moto... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone E-Max 200/60/16 TL,R 79 V (6077) , Bridgestone e-max 200/50/17 tl,r 75 w (6076)

Bridgestone E-Max 190/60/17 TL,R 78 V (6081)

Bridgestone E-Max 190/60/17 TL,R 78 V (6081)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index V (do 240 km/h), index zaťaženia 78 (do 425 kg), bezdušová (TL), zadná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Stále nemôžete vybrať skutočne poriadne moto pneu s poriadnym gripom a dlhou výdržou? Cestovné vyhotovenie Bridgestone E-Max 190/60/17 TL,R 78 V vyhovie požiadavkám aj veľmi náročného motorkára. Dômyselné spojenie zmesi a vzoru zabezpečuje jasnú odozvu a grip na suchu aj mokre. Tak je to koniec-koncov aj zvykom pri všetkých moto pneu značky Bridgestone. Bezdušová guma na motorku Bridgestone sa hodí na zadné koleso cestných a cestovných strojov. O výnimočných jazdných vlastnostiach tohto modelu svedčí okrem iného aj rýchlostný index V (do 240 km/h) a index nosnosti 78 (do 425 kg). Rozmery sú pri tomto konkrétnom variante 190 × 60 × 17. Užite si poriadny výkon, nech už pôjdete kamkoľvek vďaka pneumatike na motorku Bridgestone E-Max 190/60/17 TL,R 78 V! Najdôležitejšie prednosti moto pneumatiky... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone E-Max 190/60/17 TL,R 78 V (6081) , Bridgestone a 41 120/70/17 tl,f 58 w (10563)

Bridgestone E-Max 180/70/16 TL,R 77 V (6083)

Bridgestone E-Max 180/70/16 TL,R 77 V (6083)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index V (do 240 km/h), index zaťaženia 77 (do 412 kg), bezdušová (TL), zadná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Stále hľadáte optimálne moto pneu na svoje dlhé cesty na vlastnej mašine? Cestovné vyhotovenie Bridgestone E-Max 180/70/16 TL,R 77 V vám v tom prípade ponúka široké možnosti. Vyvážené prepojenie zmesi a vzoru dokáže zaručiť dokonalú odozvu a grip po daždi aj za sucha. Tak je to koniec-koncov aj zvykom pri všetkých typoch pneu na moto z továrne Bridgestone. Bezdušová guma na motorku Bridgestone je priamo určená na zadné ráfiky cestovných a cestných motoriek. O úchvatných jazdných kvalitách tohto modelu vás bezpochyby presvedčí hodnota rýchlostného indexu V (do 240 km/h) a index nosnosti 77 (do 412 kg). Rozmery sú pri tomto konkrétnom variante 180 × 70 × 16. Užite si poriadny výkon vďaka pneumatike na motorku Bridgestone E-Max 180/70/16 TL,R 77 V! Základné vlastnosti moto pneumatiky Bridgestone... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone E-Max 180/70/16 TL,R 77 V (6083) , Bridgestone battlax bt-45 130/70 – 17 62 h (76046)

Bridgestone E-Max 160/80/15 TL,R 74 S (6119)

Bridgestone E-Max 160/80/15 TL,R 74 S (6119)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index S (do 180 km/h), index zaťaženia 74 (do 375 kg), bezdušová (TL), zadná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Sezóna je tu a vy potrebujete perfektné moto pneumatiky, ktoré zaručia dlhý nájazd aj stabilitu v zákrutách? Cestovné vyhotovenie Bridgestone E-Max 160/80/15 TL,R 74 S vám v tom prípade má čo ponúknuť. Dôkladne otestované spojenie zmesi a dezénu zaručí skvelú odozvu a grip po daždi aj za sucha. Tak je to koniec-koncov aj zvykom pri pneumatikách na motorku z továrne Bridgestone. Bezdušová guma na motorku Bridgestone je určená na zadné ráfiky cestných a cestovných strojov. O skvelých jazdných charakteristikách tohto modelu vás nepochybne presvedčí index rýchlosti S (do 180 km/h) a hmotnostný index 74 (do 375 kg). Rozmery uvedeného variantu sú 160 × 80 × 15. Zlepšite výkon svojej motorky vďaka gume na motorku Bridgestone E-Max 160/80/15 TL,R 74 S! Významné funkcie moto pneu Bridgestone E-Max... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone E-Max 160/80/15 TL,R 74 S (6119) , Continental contigo! 130/70/17 tl,r 62 h (02400350000)

Bridgestone E-Max 120/90/17 TT,F 64 H (6130)

Bridgestone E-Max 120/90/17 TT,F 64 H (6130)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index H (do 210 km/h), index zaťaženia 64 (do 280 kg), dušová (TT), predná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Jar začína a vy hľadáte skutočne špičkové moto pneu s vysokou odolnosťou a maximálnym nájazdom? Cestovné vyhotovenie Bridgestone E-Max 120/90/17 TT,F 64 H vás potom iste zaujme. Vyvážené prepojenie vzoru a zmesi vytvára vynikajúcu odozvu a adhéziu za sucha aj za mokra. Tak už je to zvykom pri všetkých typoch pneu na moto z továrne Bridgestone. Pneu moto Bridgestone je vhodná na predné koleso cestovných aj cestných mašín. O úchvatných jazdných kvalitách tohto modelu vás nepochybne presvedčí index rýchlosti H (do 210 km/h) a hmotnostný index 64 (do 280 kg). Rozmery sú pri tomto konkrétnom variante 120 × 90 × 17. Vytiahnite zo svojho stroja maximum vďaka moto pneumatike Bridgestone E-Max 120/90/17 TT,F 64 H! Najdôležitejšie parametre moto pneumatiky Bridgestone E-Max 120/90/17 TT,F 64 H Cestovné... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone E-Max 120/90/17 TT,F 64 H (6130) , Pirelli angel city 130/70/17 tl,r 62 s (3243400)

Bridgestone Exedra Max E-MAX 90/90 -21 54 H (6133)

Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index H (do 210 km/h), index zaťaženia 54 (do 212 kg), predná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Exedra Max E-MAX cielia na majiteľa ťažkých cestovných motoriek, určených pre jazdu na dlhé vzdialenosti. Ak vlastníte napr. japonský cruiser a nahradíte existujúce gumy pneumatikami Bridgestone, pocítite pri jazde mimoriadnu stabilitu, a to aj vtedy, ak budete prevážať ťažké náklady. Pneumatiky Exedra Max E-MAX totiž tvorí vysoko priľnavá zmes Silica Rich, ktorá zlepší vás balans hlavne na mokrej vozovke. Technológia NanoPro zase účinne zníži trenie a tým predíde deformácii behúňa pri otáčaní pneumatiky. Silné stránky ponúkne Bridgestone Exedra Max E-MAX 90/90 aj v podobe vysokých indexov: pneumatika bez problémov znesie záťaž do 212 kg a čo sa rýchlostné hranice týka, podľa výrobcu je prispôsobená pre jazdu maximálnou rýchlosťou 210 km / h. Kľúčové vlastnosti predné motopneumatiky... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone Exedra Max E-MAX 90/90 -21 54 H (6133) , Dunlop tt900 130/70/17 tl,r,j 62 s (635704)

Bridgestone Exedra Max E-MAX 170/80 B15 77 H (6088)

Bridgestone Exedra Max E-MAX 170/80 B15 77 H (6088)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index H (do 210 km/h), index zaťaženia 77 (do 412 kg), bezdušová (TL), zadná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Chceli by ste si zaobstarať skutočne spoľahlivé motocyklové pneumatiky na dlhé cesty? Cestovné vyhotovenie Bridgestone Exedra Max E-MAX 170/80 B15 77 H toto všetko hravo zvládne! Premyslená kombinácia zmesi a dezénu zabezpečuje dokonalú odozvu a priľnavosť na suchom aj mokrom povrchu. Na to sme už zvyknutí pri moto pneumatikách z produkcie Bridgestone. Bezdušová pneu moto Bridgestone sa inštaluje na zadné kolesá cestovných a cestných motoriek. O skvelých vlastnostiach tohto modelu vás nepochybne presvedčí rýchlostný index H (do 210 km/h) a hmotnostný index 77 (do 412 kg). Pri uvedenom konkrétnom type počítajte s rozmermi 170 × 80 × 15. Užite si poriadny výkon vďaka moto pneumatike Bridgestone Exedra Max E-MAX 170/80 B15 77 H! Zásadné funkcie motocyklovej pneumatiky Bridgestone Exedra Max E-MAX... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone Exedra Max E-MAX 170/80 B15 77 H (6088) , Metzeler roadtec 01 130/70/17 tl, r 62 h (3132600)

Bridgestone Exedra Max E-MAX 150/80 – 16 71 H (6116)

Bridgestone Exedra Max E-MAX 150/80 – 16 71 H (6116)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index H (do 210 km/h), index zaťaženia 71 (do 345 kg), bezdušová (TL), predná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Chcete kvalitné moto pneu na svoje dlhé cesty na vlastnom stroji? Cestovné vyhotovenie Bridgestone Exedra Max E-MAX 150/80 – 16 71 H by potom rozhodne nemalo ujsť vašej pozornosti. Prepracovaná kombinácia dezénu a zmesi vytvára znamenitú odozvu a grip nielen na suchu. A to je bezpochyby spoločný znak pri všetkých moto pneumatikách z továrne Bridgestone. Bezdušová pneu moto Bridgestone sa obúva na predné koleso cestovných a cestných motoriek. O bezchybných charakteristikách tohto modelu svedčí tiež hodnota rýchlostného indexu H (do 210 km/h) a hmotnostný index 71 (do 345 kg). Pri uvedenom variante počítajte s rozmermi 150 × 80 × 16. Užite si poriadny výkon vďaka pneu na motorku Bridgestone Exedra Max E-MAX 150/80 – 16 71 H! Rozhodujúce vlastnosti motocyklovej pneumatiky Bridgestone Exedra Max... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone Exedra Max E-MAX 150/80 – 16 71 H (6116) , Bridgestone e-max 190/60/17 tl,r 78 v (6081)

Bridgestone Exedra Max E-MAX 180/70 -15 76 H (6118)

Bridgestone Exedra Max E-MAX 180/70 -15 76 H (6118)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index H (do 210 km/h), index zaťaženia 76 (do 400 kg), bezdušová (TL), zadná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Exedra Max E-MAX cielia na majiteľa ťažkých cestovných motoriek, určených pre jazdu na dlhé vzdialenosti. Ak vlastníte napr. japonský cruiser a nahradíte existujúce gumy pneumatikami Bridgestone, pocítite pri jazde mimoriadnu stabilitu, a to aj vtedy, ak budete prevážať ťažké náklady. Pneumatiky Exedra Max E-MAX totiž tvorí vysoko priľnavá zmes Silica Rich, ktorá zlepší vás balans hlavne na mokrej vozovke. Technológia NanoPro zase účinne zníži trenie a tým predíde deformácii behúňa pri otáčaní pneumatiky. Silné stránky ponúkne Bridgestone Exedra Max E-MAX 180/70 aj v podobe vysokých indexov: pneumatika bez problémov znesie záťaž do 400 kg a čo sa rýchlostné hranice týka, podľa výrobcu je prispôsobená pre jazdu maximálnou rýchlosťou 210 km / h. Kľúčové vlastnosti zadnej... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone Exedra Max E-MAX 180/70 -15 76 H (6118) , Continental contitwist sport sm 130/70/17 tl,r 62 h (02400950000)

Bridgestone Exedra Max E-MAX 140/90 – 15 70 H (6122)

Bridgestone Exedra Max E-MAX 140/90 – 15 70 H (6122)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index H (do 210 km/h), index zaťaženia 70 (do 335 kg), bezdušová (TL), zadná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Chcete mať špičkové moto pneumatiky s vynikajúcim kilometrovým výkonom a dobrým gripom? Cestovné vyhotovenie Bridgestone Exedra Max E-MAX 140/90 – 15 70 H vás rozhodne zaujme. Prepracované spojenie dezénu a zmesi zaručuje vynikajúcu odozvu a adhéziu za sucha aj po daždi. Tak už je to zvykom pri všetkých moto pneu značky Bridgestone. Bezdušová pneu moto Bridgestone je priamo určená na zadné ráfiky cestovných aj cestných mašín. O slušných jazdných charakteristikách tohto modelu svedčí tiež index rýchlosti H (do 210 km/h) a index nosnosti 70 (do 335 kg). Pri uvedenom konkrétnom type počítajte s rozmermi 140 × 90 × 15. Zlepšite výkon svojej motorky vďaka moto pneumatike Bridgestone Exedra Max E-MAX 140/90 – 15 70 H! Dôležité parametre moto pneu Bridgestone Exedra Max E-MAX 140/90 – 15 70 H Cestovné... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone Exedra Max E-MAX 140/90 – 15 70 H (6122) , Bridgestone tw 152 150/70/17 tl,e 69 h (77509)

Bridgestone Exedra Max E-MAX 100/90 – 19 57 H (6117)

Bridgestone Exedra Max E-MAX 100/90 – 19 57 H (6117)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index H (do 210 km/h), index zaťaženia 57 (do 230 kg), bezdušová (TL), predná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Vyberáte skutočne poctivé moto pneumatiky s extrémnym kilometrovým výkonom a dobrou priľnavosťou? Cestovné vyhotovenie Bridgestone Exedra Max E-MAX 100/90 – 19 57 H ponúka skutočne veľký jazdný potenciál. Premyslená kombinácia vzoru a zmesi vie ponúknuť výbornú odozvu a grip po daždi aj za sucha. Na to sme koniec-koncov zvyknutí pri všetkých pneu na moto z produkcie Bridgestone. Bezdušová guma na motorku Bridgestone sa inštaluje na predné kolesá cestných a cestovných strojov. O výborných jazdných kvalitách tohto modelu vás bezpochyby presvedčí rýchlostný index H (do 210 km/h) a hmotnostný index 57 (do 230 kg). Rozmery sú pri tomto konkrétnom variante 100 × 90 × 19. Vytiahnite zo svojho stroja maximum vďaka pneu na moto Bridgestone Exedra Max E-MAX 100/90 – 19 57 H! Základné funkcie moto pneu... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone Exedra Max E-MAX 100/90 – 19 57 H (6117) , Bridgestone e-max 180/70/16 tl,r 77 v (6083)

AlzaPower MAX-E 100 W čierny (APW-SC1A1D100)

AlzaPower MAX-E 100 W čierny (APW-SC1A1D100)
Detail

Solárny panel – pre mobilné telefóny, notebooky, nabíjacie stanice a iné, výkon 100W, skladací, výstupy 1 × DC 18V/5,56, 1 × USB 2,1 A, funkcia pre nabíjanie autobatérie, články Sunpower, monokryštalické, efektivita 23.5%, LED indikácia nabíjania, rozmery 540×540×10mm (zložené), 1230×540×5mm (rozložené) Ekologický zdroj energie nielen pre cestovanieMôžete byť kilometre ďaleko od najbližšej zásuvky, napriek tomu budete mať vďaka solárnemu panelu AlzaPower MAX-E 100 W dostatok elektrickej energie pre nabíjanie mobilného telefónu, notebooku, tabletu, ale aj našej vysokokapacitnej nabíjacej stanice AlzaPower Station PS450 a ďalších zariadení.Vysoká kvalitavyhotoveniaSolárny panel AlzaPower sme vybavili vysokokvalitnými monokryštalickými článkami Sunpower s účinnosťou 23,5 %. Na nabíjanie je možné použiť dva výstupy – 1 × DC a 1 × USB. Sklápacia podpera umožňuje ľahké rozloženie a zachytenie maximálneho množstva slnečného žiareniaAlzaPower vydrží naozajveľaNáš... (alza.sk)

Podobné produkty ako AlzaPower MAX-E 100 W čierny (APW-SC1A1D100) , Bridgestone bt 46 110/70/17 tl,f 54 h (17388)

AlzaPower MAX-E 200 W čierny (APW-SC2A1D2C200)

AlzaPower MAX-E 200 W čierny (APW-SC2A1D2C200)
Detail

Solárny panel – pre mobilné telefóny, notebooky, nabíjacie stanice a iné, výkon 200W, skladací, výstupy 1x DC (XT-60) 23V/8,7A, 2× USB-C PD 45W, 2× USB-A 24 W, monokryštalický, efektivita 20%, rozmery 540×580×60mm (zložené), 2480×540×25mm (rozložené), redukcia na DC5521 v balení, napájanie cez pevný napájací kábel s konektorom XT60 (alebo redukciu XT60/DC55201, súčastou balenia), dĺžka napájacieho kábla 2,95 m Výber značkyAlzaPowerAlzaErgoAlzaGuardBlackmontEternicoFerridaLa ProromanceAlzaCaféSolárny panel pre AlzaPower StationZakúpili ste jednu z našich nabíjacích staníc AlzaPower Station a chceli by ste na jej nabíjanie využiť slnečnú energiu? Predstavujeme vám solárny panel AlzaPower MAX-E 200 W, ktorý je kompatibilný nielen s našimi nabíjacími stanicami, ale je vhodný aj na napájanie mobilných telefónov, tabletov, notebookov, power bank, Bluetooth reproduktorov a inej drobnej elektroniky. Jeho služby využijete predovšetkým pri kempovaní či pobyte na chate bez... (alza.sk)

Podobné produkty ako AlzaPower MAX-E 200 W čierny (APW-SC2A1D2C200) , Bridgestone ax 41s 120/70/17 tl,f 58 h (16617)

WTB Groov-E 27.5x2.4 (62-584) Comp 60TPI DNA tire w/ reflective strip Wire Black

Detail

Groov-E kombinuje vysoko výkonnú 60 tpi konštrukciu s odolnou drôtenou pätkou, aby zaistil vysokú spoľahlivosť za dosiahnuteľnú cenu. Celý behúň má textúrovaný povrch s drážkami na odvod vody, ktoré poskytujú istú trakciu za sucha aj za mokra. Plášte Groov-E majú z boku reflexný prúžok, ktorý zvyšuje bezpečnosť tým, že cyklistov v mestskom prostredí zviditeľní pre motoristov a iných účastníkov cestnej premávky. Tí, ktorí jazdia na elektrobicykloch, nájdu neuveriteľne odolný mestský plášť, ktorý zároveň neobetuje výkon. POUŽITIE: Urban - E-bike REFLEXNÝ PÁSIK Bočnica Groov-E je vybavená reflexným pásikom, vďaka ktorému sú cyklisti pre motoristov v mestskom prostredí viditeľnejší. DRÁŽKY NA ODVOD VODY Drážky smerujú vodu preč od stredovej línie behúňa, aby poskytovali konzistentnú trakciu, aj keď prší. TEXTUROVANÝ BEHÚŇ DO VŠETKÝCH PODMIENOK Popasuje sa s terénom pre lepšie brzdenie a trakciu v zákrutách na vozovke a zároveň poskytuje istotu na občasnej gravel ceste. Dostatočná trakcia pre každú mestskú situáciu, ale nie dostatočná na to, aby vás spomalila. PLÁŠŤ 60 TPI Plášť 60 tpi zvyšuje jazdný komfort, znižuje hmotnosť a zlepšuje celkový výkon v porovnaní s tradičným mestským 30 tpi plášťom. Plášte Comp s dušou sú vybavené odolnou drôtenou pätkou, ktorá si vyžaduje inštaláciu duše do plášťa. ULTIMÁTNY HYBRIDNÝ PLÁŠŤ PRE E-BIKE Každý aspekt tohto plášťa bol špeciálne navrhnutý tak, aby zlepšil váš zážitok z jazdy na e-biku. Groov-E maximalizuje odolnosť, trakciu, podporu, viditeľnosť jazdca a výkon za každého počasia v mestskom prostredí. TPI : 60.0 Krajina pôvodu : Čína Hmotnosť (g) : 970.0 Farba podľa výrobcu : Black Farba : Čierna Šírka (mm) : 62.0 Typ : Drôtený Priemer : 27,5" (584 mm) Šírka (inch) : 2.4 (muziker.com)

Podobné produkty ako WTB Groov-E 27.5x2.4 (62-584) Comp 60TPI DNA tire w/ reflective strip Wire Black , Bridgestone e-max 120/90/17 tt,f 64 h (6130)

Bridgestone E 50 140/80/18 TT,R 70 P (19884)

Bridgestone E 50 140/80/18 TT,R 70 P (19884)
Detail

Moto pneumatika – použitie: enduro, rýchlostný index P (do 150 km/h), index zaťaženia 70 (do 335 kg), dušová (TT), zadná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Chcete si vybrať kvalitné moto pneumatiky, s ktorými si vychutnáte skutočné dobrodružstvo? Enduro vyhotovenie Bridgestone E 50 140/80/18 TT,R 70 P vyhovie požiadavkám aj veľmi náročného motorkára. Sofistikované zlúčenie zmesi a dezénu zabezpečuje dobrú odozvu a priľnavosť nielen na suchu. A to je bezpochyby spoločný znak pri všetkých typoch pneu na motorku z produkcie značky Bridgestone. Guma na motorku Bridgestone je určená na montáž na zadné koleso enduro motoriek. O úžasných vlastnostiach tohto modelu vás bezpochyby presvedčí index rýchlosti P (do 150 km/h) a hmotnostný index 70 (do 335 kg). Pri uvedenom konkrétnom type počítajte s rozmermi 140 × 80 × 18. Užite si dobrodružstvo naplno vďaka pneu na moto Bridgestone E 50 140/80/18 TT,R 70 P! Významné parametre moto pneu Bridgestone E 50 140/80/18... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone E 50 140/80/18 TT,R 70 P (19884) , Bridgestone ml 50 130/70/12 tl,f/r 56 l (76916)

YAMAHA YBS 62 E

Detail

• Barytónový saxofón je určený pre profesionálnych hráčov • Telo je vyrobené z mosadze (ručne tepané) • Horná Fis klapka • Predné F• Klapka z Cis-ka do B-čka• Spodné A • Hardware - poniklovaná zliatina niklu a striebra • Nastaviteľná plastová opierka palca • Náustok MPBS5C• Zlatý lak Príslušenstvo: • Yamaha ligatúra • Mazadlo (cork) • Leštiaca handrička • Plastová krytka náustku • Popruh na krk • Plátok • Púzdro (melodyshop.sk)

Podobné produkty ako YAMAHA YBS 62 E , Continental tkc 70 120/70/17 tl,f 58 w (02444630000)

Salomon E S/Max W 1947 + M11 GW L80 162 cm

Salomon E S/Max W 1947 + M11 GW L80 162 cm
Detail

Ľahké a svižné lyže E S/Max W 1947 sú dokonalou voľbou pre ženy. Kombinácia ľahkého viazania s našou najľahšou lyžou sa vyznačuje exkluzívnym dizajnom obmedzeným na 1947 párov, vďaka ktorému na svahoch nezostanete bez povšimnutia! Špecifikácia: Edge Amplifier SL: Prepracovaná dvojdielna konštrukcia poskytuje o 30% viac priľnavosti, zaisťuje špičkový prenos energie na hrany lyží a bezkonkurenčný zážitok z jazdy. Full Dual Core: Nová konštrukcia jadra kombinujúca topoľové drevo a penu poskytuje odľahčenie lyže a zlepšenie výkonu. Ti Binding Reinforcement: Titánová vložka, prebiehajúca po celej lyži zaisťuje dobrú priľnavosť hrán a maximálny výkon na tvrdom snehu. Ochrana špičky a pätky Balenie obsahuje viazanie M11 GW L80 Hmotnosť (g) : 2840.0 Typ lyží : Slalomky Úroveň schopností : Pokročilý Technológia : Nízka hmotnosť Dĺžka (cm) : 162.0 Dĺžka oblúka : Stredný (14-17 m) Modelový rok : 20/21 Lyžiarske viazanie : M11 GW L80 Typ zjazdovky : Upravená zjazdovka Farba : Hnedá Šírka stredu : 72 mm Technológia : Edge Amplifier Veková skupina : Dospelý Krajina pôvodu : Bulharsko Šírka zadnej časti : 105 mm Dĺžka : 162 cm Farba podľa výrobcu : Lite Brown/Black Pohlavie : Ženy Rádius : 14 m Technológia : Full Camber Šírka špičky : 120 mm Jadro : Drevo (muziker.com)

Podobné produkty ako Salomon E S/Max W 1947 + M11 GW L80 162 cm , Continental contisportattack 130/70/16 tl,f 61 w (02440030000)

Einhell TE-RH 38 E SDS max-kladivo 1050 W + púzdro

Einhell TE-RH 38 E SDS max-kladivo    1050 W + púzdro
Detail

Rotačné kladivo TE-RH 38 E s pneumatickým príklepovým mechanizmom je vysoko kvalitný a mimoriadne univerzálny agregát pre náročné stavebné, renovačné a sekacie práce. Vďaka vŕtaniu s príklepom a sekaniu s fixáciou sekáča alebo bez neho má univerzálny stroj tri funkcie na univerzálne použitie. Hlavná rukoväť príklepovej vŕtačky je tlmená vibráciami a prostredníctvom „lisovacieho ovládania“ signalizuje optimálny kontaktný tlak - dôležitú podporu pre prácu s nízkym opotrebením a napriek tomu rýchlu prácu. Hliníková prevodová hlava príklepovej vŕtačky má robustnú štruktúru a 2 LED diódy poskytujú informácie o pripravenosti na použitie a potrebe servisu z dôvodu opotrebenia kefy. Dodanie v praktickom prepravnom a skladovacom kufri. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Einhell TE-RH 38 E SDS max-kladivo 1050 W + púzdro , Bridgestone s 21 120/60/17 tl,f 55 w (8441)

Bridgestone X10 110/90/19 TT,R 62 M (9789)

Bridgestone X10 110/90/19 TT,R 62 M (9789)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cross, rýchlostný index M (do 130 km/h), index zaťaženia 62 (do 265 kg), dušová (TT), zadná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Stále vyberáte skutočne spoľahlivé moto pneumatiky na náročné stúpania aj rozbahnené zákruty? Cross vyhotovenie Bridgestone X10 110/90/19 TT,R 62 M vás rozhodne zaujme. Dôkladne otestovaná kombinácia zmesi a vzoru dokáže zaručiť čitateľnú odozvu a adhéziu za sucha aj po daždi. Tak je to koniec-koncov zvykom pri moto pneu z produkcie značky Bridgestone. Pneu moto Bridgestone sa skvele hodí na zadné ráfiky krosových strojov. O bezchybných jazdných charakteristikách tohto modelu svedčí tiež rýchlostný index M (do 130 km/h) a index nosnosti 62 (do 265 kg). Pri uvedenom variante počítajte s rozmermi 110 × 90 × 19. Vytiahnite zo svojho stroja maximum vďaka motopneu Bridgestone X10 110/90/19 TT,R 62 M! Zásadné prednosti moto pneumatiky Bridgestone X10 110/90/19 TT,R 62 M Cross vyhotovenie motocyklovej... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone X10 110/90/19 TT,R 62 M (9789) , Bridgestone t 31 120/60/17 tl,f 55 w (10538)

Bridgestone X40 110/90/19 TT,R 62 M (7191)

Bridgestone X40 110/90/19 TT,R 62 M (7191)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cross, rýchlostný index M (do 130 km/h), index zaťaženia 62 (do 265 kg), dušová (TT), zadná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Chceli by ste si zaobstarať optimálne moto pneumatiky na kamenisté povrchy, poriadne bahno aj prudké vertikálne stúpanie? Cross vyhotovenie Bridgestone X40 110/90/19 TT,R 62 M uspokojí aj takéto náročné požiadavky. Vyvážené prepojenie zmesi a vzoru dokáže zaručiť dokonalú odozvu a grip za sucha aj po daždi. Tak je to koniec-koncov aj zvykom pri pneumatikách na motorku z produkcie značky Bridgestone. Guma na motorku Bridgestone je určená na montáž na zadné kolesá krosových motoriek. O výnimočných charakteristikách tohto modelu svedčí okrem iného aj index rýchlosti M (do 130 km/h) a index nosnosti 62 (do 265 kg). Pri uvedenom konkrétnom type počítajte s rozmermi 110 × 90 × 19. Vyžmýkajte zo svojej mašiny maximum vďaka pneu na motorku Bridgestone X40 110/90/19 TT,R 62 M! Hlavné parametre motocyklovej... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone X40 110/90/19 TT,R 62 M (7191) , Bridgestone bt 023 160/70/17 tl,r 73 w (3437)

Bridgestone BT 46 130/70/17 TL,R 62 H (17397)

Bridgestone BT 46 130/70/17 TL,R 62 H (17397)
Detail

Moto pneumatika – použitie: cestovné, rýchlostný index H (do 210 km/h), index zaťaženia 62 (do 265 kg), bezdušová (TL), zadná, DOT max. 2 roky veku, 95% do jedného roka Stále nemôžete vybrať naozaj perfektné moto pneumatiky s vynikajúcim kilometrovým výkonom a dobrým gripom? Cestovné vyhotovenie Bridgestone BT 46 130/70/17 TL,R 62 H spĺňa aj najnáročnejšie požiadavky všetkých motocyklových jazdcov. Dôkladne otestovaná kombinácia zmesi a vzoru zabezpečuje dostatočnú odozvu a adhéziu za sucha aj po daždi. Na to sme, samozrejme, zvyknutí pri všetkých motopneumatikách z výrobnej linky Bridgestone. Bezdušová guma na motorku Bridgestone sadne na zadné kolesá naked bikov aj touringových mašín. O excelentných jazdných charakteristikách tohto modelu vás nepochybne presvedčí index rýchlosti H (do 210 km/h) a index nosnosti 62 (do 265 kg). Pri uvedenom variante počítajte s rozmermi 130 × 70 × 17. Užite si poriadny výkon vďaka motocyklovej pneumatike Bridgestone BT 46... (alza.sk)

Podobné produkty ako Bridgestone BT 46 130/70/17 TL,R 62 H (17397) , Bridgestone bt 45 110/70/17 tl,f,g 54 h (78300)

FAG N206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG N206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG N206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min , Bridgestone r 11 120/70/17 tl,f, medium 58 v (10528)

FAG NJ206-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NJ206-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NJ206-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min , Dunlop mutant 110/70/17 tl,f 54 w (636493)

FAG NJ305-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NJ305-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NJ305-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min , Dunlop mutant 120/70/17 tl,f 58 w (636495)

FAG NJ2206-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NJ2206-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NJ2206-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min , Dunlop sportmax gpr300 130/70/16 tl,f 61 w (635421)

FAG NJ2206-E-M1A valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NJ2206-E-M1A valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NJ2206-E-M1A valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min , Pirelli sport demon 130/70 -17 62 h (2589500)

FAG NJ206-E-M1A valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NJ206-E-M1A valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NJ206-E-M1A valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min , Dunlop arrowmax streetsmart 130/70 -17 62 h (630372)

FAG NU305-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU305-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NU305-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min , Michelin pilot street 130/70 – 17 62 s (758449)

FAG NU2305-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU2305-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NU2305-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU206-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU206-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NU206-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NUP2206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NUP2206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NUP2206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NUP2305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NUP2305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NUP2305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU2206-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU2206-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NU2206-E-M1 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NJ305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NJ305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NJ305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NJ2305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NJ2305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NJ2305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NUP206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NUP206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NUP206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG N305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG N305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG N305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NU206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NJ206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NJ206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NJ206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU2305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU2305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NU2305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU2206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU2206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NU2206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NUP305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NUP305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NUP305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NJ2206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NJ2206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NJ2206-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 30 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

FAG NU305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min
Detail

Valčekové ložiská v klietkach sú jednotky, ktoré pozostávajú z pevných vonkajších a vnútorných krúžkov a valcových súprav a klietkových zostáv. Vonkajšie krúžky majú z oboch strán pevné rebrá alebo sú bez rebier, vnútorné krúžky sú k dispozícii v rôznych prevedeniach:Einreihig:· N = vnútorný krúžok s 2 rebrami, vonkajší krúžok nemá rebrá · NU = vnútorný krúžok bez rebier · NJ = vnútorný krúžok s 1 rebrom na vnútornom krúžku · NUP = vnútorný krúžok s 1 pevným rebrom a 1 voľnou prírubouZweireihig:· NN = dvojradové valčekové ložisko · NNU = dvojradové valčekové ložisko Klietka zabráni vzájomnému dotyku valivých valcov pri valcovaní. Valčekové ložiská sú veľmi tuhé, odolávajú veľkým radiálnym zaťaženiam a vďaka klietke sú vhodné pre vyššie rýchlosti. Ložiská je možné demontovať, a preto sa ľahšie inštalujú a demontujú. Toto umožňuje pevné uloženie oboch ložiskových krúžkov. Die unterschiedlichen Ausführungen werden durch sogenannte Nachsetzzeichen gekennzeichnet:C3, C4 = svetlá trieda E = zosilnené prevedenie EX = zosilnené prevedenie M1 = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená valčekom M1A = klietka z masívnej mosadze, dvojdielna, vedená okrajom na vonkajšom krúžku TVP2 = klietka z plastu JP3 = klec z oceľového plechu Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako FAG NU305-E-TVP2 valčekové ložisko Ø otvoru 25 mm Vonkajší Ø 62 mm Počet otáčok (max.) 12000 U/min

ESPEWE Modelle 95602 H0 IFA S4000 TLF, hasiči

ESPEWE Modelle 95602 H0 IFA S4000 TLF, hasiči
Detail

ESPEWE Modelle-hotový model. (conrad.sk)

Podobné produkty ako ESPEWE Modelle 95602 H0 IFA S4000 TLF, hasiči

MAX NEO bunda biela 62

MAX NEO bunda biela 62
Detail

pánska pracovná bunda so zapínaním na zips krytým légou; odopínateľné rukávy; 2 predné vrecká, 2 náprsné vrecká; zosilnenie namáhaných miest lakťov a ramien; pružné manžety rukávov a spodný obvod v páse. (tonerpartner.sk)

Podobné produkty ako MAX NEO bunda biela 62

MAX NEO bunda červená 62

MAX NEO bunda červená 62
Detail

pánska pracovná bunda so zapínaním na zips krytým légou; odopínateľné rukávy; 2 predné vrecká, 2 náprsné vrecká; zosilnenie namáhaných miest lakťov a ramien; pružné manžety rukávov a spodný obvod v páse. (tonerpartner.sk)

Podobné produkty ako MAX NEO bunda červená 62

MAX NEO bunda antracit 62

MAX NEO bunda antracit 62
Detail

pánska pracovná bunda so zapínaním na zips krytým légou; odopínateľné rukávy; 2 predné vrecká, 2 náprsné vrecká; zosilnenie namáhaných miest lakťov a ramien; pružné manžety rukávov a spodný obvod v páse. (tonerpartner.sk)

Podobné produkty ako MAX NEO bunda antracit 62
Bridgestone E-Max 130/70/17 TL,F 62 W (6084), Bridgestone BT 46 130/70/17 TL,R 62 H (17397), Bridgestone E-Max 200/50/17 TL,R 75 W (6076), Bridgestone A 41 120/70/17 TL,F 58 W (10563), Bridgestone Battlax BT-45 130/70 – 17 62 H (76046), Continental ContiGo! 130/70/17 TL,R 62 H (02400350000), Pirelli Angel City 130/70/17 TL,R 62 S (3243400), Dunlop TT900 130/70/17 TL,R,J 62 S (635704), Metzeler Roadtec 01 130/70/17 TL, R 62 H (3132600), Bridgestone E-Max 190/60/17 TL,R 78 V (6081), Continental ContiTwist Sport SM 130/70/17 TL,R 62 H (02400950000), Bridgestone TW 152 150/70/17 TL,E 69 H (77509), Bridgestone E-Max 180/70/16 TL,R 77 V (6083), Bridgestone BT 46 110/70/17 TL,F 54 H (17388), Bridgestone AX 41S 120/70/17 TL,F 58 H (16617), Bridgestone E-Max 120/90/17 TT,F 64 H (6130), Bridgestone ML 50 130/70/12 TL,F/R 56 L (76916), Continental TKC 70 120/70/17 TL,F 58 W (02444630000), Continental ContiSportAttack 130/70/16 TL,F 61 W (02440030000), Bridgestone S 21 120/60/17 TL,F 55 W (8441), Bridgestone T 31 120/60/17 TL,F 55 W (10538), Bridgestone BT 023 160/70/17 TL,R 73 W (3437), Bridgestone BT 45 110/70/17 TL,F,G 54 H (78300), Bridgestone R 11 120/70/17 TL,F, Medium 58 V (10528), Dunlop Mutant 110/70/17 TL,F 54 W (636493), Dunlop Mutant 120/70/17 TL,F 58 W (636495), Dunlop Sportmax GPR300 130/70/16 TL,F 61 W (635421), Pirelli Sport Demon 130/70 -17 62 H (2589500), Dunlop ARROWMAX STREETSMART 130/70 -17 62 H (630372), Michelin Pilot Street 130/70 – 17 62 S (758449)