Novinka pre rok 2021: Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58585 Sada 2 prídavných automobilov BR 412 ICE 4 DB AG VI, klimatická ochrana verzie AC , Stagg ac-1048-brNovinka pre rok 2021: Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58581 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ verzie DB AG AC , Stagg ac-1254-brNovinka pre rok 2021: Sada 3 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viac jednotiek BR 412/812, ktoré spoločne vyvinuli Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. Vďaka tomuto konceptu môže vlak môžu byť ľahko prispôsobené individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Základnou konfiguráciou bol doteraz DB Objednaných bolo 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré sa skladali z motorových koncových alebo riadiacich automobilov, motorových sedacích vozňov a palubných bistrov, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a servisných vozňov. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58587 H0 3-dielna sada doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" verzie DB AG AC , Stagg ac-1356-brNovinka pre rok 2021: zodpovedajúca súprava automobilov na ochranu klímy na vytváranie prototypov vlakových súprav. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58580 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG , Stagg ac-12st-brNovinka pre rok 2021: Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58584 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG , Kappa sada prídavných halogenových svetlometov na motocykel (ks310)Novinka pre rok 2021: Sada 3 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58586 H0 3-dielna sada doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG , Intezze piko 3 (8594193721634)Novinka pre rok 2021: Doplnkové auto pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58583 H0 prídavný automobil BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG, verzia na striedavý prúd , Yato sťahovák pružín tlmičov automobilov 2 ks (5906083925467)Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 v DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky BR 412/812, ktoré sú spoločne vyvinuté spoločnosťami Siemens a Bombardier, sú poháňané niekoľkými automobilmi, takzvanými motorovými vozidlami. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Prostredníctvom tohto konceptu vlak môže sa dajú ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet sedadiel. Doteraz bola DB základnou konfiguráciou Bolo objednaných 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré pozostávali z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sedacích automobilov a palubných bistier, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58591 Sada H0 2 prídavných vozidiel BR 412 ICE 4, DB AG , Stagg vi-reg-4Novinka pre rok 2021: Doplnkové auto pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58582 H0 prídavný automobil BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG , Dowell dwl-412Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 v DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky BR 412/812, ktoré sú spoločne vyvinuté spoločnosťami Siemens a Bombardier, sú poháňané niekoľkými automobilmi, takzvanými motorovými vozidlami. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Prostredníctvom tohto konceptu vlak môže sa dajú ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet sedadiel. Doteraz bola DB základnou konfiguráciou Bolo objednaných 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré pozostávali z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sedacích automobilov a palubných bistier, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58590 Sada H0 2 prídavných vozidiel BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 2. trieda , Ac/dc - black ice - plagát 65 × 91,5 cm (5050574316347)Prídavné vozidlo pre PIKO ICE 4 z DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky BR 412/812, ktoré sú spoločne vyvinuté spoločnosťami Siemens a Bombardier, sú poháňané niekoľkými automobilmi, takzvanými motorovými vozidlami. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Prostredníctvom tohto konceptu vlak môže sa dajú ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet sedadiel. Doteraz bola DB základnou konfiguráciou Bolo objednaných 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré pozostávali z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sedacích automobilov a palubných bistier, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58593 Prídavné vozidlo H0 BR 412 ICE 4, DB AG , Select future light db veľkosť 4 (5703543201433)Prídavné vozidlo pre PIKO ICE 4 z DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky BR 412/812, ktoré sú spoločne vyvinuté spoločnosťami Siemens a Bombardier, sú poháňané niekoľkými automobilmi, takzvanými motorovými vozidlami. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Vďaka tejto koncepcii je možné vlak ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doteraz bola DB základnou konfiguráciou Bolo objednaných 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré pozostávali z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sedacích automobilov a palubných bistier, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58592 Prídavné vozidlo H0 BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 2. trieda , Emos prepäťová ochrana 900j, 4 zásuvky, 2 m, biela (1909040200)Novinka pre rok 2021: Teraz v aktuálnej verzii „ochrana klímy“. Vlak zaujme najjemnejšou tlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie 2 viacerých jednotiek, realistickým rôznym dizajnom automobilov, spotrebou energie zo všetkých kolies koncových vozňov, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenou svetla biela / červená. Spotrebu energie pre bezprúdové úseky riadi vedúci koncový vozeň bez mechaniky brzdenia, aby sa vlak mohol zastaviť v strede, napriek poháňanému motorovému vozňu, presne pred návesťami ukazujúcimi zastavenie. Prepracovaný model má tiež 2 výkonné motory so zotrvačníkami, osvetlenie kabíny a vo výrobnom závode je vybavený vnútorným osvetlením. Špeciálne navrhnutý, výrobcom nainštalovaný 20-kolíkový dekodér a zvukový modul PIKO najnovšej generácie zvládne dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®. Vstavaný reproduktor je presne zladený s viacerými jednotkami. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako je hluk motora, klaksóny, pískanie bŕzd a ďalšie vypínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Koncové svetlo je možné prepínať samostatne. V analógovom režime je tiež možný zvuk - iba hluk motora. Vzhľadom na dôslednú implementáciu v mierke je možné viacnásobnú jednotku používať iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 51406 Elektrická jednotka H0 BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" 4-dielnej verzie DB AG , Emos prepäťová ochrana 1800j, 4 zásuvky, 2 m, čierna (1909040201)S modelom ICE 4 od spoločnosti DB AG v skutočnom meradle sa objavuje vrchol modelovej železnice roka od spoločnosti PIKO! Model zaujme tým najlepším lakom a potlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie dvoch jednotiek, realisticky rozdielnymi verziami automobilov, pomocným pohonom všetkých kolies koncových vozidiel, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenami bieleho / červeného svetla. Vývodový hriadeľ pre bezprúdové úseky je riadený z vedúceho vagónu bez brzdnej mechaniky, aby vlak mohol napriek zastavenému vozidlu uprostred zastaveného vozidla presne stáť pred návesťami zastavenia. Prepracovaný model má tiež dva výkonné motory so zotrvačníkmi, osvetlenie kabíny vodiča, špeciálne navrhnuté rozhranie pre špeciálny PIKO SmartDecoder 4.1 pre ICE 4 a je pripravený na nekomplikovanú inštaláciu vnútorného osvetlenia, ktoré prináša detailné vnútorné vybavenie. Motorové vozidlo v základnej súprave už má osvetlenie interiéru z výroby, ktoré je možné aktivovať pomocou kontaktov. Nekomplikované dodatočné vybavenie špeciálnym zvukovým modulom # 56429 a reproduktorom je pripravený na upratanej doske. Kvôli dôslednej implementácii v mierke je možné použiť viac jednotiek iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51400 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl. , Beautyrelax br-565 (br-565r)S modelom ICE 4 od spoločnosti DB AG v skutočnom meradle sa objavuje vrchol modelovej železnice roka od spoločnosti PIKO! Model zaujme tým najlepším lakom a potlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie dvoch jednotiek, realisticky rozdielnymi verziami automobilov, pomocným pohonom všetkých kolies koncových vozidiel, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenami bieleho / červeného svetla. Vývodový hriadeľ pre bezprúdové úseky je riadený z vedúceho vagónu bez brzdnej mechaniky, aby vlak mohol napriek zastavenému vozidlu uprostred zastaveného vozidla presne stáť pred návesťami zastavenia. Prepracovaný model má tiež dva výkonné motory so zotrvačníkmi, osvetlenie kabíny vodiča, špeciálne navrhnuté rozhranie pre špeciálny PIKO SmartDecoder 4.1 pre ICE 4 a je pripravený na nekomplikovanú inštaláciu vnútorného osvetlenia, ktorá prináša detailné vnútorné vybavenie. Motorové vozidlo v základnej súprave už má osvetlenie interiéru z výroby, ktoré je možné aktivovať pomocou kontaktov. Špeciálne navrhnutý 20-pólový PIKO SmartDecoder 4.1 nainštalovaný vo výrobe. a zvukový modul PIKO najnovšej generácie pre viaceré jednotky ICE 4 ovláda dátové formáty DCC pomocou systémov RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®. Vstavaný reproduktor je presne zladený s jednotkou. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako napríklad hluk motora, signálne klaksóny, škrípanie bŕzd a ďalšie prepínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Zadné svetlo je možné zapnúť osobitne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk motora. Kvôli dôslednej implementácii v mierke je možné použiť viac jednotiek iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51402 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl. , Manuka mycofoot sprej (412)S modelom ICE 4 od spoločnosti DB AG v skutočnom meradle sa objavuje vrchol modelovej železnice roka od spoločnosti PIKO! Model zaujme tým najlepším lakom a potlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie dvoch jednotiek, realisticky rozdielnymi verziami automobilov, pomocným pohonom všetkých kolies koncových vozidiel, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenami bieleho / červeného svetla. Vývodový hriadeľ pre bezprúdové úseky je riadený z vedúceho vagónu bez brzdnej mechaniky, aby vlak mohol napriek zastavenému vozidlu uprostred zastaveného vozidla presne stáť pred návesťami zastavenia. Prepracovaný model má tiež dva výkonné motory so zotrvačníkmi, osvetlenie kabíny vodiča, špeciálne navrhnuté rozhranie pre špeciálny PIKO SmartDecoder 4.1 pre ICE 4 a je pripravený na nekomplikovanú inštaláciu vnútorného osvetlenia, ktorá prináša detailné vnútorné vybavenie. Motorové vozidlo v základnej súprave už má osvetlenie interiéru z výroby, ktoré je možné aktivovať pomocou kontaktov. Špeciálne navrhnutý 20-pólový PIKO SmartDecoder 4.1 nainštalovaný vo výrobe. a zvukový modul PIKO najnovšej generácie pre viaceré jednotky ICE 4 ovláda dátové formáty DCC pomocou systémov RailComPlus®, Motorola® a Selectrix® a je kompatibilný s technológiou mfx. Vstavaný reproduktor je presne zladený s jednotkou. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako napríklad hluk motora, signálne klaksóny, škrípanie bŕzd a ďalšie prepínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Zadné svetlo je možné zapnúť osobitne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk motora. Kvôli dôslednej implementácii v mierke je možné použiť viac jednotiek iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51403 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl. , Antares br 06 2 ks (v70060050)Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 v DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových vozidiel. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Vďaka tejto koncepcii je možné vlak ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Zatiaľ DB objednal 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek v základnej konfigurácii, ktoré pozostávajú z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sediacich automobilov a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58596 H0 3-dielna sada prídavných vozidiel ICE 4 (BR 412) spoločnosti DB AG 1. trieda , Dimavery ac-303 4/4 červená (26241011)Novinka pre rok 2021: Teraz v aktuálnej verzii „ochrana klímy“. Vlak zaujme najjemnejšou tlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie 2 viacerých jednotiek, realistickým rôznym dizajnom automobilov, spotrebou energie zo všetkých kolies koncových vozňov, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenou svetla biela / červená. Spotrebu energie pre bezprúdové úseky riadi vedúci koncový vozeň bez mechaniky brzdenia, aby sa vlak mohol zastaviť v strede, napriek poháňanému motorovému vozňu, presne pred návesťami ukazujúcimi zastavenie. Prepracovaný model má tiež 2 výkonné motory so zotrvačníkami, osvetlenie kabíny a vo výrobnom závode je vybavený vnútorným osvetlením. Špeciálne navrhnutý, výrobcom nainštalovaný 20-kolíkový dekodér a zvukový modul PIKO najnovšej generácie zvládne dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®. Vstavaný reproduktor je presne zladený s viacerými jednotkami. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako je hluk motora, klaksóny, pískanie bŕzd a ďalšie vypínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Koncové svetlo je možné prepínať samostatne. V analógovom režime je tiež možný zvuk - iba hluk motora. Vzhľadom na dôslednú implementáciu v mierke je možné viacnásobnú jednotku používať iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 51405 H0 E-násobná jednotka BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" z DB AG 4 kusy. , Dimavery ac-303 4/4 modrá (26241007)Novinka pre rok 2021: Teraz v aktuálnej verzii „ochrana klímy“. Vlak zaujme najjemnejšou tlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie 2 viacerých jednotiek, realistickým rôznym dizajnom automobilov, spotrebou energie zo všetkých kolies koncových vozňov, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenou svetla biela / červená. Spotrebu energie pre bezprúdové úseky riadi vedúci koncový vozeň bez mechaniky brzdenia, aby sa vlak mohol zastaviť v strede, napriek poháňanému motorovému vozňu, presne pred návesťami ukazujúcimi zastavenie. Prepracovaný model má tiež 2 výkonné motory so zotrvačníkami, osvetlenie kabíny a vo výrobnom závode je vybavený vnútorným osvetlením. Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 51404 H0 E-násobná jednotka BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" z DB AG 4 kusy. , Dimavery ac-303 4/4 natural (26241005)Vysokorýchlostný vlak ICE 4 triedy 412/812 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). 1 koncový automobil EW 1,2-H, trieda 812, 1. trieda Skvelé. 1 jedálenský vozeň RW "Bordrestaurant", trieda 812, 1. Skvelé. 1 služobné vozidlo TW 2.2, séria 412, 2. Skvelé. 1 stredný automobil MW 2-H, trieda 812, 2. trieda Skvelé. 1 koncový automobil EW 2,2-H, trieda 812, 2. trieda Skvelé. Nákladná jednotka 9005 ako ICE 786 pre vlakovú trasu Mníchov Hbf - Würzburg Hbf - Fulda - Hamburg-Altona. Aktuálny prevádzkový stav 2018. 5-dielna verzia v mierke 1:95. S digitálnym dekodérom mfx + a rozsiahlymi zvukovými a svetelnými funkciami. Riadený vysokoúčinný pohon so zotrvačníkom, centrálne inštalovaným v palubnom reštauračnom vozni. Všetky 4 nápravy v oboch podvozkoch sú poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Kabíny vodiča koncových vozidiel s vnútorným vybavením. Napájanie závislé od smeru prostredníctvom príslušného predného vozidla. Špeciálne úzke spojky s vedením článkov. Trojité svetlomety a dve červené obrysové svetlá menia smer jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Štandardne zabudované osvetlenie interiéru. Osvetlenie interiéru je zabezpečené nepretržitým elektrickým pripojením celého vlaku. Digitálne je možné ovládať rôzne farebné scenáre osvetlenia interiéru. Osvetlenie kabíny vodiča je možné navyše ovládať samostatne digitálne. Celé osvetlenie s bezúdržbovou teplou bielou a rôzne zafarbenými svetelnými diódami (LED). Obidva zberače na servisnom vozíku je možné samostatne zdvihnúť a spustiť ako digitálnu funkciu. Minimálny jazdný polomer 437,5 mm. Jazda v okruhu 1 je tiež možná bez zohľadnenia bezpečnostného profilu. Dĺžka vlaku 151,5 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 39714 Jednotka H0 ICE 4 (BR 412/812) spoločnosti DB AG , Dimavery ac-303 4/4 sunburst (26241010)Vhodný pre ICE 3 zo štartovacej súpravy 242316. Dĺžka 279 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57691 H0 ICE 3 stredný automobil 2. triedy DB AG 2. trieda , Dimavery ac-303 4/4 čierna (26241006)Dvojdielna predlžovacia súprava pre viacnásobnú jednotku ICE, trieda 407 Deutsche Bahn. Skladá sa z dvoch prechodných automobilov 2. Skvelé. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 72099 H0 sada 2 medziľahlých automobilov BR 407 DB AG , Yato sťahovák pružín tlmičov automobilov (yt-0605)2-dielna súprava rozšírení pre viacnásobnú jednotku ICE triedy 407 Deutsche Bahn. Pozostáva z transformátorového automobilu 1. triedy a transformátorového automobilu 2. triedy. Skvelé. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 72096 H0 sada 2 medziľahlých automobilov BR 407 DB AG , Nová klimatická válka (978-80-275-1143-3)Dvojdielna predlžovacia súprava pre viacnásobnú jednotku ICE, trieda 407 Deutsche Bahn. Skladá sa z dvoch prechodných automobilov 2. Skvelé. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 78097 H0 sada 2 medziľahlých automobilov BR 407 DB AG , Select fb beach soccer db, veľ. 4 (5703543316137)2-dielna súprava rozšírení pre viacnásobnú jednotku ICE triedy 407 Deutsche Bahn. Pozostáva z transformátorového automobilu 1. triedy a transformátorového automobilu 2. triedy. Skvelé. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 78096 H0 sada 2 medziľahlých automobilov BR 407 DB AG , Select fb future light db, veľ. 4 (5703543317813)Dvojdielna predlžovacia súprava pre viacnásobnú jednotku ICE, trieda 407 Deutsche Bahn. Skladá sa z dvoch prechodných automobilov 2. Skvelé. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 72098 H0 sada 2 medziľahlých automobilov BR 407 DB AG , Select fb brillant training db, veľ. 4 (5703543317158)Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 v DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových vozidiel. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Vďaka tejto koncepcii je možné vlak ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Zatiaľ DB objednal 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek v základnej konfigurácii, ktoré pozostávajú z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sediacich automobilov a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58594 H0 sada 2 doplnkových automobilov InterCity spoločnosti DB AG 1. trieda , Aqua marina steam 412 (6954521606033)Novinka pre rok 2021: Tvarový variant radu 078 v ére IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 50610 Parná lokomotíva H0 BR 078 verzie DB AC DB, IV , Aqua marina betta 412 (6954521606101)Novinka pre rok 2021: Forma variantu BR 216 v béžovo-modrom laku Ep. IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52411 Dieselová lokomotíva H0 BR 216 verzie DB AC , Aqua marina betta 412 (6954521600352)Novinka pre rok 2021: Forma variantu BR 191 ako E 91 v Ep. III Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51546 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 verzie DB AC , Clatronic db 3705Novinka pre rok 2021: Model PIKO atraktívnej predsériovej elektrickej lokomotívy triedy 120 so zvukom presviedča najjemnejším lakom a tlačou, pripevnenými držadlami, ostro gravírovanými panelmi podvozku a filigránovými kovovými pantografmi. Zmena LED svetla prebieha v závislosti od smeru jazdy biela / červená pomocou LED diód. Štandardné vstavané osvetlenie kabíny vodiča a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, je možné digitálne ovládať pomocou dekodéra PluX22. Päťpólový motor s dvoma zotrvačníkami zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Ťažký model s dvoma trakčnými pneumatikami pre vysoké ťažné sily má digitálne rozhranie PluX22 podľa NEM 658. Model AC je z výroby osadený vhodným dekodérom PluX22 kompatibilným s mfx. Brzdové hadice na dodatočnú montáž sú súčasťou dodávky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51333 H0 E-Lok BR 120 predsériová verzia DB ACNovinka pre rok 2021: S mimoriadne detailným modelom kultových lokomotív triedy E 18 stavia PIKO hodný pamätník ďalšej starej nemeckej elektrickej lokomotíve. Model PIKO zaujme harmonickou implementáciou svojho prototypu stroja pre federálnu železnicu. Osobitnú zmienku si zaslúžia jemné dvojkolesia, presná replika tých prototypových Strešná výbava s filigránovými pantografmi a presnou replikou predných partií. Osvetlenie kabíny vodiča a strojovne, ako aj predné a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, sú vybavené systémom PluX22 Dekodér je možné ovládať digitálne. Model, ktorý je vybavený zinkovým odliatkovým rámom, má vynikajúce jazdné vlastnosti a vysoké ťažné sily. Z výroby nainštalovaný zvuk PIKO SmartDecoder 4.1 pre PluX22 najnovšej generácie zvláda Dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola®, Selectrix® a sú kompatibilné s mfx. Vstavaný reproduktor je presne prispôsobený typu lokomotívy. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako je hluk motora, klaksóny, pískanie bŕzd a ďalšie vypínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Koncové svetlo je možné prepínať samostatne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51872 H0 E-Lok BR E 18 verzie DB ACTlačená verzia poschodového automobilu 2. triedy vo verzii DB Regio v ére VI. Modely vozňov IC2 sa vyznačujú presnými replikami všetkých dôležitých detailov prototypu a najkvalitnejším náterom a potlačou. Charakteristický tvar hlavy ovládacieho vozidla je dokonale reprodukovaný. Ostro gravírované repliky podvozkov a samostatne vložené okná podčiarkujú typický vzhľad štrajkujúcich automobilov. Modely riadiaceho vozidla majú zmenu bieleho / červeného svetla a sú pripravené na inštaláciu funkčného dekodéra. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58803 Dvojpodlažný automobil H0 spoločnosti DB AG 2. triedaFlotila ICE je vlajkovou loďou diaľkovej dopravy Deutsche Bahn, ICE 3 je najrýchlejším vozidlom na nemeckých tratiach. Na takéto vozidlo so štyrmi autami je zameraná štartovacia súprava. S regulátorom otáčok PIKO je možné ICE 3 rýchlo riadiť cez oblúky veľkej oválnej dráhy. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57196 Štartovacia sada H0 ICE 3 spoločnosti DB AGPotlačený variant poschodového auta 1./2. Trieda vo verzii DB Regio v ére VI. Modely vozňov IC2 sa vyznačujú presnými replikami všetkých dôležitých detailov prototypu a najkvalitnejším náterom a potlačou. Charakteristický tvar hlavy ovládacieho vozidla je dokonale reprodukovaný. Ostro gravírované repliky podvozkov a samostatne vložené okná podčiarkujú typický vzhľad štrajkujúcich automobilov. Modely riadiaceho vozidla majú zmenu bieleho / červeného svetla a sú pripravené na inštaláciu funkčného dekodéra. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58804 Dvojpodlažný automobil H0 spoločnosti DB AG 1. / 2. superHriadeľ NEM s konzolovou spojkou. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57620 Dvojpodlažný stredný automobil H0 spoločnosti DB AG Stredné auto 2. triedyNovinka pre rok 2021: Forma variantu BR 360 v modro-béžovom laku spoločnosti Deutsche Bahn AG z éry V. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52833 Dieselová lokomotíva H0 BR 260 DB AGNovinka pre rok 2021: Elektrické lokomotívy patriace do triedy 143 v Ep. VI spoločnosti DB AG. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51713 Elektrická lokomotíva H0 BR 143 DB AGNovinka pre rok 2021: Elektrické lokomotívy patriace do triedy 143 v Ep. VI DB AG Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51712 Elektrická lokomotíva H0 BR 143 DB AGVerzia pre tlač naftovej lokomotívy BR 218 DB Netz Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57902 H0 Dieselová lokomotíva BR 218 DB AGNovinka pre rok 2021: Model PIKO 181.2 „Lorraine“ so zvukom zobrazuje všetky relevantné detaily jeho prototypu a zaujme najjemnejším lakom a potlačou, vyvýšenými menovkami na bokoch, extra prednými kľučkami a tyčami kľučky dverí, ostro gravírovanými panelmi podvozku, jemné izolátory a pantografy s rôznymi brúsnymi kusmi. Osvetlenie sa vykonáva pomocou LED diód. Štandardne inštalované osvetlenie kabíny vodiča a strojovne je možné ovládať digitálne ako zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy. O vynikajúce jazdné vlastnosti sa stará výkonný päťpólový motor s dvoma presne vyváženými odstredivými hmotnosťami, ktorý poháňa všetky štyri osi. Ťažký model PIKO má dve trakčné pneumatiky a ťažký zinkový rám odlievaný pre vysoké ťažné sily. PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx je nainštalovaný zo závodu. K modelu sú dodávané voliteľné figuríny brzdových hadíc. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51354 H0 E-Lokomotíva BR 181.2 "Lorraine" verzie DB AC Deutsche BahnNovinka pre rok 2021: Krytý nákladný automobil DB AG v laku éry V. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 54449 H0 Krytý nákladný automobil Gbs258 spoločnosti DB AGTlačená verzia poschodového riadiaceho vozidla, 2. trieda, vo verzii DB Regio v ére VI. Modely vozňov IC2 sa vyznačujú presnými replikami všetkých dôležitých detailov prototypu a najkvalitnejším náterom a potlačou. Charakteristický tvar hlavy ovládacieho vozidla je dokonale reprodukovaný. Ostro gravírované repliky podvozkov a samostatne vložené okná podčiarkujú typický vzhľad štrajkujúcich automobilov. Modely riadiaceho vozidla majú zmenu bieleho / červeného svetla a sú pripravené na inštaláciu funkčného dekodéra. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58805 Dvojpodlažný automobil H0 spoločnosti DB AG Ovládajte autoHriadeľ NEM s konzolovou spojkou. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57621 Poschodový riadiaci automobil H0 spoločnosti DB AG Kontrolné auto 1./2. superModelová verzia ovládacieho vozidla s jednotlivými žiarovkami PIKO modely známych x vagónov v mierke 1:87 sa vyznačujú dôslednou implementáciou prototypov s mnohými detailmi. Vagóny majú vnútorné vybavenie, vynikajúce vlastnosti vĺtenia sa bez zakolísania, ostro gravírované podvozky a sú určené na ľahké dodatočné vybavenie vnútorného osvetlenia. Riadiaci vozeň je tiež pripravený na dodatočné vybavenie funkčným dekodérom. S atraktívnymi modelmi PIKO rady 111, 141 a 143 sú pre vagóny x k dispozícii ideálne lokomotívy! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58506 Riadiaci automobil H0 S-Bahn spoločnosti DB AG 2. trieda / riadiace autoNový model 772 sa javí ako variant Era V, a teda v atraktívnych farbách produktu mätovo zelená a svetlošedá. Motor je poháňaný silným mikromotorom, ktorý je vybavený zotrvačníkmi pre perfektné jazdné vlastnosti a má medziobvodový tlmivý kondenzátor pre optimálne jazdné vlastnosti bez prerušenia zvuku. Pohon pôsobí na obe nápravy motorového vozňa. Motorové vozne a riadiace vozne môžu byť navzájom spojené pomocou elektricky vodivej kinematiky blízkeho spojenia. Osvetľovacie funkcie oboch vozidiel je možné prepínať osobitne, čo umožňuje jasný výhľad cez priestory pre cestujúcich. Napríklad motorové vozidlo automaticky zaregistruje, či je pripojené riadiace vozidlo, a potom vypne svetlá medzi vozidlami. Daň za prasiatko PIKO je pripravená na nekomplikované dodatočné vybavenie dekodérom Plux22, zvukom a čo najväčším reproduktorom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52884 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AGNový model 772 sa javí ako variant Era V, a teda v atraktívnych farbách produktu mätovo zelená a svetlošedá. Motor je poháňaný silným mikromotorom, ktorý je vybavený zotrvačníkmi pre perfektné jazdné vlastnosti a má medziobvodový tlmivý kondenzátor pre optimálne jazdné vlastnosti bez prerušenia zvuku. Pohon pôsobí na obe nápravy motorového vozňa. Motorové vozne a riadiace vozne môžu byť navzájom spojené pomocou elektricky vodivej kinematiky blízkeho spojenia. Osvetľovacie funkcie oboch vozidiel je možné prepínať osobitne, čo umožňuje jasný výhľad cez priestory pre cestujúcich. Napríklad motorové vozidlo automaticky zaregistruje, či je pripojené riadiace vozidlo, a potom vypne svetlá medzi vozidlami. Daň za prasiatko PIKO je vo výrobe vybavená PIKO SmartDecoderom 4.1 a vhodným zvukom vozidla, ktorý podporuje formát mfx. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52886 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AGPohon na 4 nápravách · Digitálne rozhranie · Zmena svetla · Hriadeľ spojky NEM · Kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AGPohon na 4 osách · digitálny dekodér · výmena svetla · spojovací hriadeľ NEM · kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AGModel PIKO modelu BR 232 pre NL má všetky typické vlastnosti vášho modelu. Rukoväte sú voľne stojace. Model sa vyznačuje najlepším lakovaním a potlačou, samostatne stojacimi tyčami, zinkovým tlakovým liatým rámom a výkonným päťpólovým motorom, ktorý zaručuje vyvážené jazdné vlastnosti s dvoma vyváženými zotrvačníkmi. Model má dve trakčné pneumatiky, ktoré diagonálne sedia na vnútorných nápravách oboch podvozkov. Osvetlenie sa vykonáva pomocou LED diód. Osvetlenie kabíny a koncové svetlá je možné zapnúť osobitne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52769 Dieselový rušeň H0 BR 232 spoločnosti DB AG