Piko h0 58593 prídavné vozidlo h0 br 412 ice 4, db ag

Produkt Piko h0 58593 prídavné vozidlo h0 br 412 ice 4, db ag sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Piko h0 58593 prídavné vozidlo h0 br 412 ice 4, db ag upraviť a produkt hľadať znova.

Piko H0 58593 Prídavné vozidlo H0 BR 412 ICE 4, DB AG

Piko H0 58593 Prídavné vozidlo H0 BR 412 ICE 4, DB AG
Detail

Prídavné vozidlo pre PIKO ICE 4 z DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky BR 412/812, ktoré sú spoločne vyvinuté spoločnosťami Siemens a Bombardier, sú poháňané niekoľkými automobilmi, takzvanými motorovými vozidlami. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Prostredníctvom tohto konceptu vlak môže sa dajú ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet sedadiel. Doteraz bola DB základnou konfiguráciou Bolo objednaných 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré pozostávali z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sedacích automobilov a palubných bistier, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58593 Prídavné vozidlo H0 BR 412 ICE 4, DB AG , Intezze piko 3 (8594193721634)

Piko H0 58592 Prídavné vozidlo H0 BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 2. trieda

Piko H0 58592 Prídavné vozidlo H0 BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 2. trieda
Detail

Prídavné vozidlo pre PIKO ICE 4 z DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky BR 412/812, ktoré sú spoločne vyvinuté spoločnosťami Siemens a Bombardier, sú poháňané niekoľkými automobilmi, takzvanými motorovými vozidlami. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Vďaka tejto koncepcii je možné vlak ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doteraz bola DB základnou konfiguráciou Bolo objednaných 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré pozostávali z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sedacích automobilov a palubných bistier, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58592 Prídavné vozidlo H0 BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 2. trieda , Dowell dwl-412

Piko H0 58591 Sada H0 2 prídavných vozidiel BR 412 ICE 4, DB AG

Piko H0 58591 Sada H0 2 prídavných vozidiel BR 412 ICE 4, DB AG
Detail

Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 v DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky BR 412/812, ktoré sú spoločne vyvinuté spoločnosťami Siemens a Bombardier, sú poháňané niekoľkými automobilmi, takzvanými motorovými vozidlami. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Prostredníctvom tohto konceptu vlak môže sa dajú ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet sedadiel. Doteraz bola DB základnou konfiguráciou Bolo objednaných 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré pozostávali z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sedacích automobilov a palubných bistier, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58591 Sada H0 2 prídavných vozidiel BR 412 ICE 4, DB AG , Select future light db veľkosť 4 (5703543201433)

Piko H0 58590 Sada H0 2 prídavných vozidiel BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 2. trieda

Piko H0 58590 Sada H0 2 prídavných vozidiel BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 2. trieda
Detail

Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 v DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky BR 412/812, ktoré sú spoločne vyvinuté spoločnosťami Siemens a Bombardier, sú poháňané niekoľkými automobilmi, takzvanými motorovými vozidlami. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Prostredníctvom tohto konceptu vlak môže sa dajú ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet sedadiel. Doteraz bola DB základnou konfiguráciou Bolo objednaných 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré pozostávali z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sedacích automobilov a palubných bistier, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58590 Sada H0 2 prídavných vozidiel BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 2. trieda , Beautyrelax br-565 (br-565r)

Piko H0 58582 H0 prídavný automobil BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG

Piko H0 58582 H0 prídavný automobil BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG
Detail

Novinka pre rok 2021: Doplnkové auto pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58582 H0 prídavný automobil BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG , Manuka mycofoot sprej (412)

Piko H0 58580 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG

Piko H0 58580 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG
Detail

Novinka pre rok 2021: zodpovedajúca súprava automobilov na ochranu klímy na vytváranie prototypov vlakových súprav. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58580 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG , Select fb beach soccer db, veľ. 4 (5703543316137)

Piko H0 58584 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG

Piko H0 58584 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG
Detail

Novinka pre rok 2021: Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58584 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG , Select fb future light db, veľ. 4 (5703543317813)

Piko H0 58586 H0 3-dielna sada doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG

Piko H0 58586 H0 3-dielna sada doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG
Detail

Novinka pre rok 2021: Sada 3 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58586 H0 3-dielna sada doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG , Select fb brillant training db, veľ. 4 (5703543317158)

Piko H0 58583 H0 prídavný automobil BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG, verzia na striedavý prúd

Piko H0 58583 H0 prídavný automobil BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG, verzia na striedavý prúd
Detail

Novinka pre rok 2021: Doplnkové auto pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58583 H0 prídavný automobil BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG, verzia na striedavý prúd , Aqua marina steam 412 (6954521606033)

Piko H0 58581 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ verzie DB AG AC

Piko H0 58581 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ verzie DB AG AC
Detail

Novinka pre rok 2021: Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58581 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ verzie DB AG AC , Aqua marina betta 412 (6954521606101)

Piko H0 51400 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl.

Piko H0 51400 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl.
Detail

S modelom ICE 4 od spoločnosti DB AG v skutočnom meradle sa objavuje vrchol modelovej železnice roka od spoločnosti PIKO! Model zaujme tým najlepším lakom a potlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie dvoch jednotiek, realisticky rozdielnymi verziami automobilov, pomocným pohonom všetkých kolies koncových vozidiel, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenami bieleho / červeného svetla. Vývodový hriadeľ pre bezprúdové úseky je riadený z vedúceho vagónu bez brzdnej mechaniky, aby vlak mohol napriek zastavenému vozidlu uprostred zastaveného vozidla presne stáť pred návesťami zastavenia. Prepracovaný model má tiež dva výkonné motory so zotrvačníkmi, osvetlenie kabíny vodiča, špeciálne navrhnuté rozhranie pre špeciálny PIKO SmartDecoder 4.1 pre ICE 4 a je pripravený na nekomplikovanú inštaláciu vnútorného osvetlenia, ktoré prináša detailné vnútorné vybavenie. Motorové vozidlo v základnej súprave už má osvetlenie interiéru z výroby, ktoré je možné aktivovať pomocou kontaktov. Nekomplikované dodatočné vybavenie špeciálnym zvukovým modulom # 56429 a reproduktorom je pripravený na upratanej doske. Kvôli dôslednej implementácii v mierke je možné použiť viac jednotiek iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51400 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl. , Aqua marina betta 412 (6954521600352)

Piko H0 51402 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl.

Piko H0 51402 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl.
Detail

S modelom ICE 4 od spoločnosti DB AG v skutočnom meradle sa objavuje vrchol modelovej železnice roka od spoločnosti PIKO! Model zaujme tým najlepším lakom a potlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie dvoch jednotiek, realisticky rozdielnymi verziami automobilov, pomocným pohonom všetkých kolies koncových vozidiel, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenami bieleho / červeného svetla. Vývodový hriadeľ pre bezprúdové úseky je riadený z vedúceho vagónu bez brzdnej mechaniky, aby vlak mohol napriek zastavenému vozidlu uprostred zastaveného vozidla presne stáť pred návesťami zastavenia. Prepracovaný model má tiež dva výkonné motory so zotrvačníkmi, osvetlenie kabíny vodiča, špeciálne navrhnuté rozhranie pre špeciálny PIKO SmartDecoder 4.1 pre ICE 4 a je pripravený na nekomplikovanú inštaláciu vnútorného osvetlenia, ktorá prináša detailné vnútorné vybavenie. Motorové vozidlo v základnej súprave už má osvetlenie interiéru z výroby, ktoré je možné aktivovať pomocou kontaktov. Špeciálne navrhnutý 20-pólový PIKO SmartDecoder 4.1 nainštalovaný vo výrobe. a zvukový modul PIKO najnovšej generácie pre viaceré jednotky ICE 4 ovláda dátové formáty DCC pomocou systémov RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®. Vstavaný reproduktor je presne zladený s jednotkou. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako napríklad hluk motora, signálne klaksóny, škrípanie bŕzd a ďalšie prepínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Zadné svetlo je možné zapnúť osobitne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk motora. Kvôli dôslednej implementácii v mierke je možné použiť viac jednotiek iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51402 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl. , Clatronic db 3705

Piko H0 51403 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl.

Piko H0 51403 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl.
Detail

S modelom ICE 4 od spoločnosti DB AG v skutočnom meradle sa objavuje vrchol modelovej železnice roka od spoločnosti PIKO! Model zaujme tým najlepším lakom a potlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie dvoch jednotiek, realisticky rozdielnymi verziami automobilov, pomocným pohonom všetkých kolies koncových vozidiel, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenami bieleho / červeného svetla. Vývodový hriadeľ pre bezprúdové úseky je riadený z vedúceho vagónu bez brzdnej mechaniky, aby vlak mohol napriek zastavenému vozidlu uprostred zastaveného vozidla presne stáť pred návesťami zastavenia. Prepracovaný model má tiež dva výkonné motory so zotrvačníkmi, osvetlenie kabíny vodiča, špeciálne navrhnuté rozhranie pre špeciálny PIKO SmartDecoder 4.1 pre ICE 4 a je pripravený na nekomplikovanú inštaláciu vnútorného osvetlenia, ktorá prináša detailné vnútorné vybavenie. Motorové vozidlo v základnej súprave už má osvetlenie interiéru z výroby, ktoré je možné aktivovať pomocou kontaktov. Špeciálne navrhnutý 20-pólový PIKO SmartDecoder 4.1 nainštalovaný vo výrobe. a zvukový modul PIKO najnovšej generácie pre viaceré jednotky ICE 4 ovláda dátové formáty DCC pomocou systémov RailComPlus®, Motorola® a Selectrix® a je kompatibilný s technológiou mfx. Vstavaný reproduktor je presne zladený s jednotkou. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako napríklad hluk motora, signálne klaksóny, škrípanie bŕzd a ďalšie prepínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Zadné svetlo je možné zapnúť osobitne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk motora. Kvôli dôslednej implementácii v mierke je možné použiť viac jednotiek iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51403 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl. , Clatronic db 3706

Piko H0 58596 H0 3-dielna sada prídavných vozidiel ICE 4 (BR 412) spoločnosti DB AG 1. trieda

Piko H0 58596 H0 3-dielna sada prídavných vozidiel ICE 4 (BR 412) spoločnosti DB AG 1. trieda
Detail

Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 v DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových vozidiel. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Vďaka tejto koncepcii je možné vlak ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Zatiaľ DB objednal 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek v základnej konfigurácii, ktoré pozostávajú z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sediacich automobilov a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58596 H0 3-dielna sada prídavných vozidiel ICE 4 (BR 412) spoločnosti DB AG 1. trieda , Clatronic db 3717

PIKO 51406 Elektrická jednotka H0 BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" 4-dielnej verzie DB AG

PIKO 51406 Elektrická jednotka H0 BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" 4-dielnej verzie DB AG
Detail

Novinka pre rok 2021: Teraz v aktuálnej verzii „ochrana klímy“. Vlak zaujme najjemnejšou tlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie 2 viacerých jednotiek, realistickým rôznym dizajnom automobilov, spotrebou energie zo všetkých kolies koncových vozňov, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenou svetla biela / červená. Spotrebu energie pre bezprúdové úseky riadi vedúci koncový vozeň bez mechaniky brzdenia, aby sa vlak mohol zastaviť v strede, napriek poháňanému motorovému vozňu, presne pred návesťami ukazujúcimi zastavenie. Prepracovaný model má tiež 2 výkonné motory so zotrvačníkami, osvetlenie kabíny a vo výrobnom závode je vybavený vnútorným osvetlením. Špeciálne navrhnutý, výrobcom nainštalovaný 20-kolíkový dekodér a zvukový modul PIKO najnovšej generácie zvládne dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®. Vstavaný reproduktor je presne zladený s viacerými jednotkami. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako je hluk motora, klaksóny, pískanie bŕzd a ďalšie vypínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Koncové svetlo je možné prepínať samostatne. V analógovom režime je tiež možný zvuk - iba hluk motora. Vzhľadom na dôslednú implementáciu v mierke je možné viacnásobnú jednotku používať iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako PIKO 51406 Elektrická jednotka H0 BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" 4-dielnej verzie DB AG , Tado smart termostatická hlavica quattro, prídavné zariadenie, súprava, 4 ks

Piko H0 58585 Sada 2 prídavných automobilov BR 412 ICE 4 DB AG VI, klimatická ochrana verzie AC

Piko H0 58585 Sada 2 prídavných automobilov BR 412 ICE 4 DB AG VI, klimatická ochrana verzie AC
Detail

Novinka pre rok 2021: Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58585 Sada 2 prídavných automobilov BR 412 ICE 4 DB AG VI, klimatická ochrana verzie AC , Abus cobra 10/1000 (m005-412)

Piko H0 58587 H0 3-dielna sada doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" verzie DB AG AC

Piko H0 58587 H0 3-dielna sada doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" verzie DB AG AC
Detail

Novinka pre rok 2021: Sada 3 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viac jednotiek BR 412/812, ktoré spoločne vyvinuli Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. Vďaka tomuto konceptu môže vlak môžu byť ľahko prispôsobené individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Základnou konfiguráciou bol doteraz DB Objednaných bolo 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré sa skladali z motorových koncových alebo riadiacich automobilov, motorových sedacích vozňov a palubných bistrov, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a servisných vozňov. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58587 H0 3-dielna sada doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" verzie DB AG AC , Rebell sdc 412 (re-sdc412 bx)

PIKO 51405 H0 E-násobná jednotka BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" z DB AG 4 kusy.

PIKO 51405 H0 E-násobná jednotka BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" z DB AG 4 kusy.
Detail

Novinka pre rok 2021: Teraz v aktuálnej verzii „ochrana klímy“. Vlak zaujme najjemnejšou tlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie 2 viacerých jednotiek, realistickým rôznym dizajnom automobilov, spotrebou energie zo všetkých kolies koncových vozňov, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenou svetla biela / červená. Spotrebu energie pre bezprúdové úseky riadi vedúci koncový vozeň bez mechaniky brzdenia, aby sa vlak mohol zastaviť v strede, napriek poháňanému motorovému vozňu, presne pred návesťami ukazujúcimi zastavenie. Prepracovaný model má tiež 2 výkonné motory so zotrvačníkami, osvetlenie kabíny a vo výrobnom závode je vybavený vnútorným osvetlením. Špeciálne navrhnutý, výrobcom nainštalovaný 20-kolíkový dekodér a zvukový modul PIKO najnovšej generácie zvládne dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®. Vstavaný reproduktor je presne zladený s viacerými jednotkami. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako je hluk motora, klaksóny, pískanie bŕzd a ďalšie vypínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Koncové svetlo je možné prepínať samostatne. V analógovom režime je tiež možný zvuk - iba hluk motora. Vzhľadom na dôslednú implementáciu v mierke je možné viacnásobnú jednotku používať iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako PIKO 51405 H0 E-násobná jednotka BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" z DB AG 4 kusy. , Grundig br-600

PIKO 51404 H0 E-násobná jednotka BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" z DB AG 4 kusy.

PIKO 51404 H0 E-násobná jednotka BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" z DB AG 4 kusy.
Detail

Novinka pre rok 2021: Teraz v aktuálnej verzii „ochrana klímy“. Vlak zaujme najjemnejšou tlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie 2 viacerých jednotiek, realistickým rôznym dizajnom automobilov, spotrebou energie zo všetkých kolies koncových vozňov, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenou svetla biela / červená. Spotrebu energie pre bezprúdové úseky riadi vedúci koncový vozeň bez mechaniky brzdenia, aby sa vlak mohol zastaviť v strede, napriek poháňanému motorovému vozňu, presne pred návesťami ukazujúcimi zastavenie. Prepracovaný model má tiež 2 výkonné motory so zotrvačníkami, osvetlenie kabíny a vo výrobnom závode je vybavený vnútorným osvetlením. Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako PIKO 51404 H0 E-násobná jednotka BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" z DB AG 4 kusy. , Beautyrelax br-060

Märklin 39714 Jednotka H0 ICE 4 (BR 412/812) spoločnosti DB AG

Märklin 39714 Jednotka H0 ICE 4 (BR 412/812) spoločnosti DB AG
Detail

Vysokorýchlostný vlak ICE 4 triedy 412/812 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). 1 koncový automobil EW 1,2-H, trieda 812, 1. trieda Skvelé. 1 jedálenský vozeň RW "Bordrestaurant", trieda 812, 1. Skvelé. 1 služobné vozidlo TW 2.2, séria 412, 2. Skvelé. 1 stredný automobil MW 2-H, trieda 812, 2. trieda Skvelé. 1 koncový automobil EW 2,2-H, trieda 812, 2. trieda Skvelé. Nákladná jednotka 9005 ako ICE 786 pre vlakovú trasu Mníchov Hbf - Würzburg Hbf - Fulda - Hamburg-Altona. Aktuálny prevádzkový stav 2018. 5-dielna verzia v mierke 1:95. S digitálnym dekodérom mfx + a rozsiahlymi zvukovými a svetelnými funkciami. Riadený vysokoúčinný pohon so zotrvačníkom, centrálne inštalovaným v palubnom reštauračnom vozni. Všetky 4 nápravy v oboch podvozkoch sú poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Kabíny vodiča koncových vozidiel s vnútorným vybavením. Napájanie závislé od smeru prostredníctvom príslušného predného vozidla. Špeciálne úzke spojky s vedením článkov. Trojité svetlomety a dve červené obrysové svetlá menia smer jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Štandardne zabudované osvetlenie interiéru. Osvetlenie interiéru je zabezpečené nepretržitým elektrickým pripojením celého vlaku. Digitálne je možné ovládať rôzne farebné scenáre osvetlenia interiéru. Osvetlenie kabíny vodiča je možné navyše ovládať samostatne digitálne. Celé osvetlenie s bezúdržbovou teplou bielou a rôzne zafarbenými svetelnými diódami (LED). Obidva zberače na servisnom vozíku je možné samostatne zdvihnúť a spustiť ako digitálnu funkciu. Minimálny jazdný polomer 437,5 mm. Jazda v okruhu 1 je tiež možná bez zohľadnenia bezpečnostného profilu. Dĺžka vlaku 151,5 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 39714 Jednotka H0 ICE 4 (BR 412/812) spoločnosti DB AG , Tristar br-1025

Piko H0 52833 Dieselová lokomotíva H0 BR 260 DB AG

Piko H0 52833 Dieselová lokomotíva H0 BR 260 DB AG
Detail

Novinka pre rok 2021: Forma variantu BR 360 v modro-béžovom laku spoločnosti Deutsche Bahn AG z éry V. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52833 Dieselová lokomotíva H0 BR 260 DB AG , Select fb futsal light db 2022/23, veľkosť 4 (5703543298389)

Piko H0 51713 Elektrická lokomotíva H0 BR 143 DB AG

Piko H0 51713 Elektrická lokomotíva H0 BR 143 DB AG
Detail

Novinka pre rok 2021: Elektrické lokomotívy patriace do triedy 143 v Ep. VI spoločnosti DB AG. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51713 Elektrická lokomotíva H0 BR 143 DB AG , Solight dvb-t cx-4 kanálová, zosilňovač 35 db (hn17b)

Piko H0 51712 Elektrická lokomotíva H0 BR 143 DB AG

Piko H0 51712 Elektrická lokomotíva H0 BR 143 DB AG
Detail

Novinka pre rok 2021: Elektrické lokomotívy patriace do triedy 143 v Ep. VI DB AG Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51712 Elektrická lokomotíva H0 BR 143 DB AG , Stagg db-55110-st

Piko H0 57902 H0 Dieselová lokomotíva BR 218 DB AG

Piko H0 57902 H0 Dieselová lokomotíva BR 218 DB AG
Detail

Verzia pre tlač naftovej lokomotívy BR 218 DB Netz Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57902 H0 Dieselová lokomotíva BR 218 DB AG , Pražské jezuliatko (978-80-8211-412-9)

Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG

Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG
Detail

Pohon na 4 nápravách · Digitálne rozhranie · Zmena svetla · Hriadeľ spojky NEM · Kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG , Billy summers (978-80-7593-412-3)

Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG

Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG
Detail

Pohon na 4 osách · digitálny dekodér · výmena svetla · spojovací hriadeľ NEM · kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG , Beautyrelax, ušné (br-160)

Piko H0 52769 Dieselový rušeň H0 BR 232 spoločnosti DB AG

Piko H0 52769 Dieselový rušeň H0 BR 232 spoločnosti DB AG
Detail

Model PIKO modelu BR 232 pre NL má všetky typické vlastnosti vášho modelu. Rukoväte sú voľne stojace. Model sa vyznačuje najlepším lakovaním a potlačou, samostatne stojacimi tyčami, zinkovým tlakovým liatým rámom a výkonným päťpólovým motorom, ktorý zaručuje vyvážené jazdné vlastnosti s dvoma vyváženými zotrvačníkmi. Model má dve trakčné pneumatiky, ktoré diagonálne sedia na vnútorných nápravách oboch podvozkov. Osvetlenie sa vykonáva pomocou LED diód. Osvetlenie kabíny a koncové svetlá je možné zapnúť osobitne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52769 Dieselový rušeň H0 BR 232 spoločnosti DB AG , Ubiquiti unibracket (ubi-br)

Piko H0 52884 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AG

Piko H0 52884 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AG
Detail

Nový model 772 sa javí ako variant Era V, a teda v atraktívnych farbách produktu mätovo zelená a svetlošedá. Motor je poháňaný silným mikromotorom, ktorý je vybavený zotrvačníkmi pre perfektné jazdné vlastnosti a má medziobvodový tlmivý kondenzátor pre optimálne jazdné vlastnosti bez prerušenia zvuku. Pohon pôsobí na obe nápravy motorového vozňa. Motorové vozne a riadiace vozne môžu byť navzájom spojené pomocou elektricky vodivej kinematiky blízkeho spojenia. Osvetľovacie funkcie oboch vozidiel je možné prepínať osobitne, čo umožňuje jasný výhľad cez priestory pre cestujúcich. Napríklad motorové vozidlo automaticky zaregistruje, či je pripojené riadiace vozidlo, a potom vypne svetlá medzi vozidlami. Daň za prasiatko PIKO je pripravená na nekomplikované dodatočné vybavenie dekodérom Plux22, zvukom a čo najväčším reproduktorom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52884 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AG , Gravity fm seat1 br

Piko H0 52886 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AG

Piko H0 52886 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AG
Detail

Nový model 772 sa javí ako variant Era V, a teda v atraktívnych farbách produktu mätovo zelená a svetlošedá. Motor je poháňaný silným mikromotorom, ktorý je vybavený zotrvačníkmi pre perfektné jazdné vlastnosti a má medziobvodový tlmivý kondenzátor pre optimálne jazdné vlastnosti bez prerušenia zvuku. Pohon pôsobí na obe nápravy motorového vozňa. Motorové vozne a riadiace vozne môžu byť navzájom spojené pomocou elektricky vodivej kinematiky blízkeho spojenia. Osvetľovacie funkcie oboch vozidiel je možné prepínať osobitne, čo umožňuje jasný výhľad cez priestory pre cestujúcich. Napríklad motorové vozidlo automaticky zaregistruje, či je pripojené riadiace vozidlo, a potom vypne svetlá medzi vozidlami. Daň za prasiatko PIKO je vo výrobe vybavená PIKO SmartDecoderom 4.1 a vhodným zvukom vozidla, ktorý podporuje formát mfx. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52886 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AG , Gravity fm br 1

Piko H0 52885 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AG

Piko H0 52885 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AG
Detail

Nový model 772 sa javí ako variant Era V, a teda v atraktívnych farbách produktu mätovo zelená a svetlošedá. Motor je poháňaný silným mikromotorom, ktorý je vybavený zotrvačníkmi pre perfektné jazdné vlastnosti a má medziobvodový tlmivý kondenzátor pre optimálne jazdné vlastnosti bez prerušenia zvuku. Pohon pôsobí na obe nápravy motorového vozňa. Motorové vozne a riadiace vozne môžu byť navzájom spojené pomocou elektricky vodivej kinematiky blízkeho spojenia. Osvetľovacie funkcie oboch vozidiel je možné prepínať osobitne, čo umožňuje jasný výhľad cez priestory pre cestujúcich. Napríklad motorové vozidlo automaticky zaregistruje, či je pripojené riadiace vozidlo, a potom vypne svetlá medzi vozidlami. Daň za prasiatko PIKO sa dodáva s PIKO SmartDecoder 4.1 so zodpovedajúcim zvukom vozidla. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52885 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AG , Beautyrelax peelmax (br-1080d)

Piko H0 51348 H0 E-Lok bR 181,2 spoločnosti DB AG

Piko H0 51348 H0 E-Lok bR 181,2 spoločnosti DB AG
Detail

Model PIKO modelu 181 zobrazuje všetky dôležité detaily svojho prototypu v prevádzkovej červenej verzii Era VI a zaujme najkvalitnejším lakovaním a potlačou, extra prednými rukoväťami a madlami dverí, ostro gravovanými krytmi podvozkov, jemnými izolátormi a pantografmi s rôznymi kontaktnými lištami. Osvetlenie sa vykonáva pomocou LED diód. Štandardné zabudované osvetlenie kabíny vodiča a strojovne, rovnako ako zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, je možné digitálne prepínať pomocou dekodéra PluX22. O vynikajúce jazdné vlastnosti sa stará výkonný päťpólový motor s dvoma presne vyváženými zotrvačníkmi, ktorý poháňa všetky štyri osi. Ťažký model PIKO má dve trakčné pneumatiky a ťažký zinkový tlakový odliatok pre vysoké ťahové sily. PIKO 181.2 je pripravený na nekomplikované dovybavenie zvukom a čo najväčším reproduktorom. Súčasťou modelu je voliteľné pripevniteľné atrapy brzdovej hadice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51348 H0 E-Lok bR 181,2 spoločnosti DB AG

Piko H0 57196 Štartovacia sada H0 ICE 3 spoločnosti DB AG

Piko H0 57196 Štartovacia sada H0 ICE 3 spoločnosti DB AG
Detail

Flotila ICE je vlajkovou loďou diaľkovej dopravy Deutsche Bahn, ICE 3 je najrýchlejším vozidlom na nemeckých tratiach. Na takéto vozidlo so štyrmi autami je zameraná štartovacia súprava. S regulátorom otáčok PIKO je možné ICE 3 rýchlo riadiť cez oblúky veľkej oválnej dráhy. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57196 Štartovacia sada H0 ICE 3 spoločnosti DB AG

Piko H0 51855 H0 E-Lok BR 111 S-Bahn of the DB AG

Piko H0 51855 H0 E-Lok BR 111 S-Bahn of the DB AG
Detail

Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia BR 111 v oranžovo-kamienkovo sivom laku Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51855 H0 E-Lok BR 111 S-Bahn of the DB AG

Piko H0 51854 H0 E-Lok BR 111 S-Bahn of the DB AG

Piko H0 51854 H0 E-Lok BR 111 S-Bahn of the DB AG
Detail

Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia BR 111 v oranžovo-kamienkovo sivom laku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51854 H0 E-Lok BR 111 S-Bahn of the DB AG

Piko H0 52289 H0 Dieselový agregát "Desiro" BR 642 spoločnosti DB AG

Piko H0 52289 H0 Dieselový agregát "Desiro" BR 642 spoločnosti DB AG
Detail

Dieselový agregát Desiro BR 642 spoločnosti DB AG v autenticky neutrálnom dizajne z obdobia Era V. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52289 H0 Dieselový agregát "Desiro" BR 642 spoločnosti DB AG

Piko H0 58520 Vozidlo miestnej kontroly dopravy H0 Wittenberg 2. trieda DB AG

Piko H0 58520 Vozidlo miestnej kontroly dopravy H0 Wittenberg 2. trieda DB AG
Detail

S novo navrhnutým riadiacim vozňom s hlavou Wittenberg reaguje PIKO na dlho zbožňované želanie mnohých fanúšikov modelovej železnice! Ovládacie vozidlo založené na vozidle n-car sa objavuje v obvyklom podrobnom a filigránskom dizajne radu Expert a má dĺžku v skutočnom meradle, príslušné vnútorné vybavenie, ostro gravírované podvozky a špeciálne pripevnené riadidlá. Ovládací voz je dokonalým doplnkom k vozidlu PIKO n, ale je možné ho prototypicky kombinovať aj s dvojpodlažným autom! Ovládací kabína je navrhnutá pre ľahké dodatočné vybavenie vnútorného osvetlenia a má smerovo závislú zmenu svetla biela / červená a zásuvné rozhranie pre inštaláciu dekodéra funkcií # 56124. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58520 Vozidlo miestnej kontroly dopravy H0 Wittenberg 2. trieda DB AG

Piko H0 57691 H0 ICE 3 stredný automobil 2. triedy DB AG 2. trieda

Piko H0 57691 H0 ICE 3 stredný automobil 2. triedy DB AG 2. trieda
Detail

Vhodný pre ICE 3 zo štartovacej súpravy 242316. Dĺžka 279 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57691 H0 ICE 3 stredný automobil 2. triedy DB AG 2. trieda

Piko H0 58226 H0 sada 3 x vagónov S-Bahn s riadiacim vozidlom DB AG

Piko H0 58226 H0 sada 3 x vagónov S-Bahn s riadiacim vozidlom DB AG
Detail

Novinka na rok 2021: atraktívna súprava automobilov pre S-Bahn Rhein-Ruhr pozostávajúca z 1. a 2. auta. Trieda, auto 2. triedy a kabína ovládania kabíny 2. triedy Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 58226 H0 sada 3 x vagónov S-Bahn s riadiacim vozidlom DB AG

Piko H0 52510 Dieselový rušeň H0 BR 245 DB BR 245

Piko H0 52510 Dieselový rušeň H0 BR 245 DB BR 245
Detail

245 je sériovo vyrábaný model, ktorý sa líši od predsériových lokomotív počtom a dizajnom strešných a bočných ventilátorov a komína. Mali by sa zdôrazniť obzvlášť precízne vyrobené diely a zostavy, ako napríklad masívny zinkový tlakový odliatok, leptané kovové ventilačné mriežky, prototypne podrobné podvozky a početné samostatne stojace pripevnené diely, napríklad predné riadidlá. Model má zmeny v bielom / červenom svetle a je pripravený na zvuk. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52510 Dieselový rušeň H0 BR 245 DB BR 245

Piko H0 50609 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV

Piko H0 50609 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV
Detail

Novinka pre rok 2021: Tvarový variant radu 078 v ére IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50609 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV

Piko H0 50608 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV

Piko H0 50608 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV
Detail

Novinka pre rok 2021: Tvarový variant radu 078 v ére IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50608 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV

Piko H0 54604 H0 dvojcestný sklápač od DB AG

Piko H0 54604 H0 dvojcestný sklápač od DB AG
Detail

Verzia pre tlač dvojstranného sklápača Fakks 127 DB AG v epoche V. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 54604 H0 dvojcestný sklápač od DB AG

Piko H0 50049 Parná lokomotíva H0 BR 82 DB

Piko H0 50049 Parná lokomotíva H0 BR 82 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: séria 082 v Ep. IV nemeckej spolkovej železnice Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50049 Parná lokomotíva H0 BR 82 DB

Piko H0 57906 Dieselová lokomotíva H0 BR 218 DB

Piko H0 57906 Dieselová lokomotíva H0 BR 218 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Farebný variant modelu BR 218 so zodpovedajúcim písmom pre éru IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57906 Dieselová lokomotíva H0 BR 218 DB

Piko H0 51545 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 DB

Piko H0 51545 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Forma variantu BR 191 ako E 91 v Ep. III Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51545 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 DB

Piko H0 51544 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 DB

Piko H0 51544 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Tlačený variant BR 191 ako E 91 v Ep. III Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51544 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 DB

Piko H0 52611 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB

Piko H0 52611 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB
Detail

Model PIKO kultového rušňa BR 221 bez dekoratívnych pásov zaujme úspešným znázornením mohutného predného tvaru, ostrých rytín, jemne leptaných mriežok a samostatne namontovaných výduchov ventilácie na streche a detailných podvozkov s mnohými detailmi. Replika strojovne je realisticky nastavená späť. Osvetlenie kabíny vodiča a predné a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, je možné digitálne prepínať pomocou dekodéra PluX22. O vynikajúce jazdné vlastnosti sa stará päťpólový motor s dvoma zotrvačníkmi. Model PIKO má dve diagonálne usporiadané trakčné pneumatiky pre vysoké ťažné sily. Model modelu BR 221 od spoločnosti PIKO má upravenú dosku s plošnými spojmi s rozhraním PluX22 a je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom a veľkým reproduktorom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52611 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB

Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB

Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB
Detail

Prototyp modelu PIKO modelu BR 140 v béžovo-modrej verzii DB v Ep. IV so samostatnými žiarovkami zaujme úspešným tvarom hlavy bez nepríjemných deliacich hrán, samostatne stojacimi madlami a filigránovými pantografmi. Štandardne je navyše zabudované digitálne prepínateľné osvetlenie kabíny. Päťpólový motor s dvoma veľkými odstredivými hmotami a spotrebou energie cez osem kolies zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Aby bola zaručená vysoká ťažná sila, má model PIKO okrem rámu z tlakového liateho zinku dve trakčné pneumatiky, ktoré sedia diagonálne na nápravách oboch podvozkov prebiehajúcich vo vnútri. Model má rozhranie PluX22, svetelnú zmenu bielej / červenej a blízku kinematiku spojenia. PIKO BR 140 je pripravený na dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB

Piko H0 50602 Parný rušeň H0 BR 78 DB

Piko H0 50602 Parný rušeň H0 BR 78 DB
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50602 Parný rušeň H0 BR 78 DB

Piko H0 50600 Parný rušeň H0 BR 78 DB

Piko H0 50600 Parný rušeň H0 BR 78 DB
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. O zvýšenú trakciu sa starajú prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky. Vďaka modernému rozhraniu PluX22 je dodatočné vybavenie dekodéra detská hračka. Reproduktor a generátor dymu je možné s minimálnym úsilím vybaviť aj dodatočne. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50600 Parný rušeň H0 BR 78 DB
Intezze PIKO 3 (8594193721634), DOWELL DWL-412, SELECT Future Light DB veľkosť 4 (5703543201433), BeautyRelax BR-565 (BR-565R), Manuka MYCOFOOT sprej (412), SELECT FB Beach Soccer DB, veľ. 4 (5703543316137), SELECT FB Future Light DB, veľ. 4 (5703543317813), SELECT FB Brillant Training DB, veľ. 4 (5703543317158), Aqua Marina Steam 412 (6954521606033), Aqua Marina Betta 412 (6954521606101), AQUA MARINA Betta 412 (6954521600352), Clatronic DB 3705, Clatronic DB 3706, Clatronic DB 3717, Tado Smart termostatická hlavica Quattro, prídavné zariadenie, súprava, 4 ks, ABUS Cobra 10/1000 (M005-412), REBELL SDC 412 (RE-SDC412 BX), Grundig BR-600, BeautyRelax BR-060, Tristar BR-1025, SELECT FB Futsal Light DB 2022/23, veľkosť 4 (5703543298389), Solight DVB-T CX-4 kanálová, zosilňovač 35 dB (HN17B), Stagg DB-55110-ST, Pražské Jezuliatko (978-80-8211-412-9), Billy Summers (978-80-7593-412-3), BeautyRelax, ušné (BR-160), Ubiquiti UniBracket (UBI-BR), Gravity FM SEAT1 BR, Gravity FM BR 1, BeautyRelax Peelmax (BR-1080D)