Märklin 037197 parný rušeň h0 br 17.0 múzea drg, mhi

Produkt Märklin 037197 parný rušeň h0 br 17.0 múzea drg, mhi sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Märklin 037197 parný rušeň h0 br 17.0 múzea drg, mhi upraviť a produkt hľadať znova.

Märklin 037197 Parný rušeň H0 BR 17.0 múzea DRG, MHI

Märklin 037197 Parný rušeň H0 BR 17.0 múzea DRG, MHI
Detail

Parný rušeň BR 17.0 spoločnosti Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG), bývalý pruský S 10. Múzejný rušeň Múzea dopravy a technológií v Berlíne. Nápisy a dizajn ako 17 008 v prevádzkovom stave v ére II okolo roku 1932. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 037197 Parný rušeň H0 BR 17.0 múzea DRG, MHI , One tool 17.0 (8592201500851)

Roco 73040 Parný rušeň H0 BR 44 DRG

Roco 73040 Parný rušeň H0 BR 44 DRG
Detail

Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Pohon na dve nápravy tendra a cez kardanový hriadeľ na všetkých päť hnacích náprav lokomotívy. Súčasťou štandardného programu lokomotív spoločnosti Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) bol aj vývoj výkonnej nákladnej lokomotívy. Rušeň s trojitým motorom, známy ako BR 44, mal prepravovať nákladné vlaky do 1 200 t v nízkom pohorí a do 600 t po strmých rampách. V roku 1926 bolo dodaných prvých 10 strojov s usporiadaním kolies 1'E h3. Až v roku 1937, keď sa zvýšili nároky na vlakovú dopravu, sa tento rušeň dostal do sériovej výroby a vo veľkom sa obstarával v rôznych prevedeniach. Kým neboli nahradené modernými naftovými a elektrickými lokomotívami, tvorili stroje série 44 chrbticu ťažkej nákladnej vlakovej dopravy po celom Nemecku. Fotografická farba je špeciálna farba, ktorú továrne rušňov nanášali na špeciálne vzorky lokomotív, aby sa v tom čase dosiahlo lepšie znázornenie na fotografiách. Ten pozostával z umývateľnej (vápennej) farby a nanášal sa iba za účelom fotografických prác. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73040 Parný rušeň H0 BR 44 DRG , Woody elektrický rušeň (8591864911684)

Roco 79041 Parný rušeň H0 BR 44 DRG

Roco 79041 Parný rušeň H0 BR 44 DRG
Detail

Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Pohon na dve nápravy tendra a cez kardanový hriadeľ na všetkých päť hnacích náprav lokomotívy. Súčasťou štandardného programu lokomotív spoločnosti Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) bol aj vývoj výkonnej nákladnej lokomotívy. Rušeň s trojitým motorom, známy ako BR 44, mal prepravovať nákladné vlaky do 1 200 t v nízkom pohorí a do 600 t po strmých rampách. V roku 1926 bolo dodaných prvých 10 strojov s usporiadaním kolies 1'E h3. Až v roku 1937, keď sa zvýšili nároky na vlakovú dopravu, sa tento rušeň dostal do sériovej výroby a vo veľkom sa obstarával v rôznych prevedeniach. Kým neboli nahradené modernými naftovými a elektrickými lokomotívami, tvorili stroje série 44 chrbticu ťažkej nákladnej vlakovej dopravy po celom Nemecku. Fotografická farba je špeciálna farba, ktorú továrne rušňov nanášali na špeciálne vzorky lokomotív, aby sa v tom čase dosiahlo lepšie znázornenie na fotografiách. Ten pozostával z umývateľnej (vápennej) farby a nanášal sa iba za účelom fotografických prác. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79041 Parný rušeň H0 BR 44 DRG , Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765)

Märklin 36244 Parný rušeň H0 BR 24 DB BR 24 DB

Märklin 36244 Parný rušeň H0 BR 24 DB BR 24 DB
Detail

Osobný parný rušeň triedy Spolková železnica (DB) triedy 24 s tendrom. Štandardný rušeň s dymovými deflektormi Wagner. Cesta rušňa číslo 24 044. Auto vyzerá ako okolo roku 1957. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 36244 Parný rušeň H0 BR 24 DB BR 24 DB , Stemnex - parný stroj (39107)

Märklin 037897 H0 Nákladný vlak parný rušeň BR 50 DB

Märklin 037897 H0 Nákladný vlak parný rušeň BR 50 DB
Detail

Nákladný vlak s parnou lokomotívou série 50 Deutsche Bundesbahn (DB) s tendrom na uhlie ako jednotkový skrinkový tender 2´2´T26 v pôvodnom znení. S dymovými deflektormi Witte, 4 nadstavbami kotlov, štandardnou kabínou vodiča, skrátenou cirkuláciou, žiarovkami s reflexným sklom DB a Indusi na oboch stranách. Cesta rušňa číslo 50 2640. Auto vyzerá ako okolo roku 1967. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 037897 H0 Nákladný vlak parný rušeň BR 50 DB , Beautyrelax br-565 (br-565r)

TRIX H0 T25097 Parný rušeň H0 BR 95 DR

TRIX H0 T25097 Parný rušeň H0 BR 95 DR
Detail

Nákladný parný tankový lokomotíva radu 95.0 (bývalý pruský T 20) Deutsche Reichsbahn (DR / GDR). Verzia so spaľovaním oleja. S trojitými svetlometmi, turbo dynamom, lucernami DRB, 3 nadstavbami, zváranými nádržami na vodu. Cesta číslo 95 0041-4. Auto vyzerá ako okolo roku 1978. Veľký podnik 95 041 postavil Hanomag v roku 1924 pod výrobným číslom 10256. Po mimoriadne drsnom pristátí pod výpravňou rušňov Lauscha bola v roku 1950 prestavaná 95 041 s časťami 95 038. Od tej doby má stroj sériové číslo Hanomag 10253. 95 041 malo potom v rokoch 1951 až 1980 sídlo v Probstzella. Na konci roku 1972 bola táto lokomotíva prerobená na ropný pohon. S dekodérom mfx a rozsiahlymi zvukovými funkciami. Riadený vysokoúčinný pohon so zotrvačníkom v kotle. Poháňaný 5 náprav. Trakčné pneumatiky. Lokomotíva vyrobená prevažne z kovu. Trojité svetlomety a kontakt generátora dymu sa prepínajú so smerom jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Okrem toho je možné osvetlenie kabíny ovládať digitálne. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi svetelnými diódami (LED). Kinematicky navádzané blízke spriahadlo s hriadeľom NEM na oboch koncoch lokomotívy. Prejazdný minimálny polomer 360 mm. Súčasťou sú ochranné rúrky ojnice a brzdové hadice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T25097 Parný rušeň H0 BR 95 DR , Woody moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)

Piko H0 50600 Parný rušeň H0 BR 78 DB

Piko H0 50600 Parný rušeň H0 BR 78 DB
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. O zvýšenú trakciu sa starajú prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky. Vďaka modernému rozhraniu PluX22 je dodatočné vybavenie dekodéra detská hračka. Reproduktor a generátor dymu je možné s minimálnym úsilím vybaviť aj dodatočne. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50600 Parný rušeň H0 BR 78 DB , Woody moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)

Piko H0 50602 Parný rušeň H0 BR 78 DB

Piko H0 50602 Parný rušeň H0 BR 78 DB
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50602 Parný rušeň H0 BR 78 DB , Parný mini steamer ipro (197)

Piko H0 50603 Parný rušeň H0 BR 78 DB

Piko H0 50603 Parný rušeň H0 BR 78 DB
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50603 Parný rušeň H0 BR 78 DB , Klasifikační systém drg (978-80-247-2701-1)

Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB

Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB
Detail

Tanková lokomotíva radu 70.0 (pol. Pt 2/3) Deutsche Bundesbahn. Trieda 70.0 bol cisternový rušeň pre ľahké osobné vlaky. Bol objednaný Kráľovskými bavorskými štátnymi železnicami ako trieda Pt 2/3. V rokoch 1909 až 1916 vyrobil Krauss v Mníchove celkovo 97 strojov. S cieľom optimalizovať premávku na miestnych železniciach boli vzadu inštalované dvere, cez ktoré sa kúzelník mohol dostať do vlaku, aby prevzal povinnosti sprievodcu. Ďalšou charakteristikou tohto rušňa bola mimoriadne veľká vzdialenosť medzi hnacou a jazdnou nápravou 4 000 mm. Výsledkom bola ekonomická, ale ekonomicky rozumná ľahká konštrukcia stroja, ktorá sa ukázala ako vynikajúca. Po druhej svetovej vojne v roku 89 prevzala DB lokomotívy s rýchlosťou až 65 km / h a až do 60. rokov ich využívala na južných nemeckých odbočkách. Posledný rušeň bol vyradený v roku 1963. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB , Drg v praxi (978-80-726-2981-7)

Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB

Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB
Detail

Rýchlik parnej lokomotívy triedy 03.10 Deutsche Bundesbahn. Rastúce cestovanie na dlhé vzdialenosti v Nemecku, rozširovanie trás a kratšie cestovné časy znamenali, že dvojvalcové expresné lokomotívy radu 01 a 03 sa dostávali na hranice svojich možností častejšie ako doteraz. V roku 1936 sa rozhodlo o obstaraní novo vyvinutých trojvalcových rýchlikových lokomotív v súlade s dobovým duchom so zjednodušeným opláštením. V decembri 1939 dodal Borsig prvý prototyp lokomotívy radu 03.10. 03 1001, 1002 a 1043 podnikli početné testovacie jazdy, počas ktorých trojitý motor bežal hladko aj pri 150 km / h a aerodynamická kapotáž mala za následok značnú úsporu paliva v porovnaní so sériou 01, 03, 17.10, 18.3 a 18.5. Zo 60 skutočne vyrobených strojov vojnu prežilo iba 45. Deutsche Bundesbahn mohla do svojho inventára pridať 26 z nich. Úplne iným spôsobom, ako sa pôvodne plánovalo, sa veľká kariéra 03.10 začala až potom, čo bola „vyzlečená“ a prepracovala sa. Až do roku 1966 pôsobili títo ušľachtilí pretekári, naposledy s novými vysokovýkonnými kotlami, v službách vysokokvalitných expresných vlakov na linke DB. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB , Canpol babies elektrický parný sterilizátor (5903407770529)

Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB

Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB
Detail

Tanková lokomotíva radu 70.0 (pol. Pt 2/3) Deutsche Bundesbahn. Trieda 70.0 bol cisternový rušeň pre ľahké osobné vlaky. Bol objednaný Kráľovskými bavorskými štátnymi železnicami ako trieda Pt 2/3. V rokoch 1909 až 1916 vyrobil Krauss v Mníchove celkovo 97 strojov. S cieľom optimalizovať premávku na miestnych železniciach boli vzadu inštalované dvere, cez ktoré sa kúzelník mohol dostať do vlaku, aby prevzal povinnosti sprievodcu. Ďalšou charakteristikou tohto rušňa bola mimoriadne veľká vzdialenosť medzi hnacou a jazdnou nápravou 4 000 mm. Výsledkom bola ekonomická, ale ekonomicky rozumná ľahká konštrukcia stroja, ktorá sa ukázala ako vynikajúca. Po druhej svetovej vojne v roku 89 prevzala DB lokomotívy s rýchlosťou až 65 km / h a až do 60. rokov ich využívala na južných nemeckých odbočkách. Posledný rušeň bol vyradený v roku 1963. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB , Vileda steam plus parný mop (4023103229716)

Fleischmann 714403 Parný rušeň BR 44, DRG

Fleischmann 714403 Parný rušeň BR 44, DRG
Detail

Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn Gesellschaft Rušne mohli pohybovať vlakmi s celkovou záťažou 1 200 ton na strmých rampách so 600 tonami. Parné lokomotívy známe ako „jumbo“ boli pre svoju ťažnú silu použité s veľkým úspechom takmer v celom Nemecku a v mnohých ďalších európskych krajinách. Najvyššia rýchlosť bola 80 km / h dopredu a 50 km / h sa dalo jazdiť dozadu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 714403 Parný rušeň BR 44, DRG , Lego duplo 10874 parný vláčik (5702016117264)

Liliput L131502 Parný rušeň H0 BR 42 DB DB

Liliput L131502 Parný rušeň H0 BR 42 DB DB
Detail

V roku 1943 bol vyvinutý ťažký vojenský rušeň triedy 42 s prítlakom 17 t. Bol určený na použitie v Rakúsku, ale aj v okupovaných oblastiach, kde to nadstavba umožňovala. Plán postaviť 8000 rušňov (neskôr zmenšený na 5 000 rušňov) bol zastavený na konci vojny a nakoniec sa vyrobilo niečo cez 860 kusov. Rušne používali DB až do roku 1960 a DR zhruba do roku 1970. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Liliput L131502 Parný rušeň H0 BR 42 DB DB , Grundig br-600

Liliput L131500 Parný rušeň H0 BR 42 DR DR

Liliput L131500 Parný rušeň H0 BR 42 DR DR
Detail

V roku 1943 bol vyvinutý ťažký vojenský rušeň triedy 42 s prítlakom 17 t. Bol určený na použitie v Rakúsku, ale aj v okupovaných oblastiach, kde to nadstavba umožňovala. Plán postaviť 8000 rušňov (neskôr zmenšený na 5 000 rušňov) bol zastavený na konci vojny a nakoniec sa vyrobilo niečo cez 860 kusov. Rušne používali DB až do roku 1960 a DR zhruba do roku 1970. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Liliput L131500 Parný rušeň H0 BR 42 DR DR , Beautyrelax br-060

Märklin 36204 Elektrický rušeň H0 BR 381 ZSSK

Märklin 36204 Elektrický rušeň H0 BR 381 ZSSK
Detail

Elektrický rušeň BR 381 (Škoda Typ 109 E) Slovenskej železničnej spoločnosti (ZSSK). Prevádzkový stav 2015. Cesta číslo 381 002-5. Elektrická lokomotíva vyrobená z kovu, s digitálnym dekodérom mfx a rozsiahlymi zvukovými funkciami. Špeciálny motor, inštalovaný centrálne. 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 2 červené obrysové svetlá menia smer jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch lokomotívy 2 a 1 je možné vypnúť každý digitálne osobitne. Keď sú svetlomety vypnuté na oboch stranách rušňa, fungujú dvojité svetlá A na oboch stranách. Osvetlenie teplými bielymi a červenými svetlami diód (LED). 2 mechanicky funkčné zberače. Dĺžka cez nárazníky cca 20,7 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 36204 Elektrický rušeň H0 BR 381 ZSSK , Tristar br-1025

Märklin 37856 Elektrický rušeň H0 BR 185 DK DBSRS

Märklin 37856 Elektrický rušeň H0 BR 185 DK DBSRS
Detail

Elektrická lokomotíva Traxx 2, typ F 140 AC2 od spoločnosti DB Schenker Rail Scandinavia A / S, spolupráca medzi spoločnosťou DB Schenker Rail Deutschland AG a švédskym Green Cargo AB. Číslo lokomotívy 185 327-1. Prevádzkový stav 2017/18. Oblasť použitia Dánsko a tiež až do Nemecka. Digitálny dekodér Mfx + s rozsiahlymi zvukovými funkciami. Riadený vysokoúčinný pohon so zotrvačníkom, centrálne inštalovaný. 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 2 červené obrysové svetlá menia smer jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch lokomotívy 2 a 1 je možné digitálne vypnúť. Keď je posunovanie zapnuté, dvojité svetlá A fungujú na oboch stranách. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými diódami vyžarujúcimi svetlo (LED). Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 37856 Elektrický rušeň H0 BR 185 DK DBSRS , Parný sterilizátor do mikrovlnnej rúry c2n (5010415236104)

Märklin 36872 Parný rušeň H0 "Glow in the Dark"

Märklin 36872 Parný rušeň H0 "Glow in the Dark"
Detail

Parný rušeň v individuálnom halloweenskom prevedení. Parný rušeň v strašidelnom halloweenskom prevedení. Jednotlivé tlačové prvky a trojité svetlomety žiaria v tme - Glow in the Dark. S digitálnym dekodérom mfx. Poháňaná 1 náprava. Trakčné pneumatiky. Spojovací hák. Dĺžka cez nárazníky 10,8 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 36872 Parný rušeň H0 "Glow in the Dark" , Concept cp2010 - parný mop 2 v 1

Piko H0 50607 H0 Parný rušeň BR 78 z DR

Piko H0 50607 H0 Parný rušeň BR 78 z DR
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50607 H0 Parný rušeň BR 78 z DR , Beautyrelax, ušné (br-160)

Piko H0 50606 H0 Parný rušeň BR 78 z DR

Piko H0 50606 H0 Parný rušeň BR 78 z DR
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50606 H0 Parný rušeň BR 78 z DR , Ubiquiti unibracket (ubi-br)

Piko H0 50604 H0 Parný rušeň BR 78 z DR

Piko H0 50604 H0 Parný rušeň BR 78 z DR
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Vďaka modernému rozhraniu PluX22 je dodatočné vybavenie dekodéra detská hračka. Reproduktor a generátor dymu je možné s minimálnym úsilím vybaviť aj dodatočne. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50604 H0 Parný rušeň BR 78 z DR , Gravity fm seat1 br

Märklin 088792 Z Dieselový rušeň BR 218 z DB, MHI

Märklin 088792 Z Dieselový rušeň BR 218 z DB, MHI
Detail

Dieselový-hydraulický lokomotíva nemeckej spolkovej železnice (DB) triedy 218 vo fialovej farbe. Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Auto vyzerá ako v ére IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 088792 Z Dieselový rušeň BR 218 z DB, MHI , Gravity fm br 1

Märklin 37858 Elektrická lokomotíva H0 BR 150 DB AG, MHI

Märklin 37858 Elektrická lokomotíva H0 BR 150 DB AG, MHI
Detail

Prototyp: German Railroad, Inc. (DB AG) ťažká nákladná lokomotíva. Orientačná červená základná farebná schéma. S dvojitými žiarovkami a uhlovými oknami strojovne. Cesta číslo 150 144-4. Auto vyzerá ako v roku 1999. Silne vyblednutý a zostarnutý dizajn. Model: Lokomotíva má digitálny dekodér mfx + a rozsiahle zvukové funkcie. Riadený vysoko účinný pohon so zotrvačníkom, centrálne inštalovaný. 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a dve červené obrysové svetlá sa menia v smere jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch 2 a 1 lokomotívy je možné digitálne vypnúť oddelene. Keď sú svetlomety vypnuté na oboch stranách lokomotívy, dvojité A svetlá fungujú na oboch stranách. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými svetelnými diódami (LED). Pripojené držadlá na bokoch a na prednej strane vyrobené z kovu. Kabíny vodiča a strojovňa s vnútornou výzdobou v reliéfe. Pripojiteľné brzdové a spojkové hadice sú súčasťou balenia. Postava vodiča motora v kabíne vodiča 1. Lokomotíva zostarla a vybledla. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 37858 Elektrická lokomotíva H0 BR 150 DB AG, MHI , Beautyrelax peelmax (br-1080d)

Märklin Start up 36218 Dieselový rušeň H0 BR 216 spoločnosti DB AG BR 216 spoločnosti DB AG

Märklin Start up 36218 Dieselový rušeň H0 BR 216 spoločnosti DB AG BR 216 spoločnosti DB AG
Detail

Dieselová lokomotíva triedy 216 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Verzia v červenej farbe. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin Start up 36218 Dieselový rušeň H0 BR 216 spoločnosti DB AG BR 216 spoločnosti DB AG , Beautyrelax nanotouch (br-1470)

TRIX H0 T25170 Parný rušeň H0 BR 17.0 múzea DRG

TRIX H0 T25170 Parný rušeň H0 BR 17.0 múzea DRG
Detail

Parný rušeň BR 17.0 spoločnosti Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG), bývalý pruský S 10. Múzejný rušeň Múzea dopravy a technológií v Berlíne. Nápisy a dizajn ako 17 008 v prevádzkovom stave v ére II okolo roku 1932. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T25170 Parný rušeň H0 BR 17.0 múzea DRG , Beautyrelax emslift (br-1510)

TRIX H0 22876 Parný rušeň H0 BR78 DB

TRIX H0 22876 Parný rušeň H0 BR78 DB
Detail

Tender parný rušeň BR 78 (bývalý pruský T18) Nemeckej spolkovej železnice (DB). Verzia s tromi konštrukciami kotla (DDS), hranaté pieskovisko. Nitované nádrže na vodu, strecha kabíny vodiča s hranatou konštrukciou, trojité svetlomety s reflektormi z reflexného skla DB. Cesta číslo 78 516. So sídlom v Essene. Auto vyzerá ako okolo roku 1965. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22876 Parný rušeň H0 BR78 DB , Beautyrelax brightlips (br-1260)

Piko H0 52510 Dieselový rušeň H0 BR 245 DB BR 245

Piko H0 52510 Dieselový rušeň H0 BR 245 DB BR 245
Detail

245 je sériovo vyrábaný model, ktorý sa líši od predsériových lokomotív počtom a dizajnom strešných a bočných ventilátorov a komína. Mali by sa zdôrazniť obzvlášť precízne vyrobené diely a zostavy, ako napríklad masívny zinkový tlakový odliatok, leptané kovové ventilačné mriežky, prototypne podrobné podvozky a početné samostatne stojace pripevnené diely, napríklad predné riadidlá. Model má zmeny v bielom / červenom svetle a je pripravený na zvuk. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52510 Dieselový rušeň H0 BR 245 DB BR 245 , Beautyrelax pulselift (br-1270)

Roco 73157 Parný rušeň H0 série 85 KKStB

Roco 73157 Parný rušeň H0 série 85 KKStB
Detail

Parný rušeň radu 85 cisárskych a kráľovských rakúskych štátnych železníc. Keď sa najdôležitejšie železničné trate vo veľkej miere rozvíjali a začali sa prejavovať výhody rozvinutých hospodárskych oblastí, odchádzali odľahlé oblasti pevniny. Tieto oblasti začali rozvíjať výstavbou „vedľajších železníc“. S výstavbou jednoduchých miestnych železníc bolo možné spojiť nespočetné množstvo miest a dedín s veľkým, širokým svetom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73157 Parný rušeň H0 série 85 KKStB , Beautyrelax rainbowtouch (br-1190)

Roco 73156 Parný rušeň H0 série 85 kkStB

Roco 73156 Parný rušeň H0 série 85 kkStB
Detail

Parný rušeň radu 85 cisárskych a kráľovských rakúskych štátnych železníc. Keď sa najdôležitejšie železničné trate vo veľkej miere rozvíjali a začali sa prejavovať výhody rozvinutých hospodárskych oblastí, odchádzali odľahlé oblasti pevniny. Tieto oblasti začali rozvíjať výstavbou „vedľajších železníc“. S výstavbou jednoduchých miestnych železníc bolo možné spojiť nespočetné množstvo miest a dedín s veľkým, širokým svetom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73156 Parný rušeň H0 série 85 kkStB , Beauty relax br-1009

Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB

Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB
Detail

Parný rušeň 85 009 Deutsche Bundesbahn. Trojité svetlomety, ktoré sa menia podľa smeru jazdy (funkcia červeného obrysového svetla je možná iba v kombinácii s dekodérom funkcií PluX22). Celkovo bolo pre použitie na takzvanej Höllentalbahn vyrobených iba 10 rušňov cisternového lokomotívy s hmotnosťou 133 ton. Rušne radu 85 boli teda najťažšími cisternovými lokomotívami, ktoré sa používali v Nemecku. Vďaka svojej ťažnej sile sa svalnato vyzerajúce tankové lokomotívy rýchlo osvedčili na horskej trase. Z dôvodu dobrého výkonu bol stojan potrebný na prevádzku odstránený už v roku 1933. Rušne boli mimoriadne obľúbené aj u rušňového personálu, pretože s osobnými vlakmi skrátili cestovné časy o dobrú 1/3 pôvodného cestovného času. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB , Beautyrelax octopus (br-1600)

Roco 73028 Parný rušeň H0 86 270 DR

Roco 73028 Parný rušeň H0 86 270 DR
Detail

Parný rušeň 86 270 Deutsche Reichsbahn. Trieda 86 bola navrhnutá ako štandardná lokomotíva 1'D1 'spoločnosťou Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) a vo veľkom počte bola postavená od roku 1928. V oblasti neskoršej NDR zostalo 244 rušňov, z ktorých 71 muselo byť odovzdaných do Sovietskeho zväzu. Začiatkom 50. rokov bolo DR k dispozícii 164 rušňov. Stroje sa používali hlavne na trasách v Harzskom predpolí, v Krušných horách a v Horných Lužiciach. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73028 Parný rušeň H0 86 270 DR

Piko H0 52611 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB

Piko H0 52611 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB
Detail

Model PIKO kultového rušňa BR 221 bez dekoratívnych pásov zaujme úspešným znázornením mohutného predného tvaru, ostrých rytín, jemne leptaných mriežok a samostatne namontovaných výduchov ventilácie na streche a detailných podvozkov s mnohými detailmi. Replika strojovne je realisticky nastavená späť. Osvetlenie kabíny vodiča a predné a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, je možné digitálne prepínať pomocou dekodéra PluX22. O vynikajúce jazdné vlastnosti sa stará päťpólový motor s dvoma zotrvačníkmi. Model PIKO má dve diagonálne usporiadané trakčné pneumatiky pre vysoké ťažné sily. Model modelu BR 221 od spoločnosti PIKO má upravenú dosku s plošnými spojmi s rozhraním PluX22 a je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom a veľkým reproduktorom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52611 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB

Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB

Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB
Detail

Prototyp modelu PIKO modelu BR 140 v béžovo-modrej verzii DB v Ep. IV so samostatnými žiarovkami zaujme úspešným tvarom hlavy bez nepríjemných deliacich hrán, samostatne stojacimi madlami a filigránovými pantografmi. Štandardne je navyše zabudované digitálne prepínateľné osvetlenie kabíny. Päťpólový motor s dvoma veľkými odstredivými hmotami a spotrebou energie cez osem kolies zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Aby bola zaručená vysoká ťažná sila, má model PIKO okrem rámu z tlakového liateho zinku dve trakčné pneumatiky, ktoré sedia diagonálne na nápravách oboch podvozkov prebiehajúcich vo vnútri. Model má rozhranie PluX22, svetelnú zmenu bielej / červenej a blízku kinematiku spojenia. PIKO BR 140 je pripravený na dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB

TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD

TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD
Detail

Elektrický rušeň BR 380 (Škoda Typ 109 E) Českých štátnych dráh (ČD). Cesta číslo 380 004-2 v špeciálnej farebnej schéme pre stovku Výročie vzniku československého štátu. Prevádzkový stav 2019. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD

Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB

Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB
Detail

Konečne je k dispozícii model mimoriadnej predsériovej lokomotívy 120 005-4! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB

Piko H0 52607 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB

Piko H0 52607 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB
Detail

Tvarový variant BR 221 s ozdobnými lištami a okrúhlym komínom podľa návrhu DB v ére IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52607 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB

Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB
Detail

Variant tlače modelu BR 110 ako model v modro-béžovej verzii Federálnej železnice v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB
Detail

Variant tlače modelu BR 110 ako model v modro-béžovej verzii Federálnej železnice v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB
Detail

Elektrické lokomotívy s tyčovým pohonom patria k vrcholom usporiadania modelovej železnice. Často archaický exteriér a viditeľný prenos sily vyžarujú fascináciu minulých železničných epoch. PIKO to dokonale zachytilo a prenieslo do mierky 1:87. Konštruktívna symbióza vynikajúcej implementácie modelu a vynikajúcich jazdných vlastností charakterizuje novo vyvinutý PIKO E 91. Ostré rytiny na kufri, spojené s mimoriadne jemnou potlačou a zdobené mimoriadne filigránskymi pantografmi, robia z lokomotívy skutočný klenot. Čerpá energiu z výkonného motora PIKO, dva jemne vyvážené zotrvačníky zaisťujú nepretržitý chod aj v zložitých polohách koľaje. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. Model má samozrejme svetelnú zmenu v technológii LED s červeným zadným osvetlením. Vďaka digitálnemu dekodéru je možné prepínať ďalšie funkcie osvetlenia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 52400 Dieselový rušeň H0 BR 216 DB

Piko H0 52400 Dieselový rušeň H0 BR 216 DB
Detail

V šesťdesiatych a sedemdesiatych rokoch minulého storočia boli rušne rýchlika triedy V 160 a 216 pre trasy bez trolejového vedenia po nemeckej spolkovej železnici. Redizajn tohto dôležitého typu vozidla nielenže vyplní medzeru v rade Piko, ale obohatí aj mnoho usporiadaní modelovej železnice od Epochy III po V s mnohými variantmi. Vývojový tím implementoval nápadný tvar prototypu vo vynikajúcej kvalite modelu a súčasne dosiahol ideálne jazdné vlastnosti. Tieto atribúty sú podčiarknuté efektívnym použitím dokonalých rytín a povrchovou úpravou, ktorá je konzistentná až do najmenších detailov. Moderná LED technológia slúži ako základ pre zmenu svetla v červeno-bielej farbe a pre svetelné funkcie, ktoré je možné prepínať dodatočným vybavením digitálneho dekodéra. Digitálne rozhranie PluX22 podľa NEM 658 je najmodernejšie, dá sa ľahko pripojiť dekodér. Dorazový lúč vozidla je možné prototypicky doplniť dodávaným príslušenstvom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52400 Dieselový rušeň H0 BR 216 DB

Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB
Detail

Elektrické lokomotívy s tyčovým pohonom patria k vrcholom usporiadania modelovej železnice. Často archaický exteriér a viditeľný prenos sily vyžarujú fascináciu minulých železničných epoch. PIKO to dokonale zachytilo a prenieslo do mierky 1:87. Konštruktívna symbióza vynikajúcej implementácie modelu a vynikajúcich jazdných vlastností charakterizuje novo vyvinutý PIKO E 91. Ostré rytiny na kufri, spojené s mimoriadne jemnou potlačou a zdobené mimoriadne filigránskymi pantografmi, robia z lokomotívy skutočný klenot. Čerpá energiu z výkonného motora PIKO, dva jemne vyvážené zotrvačníky zaisťujú nepretržitý chod aj v zložitých polohách koľaje. Model má samozrejme svetelnú zmenu v technológii LED s červeným zadným osvetlením. Dodatočné funkcie osvetlenia je možné prepnúť dodatočným vybavením digitálneho dekodéra. Pre ľahkú inštaláciu je k dispozícii rozhranie PluX22 podľa NEM 658. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 57803 Dieselový rušeň H0 BR 218 DB

Piko H0 57803 Dieselový rušeň H0 BR 218 DB
Detail

Tlačená verzia dieselovej lokomotívy BR 218 Deutsche Bundesbahn Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57803 Dieselový rušeň H0 BR 218 DB

Piko H0 59862 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Piko H0 59862 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS
Detail

NS nedávno uviedol do prevádzky BR 186. Model zobrazuje jednu z týchto lokomotív. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59862 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Piko H0 59962 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Piko H0 59962 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS
Detail

NS nedávno uviedol do prevádzky BR 186. Model zobrazuje jednu z týchto lokomotív. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59962 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR

Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 230 Deutsche Reichsbahn. V 80. rokoch spoločnosť DR zaobstarala dvojsystémové elektrické lokomotívy s cieľom zjednodušiť ustavične narastajúcu dopravu a prevádzku cezhraničnej dopravy medzi NDR a Československom. Pre nedostatok skúseností v oblasti dvojsystémovej technológie (GDR: striedavé napätie 15 kV / 16⅔ Hz, ČSSR: jednosmerné napätie 3 kV) a plné využitie výrobcu elektrických lokomotív LEW v Hennigsdorfe boli stroje založené na série ČSD ES 499.1 a 499.2. Továrenská lokomotíva Škoda však ešte nestavala stroj na striedavý prúd 15 kV / 16⅔ Hz, a preto boli časti striedavého prúdu dodávané z NDR. Pre potreby ČSD získala Škoda dvojitú objednávku s 15 rušňami BR 372 a 20 rušňami BR 230 pre DR. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR

PIKO 37244 Parná lokomotíva BR 050 DRG

PIKO 37244 Parná lokomotíva BR 050 DRG
Detail

PIKO novým vývojom parnej lokomotívy triedy 50.35 plní prianie, ktoré si vyžiadalo mnoho fanúšikov záhradnej železnice z východu a západu. Láskyplne implementovaný model v zodpovedajúcej verzii so strešným oknom na kabíne vodiča má najkvalitnejšie lakovanie a tlač, ako aj jemne detailný celkový vzhľad zodpovedajúci prototypu. Stroj zaujme aj svojou robustnosťou, precízne vyrobenými pochrómovanými dvojkolesiami a veľmi bezpečným vzletom z dráhy. Mnoho samostatne aplikovaných detailov, ako sú deflektory vetra, zvody do piesku, ŠPZ a parné píšťaly, podčiarkujú elegantný charakter lokomotívy. 50,35 má vysoké ťažné sily a vynikajúce jazdné vlastnosti. Model PIKO je dodávaný s výmenou svetla závislou od smeru (biela / biela) a je pripravený na nekomplikovanú inštaláciu digitálneho dekodéra a zvuku s veľkým reproduktorom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako PIKO 37244 Parná lokomotíva BR 050 DRG

Piko H0 59865 Elektrický rušeň H0 BR 186 železnice Mercitalia

Piko H0 59865 Elektrický rušeň H0 BR 186 železnice Mercitalia
Detail

Tlačená verzia elektrického rušňa BR 483 Mercitalia Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59865 Elektrický rušeň H0 BR 186 železnice Mercitalia

Piko H0 59885 Dieselový rušeň H0 BR 247 Vectron Siemens

Piko H0 59885 Dieselový rušeň H0 BR 247 Vectron Siemens
Detail

Nový tvar naftovej verzie modelu Vectron. Model je prototypicky dlhší ako elektrický lokomotíva Vectron. Jemné detaily a veľmi zložitá tlač. Prototyp sa používa v lokomotívnom bazéne SIEMENS. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59885 Dieselový rušeň H0 BR 247 Vectron Siemens

Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB

Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB
Detail

Parný rušeň triedy 043 Nemeckých spolkových dráh so spaľovaním oleja. Parné lokomotívy známe ako „jumbo“ boli pre svoju ťažnú silu použité s veľkým úspechom takmer v celom Nemecku a v mnohých ďalších európskych krajinách. Najvyššia rýchlosť bola 80 km / h dopredu a 50 km / h sa dalo jazdiť dozadu. Niektoré z týchto už aj tak veľmi výkonných strojov zaznamenali ďalšie zvýšenie výkonu na 2 100 k (1 546 kW) v Deutsche Bundesbahn, keď boli od roku 1955 prevedené na spaľovanie ropy. Ropné lokomotívy DB mali od roku 1968 sériové označenie 043. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB

Jägerndorfer JC28180 Elektrický rušeň H0 BR 182.505 Taurus Flixtrain

Jägerndorfer JC28180 Elektrický rušeň H0 BR 182.505 Taurus Flixtrain
Detail

V marci 2018 mal premiéru prvý diaľkový vlak Flixtrain na trase Kolín - Hamburg. Odvtedy zelené vlaky každý deň spájajú obe metropoly na Rýne a Labe. V apríli nasledovalo druhé spojenie z Berlína do Stuttgartu. Vlaky sú poháňané elektrickými rušňami triedy 182 (ES64U2 Taurus), ktoré sú v prenájme od spoločností MRCE a Hectorrail. 182 505 je jediný stroj, ktorý je celý zabalený vo farbách Flixtrainu. 182 202, ktorý bol dodaný spoločnosti Siemens Dispolok v roku 2002, nie je pre osobné vlaky žiadnym cudzincom, pretože ho už používali spoločnosti DB Fernverkehr a DB Regio. Licencované spoločnosťou Flixtrain! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Jägerndorfer JC28180 Elektrický rušeň H0 BR 182.505 Taurus Flixtrain
One Tool 17.0 (8592201500851), Woody Elektrický rušeň (8591864911684), Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765), Stemnex - Parný stroj (39107), BeautyRelax BR-565 (BR-565R), Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086), Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079), Parný Mini Steamer iPro (197), Klasifikační systém DRG (978-80-247-2701-1), DRG v praxi (978-80-726-2981-7), Canpol babies Elektrický parný sterilizátor (5903407770529), VILEDA Steam Plus parný mop (4023103229716), LEGO DUPLO 10874 Parný vláčik (5702016117264), Grundig BR-600, BeautyRelax BR-060, Tristar BR-1025, Parný sterilizátor do mikrovlnnej rúry C2N (5010415236104), Concept CP2010 - Parný mop 2 v 1, BeautyRelax, ušné (BR-160), Ubiquiti UniBracket (UBI-BR), Gravity FM SEAT1 BR, Gravity FM BR 1, BeautyRelax Peelmax (BR-1080D), BeautyRelax Nanotouch (BR-1470), BeautyRelax EMSlift (BR-1510), Beautyrelax Brightlips (BR-1260), Beautyrelax Pulselift (BR-1270), BeautyRelax Rainbowtouch (BR-1190), Beauty Relax BR-1009, BeautyRelax Octopus (BR-1600)