Vláčik – na batériu, odporúčaný vek od 3 rokov Uspokojte svoju malú, originálnu hračku od českých dizajnérov, ktorá vás nenosie vrecku. Krásne farebné elektrické auto určite poteší každý dobrodruh. Dokonca jazdí dozadu.Potešte svojich maličkých originálnou hračkou z dielne českých dizajnérov, ktorá vám nezaťaží peňaženku. Krásny farebný elektrický rušeň určite poteší každého dobrodruha. Skutočne vyzerajúci dizajn, presné spracovanie a vysoká funkčnosť robia skvelý doplnok pre vláčikodráhy. Dokonca jazdí dozadu. Vhodné pre deti od 3 rokov.Kľúčové vlastnostiZ dielne českých dizajnérovSkutočne vyzerajúci dizajnVhodné ako doplnenie vlakových tratíSo spätným chodomBatéria 1× 1,5 V AA, nie je súčasťou baleniaRozstup kolies 2,5 cm (alza.sk)
Podobné produkty ako Woody Elektrický rušeň (8591864911684) , Woody elektrický rušeň (8591864911684)Príslušenstvo k vláčikodráhe - vhodné od 3 rokov Moderný elektrický rušeň červenej farby s rozmermi 16 × 7 × 5 cm tvorí príslušenstvo pre vláčikovú trať značky Woody. Prepínač lokomotívy s predným a zadným pohonom je umiestnený na jej streche. Súčasťou tohto výrobku je aj rušňovodič umiestnený v kabíne lokomotívy. Lokomotíva je kompatibilná aj s ostatnými železničnými dráhami dostupnými na našom trhu. Jednotlivé vagóny možno pripojiť pomocou magnetu. Hračka je vhodná pre deti od troch rokov.Kľúčové vlastnosti moderného elektrického rušňaModerný elektrický rušeň značky WoodyKompatibilný aj s ostatnými železničnými traťami iných značiekSúčasťou je aj postavička rušňovodičaHračka je vhodná pre deti od troch rokov (alza.sk)
Podobné produkty ako Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086) , Woody moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)Príslušenstvo k vláčikodráhe - vhodné od 3 rokov Moderný elektrický rušeň zelenej farby s rozmermi 16 × 7 × 5 cm tvorí príslušenstvo k vláčikodráhe značky Woody. Prepínač lokomotívy s predným a zadným pohonom je umiestnený na jej streche. Súčasťou tohto výrobku je aj rušňovodič umiestnený v kabíne lokomotívy. Rušeň je kompatibilný aj s ostatnými železničnými dráhami dostupnými na našom trhu. Jednotlivé vagóny je možné pripojiť pomocou magnetu. Hračka je vhodná pre deti od troch rokov.Kľúčové vlastnosti moderného elektrického rušňaModerný elektrický rušeň značky WoodyKompatibilný aj s ostatnými vláčikodráhami iných značiekSúčasťou je aj postavička rušňovodičaHračka je vhodná pre deti od troch rokov (alza.sk)
Podobné produkty ako Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079) , Woody moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)Elektrická lokomotíva 115 205 - 7 (BR E10.1) spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1956. Použitie: preprava na veľké vzdialenosti. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň , Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765)Elektrická lokomotíva triedy 230 Deutsche Reichsbahn. V 80. rokoch spoločnosť DR zaobstarala dvojsystémové elektrické lokomotívy s cieľom zjednodušiť ustavične narastajúcu dopravu a prevádzku cezhraničnej dopravy medzi NDR a Československom. Pre nedostatok skúseností v oblasti dvojsystémovej technológie (GDR: striedavé napätie 15 kV / 16⅔ Hz, ČSSR: jednosmerné napätie 3 kV) a plné využitie výrobcu elektrických lokomotív LEW v Hennigsdorfe boli stroje založené na série ČSD ES 499.1 a 499.2. Továrenská lokomotíva Škoda však ešte nestavala stroj na striedavý prúd 15 kV / 16⅔ Hz, a preto boli časti striedavého prúdu dodávané z NDR. Pre potreby ČSD získala Škoda dvojitú objednávku s 15 rušňami BR 372 a 20 rušňami BR 230 pre DR. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71220 Elektrický rušeň BR 230 DR , Elektrický skateboard (hrabz25304)Elektrický rušeň radu 470 maďarských štátnych železníc. V roku 2001 maďarská štátna železnica MAV objednala u spoločnosti Siemens TS desať dvojfrekvenčných rušňov radu 1047 (v Nemecku známych ako BR 182 a v Rakúsku ako Rh 1116 „Taurus“). Prvé stroje boli uvedené do prevádzky v máji 2002. Môžu sa používať so striedavým prúdom 15 kV / 16V Hz v Nemecku a Rakúsku a 25 kV / 50 Hz v Maďarsku a používajú sa v medzinárodnej doprave. Rušne, ktoré medzi milovníkmi železnice nazývajú „voly Puszta“, jazdia po krajine teraz ako séria 470. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73523 Elektrický rušeň triedy 470, MAV , Hawaii, elektrický (6390296)Elektrická lokomotíva Re 465 Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS). Spoločnosť Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS) si u sériového označenia 465 objednala u švajčiarskych spoločností SLM Winterthur a ABB Zurich ďalší vyvinutý univerzálny rušeň na báze SBB Re 460. Na rozdiel od Re 460 majú lokomotívy nielen jeden prevodník na podvozok, ale jeden prevodník na nápravu. Týmto spôsobom je možné optimálne priviesť ťahovú silu na koľajnicu. BLS používa 18 rušňov hlavne v nákladnej doprave, ale tiež pred kyvadlovými vlakmi s vozňami EW III a EW IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 731401 Elektrický rušeň Re 465, BLS , Woody križovatka (8591864900497)Elektrická lokomotíva triedy 111 Deutsche Bundesbahn. Od roku 1969 zriadila Deutsche Bundesbahn cestu D 1410/1411 ako rýchle denné spojenie medzi Düsseldorfom / Kolín nad Rýnom a Mníchovom. Po prvýkrát sa DB pokúsila vyhrať bežné a obchodné cesty s obzvlášť nízkymi tarifami v porovnaní s turistickým ruchom po celý rok pre železnicu. Čas cesty bol necelých sedem hodín. Aby vlak mohol jazdiť rýchlosťou až 160 km / h, bolo 20 vagónov typu DDm 915 vybavených magnetickými koľajovými brzdami. Od roku 1971 sa na krytie obvykle používala elektrická lokomotíva série 103, ale iné rady, napr. B. BR 111, používaný ako hnacie vozidlo. „Christoforus Express“ spočiatku jazdil šesťkrát týždenne a od leta 1970 každý deň. Ponuku rozšíril D 1484/1485 „Auto-Traum-Express“ z Hamburgu-Altony do Mníchova východ, ktorý bol zavedený ako nočné spojenie. Tieto vlaky sa stali oporou automobilovej vlakovej dopravy v 70. rokoch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB , Woody - rybolov (8591864900268)Ťažký nákladný rušeň 150 113-9 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Zelené sfarbenie oxidu chromitého. Najväčší dizajn štandardných elektrických lokomotív z programu novej výstavby z 50. rokov. Verzia 2. Dodací stav s niekoľkými dizajnovými zmenami, napríklad okná strojov. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1991. Použitie: Ťažké nákladné vlaky a miestne osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB , Gilmour woody (gil101016)Elektrická lokomotíva 140 232-0 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG) pre divíziu Railion Deutschland AG okolo roku 2004. Usporiadanie kolies Bo'Bo ', vyrobené od roku 1959. Použitie: nákladné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB , Prestigio elektrický otvárač nemi (pwo103sl_en)Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Prestigio elektrický otvárač maggiore (pwo104gd)Elektrický rušeň radu 1293 Rakúskych spolkových železníc. V januári 2017 podpísali rakúske spolkové železnice rámcovú dohodu so spoločnosťou Siemens pre celkovo 200 nových viacsystémových lokomotív typu Vectron. Lokomotívy sa majú používať vo viac ako desiatich krajinách východnej a juhovýchodnej Európy, ako aj v Nemecku a Taliansku. Pod sériovým označením 1293 sú lokomotívy odovzdávané ÖBB v niekoľkých dodávkových sériách. Dodávka tretej dodacej série so 61 rušňami sa začala v marci 2020. 28 z týchto strojov bude tiež vybavených na použitie v Holandsku a Belgicku. Rušne 1. a 2. triedy Dodacie série sú vybavené balíkom pre krajinu pre Rakúsko, Nemecko, Taliansko, Maďarsko, Česko, Poľsko, Slovensko, Chorvátsko a Slovinsko. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB , Prestigio elektrický otvárač garda (pwo105sl)Elektrická lokomotíva triedy 230 Deutsche Reichsbahn. V 80. rokoch spoločnosť DR zaobstarala dvojsystémové elektrické lokomotívy s cieľom zjednodušiť ustavične narastajúcu dopravu a prevádzku cezhraničnej dopravy medzi NDR a Československom. Pre nedostatok skúseností v oblasti dvojsystémovej technológie (GDR: striedavé napätie 15 kV / 16⅔ Hz, ČSSR: jednosmerné napätie 3 kV) a plné využitie výrobcu elektrických lokomotív LEW v Hennigsdorfe boli stroje založené na série ČSD ES 499.1 a 499.2. Továrenská lokomotíva Škoda však ešte nestavala stroj na striedavý prúd 15 kV / 16⅔ Hz, a preto boli časti striedavého prúdu dodávané z NDR. Pre potreby ČSD získala Škoda dvojitú objednávku s 15 rušňami BR 372 a 20 rušňami BR 230 pre DR. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR , Prestigio elektrický otvárač bolsena (pwo101bk_en)Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Prestigio elektrický otvárak maggiore (pwo104sl)Elektrická lokomotíva série 1216 „Railjet“ Českých štátnych dráh. Od zmeny cestovného poriadku v roku 2014 spájajú České dráhy (CD) Railjets trasu z Prahy cez Viedeň do Grazu. Za týmto účelom bolo od spoločnosti Siemens zakúpených sedem súprav Railjet v modrej farbe. Oproti pôvodným súpravám ÖBB jazdia disky CD Railjets s piatimi ekonomickými vozidlami, jedným autom s reštauráciou a riadiacim autom s First a Business Class. Tradičné diaľkové vlakové spojenie „Vindobona“ prežíva od letného cestovného poriadku 2020 renesanciu a premáva medzi Berlínom a Grazom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 70487 Elektrický rušeň H0 triedy 1216 CD , Tescoma elektrický mlynček vitamino 642778.00Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Kappa ks112 elektrický prepojovací kitElektrická lokomotíva 111 137-6 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1974. Použitie: premávka S-Bahn. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením strojovne, je možné ovládať digitálne. Kinematika pre blízke spojenie. Svetlomety sa menia so smerom jazdy. Dĺžka cez nárazníky 104 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16114 N Elektrický rušeň BR 111 DB , Woody šplhacie lano (8591864918591)Štandardná elektrická lokomotíva série E 41 Deutsche Bundesbahn (DB). Zelená oxid chrómová zelená farba. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačnou mriežkou s viacerými dýzami so zvislými lamelami a celoobvodovým dažďovým žľabom. Cesta číslo E 41 208. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1964. Použitie: Ľahký nákladný a osobný vlak pre miestnu a diaľkovú dopravu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16143 N Elektrický rušeň BR 41 DB , Woody povrazový rebrík (8591864901296)Štandardný elektrický lokomotíva E 10 1240 Deutsche Bundesbahn (DB). Dočasný rušeň „Rheingold“ je expresný rušeň so štvorcovým telesom rušňa, 5 svetlometmi, obvodovým dažďovým žľabom a výkonným ventilátorom. Základné farebné prevedenie kobaltová modrá / béžová. Auto vyzerá ako v lete 1962. Použitie: Miestne a diaľkové osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16102 S E 10 elektrický rušeň DB , Woody hojdačka jednoduchá (8591864901302)Tlakový variant elektrického rušňa Taurus "Flixtrain" Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57824 Elektrický rušeň H0 „Taurus“ Flixtrain , Woody - vlaková zastávka (8591864921065)Elektrický rušeň BR 381 (Škoda Typ 109 E) Slovenskej železničnej spoločnosti (ZSSK). Prevádzkový stav 2015. Cesta číslo 381 002-5. Elektrická lokomotíva vyrobená z kovu, s digitálnym dekodérom mfx a rozsiahlymi zvukovými funkciami. Špeciálny motor, inštalovaný centrálne. 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 2 červené obrysové svetlá menia smer jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch lokomotívy 2 a 1 je možné vypnúť každý digitálne osobitne. Keď sú svetlomety vypnuté na oboch stranách rušňa, fungujú dvojité svetlá A na oboch stranách. Osvetlenie teplými bielymi a červenými svetlami diód (LED). 2 mechanicky funkčné zberače. Dĺžka cez nárazníky cca 20,7 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 36204 Elektrický rušeň H0 BR 381 ZSSK , Woody - železničné priecestie (8591864921041)Elektrický rušeň 151 062 Railpool. Prototyp má výkon 5 962 kW (8 100 k), váži 118 ton a dosahuje maximálnu rýchlosť 120 km / h. Celkovo bolo v rokoch 1972 až 1978 dodaných 170 príkladov ťažkej nákladnej lokomotívy. Spoločnosť DB Cargo AG predala 200 lokomotív konzorciu vedenému spoločnosťami Railpool a Toshiba. Podľa skupiny DB Group budú elektrické lokomotívy rady 151 ponúkané na prenájom po predaji, čo spoločnosti DB Cargo taktiež dáva možnosť spätného prenájmu až 100 lokomotív v závislosti od situácie v objednávke. Ostatné rušne sa majú ponúkať na voľnom trhu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73406 Elektrický rušeň 151 062-7, Railpool , Woody - stanica dvojposchodová (8591864921027)Elektrický rušeň 110 148 Deutsche Bundesbahn v modrej farbe. Trieda 110 je štandardný elektrický lokomotíva na expresnú vlakovú dopravu, ktorá bola prvýkrát vyrobená pre Deutsche Bundesbahn v roku 1952. Stanovila nové štandardy v stavbe elektrických lokomotív. Charakteristickými znakmi boli vysoký výkon s nízkou hmotnosťou, nízka náchylnosť na poškodenie a intenzita údržby, ako aj jednoduché používanie. Séria 110 bola po mnoho rokov najdôležitejšou lokomotívou v nemeckej expresnej vlakovej doprave. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73074 Elektrický rušeň 110 148-4, DB , Woody výhybka k (8591864905652)Elektrický rušeň 1042 563 Rakúskych spolkových železníc. Od roku 1963 bolo vyrobených celkom 257 kusov univerzálneho elektrického rušňa triedy 1042. Od roku 1966 boli inštalované výkonnejšie motory, ktoré dosahovali maximálnu rýchlosť 150 km / h. Tieto rušne dostali sériové označenie 1042.5. Používali sa pred všetkými typmi vlakov, väčšinou však pred rýchlymi osobnými a nákladnými vlakmi, ktoré tiež hraničia s Nemeckom. Postupom času sa vzhľad rušňov menil. Od polovice 80. rokov bol rám, pohon a strecha v rámci väčších opráv natreté umbra šedou farbou. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73609 Elektrický rušeň H0 1042 563-5 ÖBB , Woody - hlavná stanica (8591864921010)Elektrický rušeň BR 380 (Škoda Typ 109 E) Českých štátnych dráh (ČD). Cesta číslo 380 004-2 v špeciálnej farebnej schéme pre stovku Výročie vzniku československého štátu. Prevádzkový stav 2019. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD , Woody krátke zákruty (8591864905591)Model legendárnej elektrickej lokomotívy BR E16 zaujme koherentným lakovaním a potlačou, ako aj precíznymi rytinami a presnými detailnými znázorneniami charakteristických pohonov Buchli. Okrem toho má PIKO BR 116 jemné dvojkolesia, ktoré prispievajú k autentickému celkovému dojmu modelu vďaka filigránovej strešnej výbave, pantografom a špeciálne pripevneným riadidlám. Rušeň má vynikajúce jazdné vlastnosti a veľkú ťažnú silu pre skutočne originálne zostavy vlaku. Model je vybavený moderným rozhraním Next18 a zobrazuje obvyklú zmenu červeného / bieleho svetla. Model PIKO tvarovo, farebne a tlačovo presne zodpovedá svojmu prototypu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň , Woody výhybka „x“ (8591864905669)Prototyp modelu PIKO modelu BR 140 v béžovo-modrej verzii DB v Ep. IV so samostatnými žiarovkami zaujme úspešným tvarom hlavy bez nepríjemných deliacich hrán, samostatne stojacimi madlami a filigránovými pantografmi. Štandardne je navyše zabudované digitálne prepínateľné osvetlenie kabíny. Päťpólový motor s dvoma veľkými odstredivými hmotami a spotrebou energie cez osem kolies zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Aby bola zaručená vysoká ťažná sila, má model PIKO okrem rámu z tlakového liateho zinku dve trakčné pneumatiky, ktoré sedia diagonálne na nápravách oboch podvozkov prebiehajúcich vo vnútri. Model má rozhranie PluX22, svetelnú zmenu bielej / červenej a blízku kinematiku spojenia. PIKO BR 140 je pripravený na dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB , Woody dlhé zákruty (8591864905607)Elektrická lokomotíva Traxx 2, typ F 140 AC2 od spoločnosti DB Schenker Rail Scandinavia A / S, spolupráca medzi spoločnosťou DB Schenker Rail Deutschland AG a švédskym Green Cargo AB. Číslo lokomotívy 185 327-1. Prevádzkový stav 2017/18. Oblasť použitia Dánsko a tiež až do Nemecka. Digitálny dekodér Mfx + s rozsiahlymi zvukovými funkciami. Riadený vysokoúčinný pohon so zotrvačníkom, centrálne inštalovaný. 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 2 červené obrysové svetlá menia smer jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch lokomotívy 2 a 1 je možné digitálne vypnúť. Keď je posunovanie zapnuté, dvojité svetlá A fungujú na oboch stranách. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými diódami vyžarujúcimi svetlo (LED). Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 37856 Elektrický rušeň H0 BR 185 DK DBSRS , Woody súprava koľají (8591864908721)Elektrické lokomotívy s tyčovým pohonom patria k vrcholom usporiadania modelovej železnice. Často archaický exteriér a viditeľný prenos sily vyžarujú fascináciu minulých železničných epoch. PIKO to dokonale zachytilo a prenieslo do mierky 1:87. Konštruktívna symbióza vynikajúcej implementácie modelu a vynikajúcich jazdných vlastností charakterizuje novo vyvinutý PIKO E 91. Ostré rytiny na kufri, spojené s mimoriadne jemnou potlačou a zdobené mimoriadne filigránskymi pantografmi, robia z lokomotívy skutočný klenot. Čerpá energiu z výkonného motora PIKO, dva jemne vyvážené zotrvačníky zaisťujú nepretržitý chod aj v zložitých polohách koľaje. Model má samozrejme svetelnú zmenu v technológii LED s červeným zadným osvetlením. Dodatočné funkcie osvetlenia je možné prepnúť dodatočným vybavením digitálneho dekodéra. Pre ľahkú inštaláciu je k dispozícii rozhranie PluX22 podľa NEM 658. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB , Woody výhybka t (8591864905799)Dizajn modelu série 150 nadväzuje na osvedčený dizajn pohonu PIKO. Masívny päťpólový diagonálne drážkovaný motor PIKO zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti pomocou dvoch presne vyvážených zotrvačníkov. Ťažnú silu lokomotívy poháňanej štyrmi nápravami zvyšujú dve hnacie pneumatiky, ktoré sedia v diagonálnom usporiadaní na nápravách prebiehajúcich na vnútornej strane oboch podvozkov. Predné a koncové svetlá sú osvetlené LED diódami, ktorých červená alebo biela farba sa mení podľa smeru jazdy. Osvetlenie kabíny a koncové svetlá je možné zapnúť digitálne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51650 H0 elektrický rušeň BR 150 DB , Woody záhradné mikádo (8591864914111)Variant tlače modelu BR 110 ako model v modro-béžovej verzii Federálnej železnice v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DBNS nedávno uviedol do prevádzky BR 186. Model zobrazuje jednu z týchto lokomotív. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 59962 Elektrický rušeň H0 BR 186 NSNS nedávno uviedol do prevádzky BR 186. Model zobrazuje jednu z týchto lokomotív. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 59862 Elektrický rušeň H0 BR 186 NSKonečne je k dispozícii model mimoriadnej predsériovej lokomotívy 120 005-4! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DBVectron od spoločnosti Siemens sa od svojej prezentácie na výstave Innotrans 2010 vyvinul v skutočný bestseller - viac ako 750 strojov pre viac ako 30 rôznych zákazníkov vo viac ako 17 krajinách a stále nie je koniec. Takmer každý deň pribúdajú nové varianty - ktoré jazdia po celej Európe. Vďaka svojej schopnosti pracovať vo viacerých systémoch je Vectron ideálnym rušňom na použitie na európskych tratiach. Stroje od spoločnosti SBB Cargo cestujú zo Švajčiarska do Holandska alebo TXL Vectron zo severného Nemecka do Talianska. Vectron je teraz tiež doma vo východnej Európe a na Balkáne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Hobbytrain H3003 Elektrický rušeň N Hupac triedy 193 VectronV marci 2018 mal premiéru prvý diaľkový vlak Flixtrain na trase Kolín - Hamburg. Odvtedy zelené vlaky každý deň spájajú obe metropoly na Rýne a Labe. V apríli nasledovalo druhé spojenie z Berlína do Stuttgartu. Vlaky sú poháňané elektrickými rušňami triedy 182 (ES64U2 Taurus), ktoré sú v prenájme od spoločností MRCE a Hectorrail. 182 505 je jediný stroj, ktorý je celý zabalený vo farbách Flixtrainu. 182 202, ktorý bol dodaný spoločnosti Siemens Dispolok v roku 2002, nie je pre osobné vlaky žiadnym cudzincom, pretože ho už používali spoločnosti DB Fernverkehr a DB Regio. Licencované spoločnosťou Flixtrain! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Jägerndorfer JC28180 Elektrický rušeň H0 BR 182.505 Taurus FlixtrainTlačená verzia elektrického rušňa DB triedy 118 v typickej modrej dobe Era IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DBVariant tlače modelu BR 110 ako model v modro-béžovej verzii Federálnej železnice v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DBŠtandardný elektrický rušeň 141 430-9 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Orientovať červenú základnú farebnú schému. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačná mriežka typu Klatte. Štát okolo roku 1987. Použitie: Miestne a diaľkové osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16144 N Elektrický rušeň BR 141 z DBS novým tvarom kultového rušňa pre služby TEE a IC DB v pôvodnom vyhotovení so zásterou a pantografom, červeno-béžovým náterom v krátkej verzii PIKO plní srdečné želanie mnohých záhradných železničiarov a milovníkov atraktívnych lokomotív. Ako prvý model tejto série vo veľkosti G sa model BR 103 vyznačuje replikou všetkých vonkajších prvkov svojho väčšieho modelu. Jemne namaľovaný a potlačený model zaujme najvyššou úrovňou spoľahlivosti, robustnosti, guľkovými ložiskami, pochrómovanými dvojkolesiami, zmenami svetla v závislosti od smeru jazdy, osvetlením kabíny vodiča a zariadením kabíny rušňovodiča s rušňovodičom. Je tiež potrebné zdôrazniť množstvo jednotlivo aplikovaných detailov, ako napríklad madlá a výrazné stierače čelného skla. BR 103 od spoločnosti PIKO má tiež vysokú ťažnú silu a vynikajúce jazdné vlastnosti. Model je pripravený na digitálnu prevádzku so zvukovou imitáciou. Osvetlenie strojovne je možné ľahko dodatočne namontovať. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko G 37440 G Elektrický rušeň BR 103 DBŠtandardný elektrický rušeň 140 678-4 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Zelená oxid chrómová zelená farba. Verzia s dvojitými žiarovkami, plastovými dažďovými zvodmi nad prednými oknami a dverami kabíny vodiča, mriežkou ventilátora typu „Schweiger“ (pôvodný stav), samostatným oknom strojovne s gumovým tesnením a prednými kľučkami. Štát okolo roku 1989. Použitie: nákladné a osobné vlaky pre miestnu a diaľkovú dopravu. Redizajn. Teleso a podpera vyrobené zo zinkovej tlakovej liatiny. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením kabíny vodiča, je možné ovládať digitálne. Kinematika pre blízke spojenie. Pripojené riadidlá. Dĺžka cez nárazníky 103 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16404 N Elektrický rušeň BR 140 z DBElektrické lokomotívy s tyčovým pohonom patria k vrcholom usporiadania modelovej železnice. Často archaický exteriér a viditeľný prenos sily vyžarujú fascináciu minulých železničných epoch. PIKO to dokonale zachytilo a prenieslo do mierky 1:87. Konštruktívna symbióza vynikajúcej implementácie modelu a vynikajúcich jazdných vlastností charakterizuje novo vyvinutý PIKO E 91. Ostré rytiny na kufri, spojené s mimoriadne jemnou potlačou a zdobené mimoriadne filigránskymi pantografmi, robia z lokomotívy skutočný klenot. Čerpá energiu z výkonného motora PIKO, dva jemne vyvážené zotrvačníky zaisťujú nepretržitý chod aj v zložitých polohách koľaje. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. Model má samozrejme svetelnú zmenu v technológii LED s červeným zadným osvetlením. Vďaka digitálnemu dekodéru je možné prepínať ďalšie funkcie osvetlenia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DBS modelom H0 elektrického rušňa Vectron od ÖBB plní spoločnosť PIKO želanie fanúšikov PIKO, ktorí sa ako prevádzkovatelia závodov aj ako zberatelia rozhodli pre modely založené na najnovšej železničnej technológii. Pre model Vectron dodáva PIKO vysoko presný model, ktorý má množstvo doplnkov založených na masívnom zinkovom tlakovom liatom ráme a je vybavený osvedčenými štandardmi PIKO. Osvedčený motor PIKO zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti pomocou dvoch veľkých zotrvačníkov. Ťažný výkon rušňa, ktorý poháňajú všetky štyri nápravy, zvyšujú dve hnacie pneumatiky, ktoré diagonálne sedia na nápravách prebiehajúcich vo vnútri oboch podvozkov. Predné a koncové svetlá sú osvetlené LED diódami, ktorých červená alebo biela farba sa mení podľa smeru jazdy. Navonok elegantný vzhľad tohto modelu zahŕňa precízne reprodukovanú technickú „strešnú krajinu“ a starostlivo podrobné podvozky s prototypmi profilov diskov kolies. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 59198 Elektrický rušeň H0 Vectron „500“ ÖBBDeutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné konštrukcie zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čím si rýchlo vyslúžila prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 79351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DBTam, kde obchodníci ako Marco Polo kedysi vyhľadávali obchodné cesty, sú dnes súčasťou medzinárodných obchodných ciest aj železničné spoločnosti. SETG je jeho súčasťou s početnými spojeniami z námorných prístavov do strednej Európy. Severomorské prístavy Hamburg, Bremerhaven a Wilhelmshaven, ako aj jadranský prístav Koper sú prepojené s rakúskymi terminálmi v Salzburgu, Enns a Wolfurte. SETG na to upozorňuje vozidlom „Marco Polo“ Vectron, ktoré je schválené na používanie v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Poľsku, Českej republike, Slovensku, Rumunsku, Chorvátsku a Slovinsku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETGV partnerskom projekte nových Hodvábnych ciest poskytuje Eisenbahngesellschaft Potsdam mbH (skrátene EGP) železničné služby v Nemecku pre Mukran Port Group. Používajú sa elektrické lokomotívy Smartron od spoločnosti Siemens. Kontajnerové vlaky majú dĺžku až 740 metrov. Ďalším partnerom tohto projektu je DBO bahnoperator GmbH. S dračím dizajnom 192 103 je od decembra 2020 znak úspešnej spolupráce. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGPDeutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné prevedenia zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čo jej rýchlo vyslúžilo prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DBV partnerskom projekte nových Hodvábnych ciest poskytuje Eisenbahngesellschaft Potsdam mbH (skrátene EGP) železničné služby v Nemecku pre Mukran Port Group. Používajú sa elektrické lokomotívy Smartron od spoločnosti Siemens. Kontajnerové vlaky majú dĺžku až 740 metrov. Ďalším partnerom tohto projektu je DBO bahnoperator GmbH. S dračím dizajnom 192 103 je od decembra 2020 znak úspešnej spolupráce. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 79972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGPTam, kde obchodníci ako Marco Polo kedysi vyhľadávali obchodné cesty, sú dnes súčasťou medzinárodných obchodných ciest aj železničné spoločnosti. SETG je jeho súčasťou s početnými spojeniami z námorných prístavov do strednej Európy. Severomorské prístavy Hamburg, Bremerhaven a Wilhelmshaven, ako aj jadranský prístav Koper sú prepojené s rakúskymi terminálmi v Salzburgu, Enns a Wolfurte. SETG na to upozorňuje vozidlom „Marco Polo“ Vectron, ktoré je schválené na používanie v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Poľsku, Českej republike, Slovensku, Rumunsku, Chorvátsku a Slovinsku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 79966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETGElektrický rušeň BR 380 (Škoda Typ 109 E) Českých štátnych dráh (ČD). Cesta číslo 380 004-2 v špeciálnej farebnej schéme pre stovku Výročie vzniku československého štátu. Prevádzkový stav 2019. S digitálnym dekodérom mfx a rozsiahlymi zvukovými funkciami. Špeciálny motor, inštalovaný centrálne. 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 2 červené obrysové svetlá menia smer jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch lokomotívy 2 a 1 je možné vypnúť každý digitálne osobitne. Keď sú svetlomety vypnuté na oboch stranách rušňa, fungujú dvojité svetlá A na oboch stranách. Osvetlenie teplými bielymi a červenými svetlami diód (LED). 2 mechanicky funkčné zberače. Dĺžka cez nárazníky cca 20,7 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 36201 Elektrický rušeň triedy H0 380 z CD