Roco 73609 elektrický rušeň h0 1042 563-5 öbb

Produkt Roco 73609 elektrický rušeň h0 1042 563-5 öbb sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Roco 73609 elektrický rušeň h0 1042 563-5 öbb upraviť a produkt hľadať znova.

Roco 73609 Elektrický rušeň H0 1042 563-5 ÖBB

Roco 73609 Elektrický rušeň H0 1042 563-5 ÖBB
Detail

Elektrický rušeň 1042 563 Rakúskych spolkových železníc. Od roku 1963 bolo vyrobených celkom 257 kusov univerzálneho elektrického rušňa triedy 1042. Od roku 1966 boli inštalované výkonnejšie motory, ktoré dosahovali maximálnu rýchlosť 150 km / h. Tieto rušne dostali sériové označenie 1042.5. Používali sa pred všetkými typmi vlakov, väčšinou však pred rýchlymi osobnými a nákladnými vlakmi, ktoré tiež hraničia s Nemeckom. Postupom času sa vzhľad rušňov menil. Od polovice 80. rokov bol rám, pohon a strecha v rámci väčších opráv natreté umbra šedou farbou. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73609 Elektrický rušeň H0 1042 563-5 ÖBB , Woody elektrický rušeň (8591864911684)

Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB

Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB
Detail

Elektrický rušeň radu 1293 Rakúskych spolkových železníc. V januári 2017 podpísali rakúske spolkové železnice rámcovú dohodu so spoločnosťou Siemens pre celkovo 200 nových viacsystémových lokomotív typu Vectron. Lokomotívy sa majú používať vo viac ako desiatich krajinách východnej a juhovýchodnej Európy, ako aj v Nemecku a Taliansku. Pod sériovým označením 1293 sú lokomotívy odovzdávané ÖBB v niekoľkých dodávkových sériách. Dodávka tretej dodacej série so 61 rušňami sa začala v marci 2020. 28 z týchto strojov bude tiež vybavených na použitie v Holandsku a Belgicku. Rušne 1. a 2. triedy Dodacie série sú vybavené balíkom pre krajinu pre Rakúsko, Nemecko, Taliansko, Maďarsko, Česko, Poľsko, Slovensko, Chorvátsko a Slovinsko. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB , Woody moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)

Piko H0 59198 Elektrický rušeň H0 Vectron „500“ ÖBB

Piko H0 59198 Elektrický rušeň H0 Vectron „500“ ÖBB
Detail

S modelom H0 elektrického rušňa Vectron od ÖBB plní spoločnosť PIKO želanie fanúšikov PIKO, ktorí sa ako prevádzkovatelia závodov aj ako zberatelia rozhodli pre modely založené na najnovšej železničnej technológii. Pre model Vectron dodáva PIKO vysoko presný model, ktorý má množstvo doplnkov založených na masívnom zinkovom tlakovom liatom ráme a je vybavený osvedčenými štandardmi PIKO. Osvedčený motor PIKO zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti pomocou dvoch veľkých zotrvačníkov. Ťažný výkon rušňa, ktorý poháňajú všetky štyri nápravy, zvyšujú dve hnacie pneumatiky, ktoré diagonálne sedia na nápravách prebiehajúcich vo vnútri oboch podvozkov. Predné a koncové svetlá sú osvetlené LED diódami, ktorých červená alebo biela farba sa mení podľa smeru jazdy. Navonok elegantný vzhľad tohto modelu zahŕňa precízne reprodukovanú technickú „strešnú krajinu“ a starostlivo podrobné podvozky s prototypmi profilov diskov kolies. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59198 Elektrický rušeň H0 Vectron „500“ ÖBB , Woody moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)

Piko H0 51888 Zvukový elektrický rušeň H0 Rh 1041 ÖBB

Piko H0 51888 Zvukový elektrický rušeň H0 Rh 1041 ÖBB
Detail

Rušeň 1041, Rakúske spolkové železnice. Verzia v krvavo oranžovej farbe. PIKO Rh 1041 ÖBB sa vyznačuje silným zinkovým tlakovým liatým rámom, silným 5-pólovým. Motor s dvoma zotrvačníkmi, dvoma ťažnými pneumatikami, jedným upraveným Doska s rozhraním Plux22, LED osvetlením s veľmi dobrou svietivosťou a digitálne prepínateľným zadným svetlom a má samostatne pripevnené samostatne stojace madlá a kľučky dverí, vetracie clony vedľa dverí, predné zásuvky, vybavenie kabíny vodiča, skutočne originálny hlavný vypínač, harmonicky implementované modernizované tvary svetiel, detailné a ostro gravírované podvozky , pripojené káble rýchlomeru, pieskoviská a snehové frézy. Továrensky nainštalovaný zvuk PIKO SmartDecoder 4.1 pre PluX22 najnovšej generácie ovláda Dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®. Vstavaný reproduktor je presne prispôsobený typu lokomotívy. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako napríklad hluk motora, signálne klaksóny, škrípanie bŕzd a ďalšie prepínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Zadné svetlo je možné zapnúť osobitne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk motora. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre voliteľné dovybavenie pre vitrínu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51888 Zvukový elektrický rušeň H0 Rh 1041 ÖBB , Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765)

Piko H0 51889 Zvukový elektrický rušeň H0 Rh 1041 ÖBB

Piko H0 51889 Zvukový elektrický rušeň H0 Rh 1041 ÖBB
Detail

Rušeň 1041, Rakúske spolkové železnice. Verzia v krvavo oranžovej farbe. PIKO Rh 1041 ÖBB sa vyznačuje silným zinkovým tlakovým liatým rámom, silným 5-pólovým. Motor s dvoma zotrvačníkmi, dvoma ťažnými pneumatikami, jedným upraveným Doska s rozhraním Plux22, LED osvetlením s veľmi dobrou svietivosťou a digitálne prepínateľným zadným svetlom a má samostatne pripevnené samostatne stojace madlá a kľučky dverí, vetracie clony vedľa dverí, predné zásuvky, vybavenie kabíny vodiča, skutočne originálny hlavný vypínač, harmonicky implementované modernizované tvary svetiel, detailné a ostro gravírované podvozky , pripojené káble rýchlomeru, pieskoviská a snehové frézy. Továrensky nainštalovaný zvuk PIKO SmartDecoder 4.1 pre PluX22 najnovšej generácie ovláda Dátové formáty DCC s technológiou RailComPlus®, Motorola®, Selectrix® a sú kompatibilné s technológiou mfx. Vstavaný reproduktor je presne prispôsobený typu lokomotívy. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako napríklad hluk motora, signálne klaksóny, škrípanie bŕzd a ďalšie prepínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Zadné svetlo je možné zapnúť osobitne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk motora. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre voliteľné dovybavenie pre vitrínu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51889 Zvukový elektrický rušeň H0 Rh 1041 ÖBB , Severin dk 1042

Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD

Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD
Detail

Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Pdpaola náramok pu01-563-u (8435511736537)

Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR

Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 230 Deutsche Reichsbahn. V 80. rokoch spoločnosť DR zaobstarala dvojsystémové elektrické lokomotívy s cieľom zjednodušiť ustavične narastajúcu dopravu a prevádzku cezhraničnej dopravy medzi NDR a Československom. Pre nedostatok skúseností v oblasti dvojsystémovej technológie (GDR: striedavé napätie 15 kV / 16⅔ Hz, ČSSR: jednosmerné napätie 3 kV) a plné využitie výrobcu elektrických lokomotív LEW v Hennigsdorfe boli stroje založené na série ČSD ES 499.1 a 499.2. Továrenská lokomotíva Škoda však ešte nestavala stroj na striedavý prúd 15 kV / 16⅔ Hz, a preto boli časti striedavého prúdu dodávané z NDR. Pre potreby ČSD získala Škoda dvojitú objednávku s 15 rušňami BR 372 a 20 rušňami BR 230 pre DR. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR , K&n olejový filter kn-563

Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD

Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD
Detail

Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Vanguard veo ed 1042 (4719856248851)

Roco 70487 Elektrický rušeň H0 triedy 1216 CD

Roco 70487 Elektrický rušeň H0 triedy 1216 CD
Detail

Elektrická lokomotíva série 1216 „Railjet“ Českých štátnych dráh. Od zmeny cestovného poriadku v roku 2014 spájajú České dráhy (CD) Railjets trasu z Prahy cez Viedeň do Grazu. Za týmto účelom bolo od spoločnosti Siemens zakúpených sedem súprav Railjet v modrej farbe. Oproti pôvodným súpravám ÖBB jazdia disky CD Railjets s piatimi ekonomickými vozidlami, jedným autom s reštauráciou a riadiacim autom s First a Business Class. Tradičné diaľkové vlakové spojenie „Vindobona“ prežíva od letného cestovného poriadku 2020 renesanciu a premáva medzi Berlínom a Grazom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 70487 Elektrický rušeň H0 triedy 1216 CD , Zámečnictví (80-247-1042-0)

Roco 71222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD

Roco 71222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD
Detail

Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Železný klíč (978-80-7633-563-9)

Roco 78690 Elektrický rušeň H0 Ae 8/8 272 BLS

Roco 78690 Elektrický rušeň H0 Ae 8/8 272 BLS
Detail

Dvojitý elektrický rušeň Ae 8/8 272 Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS). S lokomotívami typu Ae 6/8 a Ae 4/4 mala BLS mimoriadne výkonné stroje, ale ich použitie v nákladnej doprave bolo čoraz častejšie kvôli zvýšenej a štandardizovanej konštrukcii vozňov a teda dlhším a ťažším vlakom Biasing resp. spojené posuvné služby. Vyhodnotenie nového hnacieho vozidla s nákladom prívesu do 900 ton na 27 promile ukázalo, že najlepším riešením by bolo zdvojnásobenie osvedčeného Ae 4/4. Výsledný model Ae 8/8 vyvinul hodinový výkon 8 800 k (6 480 kW) pri 76 km / h a maximálnu rýchlosť 125 km / h. Rôzne technické vylepšenia umožňujú vynikajúce využitie ťažnej sily a nakoniec dali strojom prezývku „Muni“ (dialekt pre chov býkov). Veľkou výhodou konštrukcie s pevne spojenými polovicami lokomotívy sa ukázala byť úspora dvoch kabín rušňovodiča a časté prázdne jazdy vracajúcich sa vedúcich a tlačiacich rušňov na trati Lötschberg, ktorá v tom čase bola ešte jednokoľajná. Prvé tri rušne 271 - 273 dodali spoločnosti BLS spoločnosti SLM a BBC v rokoch 1959 až 1963. V roku 1965 sa na základe pozitívnych skúseností rozhodlo o výstavbe ďalších dvoch blokov 274 a 275. Tentokrát však bola použitá metóda, ktorá silne pripomína postupy budovania modelu (či už zodpovedný inžinier ...?!): Každé dve existujúce Ae 4/4 boli prerobené na Ae 8, ktoré boli totožné s prvými tromi lokomotívami , pri vykonávaní potrebných adaptačných prác / 8 zmontovaných. Aj keď hlavným poľom činnosti boli ťažké tranzitné nákladné vlaky medzi Bielom, Bernom, Thunom a Brig - Domodossolou, „Munis“ bolo možné pozorovať aj pred dlhými medzinárodnými osobnými vlakmi. Keď sa zaťaženie v ťahu vyšplhalo nad pôvodne zamýšľanú hodnotu 900 ton, bola často nevyhnutná dvojitá trakcia s Ae 6/8, Ae 4/4, Re 4/4 a Re 465. Uvedenie druhého relé Re 465 do prevádzky viedlo k dočasnej asanácii všetkých Ae 8/8, počas ktorých bol už vyradený rušeň 274 z prevádzky. Oheň vrhal nakoniec aj lokomotívy 271 a 272, ktoré zmizli z miesta činu. Rušeň 273 sa zachoval ako historický rušeň. Nadácia BLS momentálne hľadá peniaze na opätovné uvedenie rušňa do prevádzky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 78690 Elektrický rušeň H0 Ae 8/8 272 BLS , Elektrický skateboard (hrabz25304)

Roco 79351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB

Roco 79351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB
Detail

Deutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné konštrukcie zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čím si rýchlo vyslúžila prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB , Hawaii, elektrický (6390296)

Roco 71966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETG

Roco 71966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETG
Detail

Tam, kde obchodníci ako Marco Polo kedysi vyhľadávali obchodné cesty, sú dnes súčasťou medzinárodných obchodných ciest aj železničné spoločnosti. SETG je jeho súčasťou s početnými spojeniami z námorných prístavov do strednej Európy. Severomorské prístavy Hamburg, Bremerhaven a Wilhelmshaven, ako aj jadranský prístav Koper sú prepojené s rakúskymi terminálmi v Salzburgu, Enns a Wolfurte. SETG na to upozorňuje vozidlom „Marco Polo“ Vectron, ktoré je schválené na používanie v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Poľsku, Českej republike, Slovensku, Rumunsku, Chorvátsku a Slovinsku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETG , Geko elektrický ohrievač vzduchu s ventilátorom 5 kw (g80402)

Roco 71972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGP

Roco 71972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGP
Detail

V partnerskom projekte nových Hodvábnych ciest poskytuje Eisenbahngesellschaft Potsdam mbH (skrátene EGP) železničné služby v Nemecku pre Mukran Port Group. Používajú sa elektrické lokomotívy Smartron od spoločnosti Siemens. Kontajnerové vlaky majú dĺžku až 740 metrov. Ďalším partnerom tohto projektu je DBO bahnoperator GmbH. S dračím dizajnom 192 103 je od decembra 2020 znak úspešnej spolupráce. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGP , Fixed story pre honor 20e modrý (fixst-563-bl)

Roco 71351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB

Roco 71351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB
Detail

Deutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné prevedenia zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čo jej rýchlo vyslúžilo prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB , Diagnóza gambler (978-80-769-1042-3)

Roco 79972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGP

Roco 79972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGP
Detail

V partnerskom projekte nových Hodvábnych ciest poskytuje Eisenbahngesellschaft Potsdam mbH (skrátene EGP) železničné služby v Nemecku pre Mukran Port Group. Používajú sa elektrické lokomotívy Smartron od spoločnosti Siemens. Kontajnerové vlaky majú dĺžku až 740 metrov. Ďalším partnerom tohto projektu je DBO bahnoperator GmbH. S dračím dizajnom 192 103 je od decembra 2020 znak úspešnej spolupráce. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGP , Alza tze-325 pre tlačiarne brother (1042)

Roco 79966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETG

Roco 79966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETG
Detail

Tam, kde obchodníci ako Marco Polo kedysi vyhľadávali obchodné cesty, sú dnes súčasťou medzinárodných obchodných ciest aj železničné spoločnosti. SETG je jeho súčasťou s početnými spojeniami z námorných prístavov do strednej Európy. Severomorské prístavy Hamburg, Bremerhaven a Wilhelmshaven, ako aj jadranský prístav Koper sú prepojené s rakúskymi terminálmi v Salzburgu, Enns a Wolfurte. SETG na to upozorňuje vozidlom „Marco Polo“ Vectron, ktoré je schválené na používanie v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Poľsku, Českej republike, Slovensku, Rumunsku, Chorvátsku a Slovinsku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETG , Aktivní naděje (978-80-271-1042-1)

Roco 71350 H0 elektrický rušeň 194 118-6, DB (DC)

Roco 71350 H0 elektrický rušeň 194 118-6, DB (DC)
Detail

Deutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné prevedenia zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čo jej rýchlo vyslúžilo prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71350 H0 elektrický rušeň 194 118-6, DB (DC) , Bellatex froté – 120 × 200 cm – olivová (1042)

Roco 71961 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik

Roco 71961 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik
Detail

„Na koľajnice prinášame výkon 8 700 koní“ – je slogan na bočných stenách viacsystémového rušňa Vectron. Základným motívom nálepiek sú ručne kreslené siluety koníkov. Lokomotíva železničnej spoločnosti TX Logistik je prenajatá od MRCE a používa sa v Nemecku, Rakúsku a Taliansku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71961 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik , Braun series 5 51-b1000s elektrický holiaci strojček, modrý (4210201432197)

Roco 71962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik

Roco 71962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik
Detail

„Na koľajnice prinášame výkon 8 700 koní“ – je slogan na bočných stenách viacsystémového rušňa Vectron. Základným motívom nálepiek sú ručne kreslené siluety koníkov. Lokomotíva železničnej spoločnosti TX Logistik je prenajatá od MRCE a používa sa v Nemecku, Rakúsku a Taliansku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik , Tvoje plodnost ve tvých rukou (978-80-7500-563-2)

Roco 79962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik

Roco 79962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik
Detail

„Na koľajnice prinášame výkon 8 700 koní“ – je slogan na bočných stenách viacsystémového rušňa Vectron. Základným motívom nálepiek sú ručne kreslené siluety koníkov. Lokomotíva železničnej spoločnosti TX Logistik je prenajatá od MRCE a používa sa v Nemecku, Rakúsku a Taliansku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik , Panika počas požiaru (978-80-817-1042-1)

Piko H0 57824 Elektrický rušeň H0 „Taurus“ Flixtrain

Piko H0 57824 Elektrický rušeň H0 „Taurus“ Flixtrain
Detail

Tlakový variant elektrického rušňa Taurus "Flixtrain" Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57824 Elektrický rušeň H0 „Taurus“ Flixtrain , Samomluvy miroslava macka (978-80-755-1042-6)

TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD

TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD
Detail

Elektrický rušeň BR 380 (Škoda Typ 109 E) Českých štátnych dráh (ČD). Cesta číslo 380 004-2 v špeciálnej farebnej schéme pre stovku Výročie vzniku československého štátu. Prevádzkový stav 2019. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD , Když spadne maska (978-80-275-1042-9)

Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB

Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB
Detail

Prototyp modelu PIKO modelu BR 140 v béžovo-modrej verzii DB v Ep. IV so samostatnými žiarovkami zaujme úspešným tvarom hlavy bez nepríjemných deliacich hrán, samostatne stojacimi madlami a filigránovými pantografmi. Štandardne je navyše zabudované digitálne prepínateľné osvetlenie kabíny. Päťpólový motor s dvoma veľkými odstredivými hmotami a spotrebou energie cez osem kolies zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Aby bola zaručená vysoká ťažná sila, má model PIKO okrem rámu z tlakového liateho zinku dve trakčné pneumatiky, ktoré sedia diagonálne na nápravách oboch podvozkov prebiehajúcich vo vnútri. Model má rozhranie PluX22, svetelnú zmenu bielej / červenej a blízku kinematiku spojenia. PIKO BR 140 je pripravený na dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB , Prestigio elektrický otvárač nemi (pwo103sl_en)

Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB
Detail

Elektrické lokomotívy s tyčovým pohonom patria k vrcholom usporiadania modelovej železnice. Často archaický exteriér a viditeľný prenos sily vyžarujú fascináciu minulých železničných epoch. PIKO to dokonale zachytilo a prenieslo do mierky 1:87. Konštruktívna symbióza vynikajúcej implementácie modelu a vynikajúcich jazdných vlastností charakterizuje novo vyvinutý PIKO E 91. Ostré rytiny na kufri, spojené s mimoriadne jemnou potlačou a zdobené mimoriadne filigránskymi pantografmi, robia z lokomotívy skutočný klenot. Čerpá energiu z výkonného motora PIKO, dva jemne vyvážené zotrvačníky zaisťujú nepretržitý chod aj v zložitých polohách koľaje. Model má samozrejme svetelnú zmenu v technológii LED s červeným zadným osvetlením. Dodatočné funkcie osvetlenia je možné prepnúť dodatočným vybavením digitálneho dekodéra. Pre ľahkú inštaláciu je k dispozícii rozhranie PluX22 podľa NEM 658. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB , Prestigio elektrický otvárač maggiore (pwo104gd)

Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB
Detail

Variant tlače modelu BR 110 ako model v modro-béžovej verzii Federálnej železnice v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB , Prestigio elektrický otvárač garda (pwo105sl)

Piko H0 59962 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Piko H0 59962 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS
Detail

NS nedávno uviedol do prevádzky BR 186. Model zobrazuje jednu z týchto lokomotív. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59962 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS , Prestigio elektrický otvárač bolsena (pwo101bk_en)

Piko H0 59862 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Piko H0 59862 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS
Detail

NS nedávno uviedol do prevádzky BR 186. Model zobrazuje jednu z týchto lokomotív. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59862 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS , Prestigio elektrický otvárak maggiore (pwo104sl)

Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB

Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB
Detail

Konečne je k dispozícii model mimoriadnej predsériovej lokomotívy 120 005-4! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB , Tescoma elektrický mlynček vitamino 642778.00

Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB
Detail

Variant tlače modelu BR 110 ako model v modro-béžovej verzii Federálnej železnice v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB , Kappa ks112 elektrický prepojovací kit

Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB
Detail

Elektrické lokomotívy s tyčovým pohonom patria k vrcholom usporiadania modelovej železnice. Často archaický exteriér a viditeľný prenos sily vyžarujú fascináciu minulých železničných epoch. PIKO to dokonale zachytilo a prenieslo do mierky 1:87. Konštruktívna symbióza vynikajúcej implementácie modelu a vynikajúcich jazdných vlastností charakterizuje novo vyvinutý PIKO E 91. Ostré rytiny na kufri, spojené s mimoriadne jemnou potlačou a zdobené mimoriadne filigránskymi pantografmi, robia z lokomotívy skutočný klenot. Čerpá energiu z výkonného motora PIKO, dva jemne vyvážené zotrvačníky zaisťujú nepretržitý chod aj v zložitých polohách koľaje. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. Model má samozrejme svetelnú zmenu v technológii LED s červeným zadným osvetlením. Vďaka digitálnemu dekodéru je možné prepínať ďalšie funkcie osvetlenia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 51750 Elektrický rušeň H0 E 40.11 DB zelená

Piko H0 51750 Elektrický rušeň H0 E 40.11 DB zelená
Detail

Prototyp modelu PIKO modelu E 40.11 vo verzii v zelenom laku s dažďovým žľabom, dvojitým svetlom, logom DB iba na bočných plochách a s madlami na čele zaujme vydareným tvarom hlavy bez nepríjemných tvarov oddeľujúcich hrany, voľne stojacimi madlami a filigránovými pantografmi. Štandardne je navyše zabudované digitálne prepínateľné osvetlenie kabíny. Päťpólový motor s dvoma veľkými odstredivými hmotami a spotrebou energie cez osem kolies zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Aby bola zaručená vysoká ťažná sila, má model PIKO okrem rámu z tlakového liateho zinku dve trakčné pneumatiky, ktoré sedia diagonálne na nápravách oboch podvozkov prebiehajúcich vo vnútri. Model má rozhranie PluX22, svetelnú zmenu bielej / červenej a blízku kinematiku spojenia. PIKO E 40.11 je pripravený na dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51750 Elektrický rušeň H0 E 40.11 DB zelená

Piko H0 59865 Elektrický rušeň H0 BR 186 železnice Mercitalia

Piko H0 59865 Elektrický rušeň H0 BR 186 železnice Mercitalia
Detail

Tlačená verzia elektrického rušňa BR 483 Mercitalia Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59865 Elektrický rušeň H0 BR 186 železnice Mercitalia

TRIX H0 T22910 Elektrický rušeň H0 série EL 18 NSB

TRIX H0 T22910 Elektrický rušeň H0 série EL 18 NSB
Detail

Elektrická lokomotíva radu EL 18 Nórskych štátnych železníc (NSB). S obrázkovými motívmi jazero a jedľa, les a pobrežie a more. Cesta číslo 2253. S digitálnym dekodérom a rozsiahlymi zvukovými funkciami. Riadený vysokoúčinný pohon inštalovaný centrálne. Poháňané 4 nápravy. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 2 červené obrysové svetlá menia smer jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch lokomotívy 2 a 1 je možné vypnúť každý digitálne osobitne. Diaľkové svetlá je možné ovládať digitálne. Osvetlenie kabíny vodiča sa mení podľa smeru jazdy, dá sa ovládať digitálne. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými svetelnými diódami (LED). Pripevnené kovové rukoväte. Kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Dĺžka cez nárazníky 21,3 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T22910 Elektrický rušeň H0 série EL 18 NSB

TRIX H0 22883 Elektrický rušeň H0 série Re 620 SBB

TRIX H0 22883 Elektrický rušeň H0 série Re 620 SBB
Detail

Ťažký elektrický rušeň Re 6/6 ako Re 620 Švajčiarskych federálnych železníc (SBB), používaný v sektore nákladnej dopravy SBB Cargo. Základné prevedenie v prevedení červená / ultramarínová modrá. Uhlové svetlomety, objímky UIC, skosené držadlá vpredu, s údržbovou klapkou pre klimatizáciu na jednej strane rušňa. Cesta rušňa 620 011-7, s erbom „Rüti ZH“. Aktuálny prevádzkový stav okolo roku 2019. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22883 Elektrický rušeň H0 série Re 620 SBB

Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG

Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG
Detail

Pohon na 4 nápravách · Digitálne rozhranie · Zmena svetla · Hriadeľ spojky NEM · Kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG

Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG

Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG
Detail

Pohon na 4 osách · digitálny dekodér · výmena svetla · spojovací hriadeľ NEM · kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG

Piko H0 59180 Elektrický rušeň H0 BR 193 Vectron z TSS

Piko H0 59180 Elektrický rušeň H0 BR 193 Vectron z TSS
Detail

Varianta tlače Vectrona ELL vo verzii pre Transdev Severige „Snelltaget“ s dvoma zberačmi a 4 bočnými otvormi v epoche VI. Rovnako ako v origináli sú obe strany rušňa vytlačené odlišne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59180 Elektrický rušeň H0 BR 193 Vectron z TSS

TRIX H0 T22968 Elektrický rušeň H0 série Fc 2x3 / 4 „Köfferli“ SBB

TRIX H0 T22968 Elektrický rušeň H0 série Fc 2x3 / 4 „Köfferli“ SBB
Detail

Elektrický rušeň nákladného vlaku série Fc 2x3 / 4 „Köfferli“ (neskôr rad Ce 6/8 I) Švajčiarskych federálnych železníc (SBB). Vykonanie v stave predčasného dodania. Tmavohnedá schéma základného laku s čiernym podvozkom. S tyčovými nárazníkmi, prednými dverami kabíny bez okien a s prechodovými doskami, s brúsnym systémom, bez signalizácie nesprávneho smeru jazdy a bez magnetu Integra-Signum. Cesta rušňa číslo 12201. Auto vyzerá tak, ako vyzeralo v polovici / na konci roku 1919. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T22968 Elektrický rušeň H0 série Fc 2x3 / 4 „Köfferli“ SBB

Märklin 36204 Elektrický rušeň H0 BR 381 ZSSK

Märklin 36204 Elektrický rušeň H0 BR 381 ZSSK
Detail

Elektrický rušeň BR 381 (Škoda Typ 109 E) Slovenskej železničnej spoločnosti (ZSSK). Prevádzkový stav 2015. Cesta číslo 381 002-5. Elektrická lokomotíva vyrobená z kovu, s digitálnym dekodérom mfx a rozsiahlymi zvukovými funkciami. Špeciálny motor, inštalovaný centrálne. 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 2 červené obrysové svetlá menia smer jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch lokomotívy 2 a 1 je možné vypnúť každý digitálne osobitne. Keď sú svetlomety vypnuté na oboch stranách rušňa, fungujú dvojité svetlá A na oboch stranách. Osvetlenie teplými bielymi a červenými svetlami diód (LED). 2 mechanicky funkčné zberače. Dĺžka cez nárazníky cca 20,7 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 36204 Elektrický rušeň H0 BR 381 ZSSK

Roco 73156 Parný rušeň H0 série 85 kkStB

Roco 73156 Parný rušeň H0 série 85 kkStB
Detail

Parný rušeň radu 85 cisárskych a kráľovských rakúskych štátnych železníc. Keď sa najdôležitejšie železničné trate vo veľkej miere rozvíjali a začali sa prejavovať výhody rozvinutých hospodárskych oblastí, odchádzali odľahlé oblasti pevniny. Tieto oblasti začali rozvíjať výstavbou „vedľajších železníc“. S výstavbou jednoduchých miestnych železníc bolo možné spojiť nespočetné množstvo miest a dedín s veľkým, širokým svetom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73156 Parný rušeň H0 série 85 kkStB

Roco 73028 Parný rušeň H0 86 270 DR

Roco 73028 Parný rušeň H0 86 270 DR
Detail

Parný rušeň 86 270 Deutsche Reichsbahn. Trieda 86 bola navrhnutá ako štandardná lokomotíva 1'D1 'spoločnosťou Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) a vo veľkom počte bola postavená od roku 1928. V oblasti neskoršej NDR zostalo 244 rušňov, z ktorých 71 muselo byť odovzdaných do Sovietskeho zväzu. Začiatkom 50. rokov bolo DR k dispozícii 164 rušňov. Stroje sa používali hlavne na trasách v Harzskom predpolí, v Krušných horách a v Horných Lužiciach. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73028 Parný rušeň H0 86 270 DR

Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB

Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB
Detail

Parný rušeň 85 009 Deutsche Bundesbahn. Trojité svetlomety, ktoré sa menia podľa smeru jazdy (funkcia červeného obrysového svetla je možná iba v kombinácii s dekodérom funkcií PluX22). Celkovo bolo pre použitie na takzvanej Höllentalbahn vyrobených iba 10 rušňov cisternového lokomotívy s hmotnosťou 133 ton. Rušne radu 85 boli teda najťažšími cisternovými lokomotívami, ktoré sa používali v Nemecku. Vďaka svojej ťažnej sile sa svalnato vyzerajúce tankové lokomotívy rýchlo osvedčili na horskej trase. Z dôvodu dobrého výkonu bol stojan potrebný na prevádzku odstránený už v roku 1933. Rušne boli mimoriadne obľúbené aj u rušňového personálu, pretože s osobnými vlakmi skrátili cestovné časy o dobrú 1/3 pôvodného cestovného času. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB

Roco 73157 Parný rušeň H0 série 85 KKStB

Roco 73157 Parný rušeň H0 série 85 KKStB
Detail

Parný rušeň radu 85 cisárskych a kráľovských rakúskych štátnych železníc. Keď sa najdôležitejšie železničné trate vo veľkej miere rozvíjali a začali sa prejavovať výhody rozvinutých hospodárskych oblastí, odchádzali odľahlé oblasti pevniny. Tieto oblasti začali rozvíjať výstavbou „vedľajších železníc“. S výstavbou jednoduchých miestnych železníc bolo možné spojiť nespočetné množstvo miest a dedín s veľkým, širokým svetom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73157 Parný rušeň H0 série 85 KKStB

Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB

Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB
Detail

Tanková lokomotíva radu 70.0 (pol. Pt 2/3) Deutsche Bundesbahn. Trieda 70.0 bol cisternový rušeň pre ľahké osobné vlaky. Bol objednaný Kráľovskými bavorskými štátnymi železnicami ako trieda Pt 2/3. V rokoch 1909 až 1916 vyrobil Krauss v Mníchove celkovo 97 strojov. S cieľom optimalizovať premávku na miestnych železniciach boli vzadu inštalované dvere, cez ktoré sa kúzelník mohol dostať do vlaku, aby prevzal povinnosti sprievodcu. Ďalšou charakteristikou tohto rušňa bola mimoriadne veľká vzdialenosť medzi hnacou a jazdnou nápravou 4 000 mm. Výsledkom bola ekonomická, ale ekonomicky rozumná ľahká konštrukcia stroja, ktorá sa ukázala ako vynikajúca. Po druhej svetovej vojne v roku 89 prevzala DB lokomotívy s rýchlosťou až 65 km / h a až do 60. rokov ich využívala na južných nemeckých odbočkách. Posledný rušeň bol vyradený v roku 1963. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB

Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB

Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB
Detail

Rýchlik parnej lokomotívy triedy 03.10 Deutsche Bundesbahn. Rastúce cestovanie na dlhé vzdialenosti v Nemecku, rozširovanie trás a kratšie cestovné časy znamenali, že dvojvalcové expresné lokomotívy radu 01 a 03 sa dostávali na hranice svojich možností častejšie ako doteraz. V roku 1936 sa rozhodlo o obstaraní novo vyvinutých trojvalcových rýchlikových lokomotív v súlade s dobovým duchom so zjednodušeným opláštením. V decembri 1939 dodal Borsig prvý prototyp lokomotívy radu 03.10. 03 1001, 1002 a 1043 podnikli početné testovacie jazdy, počas ktorých trojitý motor bežal hladko aj pri 150 km / h a aerodynamická kapotáž mala za následok značnú úsporu paliva v porovnaní so sériou 01, 03, 17.10, 18.3 a 18.5. Zo 60 skutočne vyrobených strojov vojnu prežilo iba 45. Deutsche Bundesbahn mohla do svojho inventára pridať 26 z nich. Úplne iným spôsobom, ako sa pôvodne plánovalo, sa veľká kariéra 03.10 začala až potom, čo bola „vyzlečená“ a prepracovala sa. Až do roku 1966 pôsobili títo ušľachtilí pretekári, naposledy s novými vysokovýkonnými kotlami, v službách vysokokvalitných expresných vlakov na linke DB. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB

Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB

Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB
Detail

Tanková lokomotíva radu 70.0 (pol. Pt 2/3) Deutsche Bundesbahn. Trieda 70.0 bol cisternový rušeň pre ľahké osobné vlaky. Bol objednaný Kráľovskými bavorskými štátnymi železnicami ako trieda Pt 2/3. V rokoch 1909 až 1916 vyrobil Krauss v Mníchove celkovo 97 strojov. S cieľom optimalizovať premávku na miestnych železniciach boli vzadu inštalované dvere, cez ktoré sa kúzelník mohol dostať do vlaku, aby prevzal povinnosti sprievodcu. Ďalšou charakteristikou tohto rušňa bola mimoriadne veľká vzdialenosť medzi hnacou a jazdnou nápravou 4 000 mm. Výsledkom bola ekonomická, ale ekonomicky rozumná ľahká konštrukcia stroja, ktorá sa ukázala ako vynikajúca. Po druhej svetovej vojne v roku 89 prevzala DB lokomotívy s rýchlosťou až 65 km / h a až do 60. rokov ich využívala na južných nemeckých odbočkách. Posledný rušeň bol vyradený v roku 1963. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB

Roco 79041 Parný rušeň H0 BR 44 DRG

Roco 79041 Parný rušeň H0 BR 44 DRG
Detail

Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Pohon na dve nápravy tendra a cez kardanový hriadeľ na všetkých päť hnacích náprav lokomotívy. Súčasťou štandardného programu lokomotív spoločnosti Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) bol aj vývoj výkonnej nákladnej lokomotívy. Rušeň s trojitým motorom, známy ako BR 44, mal prepravovať nákladné vlaky do 1 200 t v nízkom pohorí a do 600 t po strmých rampách. V roku 1926 bolo dodaných prvých 10 strojov s usporiadaním kolies 1'E h3. Až v roku 1937, keď sa zvýšili nároky na vlakovú dopravu, sa tento rušeň dostal do sériovej výroby a vo veľkom sa obstarával v rôznych prevedeniach. Kým neboli nahradené modernými naftovými a elektrickými lokomotívami, tvorili stroje série 44 chrbticu ťažkej nákladnej vlakovej dopravy po celom Nemecku. Fotografická farba je špeciálna farba, ktorú továrne rušňov nanášali na špeciálne vzorky lokomotív, aby sa v tom čase dosiahlo lepšie znázornenie na fotografiách. Ten pozostával z umývateľnej (vápennej) farby a nanášal sa iba za účelom fotografických prác. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79041 Parný rušeň H0 BR 44 DRG

Roco 73040 Parný rušeň H0 BR 44 DRG

Roco 73040 Parný rušeň H0 BR 44 DRG
Detail

Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Pohon na dve nápravy tendra a cez kardanový hriadeľ na všetkých päť hnacích náprav lokomotívy. Súčasťou štandardného programu lokomotív spoločnosti Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) bol aj vývoj výkonnej nákladnej lokomotívy. Rušeň s trojitým motorom, známy ako BR 44, mal prepravovať nákladné vlaky do 1 200 t v nízkom pohorí a do 600 t po strmých rampách. V roku 1926 bolo dodaných prvých 10 strojov s usporiadaním kolies 1'E h3. Až v roku 1937, keď sa zvýšili nároky na vlakovú dopravu, sa tento rušeň dostal do sériovej výroby a vo veľkom sa obstarával v rôznych prevedeniach. Kým neboli nahradené modernými naftovými a elektrickými lokomotívami, tvorili stroje série 44 chrbticu ťažkej nákladnej vlakovej dopravy po celom Nemecku. Fotografická farba je špeciálna farba, ktorú továrne rušňov nanášali na špeciálne vzorky lokomotív, aby sa v tom čase dosiahlo lepšie znázornenie na fotografiách. Ten pozostával z umývateľnej (vápennej) farby a nanášal sa iba za účelom fotografických prác. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73040 Parný rušeň H0 BR 44 DRG

Piko H0 59556 Elektrický rušeň H0 BR 146 Rizzi, metronóm Analógový jednosmerný prúd

Piko H0 59556 Elektrický rušeň H0 BR 146 Rizzi, metronóm Analógový jednosmerný prúd
Detail

Pohon na 4 nápravách · Digitálne rozhranie · Zmena svetla · Hriadeľ spojky NEM · Zatvorte kinematiku spojky · 2 trakčné pneumatiky · Kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59556 Elektrický rušeň H0 BR 146 Rizzi, metronóm Analógový jednosmerný prúd
Woody Elektrický rušeň (8591864911684), Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086), Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079), Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765), Severin DK 1042, PDPAOLA Náramok PU01-563-U (8435511736537), K&N Olejový filter KN-563, Vanguard Veo ED 1042 (4719856248851), Zámečnictví (80-247-1042-0), Železný klíč (978-80-7633-563-9), Elektrický skateboard (HRAbz25304), Hawaii, elektrický (6390296), GEKO Elektrický ohrievač vzduchu s ventilátorom 5 kW (G80402), FIXED Story pre Honor 20e modrý (FIXST-563-BL), Diagnóza gambler (978-80-769-1042-3), Alza TZe-325 pre tlačiarne Brother (1042), Aktivní naděje (978-80-271-1042-1), Bellatex Froté – 120 × 200 cm – olivová (1042), Braun Series 5 51-B1000s Elektrický Holiaci Strojček, Modrý (4210201432197), Tvoje plodnost ve tvých rukou (978-80-7500-563-2), Panika počas požiaru (978-80-817-1042-1), Samomluvy Miroslava Macka (978-80-755-1042-6), Když spadne maska (978-80-275-1042-9), Prestigio elektrický otvárač NEMI (PWO103SL_EN), Prestigio elektrický otvárač MAGGIORE (PWO104GD), Prestigio elektrický otvárač GARDA (PWO105SL), Prestigio elektrický otvárač BOLSENA (PWO101BK_EN), Prestigio Elektrický otvárak MAGGIORE (PWO104SL), TESCOMA Elektrický mlynček VITAMINO 642778.00, KAPPA KS112 Elektrický prepojovací kit