Roco 71350 h0 elektrický rušeň 194 118-6, db (dc)

Produkt Roco 71350 h0 elektrický rušeň 194 118-6, db (dc) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Roco 71350 h0 elektrický rušeň 194 118-6, db (dc) upraviť a produkt hľadať znova.

Roco 71350 H0 elektrický rušeň 194 118-6, DB (DC)

Roco 71350 H0 elektrický rušeň 194 118-6, DB (DC)
Detail

Deutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné prevedenia zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čo jej rýchlo vyslúžilo prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71350 H0 elektrický rušeň 194 118-6, DB (DC) , Woody elektrický rušeň (8591864911684)

Roco 79351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB

Roco 79351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB
Detail

Deutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné konštrukcie zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čím si rýchlo vyslúžila prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB , Woody moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)

Roco 71351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB

Roco 71351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB
Detail

Deutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné prevedenia zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čo jej rýchlo vyslúžilo prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB , Woody moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)

Roco 71966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETG

Roco 71966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETG
Detail

Tam, kde obchodníci ako Marco Polo kedysi vyhľadávali obchodné cesty, sú dnes súčasťou medzinárodných obchodných ciest aj železničné spoločnosti. SETG je jeho súčasťou s početnými spojeniami z námorných prístavov do strednej Európy. Severomorské prístavy Hamburg, Bremerhaven a Wilhelmshaven, ako aj jadranský prístav Koper sú prepojené s rakúskymi terminálmi v Salzburgu, Enns a Wolfurte. SETG na to upozorňuje vozidlom „Marco Polo“ Vectron, ktoré je schválené na používanie v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Poľsku, Českej republike, Slovensku, Rumunsku, Chorvátsku a Slovinsku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETG , Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765)

Roco 79966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETG

Roco 79966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETG
Detail

Tam, kde obchodníci ako Marco Polo kedysi vyhľadávali obchodné cesty, sú dnes súčasťou medzinárodných obchodných ciest aj železničné spoločnosti. SETG je jeho súčasťou s početnými spojeniami z námorných prístavov do strednej Európy. Severomorské prístavy Hamburg, Bremerhaven a Wilhelmshaven, ako aj jadranský prístav Koper sú prepojené s rakúskymi terminálmi v Salzburgu, Enns a Wolfurte. SETG na to upozorňuje vozidlom „Marco Polo“ Vectron, ktoré je schválené na používanie v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Poľsku, Českej republike, Slovensku, Rumunsku, Chorvátsku a Slovinsku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETG , Tekvicový olej (194)

Roco 71972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGP

Roco 71972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGP
Detail

V partnerskom projekte nových Hodvábnych ciest poskytuje Eisenbahngesellschaft Potsdam mbH (skrátene EGP) železničné služby v Nemecku pre Mukran Port Group. Používajú sa elektrické lokomotívy Smartron od spoločnosti Siemens. Kontajnerové vlaky majú dĺžku až 740 metrov. Ďalším partnerom tohto projektu je DBO bahnoperator GmbH. S dračím dizajnom 192 103 je od decembra 2020 znak úspešnej spolupráce. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGP , Clatronic db 3705

Roco 79972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGP

Roco 79972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGP
Detail

V partnerskom projekte nových Hodvábnych ciest poskytuje Eisenbahngesellschaft Potsdam mbH (skrátene EGP) železničné služby v Nemecku pre Mukran Port Group. Používajú sa elektrické lokomotívy Smartron od spoločnosti Siemens. Kontajnerové vlaky majú dĺžku až 740 metrov. Ďalším partnerom tohto projektu je DBO bahnoperator GmbH. S dračím dizajnom 192 103 je od decembra 2020 znak úspešnej spolupráce. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGP , Clatronic db 3706

Piko H0 51650 H0 elektrický rušeň BR 150 DB

Piko H0 51650 H0 elektrický rušeň BR 150 DB
Detail

Dizajn modelu série 150 nadväzuje na osvedčený dizajn pohonu PIKO. Masívny päťpólový diagonálne drážkovaný motor PIKO zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti pomocou dvoch presne vyvážených zotrvačníkov. Ťažnú silu lokomotívy poháňanej štyrmi nápravami zvyšujú dve hnacie pneumatiky, ktoré sedia v diagonálnom usporiadaní na nápravách prebiehajúcich na vnútornej strane oboch podvozkov. Predné a koncové svetlá sú osvetlené LED diódami, ktorých červená alebo biela farba sa mení podľa smeru jazdy. Osvetlenie kabíny a koncové svetlá je možné zapnúť digitálne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51650 H0 elektrický rušeň BR 150 DB , Clatronic db 3717

Roco 71961 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik

Roco 71961 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik
Detail

„Na koľajnice prinášame výkon 8 700 koní“ – je slogan na bočných stenách viacsystémového rušňa Vectron. Základným motívom nálepiek sú ručne kreslené siluety koníkov. Lokomotíva železničnej spoločnosti TX Logistik je prenajatá od MRCE a používa sa v Nemecku, Rakúsku a Taliansku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71961 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik , Guzzanti gz 118

Roco 71962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik

Roco 71962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik
Detail

„Na koľajnice prinášame výkon 8 700 koní“ – je slogan na bočných stenách viacsystémového rušňa Vectron. Základným motívom nálepiek sú ručne kreslené siluety koníkov. Lokomotíva železničnej spoločnosti TX Logistik je prenajatá od MRCE a používa sa v Nemecku, Rakúsku a Taliansku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik , Braking brzdové doštičky (semi-metalická zmes sm1) (2 ks) m501 – 194 (m501-194)

Roco 79962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik

Roco 79962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik
Detail

„Na koľajnice prinášame výkon 8 700 koní“ – je slogan na bočných stenách viacsystémového rušňa Vectron. Základným motívom nálepiek sú ručne kreslené siluety koníkov. Lokomotíva železničnej spoločnosti TX Logistik je prenajatá od MRCE a používa sa v Nemecku, Rakúsku a Taliansku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik , Mäkké bloky na podlahu dinosaury, 118 × 118 cm (8590331934669)

Roco 73074 Elektrický rušeň 110 148-4, DB

Roco 73074 Elektrický rušeň 110 148-4, DB
Detail

Elektrický rušeň 110 148 Deutsche Bundesbahn v modrej farbe. Trieda 110 je štandardný elektrický lokomotíva na expresnú vlakovú dopravu, ktorá bola prvýkrát vyrobená pre Deutsche Bundesbahn v roku 1952. Stanovila nové štandardy v stavbe elektrických lokomotív. Charakteristickými znakmi boli vysoký výkon s nízkou hmotnosťou, nízka náchylnosť na poškodenie a intenzita údržby, ako aj jednoduché používanie. Séria 110 bola po mnoho rokov najdôležitejšou lokomotívou v nemeckej expresnej vlakovej doprave. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73074 Elektrický rušeň 110 148-4, DB , Mäkké bloky na podlahu mesto 118 × 118 cm (8590331934652)

Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD

Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD
Detail

Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Stagg db-55110-st

Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB

Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB
Detail

Elektrický rušeň radu 1293 Rakúskych spolkových železníc. V januári 2017 podpísali rakúske spolkové železnice rámcovú dohodu so spoločnosťou Siemens pre celkovo 200 nových viacsystémových lokomotív typu Vectron. Lokomotívy sa majú používať vo viac ako desiatich krajinách východnej a juhovýchodnej Európy, ako aj v Nemecku a Taliansku. Pod sériovým označením 1293 sú lokomotívy odovzdávané ÖBB v niekoľkých dodávkových sériách. Dodávka tretej dodacej série so 61 rušňami sa začala v marci 2020. 28 z týchto strojov bude tiež vybavených na použitie v Holandsku a Belgicku. Rušne 1. a 2. triedy Dodacie série sú vybavené balíkom pre krajinu pre Rakúsko, Nemecko, Taliansko, Maďarsko, Česko, Poľsko, Slovensko, Chorvátsko a Slovinsko. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB , Daitsu cadr-118 (zcnda0031)

Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR

Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 230 Deutsche Reichsbahn. V 80. rokoch spoločnosť DR zaobstarala dvojsystémové elektrické lokomotívy s cieľom zjednodušiť ustavične narastajúcu dopravu a prevádzku cezhraničnej dopravy medzi NDR a Československom. Pre nedostatok skúseností v oblasti dvojsystémovej technológie (GDR: striedavé napätie 15 kV / 16⅔ Hz, ČSSR: jednosmerné napätie 3 kV) a plné využitie výrobcu elektrických lokomotív LEW v Hennigsdorfe boli stroje založené na série ČSD ES 499.1 a 499.2. Továrenská lokomotíva Škoda však ešte nestavala stroj na striedavý prúd 15 kV / 16⅔ Hz, a preto boli časti striedavého prúdu dodávané z NDR. Pre potreby ČSD získala Škoda dvojitú objednávku s 15 rušňami BR 372 a 20 rušňami BR 230 pre DR. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR , Stagg k10-118 (25008100)

Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD

Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD
Detail

Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Elektrický skateboard (hrabz25304)

Roco 70487 Elektrický rušeň H0 triedy 1216 CD

Roco 70487 Elektrický rušeň H0 triedy 1216 CD
Detail

Elektrická lokomotíva série 1216 „Railjet“ Českých štátnych dráh. Od zmeny cestovného poriadku v roku 2014 spájajú České dráhy (CD) Railjets trasu z Prahy cez Viedeň do Grazu. Za týmto účelom bolo od spoločnosti Siemens zakúpených sedem súprav Railjet v modrej farbe. Oproti pôvodným súpravám ÖBB jazdia disky CD Railjets s piatimi ekonomickými vozidlami, jedným autom s reštauráciou a riadiacim autom s First a Business Class. Tradičné diaľkové vlakové spojenie „Vindobona“ prežíva od letného cestovného poriadku 2020 renesanciu a premáva medzi Berlínom a Grazom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 70487 Elektrický rušeň H0 triedy 1216 CD , Hawaii, elektrický (6390296)

Roco 71222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD

Roco 71222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD
Detail

Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Select fb club db (sptsel558nad)

Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB

Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB
Detail

Prototyp modelu PIKO modelu BR 140 v béžovo-modrej verzii DB v Ep. IV so samostatnými žiarovkami zaujme úspešným tvarom hlavy bez nepríjemných deliacich hrán, samostatne stojacimi madlami a filigránovými pantografmi. Štandardne je navyše zabudované digitálne prepínateľné osvetlenie kabíny. Päťpólový motor s dvoma veľkými odstredivými hmotami a spotrebou energie cez osem kolies zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Aby bola zaručená vysoká ťažná sila, má model PIKO okrem rámu z tlakového liateho zinku dve trakčné pneumatiky, ktoré sedia diagonálne na nápravách oboch podvozkov prebiehajúcich vo vnútri. Model má rozhranie PluX22, svetelnú zmenu bielej / červenej a blízku kinematiku spojenia. PIKO BR 140 je pripravený na dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB , Amica di 6422 db (21427)

Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB
Detail

Elektrické lokomotívy s tyčovým pohonom patria k vrcholom usporiadania modelovej železnice. Často archaický exteriér a viditeľný prenos sily vyžarujú fascináciu minulých železničných epoch. PIKO to dokonale zachytilo a prenieslo do mierky 1:87. Konštruktívna symbióza vynikajúcej implementácie modelu a vynikajúcich jazdných vlastností charakterizuje novo vyvinutý PIKO E 91. Ostré rytiny na kufri, spojené s mimoriadne jemnou potlačou a zdobené mimoriadne filigránskymi pantografmi, robia z lokomotívy skutočný klenot. Čerpá energiu z výkonného motora PIKO, dva jemne vyvážené zotrvačníky zaisťujú nepretržitý chod aj v zložitých polohách koľaje. Model má samozrejme svetelnú zmenu v technológii LED s červeným zadným osvetlením. Dodatočné funkcie osvetlenia je možné prepnúť dodatočným vybavením digitálneho dekodéra. Pre ľahkú inštaláciu je k dispozícii rozhranie PluX22 podľa NEM 658. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB , Amica wba 2455 db (5906006790264)

Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB
Detail

Variant tlače modelu BR 110 ako model v modro-béžovej verzii Federálnej železnice v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB , Amica wba 4060 db (1179027)

Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB

Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB
Detail

Konečne je k dispozícii model mimoriadnej predsériovej lokomotívy 120 005-4! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB , Stanley powerlock, 5 m (0-33-194)

Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB
Detail

Variant tlače modelu BR 110 ako model v modro-béžovej verzii Federálnej železnice v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB , Panasonic lumix dc-bs1h (dc-bs1he)

Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB
Detail

Elektrické lokomotívy s tyčovým pohonom patria k vrcholom usporiadania modelovej železnice. Často archaický exteriér a viditeľný prenos sily vyžarujú fascináciu minulých železničných epoch. PIKO to dokonale zachytilo a prenieslo do mierky 1:87. Konštruktívna symbióza vynikajúcej implementácie modelu a vynikajúcich jazdných vlastností charakterizuje novo vyvinutý PIKO E 91. Ostré rytiny na kufri, spojené s mimoriadne jemnou potlačou a zdobené mimoriadne filigránskymi pantografmi, robia z lokomotívy skutočný klenot. Čerpá energiu z výkonného motora PIKO, dva jemne vyvážené zotrvačníky zaisťujú nepretržitý chod aj v zložitých polohách koľaje. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. Model má samozrejme svetelnú zmenu v technológii LED s červeným zadným osvetlením. Vďaka digitálnemu dekodéru je možné prepínať ďalšie funkcie osvetlenia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB , Amica txb 118 tckgx (56929)

Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB

Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB
Detail

Tlačená verzia elektrického rušňa DB triedy 118 v typickej modrej dobe Era IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB , Konica minolta tn-118 (a3vw050)

Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB

Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB
Detail

Parný rušeň 85 009 Deutsche Bundesbahn. Trojité svetlomety, ktoré sa menia podľa smeru jazdy (funkcia červeného obrysového svetla je možná iba v kombinácii s dekodérom funkcií PluX22). Celkovo bolo pre použitie na takzvanej Höllentalbahn vyrobených iba 10 rušňov cisternového lokomotívy s hmotnosťou 133 ton. Rušne radu 85 boli teda najťažšími cisternovými lokomotívami, ktoré sa používali v Nemecku. Vďaka svojej ťažnej sile sa svalnato vyzerajúce tankové lokomotívy rýchlo osvedčili na horskej trase. Z dôvodu dobrého výkonu bol stojan potrebný na prevádzku odstránený už v roku 1933. Rušne boli mimoriadne obľúbené aj u rušňového personálu, pretože s osobnými vlakmi skrátili cestovné časy o dobrú 1/3 pôvodného cestovného času. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB , Brüxxi moa 118 cm (sp1000540)

Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB

Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB
Detail

Tanková lokomotíva radu 70.0 (pol. Pt 2/3) Deutsche Bundesbahn. Trieda 70.0 bol cisternový rušeň pre ľahké osobné vlaky. Bol objednaný Kráľovskými bavorskými štátnymi železnicami ako trieda Pt 2/3. V rokoch 1909 až 1916 vyrobil Krauss v Mníchove celkovo 97 strojov. S cieľom optimalizovať premávku na miestnych železniciach boli vzadu inštalované dvere, cez ktoré sa kúzelník mohol dostať do vlaku, aby prevzal povinnosti sprievodcu. Ďalšou charakteristikou tohto rušňa bola mimoriadne veľká vzdialenosť medzi hnacou a jazdnou nápravou 4 000 mm. Výsledkom bola ekonomická, ale ekonomicky rozumná ľahká konštrukcia stroja, ktorá sa ukázala ako vynikajúca. Po druhej svetovej vojne v roku 89 prevzala DB lokomotívy s rýchlosťou až 65 km / h a až do 60. rokov ich využívala na južných nemeckých odbočkách. Posledný rušeň bol vyradený v roku 1963. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB , Braking brzdové doštičky (semi-metalická zmes sm1) (2 ks) m501 – 118 (m501-118)

Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB

Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB
Detail

Rýchlik parnej lokomotívy triedy 03.10 Deutsche Bundesbahn. Rastúce cestovanie na dlhé vzdialenosti v Nemecku, rozširovanie trás a kratšie cestovné časy znamenali, že dvojvalcové expresné lokomotívy radu 01 a 03 sa dostávali na hranice svojich možností častejšie ako doteraz. V roku 1936 sa rozhodlo o obstaraní novo vyvinutých trojvalcových rýchlikových lokomotív v súlade s dobovým duchom so zjednodušeným opláštením. V decembri 1939 dodal Borsig prvý prototyp lokomotívy radu 03.10. 03 1001, 1002 a 1043 podnikli početné testovacie jazdy, počas ktorých trojitý motor bežal hladko aj pri 150 km / h a aerodynamická kapotáž mala za následok značnú úsporu paliva v porovnaní so sériou 01, 03, 17.10, 18.3 a 18.5. Zo 60 skutočne vyrobených strojov vojnu prežilo iba 45. Deutsche Bundesbahn mohla do svojho inventára pridať 26 z nich. Úplne iným spôsobom, ako sa pôvodne plánovalo, sa veľká kariéra 03.10 začala až potom, čo bola „vyzlečená“ a prepracovala sa. Až do roku 1966 pôsobili títo ušľachtilí pretekári, naposledy s novými vysokovýkonnými kotlami, v službách vysokokvalitných expresných vlakov na linke DB. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB , Nerf elite warden db-8 (5010993732388)

Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB

Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB
Detail

Tanková lokomotíva radu 70.0 (pol. Pt 2/3) Deutsche Bundesbahn. Trieda 70.0 bol cisternový rušeň pre ľahké osobné vlaky. Bol objednaný Kráľovskými bavorskými štátnymi železnicami ako trieda Pt 2/3. V rokoch 1909 až 1916 vyrobil Krauss v Mníchove celkovo 97 strojov. S cieľom optimalizovať premávku na miestnych železniciach boli vzadu inštalované dvere, cez ktoré sa kúzelník mohol dostať do vlaku, aby prevzal povinnosti sprievodcu. Ďalšou charakteristikou tohto rušňa bola mimoriadne veľká vzdialenosť medzi hnacou a jazdnou nápravou 4 000 mm. Výsledkom bola ekonomická, ale ekonomicky rozumná ľahká konštrukcia stroja, ktorá sa ukázala ako vynikajúca. Po druhej svetovej vojne v roku 89 prevzala DB lokomotívy s rýchlosťou až 65 km / h a až do 60. rokov ich využívala na južných nemeckých odbočkách. Posledný rušeň bol vyradený v roku 1963. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB , Db 45 terč na šípky (62860)

Piko H0 51750 Elektrický rušeň H0 E 40.11 DB zelená

Piko H0 51750 Elektrický rušeň H0 E 40.11 DB zelená
Detail

Prototyp modelu PIKO modelu E 40.11 vo verzii v zelenom laku s dažďovým žľabom, dvojitým svetlom, logom DB iba na bočných plochách a s madlami na čele zaujme vydareným tvarom hlavy bez nepríjemných tvarov oddeľujúcich hrany, voľne stojacimi madlami a filigránovými pantografmi. Štandardne je navyše zabudované digitálne prepínateľné osvetlenie kabíny. Päťpólový motor s dvoma veľkými odstredivými hmotami a spotrebou energie cez osem kolies zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Aby bola zaručená vysoká ťažná sila, má model PIKO okrem rámu z tlakového liateho zinku dve trakčné pneumatiky, ktoré sedia diagonálne na nápravách oboch podvozkov prebiehajúcich vo vnútri. Model má rozhranie PluX22, svetelnú zmenu bielej / červenej a blízku kinematiku spojenia. PIKO E 40.11 je pripravený na dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51750 Elektrický rušeň H0 E 40.11 DB zelená , Artmagico akrylové farby 12 ml × 24 ks (194)

Roco 73609 Elektrický rušeň H0 1042 563-5 ÖBB

Roco 73609 Elektrický rušeň H0 1042 563-5 ÖBB
Detail

Elektrický rušeň 1042 563 Rakúskych spolkových železníc. Od roku 1963 bolo vyrobených celkom 257 kusov univerzálneho elektrického rušňa triedy 1042. Od roku 1966 boli inštalované výkonnejšie motory, ktoré dosahovali maximálnu rýchlosť 150 km / h. Tieto rušne dostali sériové označenie 1042.5. Používali sa pred všetkými typmi vlakov, väčšinou však pred rýchlymi osobnými a nákladnými vlakmi, ktoré tiež hraničia s Nemeckom. Postupom času sa vzhľad rušňov menil. Od polovice 80. rokov bol rám, pohon a strecha v rámci väčších opráv natreté umbra šedou farbou. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73609 Elektrický rušeň H0 1042 563-5 ÖBB

Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG

Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG
Detail

Pohon na 4 nápravách · Digitálne rozhranie · Zmena svetla · Hriadeľ spojky NEM · Kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG

Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG

Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG
Detail

Pohon na 4 osách · digitálny dekodér · výmena svetla · spojovací hriadeľ NEM · kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG

Roco 58680 H0 Dieselový rušeň BR 220 spoločnosti DB

Roco 58680 H0 Dieselový rušeň BR 220 spoločnosti DB
Detail

Dieselový rušeň 220 036-8 Deutsche Bundesbahn, epocha IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 58680 H0 Dieselový rušeň BR 220 spoločnosti DB

Roco 78690 Elektrický rušeň H0 Ae 8/8 272 BLS

Roco 78690 Elektrický rušeň H0 Ae 8/8 272 BLS
Detail

Dvojitý elektrický rušeň Ae 8/8 272 Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS). S lokomotívami typu Ae 6/8 a Ae 4/4 mala BLS mimoriadne výkonné stroje, ale ich použitie v nákladnej doprave bolo čoraz častejšie kvôli zvýšenej a štandardizovanej konštrukcii vozňov a teda dlhším a ťažším vlakom Biasing resp. spojené posuvné služby. Vyhodnotenie nového hnacieho vozidla s nákladom prívesu do 900 ton na 27 promile ukázalo, že najlepším riešením by bolo zdvojnásobenie osvedčeného Ae 4/4. Výsledný model Ae 8/8 vyvinul hodinový výkon 8 800 k (6 480 kW) pri 76 km / h a maximálnu rýchlosť 125 km / h. Rôzne technické vylepšenia umožňujú vynikajúce využitie ťažnej sily a nakoniec dali strojom prezývku „Muni“ (dialekt pre chov býkov). Veľkou výhodou konštrukcie s pevne spojenými polovicami lokomotívy sa ukázala byť úspora dvoch kabín rušňovodiča a časté prázdne jazdy vracajúcich sa vedúcich a tlačiacich rušňov na trati Lötschberg, ktorá v tom čase bola ešte jednokoľajná. Prvé tri rušne 271 - 273 dodali spoločnosti BLS spoločnosti SLM a BBC v rokoch 1959 až 1963. V roku 1965 sa na základe pozitívnych skúseností rozhodlo o výstavbe ďalších dvoch blokov 274 a 275. Tentokrát však bola použitá metóda, ktorá silne pripomína postupy budovania modelu (či už zodpovedný inžinier ...?!): Každé dve existujúce Ae 4/4 boli prerobené na Ae 8, ktoré boli totožné s prvými tromi lokomotívami , pri vykonávaní potrebných adaptačných prác / 8 zmontovaných. Aj keď hlavným poľom činnosti boli ťažké tranzitné nákladné vlaky medzi Bielom, Bernom, Thunom a Brig - Domodossolou, „Munis“ bolo možné pozorovať aj pred dlhými medzinárodnými osobnými vlakmi. Keď sa zaťaženie v ťahu vyšplhalo nad pôvodne zamýšľanú hodnotu 900 ton, bola často nevyhnutná dvojitá trakcia s Ae 6/8, Ae 4/4, Re 4/4 a Re 465. Uvedenie druhého relé Re 465 do prevádzky viedlo k dočasnej asanácii všetkých Ae 8/8, počas ktorých bol už vyradený rušeň 274 z prevádzky. Oheň vrhal nakoniec aj lokomotívy 271 a 272, ktoré zmizli z miesta činu. Rušeň 273 sa zachoval ako historický rušeň. Nadácia BLS momentálne hľadá peniaze na opätovné uvedenie rušňa do prevádzky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 78690 Elektrický rušeň H0 Ae 8/8 272 BLS

TRIX H0 22899 Elektrický rušeň radu H0 Buďte 4/6 SBB

TRIX H0 22899 Elektrický rušeň radu H0 Buďte 4/6 SBB
Detail

Elektrický rušeň Be 4/6 „Stängelilok“ Švajčiarskych spolkových železníc (SBB). Vykonanie v stave dodania. Rušeň z prvej série. Tmavohnedá schéma základného laku s čiernym podvozkom. S tyčovým nárazníkom, prednými dverami kabíny s prechodovými doskami, s brúsnym systémom, bez signálu nesprávnej cesty a bez magnetu Integra-Signum. Chladiace špirály s dlhou stranou so 6 zvislými držiakmi. Cesta rušňa 12305. Auto vyzerá ako v polovici 20. rokov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22899 Elektrický rušeň radu H0 Buďte 4/6 SBB

TRIX H0 T22195 Elektrický rušeň H 102 BR 102 spoločnosti DB AG BR 102 spoločnosti DB AG

TRIX H0 T22195 Elektrický rušeň H 102 BR 102 spoločnosti DB AG BR 102 spoločnosti DB AG
Detail

Elektrická lokomotíva BR 102 (Škoda typ 109 E) spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG) v schéme červenej farby premávky. Nová podmienka v roku 2016. Cesta číslo 102 003-1. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T22195 Elektrický rušeň H 102 BR 102 spoločnosti DB AG BR 102 spoločnosti DB AG

MiniTrix T16142 N Elektrický rušeň BR 141 083-6 spoločnosti DB AG

MiniTrix T16142 N Elektrický rušeň BR 141 083-6 spoločnosti DB AG
Detail

Štandardný elektrický lokomotíva 141 083-6 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Schéma základného náteru v červenej farbe. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačná mriežka typu Klatte. 2003 až 2006. 141 083-6 dnes nie je v prevádzke v Bavorskom železničnom múzeu v Nördlingene. Použitie: Ľahký nákladný a osobný vlak pre miestnu a diaľkovú dopravu. Redizajn. Teleso a podpera vyrobené zo zinkovej tlakovej liatiny. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením kabíny vodiča, je možné ovládať digitálne. Pripojené riadidlá. Na rozlúčkovú cestu v roku 2006 sú umiestnené obtlačky. Dĺžka cez nárazníky 98 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16142 N Elektrický rušeň BR 141 083-6 spoločnosti DB AG

Roco 71220 Elektrický rušeň BR 230 DR

Roco 71220 Elektrický rušeň BR 230 DR
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 230 Deutsche Reichsbahn. V 80. rokoch spoločnosť DR zaobstarala dvojsystémové elektrické lokomotívy s cieľom zjednodušiť ustavične narastajúcu dopravu a prevádzku cezhraničnej dopravy medzi NDR a Československom. Pre nedostatok skúseností v oblasti dvojsystémovej technológie (GDR: striedavé napätie 15 kV / 16⅔ Hz, ČSSR: jednosmerné napätie 3 kV) a plné využitie výrobcu elektrických lokomotív LEW v Hennigsdorfe boli stroje založené na série ČSD ES 499.1 a 499.2. Továrenská lokomotíva Škoda však ešte nestavala stroj na striedavý prúd 15 kV / 16⅔ Hz, a preto boli časti striedavého prúdu dodávané z NDR. Pre potreby ČSD získala Škoda dvojitú objednávku s 15 rušňami BR 372 a 20 rušňami BR 230 pre DR. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71220 Elektrický rušeň BR 230 DR

Roco 73523 Elektrický rušeň triedy 470, MAV

Roco 73523 Elektrický rušeň triedy 470, MAV
Detail

Elektrický rušeň radu 470 maďarských štátnych železníc. V roku 2001 maďarská štátna železnica MAV objednala u spoločnosti Siemens TS desať dvojfrekvenčných rušňov radu 1047 (v Nemecku známych ako BR 182 a v Rakúsku ako Rh 1116 „Taurus“). Prvé stroje boli uvedené do prevádzky v máji 2002. Môžu sa používať so striedavým prúdom 15 kV / 16V Hz v Nemecku a Rakúsku a 25 kV / 50 Hz v Maďarsku a používajú sa v medzinárodnej doprave. Rušne, ktoré medzi milovníkmi železnice nazývajú „voly Puszta“, jazdia po krajine teraz ako séria 470. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73523 Elektrický rušeň triedy 470, MAV

Piko H0 57824 Elektrický rušeň H0 „Taurus“ Flixtrain

Piko H0 57824 Elektrický rušeň H0 „Taurus“ Flixtrain
Detail

Tlakový variant elektrického rušňa Taurus "Flixtrain" Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57824 Elektrický rušeň H0 „Taurus“ Flixtrain

TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň

TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň
Detail

Elektrická lokomotíva 115 205 - 7 (BR E10.1) spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1956. Použitie: preprava na veľké vzdialenosti. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň

Roco 73406 Elektrický rušeň 151 062-7, Railpool

Roco 73406 Elektrický rušeň 151 062-7, Railpool
Detail

Elektrický rušeň 151 062 Railpool. Prototyp má výkon 5 962 kW (8 100 k), váži 118 ton a dosahuje maximálnu rýchlosť 120 km / h. Celkovo bolo v rokoch 1972 až 1978 dodaných 170 príkladov ťažkej nákladnej lokomotívy. Spoločnosť DB Cargo AG predala 200 lokomotív konzorciu vedenému spoločnosťami Railpool a Toshiba. Podľa skupiny DB Group budú elektrické lokomotívy rady 151 ponúkané na prenájom po predaji, čo spoločnosti DB Cargo taktiež dáva možnosť spätného prenájmu až 100 lokomotív v závislosti od situácie v objednávke. Ostatné rušne sa majú ponúkať na voľnom trhu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73406 Elektrický rušeň 151 062-7, Railpool

Piko H0 52570 H0 Dieselový rušeň BR 118 GFK DR BR 118 GFK DR

Piko H0 52570 H0 Dieselový rušeň BR 118 GFK DR BR 118 GFK DR
Detail

Nová forma. Ako prvý špeciálny dizajn bol model V 180 059 predstavený v roku 1965 v novom dizajnovom koncepte so strešnou a prednou stenou vyrobenou z polyesteru vystuženého sklenenými vláknami a dizajnom čelného skla bez oslnenia vďaka strmému sklonu predného okna. Okrem dlhodobého testu použiteľnosti plastov išlo aj o atraktívnejší vzhľad. V roku 1966 nasledovali ďalšie dva stroje s polyesterovými buničinami vystuženými sklenenými vláknami. Model reprodukuje 118 131-2 modelu DR v Ep.IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52570 H0 Dieselový rušeň BR 118 GFK DR BR 118 GFK DR

TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD

TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD
Detail

Elektrický rušeň BR 380 (Škoda Typ 109 E) Českých štátnych dráh (ČD). Cesta číslo 380 004-2 v špeciálnej farebnej schéme pre stovku Výročie vzniku československého štátu. Prevádzkový stav 2019. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD

Piko H0 59962 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Piko H0 59962 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS
Detail

NS nedávno uviedol do prevádzky BR 186. Model zobrazuje jednu z týchto lokomotív. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59962 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Piko H0 59862 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Piko H0 59862 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS
Detail

NS nedávno uviedol do prevádzky BR 186. Model zobrazuje jednu z týchto lokomotív. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59862 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Piko H0 59198 Elektrický rušeň H0 Vectron „500“ ÖBB

Piko H0 59198 Elektrický rušeň H0 Vectron „500“ ÖBB
Detail

S modelom H0 elektrického rušňa Vectron od ÖBB plní spoločnosť PIKO želanie fanúšikov PIKO, ktorí sa ako prevádzkovatelia závodov aj ako zberatelia rozhodli pre modely založené na najnovšej železničnej technológii. Pre model Vectron dodáva PIKO vysoko presný model, ktorý má množstvo doplnkov založených na masívnom zinkovom tlakovom liatom ráme a je vybavený osvedčenými štandardmi PIKO. Osvedčený motor PIKO zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti pomocou dvoch veľkých zotrvačníkov. Ťažný výkon rušňa, ktorý poháňajú všetky štyri nápravy, zvyšujú dve hnacie pneumatiky, ktoré diagonálne sedia na nápravách prebiehajúcich vo vnútri oboch podvozkov. Predné a koncové svetlá sú osvetlené LED diódami, ktorých červená alebo biela farba sa mení podľa smeru jazdy. Navonok elegantný vzhľad tohto modelu zahŕňa precízne reprodukovanú technickú „strešnú krajinu“ a starostlivo podrobné podvozky s prototypmi profilov diskov kolies. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59198 Elektrický rušeň H0 Vectron „500“ ÖBB

TRIX H0 22876 Parný rušeň H0 BR78 DB

TRIX H0 22876 Parný rušeň H0 BR78 DB
Detail

Tender parný rušeň BR 78 (bývalý pruský T18) Nemeckej spolkovej železnice (DB). Verzia s tromi konštrukciami kotla (DDS), hranaté pieskovisko. Nitované nádrže na vodu, strecha kabíny vodiča s hranatou konštrukciou, trojité svetlomety s reflektormi z reflexného skla DB. Cesta číslo 78 516. So sídlom v Essene. Auto vyzerá ako okolo roku 1965. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22876 Parný rušeň H0 BR78 DB

Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB

Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 111 Deutsche Bundesbahn. Od roku 1969 zriadila Deutsche Bundesbahn cestu D 1410/1411 ako rýchle denné spojenie medzi Düsseldorfom / Kolín nad Rýnom a Mníchovom. Po prvýkrát sa DB pokúsila vyhrať bežné a obchodné cesty s obzvlášť nízkymi tarifami v porovnaní s turistickým ruchom po celý rok pre železnicu. Čas cesty bol necelých sedem hodín. Aby vlak mohol jazdiť rýchlosťou až 160 km / h, bolo 20 vagónov typu DDm 915 vybavených magnetickými koľajovými brzdami. Od roku 1971 sa na krytie obvykle používala elektrická lokomotíva série 103, ale iné rady, napr. B. BR 111, používaný ako hnacie vozidlo. „Christoforus Express“ spočiatku jazdil šesťkrát týždenne a od leta 1970 každý deň. Ponuku rozšíril D 1484/1485 „Auto-Traum-Express“ z Hamburgu-Altony do Mníchova východ, ktorý bol zavedený ako nočné spojenie. Tieto vlaky sa stali oporou automobilovej vlakovej dopravy v 70. rokoch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB
Woody Elektrický rušeň (8591864911684), Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086), Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079), Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765), Tekvicový olej (194), Clatronic DB 3705, Clatronic DB 3706, Clatronic DB 3717, Guzzanti GZ 118, Braking brzdové doštičky (semi-metalická zmes SM1) (2 ks) M501 – 194 (M501-194), Mäkké bloky na podlahu dinosaury, 118 × 118 cm (8590331934669), Mäkké bloky na podlahu mesto 118 × 118 cm (8590331934652), Stagg DB-55110-ST, DAITSU CADR-118 (ZCNDA0031), Stagg K10-118 (25008100), Elektrický skateboard (HRAbz25304), Hawaii, elektrický (6390296), SELECT FB Club DB (SPTsel558nad), AMICA DI 6422 DB (21427), AMICA WBA 2455 DB (5906006790264), AMICA WBA 4060 DB (1179027), Stanley Powerlock, 5 m (0-33-194), Panasonic Lumix DC-BS1H (DC-BS1HE), AMICA TXB 118 TCKGX (56929), KONICA MINOLTA TN-118 (A3VW050), BRÜXXI Moa 118 cm (SP1000540), Braking brzdové doštičky (semi-metalická zmes SM1) (2 ks) M501 – 118 (M501-118), Nerf Elite Warden DB-8 (5010993732388), DB 45 terč na šípky (62860), Artmagico Akrylové farby 12 ml × 24 ks (194)