Parný rušeň radu 85 cisárskych a kráľovských rakúskych štátnych železníc. Keď sa najdôležitejšie železničné trate vo veľkej miere rozvíjali a začali sa prejavovať výhody rozvinutých hospodárskych oblastí, odchádzali odľahlé oblasti pevniny. Tieto oblasti začali rozvíjať výstavbou „vedľajších železníc“. S výstavbou jednoduchých miestnych železníc bolo možné spojiť nespočetné množstvo miest a dedín s veľkým, širokým svetom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73156 Parný rušeň H0 série 85 kkStB , Woody elektrický rušeň (8591864911684)Parný rušeň radu 85 cisárskych a kráľovských rakúskych štátnych železníc. Keď sa najdôležitejšie železničné trate vo veľkej miere rozvíjali a začali sa prejavovať výhody rozvinutých hospodárskych oblastí, odchádzali odľahlé oblasti pevniny. Tieto oblasti začali rozvíjať výstavbou „vedľajších železníc“. S výstavbou jednoduchých miestnych železníc bolo možné spojiť nespočetné množstvo miest a dedín s veľkým, širokým svetom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73157 Parný rušeň H0 série 85 KKStB , Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765)Parný rušeň 85 009 Deutsche Bundesbahn. Trojité svetlomety, ktoré sa menia podľa smeru jazdy (funkcia červeného obrysového svetla je možná iba v kombinácii s dekodérom funkcií PluX22). Celkovo bolo pre použitie na takzvanej Höllentalbahn vyrobených iba 10 rušňov cisternového lokomotívy s hmotnosťou 133 ton. Rušne radu 85 boli teda najťažšími cisternovými lokomotívami, ktoré sa používali v Nemecku. Vďaka svojej ťažnej sile sa svalnato vyzerajúce tankové lokomotívy rýchlo osvedčili na horskej trase. Z dôvodu dobrého výkonu bol stojan potrebný na prevádzku odstránený už v roku 1933. Rušne boli mimoriadne obľúbené aj u rušňového personálu, pretože s osobnými vlakmi skrátili cestovné časy o dobrú 1/3 pôvodného cestovného času. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB , Stemnex - parný stroj (39107)Parný rušeň 86 270 Deutsche Reichsbahn. Trieda 86 bola navrhnutá ako štandardná lokomotíva 1'D1 'spoločnosťou Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) a vo veľkom počte bola postavená od roku 1928. V oblasti neskoršej NDR zostalo 244 rušňov, z ktorých 71 muselo byť odovzdaných do Sovietskeho zväzu. Začiatkom 50. rokov bolo DR k dispozícii 164 rušňov. Stroje sa používali hlavne na trasách v Harzskom predpolí, v Krušných horách a v Horných Lužiciach. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73028 Parný rušeň H0 86 270 DR , Woody moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)Tanková lokomotíva radu 70.0 (pol. Pt 2/3) Deutsche Bundesbahn. Trieda 70.0 bol cisternový rušeň pre ľahké osobné vlaky. Bol objednaný Kráľovskými bavorskými štátnymi železnicami ako trieda Pt 2/3. V rokoch 1909 až 1916 vyrobil Krauss v Mníchove celkovo 97 strojov. S cieľom optimalizovať premávku na miestnych železniciach boli vzadu inštalované dvere, cez ktoré sa kúzelník mohol dostať do vlaku, aby prevzal povinnosti sprievodcu. Ďalšou charakteristikou tohto rušňa bola mimoriadne veľká vzdialenosť medzi hnacou a jazdnou nápravou 4 000 mm. Výsledkom bola ekonomická, ale ekonomicky rozumná ľahká konštrukcia stroja, ktorá sa ukázala ako vynikajúca. Po druhej svetovej vojne v roku 89 prevzala DB lokomotívy s rýchlosťou až 65 km / h a až do 60. rokov ich využívala na južných nemeckých odbočkách. Posledný rušeň bol vyradený v roku 1963. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB , Woody moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)Rýchlik parnej lokomotívy triedy 03.10 Deutsche Bundesbahn. Rastúce cestovanie na dlhé vzdialenosti v Nemecku, rozširovanie trás a kratšie cestovné časy znamenali, že dvojvalcové expresné lokomotívy radu 01 a 03 sa dostávali na hranice svojich možností častejšie ako doteraz. V roku 1936 sa rozhodlo o obstaraní novo vyvinutých trojvalcových rýchlikových lokomotív v súlade s dobovým duchom so zjednodušeným opláštením. V decembri 1939 dodal Borsig prvý prototyp lokomotívy radu 03.10. 03 1001, 1002 a 1043 podnikli početné testovacie jazdy, počas ktorých trojitý motor bežal hladko aj pri 150 km / h a aerodynamická kapotáž mala za následok značnú úsporu paliva v porovnaní so sériou 01, 03, 17.10, 18.3 a 18.5. Zo 60 skutočne vyrobených strojov vojnu prežilo iba 45. Deutsche Bundesbahn mohla do svojho inventára pridať 26 z nich. Úplne iným spôsobom, ako sa pôvodne plánovalo, sa veľká kariéra 03.10 začala až potom, čo bola „vyzlečená“ a prepracovala sa. Až do roku 1966 pôsobili títo ušľachtilí pretekári, naposledy s novými vysokovýkonnými kotlami, v službách vysokokvalitných expresných vlakov na linke DB. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB , Parný mini steamer ipro (197)Tanková lokomotíva radu 70.0 (pol. Pt 2/3) Deutsche Bundesbahn. Trieda 70.0 bol cisternový rušeň pre ľahké osobné vlaky. Bol objednaný Kráľovskými bavorskými štátnymi železnicami ako trieda Pt 2/3. V rokoch 1909 až 1916 vyrobil Krauss v Mníchove celkovo 97 strojov. S cieľom optimalizovať premávku na miestnych železniciach boli vzadu inštalované dvere, cez ktoré sa kúzelník mohol dostať do vlaku, aby prevzal povinnosti sprievodcu. Ďalšou charakteristikou tohto rušňa bola mimoriadne veľká vzdialenosť medzi hnacou a jazdnou nápravou 4 000 mm. Výsledkom bola ekonomická, ale ekonomicky rozumná ľahká konštrukcia stroja, ktorá sa ukázala ako vynikajúca. Po druhej svetovej vojne v roku 89 prevzala DB lokomotívy s rýchlosťou až 65 km / h a až do 60. rokov ich využívala na južných nemeckých odbočkách. Posledný rušeň bol vyradený v roku 1963. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB , Canpol babies elektrický parný sterilizátor (5903407770529)Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Pohon na dve nápravy tendra a cez kardanový hriadeľ na všetkých päť hnacích náprav lokomotívy. Súčasťou štandardného programu lokomotív spoločnosti Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) bol aj vývoj výkonnej nákladnej lokomotívy. Rušeň s trojitým motorom, známy ako BR 44, mal prepravovať nákladné vlaky do 1 200 t v nízkom pohorí a do 600 t po strmých rampách. V roku 1926 bolo dodaných prvých 10 strojov s usporiadaním kolies 1'E h3. Až v roku 1937, keď sa zvýšili nároky na vlakovú dopravu, sa tento rušeň dostal do sériovej výroby a vo veľkom sa obstarával v rôznych prevedeniach. Kým neboli nahradené modernými naftovými a elektrickými lokomotívami, tvorili stroje série 44 chrbticu ťažkej nákladnej vlakovej dopravy po celom Nemecku. Fotografická farba je špeciálna farba, ktorú továrne rušňov nanášali na špeciálne vzorky lokomotív, aby sa v tom čase dosiahlo lepšie znázornenie na fotografiách. Ten pozostával z umývateľnej (vápennej) farby a nanášal sa iba za účelom fotografických prác. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 79041 Parný rušeň H0 BR 44 DRG , Vileda steam plus parný mop (4023103229716)Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Pohon na dve nápravy tendra a cez kardanový hriadeľ na všetkých päť hnacích náprav lokomotívy. Súčasťou štandardného programu lokomotív spoločnosti Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) bol aj vývoj výkonnej nákladnej lokomotívy. Rušeň s trojitým motorom, známy ako BR 44, mal prepravovať nákladné vlaky do 1 200 t v nízkom pohorí a do 600 t po strmých rampách. V roku 1926 bolo dodaných prvých 10 strojov s usporiadaním kolies 1'E h3. Až v roku 1937, keď sa zvýšili nároky na vlakovú dopravu, sa tento rušeň dostal do sériovej výroby a vo veľkom sa obstarával v rôznych prevedeniach. Kým neboli nahradené modernými naftovými a elektrickými lokomotívami, tvorili stroje série 44 chrbticu ťažkej nákladnej vlakovej dopravy po celom Nemecku. Fotografická farba je špeciálna farba, ktorú továrne rušňov nanášali na špeciálne vzorky lokomotív, aby sa v tom čase dosiahlo lepšie znázornenie na fotografiách. Ten pozostával z umývateľnej (vápennej) farby a nanášal sa iba za účelom fotografických prác. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73040 Parný rušeň H0 BR 44 DRG , Lego duplo 10874 parný vláčik (5702016117264)Tender parný rušeň BR 78 (bývalý pruský T18) Nemeckej spolkovej železnice (DB). Verzia s tromi konštrukciami kotla (DDS), hranaté pieskovisko. Nitované nádrže na vodu, strecha kabíny vodiča s hranatou konštrukciou, trojité svetlomety s reflektormi z reflexného skla DB. Cesta číslo 78 516. So sídlom v Essene. Auto vyzerá ako okolo roku 1965. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX H0 22876 Parný rušeň H0 BR78 DB , Série c-lNákladný parný tankový lokomotíva radu 95.0 (bývalý pruský T 20) Deutsche Reichsbahn (DR / GDR). Verzia so spaľovaním oleja. S trojitými svetlometmi, turbo dynamom, lucernami DRB, 3 nadstavbami, zváranými nádržami na vodu. Cesta číslo 95 0041-4. Auto vyzerá ako okolo roku 1978. Veľký podnik 95 041 postavil Hanomag v roku 1924 pod výrobným číslom 10256. Po mimoriadne drsnom pristátí pod výpravňou rušňov Lauscha bola v roku 1950 prestavaná 95 041 s časťami 95 038. Od tej doby má stroj sériové číslo Hanomag 10253. 95 041 malo potom v rokoch 1951 až 1980 sídlo v Probstzella. Na konci roku 1972 bola táto lokomotíva prerobená na ropný pohon. S dekodérom mfx a rozsiahlymi zvukovými funkciami. Riadený vysokoúčinný pohon so zotrvačníkom v kotle. Poháňaný 5 náprav. Trakčné pneumatiky. Lokomotíva vyrobená prevažne z kovu. Trojité svetlomety a kontakt generátora dymu sa prepínajú so smerom jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Okrem toho je možné osvetlenie kabíny ovládať digitálne. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi svetelnými diódami (LED). Kinematicky navádzané blízke spriahadlo s hriadeľom NEM na oboch koncoch lokomotívy. Prejazdný minimálny polomer 360 mm. Súčasťou sú ochranné rúrky ojnice a brzdové hadice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX H0 T25097 Parný rušeň H0 BR 95 DR , Parný sterilizátor do mikrovlnnej rúry c2n (5010415236104)Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 50602 Parný rušeň H0 BR 78 DB , Concept cp2010 - parný mop 2 v 1Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. O zvýšenú trakciu sa starajú prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky. Vďaka modernému rozhraniu PluX22 je dodatočné vybavenie dekodéra detská hračka. Reproduktor a generátor dymu je možné s minimálnym úsilím vybaviť aj dodatočne. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 50600 Parný rušeň H0 BR 78 DB , Vileda steam plus xxl parný mop plochý (4023103229754)Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 50603 Parný rušeň H0 BR 78 DB , Juraj janošík a parný chrám (978-80-569-0720-7)Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Sixtol bmw 7 série 2001 -> (vp0412degr)Elektrický rušeň radu 1293 Rakúskych spolkových železníc. V januári 2017 podpísali rakúske spolkové železnice rámcovú dohodu so spoločnosťou Siemens pre celkovo 200 nových viacsystémových lokomotív typu Vectron. Lokomotívy sa majú používať vo viac ako desiatich krajinách východnej a juhovýchodnej Európy, ako aj v Nemecku a Taliansku. Pod sériovým označením 1293 sú lokomotívy odovzdávané ÖBB v niekoľkých dodávkových sériách. Dodávka tretej dodacej série so 61 rušňami sa začala v marci 2020. 28 z týchto strojov bude tiež vybavených na použitie v Holandsku a Belgicku. Rušne 1. a 2. triedy Dodacie série sú vybavené balíkom pre krajinu pre Rakúsko, Nemecko, Taliansko, Maďarsko, Česko, Poľsko, Slovensko, Chorvátsko a Slovinsko. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB , Humorná série aristokratka za výhodnou cenuElektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Naturehike u-série u250 hnedý (6927595767207)Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Sixtol bmw 5 série 2003 (vp0417degr)V roku 1943 bol vyvinutý ťažký vojenský rušeň triedy 42 s prítlakom 17 t. Bol určený na použitie v Rakúsku, ale aj v okupovaných oblastiach, kde to nadstavba umožňovala. Plán postaviť 8000 rušňov (neskôr zmenšený na 5 000 rušňov) bol zastavený na konci vojny a nakoniec sa vyrobilo niečo cez 860 kusov. Rušne používali DB až do roku 1960 a DR zhruba do roku 1970. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L131502 Parný rušeň H0 BR 42 DB DB , Sixtol bmw 5 série 2003 (vp0417bube)V roku 1943 bol vyvinutý ťažký vojenský rušeň triedy 42 s prítlakom 17 t. Bol určený na použitie v Rakúsku, ale aj v okupovaných oblastiach, kde to nadstavba umožňovala. Plán postaviť 8000 rušňov (neskôr zmenšený na 5 000 rušňov) bol zastavený na konci vojny a nakoniec sa vyrobilo niečo cez 860 kusov. Rušne používali DB až do roku 1960 a DR zhruba do roku 1970. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L131500 Parný rušeň H0 BR 42 DR DR , Stan, 85 × 85 × 112 cm (8590756114684)Automobilová súprava s tromi nákladnými vozmi cisárskych a kráľovských rakúskych štátnych železníc. Súprava sa skladá z sprievodu nákladného vlaku, skriňového vozňa a vysokostrannej gondoly. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 76037 H0 súprava 3 nákladných vlakov KKStB , F. dick bone knife série 1905 (8194515)Parný rušeň Gruppo 736 talianskych štátnych železníc. FS dostalo spolu asi 248 rušňov parných rušňov S160 známych ako séria 736. Všetky lokomotívy okrem ôsmich sa neskôr prestavili na ropu spaľujúcu na FS. Pred ich použitím v Taliansku premávali rušne často v severnej Afrike alebo sa dovážali priamo z Ameriky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73044 Parný rušeň Gruppo 736, FS , 12. století ze série život ve staletíchOsobný parný rušeň triedy Spolková železnica (DB) triedy 24 s tendrom. Štandardný rušeň s dymovými deflektormi Wagner. Cesta rušňa číslo 24 044. Auto vyzerá ako okolo roku 1957. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 36244 Parný rušeň H0 BR 24 DB BR 24 DB , Humorná série audioknih merde za výhodnou cenuParný rušeň v individuálnom halloweenskom prevedení. Parný rušeň v strašidelnom halloweenskom prevedení. Jednotlivé tlačové prvky a trojité svetlomety žiaria v tme - Glow in the Dark. S digitálnym dekodérom mfx. Poháňaná 1 náprava. Trakčné pneumatiky. Spojovací hák. Dĺžka cez nárazníky 10,8 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 36872 Parný rušeň H0 "Glow in the Dark" , L.o.l. surprise! športové hvezdy, série 7 (0035051584216)Parná lokomotíva 086 400 Deutsche Bundesbahn. Po skončení 2. Počas svetovej vojny bolo na západonemeckom území 386 strojov BR 86. Väčšinu z nich bolo možné opraviť, takže v roku 1952 mala DB k dispozícii 378 rušňov tejto série. Okrem klasických vedľajších vlakov bola súčasťou zodpovednosti pravidelne aj preprava rýchlikov a posunovanie v nákladných staniciach. Posledné stroje v DB v roku 1974, známe ako séria 086, boli vyradené z prevádzky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 70317 Parný rušeň 086 400-9, DB , L.o.l. surprise! mini ségry, série 2 (0035051583929)Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 50606 H0 Parný rušeň BR 78 z DR , Fantasy série cesta šamana za výhodnou cenuKonečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 50607 H0 Parný rušeň BR 78 z DR , Černá série (978-80-906-4770-1)Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Vďaka modernému rozhraniu PluX22 je dodatočné vybavenie dekodéra detská hračka. Reproduktor a generátor dymu je možné s minimálnym úsilím vybaviť aj dodatočne. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 50604 H0 Parný rušeň BR 78 z DR , Mega darčekový box deluxe, série 2 (0035051118534)Elektrická lokomotíva triedy 230 Deutsche Reichsbahn. V 80. rokoch spoločnosť DR zaobstarala dvojsystémové elektrické lokomotívy s cieľom zjednodušiť ustavične narastajúcu dopravu a prevádzku cezhraničnej dopravy medzi NDR a Československom. Pre nedostatok skúseností v oblasti dvojsystémovej technológie (GDR: striedavé napätie 15 kV / 16⅔ Hz, ČSSR: jednosmerné napätie 3 kV) a plné využitie výrobcu elektrických lokomotív LEW v Hennigsdorfe boli stroje založené na série ČSD ES 499.1 a 499.2. Továrenská lokomotíva Škoda však ešte nestavala stroj na striedavý prúd 15 kV / 16⅔ Hz, a preto boli časti striedavého prúdu dodávané z NDR. Pre potreby ČSD získala Škoda dvojitú objednávku s 15 rušňami BR 372 a 20 rušňami BR 230 pre DR. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR , Sixtol bmw 3 série 2005 e90 (vp0421bube)Elektrická lokomotíva série 1216 „Railjet“ Českých štátnych dráh. Od zmeny cestovného poriadku v roku 2014 spájajú České dráhy (CD) Railjets trasu z Prahy cez Viedeň do Grazu. Za týmto účelom bolo od spoločnosti Siemens zakúpených sedem súprav Railjet v modrej farbe. Oproti pôvodným súpravám ÖBB jazdia disky CD Railjets s piatimi ekonomickými vozidlami, jedným autom s reštauráciou a riadiacim autom s First a Business Class. Tradičné diaľkové vlakové spojenie „Vindobona“ prežíva od letného cestovného poriadku 2020 renesanciu a premáva medzi Berlínom a Grazom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 70487 Elektrický rušeň H0 triedy 1216 CD , Humorná série audioknih jeeves za výhodnou cenuElektrický rušeň 1042 563 Rakúskych spolkových železníc. Od roku 1963 bolo vyrobených celkom 257 kusov univerzálneho elektrického rušňa triedy 1042. Od roku 1966 boli inštalované výkonnejšie motory, ktoré dosahovali maximálnu rýchlosť 150 km / h. Tieto rušne dostali sériové označenie 1042.5. Používali sa pred všetkými typmi vlakov, väčšinou však pred rýchlymi osobnými a nákladnými vlakmi, ktoré tiež hraničia s Nemeckom. Postupom času sa vzhľad rušňov menil. Od polovice 80. rokov bol rám, pohon a strecha v rámci väčších opráv natreté umbra šedou farbou. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73609 Elektrický rušeň H0 1042 563-5 ÖBBNákladný vlak s parnou lokomotívou série 50 Deutsche Bundesbahn (DB) s tendrom na uhlie ako jednotkový skrinkový tender 2´2´T26 v pôvodnom znení. S dymovými deflektormi Witte, 4 nadstavbami kotlov, štandardnou kabínou vodiča, skrátenou cirkuláciou, žiarovkami s reflexným sklom DB a Indusi na oboch stranách. Cesta rušňa číslo 50 2640. Auto vyzerá ako okolo roku 1967. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 037897 H0 Nákladný vlak parný rušeň BR 50 DBDvojitý elektrický rušeň Ae 8/8 272 Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS). S lokomotívami typu Ae 6/8 a Ae 4/4 mala BLS mimoriadne výkonné stroje, ale ich použitie v nákladnej doprave bolo čoraz častejšie kvôli zvýšenej a štandardizovanej konštrukcii vozňov a teda dlhším a ťažším vlakom Biasing resp. spojené posuvné služby. Vyhodnotenie nového hnacieho vozidla s nákladom prívesu do 900 ton na 27 promile ukázalo, že najlepším riešením by bolo zdvojnásobenie osvedčeného Ae 4/4. Výsledný model Ae 8/8 vyvinul hodinový výkon 8 800 k (6 480 kW) pri 76 km / h a maximálnu rýchlosť 125 km / h. Rôzne technické vylepšenia umožňujú vynikajúce využitie ťažnej sily a nakoniec dali strojom prezývku „Muni“ (dialekt pre chov býkov). Veľkou výhodou konštrukcie s pevne spojenými polovicami lokomotívy sa ukázala byť úspora dvoch kabín rušňovodiča a časté prázdne jazdy vracajúcich sa vedúcich a tlačiacich rušňov na trati Lötschberg, ktorá v tom čase bola ešte jednokoľajná. Prvé tri rušne 271 - 273 dodali spoločnosti BLS spoločnosti SLM a BBC v rokoch 1959 až 1963. V roku 1965 sa na základe pozitívnych skúseností rozhodlo o výstavbe ďalších dvoch blokov 274 a 275. Tentokrát však bola použitá metóda, ktorá silne pripomína postupy budovania modelu (či už zodpovedný inžinier ...?!): Každé dve existujúce Ae 4/4 boli prerobené na Ae 8, ktoré boli totožné s prvými tromi lokomotívami , pri vykonávaní potrebných adaptačných prác / 8 zmontovaných. Aj keď hlavným poľom činnosti boli ťažké tranzitné nákladné vlaky medzi Bielom, Bernom, Thunom a Brig - Domodossolou, „Munis“ bolo možné pozorovať aj pred dlhými medzinárodnými osobnými vlakmi. Keď sa zaťaženie v ťahu vyšplhalo nad pôvodne zamýšľanú hodnotu 900 ton, bola často nevyhnutná dvojitá trakcia s Ae 6/8, Ae 4/4, Re 4/4 a Re 465. Uvedenie druhého relé Re 465 do prevádzky viedlo k dočasnej asanácii všetkých Ae 8/8, počas ktorých bol už vyradený rušeň 274 z prevádzky. Oheň vrhal nakoniec aj lokomotívy 271 a 272, ktoré zmizli z miesta činu. Rušeň 273 sa zachoval ako historický rušeň. Nadácia BLS momentálne hľadá peniaze na opätovné uvedenie rušňa do prevádzky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 78690 Elektrický rušeň H0 Ae 8/8 272 BLSAnalógová štartovacia súprava: parný rušeň triedy 80 s nákladným vlakom nemeckej spolkovej železnice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 51160 Analógová štartovacia súprava: parný rušeň BR 80 s nákladným vlakom DBDieselový rušeň 220 036-8 Deutsche Bundesbahn, epocha IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 58680 H0 Dieselový rušeň BR 220 spoločnosti DBDeutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné konštrukcie zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čím si rýchlo vyslúžila prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 79351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DBTam, kde obchodníci ako Marco Polo kedysi vyhľadávali obchodné cesty, sú dnes súčasťou medzinárodných obchodných ciest aj železničné spoločnosti. SETG je jeho súčasťou s početnými spojeniami z námorných prístavov do strednej Európy. Severomorské prístavy Hamburg, Bremerhaven a Wilhelmshaven, ako aj jadranský prístav Koper sú prepojené s rakúskymi terminálmi v Salzburgu, Enns a Wolfurte. SETG na to upozorňuje vozidlom „Marco Polo“ Vectron, ktoré je schválené na používanie v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Poľsku, Českej republike, Slovensku, Rumunsku, Chorvátsku a Slovinsku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETGV partnerskom projekte nových Hodvábnych ciest poskytuje Eisenbahngesellschaft Potsdam mbH (skrátene EGP) železničné služby v Nemecku pre Mukran Port Group. Používajú sa elektrické lokomotívy Smartron od spoločnosti Siemens. Kontajnerové vlaky majú dĺžku až 740 metrov. Ďalším partnerom tohto projektu je DBO bahnoperator GmbH. S dračím dizajnom 192 103 je od decembra 2020 znak úspešnej spolupráce. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGPDeutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné prevedenia zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čo jej rýchlo vyslúžilo prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DBV partnerskom projekte nových Hodvábnych ciest poskytuje Eisenbahngesellschaft Potsdam mbH (skrátene EGP) železničné služby v Nemecku pre Mukran Port Group. Používajú sa elektrické lokomotívy Smartron od spoločnosti Siemens. Kontajnerové vlaky majú dĺžku až 740 metrov. Ďalším partnerom tohto projektu je DBO bahnoperator GmbH. S dračím dizajnom 192 103 je od decembra 2020 znak úspešnej spolupráce. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 79972 H0 elektrický rušeň 192 103-0 EGPTam, kde obchodníci ako Marco Polo kedysi vyhľadávali obchodné cesty, sú dnes súčasťou medzinárodných obchodných ciest aj železničné spoločnosti. SETG je jeho súčasťou s početnými spojeniami z námorných prístavov do strednej Európy. Severomorské prístavy Hamburg, Bremerhaven a Wilhelmshaven, ako aj jadranský prístav Koper sú prepojené s rakúskymi terminálmi v Salzburgu, Enns a Wolfurte. SETG na to upozorňuje vozidlom „Marco Polo“ Vectron, ktoré je schválené na používanie v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Poľsku, Českej republike, Slovensku, Rumunsku, Chorvátsku a Slovinsku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 79966 H0 elektrický rušeň 193 736-6 SETGDieselová lokomotíva radu V 180 Deutsche Reichsbahn. Trieda V 180 Deutsche Reichsbahn NDR bola najväčšou dieselovou lokomotívou postavenou v NDR. Spočiatku bol vyrobený vo štvornápravovej verzii s dvoma 2-nápravovými podvozkami, neskôr existovali aj 6-nápravové verzie. Šesťnápravová verzia sa s nízkou hmotnosťou na nápravu 15,6 t stále považuje za strojárske dielo, takže tento rušeň možno univerzálne použiť aj na vedľajších tratiach. Je schválený aj pre strmé úseky. Výsledná možná oblasť použitia je v nemeckých veľkých dieselových lokomotívach jedinečná. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73046 H0 Dieselový rušeň BR V 180 z DRElektrický dvojitý lokomotíva Ae 8/14 11851 Švajčiarskych spolkových železníc. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71814 H0 E-zdvojený rušeň Ae 8/14 SBBDeutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné prevedenia zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čo jej rýchlo vyslúžilo prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71350 H0 elektrický rušeň 194 118-6, DB (DC)„Na koľajnice prinášame výkon 8 700 koní“ – je slogan na bočných stenách viacsystémového rušňa Vectron. Základným motívom nálepiek sú ručne kreslené siluety koníkov. Lokomotíva železničnej spoločnosti TX Logistik je prenajatá od MRCE a používa sa v Nemecku, Rakúsku a Taliansku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71961 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik„Na koľajnice prinášame výkon 8 700 koní“ – je slogan na bočných stenách viacsystémového rušňa Vectron. Základným motívom nálepiek sú ručne kreslené siluety koníkov. Lokomotíva železničnej spoločnosti TX Logistik je prenajatá od MRCE a používa sa v Nemecku, Rakúsku a Taliansku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX Logistik„Na koľajnice prinášame výkon 8 700 koní“ – je slogan na bočných stenách viacsystémového rušňa Vectron. Základným motívom nálepiek sú ručne kreslené siluety koníkov. Lokomotíva železničnej spoločnosti TX Logistik je prenajatá od MRCE a používa sa v Nemecku, Rakúsku a Taliansku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 79962 H0 elektrický rušeň 193 657-4 spoločnosti TX LogistikPrestieranie na váš jedálenský stôl s modernými motívmi. Prestieranie je vyrobené z kvalitného materiálu Canvas 100% PES. Sublimačná tlač zaručuje dlhoročnú životnosť farieb. Rozmer 42cm x 28cm. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Prestieranie Parný rušeň PapagájUrob radosť svojim blízkym originálnym darčekom. Hrnček s potlačou, ktorý zaručene poteší. Objem 330ml. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Hrnček Parný rušeň papagájLuxusný korbel z mliečneho skla s originálnou potlačou, ktorá urobí radosť každému milovníkovi železnice. Potlač je na oboch stranách. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Korbeĺ Parný rušeň Papagáj