Parná lokomotíva 086 400 Deutsche Bundesbahn. Po skončení 2. Počas svetovej vojny bolo na západonemeckom území 386 strojov BR 86. Väčšinu z nich bolo možné opraviť, takže v roku 1952 mala DB k dispozícii 378 rušňov tejto série. Okrem klasických vedľajších vlakov bola súčasťou zodpovednosti pravidelne aj preprava rýchlikov a posunovanie v nákladných staniciach. Posledné stroje v DB v roku 1974, známe ako séria 086, boli vyradené z prevádzky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 70317 Parný rušeň 086 400-9, DB , Woody elektrický rušeň (8591864911684)Parný rušeň 85 009 Deutsche Bundesbahn. Trojité svetlomety, ktoré sa menia podľa smeru jazdy (funkcia červeného obrysového svetla je možná iba v kombinácii s dekodérom funkcií PluX22). Celkovo bolo pre použitie na takzvanej Höllentalbahn vyrobených iba 10 rušňov cisternového lokomotívy s hmotnosťou 133 ton. Rušne radu 85 boli teda najťažšími cisternovými lokomotívami, ktoré sa používali v Nemecku. Vďaka svojej ťažnej sile sa svalnato vyzerajúce tankové lokomotívy rýchlo osvedčili na horskej trase. Z dôvodu dobrého výkonu bol stojan potrebný na prevádzku odstránený už v roku 1933. Rušne boli mimoriadne obľúbené aj u rušňového personálu, pretože s osobnými vlakmi skrátili cestovné časy o dobrú 1/3 pôvodného cestovného času. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB , Hiflofiltro hf575 (m200-086)Tanková lokomotíva radu 70.0 (pol. Pt 2/3) Deutsche Bundesbahn. Trieda 70.0 bol cisternový rušeň pre ľahké osobné vlaky. Bol objednaný Kráľovskými bavorskými štátnymi železnicami ako trieda Pt 2/3. V rokoch 1909 až 1916 vyrobil Krauss v Mníchove celkovo 97 strojov. S cieľom optimalizovať premávku na miestnych železniciach boli vzadu inštalované dvere, cez ktoré sa kúzelník mohol dostať do vlaku, aby prevzal povinnosti sprievodcu. Ďalšou charakteristikou tohto rušňa bola mimoriadne veľká vzdialenosť medzi hnacou a jazdnou nápravou 4 000 mm. Výsledkom bola ekonomická, ale ekonomicky rozumná ľahká konštrukcia stroja, ktorá sa ukázala ako vynikajúca. Po druhej svetovej vojne v roku 89 prevzala DB lokomotívy s rýchlosťou až 65 km / h a až do 60. rokov ich využívala na južných nemeckých odbočkách. Posledný rušeň bol vyradený v roku 1963. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB , Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765)Rýchlik parnej lokomotívy triedy 03.10 Deutsche Bundesbahn. Rastúce cestovanie na dlhé vzdialenosti v Nemecku, rozširovanie trás a kratšie cestovné časy znamenali, že dvojvalcové expresné lokomotívy radu 01 a 03 sa dostávali na hranice svojich možností častejšie ako doteraz. V roku 1936 sa rozhodlo o obstaraní novo vyvinutých trojvalcových rýchlikových lokomotív v súlade s dobovým duchom so zjednodušeným opláštením. V decembri 1939 dodal Borsig prvý prototyp lokomotívy radu 03.10. 03 1001, 1002 a 1043 podnikli početné testovacie jazdy, počas ktorých trojitý motor bežal hladko aj pri 150 km / h a aerodynamická kapotáž mala za následok značnú úsporu paliva v porovnaní so sériou 01, 03, 17.10, 18.3 a 18.5. Zo 60 skutočne vyrobených strojov vojnu prežilo iba 45. Deutsche Bundesbahn mohla do svojho inventára pridať 26 z nich. Úplne iným spôsobom, ako sa pôvodne plánovalo, sa veľká kariéra 03.10 začala až potom, čo bola „vyzlečená“ a prepracovala sa. Až do roku 1966 pôsobili títo ušľachtilí pretekári, naposledy s novými vysokovýkonnými kotlami, v službách vysokokvalitných expresných vlakov na linke DB. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB , Stemnex - parný stroj (39107)Tanková lokomotíva radu 70.0 (pol. Pt 2/3) Deutsche Bundesbahn. Trieda 70.0 bol cisternový rušeň pre ľahké osobné vlaky. Bol objednaný Kráľovskými bavorskými štátnymi železnicami ako trieda Pt 2/3. V rokoch 1909 až 1916 vyrobil Krauss v Mníchove celkovo 97 strojov. S cieľom optimalizovať premávku na miestnych železniciach boli vzadu inštalované dvere, cez ktoré sa kúzelník mohol dostať do vlaku, aby prevzal povinnosti sprievodcu. Ďalšou charakteristikou tohto rušňa bola mimoriadne veľká vzdialenosť medzi hnacou a jazdnou nápravou 4 000 mm. Výsledkom bola ekonomická, ale ekonomicky rozumná ľahká konštrukcia stroja, ktorá sa ukázala ako vynikajúca. Po druhej svetovej vojne v roku 89 prevzala DB lokomotívy s rýchlosťou až 65 km / h a až do 60. rokov ich využívala na južných nemeckých odbočkách. Posledný rušeň bol vyradený v roku 1963. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB , Cel-tec xzw2020 (2005-086)Analógová štartovacia súprava: parný rušeň triedy 80 s nákladným vlakom nemeckej spolkovej železnice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 51160 Analógová štartovacia súprava: parný rušeň BR 80 s nákladným vlakom DB , Hiflofiltro penový hff1030 (m220-086)Parný rušeň Gruppo 736 talianskych štátnych železníc. FS dostalo spolu asi 248 rušňov parných rušňov S160 známych ako séria 736. Všetky lokomotívy okrem ôsmich sa neskôr prestavili na ropu spaľujúcu na FS. Pred ich použitím v Taliansku premávali rušne často v severnej Afrike alebo sa dovážali priamo z Ameriky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73044 Parný rušeň Gruppo 736, FS , Woody moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)V roku 1943 bol vyvinutý ťažký vojenský rušeň triedy 42 s prítlakom 17 t. Bol určený na použitie v Rakúsku, ale aj v okupovaných oblastiach, kde to nadstavba umožňovala. Plán postaviť 8000 rušňov (neskôr zmenšený na 5 000 rušňov) bol zastavený na konci vojny a nakoniec sa vyrobilo niečo cez 860 kusov. Rušne používali DB až do roku 1960 a DR zhruba do roku 1970. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L131502 Parný rušeň H0 BR 42 DB DB , Woody moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)Parný rušeň radu 85 cisárskych a kráľovských rakúskych štátnych železníc. Keď sa najdôležitejšie železničné trate vo veľkej miere rozvíjali a začali sa prejavovať výhody rozvinutých hospodárskych oblastí, odchádzali odľahlé oblasti pevniny. Tieto oblasti začali rozvíjať výstavbou „vedľajších železníc“. S výstavbou jednoduchých miestnych železníc bolo možné spojiť nespočetné množstvo miest a dedín s veľkým, širokým svetom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73156 Parný rušeň H0 série 85 kkStB , Playmobil 70317 back to the future delorean (4008789703170)Parný rušeň 86 270 Deutsche Reichsbahn. Trieda 86 bola navrhnutá ako štandardná lokomotíva 1'D1 'spoločnosťou Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) a vo veľkom počte bola postavená od roku 1928. V oblasti neskoršej NDR zostalo 244 rušňov, z ktorých 71 muselo byť odovzdaných do Sovietskeho zväzu. Začiatkom 50. rokov bolo DR k dispozícii 164 rušňov. Stroje sa používali hlavne na trasách v Harzskom predpolí, v Krušných horách a v Horných Lužiciach. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73028 Parný rušeň H0 86 270 DR , Parný mini steamer ipro (197)Parný rušeň radu 85 cisárskych a kráľovských rakúskych štátnych železníc. Keď sa najdôležitejšie železničné trate vo veľkej miere rozvíjali a začali sa prejavovať výhody rozvinutých hospodárskych oblastí, odchádzali odľahlé oblasti pevniny. Tieto oblasti začali rozvíjať výstavbou „vedľajších železníc“. S výstavbou jednoduchých miestnych železníc bolo možné spojiť nespočetné množstvo miest a dedín s veľkým, širokým svetom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73157 Parný rušeň H0 série 85 KKStB , Clatronic db 3705Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Pohon na dve nápravy tendra a cez kardanový hriadeľ na všetkých päť hnacích náprav lokomotívy. Súčasťou štandardného programu lokomotív spoločnosti Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) bol aj vývoj výkonnej nákladnej lokomotívy. Rušeň s trojitým motorom, známy ako BR 44, mal prepravovať nákladné vlaky do 1 200 t v nízkom pohorí a do 600 t po strmých rampách. V roku 1926 bolo dodaných prvých 10 strojov s usporiadaním kolies 1'E h3. Až v roku 1937, keď sa zvýšili nároky na vlakovú dopravu, sa tento rušeň dostal do sériovej výroby a vo veľkom sa obstarával v rôznych prevedeniach. Kým neboli nahradené modernými naftovými a elektrickými lokomotívami, tvorili stroje série 44 chrbticu ťažkej nákladnej vlakovej dopravy po celom Nemecku. Fotografická farba je špeciálna farba, ktorú továrne rušňov nanášali na špeciálne vzorky lokomotív, aby sa v tom čase dosiahlo lepšie znázornenie na fotografiách. Ten pozostával z umývateľnej (vápennej) farby a nanášal sa iba za účelom fotografických prác. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 79041 Parný rušeň H0 BR 44 DRG , Clatronic db 3706Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Pohon na dve nápravy tendra a cez kardanový hriadeľ na všetkých päť hnacích náprav lokomotívy. Súčasťou štandardného programu lokomotív spoločnosti Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) bol aj vývoj výkonnej nákladnej lokomotívy. Rušeň s trojitým motorom, známy ako BR 44, mal prepravovať nákladné vlaky do 1 200 t v nízkom pohorí a do 600 t po strmých rampách. V roku 1926 bolo dodaných prvých 10 strojov s usporiadaním kolies 1'E h3. Až v roku 1937, keď sa zvýšili nároky na vlakovú dopravu, sa tento rušeň dostal do sériovej výroby a vo veľkom sa obstarával v rôznych prevedeniach. Kým neboli nahradené modernými naftovými a elektrickými lokomotívami, tvorili stroje série 44 chrbticu ťažkej nákladnej vlakovej dopravy po celom Nemecku. Fotografická farba je špeciálna farba, ktorú továrne rušňov nanášali na špeciálne vzorky lokomotív, aby sa v tom čase dosiahlo lepšie znázornenie na fotografiách. Ten pozostával z umývateľnej (vápennej) farby a nanášal sa iba za účelom fotografických prác. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73040 Parný rušeň H0 BR 44 DRG , Clatronic db 3717Parný rušeň triedy 043 Nemeckých spolkových dráh so spaľovaním oleja. Parné lokomotívy známe ako „jumbo“ boli pre svoju ťažnú silu použité s veľkým úspechom takmer v celom Nemecku a v mnohých ďalších európskych krajinách. Najvyššia rýchlosť bola 80 km / h dopredu a 50 km / h sa dalo jazdiť dozadu. Niektoré z týchto už aj tak veľmi výkonných strojov zaznamenali ďalšie zvýšenie výkonu na 2 100 k (1 546 kW) v Deutsche Bundesbahn, keď boli od roku 1955 prevedené na spaľovanie ropy. Ropné lokomotívy DB mali od roku 1968 sériové označenie 043. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB , Canpol babies elektrický parný sterilizátor (5903407770529)Osobný parný rušeň triedy Spolková železnica (DB) triedy 24 s tendrom. Štandardný rušeň s dymovými deflektormi Wagner. Cesta rušňa číslo 24 044. Auto vyzerá ako okolo roku 1957. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 36244 Parný rušeň H0 BR 24 DB BR 24 DB , Vileda steam plus parný mop (4023103229716)Séria 98.8, bavorská. GtL 4/4, bol prvýkrát uvedený do prevádzky v roku 1911 bavorskými štátnymi železnicami. S niekoľkými zmenami bol postavený až do roku 1927. Rušne sa v prevádzke veľmi dobre osvedčili a s výkonom 450 koní boli najsilnejšími bavorskými miestnymi železničnými lokomotívami. Celkovo bolo vyrobených 117 rušňov. Takmer všetky železničné depá v Bavorsku, ktoré obsluhovali odbočky, mali vo svojom inventári GtL 4/4. Posledné dva bavorské GtL 4/4 z depa Schweinfurt patrili v 60. rokoch k obľúbeným lokomotívam železničných fanúšikov. Na konci svojej kariéry jazdila 098 812 často na odbočke z Bad Neustadtu (Saale) do Königshofenu (Grabfeld) a ťahala tam osobné aj nákladné vlaky. Rušeň sa zachoval ako vozový múzejný rušeň pre Ulmskú železnicu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB , Lego duplo 10874 parný vláčik (5702016117264)Tender parný rušeň BR 78 (bývalý pruský T18) Nemeckej spolkovej železnice (DB). Verzia s tromi konštrukciami kotla (DDS), hranaté pieskovisko. Nitované nádrže na vodu, strecha kabíny vodiča s hranatou konštrukciou, trojité svetlomety s reflektormi z reflexného skla DB. Cesta číslo 78 516. So sídlom v Essene. Auto vyzerá ako okolo roku 1965. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX H0 22876 Parný rušeň H0 BR78 DB , Stagg db-55110-stS parným rušňom BR 55 Deutsche Reichsbahn si teraz spoločnosť PIKO uvedomuje už mnohokrát spomenuté želanie. Model PIKO zaujme najlepším lakovaním a potlačou, úspešnou konštrukciou formy a harmonickou implementáciou modelového stroja. Je potrebné zdôrazniť veľa samostatne použitých detailov, ako sú píšťalka lokomotívy, samostatne stojace vedenia a ochranné piestne rúrky. PIKO BR 55 má digitálne prepínateľnú svetelnú zmenu, ktorá funguje v závislosti od smeru jazdy, ťažký zinkový tlakový odliatok a výkonný motor pre vynikajúce jazdné vlastnosti. Pre modely PIKO je povinná krátka vzdialenosť od rušnej lokomotívy. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko TT 47104 TT parný rušeň BR 55 DB , Kniha o naději (978-80-7670-086-4)Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 50602 Parný rušeň H0 BR 78 DB , Parný sterilizátor do mikrovlnnej rúry c2n (5010415236104)Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. O zvýšenú trakciu sa starajú prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky. Vďaka modernému rozhraniu PluX22 je dodatočné vybavenie dekodéra detská hračka. Reproduktor a generátor dymu je možné s minimálnym úsilím vybaviť aj dodatočne. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 50600 Parný rušeň H0 BR 78 DB , Concept cp2010 - parný mop 2 v 1Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 50603 Parný rušeň H0 BR 78 DB , Select fb club db (sptsel558nad)Nákladný vlak s parnou lokomotívou série 50 Deutsche Bundesbahn (DB) s tendrom na uhlie ako jednotkový skrinkový tender 2´2´T26 v pôvodnom znení. S dymovými deflektormi Witte, 4 nadstavbami kotlov, štandardnou kabínou vodiča, skrátenou cirkuláciou, žiarovkami s reflexným sklom DB a Indusi na oboch stranách. Cesta rušňa číslo 50 2640. Auto vyzerá ako okolo roku 1967. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 037897 H0 Nákladný vlak parný rušeň BR 50 DB , Amica di 6422 db (21427)(dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Body Parný rušeň Papagáj (Velikost: 9 mesiacov) , Amica wba 2455 db (5906006790264)Elektrický rušeň 110 148 Deutsche Bundesbahn v modrej farbe. Trieda 110 je štandardný elektrický lokomotíva na expresnú vlakovú dopravu, ktorá bola prvýkrát vyrobená pre Deutsche Bundesbahn v roku 1952. Stanovila nové štandardy v stavbe elektrických lokomotív. Charakteristickými znakmi boli vysoký výkon s nízkou hmotnosťou, nízka náchylnosť na poškodenie a intenzita údržby, ako aj jednoduché používanie. Séria 110 bola po mnoho rokov najdôležitejšou lokomotívou v nemeckej expresnej vlakovej doprave. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73074 Elektrický rušeň 110 148-4, DB , Amica wba 4060 db (1179027)Dieselový rušeň 220 036-8 Deutsche Bundesbahn, epocha IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 58680 H0 Dieselový rušeň BR 220 spoločnosti DB , Vileda steam plus xxl parný mop plochý (4023103229754)Deutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné konštrukcie zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čím si rýchlo vyslúžila prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 79351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB , Nerf elite warden db-8 (5010993732388)Deutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné prevedenia zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čo jej rýchlo vyslúžilo prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB , Db 45 terč na šípky (62860)Deutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné prevedenia zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čo jej rýchlo vyslúžilo prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71350 H0 elektrický rušeň 194 118-6, DB (DC) , Pdpaola essentia ar02-086-u (ag 925/1000, 0,3 g) (8435511710759)Prestieranie na váš jedálenský stôl s modernými motívmi. Prestieranie je vyrobené z kvalitného materiálu Canvas 100% PES. Sublimačná tlač zaručuje dlhoročnú životnosť farieb. Rozmer 42cm x 28cm. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Prestieranie Parný rušeň Papagáj , Select fb match db, veľ. 5 (5703543315338)Urob radosť svojim blízkym originálnym darčekom. Hrnček s potlačou, ktorý zaručene poteší. Objem 330ml. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Hrnček Parný rušeň papagáj , Select future light db veľkosť 4 (5703543201433)Luxusný korbel z mliečneho skla s originálnou potlačou, ktorá urobí radosť každému milovníkovi železnice. Potlač je na oboch stranách. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Korbeĺ Parný rušeň PapagájPrestaňte sa trápiť papierovými taškami na jedno použitie a predveďte originálny kúsok so štýlovým motívom. Taška je z pevnej textílie, ktorá je oteruvzdorná, a preto tašku len tak nezašpiníte. A ak predsa len áno, môžete ju bez obáv vyprať v práčke. Taška má klasické rozmery 37 x 40cm, takže sa do nej bez obáv vojde menší nákup či pomôcky do školy alebo do práce. Dĺžka uší je okolo 55cm, čo je ideálne rozmer pre nosenie tašky aj cez rameno. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Taška Parný rušeň PapagájNa sladké si potrpia kdekto - urobte preto radosť luxusnou darčekovou bonboniérou s originálnou potlačou, ktorá oslávenca poteší. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Bonboniera Parný rušeň PapagájOsuška má rozmer 70x140cm. Materiál je veľmi príjemný na dotyk a vďaka špeciálnej technike výroby, keď sa zmieša BA a PES vlákna. (50% bavlna, 50% PES) Gramáž osušky: 400g / m². (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Osuška Parný rušeň PapagájV rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DBV rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DBUrobte radosť svojim blízkym originálnym darčekom. Praktický hrnček z mliečneho skla je určený na ručné umývanie. Objem 330ml. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Hrnček Parný rušeň papagáj – matné skloDeka je vyrobená z Fleecu 190g/m² a z druhej strany je deka podšitá imitáciou baránka, ktorá je veľmi príjemná na dotyk. Rozmer deky 140x200cm. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Deka Parný rušeň Papagáj (Podšitie baránkom: ÁNO)Urobte radosť touto krásnou hrejivou dekou, ktorá ľahko nájde využitie v každodennom živote. Materiál deky je fleece 360g / m a rozmer deky je 140x200 cm. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Deka Parný rušeň Papagáj (Podšitie baránkom: NE)Moderný motív tlačený vo vysokom rozlíšení na maliarske plátno Canvas. Elegantný motív, ktorý zaručene oživí nudné steny a zútulní Vašu domácnosť. Plátno je natiahnuté aj zo strán obrazu, čo tvorí 3D efekt. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Obraz Parný rušeň Papgáj (Rozměr obrazu: 70x70)Moderný motív tlačený vo vysokom rozlíšení na maliarske plátno Canvas. Elegantný motív, ktorý zaručene oživí nudné steny a zútulní Vašu domácnosť. Plátno je natiahnuté aj zo strán obrazu, čo tvorí 3D efekt. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Obraz Parný rušeň Papgáj (Rozměr obrazu: 90x60)Moderný motív tlačený vo vysokom rozlíšení na maliarske plátno Canvas. Elegantný motív, ktorý zaručene oživí nudné steny a zútulní Vašu domácnosť. Plátno je natiahnuté aj zo strán obrazu, čo tvorí 3D efekt. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Obraz Parný rušeň Papgáj (Rozměr obrazu: 120x80)Rozmer etikety: cca 90x130mm u bielych a červených vín; cca 90x100mm pri etikete Prosecca. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Víno Parný rušeň Papagáj (Druh Vína: Prosecco)Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn Gesellschaft Rušne mohli pohybovať vlakmi s celkovou záťažou 1 200 ton na strmých rampách so 600 tonami. Parné lokomotívy známe ako „jumbo“ boli pre svoju ťažnú silu použité s veľkým úspechom takmer v celom Nemecku a v mnohých ďalších európskych krajinách. Najvyššia rýchlosť bola 80 km / h dopredu a 50 km / h sa dalo jazdiť dozadu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 714403 Parný rušeň BR 44, DRGRozmer etikety: cca 90x130mm u bielych a červených vín; cca 90x100mm pri etikete Prosecca. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Víno Parný rušeň Papagáj (Druh Vína: Biele víno)Rozmer etikety: cca 90x130mm u bielych a červených vín; cca 90x100mm pri etikete Prosecca. (dekyzfotiek.sk)
Podobné produkty ako Víno Parný rušeň Papagáj (Druh Vína: Červené víno)