Fleischmann 725100 n dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 db

Produkt Fleischmann 725100 n dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 db sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Fleischmann 725100 n dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 db upraviť a produkt hľadať znova.

Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB

Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB , Woody elektrický rušeň (8591864911684)

Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB

Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB , Dvojitý podfuk (978-80-737-6192-9)

Fleischmann 725171 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM

Fleischmann 725171 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725171 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM , Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765)

Fleischmann 725101 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM

Fleischmann 725101 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725101 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM , Woody moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)

MiniTrix T16280 N Dieselový rušeň BR 218 DB

MiniTrix T16280 N Dieselový rušeň BR 218 DB
Detail

Univerzálny rušeň 218 143-6 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Dieselovo-hydraulický rušeň s elektrickým kúrením vlaku. Poprava v čistej oranžovo-kamienkovej sivej farbe ako lokomotíva "City-Bahn" na trati Kolín - Gummersbach. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16280 N Dieselový rušeň BR 218 DB , Woody moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)

Piko N 40500 N Dieselový rušeň BR 221 DB

Piko N 40500 N Dieselový rušeň BR 221 DB
Detail

Model PIKO kultového rušňa V 200.1 ako triedy 221 v prevedení Era IV pre použitie pred ľuďmi a nákladnými vlakmi zaujme úspešným zobrazením mohutného predného tvaru, ostrých rytín, jemných sieťok a replík výfukového komína na streche, ako aj detailných podvozkov s mnohými detailmi. Výkonný motor s hladkým chodom, ktorý poháňa všetky štyri nápravy, zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti súčasného modelu. BR 221 od spoločnosti PIKO má upravenú dosku s plošnými spojmi s rozhraním Next18, presviedča jasným, funkčne spoľahlivým a nenáročným dizajnom a je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom a reproduktorom. LED osvetlenie. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40500 N Dieselový rušeň BR 221 DB , Dvojitý kříž

Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB

Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB
Detail

Séria 98.8, bavorská. GtL 4/4, bol prvýkrát uvedený do prevádzky v roku 1911 bavorskými štátnymi železnicami. S niekoľkými zmenami bol postavený až do roku 1927. Rušne sa v prevádzke veľmi dobre osvedčili a s výkonom 450 koní boli najsilnejšími bavorskými miestnymi železničnými lokomotívami. Celkovo bolo vyrobených 117 rušňov. Takmer všetky železničné depá v Bavorsku, ktoré obsluhovali odbočky, mali vo svojom inventári GtL 4/4. Posledné dva bavorské GtL 4/4 z depa Schweinfurt patrili v 60. rokoch k obľúbeným lokomotívam železničných fanúšikov. Na konci svojej kariéry jazdila 098 812 často na odbočke z Bad Neustadtu (Saale) do Königshofenu (Grabfeld) a ťahala tam osobné aj nákladné vlaky. Rušeň sa zachoval ako vozový múzejný rušeň pre Ulmskú železnicu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB , Merco multicolour dual agility rebrík, dvojitý 9 m (p25464)

Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB

Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB
Detail

Parný rušeň triedy 043 Nemeckých spolkových dráh so spaľovaním oleja. Parné lokomotívy známe ako „jumbo“ boli pre svoju ťažnú silu použité s veľkým úspechom takmer v celom Nemecku a v mnohých ďalších európskych krajinách. Najvyššia rýchlosť bola 80 km / h dopredu a 50 km / h sa dalo jazdiť dozadu. Niektoré z týchto už aj tak veľmi výkonných strojov zaznamenali ďalšie zvýšenie výkonu na 2 100 k (1 546 kW) v Deutsche Bundesbahn, keď boli od roku 1955 prevedené na spaľovanie ropy. Ropné lokomotívy DB mali od roku 1968 sériové označenie 043. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB , Clatronic db 3705

Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB

Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 111 Deutsche Bundesbahn. Od roku 1969 zriadila Deutsche Bundesbahn cestu D 1410/1411 ako rýchle denné spojenie medzi Düsseldorfom / Kolín nad Rýnom a Mníchovom. Po prvýkrát sa DB pokúsila vyhrať bežné a obchodné cesty s obzvlášť nízkymi tarifami v porovnaní s turistickým ruchom po celý rok pre železnicu. Čas cesty bol necelých sedem hodín. Aby vlak mohol jazdiť rýchlosťou až 160 km / h, bolo 20 vagónov typu DDm 915 vybavených magnetickými koľajovými brzdami. Od roku 1971 sa na krytie obvykle používala elektrická lokomotíva série 103, ale iné rady, napr. B. BR 111, používaný ako hnacie vozidlo. „Christoforus Express“ spočiatku jazdil šesťkrát týždenne a od leta 1970 každý deň. Ponuku rozšíril D 1484/1485 „Auto-Traum-Express“ z Hamburgu-Altony do Mníchova východ, ktorý bol zavedený ako nočné spojenie. Tieto vlaky sa stali oporou automobilovej vlakovej dopravy v 70. rokoch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB , Clatronic db 3706

Piko N 40440 N Dieselový rušeň 2297 NS

Piko N 40440 N Dieselový rušeň 2297 NS
Detail

Model modelu NS 2297 zaujme najjemnejšími rytinami na puzdre a dôkladným podrobným znázornením ťažkých amerických dizajnových podvozkov. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Podľa osvedčených konštrukčných princípov PIKO poháňa motor s presne vyváženým zotrvačníkom všetky štyri osi. Dve nápravy jazdiace vo vnútri každej majú trakčnú pneumatiku. Model má rozhranie PluX a pri zmene smeru jazdy sa mení červené / biele svetlo. Ak vezmeme do úvahy hlavnú oblasť použitia v nákladných vlakoch a posunovacích službách, model PIKO dokáže ľahko jazdiť po polomeroch až 192 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40440 N Dieselový rušeň 2297 NS , Clatronic db 3717

Märklin 37806 Dieselový rušeň H0 V 200,0 DB

Märklin 37806 Dieselový rušeň H0 V 200,0 DB
Detail

Ťažký naftovo-hydraulický rušeň série V 200.0 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Viacúčelový rušeň v klasickej fialovo-červenej farbe, ako to vyzerá okolo roku 1958. Cesta číslo V 200 052. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 37806 Dieselový rušeň H0 V 200,0 DB , Braking brzdové doštičky (sinterová zmes cm56) (2 ks) m501 – 288 (m501-288)

Piko N 40420 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS

Piko N 40420 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS
Detail

Model PIKO série 2400 NS zaujme precíznou implementáciou svojho prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. Model je pripravený na digitálnu prevádzku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40420 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS , Stagg db-55110-st

Piko N 40443 N Dieselový rušeň Rh 2271 NS

Piko N 40443 N Dieselový rušeň Rh 2271 NS
Detail

Tlačená verzia dieselového rušňa NS 2200 v červenohnedom zafarbení v Ep. IV. Model modelu NS 2200 zaujme tými najlepšími rytinami a dôkladným detailným vyobrazením ťažkých amerických podvozkových podvozkov. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Podľa osvedčených konštrukčných princípov PIKO poháňa motor s presne vyváženým zotrvačníkom všetky štyri osi. Dve nápravy jazdiace vo vnútri každej majú trakčnú pneumatiku. Model má rozhranie PluX a pri zmene smeru jazdy sa mení červené / biele svetlo. Ak vezmeme do úvahy hlavnú oblasť použitia v nákladných vlakoch a posunovacích službách, model PIKO dokáže ľahko jazdiť po polomeroch až 192 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40443 N Dieselový rušeň Rh 2271 NS , Lamy pico neonpink (288 neonpink/4032075)

Piko N 40421 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS

Piko N 40421 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS
Detail

Model PIKO série 2400 NS zaujme precíznou implementáciou svojho prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. Model je pripravený na digitálnu prevádzku. Elektrický rušeň Rh 2400 dosiahol s integrovaným zvukovým dekodérom, ktorý ovláda dátové formáty DCC v systémoch RailComPlus®, Motorola®, Selectrix® a M4, vynikajúcu implementáciu ako zvukový rušeň. Výkonný reproduktor je zladený s RH 2400 a umožňuje silný zvuk. Mnoho typických zvukov a funkcií lokomotív je možné vyvolať individuálne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk z jazdy. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40421 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS , Tatínek 002

Piko H0 52611 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB

Piko H0 52611 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB
Detail

Model PIKO kultového rušňa BR 221 bez dekoratívnych pásov zaujme úspešným znázornením mohutného predného tvaru, ostrých rytín, jemne leptaných mriežok a samostatne namontovaných výduchov ventilácie na streche a detailných podvozkov s mnohými detailmi. Replika strojovne je realisticky nastavená späť. Osvetlenie kabíny vodiča a predné a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, je možné digitálne prepínať pomocou dekodéra PluX22. O vynikajúce jazdné vlastnosti sa stará päťpólový motor s dvoma zotrvačníkmi. Model PIKO má dve diagonálne usporiadané trakčné pneumatiky pre vysoké ťažné sily. Model modelu BR 221 od spoločnosti PIKO má upravenú dosku s plošnými spojmi s rozhraním PluX22 a je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom a veľkým reproduktorom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52611 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB , Select fb club db (sptsel558nad)

Piko H0 52400 Dieselový rušeň H0 BR 216 DB

Piko H0 52400 Dieselový rušeň H0 BR 216 DB
Detail

V šesťdesiatych a sedemdesiatych rokoch minulého storočia boli rušne rýchlika triedy V 160 a 216 pre trasy bez trolejového vedenia po nemeckej spolkovej železnici. Redizajn tohto dôležitého typu vozidla nielenže vyplní medzeru v rade Piko, ale obohatí aj mnoho usporiadaní modelovej železnice od Epochy III po V s mnohými variantmi. Vývojový tím implementoval nápadný tvar prototypu vo vynikajúcej kvalite modelu a súčasne dosiahol ideálne jazdné vlastnosti. Tieto atribúty sú podčiarknuté efektívnym použitím dokonalých rytín a povrchovou úpravou, ktorá je konzistentná až do najmenších detailov. Moderná LED technológia slúži ako základ pre zmenu svetla v červeno-bielej farbe a pre svetelné funkcie, ktoré je možné prepínať dodatočným vybavením digitálneho dekodéra. Digitálne rozhranie PluX22 podľa NEM 658 je najmodernejšie, dá sa ľahko pripojiť dekodér. Dorazový lúč vozidla je možné prototypicky doplniť dodávaným príslušenstvom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52400 Dieselový rušeň H0 BR 216 DB , Amica di 6422 db (21427)

Roco 58680 H0 Dieselový rušeň BR 220 spoločnosti DB

Roco 58680 H0 Dieselový rušeň BR 220 spoločnosti DB
Detail

Dieselový rušeň 220 036-8 Deutsche Bundesbahn, epocha IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 58680 H0 Dieselový rušeň BR 220 spoločnosti DB , Amica wba 2455 db (5906006790264)

Piko H0 52600 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DB

Piko H0 52600 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DB
Detail

Novo navrhnutý model PIKO modelu V 200.1 má všetky vizuálne zmeny oproti predchádzajúcim radom na streche, kryte a podvozkoch; v základnom prevedení nový model zodpovedá modelom PIKO modelu V 200.0. Vďaka samostatne stojacim, individuálne pripevneným predným zábradliam a jemne vygravírovaným podvozkom model presne reprodukuje originál. Ťažký rám z tlakového odliatku zinku v spojení s vybraným motorom s dvoma veľkými zotrvačníkmi dodáva modelom vynikajúce jazdné vlastnosti. PIKO V 200.1 má na oboch stranách smerovo závislú zmenu svetla biela / červená a blízku kinematiku spojenia. Model má digitálne rozhranie PluX22. Mierne dodatočné vybavenie zvukom je pripravené. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52600 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DB , Amica wba 4060 db (1179027)

Piko H0 52601 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DB

Piko H0 52601 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DB
Detail

Novo navrhnutý model PIKO modelu V 200.1 má všetky vizuálne zmeny oproti predchádzajúcim radom na streche, kryte a podvozkoch; v základnom prevedení nový model zodpovedá modelom PIKO modelu V 200.0. Vďaka samostatne stojacim, individuálne pripevneným predným zábradliam a jemne vygravírovaným podvozkom model presne reprodukuje originál. Ťažký rám z tlakového odliatku zinku v spojení s vybraným motorom s dvoma veľkými zotrvačníkmi dodáva modelom vynikajúce jazdné vlastnosti. PIKO V 200.1 má na oboch stranách smerovo závislú zmenu svetla biela / červená a blízku kinematiku spojenia. Model má digitálne rozhranie PluX22. Mierne dodatočné vybavenie zvukom je pripravené. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52601 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DB , Westmark hranatá 288 ml, 6 ks (66432270)

Piko H0 52607 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB

Piko H0 52607 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB
Detail

Tvarový variant BR 221 s ozdobnými lištami a okrúhlym komínom podľa návrhu DB v ére IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52607 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB , Lamy pico matt black (288 black/4001026)

Piko H0 52830 H0 Dieselový rušeň BR 260 DB

Piko H0 52830 H0 Dieselový rušeň BR 260 DB
Detail

S dieselovými lokomotívami triedy DB 260 pokračuje PIKO v sérii s vynikajúco detailnými modelmi založenými na klasike DB. Model PIKO zaujme úspešnou konštrukciou formy bez otravných oddeľujúcich hrán formy a harmonickou implementáciou všetkých dôležitých detailov modelového stroja. Model PIKO posunovacej lokomotívy má priame, presne vyrovnané nástupištia, vyrovnávaciu pamäť pre hodvábne plynulé posunovacie jazdy bez nežiaducich prerušení napájania a osvetlenia pomocou LED. Osvetlenie kabíny vodiča a predné a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, je možné ovládať digitálne pomocou dekodéra PluX22. Ťažký model so zinkovým tlakovým liatým rámom má päťpólový motor pre vynikajúce jazdné vlastnosti a vysoké ťažné sily. Dodatočné vybavenie zvukom a čo najväčším reproduktorom je pripravené na jasne navrhnutej doske s obvodmi s rozhraním PluX22. Súčasťou modelu sú pripevniteľné atrapy brzdovej hadice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52830 H0 Dieselový rušeň BR 260 DB , Alzapower station hercules 288 wh (apw-ps200)

Piko H0 57803 Dieselový rušeň H0 BR 218 DB

Piko H0 57803 Dieselový rušeň H0 BR 218 DB
Detail

Tlačená verzia dieselovej lokomotívy BR 218 Deutsche Bundesbahn Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57803 Dieselový rušeň H0 BR 218 DB , Bellatex froté – 140 × 200 cm – lososová (288)

Piko H0 55900 H0 zvukový dieselový rušeň BR 260, DB

Piko H0 55900 H0 zvukový dieselový rušeň BR 260, DB
Detail

S lokomotívami rady PIKO Expert Plus sa môže prevádzka na systéme modelovej železnice vykonávať ešte prototypovejšie. S vývojom novej digitálnej spojky PIKO sú teraz u vybraných lokomotív s obvyklou vysokou úrovňou prevádzkovej spoľahlivosti od spoločnosti PIKO možné posunovacie jazdy s diaľkovým ovládaním, bezproblémovým spojením a odpojením vozňov. Kľúčovou oblasťou modelov je PIKO SmartDecoder s 8 kanálmi a 12bitovým zvukom, hĺbkou pamäte 128 Mbit, výstupným výkonom 2,5 W, rôznymi výstupmi svetla a jemným ovládaním motora, ktoré spolu s vyrovnávacou pamäťou a inovatívnymi digitálne prepínateľnými spojkami umožňujú novú generáciu lokomotív PIKO. . Tu sú výhody populárnych podrobných lokomotív PIKO Expert v kombinácii s inovatívnymi technickými vlastnosťami najnovšieho vývoja. Hnacie vozidlá radu Expert Plus presvedčia realistickým, silným zvukom, zabudovaním a inovatívnou digitálnou spojkou! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 55900 H0 zvukový dieselový rušeň BR 260, DB , Jfk 002 není krve bez ohně (978-80-738-7529-9)

Märklin 088792 Z Dieselový rušeň BR 218 z DB, MHI

Märklin 088792 Z Dieselový rušeň BR 218 z DB, MHI
Detail

Dieselový-hydraulický lokomotíva nemeckej spolkovej železnice (DB) triedy 218 vo fialovej farbe. Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Auto vyzerá ako v ére IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 088792 Z Dieselový rušeň BR 218 z DB, MHI , Wüsthof ostrič nožov dvojitý (3060388001)

Fleischmann 825740 N kôl, DB

Fleischmann 825740 N kôl, DB
Detail

Plug-in kôl typu Deutsch Bundesbahn, typ Kbs 443. Vkladové vozne sú určené hlavne na prepravu objemného tovaru. Patria sem napríklad oceľ, drevo, veľké stroje a motorové vozidlá, ako aj prefabrikované komponenty a ťažké jednotlivé bremená. Používajú sa tiež na presun pôdy a štrku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 825740 N kôl, DB , Stagg stc6cmxm (stc6cmxm dvojitý kabel)

Piko N 40424 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS NS, Ep. IV

Piko N 40424 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS NS, Ep. IV
Detail

Forma naftového rušňa Rh 2400 v šedo-žltej farbe so svetlami dookola a 3. Najlepšie svetlo v Ep. Poprava IV. Model PIKO série 2400 modelu NS zaujme tými najlepšími rytinami a precíznou implementáciou ich prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. Model je pripravený na digitálnu prevádzku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40424 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS NS, Ep. IV , Qnap tr-002

Piko TT 47266 Dieselový rušeň TT BR 294 spoločnosti DB AG

Piko TT 47266 Dieselový rušeň TT BR 294 spoločnosti DB AG
Detail

Najmodernejší variant rodiny V 90 rady DB AG vo verzii Era VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko TT 47266 Dieselový rušeň TT BR 294 spoločnosti DB AG , Nerf elite warden db-8 (5010993732388)

Piko H0 52510 Dieselový rušeň H0 BR 245 DB BR 245

Piko H0 52510 Dieselový rušeň H0 BR 245 DB BR 245
Detail

245 je sériovo vyrábaný model, ktorý sa líši od predsériových lokomotív počtom a dizajnom strešných a bočných ventilátorov a komína. Mali by sa zdôrazniť obzvlášť precízne vyrobené diely a zostavy, ako napríklad masívny zinkový tlakový odliatok, leptané kovové ventilačné mriežky, prototypne podrobné podvozky a početné samostatne stojace pripevnené diely, napríklad predné riadidlá. Model má zmeny v bielom / červenom svetle a je pripravený na zvuk. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52510 Dieselový rušeň H0 BR 245 DB BR 245 , Db 45 terč na šípky (62860)

Piko H0 52769 Dieselový rušeň H0 BR 232 spoločnosti DB AG

Piko H0 52769 Dieselový rušeň H0 BR 232 spoločnosti DB AG
Detail

Model PIKO modelu BR 232 pre NL má všetky typické vlastnosti vášho modelu. Rukoväte sú voľne stojace. Model sa vyznačuje najlepším lakovaním a potlačou, samostatne stojacimi tyčami, zinkovým tlakovým liatým rámom a výkonným päťpólovým motorom, ktorý zaručuje vyvážené jazdné vlastnosti s dvoma vyváženými zotrvačníkmi. Model má dve trakčné pneumatiky, ktoré diagonálne sedia na vnútorných nápravách oboch podvozkov. Osvetlenie sa vykonáva pomocou LED diód. Osvetlenie kabíny a koncové svetlá je možné zapnúť osobitne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52769 Dieselový rušeň H0 BR 232 spoločnosti DB AG , Agent jfk 002 není krve bez ohně (978-80-738-7529-9)

Fleischmann 851502 N DB násypné vozy

Fleischmann 851502 N DB násypné vozy
Detail

Násypné vozidlo typu Tds z Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 851502 N DB násypné vozy , Bella baby happy midi veľkosť 3 (288 ks)

Fleischmann 826707 N ploché auto DB

Fleischmann 826707 N ploché auto DB
Detail

Štvornápravový plochý automobil typu Rmms Deutsche Bundesbahn. Vozne sú vhodné na prepravu ťažkých valcovaných profilov alebo oceľových plechov. Prepravujú sa s ním aj vozidlá a iný objemný a ťažký tovar. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 826707 N ploché auto DB

TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň

TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň
Detail

Elektrická lokomotíva 115 205 - 7 (BR E10.1) spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1956. Použitie: preprava na veľké vzdialenosti. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň

Fleischmann 825050 N vreckový vozeň DB Schenker

Fleischmann 825050 N vreckový vozeň DB Schenker
Detail

Vreckový vozeň typu Sdgmns 33, z Ahaus Alstätter Eisenbahn, naložený prívesom od spoločnosti „DB Schenker“, epocha VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 825050 N vreckový vozeň DB Schenker

Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň

Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň
Detail

Model legendárnej elektrickej lokomotívy BR E16 zaujme koherentným lakovaním a potlačou, ako aj precíznymi rytinami a presnými detailnými znázorneniami charakteristických pohonov Buchli. Okrem toho má PIKO BR 116 jemné dvojkolesia, ktoré prispievajú k autentickému celkovému dojmu modelu vďaka filigránovej strešnej výbave, pantografom a špeciálne pripevneným riadidlám. Rušeň má vynikajúce jazdné vlastnosti a veľkú ťažnú silu pre skutočne originálne zostavy vlaku. Model je vybavený moderným rozhraním Next18 a zobrazuje obvyklú zmenu červeného / bieleho svetla. Model PIKO tvarovo, farebne a tlačovo presne zodpovedá svojmu prototypu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň

Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB

Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB
Detail

Tlačená verzia elektrického rušňa DB triedy 118 v typickej modrej dobe Era IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB

Märklin Start up 36218 Dieselový rušeň H0 BR 216 spoločnosti DB AG BR 216 spoločnosti DB AG

Märklin Start up 36218 Dieselový rušeň H0 BR 216 spoločnosti DB AG BR 216 spoločnosti DB AG
Detail

Dieselová lokomotíva triedy 216 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Verzia v červenej farbe. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin Start up 36218 Dieselový rušeň H0 BR 216 spoločnosti DB AG BR 216 spoločnosti DB AG

svorka WAGO 288-002 10 ks sivá 288-002

svorka WAGO 288-002  10 ks sivá 288-002
Detail

Nacvakávacia kombinovaná pätka. Vhodné pre TS 15, TS 35 a TS 32 Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako svorka WAGO 288-002 10 ks sivá 288-002

Liliput L163104 N Dieselový motorový vozeň LINT 27 modelu DB

Liliput L163104 N Dieselový motorový vozeň LINT 27 modelu DB
Detail

Dieselový agregát LINT 27, trieda 640 modelu DB Cesta č. 9580 0 640 010-4 D-DB. Zobrazenie cieľa vlaku "RB23 Andernach" Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Liliput L163104 N Dieselový motorový vozeň LINT 27 modelu DB

MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB

MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB
Detail

Ťažký nákladný rušeň 150 113-9 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Zelené sfarbenie oxidu chromitého. Najväčší dizajn štandardných elektrických lokomotív z programu novej výstavby z 50. rokov. Verzia 2. Dodací stav s niekoľkými dizajnovými zmenami, napríklad okná strojov. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1991. Použitie: Ťažké nákladné vlaky a miestne osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB

MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB

MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB
Detail

Elektrická lokomotíva 140 232-0 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG) pre divíziu Railion Deutschland AG okolo roku 2004. Usporiadanie kolies Bo'Bo ', vyrobené od roku 1959. Použitie: nákladné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB

Fleischmann 825012 N Dvojité vreckové vozne Cargonet

Fleischmann 825012 N Dvojité vreckové vozne Cargonet
Detail

Kĺbový dvojitý vreckový vozeň, typ Sdggmrs / T2000, CargoNet s prívesmi KJELL HANSEN. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 825012 N Dvojité vreckové vozne Cargonet

Piko N 40426 N Dieselový rušeň Rh 2400 s L svetlom NS NS, Ep. III

Piko N 40426 N Dieselový rušeň Rh 2400 s L svetlom NS NS, Ep. III
Detail

Tvarový variant dieselového rušňa Rh 2400 v červeno-hnedej farebnej schéme L-svetlo v ep. III poprava. Model PIKO série 2400 modelu NS zaujme tými najlepšími rytinami a precíznou implementáciou ich prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. Model je pripravený na digitálnu prevádzku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40426 N Dieselový rušeň Rh 2400 s L svetlom NS NS, Ep. III

Roco 70317 Parný rušeň 086 400-9, DB

Roco 70317 Parný rušeň 086 400-9, DB
Detail

Parná lokomotíva 086 400 Deutsche Bundesbahn. Po skončení 2. Počas svetovej vojny bolo na západonemeckom území 386 strojov BR 86. Väčšinu z nich bolo možné opraviť, takže v roku 1952 mala DB k dispozícii 378 rušňov tejto série. Okrem klasických vedľajších vlakov bola súčasťou zodpovednosti pravidelne aj preprava rýchlikov a posunovanie v nákladných staniciach. Posledné stroje v DB v roku 1974, známe ako séria 086, boli vyradené z prevádzky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 70317 Parný rušeň 086 400-9, DB

Fleischmann 725103 N Dieselelektrický dvojitý rušeň V 188 002 DB

Fleischmann 725103 N Dieselelektrický dvojitý rušeň V 188 002 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 boli do výzbroje nemeckého Wehrmachtu zaradené celkom štyri dvojlokomotívy typu D 311. Boli postavené na nosenie ťažkých železničných zbraní. Dva rušne, cestné čísla V 188 001 a/b a V 188 002 a/b, boli aj po vojne v prevádzke Deutsche Bundesbahn. Tretia lokomotíva slúžila ako darca náhradných dielov. Osvedčili sa v ťažkých nákladných vlakoch a tlačných službách, hlavne na rampe Spessart. Cesta číslo V 188 001 musela byť v roku 1968 odstavená po poškodení generátora. Vo franskej oblasti bola do roku 1972 v prevádzke V 188 002, neskôr 288 002. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725103 N Dieselelektrický dvojitý rušeň V 188 002 DB

Fleischmann 725173 N Dieselelektrický dvojitý rušeň V 188 002 DB

Fleischmann 725173 N Dieselelektrický dvojitý rušeň V 188 002 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 boli do výzbroje nemeckého Wehrmachtu zaradené celkom štyri dvojlokomotívy typu D 311. Boli postavené na nosenie ťažkých železničných zbraní. Dva rušne, cestné čísla V 188 001 a/b a V 188 002 a/b, boli aj po vojne v prevádzke Deutsche Bundesbahn. Tretí rušeň slúžil ako darca náhradných dielov. Osvedčili sa v ťažkých nákladných vlakoch a tlačných službách, hlavne na rampe Spessart. Cesta číslo V 188 001 musela byť v roku 1968 odstavená po poškodení generátora. Vo franskej oblasti bola do roku 1972 v prevádzke V 188 002, neskôr 288 002. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725173 N Dieselelektrický dvojitý rušeň V 188 002 DB

PIKO 40505 N Dieselová lokomotíva BR 221 DB

PIKO 40505 N Dieselová lokomotíva BR 221 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Model PIKO modelu BR 221 na použitie pred ľuďmi a nákladnými vlakmi zaujme úspešnou reprezentáciou mohutného predného tvaru, ostrými rytinami, jemnými sieťovinami a replikami výfukových otvorov na streche, ako aj detailnými podvozkami s mnohými podrobnosti. Silný motor s plynulým chodom, ktorý poháňa všetky štyri nápravy, zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti súčasného modelu. BR 221 od PIKO je jasný, funkčne spoľahlivý a nevyžaduje údržbu. Osvetlenie sa vykonáva pomocou LED diód. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako PIKO 40505 N Dieselová lokomotíva BR 221 DB

PIKO 40521 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB

PIKO 40521 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Trieda V 160 alebo 216 bola v 60. a 70. rokoch minulého storočia expresná lokomotíva Bundesbahn pre trasy bez trolejového vedenia. Redizajn tohto dôležitého typu vozidla nielenže zaceľuje medzery v rade Piko, ale tiež obohatí mnohé modelové usporiadania železníc od Epochs III po V s početnými variantmi. Vývojový tím implementoval do modelu pozoruhodný tvar prototypu vo vynikajúcej kvalite a zároveň dosiahol ideálne jazdné vlastnosti. Tieto atribúty sú podčiarknuté efektívnym použitím dokonalých rytín a povlakom, ktorý je konzistentný až do najmenších detailov. Moderná LED technológia slúži ako základ pre zmenu svetla v červenej / bielej farbe. Digitálne rozhranie Next18 podľa NEM 662 je na špičkovej úrovni. Nárazníkový nosník vozidla je možné prototypicky doplniť dodaným príslušenstvom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako PIKO 40521 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB

PIKO 40520 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB

PIKO 40520 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Trieda V 160 alebo 216 bola v 60. a 70. rokoch minulého storočia expresná lokomotíva Bundesbahn pre trasy bez trolejového vedenia. Redizajn tohto dôležitého typu vozidla nielenže zaceľuje medzery v rade Piko, ale tiež obohatí mnohé modelové usporiadania železníc od Epochs III po V s početnými variantmi. Vývojový tím implementoval do modelu pozoruhodný tvar prototypu vo vynikajúcej kvalite a zároveň dosiahol ideálne jazdné vlastnosti. Tieto atribúty sú podčiarknuté efektívnym použitím dokonalých rytín a povlakom, ktorý je konzistentný až do najmenších detailov. Moderná LED technológia slúži ako základ pre zmenu svetla v červenej / bielej farbe, ako aj pre svetelné funkcie, ktoré je možné prepínať dodatočnou montážou digitálneho dekodéra. Digitálne rozhranie Next18 podľa NEM 662 je na špičkovej úrovni, dekodér je možné jednoducho zapojiť. Nárazníkový nosník vozidla je možné prototypicky doplniť dodaným príslušenstvom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako PIKO 40520 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB

Fleischmann 841402 N sada 2 cisternových vozňov, DB

Fleischmann 841402 N sada 2 cisternových vozňov, DB
Detail

Automobilová súprava s dvoma cisternovými vozidlami „ARAL“ používaná na Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 841402 N sada 2 cisternových vozňov, DB

Fleischmann 838318 N Veľkokapacitný posuvný stenový vozeň DB

Fleischmann 838318 N Veľkokapacitný posuvný stenový vozeň DB
Detail

4-nápravový vozeň s posuvnou stenou „VTG“, používaný ako súkromný vagón v Deutsche Bahn (DB). Prototyp: Keď veci začnú byť citlivé, tieto priestranné vagóny sú vybavené posuvnými stenami, ktoré môže pohybovať jedna osoba. V otvorenom stave je polovica nákladovej plochy prístupná z oboch strán. Nakladanie a vykladanie vysokozdvižnými vozíkmi je možné z rampy aj z rovného terénu. Vozík je obzvlášť vhodný na prepravu papierových roliek, celulózy, reziva, dreva a drevovláknitých dosiek, ako aj paletového tovaru. Na zaistenie nákladu ležiacich zvitkov papiera sú vozne vybavené 24 kusmi kovových rýchloupínacích klinov, ktoré sú v čase nepoužívania uložené v úložných priestoroch v každej koncovej stene. Základňu tvoria stĺpiky, hlavové diely a štyri uzavreté boxy, ktoré spájajú obe riadidlá. V oblasti hlavy bola podlaha z vlnitého plechu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 838318 N Veľkokapacitný posuvný stenový vozeň DB
Woody Elektrický rušeň (8591864911684), Dvojitý podfuk (978-80-737-6192-9), Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765), Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086), Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079), Dvojitý kříž, Merco MultiColour Dual agility rebrík, dvojitý 9 m (P25464), Clatronic DB 3705, Clatronic DB 3706, Clatronic DB 3717, Braking brzdové doštičky (sinterová zmes CM56) (2 ks) M501 – 288 (M501-288), Stagg DB-55110-ST, LAMY pico Neonpink (288 neonpink/4032075), Tatínek 002, SELECT FB Club DB (SPTsel558nad), AMICA DI 6422 DB (21427), AMICA WBA 2455 DB (5906006790264), AMICA WBA 4060 DB (1179027), Westmark hranatá 288 ml, 6 ks (66432270), LAMY pico Matt Black (288 black/4001026), AlzaPower Station Hercules 288 Wh (APW-PS200), Bellatex Froté – 140 × 200 cm – lososová (288), JFK 002 Není krve bez ohně (978-80-738-7529-9), Wüsthof Ostrič nožov dvojitý (3060388001), Stagg STC6CMXM (STC6CMXM Dvojitý kabel), QNAP TR-002, Nerf Elite Warden DB-8 (5010993732388), DB 45 terč na šípky (62860), Agent JFK 002 Není krve bez ohně (978-80-738-7529-9), BELLA Baby Happy Midi veľkosť 3 (288 ks)