Model PIKO kultového rušňa V 200.1 ako triedy 221 v prevedení Era IV pre použitie pred ľuďmi a nákladnými vlakmi zaujme úspešným zobrazením mohutného predného tvaru, ostrých rytín, jemných sieťok a replík výfukového komína na streche, ako aj detailných podvozkov s mnohými detailmi. Výkonný motor s hladkým chodom, ktorý poháňa všetky štyri nápravy, zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti súčasného modelu. BR 221 od spoločnosti PIKO má upravenú dosku s plošnými spojmi s rozhraním Next18, presviedča jasným, funkčne spoľahlivým a nenáročným dizajnom a je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom a reproduktorom. LED osvetlenie. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40500 N Dieselový rušeň BR 221 DB , Beper 40500 body senseNovinka pre rok 2021: Model PIKO modelu BR 221 na použitie pred ľuďmi a nákladnými vlakmi zaujme úspešnou reprezentáciou mohutného predného tvaru, ostrými rytinami, jemnými sieťovinami a replikami výfukových otvorov na streche, ako aj detailnými podvozkami s mnohými podrobnosti. Silný motor s plynulým chodom, ktorý poháňa všetky štyri nápravy, zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti súčasného modelu. BR 221 od PIKO je jasný, funkčne spoľahlivý a nevyžaduje údržbu. Osvetlenie sa vykonáva pomocou LED diód. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 40505 N Dieselová lokomotíva BR 221 DB , Intezze piko 3 (8594193721634)Model PIKO kultového rušňa BR 221 bez dekoratívnych pásov zaujme úspešným znázornením mohutného predného tvaru, ostrých rytín, jemne leptaných mriežok a samostatne namontovaných výduchov ventilácie na streche a detailných podvozkov s mnohými detailmi. Replika strojovne je realisticky nastavená späť. Osvetlenie kabíny vodiča a predné a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, je možné digitálne prepínať pomocou dekodéra PluX22. O vynikajúce jazdné vlastnosti sa stará päťpólový motor s dvoma zotrvačníkmi. Model PIKO má dve diagonálne usporiadané trakčné pneumatiky pre vysoké ťažné sily. Model modelu BR 221 od spoločnosti PIKO má upravenú dosku s plošnými spojmi s rozhraním PluX22 a je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom a veľkým reproduktorom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52611 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB , Woody elektrický rušeň (8591864911684)Tvarový variant BR 221 s ozdobnými lištami a okrúhlym komínom podľa návrhu DB v ére IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52607 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB , Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765)Univerzálny rušeň 218 143-6 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Dieselovo-hydraulický rušeň s elektrickým kúrením vlaku. Poprava v čistej oranžovo-kamienkovej sivej farbe ako lokomotíva "City-Bahn" na trati Kolín - Gummersbach. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16280 N Dieselový rušeň BR 218 DB , Beautyrelax br-565 (br-565r)Tlačená verzia elektrického rušňa DB triedy 118 v typickej modrej dobe Era IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB , Woody moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)S dieselovými lokomotívami triedy DB 260 pokračuje PIKO v sérii s vynikajúco detailnými modelmi založenými na klasike DB. Model PIKO zaujme úspešnou konštrukciou formy bez otravných oddeľujúcich hrán formy a harmonickou implementáciou všetkých dôležitých detailov modelového stroja. Model PIKO posunovacej lokomotívy má priame, presne vyrovnané nástupištia, vyrovnávaciu pamäť pre hodvábne plynulé posunovacie jazdy bez nežiaducich prerušení napájania a osvetlenia pomocou LED. Osvetlenie kabíny vodiča a predné a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, je možné ovládať digitálne pomocou dekodéra PluX22. Ťažký model so zinkovým tlakovým liatým rámom má päťpólový motor pre vynikajúce jazdné vlastnosti a vysoké ťažné sily. Dodatočné vybavenie zvukom a čo najväčším reproduktorom je pripravené na jasne navrhnutej doske s obvodmi s rozhraním PluX22. Súčasťou modelu sú pripevniteľné atrapy brzdovej hadice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52830 H0 Dieselový rušeň BR 260 DB , Woody moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)Model modelu NS 2297 zaujme najjemnejšími rytinami na puzdre a dôkladným podrobným znázornením ťažkých amerických dizajnových podvozkov. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Podľa osvedčených konštrukčných princípov PIKO poháňa motor s presne vyváženým zotrvačníkom všetky štyri osi. Dve nápravy jazdiace vo vnútri každej majú trakčnú pneumatiku. Model má rozhranie PluX a pri zmene smeru jazdy sa mení červené / biele svetlo. Ak vezmeme do úvahy hlavnú oblasť použitia v nákladných vlakoch a posunovacích službách, model PIKO dokáže ľahko jazdiť po polomeroch až 192 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40440 N Dieselový rušeň 2297 NS , Brother tze-221 (tze221)S lokomotívami rady PIKO Expert Plus sa môže prevádzka na systéme modelovej železnice vykonávať ešte prototypovejšie. S vývojom novej digitálnej spojky PIKO sú teraz u vybraných lokomotív s obvyklou vysokou úrovňou prevádzkovej spoľahlivosti od spoločnosti PIKO možné posunovacie jazdy s diaľkovým ovládaním, bezproblémovým spojením a odpojením vozňov. Kľúčovou oblasťou modelov je PIKO SmartDecoder s 8 kanálmi a 12bitovým zvukom, hĺbkou pamäte 128 Mbit, výstupným výkonom 2,5 W, rôznymi výstupmi svetla a jemným ovládaním motora, ktoré spolu s vyrovnávacou pamäťou a inovatívnymi digitálne prepínateľnými spojkami umožňujú novú generáciu lokomotív PIKO. . Tu sú výhody populárnych podrobných lokomotív PIKO Expert v kombinácii s inovatívnymi technickými vlastnosťami najnovšieho vývoja. Hnacie vozidlá radu Expert Plus presvedčia realistickým, silným zvukom, zabudovaním a inovatívnou digitálnou spojkou! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 55900 H0 zvukový dieselový rušeň BR 260, DB , Godox xpro-n na nikon (xpro n)Model PIKO série 2400 NS zaujme precíznou implementáciou svojho prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. Model je pripravený na digitálnu prevádzku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40420 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS , Clatronic db 3705Tlačená verzia dieselového rušňa NS 2200 v červenohnedom zafarbení v Ep. IV. Model modelu NS 2200 zaujme tými najlepšími rytinami a dôkladným detailným vyobrazením ťažkých amerických podvozkových podvozkov. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Podľa osvedčených konštrukčných princípov PIKO poháňa motor s presne vyváženým zotrvačníkom všetky štyri osi. Dve nápravy jazdiace vo vnútri každej majú trakčnú pneumatiku. Model má rozhranie PluX a pri zmene smeru jazdy sa mení červené / biele svetlo. Ak vezmeme do úvahy hlavnú oblasť použitia v nákladných vlakoch a posunovacích službách, model PIKO dokáže ľahko jazdiť po polomeroch až 192 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40443 N Dieselový rušeň Rh 2271 NS , Clatronic db 3706Model PIKO série 2400 NS zaujme precíznou implementáciou svojho prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. Model je pripravený na digitálnu prevádzku. Elektrický rušeň Rh 2400 dosiahol s integrovaným zvukovým dekodérom, ktorý ovláda dátové formáty DCC v systémoch RailComPlus®, Motorola®, Selectrix® a M4, vynikajúcu implementáciu ako zvukový rušeň. Výkonný reproduktor je zladený s RH 2400 a umožňuje silný zvuk. Mnoho typických zvukov a funkcií lokomotív je možné vyvolať individuálne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk z jazdy. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40421 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS , Clatronic db 3717245 je sériovo vyrábaný model, ktorý sa líši od predsériových lokomotív počtom a dizajnom strešných a bočných ventilátorov a komína. Mali by sa zdôrazniť obzvlášť precízne vyrobené diely a zostavy, ako napríklad masívny zinkový tlakový odliatok, leptané kovové ventilačné mriežky, prototypne podrobné podvozky a početné samostatne stojace pripevnené diely, napríklad predné riadidlá. Model má zmeny v bielom / červenom svetle a je pripravený na zvuk. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52510 Dieselový rušeň H0 BR 245 DB BR 245 , Dxracer wide oh / wy0 / n (oh/wy0/n)V šesťdesiatych a sedemdesiatych rokoch minulého storočia boli rušne rýchlika triedy V 160 a 216 pre trasy bez trolejového vedenia po nemeckej spolkovej železnici. Redizajn tohto dôležitého typu vozidla nielenže vyplní medzeru v rade Piko, ale obohatí aj mnoho usporiadaní modelovej železnice od Epochy III po V s mnohými variantmi. Vývojový tím implementoval nápadný tvar prototypu vo vynikajúcej kvalite modelu a súčasne dosiahol ideálne jazdné vlastnosti. Tieto atribúty sú podčiarknuté efektívnym použitím dokonalých rytín a povrchovou úpravou, ktorá je konzistentná až do najmenších detailov. Moderná LED technológia slúži ako základ pre zmenu svetla v červeno-bielej farbe a pre svetelné funkcie, ktoré je možné prepínať dodatočným vybavením digitálneho dekodéra. Digitálne rozhranie PluX22 podľa NEM 658 je najmodernejšie, dá sa ľahko pripojiť dekodér. Dorazový lúč vozidla je možné prototypicky doplniť dodávaným príslušenstvom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52400 Dieselový rušeň H0 BR 216 DB , Fellowes lx 221 čierny (felshlx221n)Tlačená verzia dieselovej lokomotívy BR 218 Deutsche Bundesbahn Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57803 Dieselový rušeň H0 BR 218 DB , Fellowes lx 221 biela (felshlx221bl)Forma naftového rušňa Rh 2400 v šedo-žltej farbe so svetlami dookola a 3. Najlepšie svetlo v Ep. Poprava IV. Model PIKO série 2400 modelu NS zaujme tými najlepšími rytinami a precíznou implementáciou ich prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. Model je pripravený na digitálnu prevádzku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40424 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS NS, Ep. IV , Fibaro walli switch (fgwdseu-221)Nová forma rušňa V 200 rýchlika DB. Model reprodukuje prototyp v ére III so zvýšenými ozdobnými lištami a zvýšeným písmom DB. Jemné rytiny na kryte a paneloch podvozku reprodukujú model realisticky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 59701 H0 Dieselový rušeň BR V 200.0 DB V200.0 s malou prednou chlopňou , N či m?Najmodernejší variant rodiny V 90 rady DB AG vo verzii Era VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko TT 47266 Dieselový rušeň TT BR 294 spoločnosti DB AG , Axagon pcem2-nModel PIKO modelu BR 232 pre NL má všetky typické vlastnosti vášho modelu. Rukoväte sú voľne stojace. Model sa vyznačuje najlepším lakovaním a potlačou, samostatne stojacimi tyčami, zinkovým tlakovým liatým rámom a výkonným päťpólovým motorom, ktorý zaručuje vyvážené jazdné vlastnosti s dvoma vyváženými zotrvačníkmi. Model má dve trakčné pneumatiky, ktoré diagonálne sedia na vnútorných nápravách oboch podvozkov. Osvetlenie sa vykonáva pomocou LED diód. Osvetlenie kabíny a koncové svetlá je možné zapnúť osobitne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52769 Dieselový rušeň H0 BR 232 spoločnosti DB AG , Dxracer k200/nTvarový variant dieselového rušňa Rh 2400 v červeno-hnedej farebnej schéme L-svetlo v ep. III poprava. Model PIKO série 2400 modelu NS zaujme tými najlepšími rytinami a precíznou implementáciou ich prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. Model je pripravený na digitálnu prevádzku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40426 N Dieselový rušeň Rh 2400 s L svetlom NS NS, Ep. III , Denso u24esr-nNová forma rušňa V 200 rýchlika DB. Model reprodukuje prototyp v ére III so zvýšenými ozdobnými lištami a zvýšeným písmom DB. Jemné rytiny na kryte a paneloch podvozku reprodukujú model realisticky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 59700 H0 Dieselový rušeň BR V 200 (V200.0) DB V200.0 s malou prednou chlopňou , Denso u20esr-nModel legendárnej elektrickej lokomotívy BR E16 zaujme koherentným lakovaním a potlačou, ako aj precíznymi rytinami a presnými detailnými znázorneniami charakteristických pohonov Buchli. Okrem toho má PIKO BR 116 jemné dvojkolesia, ktoré prispievajú k autentickému celkovému dojmu modelu vďaka filigránovej strešnej výbave, pantografom a špeciálne pripevneným riadidlám. Rušeň má vynikajúce jazdné vlastnosti a veľkú ťažnú silu pre skutočne originálne zostavy vlaku. Model je vybavený moderným rozhraním Next18 a zobrazuje obvyklú zmenu červeného / bieleho svetla. Model PIKO tvarovo, farebne a tlačovo presne zodpovedá svojmu prototypu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň , Denso u22esr-nRedizajn V 75 spĺňa prianie mnohých železničných modelárov po súčasnom modeli posunovacieho rušňa. Úderný vzor sa stal v PIKO vynikajúcim modelom, ktorý je vizuálne i technicky presvedčivý. Vynikajúco reprodukovaný celkový vzhľad podčiarkuje precízne a veľmi trojrozmerné gravírovanie na prednej časti rušňa. PIKO's V 75 je vynikajúco lakované a potlačené a tiež lichotí kritickému oku modelu. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. Vozidlo má samozrejme LED osvetlenie v červenej a bielej farbe, ktoré sa mení so smerom jazdy. Ako pohon slúži päťpólový motor, ktorého plynulý chod navyše vylepšujú dva vyvážené zotrvačníky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52423 H0 Dieselový rušeň BR 107 DR , Denso u31esr-nAko model Expert má nový tvar PIKO 102.1 motor s presne vyváženým zotrvačníkom. Pri automatickej zmene bieleho / červeného svetla podľa smeru jazdy je možné samostatne vypnúť červené „zadné svetlo“. Osvetlenie kabíny umožňuje prototypnú nočnú prevádzku. Model je pripravený s rozhraním PluX22 pre digitálnu prevádzku vrátane zvukového dekodéra. Samostatne stojace madlá a kovové zábradlia vyrobené pomocou zložitej leptacej techniky dotvárajú sofistikovaný vzhľad modelu PIKO. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52630 H0 Dieselový rušeň BR 102.1 DR , Stagg cas-nAko model Expert má nový tvar PIKO 102.1 motor s presne vyváženým zotrvačníkom. Pri automatickej zmene bieleho / červeného svetla podľa smeru jazdy je možné samostatne vypnúť červené „zadné svetlo“. Osvetlenie kabíny umožňuje prototypnú nočnú prevádzku. Model je pripravený s rozhraním PluX22 pre digitálnu prevádzku vrátane zvukového dekodéra. Samostatne stojace madlá a kovové zábradlia vyrobené pomocou zložitej leptacej techniky dotvárajú sofistikovaný vzhľad modelu PIKO. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52631 H0 Dieselový rušeň BR 102.1 DR , Grundig br-600Redizajn V 75 spĺňa prianie mnohých železničných modelárov po súčasnom modeli posunovacieho rušňa. Úderný vzor sa stal v PIKO vynikajúcim modelom, ktorý je vizuálne i technicky presvedčivý. Vynikajúco reprodukovaný celkový vzhľad podčiarkuje precízne a veľmi trojrozmerné gravírovanie na prednej časti rušňa. PIKO's V 75 je vynikajúco lakované a potlačené a tiež lichotí kritickému oku modelu. Lokomotíva zo série Expert predstavuje tiež najnovšiu technológiu, takže k dispozícii je rozhranie PluX22, ktoré umožňuje dovybavenie dekodéra hračkou. Pripravená je aj jednoduchá inštalácia reproduktora s čo najväčšou plochou membrány. Vozidlo má samozrejme LED osvetlenie v červenej a bielej farbe, ktoré sa mení so smerom jazdy. Ako pohon slúži päťpólový motor, ktorého plynulý chod navyše vylepšujú dva vyvážené zotrvačníky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52420 H0 Dieselový rušeň BR 107 DR , Beautyrelax br-060Nová podoba triedy 102 s ofsetovým rámom so zabudovaným zvukovým dekodérom lokomotívy. Dekodér má celkom 23 prepínateľných funkcií. Veľa typických zvukov lokomotív, ako sú trakčné motory, signálne klaksóny, škrípanie bŕzd, manévrovanie a ďalšie zvuky, ako napr. B. Oznamy staníc je možné vyvolať individuálne. Zadné svetlo je možné zapnúť osobitne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk motora. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52544 H0 Dieselový rušeň BR 102 z DR , Tristar br-1025Nový tvar dieselového lokomotívy DR BR 130. Rušeň sa používal v rýchlikovej, osobnej a nákladnej vlakovej doprave. Model zaujme detailmi a písmom, pričom zohľadní rozdiely v prípade oproti iným číslam automobilov. Ako model modelu BR 130 existovala iba „historická“ verzia starého modelu Piko z 80. rokov Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 59741 H0 Dieselový rušeň BR 130 z DR , Stagg db-55110-stNový tvar dieselového lokomotívy DR BR 130. Rušeň sa používal v rýchlikovej, osobnej a nákladnej vlakovej doprave. Model zaujme detailmi a písmom, pričom zohľadní rozdiely v prípade oproti iným číslam automobilov. Ako model modelu BR 130 existovala iba „historická“ verzia starého modelu Piko z 80. rokov Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 59740 H0 Dieselový rušeň BR 130 z DR , Beper 40967-n (40967n)Dieselový rušeň 220 036-8 Deutsche Bundesbahn, epocha IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 58680 H0 Dieselový rušeň BR 220 spoločnosti DB , Stagg sa35 dsce-nNová forma. Ako prvý špeciálny dizajn bol model V 180 059 predstavený v roku 1965 v novom dizajnovom koncepte so strešnou a prednou stenou vyrobenou z polyesteru vystuženého sklenenými vláknami a dizajnom čelného skla bez oslnenia vďaka strmému sklonu predného okna. Okrem dlhodobého testu použiteľnosti plastov išlo aj o atraktívnejší vzhľad. V roku 1966 nasledovali ďalšie dva stroje s polyesterovými buničinami vystuženými sklenenými vláknami. Model reprodukuje 118 131-2 modelu DR v Ep.IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52570 H0 Dieselový rušeň BR 118 GFK DR BR 118 GFK DRS digitálnym rozhraním · Pripravené na zvuk · Výmena svetla · Hriadeľ spojky NEM · Zatvorte kinematiku spojky · 2 trakčné pneumatiky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 59930 H0 Dieselový rušeň BR 119 z DR BR 119 DR, svetlomet horeDieselový-hydraulický lokomotíva nemeckej spolkovej železnice (DB) triedy 218 vo fialovej farbe. Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Auto vyzerá ako v ére IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 088792 Z Dieselový rušeň BR 218 z DB, MHIElektrická lokomotíva 111 137-6 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1974. Použitie: premávka S-Bahn. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením strojovne, je možné ovládať digitálne. Kinematika pre blízke spojenie. Svetlomety sa menia so smerom jazdy. Dĺžka cez nárazníky 104 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16114 N Elektrický rušeň BR 111 DBSéria 98.8, bavorská. GtL 4/4, bol prvýkrát uvedený do prevádzky v roku 1911 bavorskými štátnymi železnicami. S niekoľkými zmenami bol postavený až do roku 1927. Rušne sa v prevádzke veľmi dobre osvedčili a s výkonom 450 koní boli najsilnejšími bavorskými miestnymi železničnými lokomotívami. Celkovo bolo vyrobených 117 rušňov. Takmer všetky železničné depá v Bavorsku, ktoré obsluhovali odbočky, mali vo svojom inventári GtL 4/4. Posledné dva bavorské GtL 4/4 z depa Schweinfurt patrili v 60. rokoch k obľúbeným lokomotívam železničných fanúšikov. Na konci svojej kariéry jazdila 098 812 často na odbočke z Bad Neustadtu (Saale) do Königshofenu (Grabfeld) a ťahala tam osobné aj nákladné vlaky. Rušeň sa zachoval ako vozový múzejný rušeň pre Ulmskú železnicu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DBŠtandardná elektrická lokomotíva série E 41 Deutsche Bundesbahn (DB). Zelená oxid chrómová zelená farba. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačnou mriežkou s viacerými dýzami so zvislými lamelami a celoobvodovým dažďovým žľabom. Cesta číslo E 41 208. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1964. Použitie: Ľahký nákladný a osobný vlak pre miestnu a diaľkovú dopravu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16143 N Elektrický rušeň BR 41 DBČíslo lokomotívy: 130 072-2 Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 59744 H0 Dieselový rušeň BR 130 z DR Odporová brzdaElektrická lokomotíva 115 205 - 7 (BR E10.1) spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1956. Použitie: preprava na veľké vzdialenosti. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeňŠtandardný elektrický rušeň 141 430-9 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Orientovať červenú základnú farebnú schému. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačná mriežka typu Klatte. Štát okolo roku 1987. Použitie: Miestne a diaľkové osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16144 N Elektrický rušeň BR 141 z DBŠtandardný elektrický rušeň 140 678-4 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Zelená oxid chrómová zelená farba. Verzia s dvojitými žiarovkami, plastovými dažďovými zvodmi nad prednými oknami a dverami kabíny vodiča, mriežkou ventilátora typu „Schweiger“ (pôvodný stav), samostatným oknom strojovne s gumovým tesnením a prednými kľučkami. Štát okolo roku 1989. Použitie: nákladné a osobné vlaky pre miestnu a diaľkovú dopravu. Redizajn. Teleso a podpera vyrobené zo zinkovej tlakovej liatiny. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením kabíny vodiča, je možné ovládať digitálne. Kinematika pre blízke spojenie. Pripojené riadidlá. Dĺžka cez nárazníky 103 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16404 N Elektrický rušeň BR 140 z DBV rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DBV rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DBNovinka pre rok 2021: Trieda V 160 alebo 216 bola v 60. a 70. rokoch minulého storočia expresná lokomotíva Bundesbahn pre trasy bez trolejového vedenia. Redizajn tohto dôležitého typu vozidla nielenže zaceľuje medzery v rade Piko, ale tiež obohatí mnohé modelové usporiadania železníc od Epochs III po V s početnými variantmi. Vývojový tím implementoval do modelu pozoruhodný tvar prototypu vo vynikajúcej kvalite a zároveň dosiahol ideálne jazdné vlastnosti. Tieto atribúty sú podčiarknuté efektívnym použitím dokonalých rytín a povlakom, ktorý je konzistentný až do najmenších detailov. Moderná LED technológia slúži ako základ pre zmenu svetla v červenej / bielej farbe. Digitálne rozhranie Next18 podľa NEM 662 je na špičkovej úrovni. Nárazníkový nosník vozidla je možné prototypicky doplniť dodaným príslušenstvom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 40521 N Dieselová lokomotíva 216 010 DBNovinka pre rok 2021: Trieda V 160 alebo 216 bola v 60. a 70. rokoch minulého storočia expresná lokomotíva Bundesbahn pre trasy bez trolejového vedenia. Redizajn tohto dôležitého typu vozidla nielenže zaceľuje medzery v rade Piko, ale tiež obohatí mnohé modelové usporiadania železníc od Epochs III po V s početnými variantmi. Vývojový tím implementoval do modelu pozoruhodný tvar prototypu vo vynikajúcej kvalite a zároveň dosiahol ideálne jazdné vlastnosti. Tieto atribúty sú podčiarknuté efektívnym použitím dokonalých rytín a povlakom, ktorý je konzistentný až do najmenších detailov. Moderná LED technológia slúži ako základ pre zmenu svetla v červenej / bielej farbe, ako aj pre svetelné funkcie, ktoré je možné prepínať dodatočnou montážou digitálneho dekodéra. Digitálne rozhranie Next18 podľa NEM 662 je na špičkovej úrovni, dekodér je možné jednoducho zapojiť. Nárazníkový nosník vozidla je možné prototypicky doplniť dodaným príslušenstvom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 40520 N Dieselová lokomotíva 216 010 DBModel PIKO kultového rušňa V 200.1 ako triedy 221 v prevedení Era IV pre použitie pred ľuďmi a nákladnými vlakmi zaujme úspešným zobrazením mohutného predného tvaru, ostrých rytín, jemných sieťok a replík výfukového komína na streche, ako aj detailných podvozkov s mnohými detailmi. Výkonný motor s hladkým chodom, ktorý poháňa všetky štyri nápravy, zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti súčasného modelu. BR 221 od spoločnosti PIKO má upratanú dosku s plošnými spojmi s rozhraním Next18 a zaujme jasným, funkčne spoľahlivým a nenáročným dizajnom. LED osvetlenie. Továrensky nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 Sound Next18 najnovšej generácie ovláda dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®. Vstavaný reproduktor je presne prispôsobený typu lokomotívy. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako napríklad hluk motora, signálne klaksóny, škrípanie bŕzd a ďalšie prepínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Zadné svetlo je možné zapnúť osobitne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk motora. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40501 Dieselový rušeň N Sound BR 221, DBNovo navrhnutý model PIKO modelu V 200.1 má všetky vizuálne zmeny oproti predchádzajúcim radom na streche, kryte a podvozkoch; v základnom prevedení nový model zodpovedá modelom PIKO modelu V 200.0. Vďaka samostatne stojacim, individuálne pripevneným predným zábradliam a jemne vygravírovaným podvozkom model presne reprodukuje originál. Ťažký rám z tlakového odliatku zinku v spojení s vybraným motorom s dvoma veľkými zotrvačníkmi dodáva modelom vynikajúce jazdné vlastnosti. PIKO V 200.1 má na oboch stranách smerovo závislú zmenu svetla biela / červená a blízku kinematiku spojenia. Model má digitálne rozhranie PluX22. Mierne dodatočné vybavenie zvukom je pripravené. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52600 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DBNovo navrhnutý model PIKO modelu V 200.1 má všetky vizuálne zmeny oproti predchádzajúcim radom na streche, kryte a podvozkoch; v základnom prevedení nový model zodpovedá modelom PIKO modelu V 200.0. Vďaka samostatne stojacim, individuálne pripevneným predným zábradliam a jemne vygravírovaným podvozkom model presne reprodukuje originál. Ťažký rám z tlakového odliatku zinku v spojení s vybraným motorom s dvoma veľkými zotrvačníkmi dodáva modelom vynikajúce jazdné vlastnosti. PIKO V 200.1 má na oboch stranách smerovo závislú zmenu svetla biela / červená a blízku kinematiku spojenia. Model má digitálne rozhranie PluX22. Mierne dodatočné vybavenie zvukom je pripravené. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52601 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DBNový tvar naftovej verzie modelu Vectron. Model je prototypicky dlhší ako elektrický lokomotíva Vectron. Jemné detaily a veľmi zložitá tlač. Prototyp sa používa v lokomotívnom bazéne SIEMENS. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 59885 Dieselový rušeň H0 BR 247 Vectron SiemensTlačená verzia naftovej lokomotívy BR 119 spoločnosti DR v Ep. IV so svetlometom dole. Verzia ako zvukový rušeň. Model PIKO TT série 119, rovnako ako jeho prototyp, bol odvodený od jasnej, robustnej a funkčne spoľahlivej konštrukcie modelu V 180 od spoločnosti PIKO. Model zaujme hladkým chodom a značnou ťažnou silou. Rušeň je poháňaný motorom s dvoma presne vyváženými zotrvačníkmi. Pohon sa odohráva v štyroch osiach. Tvar a farba lokomotívy, ktorá je kvôli svojim priezorom známa ako „ponorka“, je rovnako presná. Rušeň má blízku kinematiku spojenia, biele / červené osvetlenie, ktoré sa mení so smerom jazdy, a digitálne rozhranie PluX. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko TT 47345 Dieselový rušeň TT BR 119 DR BR 119, Ep. IVNová forma! Po tom, čo Deutsche Reichsbahn získala prevádzkové skúsenosti s V 60.10, sa návrh optimalizoval: Séria V 60.12, od roku 1970 séria 106.2-9, dostala novú kabínu vodiča, ktorá ponúka väčšiu ochranu pred dažďom, snežením a slnečným žiarením. Okrem dizajnových zmien na podvozku mala teraz predná časť tri a zadná časť dvojkrídlové dvere. Model pripravil veľkú kabínu vodiča, svetlomety na stopkách motora, veľa jednotlivo pripevnených častí, kovové spojovacie tyče, digitálne a zvukové dodatočné vybavenie. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko TT 47361 Dieselový rušeň TT BR 106,2-9 z DR