Vreckový vozeň typu Sdgmns 33, z Ahaus Alstätter Eisenbahn, naložený prívesom od spoločnosti „DB Schenker“, epocha VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825050 N vreckový vozeň DB Schenker , Clatronic db 3705Vreckový vozeň, typ Sdgmns 33, z Ahaus-Alstätter Eisenbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825057 N vreckový vozeň T3 + Wetron AAE , Clatronic db 3706Vreckový vozeň, typ Sdgmns 33, z Ahaus Alstätter Eisenbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825058 N vreckový vozeň T3 + Paneuropa AAE , Clatronic db 3717Vreckový vozeň, typ Sdgmns 33, z Ahaus Alstätter Eisenbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825056 N vreckový vozeň T3 + Terratrans AAE , Victorinox duo, vreckový (7611160705129)4-nápravový vozeň s posuvnou stenou „VTG“, používaný ako súkromný vagón v Deutsche Bahn (DB). Prototyp: Keď veci začnú byť citlivé, tieto priestranné vagóny sú vybavené posuvnými stenami, ktoré môže pohybovať jedna osoba. V otvorenom stave je polovica nákladovej plochy prístupná z oboch strán. Nakladanie a vykladanie vysokozdvižnými vozíkmi je možné z rampy aj z rovného terénu. Vozík je obzvlášť vhodný na prepravu papierových roliek, celulózy, reziva, dreva a drevovláknitých dosiek, ako aj paletového tovaru. Na zaistenie nákladu ležiacich zvitkov papiera sú vozne vybavené 24 kusmi kovových rýchloupínacích klinov, ktoré sú v čase nepoužívania uložené v úložných priestoroch v každej koncovej stene. Základňu tvoria stĺpiky, hlavové diely a štyri uzavreté boxy, ktoré spájajú obe riadidlá. V oblasti hlavy bola podlaha z vlnitého plechu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 838318 N Veľkokapacitný posuvný stenový vozeň DB , Stagg db-55110-stVreckový vozeň typu Sdgmns 33 vozidla Ahaus Alstätter Eisenbahn naložený prívesom špedičnej spoločnosti „Wolter Koops“. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825055 WOLTER KOOPS Vreckový vozeň T3, AAE , Cattaro nôž vreckový camping (8591686132533)Vreckový vozeň typu Sdgmns 33 Ahaus Alstätter Eisenbahn naložený prívesom špedičnej spoločnosti „Nor-Cargo“. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825052 Nor-Cargo Vreckový vozeň T3, AAE , Select fb club db (sptsel558nad)Vreckový vozeň typu Sdgmns 33 spoločnosti Ahaus Alstätter Eisenbahn AG naložený prívesom špedície „Transped“. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825053 transped combiservice Vreckový vozeň T3, AAE , Amica di 6422 db (21427)Kĺbový dvojitý vreckový vozeň typu Sdggmrs / T2000 typu Wascosa. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825016 T2000 "Gruber Logistics" + "Arcese" Kĺbový dvojitý vreckový vozeň, Wascosa Wascosa , Amica wba 2455 db (5906006790264)Kĺbový dvojitý vreckový vozeň, typ Sdggmrs / T2000, spoločnosti Ahaus Alstätter Eisenbahn AG. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825025 T2000 "Move Intermodal" Kĺbový dvojitý vreckový vozeň, AAE Presunúť intermodálne , Amica wba 4060 db (1179027)Vkladací vozeň rakúskych spolkových železníc typu Res. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 828816 N vozňový vozeň ÖBB , Kds nôž vreckový sedliacky – paroh (3416.00)Veľký vozeň s posuvnými stenami, typ Habbins, spoločnosti Deutsche Bahn AG. Prototyp: Keď veci začnú byť citlivé - tieto priestranné vozne sú vybavené posuvnými stenami, ktoré môže premiestňovať jedna osoba. Pri otvorení je možný prístup do polovice ložnej plochy z oboch strán. Nakladanie a vykladanie pomocou vysokozdvižných vozíkov je možné z rampy, ako aj z rovného terénu. Vozík je vhodný najmä na prepravu papierových kotúčov, celulózy, reziva, drevených a drevovláknitých dosiek, ako aj paletizovaného tovaru. Na zabezpečenie nákladu ležiacich papierových kotúčov sú vagóny vybavené 24 kusmi kovových rýchloupínacích klinov, ktoré sú pri nepoužívaní uložené v odkladacích priehradkách v každej prednej stene. Základňa pozostáva z nosníkov, hlavových častí a štyroch uzavretých boxov, ktoré spájajú obidve nosníky. V oblasti hlavy bola podlaha z vlnitého plechu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 838315 Veľký vozeň s posuvnými stenami, DB AG , Victorinox vreckový nôž hiker červený (7611160100412)Kĺbový kĺbový vozeň T2000 typu AAE naložený cisternovými kontajnermi Bertschi. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825026 T2000 "Bertschi AG Dürrenäsch" Kĺbový dvojitý vreckový vozeň, AAE Dvojitý gélový vozík , Victorinox vreckový nôž handyman červený (7611160100382)Posuvný plachtový vozeň typu Rilns s novým logom Ermewa. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 837710 N posuvný plachtový vozeň SNCF , Victorinox vreckový nôž climber silvertech (7611160015457)Dvojnápravové vozne s posuvnými stenami typu Hbbi (ll) ns (s) sú v súčasnosti štandardnými vozňami prakticky pre všetky európske železničné správy. Vozík je ideálne vhodný na prepravu veľkoobjemových a paletizovaných nákladov citlivých na počasie. Pod typovým označením Hbbillns alebo Hbbins (bez deliacich priečok pre ochranu dopravy) sa vyrábali rôzne prevedenia. V porovnaní s našimi predchádzajúcimi modelmi vozňov s posuvnými stenami je nedostatok úzkej strechy v hornej časti najcharakteristickejším rozlišovacím prvkom pre tento typ vozňa. Typické sú tiež uvoľňovacie páčky v tvare U na predných stranách. Prototyp nášho modelu prvýkrát vyrobila spoločnosť na výrobu vagónov v Niesky / Sasko pre spoločnosť Ahaus Alstätter Eisenbahn AG (AAE) a nachádza sa okrem iného v inventári vagónov ÖBB, SBB, AAE, BDZ, CD a GySEV. Konštrukcia umožňuje rýchlu a ekonomickú manipuláciu, ako aj zabezpečenie primeranej ochrany nákladu. Vozidlo so systémom posuvných stien zaručuje optimálny prístup k ložnej ploche z každej strany pomocou vysokozdvižných vozíkov, vysokozdvižných vozíkov atď. Naložiť a vyložiť je možné aj pomocou žeriavu. Charakteristické sú veľká nakladacia šírka a nakladacia výška vďaka optimálnemu použitiu vymedzovacieho profilu UIC. Na ložnej ploche je priestor až pre 44 europaliet. Vagóny typu Hbbillns sú vybavené až šiestimi priečkami. Slúžia na dodatočné zaistenie nákladu proti posunutiu v pozdĺžnom smere vozňa. Auto chráni pred poveternostnými vplyvmi, ale nemá vetranie ani reguláciu teploty. Vozidlo je možné voľne používať v sieti správy železníc RIV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 826250 N Posuvný nástenný vozeň AAE , Victorinox vreckový nôž sportsman červený (7611160000231)Dvojnápravové vozne s posuvnými stenami typu Hbbi (ll) ns (s) sú v súčasnosti štandardnými vozňami prakticky pre všetky európske železničné správy. Vozík je ideálne vhodný na prepravu veľkoobjemových a paletizovaných nákladov citlivých na počasie. Pod typovým označením Hbbillns alebo Hbbins (bez deliacich priečok pre ochranu dopravy) sa vyrábali rôzne prevedenia. V porovnaní s našimi predchádzajúcimi modelmi vozňov s posuvnými stenami je nedostatok úzkej strechy v hornej časti najcharakteristickejším rozlišovacím prvkom pre tento typ vozňa. Typické sú tiež uvoľňovacie páčky v tvare U na predných stranách. Prototyp nášho modelu prvýkrát vyrobila spoločnosť na výrobu vagónov v Niesky / Sasko pre spoločnosť Ahaus Alstätter Eisenbahn AG (AAE) a nachádza sa okrem iného v inventári vagónov ÖBB, SBB, AAE, BDZ, CD a GySEV. Konštrukcia umožňuje rýchlu a ekonomickú manipuláciu, ako aj zabezpečenie primeranej ochrany nákladu. Vozidlo so systémom posuvných stien zaručuje optimálny prístup k ložnej ploche z každej strany pomocou vysokozdvižných vozíkov, vysokozdvižných vozíkov atď. Naložiť a vyložiť je možné aj pomocou žeriavu. Charakteristické sú veľká nakladacia šírka a nakladacia výška vďaka optimálnemu použitiu vymedzovacieho profilu UIC. Na ložnej ploche je priestor až pre 44 europaliet. Vagóny typu Hbbillns sú vybavené až šiestimi priečkami. Slúžia na dodatočné zaistenie nákladu proti posunutiu v pozdĺžnom smere vozňa. Auto chráni pred poveternostnými vplyvmi, ale nemá vetranie ani reguláciu teploty. Vozidlo je možné voľne používať v sieti správy železníc RIV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 826252 N posuvný stenový vozeň ÖBB , Victorinox vreckový nôť explorer červený (7611160100542)Posuvný plachtový vozeň, trieda Rilns, VTG. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 837712 N posuvný plachtový vozeň, VTG , Victorinox vreckový nôž workchamp červený (7611160058478)Posuvný plachtový vozeň typu Rils francúzskych štátnych železníc. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 837711 N SNCF posuvný plachtový vozeň , Victorinox vreckový nôž forester červený (7611160058386)Plochý automobil typu Rs 683 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Auto európskeho štandardu s dĺžkou 19,90 m. Naložený 40-stopovým kontajnerom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix Hobby 18087 N Hobby kontajnerový vozeň DB , Invento – sleddy unicorn – vreckový drak (4031169266804)Dvojnápravové vozne s posuvnými stenami typu Hbbi (ll) ns (s) sú v súčasnosti štandardnými vozňami prakticky pre všetky európske železničné správy. Vozík je ideálne vhodný na prepravu veľkoobjemových a paletizovaných nákladov citlivých na počasie. Pod typovým označením Hbbillns alebo Hbbins (bez deliacich priečok pre ochranu dopravy) sa vyrábali rôzne prevedenia. V porovnaní s našimi predchádzajúcimi modelmi vozňov s posuvnými stenami je nedostatok úzkej strechy v hornej časti najcharakteristickejším rozlišovacím prvkom pre tento typ vozňa. Typické sú tiež uvoľňovacie páčky v tvare U na predných stranách. Prototyp nášho modelu prvýkrát vyrobila spoločnosť na výrobu vagónov v Niesky / Sasko pre spoločnosť Ahaus Alstätter Eisenbahn AG (AAE) a nachádza sa okrem iného v inventári vagónov ÖBB, SBB, AAE, BDZ, CD a GySEV. Konštrukcia umožňuje rýchlu a ekonomickú manipuláciu, ako aj zabezpečenie primeranej ochrany nákladu. Vozidlo so systémom posuvných stien zaručuje optimálny prístup k ložnej ploche z každej strany pomocou vysokozdvižných vozíkov, vysokozdvižných vozíkov atď. Naložiť a vyložiť je možné aj pomocou žeriavu. Charakteristické sú veľká nakladacia šírka a nakladacia výška vďaka optimálnemu použitiu vymedzovacieho profilu UIC. Na ložnej ploche je priestor až pre 44 europaliet. Vagóny typu Hbbillns sú vybavené až šiestimi priečkami. Slúžia na dodatočné zaistenie nákladu proti posunutiu v pozdĺžnom smere vozňa. Auto chráni pred poveternostnými vplyvmi, ale nemá vetranie ani reguláciu teploty. Vozidlo je možné voľne používať v sieti správy železníc RIV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 826253 N SBB Cargo posuvný nástenný vozeň , Invento – sleddy pony – vreckový drak (4031169249401)Súprava automobilov s dvoma štvornápravovými kôlmi typu SSk „Köln“ Deutsche Reichsbahn Gesellschaft (DRG). Prototyp tohto štvornápravového kôlového vozňa, ktorý slúžil predovšetkým na prepravu železných a oceľových profilov, bol prvýkrát postavený v roku 1892 podľa vzorového listu II d 6 pruských štandardných dielov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 828507 N 2 vozeň s kůlom DRG , Nôž vreckový karabína + čepieľky (to-76526)Plug-in kôl typu Deutsch Bundesbahn, typ Kbs 443. Vkladové vozne sú určené hlavne na prepravu objemného tovaru. Patria sem napríklad oceľ, drevo, veľké stroje a motorové vozidlá, ako aj prefabrikované komponenty a ťažké jednotlivé bremená. Používajú sa tiež na presun pôdy a štrku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825740 N kôl, DB , Nerf elite warden db-8 (5010993732388)Transportný vozík na plechové zvitky, 6-nápravový, typ Sahimms-u 901 z DB Schenker, epocha VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L235778 Prepravné vozidlo s cievkou H0 DB Schenker S posuvnou plachtou od DB Schenker , Db 45 terč na šípky (62860)Kĺbový dvojitý vreckový vozeň, typ Sdggmrs / T2000, CargoNet s prívesmi KJELL HANSEN. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825012 N Dvojité vreckové vozne Cargonet , Victorinox vreckový nôž classic sd wood (7611160089908)Násypné vozidlo typu Tds z Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 851502 N DB násypné vozy , Victorinox vreckový nôž swiss champ červený (7611160100634)Štvornápravový plochý automobil typu Rmms Deutsche Bundesbahn. Vozne sú vhodné na prepravu ťažkých valcovaných profilov alebo oceľových plechov. Prepravujú sa s ním aj vozidlá a iný objemný a ťažký tovar. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 826707 N ploché auto DB , Victorinox vreckový nôž classic sd camouflage (7611160004949)Zástera jedálenský automobil typu WRügh 152 DSG vo farebnom prevedení oceán modrá / slonová kosť, používaný na nemeckej Bundesbahn okolo roku 1978. Rok výstavby od roku 1939. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix 15633 N jedálenský vozeň WRügh 152 z DB Jedálenský vozeň , Invento – sleddy jolly roger – vreckový drak (4031169093103)Vreckový vozeň typu Sdgmns 33 Ahaus Alstätter Eisenbahn naložený dvoma cisternovými kontajnermi od špedičnej spoločnosti „Rinnen“, epocha VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825054 N vreckových vozňov Ahaus Alstätter Eisenbahn , Beliani splendor vreckový 90 × 200 cm (beliani_180424)Novinka pre rok 2021: Verzia pre tlač v ére III DB. Spoločnosť PIKO čelila výzve s prestavbou skrátených expresných vozňov typu 42 a zvládla ju bravúrne. Elegantné vozidlá sú skvele reprodukované vo veľkosti N a zaberajú veľkú medzeru vo vozidlovom parku v mierke 1: 160. Skriňa zaujme ostrými a presnými rytinami, ktoré predovšetkým na podvozkoch a v oblasti dverí vyvíjajú príjemne trojrozmerný efekt, a tým majú rozhodujúci vplyv na harmonický vzhľad. Povrchovú úpravu vozíkov tvorí veľmi jemný lak, na ktorý bola nanesená absolútne kontúrovaná tlač. Voliteľné vnútorné osvetlenie LED pre vozíky vytvára dodatočnú atmosféru pri použití vozíkov; dajú sa dodatočne namontovať v niekoľkých jednoduchých krokoch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40624 N Zástera expresný vozeň 2. triedy, DB , Iqtech sg-153 vreckový uv-c sterilizátorNovinka pre rok 2021: Verzia pre tlač v ére III DB. Spoločnosť PIKO čelila výzve s prestavbou skrátených expresných vozňov typu 42 a zvládla ju bravúrne. Elegantné vozidlá sú skvele reprodukované vo veľkosti N a zaberajú veľkú medzeru vo vozidlovom parku v mierke 1: 160. Skriňa zaujme ostrými a presnými rytinami, ktoré predovšetkým na podvozkoch a v oblasti dverí vyvíjajú príjemne trojrozmerný efekt, a tým majú rozhodujúci vplyv na harmonický vzhľad. Povrchovú úpravu vozíkov tvorí veľmi jemný lak, na ktorý bola nanesená absolútne kontúrovaná tlač. Voliteľné vnútorné osvetlenie LED pre vozíky vytvára dodatočnú atmosféru pri použití vozíkov; dajú sa dodatočne namontovať v niekoľkých jednoduchých krokoch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40625 N Zástera expresný vozeň 1./2. Trieda DB , Geko vreckový nôž multifunkčný 20 funkcií (g02414)Automobilová súprava s dvoma cisternovými vozidlami „ARAL“ používaná na Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 841402 N sada 2 cisternových vozňov, DBSéria 98.8, bavorská. GtL 4/4, bol prvýkrát uvedený do prevádzky v roku 1911 bavorskými štátnymi železnicami. S niekoľkými zmenami bol postavený až do roku 1927. Rušne sa v prevádzke veľmi dobre osvedčili a s výkonom 450 koní boli najsilnejšími bavorskými miestnymi železničnými lokomotívami. Celkovo bolo vyrobených 117 rušňov. Takmer všetky železničné depá v Bavorsku, ktoré obsluhovali odbočky, mali vo svojom inventári GtL 4/4. Posledné dva bavorské GtL 4/4 z depa Schweinfurt patrili v 60. rokoch k obľúbeným lokomotívam železničných fanúšikov. Na konci svojej kariéry jazdila 098 812 často na odbočke z Bad Neustadtu (Saale) do Königshofenu (Grabfeld) a ťahala tam osobné aj nákladné vlaky. Rušeň sa zachoval ako vozový múzejný rušeň pre Ulmskú železnicu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DBPriestranný nákladný automobil typu Hbbks, „RHEINHOLD & MAHLA“, používaný na DB. Prevádzkový stav 1972, cesta č. 20 80 022 0 499-7 S. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L265813 N Veľkokapacitný vozeň Hbbks „pelz-watte“ DBPriestranný nákladný automobil typu Hbks „pelz-watte“ používaný na DB. Prevádzkový stav 1974, cesta č. 20 80 022 0 779-2 s. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L265807 N Veľkokapacitný vozeň Hbks „pelz-watte“ DBZlúčením holandskej nákladnej dopravy s Nemeckou železničnou spoločnosťou získala spoločnosť DB AG prístup k niektorým elektrickým lokomotívam radu NS 1600. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 732101 N E-Lok 1616 spoločnosti DB AGVýkyvný kolíkový vozeň typu Ks 446 spoločnosti Deutsche Bahn. Klanové tyče pripevnené k bokom týchto vozňov zabezpečujú náklad proti pošmyknutiu. Sú ideálne vhodné na prepravu dreva, kovov a železa, vozidiel a strojov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825744 N otočný kmeňový vagón spoločnosti DB AGLokomotíva predstavuje prevádzkový stav na začiatku päťdesiatych rokov minulého storočia, a preto je ideálna na pokrytie vlakov vtedajšej „modrej siete F-Zug“. Prototyp: „Modrá sieť F-vlakov“ éry III je už dlho legendou: už v roku 1951 Bundesbahn ponúkala rýchlo sa pohybujúce diaľkové vlaky. Oceľovo modro lakované autá zaujali aj viacfarebnou potlačou na bočných prvkoch. Vyvýšené strieborné písmená DB boli ozdobené v strede auta. Všetky „modré“ vlaky - s výnimkou dvoch spojení so zahraničnými spojmi - premávali iba 2. Skvelé. Až do triednej reformy v lete 1956, keď už stará plyšová trieda nebola k dispozícii, zodpovedala 2. trieda trojtriedneho systému, ktorá platila doteraz, 1. triede, ktorá je v platnosti dodnes. Skvelé. Ako ukazuje niekoľko modelových fotografií, kovový nápis pokrýval triedu číslo 1, ktorá nebola vždy dôsledne implementovaná. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 731905 N E 19 02 elektrická lokomotíva DBDieselový agregát LINT 27, trieda 640 modelu DB Cesta č. 9580 0 640 010-4 D-DB. Zobrazenie cieľa vlaku "RB23 Andernach" Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L163104 N Dieselový motorový vozeň LINT 27 modelu DBPriestranný nákladný automobil typu Hbks „EUROPLASTIC“ používaný na DB. Prevádzkový stav 1974, cesta č. 20 80 022 0 783-4 S. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L265806 N Veľkokapacitný vozeň Hbks "EUROPLASTIC" DBV rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DBV rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DBPlug-in kôl automobilu typu Kbs, Rakúskych spolkových železníc. Klanové tyče pripevnené k bokom týchto vozňov zabezpečujú náklad proti pošmyknutiu. Sú ideálne na prepravu dreva, kovu a železa, vozidiel a strojov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825731 Vkladací vozeň, ÖBBPosuvný plachtový vozeň typu Rils z belgického vozidla B-Cargo. Prototyp: Pretože nemá vozeň žiadne stĺpiky, chránia ho bočné pásy vysoké 25 milimetrov pred bočným posunutím väčšinou paletizovaného nákladu. Okrem toho je na vonkajších podperách z každej strany 15 úväzových ôk. Na vnútornej strane priedelu vo výške 3 500 milimetrov sa nachádzajú aj ďalšie upevňovacie oká. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 837701 Posuvný plachtový vozeň, SNCBPosuvný plachtový vozeň typu Rilns Rakúskych spolkových železníc. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 837707 Posuvný plachtový vozeň, ÖBBWR4ü, používaný spoločnosťou Deutsche Bahn AG (DB AG) v obnovenom stave od roku 1996. Použitie: múzejné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T15707 N Histor. Jedálenský vozeň "100 J.MITROPA" spoločnosti DB AGVreckový batožinový automobil typu Dye 973, Deutsche Bundesbahn. Takzvaný „Zugführererkanzel“ v oblasti strechy batožinového vozňa umožňoval rušňovodičovi pozorovať signály. Do 60. rokov minulého storočia sa vyžadovalo monitorovanie signálov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 74448 H0 expresný batožinový vozeň DBNovinka pre rok 2021: Kyslý cisternový vagón Nemeckej spolkovej železnice v ére III s potlačou. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 54648 h = kyslý vozeň DBDve ploché autá s dvoma vedrami koksu používané na stanici Deutsche Bundesbahn (DB). Vedro koksu s objemom 24 m³. Prelamované podlahy a s jemne štruktúrovanou ložnou plochou. Samostatné brzdárske plošiny. Každý vozík s 2 odnímateľnými a sklopnými kontajnermi. Naložený skutočným koksom. Celková dĺžka cez nárazníky cca 17,6 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX H0 24175 H0 koksový vozeň DBŤažký plochý automobil typu Rlmmps 650 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Bez zábradlia pódia, s nájazdovými plochami cez nárazníky. Auto vyzerá ako okolo roku 1980. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 048757 H0 ťažký transportný vozeň DBMedzimestský jedálenský automobil typu WRmh spoločnosti Deutsche Bahn AG. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 54162 IC jedálenský vozeň, DB AG IC jedálenský vozeň