Fleischmann 826707 n ploché auto db

Produkt Fleischmann 826707 n ploché auto db sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Fleischmann 826707 n ploché auto db upraviť a produkt hľadať znova.

Fleischmann 826707 N ploché auto DB

Fleischmann 826707 N ploché auto DB
Detail

Štvornápravový plochý automobil typu Rmms Deutsche Bundesbahn. Vozne sú vhodné na prepravu ťažkých valcovaných profilov alebo oceľových plechov. Prepravujú sa s ním aj vozidlá a iný objemný a ťažký tovar. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 826707 N ploché auto DB , Clatronic db 3705

Fleischmann 826701 Ploché auto, DB

Fleischmann 826701 Ploché auto, DB
Detail

Štvornápravový plochý automobil typu Remms z Deutsche Bundesbahn. Vozne sú vhodné na prepravu ťažkých valcovaných profilov alebo oceľových plechov. Prepravujú sa s ním aj vozidlá a iný objemný a ťažký tovar. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 826701 Ploché auto, DB , Clatronic db 3706

Fleischmann 826702 3-dielna Sada: ploché auto, DB AG

Fleischmann 826702 3-dielna Sada: ploché auto, DB AG
Detail

Automobilová súprava pozostávajúca z troch 4-nápravových plochých automobilov Deutsch Bahn typu Rmms. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 826702 3-dielna Sada: ploché auto, DB AG , Clatronic db 3717

Fleischmann 867508 Batožinové auto, DB

Fleischmann 867508 Batožinové auto, DB
Detail

Expresné vlakové batožinové vozidlo Deutsche Bundesbahn typu Düe 941. Čas dodania štvornápravového štandardného vozidla do kabíny pre expresnú vlakovú dopravu sa predĺžil v rokoch 1930 až 1938/39. Počas stavebného obdobia bola ťažká nitovaná konštrukcia opustená a bola použitá ľahšia zváraná konštrukcia. Trend smerom k zváraným karosériám automobilov nasledovala aj výroba batožinových automobilov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 867508 Batožinové auto, DB , Stagg db-55110-st

Roco 76313 H0 ploché auto DB

Roco 76313 H0 ploché auto DB
Detail

Ploché auto typu Rmrso 31 Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 76313 H0 ploché auto DB , Puzdro ploché, zvierací motív (4008110258973)

MiniTrix 15485 N podvozkové ploché auto Snps 719 z DB

MiniTrix 15485 N podvozkové ploché auto Snps 719 z DB
Detail

Snps 719 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG), nákladnej divízie, postavenej od roku 1978. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 15485 N podvozkové ploché auto Snps 719 z DB , Select fb club db (sptsel558nad)

Fleischmann 825740 N kôl, DB

Fleischmann 825740 N kôl, DB
Detail

Plug-in kôl typu Deutsch Bundesbahn, typ Kbs 443. Vkladové vozne sú určené hlavne na prepravu objemného tovaru. Patria sem napríklad oceľ, drevo, veľké stroje a motorové vozidlá, ako aj prefabrikované komponenty a ťažké jednotlivé bremená. Používajú sa tiež na presun pôdy a štrku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 825740 N kôl, DB , Amica di 6422 db (21427)

Fleischmann 851502 N DB násypné vozy

Fleischmann 851502 N DB násypné vozy
Detail

Násypné vozidlo typu Tds z Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 851502 N DB násypné vozy , Amica wba 2455 db (5906006790264)

Fleischmann 825050 N vreckový vozeň DB Schenker

Fleischmann 825050 N vreckový vozeň DB Schenker
Detail

Vreckový vozeň typu Sdgmns 33, z Ahaus Alstätter Eisenbahn, naložený prívesom od spoločnosti „DB Schenker“, epocha VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 825050 N vreckový vozeň DB Schenker , Amica wba 4060 db (1179027)

Fleischmann 841402 N sada 2 cisternových vozňov, DB

Fleischmann 841402 N sada 2 cisternových vozňov, DB
Detail

Automobilová súprava s dvoma cisternovými vozidlami „ARAL“ používaná na Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 841402 N sada 2 cisternových vozňov, DB , Strúhadlo nerez ploché veľké jemné (120791)

Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB

Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB
Detail

Séria 98.8, bavorská. GtL 4/4, bol prvýkrát uvedený do prevádzky v roku 1911 bavorskými štátnymi železnicami. S niekoľkými zmenami bol postavený až do roku 1927. Rušne sa v prevádzke veľmi dobre osvedčili a s výkonom 450 koní boli najsilnejšími bavorskými miestnymi železničnými lokomotívami. Celkovo bolo vyrobených 117 rušňov. Takmer všetky železničné depá v Bavorsku, ktoré obsluhovali odbočky, mali vo svojom inventári GtL 4/4. Posledné dva bavorské GtL 4/4 z depa Schweinfurt patrili v 60. rokoch k obľúbeným lokomotívam železničných fanúšikov. Na konci svojej kariéry jazdila 098 812 často na odbočke z Bad Neustadtu (Saale) do Königshofenu (Grabfeld) a ťahala tam osobné aj nákladné vlaky. Rušeň sa zachoval ako vozový múzejný rušeň pre Ulmskú železnicu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB , Krt601102 – p dlhé kliešte ploché 8

Fleischmann 838318 N Veľkokapacitný posuvný stenový vozeň DB

Fleischmann 838318 N Veľkokapacitný posuvný stenový vozeň DB
Detail

4-nápravový vozeň s posuvnou stenou „VTG“, používaný ako súkromný vagón v Deutsche Bahn (DB). Prototyp: Keď veci začnú byť citlivé, tieto priestranné vagóny sú vybavené posuvnými stenami, ktoré môže pohybovať jedna osoba. V otvorenom stave je polovica nákladovej plochy prístupná z oboch strán. Nakladanie a vykladanie vysokozdvižnými vozíkmi je možné z rampy aj z rovného terénu. Vozík je obzvlášť vhodný na prepravu papierových roliek, celulózy, reziva, dreva a drevovláknitých dosiek, ako aj paletového tovaru. Na zaistenie nákladu ležiacich zvitkov papiera sú vozne vybavené 24 kusmi kovových rýchloupínacích klinov, ktoré sú v čase nepoužívania uložené v úložných priestoroch v každej koncovej stene. Základňu tvoria stĺpiky, hlavové diely a štyri uzavreté boxy, ktoré spájajú obe riadidlá. V oblasti hlavy bola podlaha z vlnitého plechu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 838318 N Veľkokapacitný posuvný stenový vozeň DB , Krt620005 – kliešte predĺžené ploché vde 6

Fleischmann 732101 N E-Lok 1616 spoločnosti DB AG

Fleischmann 732101 N E-Lok 1616 spoločnosti DB AG
Detail

Zlúčením holandskej nákladnej dopravy s Nemeckou železničnou spoločnosťou získala spoločnosť DB AG prístup k niektorým elektrickým lokomotívam radu NS 1600. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 732101 N E-Lok 1616 spoločnosti DB AG , Krt605101 – p kliešte predĺžené ploché 6

Fleischmann 825744 N otočný kmeňový vagón spoločnosti DB AG

Fleischmann 825744 N otočný kmeňový vagón spoločnosti DB AG
Detail

Výkyvný kolíkový vozeň typu Ks 446 spoločnosti Deutsche Bahn. Klanové tyče pripevnené k bokom týchto vozňov zabezpečujú náklad proti pošmyknutiu. Sú ideálne vhodné na prepravu dreva, kovov a železa, vozidiel a strojov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 825744 N otočný kmeňový vagón spoločnosti DB AG , Krt620002 – kliešte predĺžené ploché vde 8

Fleischmann 731905 N E 19 02 elektrická lokomotíva DB

Fleischmann 731905 N E 19 02 elektrická lokomotíva DB
Detail

Lokomotíva predstavuje prevádzkový stav na začiatku päťdesiatych rokov minulého storočia, a preto je ideálna na pokrytie vlakov vtedajšej „modrej siete F-Zug“. Prototyp: „Modrá sieť F-vlakov“ éry III je už dlho legendou: už v roku 1951 Bundesbahn ponúkala rýchlo sa pohybujúce diaľkové vlaky. Oceľovo modro lakované autá zaujali aj viacfarebnou potlačou na bočných prvkoch. Vyvýšené strieborné písmená DB boli ozdobené v strede auta. Všetky „modré“ vlaky - s výnimkou dvoch spojení so zahraničnými spojmi - premávali iba 2. Skvelé. Až do triednej reformy v lete 1956, keď už stará plyšová trieda nebola k dispozícii, zodpovedala 2. trieda trojtriedneho systému, ktorá platila doteraz, 1. triede, ktorá je v platnosti dodnes. Skvelé. Ako ukazuje niekoľko modelových fotografií, kovový nápis pokrýval triedu číslo 1, ktorá nebola vždy dôsledne implementovaná. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 731905 N E 19 02 elektrická lokomotíva DB , Krt601101 – p dlhé kliešte ploché 6

Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB

Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB , Carrera r/c auto 160141 fold´n roll racer (9003150119470)

Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB

Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB , Nerf elite warden db-8 (5010993732388)

Piko N 40610 N osobné auto n riadiace auto „Wittenberger Kopf“ spoločnosti DB AG Riadiace auto „Wittenberger Kopf“

Piko N 40610 N osobné auto n riadiace auto „Wittenberger Kopf“ spoločnosti DB AG Riadiace auto „Wittenberger Kopf“
Detail

Novinka pre rok 2021: PIKO s „hlavou Wittenbergera“ odpovedá na dlho milované prianie mnohých priateľov v mierke 1: 160! Riadiaci automobil založený na automobile n-car sa objavuje v obvyklom detailnom a filigránskom dizajne a má skutočnú dĺžku, vhodné vnútorné vybavenie, ostro gravírované podvozky a špeciálne pripevnené riadidlá. Ovládacie auto je dokonalým doplnkom k automobilu PIKO n! Riadiaci automobil je určený na bezproblémové dodatočné vybavenie vnútorného osvetlenia a má v závislosti od smeru zmenu svetla biela / červená. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40610 N osobné auto n riadiace auto „Wittenberger Kopf“ spoločnosti DB AG Riadiace auto „Wittenberger Kopf“ , Db 45 terč na šípky (62860)

Liliput L260160 N 2 nákladné auto Dunlopillo DB

Liliput L260160 N 2 nákladné auto Dunlopillo DB
Detail

Dvojdielna sada priestranných nákladných vozňov, typ Hbbks, „matrace Dunlopillo“, použitá na vozidle DB. Čísla ciest 20 80 022 0 380-9 P a 20 80 022 0 387-4 P Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Liliput L260160 N 2 nákladné auto Dunlopillo DB , Orion strúhadlo nerez ploché mini jemné (120798)

MiniTrix T15985 Batožinové auto N DB Express Service

MiniTrix T15985 Batožinové auto N DB Express Service
Detail

Batožinový automobil typu Dm 903 vo verzii „City-Bahn“ Köln-Gummersbach „DB Expressdienst“. Prevádzkový stav od roku 1987. Redizajn. Vozíky s kinematikou na blízke spojenie a s podsvieteným zadným signálom LED. Pripravené na následnú inštaláciu vnútorného osvetlenia. Dĺžka cez nárazníky 165 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T15985 Batožinové auto N DB Express Service , Ploché střechy (978-80-247-2916-9)

Fleischmann 931896 N z21 štart digitálneho rušňa DigitalSet BR 151 s nákladným vlakom, DB (DC)

Fleischmann 931896 N z21 štart digitálneho rušňa DigitalSet BR 151 s nákladným vlakom, DB (DC)
Detail

začiatočná digitálna súprava z21: elektrický rušeň triedy 151 s nákladným vlakom Deutsche Bundesbahn z21 je modulárny systém: Počnúc z21 start-Zentrale a Z21 multiMAUS. Aktualizácia pomocou smerovača WLAN a aktivačného kódu, položka č. 10814, takže je možné použitie smartfónu, tabletu PC, Z21 WLANMAUS a počítača (softvérové riadenie železnice). Ak máte vlastný WiFi router a ste oboznámení s WiFi sieťami, na vyššie uvedenú aktualizáciu postačuje aktivačný kód 10818. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 931896 N z21 štart digitálneho rušňa DigitalSet BR 151 s nákladným vlakom, DB (DC) , Spontex grillmax ploché drátěnky 7 ks (9001378700081)

MiniTrix 15424 Súprava do auta N Postexpress ExprD 14117 DB

MiniTrix 15424 Súprava do auta N Postexpress ExprD 14117 DB
Detail

Prototyp: 3 rôzne typy expresných batožinových vozňov navrhnutých ako poštový expresný vlak (ExprD) pre nemeckú spolkovú železnicu (DB). 1x Dm 902 vo farebnej schéme ocean blue / ivory, 1x Dms 905 vo farebnej schéme ocean blue / ivory so sivými roletovými dverami a 1x Dm 903.1 vo farebnej schéme produktu. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1989. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 15424 Súprava do auta N Postexpress ExprD 14117 DB , Select fb match db, veľ. 5 (5703543315338)

MiniTrix T15398 N Ged. Nákladné auto Triumph-Werke z DB

MiniTrix T15398 N Ged. Nákladné auto Triumph-Werke z DB
Detail

Krytý nákladný automobil typu Gr 20. Súkromné auto používané na nemeckej spolkovej železnici (DB). Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T15398 N Ged. Nákladné auto Triumph-Werke z DB , Select future light db veľkosť 4 (5703543201433)

Fleischmann 845604 N DB ťažké úžitkové ploché auto

Fleischmann 845604 N DB ťažké úžitkové ploché auto
Detail

Pojem ťažký vozeň sa dnes používa len hovorovo, keďže už nenachádza ekvivalent v medzinárodnej klasifikácii nákladných vozňov podľa UIC. Bežne sa rozumie relatívne krátky podvozkový plochý vozeň s rovnou podlahou vozňa na prepravu ťažkých nákladov, ako sú stroje, cisterny alebo dosky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 845604 N DB ťažké úžitkové ploché auto , Select future light db veľkosť 3 (5703543201426)

Fleischmann 867507 Expresný vagón 2. Trieda, DB

Fleischmann 867507 Expresný vagón 2. Trieda, DB
Detail

Expresný vagón 2. Triedy, typ B4ywe-36/50 Nemeckej spolkovej železnice s elektronickým zadným osvetlením. Koncové osvetlenie funguje aj pri nízkom napätí a svieti nepretržite jasne. Ale vždy svieti iba jedným smerom. Ak ide vlak do protismeru, červené svetlo automaticky zhasne. Čas dodania štvornápravového štandardného vozidla do kabíny pre expresnú vlakovú dopravu sa predĺžil v rokoch 1930 až 1938/39. Počas stavebného obdobia bola ťažká nitovaná konštrukcia opustená a bola použitá ľahšia zváraná konštrukcia. Vďaka tomu boli automobily ľahšie o dve tony. Väčší počet týchto rýchlikových vozňov stále držala Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 867507 Expresný vagón 2. Trieda, DB , Mascom mcqs02hd quad lnb 0,2 db (ch12m)

Fleischmann 867504 Expresný vagón 1. Trieda, DB

Fleischmann 867504 Expresný vagón 1. Trieda, DB
Detail

Expresný vagón 1. Trieda, rod A4ys-30/55, Deutsche Bundesbahn. Čas dodania štvornápravového štandardného vozidla do kabíny pre expresnú vlakovú dopravu sa predĺžil v rokoch 1930 až 1938/39. Počas stavebného obdobia bola ťažká nitovaná konštrukcia opustená a bola použitá ľahšia zváraná konštrukcia. Vďaka tomu boli automobily ľahšie o dve tony. Väčší počet týchto rýchlikových vozňov stále držala Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 867504 Expresný vagón 1. Trieda, DB , Mascom mct02hd twin lnb 0,2 db (ch08m)

Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB

Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB
Detail

Parný rušeň triedy 043 Nemeckých spolkových dráh so spaľovaním oleja. Parné lokomotívy známe ako „jumbo“ boli pre svoju ťažnú silu použité s veľkým úspechom takmer v celom Nemecku a v mnohých ďalších európskych krajinách. Najvyššia rýchlosť bola 80 km / h dopredu a 50 km / h sa dalo jazdiť dozadu. Niektoré z týchto už aj tak veľmi výkonných strojov zaznamenali ďalšie zvýšenie výkonu na 2 100 k (1 546 kW) v Deutsche Bundesbahn, keď boli od roku 1955 prevedené na spaľovanie ropy. Ropné lokomotívy DB mali od roku 1968 sériové označenie 043. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB , Doorbird a1101, stolný stojan, biely (db-a8003)

Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB

Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 111 Deutsche Bundesbahn. Od roku 1969 zriadila Deutsche Bundesbahn cestu D 1410/1411 ako rýchle denné spojenie medzi Düsseldorfom / Kolín nad Rýnom a Mníchovom. Po prvýkrát sa DB pokúsila vyhrať bežné a obchodné cesty s obzvlášť nízkymi tarifami v porovnaní s turistickým ruchom po celý rok pre železnicu. Čas cesty bol necelých sedem hodín. Aby vlak mohol jazdiť rýchlosťou až 160 km / h, bolo 20 vagónov typu DDm 915 vybavených magnetickými koľajovými brzdami. Od roku 1971 sa na krytie obvykle používala elektrická lokomotíva série 103, ale iné rady, napr. B. BR 111, používaný ako hnacie vozidlo. „Christoforus Express“ spočiatku jazdil šesťkrát týždenne a od leta 1970 každý deň. Ponuku rozšíril D 1484/1485 „Auto-Traum-Express“ z Hamburgu-Altony do Mníchova východ, ktorý bol zavedený ako nočné spojenie. Tieto vlaky sa stali oporou automobilovej vlakovej dopravy v 70. rokoch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB , Orion strúhadlo nerez ploché hrubé s rukoväťou (8592381182519)

Fleischmann 9475 N Roundhouse

Fleischmann 9475 N Roundhouse
Detail

Vynikajúci podrobný kruhový dom od spoločnosti Fleischmann s mnohými samostatnými časťami pre individuálnu výzdobu. Brány sa automaticky uzatvárajú a otvárajú nezávisle od seba prichádzajúcimi a odchádzajúcimi lokomotívami. Na zadnej strane haly rušňa je prototypová brána, ktorú je možné otvoriť, aby sa dalo prejsť. Roundhouse je možné umiestniť niekoľkokrát vedľa seba. Vhodný pre gramofón Thinking od spoločnosti Fleischmann. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 9475 N Roundhouse , Orion strúhadlo nerez ploché jemné s rukoväťou (8592381182533)

Roco 76618 Cisternové auto, DB

Roco 76618 Cisternové auto, DB
Detail

Dvojnápravový cisternový automobil VTG používaný na Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 76618 Cisternové auto, DB , Orion strúhadlo nerez ploché plátky s rukoväťou (8592381182540)

Fleischmann 944001 N výhybkové svietidlo

Fleischmann 944001 N výhybkové svietidlo
Detail

Súčasťou sú spojovacie kusy k hrotovému stroju. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 944001 N výhybkové svietidlo

Fleischmann 9153 N doplnok točne

Fleischmann 9153 N doplnok točne
Detail

Skladá sa z 3 nakladacích koľají a 3 slepých zásuviek. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 9153 N doplnok točne

Fleischmann 838315 Veľký vozeň s posuvnými stenami, DB AG

Fleischmann 838315 Veľký vozeň s posuvnými stenami, DB AG
Detail

Veľký vozeň s posuvnými stenami, typ Habbins, spoločnosti Deutsche Bahn AG. Prototyp: Keď veci začnú byť citlivé - tieto priestranné vozne sú vybavené posuvnými stenami, ktoré môže premiestňovať jedna osoba. Pri otvorení je možný prístup do polovice ložnej plochy z oboch strán. Nakladanie a vykladanie pomocou vysokozdvižných vozíkov je možné z rampy, ako aj z rovného terénu. Vozík je vhodný najmä na prepravu papierových kotúčov, celulózy, reziva, drevených a drevovláknitých dosiek, ako aj paletizovaného tovaru. Na zabezpečenie nákladu ležiacich papierových kotúčov sú vagóny vybavené 24 kusmi kovových rýchloupínacích klinov, ktoré sú pri nepoužívaní uložené v odkladacích priehradkách v každej prednej stene. Základňa pozostáva z nosníkov, hlavových častí a štyroch uzavretých boxov, ktoré spájajú obidve nosníky. V oblasti hlavy bola podlaha z vlnitého plechu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 838315 Veľký vozeň s posuvnými stenami, DB AG

TRIX T23175 H0 osobné auto DB Ovládajte auto

TRIX T23175 H0 osobné auto DB Ovládajte auto
Detail

Kontrolný vagón 2. triedy Nemeckej spolkovej železnice (DB) pre takzvané ľahké expresné vlaky (LS). Typ BDylf 457 s batožinovým priestorom bez bočnej uličky. Hovorovo známy aj ako „stredový vstupný automobil“. Verzia s malými zadnými svetlami v hornej časti a jednodielnymi oknami pri vchodoch na konci vozidla. Farebná schéma v oceánskej modrej / slonovinovej farbe. Domovská stanica Hagen Hbf. Auto vyzerá rovnako ako v roku 1984. S digitálnym dekodérom. Trojité svetlomety a dve červené obrysové svetlá, ktoré menia smer jazdy, sú konvenčne zapnuté a je možné ich ovládať digitálne. Štandardné zabudované LED vnútorné osvetlenie, ktoré je možné ovládať digitálne. Osvetlenie kabíny vodiča je možné ovládať digitálne. Živé spojenie je možné ovládať digitálne. Typovo navrhnutá spodná časť vozidla. Červené priehľadné zadné svetlá na konci auta bez kabíny vodiča. Podvozky typu Minden-Deutz ťažké s dvojitými blokovými brzdami. Podvozok vpredu s čističom koľajníc, spínacou skriňou Sifa, Indusi a generátorom D 62. Prejazdný minimálny polomer 360 mm. Záchodová zvodová rúra a ovládacia šnúra push-pull sú súčasťou ako samostatne pripevniteľné časti na prezentáciu vo vitríne. Dĺžka cez nárazníky 28,2 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX T23175 H0 osobné auto DB Ovládajte auto

Fleischmann 9152 N točňa rovná koľaj

Fleischmann 9152 N točňa rovná koľaj
Detail

Model gramofónu s elektrickým pohonom a individuálne prepínateľnými východmi z koľaje. Gramofón je vyrobený v prototypovej konštrukcii jamy a s príkladným znázornením všetkých detailov. Základné vybavenie točny pozostáva zo 6 nakladacích koľají a 4 figurín. Nájazdové dráhy je možné zmeniť v ľubovoľnom počte a usporiadaní pod uhlom 7,5 °. Predĺženie točne (obj. Č. 21 42 78) je možné rozšíriť na celkovo 48 traťových spojov. Poskytnutý otočný spínač sa používa na riadenie otočného pohybu otočného taniera, aby sa dosiahol zodpovedajúci výstup z dráhy. Trakčný prúd sa privádza do otočného mostíka. Požadovaný výjazd z koľaje, ku ktorému je pripojený otočný mostík, sa elektricky zapne výhybkou. Všetky ostatné východy z trate (vrátane opačného) sú potom automaticky bez napätia. To znamená, že možno ovládať a elektricky jednotlivo pripájať najviac 48 východov z koľaje bez potreby ďalšieho zapojenia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 9152 N točňa rovná koľaj

Fleischmann 865244 N nákladné vozne SBB

Fleischmann 865244 N nákladné vozne SBB
Detail

Kontajnerový vagón švajčiarskych spolkových železníc typu Sgnss. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 865244 N nákladné vozne SBB

Fleischmann 828816 N vozňový vozeň ÖBB

Fleischmann 828816 N vozňový vozeň ÖBB
Detail

Vkladací vozeň rakúskych spolkových železníc typu Res. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 828816 N vozňový vozeň ÖBB

Liliput L334584 H0 osobné auto DB 2. trieda

Liliput L334584 H0 osobné auto DB 2. trieda
Detail

Typ B4üe-38/53 DB, cesta č. 14 477 Wt, prevádzkový stav 1961, pružinový nárazník Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Liliput L334584 H0 osobné auto DB 2. trieda

Liliput L334583 H0 osobné auto DB 2. trieda

Liliput L334583 H0 osobné auto DB 2. trieda
Detail

Typ B4üe-38/53 DB, cesta č. 14 476 Wt, prevádzkový stav 1961, pružinový nárazník. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Liliput L334583 H0 osobné auto DB 2. trieda

Liliput L334580 H0 osobné auto DB 1. trieda

Liliput L334580 H0 osobné auto DB 1. trieda
Detail

Typ A4üe-38/58 DB, cesta č. 11 672 Wt, prevádzkový stav 1961, pružinový nárazník. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Liliput L334580 H0 osobné auto DB 1. trieda

Märklin 43897 H0 osobné auto DB 2. trieda

Märklin 43897 H0 osobné auto DB 2. trieda
Detail

Prímestský automobil 2. triedy (Bnrzb 725) Nemeckej spolkovej železnice (DB). Typ „Silberling“. Domovská stanica Frankfurt nad Mohanom. Auto vyzerá ako okolo roku 1975. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 43897 H0 osobné auto DB 2. trieda

Piko N 40680 N Railbus sajdkár 998 DB Sajdkár 998 DB

Piko N 40680 N Railbus sajdkár 998 DB Sajdkár 998 DB
Detail

Nový dizajnový prírastok v motorovom vozni # 40250 Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40680 N Railbus sajdkár 998 DB Sajdkár 998 DB

Fleischmann 881913 2-dielna Sada 3: Motorový vlak „Christoforus-Express“, DB

Fleischmann 881913 2-dielna Sada 3: Motorový vlak „Christoforus-Express“, DB
Detail

Automobilová súprava pozostávajúca z dvoch osobných automobilov na prepravu pre autovlak „Christoforus-Express“ Nemeckej spolkovej železnice. Skladá sa z dvoch automobilov, typu DDm, v oceánskej modrej farbe. Od roku 1969 zriadila Deutsche Bundesbahn cestu D 1410/1411 ako rýchle denné spojenie medzi Düsseldorfom / Kolín nad Rýnom a Mníchovom. Po prvýkrát sa DB pokúsila vyhrať bežné a obchodné cesty s obzvlášť nízkymi tarifami v porovnaní s turistickým ruchom po celý rok pre železnicu. Čas cesty bol necelých sedem hodín. Aby vlak mohol jazdiť rýchlosťou až 160 km / h, bolo 20 vagónov typu DDm 915 vybavených magnetickými koľajovými brzdami. Od roku 1971 sa na krytie obvykle používala elektrická lokomotíva série 103, ale iné rady, napr. B. BR 111, používaný ako hnacie vozidlo. „Christoforus Express“ spočiatku jazdil šesťkrát týždenne a od leta 1970 každý deň. Ponuku rozšíril D 1484/1485 „Auto-Traum-Express“ z Hamburgu-Altony do Mníchova východ, ktorý bol zavedený ako nočné spojenie. Tieto vlaky sa stali oporou automobilovej vlakovej dopravy v 70. rokoch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 881913 2-dielna Sada 3: Motorový vlak „Christoforus-Express“, DB

Fleischmann 881911 3-dielna Sada 1: motorový vlak „Christoforus-Express“, DB

Fleischmann 881911 3-dielna Sada 1: motorový vlak „Christoforus-Express“, DB
Detail

Sada do auta pozostávajúca z troch priehradkových automobilov 1. Triedy, typ Avmz 111, pre motorový vlak „Christoforus-Express“ Nemeckej spolkovej železnice. Od roku 1969 zriadila Deutsche Bundesbahn cestu D 1410/1411 ako rýchle denné spojenie medzi Düsseldorfom / Kolín nad Rýnom a Mníchovom. Po prvýkrát sa DB pokúsila vyhrať bežné a obchodné cesty s obzvlášť nízkymi tarifami v porovnaní s turistickým ruchom po celý rok pre železnicu. Čas cesty bol necelých sedem hodín. Aby vlak mohol jazdiť rýchlosťou až 160 km / h, bolo 20 vagónov typu DDm 915 vybavených magnetickými koľajovými brzdami. Od roku 1971 sa na krytie obvykle používala elektrická lokomotíva série 103, ale iné rady, napr. B. BR 111, používaný ako hnacie vozidlo. „Christoforus Express“ spočiatku jazdil šesťkrát týždenne a od leta 1970 každý deň. Ponuku rozšíril D 1484/1485 „Auto-Traum-Express“ z Hamburgu-Altony do Mníchova východ, ktorý bol zavedený ako nočné spojenie. Tieto vlaky sa stali oporou automobilovej vlakovej dopravy v 70. rokoch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 881911 3-dielna Sada 1: motorový vlak „Christoforus-Express“, DB

Fleischmann 881912 3-dielna Sada 2: Motorový vlak „Christoforus-Express“, DB

Fleischmann 881912 3-dielna Sada 2: Motorový vlak „Christoforus-Express“, DB
Detail

Sada do auta pozostávajúca z dvoch priehradkových automobilov Triedy typu Avmz 111 a jedálenský vozeň typu WRmz pre motorový vlak nemeckej spolkovej železnice „Christoforus Express“. Od roku 1969 zriadila Deutsche Bundesbahn cestu D 1410/1411 ako rýchle denné spojenie medzi Düsseldorfom / Kolín nad Rýnom a Mníchovom. Po prvýkrát sa DB pokúsila vyhrať bežné a obchodné cesty s obzvlášť nízkymi tarifami v porovnaní s turistickým ruchom po celý rok pre železnicu. Čas cesty bol necelých sedem hodín. Aby vlak mohol jazdiť rýchlosťou až 160 km / h, bolo 20 vagónov typu DDm 915 vybavených magnetickými koľajovými brzdami. Od roku 1971 sa na krytie obvykle používala elektrická lokomotíva série 103, ale iné rady, napr. B. BR 111, používaný ako hnacie vozidlo. „Christoforus Express“ spočiatku jazdil šesťkrát týždenne a od leta 1970 každý deň. Ponuku rozšíril D 1484/1485 „Auto-Traum-Express“ z Hamburgu-Altony do Mníchova východ, ktorý bol zavedený ako nočné spojenie. Tieto vlaky sa stali oporou automobilovej vlakovej dopravy v 70. rokoch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 881912 3-dielna Sada 2: Motorový vlak „Christoforus-Express“, DB

Fleischmann 740100 Batériový železničný vagón triedy 515 s riadiacim vozňom, DB

Fleischmann 740100 Batériový železničný vagón triedy 515 s riadiacim vozňom, DB
Detail

Batériový železničný vozeň série 515 s riadiacim vozňom Nemeckej spolkovej železnice. Prevádzka s motorovými vozňami na batériu bola zavedená v Nemecku pred prvou svetovou vojnou. Dvojdielny motorový vozeň na batériu typu „Wittfeld“, ktorého batérie boli umiestnené vo výraznej prednej časti, sa používal až po druhej svetovej vojne. Po roku 1945 sa nemecká spolková železnica začala opäť zaoberať týmto typom pohonu. ETA 176 si urobila meno „limburská cigara“, ale bolo vyrobených iba osem z nich. Od roku 1953 bol vo veľkom počte uvedený do prevádzky nákladovo efektívnejší model ETA 150, ktorý mal zhruba rovnaké výkonové charakteristiky. Celkovo bolo do roku 1965 vyrobených 232 kusov modelu ETA 150 (zo série 515 z roku 1968). Ďalej bolo uvedených do prevádzky 216 riadiacich automobilov typu ESA 150 (neskôr séria 815). Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 740100 Batériový železničný vagón triedy 515 s riadiacim vozňom, DB

Fleischmann 829357 3-dielna Sada 1: hlinený transportný automobil, DB AG

Fleischmann 829357 3-dielna Sada 1: hlinený transportný automobil, DB AG
Detail

Automobilová súprava pozostávajúca z rolovacieho vozňa typu Tamns 886 a dvoch vozňov s otočnou strechou typu Taes 887 spoločnosti Deutsche Bahn AG. Po druhej svetovej vojne mal čoraz väčší význam vývoz hliny z nemeckých oblastí ťažby hliny. Od polovice sedemdesiatych rokov sa transporty hliny smerom do Talianska - do severotalianskych oblastí s keramickým priemyslom - čoraz viac presúvali z nákladných vozidiel na železnicu. V Era V prepravu organizovali dcérske spoločnosti Deutsche Bahn. Vlaky idú asi 900 km z nemeckého Westerwaldu cez Švajčiarsko do Talianska. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 829357 3-dielna Sada 1: hlinený transportný automobil, DB AG

Fleischmann 848029 3-dielna Sada 2: cisternové auto, Eva

Fleischmann 848029 3-dielna Sada 2: cisternové auto, Eva
Detail

3-dielna súprava cisternových vozidiel pre Eisenbahn-Verkehr AG používaná na nemeckej spolkovej železnici. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 848029 3-dielna Sada 2: cisternové auto, Eva

Fleischmann 848028 3-dielna Sada 1: cisternové auto, Eva

Fleischmann 848028 3-dielna Sada 1: cisternové auto, Eva
Detail

3-dielna súprava cisternových vozidiel pre Eisenbahn-Verkehr AG používaná na nemeckej spolkovej železnici. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 848028 3-dielna Sada 1: cisternové auto, Eva

Fleischmann 837710 N posuvný plachtový vozeň SNCF

Fleischmann 837710 N posuvný plachtový vozeň SNCF
Detail

Posuvný plachtový vozeň typu Rilns s novým logom Ermewa. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 837710 N posuvný plachtový vozeň SNCF
Clatronic DB 3705, Clatronic DB 3706, Clatronic DB 3717, Stagg DB-55110-ST, Puzdro ploché, zvierací motív (4008110258973), SELECT FB Club DB (SPTsel558nad), AMICA DI 6422 DB (21427), AMICA WBA 2455 DB (5906006790264), AMICA WBA 4060 DB (1179027), Strúhadlo nerez ploché VEĽKÉ jemné (120791), KRT601102 – P Dlhé kliešte ploché 8, KRT620005 – Kliešte predĺžené ploché VDE 6, KRT605101 – P Kliešte predĺžené ploché 6, KRT620002 – Kliešte predĺžené ploché VDE 8, KRT601101 – P Dlhé kliešte ploché 6, Carrera R/C auto 160141 Fold´n Roll Racer (9003150119470), Nerf Elite Warden DB-8 (5010993732388), DB 45 terč na šípky (62860), ORION Strúhadlo nerez ploché MINI jemné (120798), Ploché střechy (978-80-247-2916-9), SPONTEX Grillmax ploché drátěnky 7 ks (9001378700081), SELECT FB Match DB, veľ. 5 (5703543315338), SELECT Future Light DB veľkosť 4 (5703543201433), SELECT Future Light DB veľkosť 3 (5703543201426), Mascom MCQS02HD Quad LNB 0,2 dB (CH12m), Mascom MCT02HD Twin LNB 0,2 dB (CH08m), DoorBird A1101, stolný stojan, biely (DB-A8003), Orion Strúhadlo nerez ploché hrubé s rukoväťou (8592381182519), Orion Strúhadlo nerez ploché jemné s rukoväťou (8592381182533), Orion Strúhadlo nerez ploché plátky s rukoväťou (8592381182540)