Fleischmann 725173 n dieselelektrický dvojitý rušeň v 188 002 db

Produkt Fleischmann 725173 n dieselelektrický dvojitý rušeň v 188 002 db sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Fleischmann 725173 n dieselelektrický dvojitý rušeň v 188 002 db upraviť a produkt hľadať znova.

Fleischmann 725173 N Dieselelektrický dvojitý rušeň V 188 002 DB

Fleischmann 725173 N Dieselelektrický dvojitý rušeň V 188 002 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 boli do výzbroje nemeckého Wehrmachtu zaradené celkom štyri dvojlokomotívy typu D 311. Boli postavené na nosenie ťažkých železničných zbraní. Dva rušne, cestné čísla V 188 001 a/b a V 188 002 a/b, boli aj po vojne v prevádzke Deutsche Bundesbahn. Tretí rušeň slúžil ako darca náhradných dielov. Osvedčili sa v ťažkých nákladných vlakoch a tlačných službách, hlavne na rampe Spessart. Cesta číslo V 188 001 musela byť v roku 1968 odstavená po poškodení generátora. Vo franskej oblasti bola do roku 1972 v prevádzke V 188 002, neskôr 288 002. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725173 N Dieselelektrický dvojitý rušeň V 188 002 DB , Woody elektrický rušeň (8591864911684)

Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB

Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB , Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765)

Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB

Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB , Woody moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)

Fleischmann 725103 N Dieselelektrický dvojitý rušeň V 188 002 DB

Fleischmann 725103 N Dieselelektrický dvojitý rušeň V 188 002 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 boli do výzbroje nemeckého Wehrmachtu zaradené celkom štyri dvojlokomotívy typu D 311. Boli postavené na nosenie ťažkých železničných zbraní. Dva rušne, cestné čísla V 188 001 a/b a V 188 002 a/b, boli aj po vojne v prevádzke Deutsche Bundesbahn. Tretia lokomotíva slúžila ako darca náhradných dielov. Osvedčili sa v ťažkých nákladných vlakoch a tlačných službách, hlavne na rampe Spessart. Cesta číslo V 188 001 musela byť v roku 1968 odstavená po poškodení generátora. Vo franskej oblasti bola do roku 1972 v prevádzke V 188 002, neskôr 288 002. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725103 N Dieselelektrický dvojitý rušeň V 188 002 DB , Woody moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)

Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB

Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB
Detail

Séria 98.8, bavorská. GtL 4/4, bol prvýkrát uvedený do prevádzky v roku 1911 bavorskými štátnymi železnicami. S niekoľkými zmenami bol postavený až do roku 1927. Rušne sa v prevádzke veľmi dobre osvedčili a s výkonom 450 koní boli najsilnejšími bavorskými miestnymi železničnými lokomotívami. Celkovo bolo vyrobených 117 rušňov. Takmer všetky železničné depá v Bavorsku, ktoré obsluhovali odbočky, mali vo svojom inventári GtL 4/4. Posledné dva bavorské GtL 4/4 z depa Schweinfurt patrili v 60. rokoch k obľúbeným lokomotívam železničných fanúšikov. Na konci svojej kariéry jazdila 098 812 často na odbočke z Bad Neustadtu (Saale) do Königshofenu (Grabfeld) a ťahala tam osobné aj nákladné vlaky. Rušeň sa zachoval ako vozový múzejný rušeň pre Ulmskú železnicu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB , Hella odpojovač baterie 12 v (h 6ek 002 843-002)

Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB

Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB
Detail

Parný rušeň triedy 043 Nemeckých spolkových dráh so spaľovaním oleja. Parné lokomotívy známe ako „jumbo“ boli pre svoju ťažnú silu použité s veľkým úspechom takmer v celom Nemecku a v mnohých ďalších európskych krajinách. Najvyššia rýchlosť bola 80 km / h dopredu a 50 km / h sa dalo jazdiť dozadu. Niektoré z týchto už aj tak veľmi výkonných strojov zaznamenali ďalšie zvýšenie výkonu na 2 100 k (1 546 kW) v Deutsche Bundesbahn, keď boli od roku 1955 prevedené na spaľovanie ropy. Ropné lokomotívy DB mali od roku 1968 sériové označenie 043. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB , Dvojitý kříž

Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB

Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 111 Deutsche Bundesbahn. Od roku 1969 zriadila Deutsche Bundesbahn cestu D 1410/1411 ako rýchle denné spojenie medzi Düsseldorfom / Kolín nad Rýnom a Mníchovom. Po prvýkrát sa DB pokúsila vyhrať bežné a obchodné cesty s obzvlášť nízkymi tarifami v porovnaní s turistickým ruchom po celý rok pre železnicu. Čas cesty bol necelých sedem hodín. Aby vlak mohol jazdiť rýchlosťou až 160 km / h, bolo 20 vagónov typu DDm 915 vybavených magnetickými koľajovými brzdami. Od roku 1971 sa na krytie obvykle používala elektrická lokomotíva série 103, ale iné rady, napr. B. BR 111, používaný ako hnacie vozidlo. „Christoforus Express“ spočiatku jazdil šesťkrát týždenne a od leta 1970 každý deň. Ponuku rozšíril D 1484/1485 „Auto-Traum-Express“ z Hamburgu-Altony do Mníchova východ, ktorý bol zavedený ako nočné spojenie. Tieto vlaky sa stali oporou automobilovej vlakovej dopravy v 70. rokoch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB , Clatronic db 3705

Fleischmann 825740 N kôl, DB

Fleischmann 825740 N kôl, DB
Detail

Plug-in kôl typu Deutsch Bundesbahn, typ Kbs 443. Vkladové vozne sú určené hlavne na prepravu objemného tovaru. Patria sem napríklad oceľ, drevo, veľké stroje a motorové vozidlá, ako aj prefabrikované komponenty a ťažké jednotlivé bremená. Používajú sa tiež na presun pôdy a štrku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 825740 N kôl, DB , Clatronic db 3706

Fleischmann 851502 N DB násypné vozy

Fleischmann 851502 N DB násypné vozy
Detail

Násypné vozidlo typu Tds z Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 851502 N DB násypné vozy , Clatronic db 3717

Fleischmann 826707 N ploché auto DB

Fleischmann 826707 N ploché auto DB
Detail

Štvornápravový plochý automobil typu Rmms Deutsche Bundesbahn. Vozne sú vhodné na prepravu ťažkých valcovaných profilov alebo oceľových plechov. Prepravujú sa s ním aj vozidlá a iný objemný a ťažký tovar. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 826707 N ploché auto DB , Lenco lbt-188 wood (lbt188b)

TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň

TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň
Detail

Elektrická lokomotíva 115 205 - 7 (BR E10.1) spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1956. Použitie: preprava na veľké vzdialenosti. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň , Braking brzdové doštičky (semi-metalická zmes sm1) (2 ks) m501 – 188 (m501-188)

Fleischmann 825050 N vreckový vozeň DB Schenker

Fleischmann 825050 N vreckový vozeň DB Schenker
Detail

Vreckový vozeň typu Sdgmns 33, z Ahaus Alstätter Eisenbahn, naložený prívesom od spoločnosti „DB Schenker“, epocha VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 825050 N vreckový vozeň DB Schenker , Stagg db-55110-st

Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň

Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň
Detail

Model legendárnej elektrickej lokomotívy BR E16 zaujme koherentným lakovaním a potlačou, ako aj precíznymi rytinami a presnými detailnými znázorneniami charakteristických pohonov Buchli. Okrem toho má PIKO BR 116 jemné dvojkolesia, ktoré prispievajú k autentickému celkovému dojmu modelu vďaka filigránovej strešnej výbave, pantografom a špeciálne pripevneným riadidlám. Rušeň má vynikajúce jazdné vlastnosti a veľkú ťažnú silu pre skutočne originálne zostavy vlaku. Model je vybavený moderným rozhraním Next18 a zobrazuje obvyklú zmenu červeného / bieleho svetla. Model PIKO tvarovo, farebne a tlačovo presne zodpovedá svojmu prototypu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň , Tatínek 002

Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB

Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB
Detail

Tlačená verzia elektrického rušňa DB triedy 118 v typickej modrej dobe Era IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB , Bestway lehátko 188 × 71 cm (6942138967784)

Piko N 40500 N Dieselový rušeň BR 221 DB

Piko N 40500 N Dieselový rušeň BR 221 DB
Detail

Model PIKO kultového rušňa V 200.1 ako triedy 221 v prevedení Era IV pre použitie pred ľuďmi a nákladnými vlakmi zaujme úspešným zobrazením mohutného predného tvaru, ostrých rytín, jemných sieťok a replík výfukového komína na streche, ako aj detailných podvozkov s mnohými detailmi. Výkonný motor s hladkým chodom, ktorý poháňa všetky štyri nápravy, zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti súčasného modelu. BR 221 od spoločnosti PIKO má upravenú dosku s plošnými spojmi s rozhraním Next18, presviedča jasným, funkčne spoľahlivým a nenáročným dizajnom a je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom a reproduktorom. LED osvetlenie. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40500 N Dieselový rušeň BR 221 DB , Lenco lbt-188 dark brown (lbt188)

MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB

MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB
Detail

Ťažký nákladný rušeň 150 113-9 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Zelené sfarbenie oxidu chromitého. Najväčší dizajn štandardných elektrických lokomotív z programu novej výstavby z 50. rokov. Verzia 2. Dodací stav s niekoľkými dizajnovými zmenami, napríklad okná strojov. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1991. Použitie: Ťažké nákladné vlaky a miestne osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB , Select fb club db (sptsel558nad)

MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB

MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB
Detail

Elektrická lokomotíva 140 232-0 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG) pre divíziu Railion Deutschland AG okolo roku 2004. Usporiadanie kolies Bo'Bo ', vyrobené od roku 1959. Použitie: nákladné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB , Amica di 6422 db (21427)

Fleischmann 825012 N Dvojité vreckové vozne Cargonet

Fleischmann 825012 N Dvojité vreckové vozne Cargonet
Detail

Kĺbový dvojitý vreckový vozeň, typ Sdggmrs / T2000, CargoNet s prívesmi KJELL HANSEN. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 825012 N Dvojité vreckové vozne Cargonet , Amica wba 2455 db (5906006790264)

Fleischmann 841402 N sada 2 cisternových vozňov, DB

Fleischmann 841402 N sada 2 cisternových vozňov, DB
Detail

Automobilová súprava s dvoma cisternovými vozidlami „ARAL“ používaná na Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 841402 N sada 2 cisternových vozňov, DB , Amica wba 4060 db (1179027)

Fleischmann 838318 N Veľkokapacitný posuvný stenový vozeň DB

Fleischmann 838318 N Veľkokapacitný posuvný stenový vozeň DB
Detail

4-nápravový vozeň s posuvnou stenou „VTG“, používaný ako súkromný vagón v Deutsche Bahn (DB). Prototyp: Keď veci začnú byť citlivé, tieto priestranné vagóny sú vybavené posuvnými stenami, ktoré môže pohybovať jedna osoba. V otvorenom stave je polovica nákladovej plochy prístupná z oboch strán. Nakladanie a vykladanie vysokozdvižnými vozíkmi je možné z rampy aj z rovného terénu. Vozík je obzvlášť vhodný na prepravu papierových roliek, celulózy, reziva, dreva a drevovláknitých dosiek, ako aj paletového tovaru. Na zaistenie nákladu ležiacich zvitkov papiera sú vozne vybavené 24 kusmi kovových rýchloupínacích klinov, ktoré sú v čase nepoužívania uložené v úložných priestoroch v každej koncovej stene. Základňu tvoria stĺpiky, hlavové diely a štyri uzavreté boxy, ktoré spájajú obe riadidlá. V oblasti hlavy bola podlaha z vlnitého plechu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 838318 N Veľkokapacitný posuvný stenový vozeň DB , Wüsthof ostrič nožov dvojitý (3060388001)

MiniTrix T16280 N Dieselový rušeň BR 218 DB

MiniTrix T16280 N Dieselový rušeň BR 218 DB
Detail

Univerzálny rušeň 218 143-6 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Dieselovo-hydraulický rušeň s elektrickým kúrením vlaku. Poprava v čistej oranžovo-kamienkovej sivej farbe ako lokomotíva "City-Bahn" na trati Kolín - Gummersbach. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16280 N Dieselový rušeň BR 218 DB , Stagg stc6cmxm (stc6cmxm dvojitý kabel)

MiniTrix T16114 N Elektrický rušeň BR 111 DB

MiniTrix T16114 N Elektrický rušeň BR 111 DB
Detail

Elektrická lokomotíva 111 137-6 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1974. Použitie: premávka S-Bahn. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením strojovne, je možné ovládať digitálne. Kinematika pre blízke spojenie. Svetlomety sa menia so smerom jazdy. Dĺžka cez nárazníky 104 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16114 N Elektrický rušeň BR 111 DB , Acer notebook carry bag 14 (np.bag1a.188)

MiniTrix T16143 N Elektrický rušeň BR 41 DB

MiniTrix T16143 N Elektrický rušeň BR 41 DB
Detail

Štandardná elektrická lokomotíva série E 41 Deutsche Bundesbahn (DB). Zelená oxid chrómová zelená farba. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačnou mriežkou s viacerými dýzami so zvislými lamelami a celoobvodovým dažďovým žľabom. Cesta číslo E 41 208. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1964. Použitie: Ľahký nákladný a osobný vlak pre miestnu a diaľkovú dopravu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16143 N Elektrický rušeň BR 41 DB , Bestway swimming mattress 188 × 71 cm (5903864911985)

Fleischmann 725171 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM

Fleischmann 725171 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725171 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM , Bestway matrac 188 × 99 × 22 cm (6941607343883)

Fleischmann 725101 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM

Fleischmann 725101 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725101 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM , Sterntaler maňásek vlk 30 cm 36054 (188)

Fleischmann 732101 N E-Lok 1616 spoločnosti DB AG

Fleischmann 732101 N E-Lok 1616 spoločnosti DB AG
Detail

Zlúčením holandskej nákladnej dopravy s Nemeckou železničnou spoločnosťou získala spoločnosť DB AG prístup k niektorým elektrickým lokomotívam radu NS 1600. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 732101 N E-Lok 1616 spoločnosti DB AG , Qnap tr-002

Fleischmann 825744 N otočný kmeňový vagón spoločnosti DB AG

Fleischmann 825744 N otočný kmeňový vagón spoločnosti DB AG
Detail

Výkyvný kolíkový vozeň typu Ks 446 spoločnosti Deutsche Bahn. Klanové tyče pripevnené k bokom týchto vozňov zabezpečujú náklad proti pošmyknutiu. Sú ideálne vhodné na prepravu dreva, kovov a železa, vozidiel a strojov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 825744 N otočný kmeňový vagón spoločnosti DB AG , Oxford klaksón 12 v, 100 db, priemer 70 mm, (čierny) (m007-74)

Fleischmann 731905 N E 19 02 elektrická lokomotíva DB

Fleischmann 731905 N E 19 02 elektrická lokomotíva DB
Detail

Lokomotíva predstavuje prevádzkový stav na začiatku päťdesiatych rokov minulého storočia, a preto je ideálna na pokrytie vlakov vtedajšej „modrej siete F-Zug“. Prototyp: „Modrá sieť F-vlakov“ éry III je už dlho legendou: už v roku 1951 Bundesbahn ponúkala rýchlo sa pohybujúce diaľkové vlaky. Oceľovo modro lakované autá zaujali aj viacfarebnou potlačou na bočných prvkoch. Vyvýšené strieborné písmená DB boli ozdobené v strede auta. Všetky „modré“ vlaky - s výnimkou dvoch spojení so zahraničnými spojmi - premávali iba 2. Skvelé. Až do triednej reformy v lete 1956, keď už stará plyšová trieda nebola k dispozícii, zodpovedala 2. trieda trojtriedneho systému, ktorá platila doteraz, 1. triede, ktorá je v platnosti dodnes. Skvelé. Ako ukazuje niekoľko modelových fotografií, kovový nápis pokrýval triedu číslo 1, ktorá nebola vždy dôsledne implementovaná. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 731905 N E 19 02 elektrická lokomotíva DB , Nerf elite warden db-8 (5010993732388)

MiniTrix T16144 N Elektrický rušeň BR 141 z DB

MiniTrix T16144 N Elektrický rušeň BR 141 z DB
Detail

Štandardný elektrický rušeň 141 430-9 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Orientovať červenú základnú farebnú schému. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačná mriežka typu Klatte. Štát okolo roku 1987. Použitie: Miestne a diaľkové osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16144 N Elektrický rušeň BR 141 z DB , Db 45 terč na šípky (62860)

MiniTrix T16404 N Elektrický rušeň BR 140 z DB

MiniTrix T16404 N Elektrický rušeň BR 140 z DB
Detail

Štandardný elektrický rušeň 140 678-4 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Zelená oxid chrómová zelená farba. Verzia s dvojitými žiarovkami, plastovými dažďovými zvodmi nad prednými oknami a dverami kabíny vodiča, mriežkou ventilátora typu „Schweiger“ (pôvodný stav), samostatným oknom strojovne s gumovým tesnením a prednými kľučkami. Štát okolo roku 1989. Použitie: nákladné a osobné vlaky pre miestnu a diaľkovú dopravu. Redizajn. Teleso a podpera vyrobené zo zinkovej tlakovej liatiny. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením kabíny vodiča, je možné ovládať digitálne. Kinematika pre blízke spojenie. Pripojené riadidlá. Dĺžka cez nárazníky 103 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16404 N Elektrický rušeň BR 140 z DB , Lifesmart cube spínací modul (dvojitý) (ls177)

Märklin 37806 Dieselový rušeň H0 V 200,0 DB

Märklin 37806 Dieselový rušeň H0 V 200,0 DB
Detail

Ťažký naftovo-hydraulický rušeň série V 200.0 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Viacúčelový rušeň v klasickej fialovo-červenej farbe, ako to vyzerá okolo roku 1958. Cesta číslo V 200 052. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 37806 Dieselový rušeň H0 V 200,0 DB

MiniTrix T16142 N Elektrický rušeň BR 141 083-6 spoločnosti DB AG

MiniTrix T16142 N Elektrický rušeň BR 141 083-6 spoločnosti DB AG
Detail

Štandardný elektrický lokomotíva 141 083-6 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Schéma základného náteru v červenej farbe. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačná mriežka typu Klatte. 2003 až 2006. 141 083-6 dnes nie je v prevádzke v Bavorskom železničnom múzeu v Nördlingene. Použitie: Ľahký nákladný a osobný vlak pre miestnu a diaľkovú dopravu. Redizajn. Teleso a podpera vyrobené zo zinkovej tlakovej liatiny. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením kabíny vodiča, je možné ovládať digitálne. Pripojené riadidlá. Na rozlúčkovú cestu v roku 2006 sú umiestnené obtlačky. Dĺžka cez nárazníky 98 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16142 N Elektrický rušeň BR 141 083-6 spoločnosti DB AG

Piko H0 52600 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DB

Piko H0 52600 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DB
Detail

Novo navrhnutý model PIKO modelu V 200.1 má všetky vizuálne zmeny oproti predchádzajúcim radom na streche, kryte a podvozkoch; v základnom prevedení nový model zodpovedá modelom PIKO modelu V 200.0. Vďaka samostatne stojacim, individuálne pripevneným predným zábradliam a jemne vygravírovaným podvozkom model presne reprodukuje originál. Ťažký rám z tlakového odliatku zinku v spojení s vybraným motorom s dvoma veľkými zotrvačníkmi dodáva modelom vynikajúce jazdné vlastnosti. PIKO V 200.1 má na oboch stranách smerovo závislú zmenu svetla biela / červená a blízku kinematiku spojenia. Model má digitálne rozhranie PluX22. Mierne dodatočné vybavenie zvukom je pripravené. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52600 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DB

Piko H0 52601 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DB

Piko H0 52601 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DB
Detail

Novo navrhnutý model PIKO modelu V 200.1 má všetky vizuálne zmeny oproti predchádzajúcim radom na streche, kryte a podvozkoch; v základnom prevedení nový model zodpovedá modelom PIKO modelu V 200.0. Vďaka samostatne stojacim, individuálne pripevneným predným zábradliam a jemne vygravírovaným podvozkom model presne reprodukuje originál. Ťažký rám z tlakového odliatku zinku v spojení s vybraným motorom s dvoma veľkými zotrvačníkmi dodáva modelom vynikajúce jazdné vlastnosti. PIKO V 200.1 má na oboch stranách smerovo závislú zmenu svetla biela / červená a blízku kinematiku spojenia. Model má digitálne rozhranie PluX22. Mierne dodatočné vybavenie zvukom je pripravené. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52601 Dieselový rušeň H0 V 200,1 DB

Hobbytrain H3005 N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB Cargo

Hobbytrain H3005 N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB Cargo
Detail

Vectron od spoločnosti Siemens sa od svojej prezentácie na výstave Innotrans 2010 vyvinul v skutočný bestseller - viac ako 750 strojov pre viac ako 30 rôznych zákazníkov vo viac ako 17 krajinách a stále nie je koniec. Takmer každý deň pribúdajú nové varianty - ktoré jazdia po celej Európe. Vďaka svojej schopnosti pracovať vo viacerých systémoch je Vectron ideálnym rušňom na použitie na európskych tratiach. Stroje od spoločnosti SBB Cargo cestujú zo Švajčiarska do Holandska alebo TXL Vectron zo severného Nemecka do Talianska. Vectron je teraz tiež doma vo východnej Európe a na Balkáne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Hobbytrain H3005 N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB Cargo

Hobbytrain H3005S N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB Cargo

Hobbytrain H3005S N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB Cargo
Detail

Vectron od spoločnosti Siemens sa od svojej prezentácie na výstave Innotrans 2010 vyvinul v skutočný bestseller - viac ako 750 strojov pre viac ako 30 rôznych zákazníkov vo viac ako 17 krajinách a stále nie je koniec. Takmer každý deň pribúdajú nové varianty - ktoré jazdia po celej Európe. Vďaka svojej schopnosti pracovať vo viacerých systémoch je Vectron ideálnym rušňom na použitie na európskych tratiach. Stroje od spoločnosti SBB Cargo cestujú zo Švajčiarska do Holandska alebo TXL Vectron zo severného Nemecka do Talianska. Vectron je teraz tiež doma vo východnej Európe a na Balkáne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Hobbytrain H3005S N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB Cargo

Fleischmann 731401 Elektrický rušeň Re 465, BLS

Fleischmann 731401 Elektrický rušeň Re 465, BLS
Detail

Elektrická lokomotíva Re 465 Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS). Spoločnosť Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS) si u sériového označenia 465 objednala u švajčiarskych spoločností SLM Winterthur a ABB Zurich ďalší vyvinutý univerzálny rušeň na báze SBB Re 460. Na rozdiel od Re 460 majú lokomotívy nielen jeden prevodník na podvozok, ale jeden prevodník na nápravu. Týmto spôsobom je možné optimálne priviesť ťahovú silu na koľajnicu. BLS používa 18 rušňov hlavne v nákladnej doprave, ale tiež pred kyvadlovými vlakmi s vozňami EW III a EW IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 731401 Elektrický rušeň Re 465, BLS

Fleischmann 714403 Parný rušeň BR 44, DRG

Fleischmann 714403 Parný rušeň BR 44, DRG
Detail

Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn Gesellschaft Rušne mohli pohybovať vlakmi s celkovou záťažou 1 200 ton na strmých rampách so 600 tonami. Parné lokomotívy známe ako „jumbo“ boli pre svoju ťažnú silu použité s veľkým úspechom takmer v celom Nemecku a v mnohých ďalších európskych krajinách. Najvyššia rýchlosť bola 80 km / h dopredu a 50 km / h sa dalo jazdiť dozadu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 714403 Parný rušeň BR 44, DRG

Fleischmann 931896 N z21 štart digitálneho rušňa DigitalSet BR 151 s nákladným vlakom, DB (DC)

Fleischmann 931896 N z21 štart digitálneho rušňa DigitalSet BR 151 s nákladným vlakom, DB (DC)
Detail

začiatočná digitálna súprava z21: elektrický rušeň triedy 151 s nákladným vlakom Deutsche Bundesbahn z21 je modulárny systém: Počnúc z21 start-Zentrale a Z21 multiMAUS. Aktualizácia pomocou smerovača WLAN a aktivačného kódu, položka č. 10814, takže je možné použitie smartfónu, tabletu PC, Z21 WLANMAUS a počítača (softvérové riadenie železnice). Ak máte vlastný WiFi router a ste oboznámení s WiFi sieťami, na vyššie uvedenú aktualizáciu postačuje aktivačný kód 10818. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 931896 N z21 štart digitálneho rušňa DigitalSet BR 151 s nákladným vlakom, DB (DC)

Fleischmann 826701 Ploché auto, DB

Fleischmann 826701 Ploché auto, DB
Detail

Štvornápravový plochý automobil typu Remms z Deutsche Bundesbahn. Vozne sú vhodné na prepravu ťažkých valcovaných profilov alebo oceľových plechov. Prepravujú sa s ním aj vozidlá a iný objemný a ťažký tovar. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 826701 Ploché auto, DB

Fleischmann 867508 Batožinové auto, DB

Fleischmann 867508 Batožinové auto, DB
Detail

Expresné vlakové batožinové vozidlo Deutsche Bundesbahn typu Düe 941. Čas dodania štvornápravového štandardného vozidla do kabíny pre expresnú vlakovú dopravu sa predĺžil v rokoch 1930 až 1938/39. Počas stavebného obdobia bola ťažká nitovaná konštrukcia opustená a bola použitá ľahšia zváraná konštrukcia. Trend smerom k zváraným karosériám automobilov nasledovala aj výroba batožinových automobilov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 867508 Batožinové auto, DB

Liliput L131502 Parný rušeň H0 BR 42 DB DB

Liliput L131502 Parný rušeň H0 BR 42 DB DB
Detail

V roku 1943 bol vyvinutý ťažký vojenský rušeň triedy 42 s prítlakom 17 t. Bol určený na použitie v Rakúsku, ale aj v okupovaných oblastiach, kde to nadstavba umožňovala. Plán postaviť 8000 rušňov (neskôr zmenšený na 5 000 rušňov) bol zastavený na konci vojny a nakoniec sa vyrobilo niečo cez 860 kusov. Rušne používali DB až do roku 1960 a DR zhruba do roku 1970. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Liliput L131502 Parný rušeň H0 BR 42 DB DB

9185 N Fleischmann piccolo (s uložením) dvojitá križovatkové výhybka, pravá 111 mm 15 ° 430 mm 1 ks

9185 N Fleischmann piccolo (s uložením) dvojitá križovatkové výhybka, pravá 111 mm 15 ° 430 mm 1 ks
Detail

Trať „piccolo“ FLEISCHMANN N zodpovedá medzinárodne štandardizovanému rozchodu N. Trať z modelového železničného systému vyzerá úžasne reálne vďaka štrkovému lôžku so vstrekovaním plastu s filigránovou gravírovanou a farebne kontrastujúcou imitáciou dreveného pražca a jemnou replikou štrkových kameňov. Žiadne namáhavé zaťaženie. Plné profilové lišty sú vyrobené z vysoko kvalitnej zliatiny niklu a striebra s ideálnymi vlastnosťami vedenia prúdu aj na veľké vzdialenosti. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako 9185 N Fleischmann piccolo (s uložením) dvojitá križovatkové výhybka, pravá 111 mm 15 ° 430 mm 1 ks

Fleischmann 867507 Expresný vagón 2. Trieda, DB

Fleischmann 867507 Expresný vagón 2. Trieda, DB
Detail

Expresný vagón 2. Triedy, typ B4ywe-36/50 Nemeckej spolkovej železnice s elektronickým zadným osvetlením. Koncové osvetlenie funguje aj pri nízkom napätí a svieti nepretržite jasne. Ale vždy svieti iba jedným smerom. Ak ide vlak do protismeru, červené svetlo automaticky zhasne. Čas dodania štvornápravového štandardného vozidla do kabíny pre expresnú vlakovú dopravu sa predĺžil v rokoch 1930 až 1938/39. Počas stavebného obdobia bola ťažká nitovaná konštrukcia opustená a bola použitá ľahšia zváraná konštrukcia. Vďaka tomu boli automobily ľahšie o dve tony. Väčší počet týchto rýchlikových vozňov stále držala Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 867507 Expresný vagón 2. Trieda, DB

Fleischmann 867504 Expresný vagón 1. Trieda, DB

Fleischmann 867504 Expresný vagón 1. Trieda, DB
Detail

Expresný vagón 1. Trieda, rod A4ys-30/55, Deutsche Bundesbahn. Čas dodania štvornápravového štandardného vozidla do kabíny pre expresnú vlakovú dopravu sa predĺžil v rokoch 1930 až 1938/39. Počas stavebného obdobia bola ťažká nitovaná konštrukcia opustená a bola použitá ľahšia zváraná konštrukcia. Vďaka tomu boli automobily ľahšie o dve tony. Väčší počet týchto rýchlikových vozňov stále držala Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 867504 Expresný vagón 1. Trieda, DB

Märklin 36244 Parný rušeň H0 BR 24 DB BR 24 DB

Märklin 36244 Parný rušeň H0 BR 24 DB BR 24 DB
Detail

Osobný parný rušeň triedy Spolková železnica (DB) triedy 24 s tendrom. Štandardný rušeň s dymovými deflektormi Wagner. Cesta rušňa číslo 24 044. Auto vyzerá ako okolo roku 1957. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 36244 Parný rušeň H0 BR 24 DB BR 24 DB

Fleischmann 722404 N Dieselový rušeň BR V 60 DB

Fleischmann 722404 N Dieselový rušeň BR V 60 DB
Detail

Od polovice 50. rokov Deutsche Bundesbahn zakúpila celkovo 942 rušňov radu V 60/V 60.1 pre ľahkú a strednú posunovaciu službu. Rozdiel medzi radmi V 60 (260) a V 60.1 (261) je vo vyššom trecom zaťažení radu 261. Stroje dosahujú maximálnu rýchlosť 30 km/h v posunovacom zariadení a 60 km/h v radení. Výkon je 478 kW. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 722404 N Dieselový rušeň BR V 60 DB

Fleischmann 722484 N Dieselový rušeň BR V 60 DB

Fleischmann 722484 N Dieselový rušeň BR V 60 DB
Detail

Od polovice 50. rokov Deutsche Bundesbahn zakúpila celkovo 942 rušňov radu V 60/V 60.1 pre ľahkú a strednú posunovaciu službu. Rozdiel medzi radmi V 60 (260) a V 60.1 (261) je vo vyššom trecom zaťažení radu 261. Stroje dosahujú maximálnu rýchlosť 30 km/h s posunovacím prevodom a 60 km/h s radovým prevodom. Výkon je 478 kW. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 722484 N Dieselový rušeň BR V 60 DB

Piko H0 59701 H0 Dieselový rušeň BR V 200.0 DB V200.0 s malou prednou chlopňou

Piko H0 59701 H0 Dieselový rušeň BR V 200.0 DB V200.0 s malou prednou chlopňou
Detail

Nová forma rušňa V 200 rýchlika DB. Model reprodukuje prototyp v ére III so zvýšenými ozdobnými lištami a zvýšeným písmom DB. Jemné rytiny na kryte a paneloch podvozku reprodukujú model realisticky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59701 H0 Dieselový rušeň BR V 200.0 DB V200.0 s malou prednou chlopňou

Fleischmann 9475 N Roundhouse

Fleischmann 9475 N Roundhouse
Detail

Vynikajúci podrobný kruhový dom od spoločnosti Fleischmann s mnohými samostatnými časťami pre individuálnu výzdobu. Brány sa automaticky uzatvárajú a otvárajú nezávisle od seba prichádzajúcimi a odchádzajúcimi lokomotívami. Na zadnej strane haly rušňa je prototypová brána, ktorú je možné otvoriť, aby sa dalo prejsť. Roundhouse je možné umiestniť niekoľkokrát vedľa seba. Vhodný pre gramofón Thinking od spoločnosti Fleischmann. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 9475 N Roundhouse
Woody Elektrický rušeň (8591864911684), Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765), Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086), Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079), HELLA odpojovač baterie 12 V (H 6EK 002 843-002), Dvojitý kříž, Clatronic DB 3705, Clatronic DB 3706, Clatronic DB 3717, Lenco LBT-188 Wood (lbt188b), Braking brzdové doštičky (semi-metalická zmes SM1) (2 ks) M501 – 188 (M501-188), Stagg DB-55110-ST, Tatínek 002, Bestway Lehátko 188 × 71 cm (6942138967784), Lenco LBT-188 Dark Brown (lbt188), SELECT FB Club DB (SPTsel558nad), AMICA DI 6422 DB (21427), AMICA WBA 2455 DB (5906006790264), AMICA WBA 4060 DB (1179027), Wüsthof Ostrič nožov dvojitý (3060388001), Stagg STC6CMXM (STC6CMXM Dvojitý kabel), Acer Notebook Carry Bag 14 (NP.BAG1A.188), Bestway Swimming mattress 188 × 71 cm (5903864911985), Bestway Matrac 188 × 99 × 22 cm (6941607343883), STERNTALER Maňásek vlk 30 cm 36054 (188), QNAP TR-002, OXFORD klaksón 12 V, 100 dB, priemer 70 mm, (čierny) (M007-74), Nerf Elite Warden DB-8 (5010993732388), DB 45 terč na šípky (62860), LifeSmart CUBE Spínací modul (Dvojitý) (LS177)