Fleischmann 731401 elektrický rušeň re 465, bls

Produkt Fleischmann 731401 elektrický rušeň re 465, bls sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Fleischmann 731401 elektrický rušeň re 465, bls upraviť a produkt hľadať znova.

Fleischmann 731401 Elektrický rušeň Re 465, BLS

Fleischmann 731401 Elektrický rušeň Re 465, BLS
Detail

Elektrická lokomotíva Re 465 Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS). Spoločnosť Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS) si u sériového označenia 465 objednala u švajčiarskych spoločností SLM Winterthur a ABB Zurich ďalší vyvinutý univerzálny rušeň na báze SBB Re 460. Na rozdiel od Re 460 majú lokomotívy nielen jeden prevodník na podvozok, ale jeden prevodník na nápravu. Týmto spôsobom je možné optimálne priviesť ťahovú silu na koľajnicu. BLS používa 18 rušňov hlavne v nákladnej doprave, ale tiež pred kyvadlovými vlakmi s vozňami EW III a EW IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 731401 Elektrický rušeň Re 465, BLS , Woody elektrický rušeň (8591864911684)

Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB

Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 111 Deutsche Bundesbahn. Od roku 1969 zriadila Deutsche Bundesbahn cestu D 1410/1411 ako rýchle denné spojenie medzi Düsseldorfom / Kolín nad Rýnom a Mníchovom. Po prvýkrát sa DB pokúsila vyhrať bežné a obchodné cesty s obzvlášť nízkymi tarifami v porovnaní s turistickým ruchom po celý rok pre železnicu. Čas cesty bol necelých sedem hodín. Aby vlak mohol jazdiť rýchlosťou až 160 km / h, bolo 20 vagónov typu DDm 915 vybavených magnetickými koľajovými brzdami. Od roku 1971 sa na krytie obvykle používala elektrická lokomotíva série 103, ale iné rady, napr. B. BR 111, používaný ako hnacie vozidlo. „Christoforus Express“ spočiatku jazdil šesťkrát týždenne a od leta 1970 každý deň. Ponuku rozšíril D 1484/1485 „Auto-Traum-Express“ z Hamburgu-Altony do Mníchova východ, ktorý bol zavedený ako nočné spojenie. Tieto vlaky sa stali oporou automobilovej vlakovej dopravy v 70. rokoch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB , Woody moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)

Roco 78690 Elektrický rušeň H0 Ae 8/8 272 BLS

Roco 78690 Elektrický rušeň H0 Ae 8/8 272 BLS
Detail

Dvojitý elektrický rušeň Ae 8/8 272 Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS). S lokomotívami typu Ae 6/8 a Ae 4/4 mala BLS mimoriadne výkonné stroje, ale ich použitie v nákladnej doprave bolo čoraz častejšie kvôli zvýšenej a štandardizovanej konštrukcii vozňov a teda dlhším a ťažším vlakom Biasing resp. spojené posuvné služby. Vyhodnotenie nového hnacieho vozidla s nákladom prívesu do 900 ton na 27 promile ukázalo, že najlepším riešením by bolo zdvojnásobenie osvedčeného Ae 4/4. Výsledný model Ae 8/8 vyvinul hodinový výkon 8 800 k (6 480 kW) pri 76 km / h a maximálnu rýchlosť 125 km / h. Rôzne technické vylepšenia umožňujú vynikajúce využitie ťažnej sily a nakoniec dali strojom prezývku „Muni“ (dialekt pre chov býkov). Veľkou výhodou konštrukcie s pevne spojenými polovicami lokomotívy sa ukázala byť úspora dvoch kabín rušňovodiča a časté prázdne jazdy vracajúcich sa vedúcich a tlačiacich rušňov na trati Lötschberg, ktorá v tom čase bola ešte jednokoľajná. Prvé tri rušne 271 - 273 dodali spoločnosti BLS spoločnosti SLM a BBC v rokoch 1959 až 1963. V roku 1965 sa na základe pozitívnych skúseností rozhodlo o výstavbe ďalších dvoch blokov 274 a 275. Tentokrát však bola použitá metóda, ktorá silne pripomína postupy budovania modelu (či už zodpovedný inžinier ...?!): Každé dve existujúce Ae 4/4 boli prerobené na Ae 8, ktoré boli totožné s prvými tromi lokomotívami , pri vykonávaní potrebných adaptačných prác / 8 zmontovaných. Aj keď hlavným poľom činnosti boli ťažké tranzitné nákladné vlaky medzi Bielom, Bernom, Thunom a Brig - Domodossolou, „Munis“ bolo možné pozorovať aj pred dlhými medzinárodnými osobnými vlakmi. Keď sa zaťaženie v ťahu vyšplhalo nad pôvodne zamýšľanú hodnotu 900 ton, bola často nevyhnutná dvojitá trakcia s Ae 6/8, Ae 4/4, Re 4/4 a Re 465. Uvedenie druhého relé Re 465 do prevádzky viedlo k dočasnej asanácii všetkých Ae 8/8, počas ktorých bol už vyradený rušeň 274 z prevádzky. Oheň vrhal nakoniec aj lokomotívy 271 a 272, ktoré zmizli z miesta činu. Rušeň 273 sa zachoval ako historický rušeň. Nadácia BLS momentálne hľadá peniaze na opätovné uvedenie rušňa do prevádzky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 78690 Elektrický rušeň H0 Ae 8/8 272 BLS , Woody moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)

Roco 72690 H elektrický rušeň Ae 8/8 272 BLS

Roco 72690 H elektrický rušeň Ae 8/8 272 BLS
Detail

Dvojitý elektrický rušeň Ae 8/8 272 Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS). S lokomotívami typu Ae 6/8 a Ae 4/4 mala BLS mimoriadne výkonné stroje, ale ich použitie v nákladnej doprave bolo čoraz častejšie kvôli zvýšenej a štandardizovanej konštrukcii vozňov a teda dlhším a ťažším vlakom Biasing resp. spojené posuvné služby. Vyhodnotenie nového hnacieho vozidla s nákladom prívesu do 900 ton na 27 promile ukázalo, že najlepším riešením by bolo zdvojnásobenie osvedčeného Ae 4/4. Výsledný model Ae 8/8 vyvinul hodinový výkon 8 800 k (6 480 kW) pri 76 km / h a maximálnu rýchlosť 125 km / h. Rôzne technické vylepšenia umožňujú vynikajúce využitie ťažnej sily a nakoniec dali strojom prezývku „Muni“ (dialekt pre chov býkov). Veľkou výhodou konštrukcie s pevne spojenými polovicami lokomotívy sa ukázala byť úspora dvoch kabín rušňovodiča a časté prázdne jazdy vracajúcich sa vedúcich a tlačiacich rušňov na trati Lötschberg, ktorá v tom čase bola ešte jednokoľajná. Prvé tri rušne 271 - 273 dodali spoločnosti BLS spoločnosti SLM a BBC v rokoch 1959 až 1963. V roku 1965 sa na základe pozitívnych skúseností rozhodlo o výstavbe ďalších dvoch blokov 274 a 275. Tentokrát však bola použitá metóda, ktorá silne pripomína postupy budovania modelu (či už zodpovedný inžinier ...?!): Každé dve existujúce Ae 4/4 boli prerobené na Ae 8, ktoré boli totožné s prvými tromi lokomotívami , pri vykonávaní potrebných adaptačných prác / 8 zmontovaných. Aj keď hlavným poľom činnosti boli ťažké tranzitné nákladné vlaky medzi Bielom, Bernom, Thunom a Brig - Domodossolou, „Munis“ bolo možné pozorovať aj pred dlhými medzinárodnými osobnými vlakmi. Keď sa zaťaženie v ťahu vyšplhalo nad pôvodne zamýšľanú hodnotu 900 ton, bola často nevyhnutná dvojitá trakcia s Ae 6/8, Ae 4/4, Re 4/4 a Re 465. Uvedenie druhého relé Re 465 do prevádzky viedlo k dočasnej asanácii všetkých Ae 8/8, počas ktorých bol už vyradený rušeň 274 z prevádzky. Oheň vrhal nakoniec aj lokomotívy 271 a 272, ktoré zmizli z miesta činu. Rušeň 273 sa zachoval ako historický rušeň. Nadácia BLS momentálne hľadá peniaze na opätovné uvedenie rušňa do prevádzky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 72690 H elektrický rušeň Ae 8/8 272 BLS , Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765)

TRIX H0 22883 Elektrický rušeň H0 série Re 620 SBB

TRIX H0 22883 Elektrický rušeň H0 série Re 620 SBB
Detail

Ťažký elektrický rušeň Re 6/6 ako Re 620 Švajčiarskych federálnych železníc (SBB), používaný v sektore nákladnej dopravy SBB Cargo. Základné prevedenie v prevedení červená / ultramarínová modrá. Uhlové svetlomety, objímky UIC, skosené držadlá vpredu, s údržbovou klapkou pre klimatizáciu na jednej strane rušňa. Cesta rušňa 620 011-7, s erbom „Rüti ZH“. Aktuálny prevádzkový stav okolo roku 2019. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22883 Elektrický rušeň H0 série Re 620 SBB , Útěk do říma (978-80-7546-465-1)

Märklin 039462 Elektrická lokomotíva Re 465 BLS

Märklin 039462 Elektrická lokomotíva Re 465 BLS
Detail

Model: Lokomotíva má digitálny dekodér mfx + a rozsiahle zvukové funkcie. Riadený vysoko účinný pohon inštalovaný centrálne. Pohon 4 náprav. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 1 biele obrysové svetlo sa menia v smere jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch 2 a 1 lokomotívy je možné v digitálnom režime vypnúť samostatne. Diaľkové svetlá je možné ovládať digitálne. Zmena medzi švajčiarskou zmenou svetla a zmenou svetla biela / červená. Osvetlenie kabíny vodiča je možné ovládať digitálne. Manévrovanie svetiel, výstražné signály a signály oprávnenia na jazdu je možné ovládať digitálne. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými diódami vyžarujúcimi svetlo (LED). Samostatne aplikované kovové riadidlá. Kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Dĺžka cez nárazníky cca 21,3 cm. Prototyp: elektrická lokomotíva Re 465 v novom dizajne pre železnicu Bern-Lötschberg-Simplon (BLS). Prevádzkový stav 2020. Číslo cesty 465 011-5. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 039462 Elektrická lokomotíva Re 465 BLS , Retlux rll 465 r63 e27 spot 8w ww

Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB

Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB
Detail

Parný rušeň triedy 043 Nemeckých spolkových dráh so spaľovaním oleja. Parné lokomotívy známe ako „jumbo“ boli pre svoju ťažnú silu použité s veľkým úspechom takmer v celom Nemecku a v mnohých ďalších európskych krajinách. Najvyššia rýchlosť bola 80 km / h dopredu a 50 km / h sa dalo jazdiť dozadu. Niektoré z týchto už aj tak veľmi výkonných strojov zaznamenali ďalšie zvýšenie výkonu na 2 100 k (1 546 kW) v Deutsche Bundesbahn, keď boli od roku 1955 prevedené na spaľovanie ropy. Ropné lokomotívy DB mali od roku 1968 sériové označenie 043. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB , Liebherr re 5020

Fleischmann 714403 Parný rušeň BR 44, DRG

Fleischmann 714403 Parný rušeň BR 44, DRG
Detail

Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn Gesellschaft Rušne mohli pohybovať vlakmi s celkovou záťažou 1 200 ton na strmých rampách so 600 tonami. Parné lokomotívy známe ako „jumbo“ boli pre svoju ťažnú silu použité s veľkým úspechom takmer v celom Nemecku a v mnohých ďalších európskych krajinách. Najvyššia rýchlosť bola 80 km / h dopredu a 50 km / h sa dalo jazdiť dozadu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 714403 Parný rušeň BR 44, DRG , Elektrický skateboard (hrabz25304)

Woody Elektrický rušeň (8591864911684)

Woody Elektrický rušeň (8591864911684)
Detail

Vláčik – na batériu, odporúčaný vek od 3 rokov Uspokojte svoju malú, originálnu hračku od českých dizajnérov, ktorá vás nenosie vrecku. Krásne farebné elektrické auto určite poteší každý dobrodruh. Dokonca jazdí dozadu.Potešte svojich maličkých originálnou hračkou z dielne českých dizajnérov, ktorá vám nezaťaží peňaženku. Krásny farebný elektrický rušeň určite poteší každého dobrodruha. Skutočne vyzerajúci dizajn, presné spracovanie a vysoká funkčnosť robia skvelý doplnok pre vláčikodráhy. Dokonca jazdí dozadu. Vhodné pre deti od 3 rokov.Kľúčové vlastnostiZ dielne českých dizajnérovSkutočne vyzerajúci dizajnVhodné ako doplnenie vlakových tratíSo spätným chodomBatéria 1× 1,5 V AA, nie je súčasťou baleniaRozstup kolies 2,5 cm (alza.sk)

Podobné produkty ako Woody Elektrický rušeň (8591864911684) , Hawaii, elektrický (6390296)

TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň

TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň
Detail

Elektrická lokomotíva 115 205 - 7 (BR E10.1) spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1956. Použitie: preprava na veľké vzdialenosti. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň , Soundsation yosemtie dnce-bls (hn221853)

TRIX H0 T22830 Elektrická lokomotíva Re 465 BLS

TRIX H0 T22830 Elektrická lokomotíva Re 465 BLS
Detail

Model: Lokomotíva má digitálny dekodér a rozsiahle zvukové funkcie. Riadený vysoko účinný pohon inštalovaný centrálne. Pohon 4 náprav. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 1 biele obrysové svetlo sa menia v smere jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch 2 a 1 lokomotívy je možné v digitálnom režime vypnúť samostatne. Diaľkové svetlá je možné ovládať digitálne. Zmena medzi švajčiarskou zmenou svetla a zmenou svetla biela / červená. Osvetlenie kabíny vodiča je možné ovládať digitálne. Manévrovanie svetiel, výstražné signály a signály oprávnenia na jazdu je možné ovládať digitálne. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými diódami vyžarujúcimi svetlo (LED). Samostatne aplikované kovové riadidlá. Kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Dĺžka cez nárazníky cca 21,3 cm. Prototyp: elektrická lokomotíva Re 465 v novom dizajne pre železnicu Bern-Lötschberg-Simplon (BLS). Prevádzkový stav 2020. Číslo cesty 465 011-5. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T22830 Elektrická lokomotíva Re 465 BLS , Soundsation yosemtie dn-bls (hn221849)

Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB

Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB
Detail

Séria 98.8, bavorská. GtL 4/4, bol prvýkrát uvedený do prevádzky v roku 1911 bavorskými štátnymi železnicami. S niekoľkými zmenami bol postavený až do roku 1927. Rušne sa v prevádzke veľmi dobre osvedčili a s výkonom 450 koní boli najsilnejšími bavorskými miestnymi železničnými lokomotívami. Celkovo bolo vyrobených 117 rušňov. Takmer všetky železničné depá v Bavorsku, ktoré obsluhovali odbočky, mali vo svojom inventári GtL 4/4. Posledné dva bavorské GtL 4/4 z depa Schweinfurt patrili v 60. rokoch k obľúbeným lokomotívam železničných fanúšikov. Na konci svojej kariéry jazdila 098 812 často na odbočke z Bad Neustadtu (Saale) do Königshofenu (Grabfeld) a ťahala tam osobné aj nákladné vlaky. Rušeň sa zachoval ako vozový múzejný rušeň pre Ulmskú železnicu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB , Stagg gca-re (25013398)

Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)

Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)
Detail

Príslušenstvo k vláčikodráhe - vhodné od 3 rokov Moderný elektrický rušeň červenej farby s rozmermi 16 × 7 × 5 cm tvorí príslušenstvo pre vláčikovú trať značky Woody. Prepínač lokomotívy s predným a zadným pohonom je umiestnený na jej streche. Súčasťou tohto výrobku je aj rušňovodič umiestnený v kabíne lokomotívy. Lokomotíva je kompatibilná aj s ostatnými železničnými dráhami dostupnými na našom trhu. Jednotlivé vagóny možno pripojiť pomocou magnetu. Hračka je vhodná pre deti od troch rokov.Kľúčové vlastnosti moderného elektrického rušňaModerný elektrický rušeň značky WoodyKompatibilný aj s ostatnými železničnými traťami iných značiekSúčasťou je aj postavička rušňovodičaHračka je vhodná pre deti od troch rokov (alza.sk)

Podobné produkty ako Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086) , Stagg hgb2-re (25013988)

Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)

Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)
Detail

Príslušenstvo k vláčikodráhe - vhodné od 3 rokov Moderný elektrický rušeň zelenej farby s rozmermi 16 × 7 × 5 cm tvorí príslušenstvo k vláčikodráhe značky Woody. Prepínač lokomotívy s predným a zadným pohonom je umiestnený na jej streche. Súčasťou tohto výrobku je aj rušňovodič umiestnený v kabíne lokomotívy. Rušeň je kompatibilný aj s ostatnými železničnými dráhami dostupnými na našom trhu. Jednotlivé vagóny je možné pripojiť pomocou magnetu. Hračka je vhodná pre deti od troch rokov.Kľúčové vlastnosti moderného elektrického rušňaModerný elektrický rušeň značky WoodyKompatibilný aj s ostatnými vláčikodráhami iných značiekSúčasťou je aj postavička rušňovodičaHračka je vhodná pre deti od troch rokov (alza.sk)

Podobné produkty ako Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079) , Aria fet-01std bls (fet-01stdbls)

Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB

Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB , Toledo primera student 34-bls (hn211024)

Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB

Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB , Toledo primera student 44-bls (hn211022)

Roco 71220 Elektrický rušeň BR 230 DR

Roco 71220 Elektrický rušeň BR 230 DR
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 230 Deutsche Reichsbahn. V 80. rokoch spoločnosť DR zaobstarala dvojsystémové elektrické lokomotívy s cieľom zjednodušiť ustavične narastajúcu dopravu a prevádzku cezhraničnej dopravy medzi NDR a Československom. Pre nedostatok skúseností v oblasti dvojsystémovej technológie (GDR: striedavé napätie 15 kV / 16⅔ Hz, ČSSR: jednosmerné napätie 3 kV) a plné využitie výrobcu elektrických lokomotív LEW v Hennigsdorfe boli stroje založené na série ČSD ES 499.1 a 499.2. Továrenská lokomotíva Škoda však ešte nestavala stroj na striedavý prúd 15 kV / 16⅔ Hz, a preto boli časti striedavého prúdu dodávané z NDR. Pre potreby ČSD získala Škoda dvojitú objednávku s 15 rušňami BR 372 a 20 rušňami BR 230 pre DR. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71220 Elektrický rušeň BR 230 DR , Rebell sc2030 (re-sc2030 bx)

Roco 73523 Elektrický rušeň triedy 470, MAV

Roco 73523 Elektrický rušeň triedy 470, MAV
Detail

Elektrický rušeň radu 470 maďarských štátnych železníc. V roku 2001 maďarská štátna železnica MAV objednala u spoločnosti Siemens TS desať dvojfrekvenčných rušňov radu 1047 (v Nemecku známych ako BR 182 a v Rakúsku ako Rh 1116 „Taurus“). Prvé stroje boli uvedené do prevádzky v máji 2002. Môžu sa používať so striedavým prúdom 15 kV / 16V Hz v Nemecku a Rakúsku a 25 kV / 50 Hz v Maďarsku a používajú sa v medzinárodnej doprave. Rušne, ktoré medzi milovníkmi železnice nazývajú „voly Puszta“, jazdia po krajine teraz ako séria 470. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73523 Elektrický rušeň triedy 470, MAV , Revolution re-loaded affection (5057566049757)

MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB

MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB
Detail

Ťažký nákladný rušeň 150 113-9 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Zelené sfarbenie oxidu chromitého. Najväčší dizajn štandardných elektrických lokomotív z programu novej výstavby z 50. rokov. Verzia 2. Dodací stav s niekoľkými dizajnovými zmenami, napríklad okná strojov. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1991. Použitie: Ťažké nákladné vlaky a miestne osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB , Revolution re-loaded fundamental (5057566099462)

MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB

MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB
Detail

Elektrická lokomotíva 140 232-0 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG) pre divíziu Railion Deutschland AG okolo roku 2004. Usporiadanie kolies Bo'Bo ', vyrobené od roku 1959. Použitie: nákladné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB , Re-legion (pc) digital (689440)

Fleischmann 734120 N Elektrický rušeň Re 6/6 SBB

Fleischmann 734120 N Elektrický rušeň Re 6/6 SBB
Detail

S hodinovým výkonom 7 850 kW a maximálnou rýchlosťou 140 km/h patrí Re 6/6, ktorá bola prvýkrát do prevádzky v roku 1972, stále jednou z najvýkonnejších lokomotív vo Švajčiarsku. V záujme dosiahnutia vyšších rýchlostí v zákrutách bolo uprednostnené usporiadanie kolies Bo'Bo'Bo' pred obvyklým Co'Co'. Zložitejšie tri podvozky - ďalej vyvinuté z 4/4ˡˡ - sa tiež ukázali ako veľmi výhodné vo vzťahu k opotrebeniu okolkov a pásov. Re 6/6 nájdeme všade, či už v jednotrakovom, vo viacnásobnom riadení medzi sebou a najmä v nákladnej doprave väčšinou ako tzv. Re 10/10 spolu s Re 4/4 alebo Re 4/4. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734120 N Elektrický rušeň Re 6/6 SBB , Smart wrs-228bm (re) (hn195985)

Fleischmann 734190 N Elektrický rušeň Re 6/6 SBB

Fleischmann 734190 N Elektrický rušeň Re 6/6 SBB
Detail

S hodinovým výkonom 7 850 kW a maximálnou rýchlosťou 140 km/h patrí Re 6/6, ktorá bola prvýkrát do prevádzky v roku 1972, stále jednou z najvýkonnejších lokomotív vo Švajčiarsku. V záujme dosiahnutia vyšších rýchlostí v zákrutách bolo uprednostnené usporiadanie kolies Bo'Bo'Bo' pred obvyklým Co'Co'. Zložitejšie tri podvozky - ďalej vyvinuté z 4/4ˡˡ - sa tiež ukázali ako veľmi výhodné vo vzťahu k opotrebeniu okolkov a pásov. Re 6/6 je možné nájsť všade, či už v jednej trakcii, vo viacnásobnom riadení medzi sebou a najmä v nákladnej doprave väčšinou ako takzvané Re 10/10 spolu s Re 4/4 alebo Re 4/4. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734190 N Elektrický rušeň Re 6/6 SBB , Smart wro-917m(re) (hn130602)

Fleischmann 734191 N elektrický rušeň Re 620 051-3 SBB

Fleischmann 734191 N elektrický rušeň Re 620 051-3 SBB
Detail

Aj keď sa používanie rušňov Ae 6/6 od 50. rokov minulého storočia - hlavne na Gottharde - dalo považovať za úplný úspech, predsa len tu bolo niekoľko nedostatkov: Týkali sa predovšetkým nižšej rýchlosti v zákrutách a chýbajúceho viacnásobného ovládania. Požadované výsledky neprinieslo ani použitie Re 4/4II v dvojitej trakcii. Preto bolo rozhodnuté skonštruovať opäť šesťnápravový rušeň – na rozdiel od Ae 6/6 však s tromi dvojnápravovými podvozkami. Dôležitým predpokladom pre schválenie podľa vlakového radu R. Po intenzívnom testovaní štyroch prototypových strojov bolo od roku 1972 vyrobených celkovo 89 rušňov vo firmách Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik (SLM) a korporácii Brown-Boveri & Cie. (BBC) postavená v dvoch sériách dodávok. S hodinovým výkonom 7 850 kW a maximálnou rýchlosťou 140 km/h je Re 6/6 stále jednou z najvýkonnejších lokomotív vo Švajčiarsku. Exteriér Re 6/6 je – rovnako ako u Re 4/4II a Re 4/4III – charakteristický pochrómovanými číslami lokomotív a písmenami vlastníctva, ako aj švajčiarskym erbom na prednej strane. Všetky Re 6/6 boli ozdobené menami a erbmi miest spojených so železnicou. Re 6/6 čoskoro prevzala osobnú a nákladnú dopravu na Gottharde. Ďalšia oblasť použitia bola na trase Simplon medzi Domodossolou a Vallorbe a na Lötschberg. Re 6/6 sa čoskoro dali nájsť všade, či už v jednej trakcii, vo viacnásobnom riadení medzi sebou a predovšetkým v nákladnej doprave, väčšinou ako takzvané Re 10/10 spolu s Re 4/4II alebo Re 4/. 4III. Postupom času dostal Re 6/6 červený náter. Ďalšie zvonka rozpoznateľné zmeny sa týkajú upevnenia zásuvky UIC, rukovätí a posunovacích stupňov. Okrem toho dva spodné okrúhle svetlomety ustúpili obdĺžnikovým krytom svetlometov. Od roku 2005 bola väčšina rušňov vybavená systémom klimatizácie kabíny rušňovodiča. Všetky zostávajúce stroje označené ako Re 620 a natreté modro/červenou farbou sa dnes používajú v SBB Cargo. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734191 N elektrický rušeň Re 620 051-3 SBB , Smart wrs-26b(re) (hn124200)

Fleischmann 734121 N elektrický rušeň Re 620 051-3 SBB

Fleischmann 734121 N elektrický rušeň Re 620 051-3 SBB
Detail

Aj keď sa používanie rušňov Ae 6/6 od 50. rokov minulého storočia - hlavne na Gottharde - dalo považovať za úplný úspech, predsa len tu bolo niekoľko nedostatkov: Týkali sa predovšetkým nižšej rýchlosti v zákrutách a chýbajúceho viacnásobného ovládania. Požadované výsledky neprinieslo ani použitie Re 4/4II v dvojitej trakcii. Preto bolo rozhodnuté skonštruovať opäť šesťnápravový rušeň – na rozdiel od Ae 6/6 však s tromi dvojnápravovými podvozkami. Dôležitým predpokladom pre schválenie podľa vlakového radu R. Po intenzívnom testovaní štyroch prototypových strojov bolo od roku 1972 vo firmách Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik (SLM) a korporácii Brown-Boveri & Cie. vyrobených celkom 89 lokomotív. . (BBC) postavená v dvoch sériách dodávok. S hodinovým výkonom 7 850 kW a maximálnou rýchlosťou 140 km/h je Re 6/6 stále jednou z najvýkonnejších lokomotív vo Švajčiarsku. Exteriér Re 6/6 je – rovnako ako u Re 4/4II a Re 4/4III – charakteristický pochrómovanými číslami lokomotív a písmenami vlastníctva, ako aj švajčiarskym erbom na prednej strane. Všetky Re 6/6 boli ozdobené menami a erbmi miest spojených so železnicou. Re 6/6 čoskoro prevzala osobnú a nákladnú dopravu na Gottharde. Ďalšia oblasť použitia bola na trase Simplon medzi Domodossolou a Vallorbe a na Lötschberg. Re 6/6 sa čoskoro dali nájsť všade, či už v jednej trakcii, vo viacnásobnom riadení medzi sebou a predovšetkým v nákladnej doprave, väčšinou ako takzvané Re 10/10 spolu s Re 4/4II alebo Re 4/. 4III. Postupom času dostal Re 6/6 červený náter. Ďalšie zvonka rozpoznateľné zmeny sa týkajú upevnenia zásuvky UIC, rukovätí a posunovacích stupňov. Okrem toho dva spodné okrúhle svetlomety ustúpili obdĺžnikovým krytom svetlometov. Od roku 2005 bola väčšina rušňov vybavená systémom klimatizácie kabíny rušňovodiča. Všetky zostávajúce stroje označené ako Re 620 a natreté modro/červenou farbou sa dnes používajú v SBB Cargo. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734121 N elektrický rušeň Re 620 051-3 SBB , Rebell re-ad pdc eu

Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD

Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD
Detail

Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Bosch pbh 2500 re (0.603.344.421)

Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB

Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB
Detail

Elektrický rušeň radu 1293 Rakúskych spolkových železníc. V januári 2017 podpísali rakúske spolkové železnice rámcovú dohodu so spoločnosťou Siemens pre celkovo 200 nových viacsystémových lokomotív typu Vectron. Lokomotívy sa majú používať vo viac ako desiatich krajinách východnej a juhovýchodnej Európy, ako aj v Nemecku a Taliansku. Pod sériovým označením 1293 sú lokomotívy odovzdávané ÖBB v niekoľkých dodávkových sériách. Dodávka tretej dodacej série so 61 rušňami sa začala v marci 2020. 28 z týchto strojov bude tiež vybavených na použitie v Holandsku a Belgicku. Rušne 1. a 2. triedy Dodacie série sú vybavené balíkom pre krajinu pre Rakúsko, Nemecko, Taliansko, Maďarsko, Česko, Poľsko, Slovensko, Chorvátsko a Slovinsko. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB , Bosch pbh 2000 re (0.603.3a9.322)

Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR

Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 230 Deutsche Reichsbahn. V 80. rokoch spoločnosť DR zaobstarala dvojsystémové elektrické lokomotívy s cieľom zjednodušiť ustavične narastajúcu dopravu a prevádzku cezhraničnej dopravy medzi NDR a Československom. Pre nedostatok skúseností v oblasti dvojsystémovej technológie (GDR: striedavé napätie 15 kV / 16⅔ Hz, ČSSR: jednosmerné napätie 3 kV) a plné využitie výrobcu elektrických lokomotív LEW v Hennigsdorfe boli stroje založené na série ČSD ES 499.1 a 499.2. Továrenská lokomotíva Škoda však ešte nestavala stroj na striedavý prúd 15 kV / 16⅔ Hz, a preto boli časti striedavého prúdu dodávané z NDR. Pre potreby ČSD získala Škoda dvojitú objednávku s 15 rušňami BR 372 a 20 rušňami BR 230 pre DR. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR , Bosch pbh 2800 re (0.603.393.020)

Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD

Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD
Detail

Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Prestigio elektrický otvárač nemi (pwo103sl_en)

Roco 70487 Elektrický rušeň H0 triedy 1216 CD

Roco 70487 Elektrický rušeň H0 triedy 1216 CD
Detail

Elektrická lokomotíva série 1216 „Railjet“ Českých štátnych dráh. Od zmeny cestovného poriadku v roku 2014 spájajú České dráhy (CD) Railjets trasu z Prahy cez Viedeň do Grazu. Za týmto účelom bolo od spoločnosti Siemens zakúpených sedem súprav Railjet v modrej farbe. Oproti pôvodným súpravám ÖBB jazdia disky CD Railjets s piatimi ekonomickými vozidlami, jedným autom s reštauráciou a riadiacim autom s First a Business Class. Tradičné diaľkové vlakové spojenie „Vindobona“ prežíva od letného cestovného poriadku 2020 renesanciu a premáva medzi Berlínom a Grazom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 70487 Elektrický rušeň H0 triedy 1216 CD , Prestigio elektrický otvárač maggiore (pwo104gd)

Roco 71222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD

Roco 71222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD
Detail

Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD , Prestigio elektrický otvárač garda (pwo105sl)

MiniTrix T16114 N Elektrický rušeň BR 111 DB

MiniTrix T16114 N Elektrický rušeň BR 111 DB
Detail

Elektrická lokomotíva 111 137-6 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1974. Použitie: premávka S-Bahn. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením strojovne, je možné ovládať digitálne. Kinematika pre blízke spojenie. Svetlomety sa menia so smerom jazdy. Dĺžka cez nárazníky 104 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16114 N Elektrický rušeň BR 111 DB

MiniTrix T16143 N Elektrický rušeň BR 41 DB

MiniTrix T16143 N Elektrický rušeň BR 41 DB
Detail

Štandardná elektrická lokomotíva série E 41 Deutsche Bundesbahn (DB). Zelená oxid chrómová zelená farba. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačnou mriežkou s viacerými dýzami so zvislými lamelami a celoobvodovým dažďovým žľabom. Cesta číslo E 41 208. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1964. Použitie: Ľahký nákladný a osobný vlak pre miestnu a diaľkovú dopravu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16143 N Elektrický rušeň BR 41 DB

MiniTrix T16102 S E 10 elektrický rušeň DB

MiniTrix T16102 S E 10 elektrický rušeň DB
Detail

Štandardný elektrický lokomotíva E 10 1240 Deutsche Bundesbahn (DB). Dočasný rušeň „Rheingold“ je expresný rušeň so štvorcovým telesom rušňa, 5 svetlometmi, obvodovým dažďovým žľabom a výkonným ventilátorom. Základné farebné prevedenie kobaltová modrá / béžová. Auto vyzerá ako v lete 1962. Použitie: Miestne a diaľkové osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16102 S E 10 elektrický rušeň DB

Piko H0 57824 Elektrický rušeň H0 „Taurus“ Flixtrain

Piko H0 57824 Elektrický rušeň H0 „Taurus“ Flixtrain
Detail

Tlakový variant elektrického rušňa Taurus "Flixtrain" Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57824 Elektrický rušeň H0 „Taurus“ Flixtrain

Märklin 36204 Elektrický rušeň H0 BR 381 ZSSK

Märklin 36204 Elektrický rušeň H0 BR 381 ZSSK
Detail

Elektrický rušeň BR 381 (Škoda Typ 109 E) Slovenskej železničnej spoločnosti (ZSSK). Prevádzkový stav 2015. Cesta číslo 381 002-5. Elektrická lokomotíva vyrobená z kovu, s digitálnym dekodérom mfx a rozsiahlymi zvukovými funkciami. Špeciálny motor, inštalovaný centrálne. 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 2 červené obrysové svetlá menia smer jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch lokomotívy 2 a 1 je možné vypnúť každý digitálne osobitne. Keď sú svetlomety vypnuté na oboch stranách rušňa, fungujú dvojité svetlá A na oboch stranách. Osvetlenie teplými bielymi a červenými svetlami diód (LED). 2 mechanicky funkčné zberače. Dĺžka cez nárazníky cca 20,7 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 36204 Elektrický rušeň H0 BR 381 ZSSK

Roco 73406 Elektrický rušeň 151 062-7, Railpool

Roco 73406 Elektrický rušeň 151 062-7, Railpool
Detail

Elektrický rušeň 151 062 Railpool. Prototyp má výkon 5 962 kW (8 100 k), váži 118 ton a dosahuje maximálnu rýchlosť 120 km / h. Celkovo bolo v rokoch 1972 až 1978 dodaných 170 príkladov ťažkej nákladnej lokomotívy. Spoločnosť DB Cargo AG predala 200 lokomotív konzorciu vedenému spoločnosťami Railpool a Toshiba. Podľa skupiny DB Group budú elektrické lokomotívy rady 151 ponúkané na prenájom po predaji, čo spoločnosti DB Cargo taktiež dáva možnosť spätného prenájmu až 100 lokomotív v závislosti od situácie v objednávke. Ostatné rušne sa majú ponúkať na voľnom trhu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73406 Elektrický rušeň 151 062-7, Railpool

Roco 73074 Elektrický rušeň 110 148-4, DB

Roco 73074 Elektrický rušeň 110 148-4, DB
Detail

Elektrický rušeň 110 148 Deutsche Bundesbahn v modrej farbe. Trieda 110 je štandardný elektrický lokomotíva na expresnú vlakovú dopravu, ktorá bola prvýkrát vyrobená pre Deutsche Bundesbahn v roku 1952. Stanovila nové štandardy v stavbe elektrických lokomotív. Charakteristickými znakmi boli vysoký výkon s nízkou hmotnosťou, nízka náchylnosť na poškodenie a intenzita údržby, ako aj jednoduché používanie. Séria 110 bola po mnoho rokov najdôležitejšou lokomotívou v nemeckej expresnej vlakovej doprave. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73074 Elektrický rušeň 110 148-4, DB

Roco 73609 Elektrický rušeň H0 1042 563-5 ÖBB

Roco 73609 Elektrický rušeň H0 1042 563-5 ÖBB
Detail

Elektrický rušeň 1042 563 Rakúskych spolkových železníc. Od roku 1963 bolo vyrobených celkom 257 kusov univerzálneho elektrického rušňa triedy 1042. Od roku 1966 boli inštalované výkonnejšie motory, ktoré dosahovali maximálnu rýchlosť 150 km / h. Tieto rušne dostali sériové označenie 1042.5. Používali sa pred všetkými typmi vlakov, väčšinou však pred rýchlymi osobnými a nákladnými vlakmi, ktoré tiež hraničia s Nemeckom. Postupom času sa vzhľad rušňov menil. Od polovice 80. rokov bol rám, pohon a strecha v rámci väčších opráv natreté umbra šedou farbou. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73609 Elektrický rušeň H0 1042 563-5 ÖBB

TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD

TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD
Detail

Elektrický rušeň BR 380 (Škoda Typ 109 E) Českých štátnych dráh (ČD). Cesta číslo 380 004-2 v špeciálnej farebnej schéme pre stovku Výročie vzniku československého štátu. Prevádzkový stav 2019. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD

Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň

Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň
Detail

Model legendárnej elektrickej lokomotívy BR E16 zaujme koherentným lakovaním a potlačou, ako aj precíznymi rytinami a presnými detailnými znázorneniami charakteristických pohonov Buchli. Okrem toho má PIKO BR 116 jemné dvojkolesia, ktoré prispievajú k autentickému celkovému dojmu modelu vďaka filigránovej strešnej výbave, pantografom a špeciálne pripevneným riadidlám. Rušeň má vynikajúce jazdné vlastnosti a veľkú ťažnú silu pre skutočne originálne zostavy vlaku. Model je vybavený moderným rozhraním Next18 a zobrazuje obvyklú zmenu červeného / bieleho svetla. Model PIKO tvarovo, farebne a tlačovo presne zodpovedá svojmu prototypu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň

Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB

Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB
Detail

Prototyp modelu PIKO modelu BR 140 v béžovo-modrej verzii DB v Ep. IV so samostatnými žiarovkami zaujme úspešným tvarom hlavy bez nepríjemných deliacich hrán, samostatne stojacimi madlami a filigránovými pantografmi. Štandardne je navyše zabudované digitálne prepínateľné osvetlenie kabíny. Päťpólový motor s dvoma veľkými odstredivými hmotami a spotrebou energie cez osem kolies zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Aby bola zaručená vysoká ťažná sila, má model PIKO okrem rámu z tlakového liateho zinku dve trakčné pneumatiky, ktoré sedia diagonálne na nápravách oboch podvozkov prebiehajúcich vo vnútri. Model má rozhranie PluX22, svetelnú zmenu bielej / červenej a blízku kinematiku spojenia. PIKO BR 140 je pripravený na dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB

Märklin 37856 Elektrický rušeň H0 BR 185 DK DBSRS

Märklin 37856 Elektrický rušeň H0 BR 185 DK DBSRS
Detail

Elektrická lokomotíva Traxx 2, typ F 140 AC2 od spoločnosti DB Schenker Rail Scandinavia A / S, spolupráca medzi spoločnosťou DB Schenker Rail Deutschland AG a švédskym Green Cargo AB. Číslo lokomotívy 185 327-1. Prevádzkový stav 2017/18. Oblasť použitia Dánsko a tiež až do Nemecka. Digitálny dekodér Mfx + s rozsiahlymi zvukovými funkciami. Riadený vysokoúčinný pohon so zotrvačníkom, centrálne inštalovaný. 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 2 červené obrysové svetlá menia smer jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch lokomotívy 2 a 1 je možné digitálne vypnúť. Keď je posunovanie zapnuté, dvojité svetlá A fungujú na oboch stranách. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými diódami vyžarujúcimi svetlo (LED). Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 37856 Elektrický rušeň H0 BR 185 DK DBSRS

Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB
Detail

Elektrické lokomotívy s tyčovým pohonom patria k vrcholom usporiadania modelovej železnice. Často archaický exteriér a viditeľný prenos sily vyžarujú fascináciu minulých železničných epoch. PIKO to dokonale zachytilo a prenieslo do mierky 1:87. Konštruktívna symbióza vynikajúcej implementácie modelu a vynikajúcich jazdných vlastností charakterizuje novo vyvinutý PIKO E 91. Ostré rytiny na kufri, spojené s mimoriadne jemnou potlačou a zdobené mimoriadne filigránskymi pantografmi, robia z lokomotívy skutočný klenot. Čerpá energiu z výkonného motora PIKO, dva jemne vyvážené zotrvačníky zaisťujú nepretržitý chod aj v zložitých polohách koľaje. Model má samozrejme svetelnú zmenu v technológii LED s červeným zadným osvetlením. Dodatočné funkcie osvetlenia je možné prepnúť dodatočným vybavením digitálneho dekodéra. Pre ľahkú inštaláciu je k dispozícii rozhranie PluX22 podľa NEM 658. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 51650 H0 elektrický rušeň BR 150 DB

Piko H0 51650 H0 elektrický rušeň BR 150 DB
Detail

Dizajn modelu série 150 nadväzuje na osvedčený dizajn pohonu PIKO. Masívny päťpólový diagonálne drážkovaný motor PIKO zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti pomocou dvoch presne vyvážených zotrvačníkov. Ťažnú silu lokomotívy poháňanej štyrmi nápravami zvyšujú dve hnacie pneumatiky, ktoré sedia v diagonálnom usporiadaní na nápravách prebiehajúcich na vnútornej strane oboch podvozkov. Predné a koncové svetlá sú osvetlené LED diódami, ktorých červená alebo biela farba sa mení podľa smeru jazdy. Osvetlenie kabíny a koncové svetlá je možné zapnúť digitálne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51650 H0 elektrický rušeň BR 150 DB

Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB
Detail

Variant tlače modelu BR 110 ako model v modro-béžovej verzii Federálnej železnice v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 59962 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Piko H0 59962 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS
Detail

NS nedávno uviedol do prevádzky BR 186. Model zobrazuje jednu z týchto lokomotív. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59962 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Piko H0 59862 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Piko H0 59862 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS
Detail

NS nedávno uviedol do prevádzky BR 186. Model zobrazuje jednu z týchto lokomotív. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59862 Elektrický rušeň H0 BR 186 NS

Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB

Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB
Detail

Konečne je k dispozícii model mimoriadnej predsériovej lokomotívy 120 005-4! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB

Hobbytrain H3003 Elektrický rušeň N Hupac triedy 193 Vectron

Hobbytrain H3003 Elektrický rušeň N Hupac triedy 193 Vectron
Detail

Vectron od spoločnosti Siemens sa od svojej prezentácie na výstave Innotrans 2010 vyvinul v skutočný bestseller - viac ako 750 strojov pre viac ako 30 rôznych zákazníkov vo viac ako 17 krajinách a stále nie je koniec. Takmer každý deň pribúdajú nové varianty - ktoré jazdia po celej Európe. Vďaka svojej schopnosti pracovať vo viacerých systémoch je Vectron ideálnym rušňom na použitie na európskych tratiach. Stroje od spoločnosti SBB Cargo cestujú zo Švajčiarska do Holandska alebo TXL Vectron zo severného Nemecka do Talianska. Vectron je teraz tiež doma vo východnej Európe a na Balkáne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Hobbytrain H3003 Elektrický rušeň N Hupac triedy 193 Vectron

Jägerndorfer JC28180 Elektrický rušeň H0 BR 182.505 Taurus Flixtrain

Jägerndorfer JC28180 Elektrický rušeň H0 BR 182.505 Taurus Flixtrain
Detail

V marci 2018 mal premiéru prvý diaľkový vlak Flixtrain na trase Kolín - Hamburg. Odvtedy zelené vlaky každý deň spájajú obe metropoly na Rýne a Labe. V apríli nasledovalo druhé spojenie z Berlína do Stuttgartu. Vlaky sú poháňané elektrickými rušňami triedy 182 (ES64U2 Taurus), ktoré sú v prenájme od spoločností MRCE a Hectorrail. 182 505 je jediný stroj, ktorý je celý zabalený vo farbách Flixtrainu. 182 202, ktorý bol dodaný spoločnosti Siemens Dispolok v roku 2002, nie je pre osobné vlaky žiadnym cudzincom, pretože ho už používali spoločnosti DB Fernverkehr a DB Regio. Licencované spoločnosťou Flixtrain! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Jägerndorfer JC28180 Elektrický rušeň H0 BR 182.505 Taurus Flixtrain
Woody Elektrický rušeň (8591864911684), Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086), Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079), Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765), Útěk do Říma (978-80-7546-465-1), RETLUX RLL 465 R63 E27 Spot 8W WW, LIEBHERR Re 5020, Elektrický skateboard (HRAbz25304), Hawaii, elektrický (6390296), SOUNDSATION Yosemtie DNCE-BLS (HN221853), SOUNDSATION Yosemtie DN-BLS (HN221849), Stagg GCA-RE (25013398), Stagg HGB2-RE (25013988), Aria FET-01STD BLS (FET-01STDBLS), Toledo Primera Student 34-BLS (HN211024), Toledo Primera Student 44-BLS (HN211022), REBELL SC2030 (RE-SC2030 BX), REVOLUTION Re-Loaded Affection (5057566049757), REVOLUTION Re-Loaded Fundamental (5057566099462), Re-Legion (PC) DIGITAL (689440), Smart WRS-228BM (RE) (HN195985), Smart WRO-917M(RE) (HN130602), SMART WRS-26B(RE) (HN124200), REBELL RE-AD PDC EU, BOSCH PBH 2500 RE (0.603.344.421), BOSCH PBH 2000 RE (0.603.3A9.322), Bosch PBH 2800 RE (0.603.393.020), Prestigio elektrický otvárač NEMI (PWO103SL_EN), Prestigio elektrický otvárač MAGGIORE (PWO104GD), Prestigio elektrický otvárač GARDA (PWO105SL)