Fleischmann 734121 n elektrický rušeň re 620 051-3 sbb

Produkt Fleischmann 734121 n elektrický rušeň re 620 051-3 sbb sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Fleischmann 734121 n elektrický rušeň re 620 051-3 sbb upraviť a produkt hľadať znova.

Fleischmann 734121 N elektrický rušeň Re 620 051-3 SBB

Fleischmann 734121 N elektrický rušeň Re 620 051-3 SBB
Detail

Aj keď sa používanie rušňov Ae 6/6 od 50. rokov minulého storočia - hlavne na Gottharde - dalo považovať za úplný úspech, predsa len tu bolo niekoľko nedostatkov: Týkali sa predovšetkým nižšej rýchlosti v zákrutách a chýbajúceho viacnásobného ovládania. Požadované výsledky neprinieslo ani použitie Re 4/4II v dvojitej trakcii. Preto bolo rozhodnuté skonštruovať opäť šesťnápravový rušeň – na rozdiel od Ae 6/6 však s tromi dvojnápravovými podvozkami. Dôležitým predpokladom pre schválenie podľa vlakového radu R. Po intenzívnom testovaní štyroch prototypových strojov bolo od roku 1972 vo firmách Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik (SLM) a korporácii Brown-Boveri & Cie. vyrobených celkom 89 lokomotív. . (BBC) postavená v dvoch sériách dodávok. S hodinovým výkonom 7 850 kW a maximálnou rýchlosťou 140 km/h je Re 6/6 stále jednou z najvýkonnejších lokomotív vo Švajčiarsku. Exteriér Re 6/6 je – rovnako ako u Re 4/4II a Re 4/4III – charakteristický pochrómovanými číslami lokomotív a písmenami vlastníctva, ako aj švajčiarskym erbom na prednej strane. Všetky Re 6/6 boli ozdobené menami a erbmi miest spojených so železnicou. Re 6/6 čoskoro prevzala osobnú a nákladnú dopravu na Gottharde. Ďalšia oblasť použitia bola na trase Simplon medzi Domodossolou a Vallorbe a na Lötschberg. Re 6/6 sa čoskoro dali nájsť všade, či už v jednej trakcii, vo viacnásobnom riadení medzi sebou a predovšetkým v nákladnej doprave, väčšinou ako takzvané Re 10/10 spolu s Re 4/4II alebo Re 4/. 4III. Postupom času dostal Re 6/6 červený náter. Ďalšie zvonka rozpoznateľné zmeny sa týkajú upevnenia zásuvky UIC, rukovätí a posunovacích stupňov. Okrem toho dva spodné okrúhle svetlomety ustúpili obdĺžnikovým krytom svetlometov. Od roku 2005 bola väčšina rušňov vybavená systémom klimatizácie kabíny rušňovodiča. Všetky zostávajúce stroje označené ako Re 620 a natreté modro/červenou farbou sa dnes používajú v SBB Cargo. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734121 N elektrický rušeň Re 620 051-3 SBB , Woody elektrický rušeň (8591864911684)

TRIX H0 22883 Elektrický rušeň H0 série Re 620 SBB

TRIX H0 22883 Elektrický rušeň H0 série Re 620 SBB
Detail

Ťažký elektrický rušeň Re 6/6 ako Re 620 Švajčiarskych federálnych železníc (SBB), používaný v sektore nákladnej dopravy SBB Cargo. Základné prevedenie v prevedení červená / ultramarínová modrá. Uhlové svetlomety, objímky UIC, skosené držadlá vpredu, s údržbovou klapkou pre klimatizáciu na jednej strane rušňa. Cesta rušňa 620 011-7, s erbom „Rüti ZH“. Aktuálny prevádzkový stav okolo roku 2019. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22883 Elektrický rušeň H0 série Re 620 SBB , Woody moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)

Fleischmann 734191 N elektrický rušeň Re 620 051-3 SBB

Fleischmann 734191 N elektrický rušeň Re 620 051-3 SBB
Detail

Aj keď sa používanie rušňov Ae 6/6 od 50. rokov minulého storočia - hlavne na Gottharde - dalo považovať za úplný úspech, predsa len tu bolo niekoľko nedostatkov: Týkali sa predovšetkým nižšej rýchlosti v zákrutách a chýbajúceho viacnásobného ovládania. Požadované výsledky neprinieslo ani použitie Re 4/4II v dvojitej trakcii. Preto bolo rozhodnuté skonštruovať opäť šesťnápravový rušeň – na rozdiel od Ae 6/6 však s tromi dvojnápravovými podvozkami. Dôležitým predpokladom pre schválenie podľa vlakového radu R. Po intenzívnom testovaní štyroch prototypových strojov bolo od roku 1972 vyrobených celkovo 89 rušňov vo firmách Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik (SLM) a korporácii Brown-Boveri & Cie. (BBC) postavená v dvoch sériách dodávok. S hodinovým výkonom 7 850 kW a maximálnou rýchlosťou 140 km/h je Re 6/6 stále jednou z najvýkonnejších lokomotív vo Švajčiarsku. Exteriér Re 6/6 je – rovnako ako u Re 4/4II a Re 4/4III – charakteristický pochrómovanými číslami lokomotív a písmenami vlastníctva, ako aj švajčiarskym erbom na prednej strane. Všetky Re 6/6 boli ozdobené menami a erbmi miest spojených so železnicou. Re 6/6 čoskoro prevzala osobnú a nákladnú dopravu na Gottharde. Ďalšia oblasť použitia bola na trase Simplon medzi Domodossolou a Vallorbe a na Lötschberg. Re 6/6 sa čoskoro dali nájsť všade, či už v jednej trakcii, vo viacnásobnom riadení medzi sebou a predovšetkým v nákladnej doprave, väčšinou ako takzvané Re 10/10 spolu s Re 4/4II alebo Re 4/. 4III. Postupom času dostal Re 6/6 červený náter. Ďalšie zvonka rozpoznateľné zmeny sa týkajú upevnenia zásuvky UIC, rukovätí a posunovacích stupňov. Okrem toho dva spodné okrúhle svetlomety ustúpili obdĺžnikovým krytom svetlometov. Od roku 2005 bola väčšina rušňov vybavená systémom klimatizácie kabíny rušňovodiča. Všetky zostávajúce stroje označené ako Re 620 a natreté modro/červenou farbou sa dnes používajú v SBB Cargo. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734191 N elektrický rušeň Re 620 051-3 SBB , Woody moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)

Fleischmann 731401 Elektrický rušeň Re 465, BLS

Fleischmann 731401 Elektrický rušeň Re 465, BLS
Detail

Elektrická lokomotíva Re 465 Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS). Spoločnosť Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS) si u sériového označenia 465 objednala u švajčiarskych spoločností SLM Winterthur a ABB Zurich ďalší vyvinutý univerzálny rušeň na báze SBB Re 460. Na rozdiel od Re 460 majú lokomotívy nielen jeden prevodník na podvozok, ale jeden prevodník na nápravu. Týmto spôsobom je možné optimálne priviesť ťahovú silu na koľajnicu. BLS používa 18 rušňov hlavne v nákladnej doprave, ale tiež pred kyvadlovými vlakmi s vozňami EW III a EW IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 731401 Elektrický rušeň Re 465, BLS , Miele sbb 300-3 hf twister (9730770)

Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB

Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 111 Deutsche Bundesbahn. Od roku 1969 zriadila Deutsche Bundesbahn cestu D 1410/1411 ako rýchle denné spojenie medzi Düsseldorfom / Kolín nad Rýnom a Mníchovom. Po prvýkrát sa DB pokúsila vyhrať bežné a obchodné cesty s obzvlášť nízkymi tarifami v porovnaní s turistickým ruchom po celý rok pre železnicu. Čas cesty bol necelých sedem hodín. Aby vlak mohol jazdiť rýchlosťou až 160 km / h, bolo 20 vagónov typu DDm 915 vybavených magnetickými koľajovými brzdami. Od roku 1971 sa na krytie obvykle používala elektrická lokomotíva série 103, ale iné rady, napr. B. BR 111, používaný ako hnacie vozidlo. „Christoforus Express“ spočiatku jazdil šesťkrát týždenne a od leta 1970 každý deň. Ponuku rozšíril D 1484/1485 „Auto-Traum-Express“ z Hamburgu-Altony do Mníchova východ, ktorý bol zavedený ako nočné spojenie. Tieto vlaky sa stali oporou automobilovej vlakovej dopravy v 70. rokoch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB , Miele parquet twister sbb 300-3 (7155710)

Fleischmann 865244 N nákladné vozne SBB

Fleischmann 865244 N nákladné vozne SBB
Detail

Kontajnerový vagón švajčiarskych spolkových železníc typu Sgnss. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 865244 N nákladné vozne SBB , Miele parquet twister xl sbb 400-3 (7101160)

TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň

TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň
Detail

Elektrická lokomotíva 115 205 - 7 (BR E10.1) spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1956. Použitie: preprava na veľké vzdialenosti. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň , Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765)

Fleischmann 734120 N Elektrický rušeň Re 6/6 SBB

Fleischmann 734120 N Elektrický rušeň Re 6/6 SBB
Detail

S hodinovým výkonom 7 850 kW a maximálnou rýchlosťou 140 km/h patrí Re 6/6, ktorá bola prvýkrát do prevádzky v roku 1972, stále jednou z najvýkonnejších lokomotív vo Švajčiarsku. V záujme dosiahnutia vyšších rýchlostí v zákrutách bolo uprednostnené usporiadanie kolies Bo'Bo'Bo' pred obvyklým Co'Co'. Zložitejšie tri podvozky - ďalej vyvinuté z 4/4ˡˡ - sa tiež ukázali ako veľmi výhodné vo vzťahu k opotrebeniu okolkov a pásov. Re 6/6 nájdeme všade, či už v jednotrakovom, vo viacnásobnom riadení medzi sebou a najmä v nákladnej doprave väčšinou ako tzv. Re 10/10 spolu s Re 4/4 alebo Re 4/4. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734120 N Elektrický rušeň Re 6/6 SBB , Amica di 6411 sbb (23443)

Fleischmann 734190 N Elektrický rušeň Re 6/6 SBB

Fleischmann 734190 N Elektrický rušeň Re 6/6 SBB
Detail

S hodinovým výkonom 7 850 kW a maximálnou rýchlosťou 140 km/h patrí Re 6/6, ktorá bola prvýkrát do prevádzky v roku 1972, stále jednou z najvýkonnejších lokomotív vo Švajčiarsku. V záujme dosiahnutia vyšších rýchlostí v zákrutách bolo uprednostnené usporiadanie kolies Bo'Bo'Bo' pred obvyklým Co'Co'. Zložitejšie tri podvozky - ďalej vyvinuté z 4/4ˡˡ - sa tiež ukázali ako veľmi výhodné vo vzťahu k opotrebeniu okolkov a pásov. Re 6/6 je možné nájsť všade, či už v jednej trakcii, vo viacnásobnom riadení medzi sebou a najmä v nákladnej doprave väčšinou ako takzvané Re 10/10 spolu s Re 4/4 alebo Re 4/4. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 734190 N Elektrický rušeň Re 6/6 SBB , Amica di 6415 sbb (21609)

TRIX H0 22899 Elektrický rušeň radu H0 Buďte 4/6 SBB

TRIX H0 22899 Elektrický rušeň radu H0 Buďte 4/6 SBB
Detail

Elektrický rušeň Be 4/6 „Stängelilok“ Švajčiarskych spolkových železníc (SBB). Vykonanie v stave dodania. Rušeň z prvej série. Tmavohnedá schéma základného laku s čiernym podvozkom. S tyčovým nárazníkom, prednými dverami kabíny s prechodovými doskami, s brúsnym systémom, bez signálu nesprávnej cesty a bez magnetu Integra-Signum. Chladiace špirály s dlhou stranou so 6 zvislými držiakmi. Cesta rušňa 12305. Auto vyzerá ako v polovici 20. rokov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22899 Elektrický rušeň radu H0 Buďte 4/6 SBB , Guzzanti gz 620 (5050370005919)

Märklin 39520 Elektrický rušeň H0 série Fc 2x3 / 4 „Köfferli“ SBB

Märklin 39520 Elektrický rušeň H0 série Fc 2x3 / 4 „Köfferli“ SBB
Detail

Elektrický rušeň nákladného vlaku série Fc 2x3 / 4 „Köfferli“ (neskôr rad Ce 6/8 I) Švajčiarskych federálnych železníc (SBB). Vykonanie v stave predčasného dodania. Tmavohnedá schéma základného laku s čiernym podvozkom. S tyčovými nárazníkmi, prednými dverami kabíny bez okien a s prechodovými doskami, s brúsnym systémom, bez signalizácie nesprávneho smeru jazdy a bez magnetu Integra-Signum. Cesta rušňa číslo 12201. Auto vyzerá tak, ako vyzeralo v polovici / na konci roku 1919. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 39520 Elektrický rušeň H0 série Fc 2x3 / 4 „Köfferli“ SBB , Liebherr re 5020

MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB

MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB
Detail

Ťažký nákladný rušeň 150 113-9 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Zelené sfarbenie oxidu chromitého. Najväčší dizajn štandardných elektrických lokomotív z programu novej výstavby z 50. rokov. Verzia 2. Dodací stav s niekoľkými dizajnovými zmenami, napríklad okná strojov. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1991. Použitie: Ťažké nákladné vlaky a miestne osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB , Canon crg 051 čierny (2168c002)

MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB

MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB
Detail

Elektrická lokomotíva 140 232-0 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG) pre divíziu Railion Deutschland AG okolo roku 2004. Usporiadanie kolies Bo'Bo ', vyrobené od roku 1959. Použitie: nákladné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB , Canon crg 051 drum (2170c001)

Fleischmann 826253 N SBB Cargo posuvný nástenný vozeň

Fleischmann 826253 N SBB Cargo posuvný nástenný vozeň
Detail

Dvojnápravové vozne s posuvnými stenami typu Hbbi (ll) ns (s) sú v súčasnosti štandardnými vozňami prakticky pre všetky európske železničné správy. Vozík je ideálne vhodný na prepravu veľkoobjemových a paletizovaných nákladov citlivých na počasie. Pod typovým označením Hbbillns alebo Hbbins (bez deliacich priečok pre ochranu dopravy) sa vyrábali rôzne prevedenia. V porovnaní s našimi predchádzajúcimi modelmi vozňov s posuvnými stenami je nedostatok úzkej strechy v hornej časti najcharakteristickejším rozlišovacím prvkom pre tento typ vozňa. Typické sú tiež uvoľňovacie páčky v tvare U na predných stranách. Prototyp nášho modelu prvýkrát vyrobila spoločnosť na výrobu vagónov v Niesky / Sasko pre spoločnosť Ahaus Alstätter Eisenbahn AG (AAE) a nachádza sa okrem iného v inventári vagónov ÖBB, SBB, AAE, BDZ, CD a GySEV. Konštrukcia umožňuje rýchlu a ekonomickú manipuláciu, ako aj zabezpečenie primeranej ochrany nákladu. Vozidlo so systémom posuvných stien zaručuje optimálny prístup k ložnej ploche z každej strany pomocou vysokozdvižných vozíkov, vysokozdvižných vozíkov atď. Naložiť a vyložiť je možné aj pomocou žeriavu. Charakteristické sú veľká nakladacia šírka a nakladacia výška vďaka optimálnemu použitiu vymedzovacieho profilu UIC. Na ložnej ploche je priestor až pre 44 europaliet. Vagóny typu Hbbillns sú vybavené až šiestimi priečkami. Slúžia na dodatočné zaistenie nákladu proti posunutiu v pozdĺžnom smere vozňa. Auto chráni pred poveternostnými vplyvmi, ale nemá vetranie ani reguláciu teploty. Vozidlo je možné voľne používať v sieti správy železníc RIV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 826253 N SBB Cargo posuvný nástenný vozeň , Elektrický skateboard (hrabz25304)

TRIX H0 T22968 Elektrický rušeň H0 série Fc 2x3 / 4 „Köfferli“ SBB

TRIX H0 T22968 Elektrický rušeň H0 série Fc 2x3 / 4 „Köfferli“ SBB
Detail

Elektrický rušeň nákladného vlaku série Fc 2x3 / 4 „Köfferli“ (neskôr rad Ce 6/8 I) Švajčiarskych federálnych železníc (SBB). Vykonanie v stave predčasného dodania. Tmavohnedá schéma základného laku s čiernym podvozkom. S tyčovými nárazníkmi, prednými dverami kabíny bez okien a s prechodovými doskami, s brúsnym systémom, bez signalizácie nesprávneho smeru jazdy a bez magnetu Integra-Signum. Cesta rušňa číslo 12201. Auto vyzerá tak, ako vyzeralo v polovici / na konci roku 1919. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T22968 Elektrický rušeň H0 série Fc 2x3 / 4 „Köfferli“ SBB , Hawaii, elektrický (6390296)

MiniTrix T16114 N Elektrický rušeň BR 111 DB

MiniTrix T16114 N Elektrický rušeň BR 111 DB
Detail

Elektrická lokomotíva 111 137-6 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1974. Použitie: premávka S-Bahn. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením strojovne, je možné ovládať digitálne. Kinematika pre blízke spojenie. Svetlomety sa menia so smerom jazdy. Dĺžka cez nárazníky 104 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16114 N Elektrický rušeň BR 111 DB , Canpol babies elektrický ohrievač fliaš 3 v 1 (5903407770536)

MiniTrix T16143 N Elektrický rušeň BR 41 DB

MiniTrix T16143 N Elektrický rušeň BR 41 DB
Detail

Štandardná elektrická lokomotíva série E 41 Deutsche Bundesbahn (DB). Zelená oxid chrómová zelená farba. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačnou mriežkou s viacerými dýzami so zvislými lamelami a celoobvodovým dažďovým žľabom. Cesta číslo E 41 208. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1964. Použitie: Ľahký nákladný a osobný vlak pre miestnu a diaľkovú dopravu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16143 N Elektrický rušeň BR 41 DB , K & n do air-boxu, du-6202 ducati monster 620 s (01-03)

Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB

Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB
Detail

Tlačená verzia elektrického rušňa DB triedy 118 v typickej modrej dobe Era IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB , L.o.l. surprise! omg veľká ségra, re-série 3 – speedster (0035051588580)

MiniTrix T16144 N Elektrický rušeň BR 141 z DB

MiniTrix T16144 N Elektrický rušeň BR 141 z DB
Detail

Štandardný elektrický rušeň 141 430-9 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Orientovať červenú základnú farebnú schému. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačná mriežka typu Klatte. Štát okolo roku 1987. Použitie: Miestne a diaľkové osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16144 N Elektrický rušeň BR 141 z DB , Airman - náplň, 620 ml (900035)

MiniTrix T16404 N Elektrický rušeň BR 140 z DB

MiniTrix T16404 N Elektrický rušeň BR 140 z DB
Detail

Štandardný elektrický rušeň 140 678-4 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Zelená oxid chrómová zelená farba. Verzia s dvojitými žiarovkami, plastovými dažďovými zvodmi nad prednými oknami a dverami kabíny vodiča, mriežkou ventilátora typu „Schweiger“ (pôvodný stav), samostatným oknom strojovne s gumovým tesnením a prednými kľučkami. Štát okolo roku 1989. Použitie: nákladné a osobné vlaky pre miestnu a diaľkovú dopravu. Redizajn. Teleso a podpera vyrobené zo zinkovej tlakovej liatiny. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením kabíny vodiča, je možné ovládať digitálne. Kinematika pre blízke spojenie. Pripojené riadidlá. Dĺžka cez nárazníky 103 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16404 N Elektrický rušeň BR 140 z DB , Meiho box long 620 (4963189154727)

Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB

Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB
Detail

Séria 98.8, bavorská. GtL 4/4, bol prvýkrát uvedený do prevádzky v roku 1911 bavorskými štátnymi železnicami. S niekoľkými zmenami bol postavený až do roku 1927. Rušne sa v prevádzke veľmi dobre osvedčili a s výkonom 450 koní boli najsilnejšími bavorskými miestnymi železničnými lokomotívami. Celkovo bolo vyrobených 117 rušňov. Takmer všetky železničné depá v Bavorsku, ktoré obsluhovali odbočky, mali vo svojom inventári GtL 4/4. Posledné dva bavorské GtL 4/4 z depa Schweinfurt patrili v 60. rokoch k obľúbeným lokomotívam železničných fanúšikov. Na konci svojej kariéry jazdila 098 812 často na odbočke z Bad Neustadtu (Saale) do Königshofenu (Grabfeld) a ťahala tam osobné aj nákladné vlaky. Rušeň sa zachoval ako vozový múzejný rušeň pre Ulmskú železnicu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DB , Extrifit hellnox 620 g (sptsupl0745nad)

Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň

Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň
Detail

Model legendárnej elektrickej lokomotívy BR E16 zaujme koherentným lakovaním a potlačou, ako aj precíznymi rytinami a presnými detailnými znázorneniami charakteristických pohonov Buchli. Okrem toho má PIKO BR 116 jemné dvojkolesia, ktoré prispievajú k autentickému celkovému dojmu modelu vďaka filigránovej strešnej výbave, pantografom a špeciálne pripevneným riadidlám. Rušeň má vynikajúce jazdné vlastnosti a veľkú ťažnú silu pre skutočne originálne zostavy vlaku. Model je vybavený moderným rozhraním Next18 a zobrazuje obvyklú zmenu červeného / bieleho svetla. Model PIKO tvarovo, farebne a tlačovo presne zodpovedá svojmu prototypu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň , Extrifit actinox 620 g (sptext007nad)

MiniTrix T16142 N Elektrický rušeň BR 141 083-6 spoločnosti DB AG

MiniTrix T16142 N Elektrický rušeň BR 141 083-6 spoločnosti DB AG
Detail

Štandardný elektrický lokomotíva 141 083-6 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Schéma základného náteru v červenej farbe. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačná mriežka typu Klatte. 2003 až 2006. 141 083-6 dnes nie je v prevádzke v Bavorskom železničnom múzeu v Nördlingene. Použitie: Ľahký nákladný a osobný vlak pre miestnu a diaľkovú dopravu. Redizajn. Teleso a podpera vyrobené zo zinkovej tlakovej liatiny. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením kabíny vodiča, je možné ovládať digitálne. Pripojené riadidlá. Na rozlúčkovú cestu v roku 2006 sú umiestnené obtlačky. Dĺžka cez nárazníky 98 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix T16142 N Elektrický rušeň BR 141 083-6 spoločnosti DB AG , Stagg gca-re (25013398)

Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB

Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725170 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB , Stagg hgb2-re (25013988)

Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB

Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725100 N Dieselový dvojitý rušeň 288 002-9 DB , Canon crg 051 h čierny (2169c002)

TRIX H0 T22846 Elektrická lokomotíva Re 421 SBB

TRIX H0 T22846 Elektrická lokomotíva Re 421 SBB
Detail

Model: Lokomotíva má digitálny dekodér a rozsiahle zvukové funkcie. Riadený vysoko účinný pohon so zotrvačníkom, centrálne inštalovaný. 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 1 biele obrysové svetlo (švajčiarska zmena svetla) sa menia v smere jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Pri sólo jazde je možné osvetlenie prepnúť na 1 červené zadné svetlo. Svetlomety na koncoch 2 a 1 lokomotívy je možné v digitálnom režime vypnúť samostatne. Svetlo Double A funguje ako červený signál núdzového zastavenia. Diaľkové svetlomety, osvetlenie kabíny a osvetlenie strojovne je možné v digitálnej prevádzke ovládať samostatne. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými diódami vyžarujúcimi svetlo (LED). Samostatne aplikované kovové riadidlá. Spojky je možné vymeniť za pribalené predné zástery Dĺžka cez nárazníky 17,1 cm. Prototyp: Švajčiarska federálna železnica (SBB) Elektrická lokomotíva Re 4/4 II ako Re 421, používaná v divízii nákladnej dopravy SBB. Základná schéma náteru ohnivo červená / ultramarínová modrá. Cesta rušňa číslo 421 378-1. Prevádzkový stav okolo 2018. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T22846 Elektrická lokomotíva Re 421 SBB , Merkur 051 – dvojplošník, 148 dielov (8592782005516)

Hobbytrain H3005 N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB Cargo

Hobbytrain H3005 N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB Cargo
Detail

Vectron od spoločnosti Siemens sa od svojej prezentácie na výstave Innotrans 2010 vyvinul v skutočný bestseller - viac ako 750 strojov pre viac ako 30 rôznych zákazníkov vo viac ako 17 krajinách a stále nie je koniec. Takmer každý deň pribúdajú nové varianty - ktoré jazdia po celej Európe. Vďaka svojej schopnosti pracovať vo viacerých systémoch je Vectron ideálnym rušňom na použitie na európskych tratiach. Stroje od spoločnosti SBB Cargo cestujú zo Švajčiarska do Holandska alebo TXL Vectron zo severného Nemecka do Talianska. Vectron je teraz tiež doma vo východnej Európe a na Balkáne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Hobbytrain H3005 N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB Cargo , L.o.l. surprise! omg veľká ségra, re-séria 3 – cosmic nova (0035051588566)

Hobbytrain H3005S N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB Cargo

Hobbytrain H3005S N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB Cargo
Detail

Vectron od spoločnosti Siemens sa od svojej prezentácie na výstave Innotrans 2010 vyvinul v skutočný bestseller - viac ako 750 strojov pre viac ako 30 rôznych zákazníkov vo viac ako 17 krajinách a stále nie je koniec. Takmer každý deň pribúdajú nové varianty - ktoré jazdia po celej Európe. Vďaka svojej schopnosti pracovať vo viacerých systémoch je Vectron ideálnym rušňom na použitie na európskych tratiach. Stroje od spoločnosti SBB Cargo cestujú zo Švajčiarska do Holandska alebo TXL Vectron zo severného Nemecka do Talianska. Vectron je teraz tiež doma vo východnej Európe a na Balkáne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Hobbytrain H3005S N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB Cargo , L.o.l. surprise! omg veľká ségra, re-série 3 – groovy babe (0035051588573)

Hobbytrain H3003 Elektrický rušeň N Hupac triedy 193 Vectron

Hobbytrain H3003 Elektrický rušeň N Hupac triedy 193 Vectron
Detail

Vectron od spoločnosti Siemens sa od svojej prezentácie na výstave Innotrans 2010 vyvinul v skutočný bestseller - viac ako 750 strojov pre viac ako 30 rôznych zákazníkov vo viac ako 17 krajinách a stále nie je koniec. Takmer každý deň pribúdajú nové varianty - ktoré jazdia po celej Európe. Vďaka svojej schopnosti pracovať vo viacerých systémoch je Vectron ideálnym rušňom na použitie na európskych tratiach. Stroje od spoločnosti SBB Cargo cestujú zo Švajčiarska do Holandska alebo TXL Vectron zo severného Nemecka do Talianska. Vectron je teraz tiež doma vo východnej Európe a na Balkáne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Hobbytrain H3003 Elektrický rušeň N Hupac triedy 193 Vectron , Extrifit actinox 620 g cherry (8594181600354)

Fleischmann 731905 N E 19 02 elektrická lokomotíva DB

Fleischmann 731905 N E 19 02 elektrická lokomotíva DB
Detail

Lokomotíva predstavuje prevádzkový stav na začiatku päťdesiatych rokov minulého storočia, a preto je ideálna na pokrytie vlakov vtedajšej „modrej siete F-Zug“. Prototyp: „Modrá sieť F-vlakov“ éry III je už dlho legendou: už v roku 1951 Bundesbahn ponúkala rýchlo sa pohybujúce diaľkové vlaky. Oceľovo modro lakované autá zaujali aj viacfarebnou potlačou na bočných prvkoch. Vyvýšené strieborné písmená DB boli ozdobené v strede auta. Všetky „modré“ vlaky - s výnimkou dvoch spojení so zahraničnými spojmi - premávali iba 2. Skvelé. Až do triednej reformy v lete 1956, keď už stará plyšová trieda nebola k dispozícii, zodpovedala 2. trieda trojtriedneho systému, ktorá platila doteraz, 1. triede, ktorá je v platnosti dodnes. Skvelé. Ako ukazuje niekoľko modelových fotografií, kovový nápis pokrýval triedu číslo 1, ktorá nebola vždy dôsledne implementovaná. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 731905 N E 19 02 elektrická lokomotíva DB , Einhell tc-rh 620 4f (4257990)

MiniTrix 16876 Tr N E-Lok BR Re 482 spoločnosti SBB Cargo

MiniTrix 16876 Tr N E-Lok BR Re 482 spoločnosti SBB Cargo
Detail

Prototyp: elektrická lokomotíva SBB Cargo Re 482 036-1. Verzia so 4 pantografmi. Prevádzkový stav okolo 2012. Použitie: cezhraničná nákladná doprava. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 16876 Tr N E-Lok BR Re 482 spoločnosti SBB Cargo

Piko N 40321 N E-Lok Ae 3/6 I SBB

Piko N 40321 N E-Lok Ae 3/6 I SBB
Detail

Nový tvar s veľkými ventilačnými klapkami a strešným chladičom v Ep.IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40321 N E-Lok Ae 3/6 I SBB

Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB

Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB
Detail

Parný rušeň triedy 043 Nemeckých spolkových dráh so spaľovaním oleja. Parné lokomotívy známe ako „jumbo“ boli pre svoju ťažnú silu použité s veľkým úspechom takmer v celom Nemecku a v mnohých ďalších európskych krajinách. Najvyššia rýchlosť bola 80 km / h dopredu a 50 km / h sa dalo jazdiť dozadu. Niektoré z týchto už aj tak veľmi výkonných strojov zaznamenali ďalšie zvýšenie výkonu na 2 100 k (1 546 kW) v Deutsche Bundesbahn, keď boli od roku 1955 prevedené na spaľovanie ropy. Ropné lokomotívy DB mali od roku 1968 sériové označenie 043. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 714404 Parný rušeň BR 043, DB

Fleischmann 714403 Parný rušeň BR 44, DRG

Fleischmann 714403 Parný rušeň BR 44, DRG
Detail

Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn Gesellschaft Rušne mohli pohybovať vlakmi s celkovou záťažou 1 200 ton na strmých rampách so 600 tonami. Parné lokomotívy známe ako „jumbo“ boli pre svoju ťažnú silu použité s veľkým úspechom takmer v celom Nemecku a v mnohých ďalších európskych krajinách. Najvyššia rýchlosť bola 80 km / h dopredu a 50 km / h sa dalo jazdiť dozadu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 714403 Parný rušeň BR 44, DRG

Fleischmann 731370 N Elektrická lokomotíva Re 460 SBB

Fleischmann 731370 N Elektrická lokomotíva Re 460 SBB
Detail

Pre realizáciu konceptu „Bahn 2000“ obstarali SBB 24 rušňov tohto radu. Ďalšia séria 75 rušňov bola použitá na zvládnutie 1. 1. postavený v roku 1994 s cieľom zabezpečiť prechod cez Švajčiarsko. Tieto rušne boli neskôr rozdelené do osobnej dopravy. Dodnes sú nepostrádateľné pre trakciu v hustej pravidelnej premávke vo Švajčiarsku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 731370 N Elektrická lokomotíva Re 460 SBB

Fleischmann 731300 N Elektrická lokomotíva Re 460 SBB

Fleischmann 731300 N Elektrická lokomotíva Re 460 SBB
Detail

Pre realizáciu konceptu „Bahn 2000“ obstarali SBB 24 rušňov tohto radu. Ďalšia séria 75 rušňov bola použitá na zvládnutie 1. 1. postavený v roku 1994 s cieľom zabezpečiť prechod cez Švajčiarsko. Tieto rušne boli neskôr rozdelené do osobnej dopravy. Dodnes sú nepostrádateľné pre trakciu v hustej pravidelnej premávke vo Švajčiarsku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 731300 N Elektrická lokomotíva Re 460 SBB

Woody Elektrický rušeň (8591864911684)

Woody Elektrický rušeň (8591864911684)
Detail

Vláčik – na batériu, odporúčaný vek od 3 rokov Uspokojte svoju malú, originálnu hračku od českých dizajnérov, ktorá vás nenosie vrecku. Krásne farebné elektrické auto určite poteší každý dobrodruh. Dokonca jazdí dozadu.Potešte svojich maličkých originálnou hračkou z dielne českých dizajnérov, ktorá vám nezaťaží peňaženku. Krásny farebný elektrický rušeň určite poteší každého dobrodruha. Skutočne vyzerajúci dizajn, presné spracovanie a vysoká funkčnosť robia skvelý doplnok pre vláčikodráhy. Dokonca jazdí dozadu. Vhodné pre deti od 3 rokov.Kľúčové vlastnostiZ dielne českých dizajnérovSkutočne vyzerajúci dizajnVhodné ako doplnenie vlakových tratíSo spätným chodomBatéria 1× 1,5 V AA, nie je súčasťou baleniaRozstup kolies 2,5 cm (alza.sk)

Podobné produkty ako Woody Elektrický rušeň (8591864911684)

Fleischmann 825813 N sada 3 cisternových vozňov, GATX

Fleischmann 825813 N sada 3 cisternových vozňov, GATX
Detail

Na prepravu tekutín a plynov sa na železnici používajú cisternové vozy. Zvyčajne sa plnia zhora a vyprázdňujú smerom nadol. Aby sa zabránilo vyprázdneniu kotla pri jeho vyprázdňovaní, je často nainštalovaný systém núteného vetrania. Pri vykladaní sa súčasne s dýzou otvára ventilačný ventil. Vozíky so systémom núteného vetrania sú v strede vozíka označené zvislým bielym pásom. Kryt kupoly nemusí byť kvôli vyprázdňovaniu otvorený. Štvornápravové cisternové vozne typu Uahs (od roku 1980 Zas) s objemom 880 hl alebo 88 m³, vyrobené od roku 1972, zriadili požičovne vagónov ako súkromné vozne [P] pri mnohých železničných správach. Vozne slúžili na prepravu ťažkej ropy a výrobkov z minerálnych olejov. Okrem preferovanej oblasti použitia v blokovej vlakovej doprave z námorných prístavov do vnútrozemia, fungujú aj v preprave jedným vozňom, napr. B. do miest vykládky spoločností obchodujúcich s minerálnymi olejmi. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 825813 N sada 3 cisternových vozňov, GATX

Roco 71814 H0 E-zdvojený rušeň Ae 8/14 SBB

Roco 71814 H0 E-zdvojený rušeň Ae 8/14 SBB
Detail

Elektrický dvojitý lokomotíva Ae 8/14 11851 Švajčiarskych spolkových železníc. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71814 H0 E-zdvojený rušeň Ae 8/14 SBB

Fleischmann 822706 N sada 3 predradníkových vozňov Talbot DRG

Fleischmann 822706 N sada 3 predradníkových vozňov Talbot DRG
Detail

Súprava automobilov s tromi predradnými vozňami typu Talbot z Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 822706 N sada 3 predradníkových vozňov Talbot DRG

Fleischmann 881810 N Sada 3 chladiarenských automobilov „Seefische“ DRG

Fleischmann 881810 N Sada 3 chladiarenských automobilov „Seefische“ DRG
Detail

Trojdielna súprava chladených automobilov „Seefische“, ktoré používa spoločnosť Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 881810 N Sada 3 chladiarenských automobilov „Seefische“ DRG

Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)

Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)
Detail

Príslušenstvo k vláčikodráhe - vhodné od 3 rokov Moderný elektrický rušeň červenej farby s rozmermi 16 × 7 × 5 cm tvorí príslušenstvo pre vláčikovú trať značky Woody. Prepínač lokomotívy s predným a zadným pohonom je umiestnený na jej streche. Súčasťou tohto výrobku je aj rušňovodič umiestnený v kabíne lokomotívy. Lokomotíva je kompatibilná aj s ostatnými železničnými dráhami dostupnými na našom trhu. Jednotlivé vagóny možno pripojiť pomocou magnetu. Hračka je vhodná pre deti od troch rokov.Kľúčové vlastnosti moderného elektrického rušňaModerný elektrický rušeň značky WoodyKompatibilný aj s ostatnými železničnými traťami iných značiekSúčasťou je aj postavička rušňovodičaHračka je vhodná pre deti od troch rokov (alza.sk)

Podobné produkty ako Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)

Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)

Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)
Detail

Príslušenstvo k vláčikodráhe - vhodné od 3 rokov Moderný elektrický rušeň zelenej farby s rozmermi 16 × 7 × 5 cm tvorí príslušenstvo k vláčikodráhe značky Woody. Prepínač lokomotívy s predným a zadným pohonom je umiestnený na jej streche. Súčasťou tohto výrobku je aj rušňovodič umiestnený v kabíne lokomotívy. Rušeň je kompatibilný aj s ostatnými železničnými dráhami dostupnými na našom trhu. Jednotlivé vagóny je možné pripojiť pomocou magnetu. Hračka je vhodná pre deti od troch rokov.Kľúčové vlastnosti moderného elektrického rušňaModerný elektrický rušeň značky WoodyKompatibilný aj s ostatnými vláčikodráhami iných značiekSúčasťou je aj postavička rušňovodičaHračka je vhodná pre deti od troch rokov (alza.sk)

Podobné produkty ako Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)

Märklin 88240 Z elektrický rušeň Re 6/6 SBB

Märklin 88240 Z elektrický rušeň Re 6/6 SBB
Detail

Prototyp: Elektrická lokomotíva SBB (Švajčiarske federálne železnice) triedy Re 6/6 11666 Stein am Rhein ako vyzerala v ére V. Model: Úplne nový dizajn s motorom s kotvou v tvare zvona. Poháňané vonkajšie podvozky. Kryt vyrobený z plastu, podvozok vyrobený z kovu. Pripojené filigránové riadidlá. Vylepšený pantograf. Osvetlenie bezúdržbovými LED diódami teplej bielej farby (3 x biela vpredu, 1 x biela vpravo vzadu - švajčiarske prepínanie svetlometov). Pohyblivé čističe koľajníc na oboch podvozkoch. Plastová replika vybavenia kabíny vodiča ako aj replika vybavenia strojovne. Dĺžka cez nárazníky cca 88 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 88240 Z elektrický rušeň Re 6/6 SBB

Roco 71220 Elektrický rušeň BR 230 DR

Roco 71220 Elektrický rušeň BR 230 DR
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 230 Deutsche Reichsbahn. V 80. rokoch spoločnosť DR zaobstarala dvojsystémové elektrické lokomotívy s cieľom zjednodušiť ustavične narastajúcu dopravu a prevádzku cezhraničnej dopravy medzi NDR a Československom. Pre nedostatok skúseností v oblasti dvojsystémovej technológie (GDR: striedavé napätie 15 kV / 16⅔ Hz, ČSSR: jednosmerné napätie 3 kV) a plné využitie výrobcu elektrických lokomotív LEW v Hennigsdorfe boli stroje založené na série ČSD ES 499.1 a 499.2. Továrenská lokomotíva Škoda však ešte nestavala stroj na striedavý prúd 15 kV / 16⅔ Hz, a preto boli časti striedavého prúdu dodávané z NDR. Pre potreby ČSD získala Škoda dvojitú objednávku s 15 rušňami BR 372 a 20 rušňami BR 230 pre DR. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71220 Elektrický rušeň BR 230 DR

Roco 73523 Elektrický rušeň triedy 470, MAV

Roco 73523 Elektrický rušeň triedy 470, MAV
Detail

Elektrický rušeň radu 470 maďarských štátnych železníc. V roku 2001 maďarská štátna železnica MAV objednala u spoločnosti Siemens TS desať dvojfrekvenčných rušňov radu 1047 (v Nemecku známych ako BR 182 a v Rakúsku ako Rh 1116 „Taurus“). Prvé stroje boli uvedené do prevádzky v máji 2002. Môžu sa používať so striedavým prúdom 15 kV / 16V Hz v Nemecku a Rakúsku a 25 kV / 50 Hz v Maďarsku a používajú sa v medzinárodnej doprave. Rušne, ktoré medzi milovníkmi železnice nazývajú „voly Puszta“, jazdia po krajine teraz ako séria 470. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73523 Elektrický rušeň triedy 470, MAV

Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD

Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD
Detail

Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71221 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD

Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB

Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB
Detail

Elektrický rušeň radu 1293 Rakúskych spolkových železníc. V januári 2017 podpísali rakúske spolkové železnice rámcovú dohodu so spoločnosťou Siemens pre celkovo 200 nových viacsystémových lokomotív typu Vectron. Lokomotívy sa majú používať vo viac ako desiatich krajinách východnej a juhovýchodnej Európy, ako aj v Nemecku a Taliansku. Pod sériovým označením 1293 sú lokomotívy odovzdávané ÖBB v niekoľkých dodávkových sériách. Dodávka tretej dodacej série so 61 rušňami sa začala v marci 2020. 28 z týchto strojov bude tiež vybavených na použitie v Holandsku a Belgicku. Rušne 1. a 2. triedy Dodacie série sú vybavené balíkom pre krajinu pre Rakúsko, Nemecko, Taliansko, Maďarsko, Česko, Poľsko, Slovensko, Chorvátsko a Slovinsko. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71959 Elektrický rušeň H0 série 1293 ÖBB

Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR

Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR
Detail

Elektrická lokomotíva triedy 230 Deutsche Reichsbahn. V 80. rokoch spoločnosť DR zaobstarala dvojsystémové elektrické lokomotívy s cieľom zjednodušiť ustavične narastajúcu dopravu a prevádzku cezhraničnej dopravy medzi NDR a Československom. Pre nedostatok skúseností v oblasti dvojsystémovej technológie (GDR: striedavé napätie 15 kV / 16⅔ Hz, ČSSR: jednosmerné napätie 3 kV) a plné využitie výrobcu elektrických lokomotív LEW v Hennigsdorfe boli stroje založené na série ČSD ES 499.1 a 499.2. Továrenská lokomotíva Škoda však ešte nestavala stroj na striedavý prúd 15 kV / 16⅔ Hz, a preto boli časti striedavého prúdu dodávané z NDR. Pre potreby ČSD získala Škoda dvojitú objednávku s 15 rušňami BR 372 a 20 rušňami BR 230 pre DR. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 71219 Elektrický rušeň H0 BR 230 DR

Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD

Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD
Detail

Elektrický rušeň radu 372 Československých štátnych dráh. V 80. rokoch sa CSD a DR rozhodli o zakúpení dvojsystémových lokomotív s cieľom zjednodušiť neustále rastúci objem dopravy a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín - Drážďany - Praha. Staviteľ rušňa v NDR, LEW Hennigsdorf, bol v tomto čase na plný výkon, takže zákazku dostala česká rušňová továreň Škoda, ktorá už mala s takýmito strojmi rôzne skúsenosti. CSD série ES 499.1 a 499.2 sa ponúkli ako základ. Nemecká elektrická sústava 15 kV / 16⅔ Hz však prelomila nový smer. Dvojitá objednávka obsahovala 15 rušňov BR 372 pre CSD a 20 rušňov BR 230 pre DR. Univerzálne stroje sa používali v osobnej a nákladnej vlakovej doprave. S hodinovým výkonom 3 260 kW sa dosahuje maximálna rýchlosť 120 km / h. V Nemecku sa séria láskyplne nazýva „knedlíkový lis“, český náprotivok sa nazýva „bastard“ v susednej krajine. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79222 Elektrický rušeň H0 série 372 CSD
Woody Elektrický rušeň (8591864911684), Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086), Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079), Miele SBB 300-3 HF Twister (9730770), Miele Parquet Twister SBB 300-3 (7155710), Miele Parquet Twister XL SBB 400-3 (7101160), Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765), AMICA DI 6411 SBB (23443), AMICA DI 6415 SBB (21609), GUZZANTI GZ 620 (5050370005919), LIEBHERR Re 5020, Canon CRG 051 čierny (2168C002), Canon CRG 051 Drum (2170C001), Elektrický skateboard (HRAbz25304), Hawaii, elektrický (6390296), Canpol babies Elektrický ohrievač fliaš 3 v 1 (5903407770536), K & N do air-boxu, DU-6202 Ducati Monster 620 S (01-03), L.O.L. Surprise! OMG Veľká ségra, RE-série 3 – Speedster (0035051588580), AIRMAN - NÁPLŇ, 620 ML (900035), Meiho box Long 620 (4963189154727), Extrifit Hellnox 620 g (SPTsupl0745nad), Extrifit Actinox 620 g (SPText007nad), Stagg GCA-RE (25013398), Stagg HGB2-RE (25013988), Canon CRG 051 H čierny (2169C002), Merkur 051 – dvojplošník, 148 dielov (8592782005516), L.O.L. Surprise! OMG Veľká ségra, RE-séria 3 – Cosmic Nova (0035051588566), L.O.L. Surprise! OMG Veľká ségra, RE-série 3 – Groovy Babe (0035051588573), Extrifit Actinox 620 g cherry (8594181600354), Einhell TC-RH 620 4F (4257990)