Štandardný elektrický lokomotíva E 10 1240 Deutsche Bundesbahn (DB). Dočasný rušeň „Rheingold“ je expresný rušeň so štvorcovým telesom rušňa, 5 svetlometmi, obvodovým dažďovým žľabom a výkonným ventilátorom. Základné farebné prevedenie kobaltová modrá / béžová. Auto vyzerá ako v lete 1962. Použitie: Miestne a diaľkové osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16102 S E 10 elektrický rušeň DB , Woody elektrický rušeň (8591864911684)Ťažký nákladný rušeň 150 113-9 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Zelené sfarbenie oxidu chromitého. Najväčší dizajn štandardných elektrických lokomotív z programu novej výstavby z 50. rokov. Verzia 2. Dodací stav s niekoľkými dizajnovými zmenami, napríklad okná strojov. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1991. Použitie: Ťažké nákladné vlaky a miestne osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix 16153 N Elektrický rušeň BR150 DB , Woody moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)Elektrická lokomotíva 140 232-0 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG) pre divíziu Railion Deutschland AG okolo roku 2004. Usporiadanie kolies Bo'Bo ', vyrobené od roku 1959. Použitie: nákladné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix 16405 N Elektrický rušeň BR140 DB , Woody moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)Elektrická lokomotíva 111 137-6 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1974. Použitie: premávka S-Bahn. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením strojovne, je možné ovládať digitálne. Kinematika pre blízke spojenie. Svetlomety sa menia so smerom jazdy. Dĺžka cez nárazníky 104 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16114 N Elektrický rušeň BR 111 DB , Cougar e-mars 150 argb elektrický (3m1503sb.0001)Štandardná elektrická lokomotíva série E 41 Deutsche Bundesbahn (DB). Zelená oxid chrómová zelená farba. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačnou mriežkou s viacerými dýzami so zvislými lamelami a celoobvodovým dažďovým žľabom. Cesta číslo E 41 208. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1964. Použitie: Ľahký nákladný a osobný vlak pre miestnu a diaľkovú dopravu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16143 N Elektrický rušeň BR 41 DB , Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765)Štandardný elektrický rušeň 141 430-9 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Orientovať červenú základnú farebnú schému. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačná mriežka typu Klatte. Štát okolo roku 1987. Použitie: Miestne a diaľkové osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16144 N Elektrický rušeň BR 141 z DB , Clatronic db 3705Štandardný elektrický rušeň 140 678-4 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Zelená oxid chrómová zelená farba. Verzia s dvojitými žiarovkami, plastovými dažďovými zvodmi nad prednými oknami a dverami kabíny vodiča, mriežkou ventilátora typu „Schweiger“ (pôvodný stav), samostatným oknom strojovne s gumovým tesnením a prednými kľučkami. Štát okolo roku 1989. Použitie: nákladné a osobné vlaky pre miestnu a diaľkovú dopravu. Redizajn. Teleso a podpera vyrobené zo zinkovej tlakovej liatiny. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením kabíny vodiča, je možné ovládať digitálne. Kinematika pre blízke spojenie. Pripojené riadidlá. Dĺžka cez nárazníky 103 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16404 N Elektrický rušeň BR 140 z DB , Clatronic db 3706Štandardný elektrický lokomotíva 141 083-6 spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Schéma základného náteru v červenej farbe. Verzia s dvojitými žiarovkami, ventilačná mriežka typu Klatte. 2003 až 2006. 141 083-6 dnes nie je v prevádzke v Bavorskom železničnom múzeu v Nördlingene. Použitie: Ľahký nákladný a osobný vlak pre miestnu a diaľkovú dopravu. Redizajn. Teleso a podpera vyrobené zo zinkovej tlakovej liatiny. Vstavaný digitálny dekodér a zvukový generátor pre prácu s DCC a Selectrix. Motor so zotrvačníkom, s pohonom 4 náprav, trakčné pneumatiky. Svetlá a zadné svetlá, ktoré sa menia podľa smeru jazdy, s teplými bielymi LED diódami, osvetlením kabíny vodiča, je možné ovládať digitálne. Pripojené riadidlá. Na rozlúčkovú cestu v roku 2006 sú umiestnené obtlačky. Dĺžka cez nárazníky 98 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16142 N Elektrický rušeň BR 141 083-6 spoločnosti DB AG , Clatronic db 3717Model legendárnej elektrickej lokomotívy BR E16 zaujme koherentným lakovaním a potlačou, ako aj precíznymi rytinami a presnými detailnými znázorneniami charakteristických pohonov Buchli. Okrem toho má PIKO BR 116 jemné dvojkolesia, ktoré prispievajú k autentickému celkovému dojmu modelu vďaka filigránovej strešnej výbave, pantografom a špeciálne pripevneným riadidlám. Rušeň má vynikajúce jazdné vlastnosti a veľkú ťažnú silu pre skutočne originálne zostavy vlaku. Model je vybavený moderným rozhraním Next18 a zobrazuje obvyklú zmenu červeného / bieleho svetla. Model PIKO tvarovo, farebne a tlačovo presne zodpovedá svojmu prototypu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40350 N E 16 DB elektrický rušeň , Raid elektrický odparovač suchý vankúšik 1 + 10 ks (4000290907139)Prototyp modelu PIKO modelu E 40.11 vo verzii v zelenom laku s dažďovým žľabom, dvojitým svetlom, logom DB iba na bočných plochách a s madlami na čele zaujme vydareným tvarom hlavy bez nepríjemných tvarov oddeľujúcich hrany, voľne stojacimi madlami a filigránovými pantografmi. Štandardne je navyše zabudované digitálne prepínateľné osvetlenie kabíny. Päťpólový motor s dvoma veľkými odstredivými hmotami a spotrebou energie cez osem kolies zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Aby bola zaručená vysoká ťažná sila, má model PIKO okrem rámu z tlakového liateho zinku dve trakčné pneumatiky, ktoré sedia diagonálne na nápravách oboch podvozkov prebiehajúcich vo vnútri. Model má rozhranie PluX22, svetelnú zmenu bielej / červenej a blízku kinematiku spojenia. PIKO E 40.11 je pripravený na dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51750 Elektrický rušeň H0 E 40.11 DB zelená , Trotec airgoclean 10 e/100 e, čistička vzduchu (gav2608nad79)Univerzálny rušeň 218 143-6 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Dieselovo-hydraulický rušeň s elektrickým kúrením vlaku. Poprava v čistej oranžovo-kamienkovej sivej farbe ako lokomotíva "City-Bahn" na trati Kolín - Gummersbach. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16280 N Dieselový rušeň BR 218 DB , Stagg db-55110-stElektrická lokomotíva 115 205 - 7 (BR E10.1) spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG). Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Rok výstavby od roku 1956. Použitie: preprava na veľké vzdialenosti. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX T16107 N Elektrický rušeň BR 115 DB Výstavný rušeň , Biolit elektrický odparovač so suchou náplňou 1 + 10 ks (5000204920901)Elektrická lokomotíva triedy 111 Deutsche Bundesbahn. Od roku 1969 zriadila Deutsche Bundesbahn cestu D 1410/1411 ako rýchle denné spojenie medzi Düsseldorfom / Kolín nad Rýnom a Mníchovom. Po prvýkrát sa DB pokúsila vyhrať bežné a obchodné cesty s obzvlášť nízkymi tarifami v porovnaní s turistickým ruchom po celý rok pre železnicu. Čas cesty bol necelých sedem hodín. Aby vlak mohol jazdiť rýchlosťou až 160 km / h, bolo 20 vagónov typu DDm 915 vybavených magnetickými koľajovými brzdami. Od roku 1971 sa na krytie obvykle používala elektrická lokomotíva série 103, ale iné rady, napr. B. BR 111, používaný ako hnacie vozidlo. „Christoforus Express“ spočiatku jazdil šesťkrát týždenne a od leta 1970 každý deň. Ponuku rozšíril D 1484/1485 „Auto-Traum-Express“ z Hamburgu-Altony do Mníchova východ, ktorý bol zavedený ako nočné spojenie. Tieto vlaky sa stali oporou automobilovej vlakovej dopravy v 70. rokoch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 734607 Elektrický rušeň BR 111, DB , Elektrický skateboard (hrabz25304)Elektrický rušeň 110 148 Deutsche Bundesbahn v modrej farbe. Trieda 110 je štandardný elektrický lokomotíva na expresnú vlakovú dopravu, ktorá bola prvýkrát vyrobená pre Deutsche Bundesbahn v roku 1952. Stanovila nové štandardy v stavbe elektrických lokomotív. Charakteristickými znakmi boli vysoký výkon s nízkou hmotnosťou, nízka náchylnosť na poškodenie a intenzita údržby, ako aj jednoduché používanie. Séria 110 bola po mnoho rokov najdôležitejšou lokomotívou v nemeckej expresnej vlakovej doprave. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73074 Elektrický rušeň 110 148-4, DB , Hawaii, elektrický (6390296)Prototyp modelu PIKO modelu BR 140 v béžovo-modrej verzii DB v Ep. IV so samostatnými žiarovkami zaujme úspešným tvarom hlavy bez nepríjemných deliacich hrán, samostatne stojacimi madlami a filigránovými pantografmi. Štandardne je navyše zabudované digitálne prepínateľné osvetlenie kabíny. Päťpólový motor s dvoma veľkými odstredivými hmotami a spotrebou energie cez osem kolies zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Aby bola zaručená vysoká ťažná sila, má model PIKO okrem rámu z tlakového liateho zinku dve trakčné pneumatiky, ktoré sedia diagonálne na nápravách oboch podvozkov prebiehajúcich vo vnútri. Model má rozhranie PluX22, svetelnú zmenu bielej / červenej a blízku kinematiku spojenia. PIKO BR 140 je pripravený na dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB , Evo elektrický traktor s prívesom na batériu (1437536)Elektrické lokomotívy s tyčovým pohonom patria k vrcholom usporiadania modelovej železnice. Často archaický exteriér a viditeľný prenos sily vyžarujú fascináciu minulých železničných epoch. PIKO to dokonale zachytilo a prenieslo do mierky 1:87. Konštruktívna symbióza vynikajúcej implementácie modelu a vynikajúcich jazdných vlastností charakterizuje novo vyvinutý PIKO E 91. Ostré rytiny na kufri, spojené s mimoriadne jemnou potlačou a zdobené mimoriadne filigránskymi pantografmi, robia z lokomotívy skutočný klenot. Čerpá energiu z výkonného motora PIKO, dva jemne vyvážené zotrvačníky zaisťujú nepretržitý chod aj v zložitých polohách koľaje. Model má samozrejme svetelnú zmenu v technológii LED s červeným zadným osvetlením. Dodatočné funkcie osvetlenia je možné prepnúť dodatočným vybavením digitálneho dekodéra. Pre ľahkú inštaláciu je k dispozícii rozhranie PluX22 podľa NEM 658. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB , Select fb club db (sptsel558nad)Dizajn modelu série 150 nadväzuje na osvedčený dizajn pohonu PIKO. Masívny päťpólový diagonálne drážkovaný motor PIKO zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti pomocou dvoch presne vyvážených zotrvačníkov. Ťažnú silu lokomotívy poháňanej štyrmi nápravami zvyšujú dve hnacie pneumatiky, ktoré sedia v diagonálnom usporiadaní na nápravách prebiehajúcich na vnútornej strane oboch podvozkov. Predné a koncové svetlá sú osvetlené LED diódami, ktorých červená alebo biela farba sa mení podľa smeru jazdy. Osvetlenie kabíny a koncové svetlá je možné zapnúť digitálne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51650 H0 elektrický rušeň BR 150 DB , Amica di 6422 db (21427)Variant tlače modelu BR 110 ako model v modro-béžovej verzii Federálnej železnice v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB , Amica wba 2455 db (5906006790264)Konečne je k dispozícii model mimoriadnej predsériovej lokomotívy 120 005-4! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB , Amica wba 4060 db (1179027)Tlačená verzia elektrického rušňa DB triedy 118 v typickej modrej dobe Era IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40305 N Elektrický rušeň BR 118 DB , Palsar7 elektrický masážny nástroj na tvár s minerálom (8594209100255)Variant tlače modelu BR 110 ako model v modro-béžovej verzii Federálnej železnice v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB , Elektrický traktor farmer s naberačkou a vlečkou, červený (8586019943238)S novým tvarom kultového rušňa pre služby TEE a IC DB v pôvodnom vyhotovení so zásterou a pantografom, červeno-béžovým náterom v krátkej verzii PIKO plní srdečné želanie mnohých záhradných železničiarov a milovníkov atraktívnych lokomotív. Ako prvý model tejto série vo veľkosti G sa model BR 103 vyznačuje replikou všetkých vonkajších prvkov svojho väčšieho modelu. Jemne namaľovaný a potlačený model zaujme najvyššou úrovňou spoľahlivosti, robustnosti, guľkovými ložiskami, pochrómovanými dvojkolesiami, zmenami svetla v závislosti od smeru jazdy, osvetlením kabíny vodiča a zariadením kabíny rušňovodiča s rušňovodičom. Je tiež potrebné zdôrazniť množstvo jednotlivo aplikovaných detailov, ako napríklad madlá a výrazné stierače čelného skla. BR 103 od spoločnosti PIKO má tiež vysokú ťažnú silu a vynikajúce jazdné vlastnosti. Model je pripravený na digitálnu prevádzku so zvukovou imitáciou. Osvetlenie strojovne je možné ľahko dodatočne namontovať. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko G 37440 G Elektrický rušeň BR 103 DB , Elektrický traktor farmer s naberačkou a vlečkou, oranžový (8586019943221)Elektrické lokomotívy s tyčovým pohonom patria k vrcholom usporiadania modelovej železnice. Často archaický exteriér a viditeľný prenos sily vyžarujú fascináciu minulých železničných epoch. PIKO to dokonale zachytilo a prenieslo do mierky 1:87. Konštruktívna symbióza vynikajúcej implementácie modelu a vynikajúcich jazdných vlastností charakterizuje novo vyvinutý PIKO E 91. Ostré rytiny na kufri, spojené s mimoriadne jemnou potlačou a zdobené mimoriadne filigránskymi pantografmi, robia z lokomotívy skutočný klenot. Čerpá energiu z výkonného motora PIKO, dva jemne vyvážené zotrvačníky zaisťujú nepretržitý chod aj v zložitých polohách koľaje. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. Model má samozrejme svetelnú zmenu v technológii LED s červeným zadným osvetlením. Vďaka digitálnemu dekodéru je možné prepínať ďalšie funkcie osvetlenia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB , Geko elektrický ohrievač vzduchu s ventilátorom 9 kw (g80404)Deutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné konštrukcie zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čím si rýchlo vyslúžila prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 79351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB , Geko elektrický ohrievač vzduchu s ventilátorom 5 kw (g80402)Deutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné prevedenia zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čo jej rýchlo vyslúžilo prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71351 H0 elektrický rušeň 194 118-6 DB , Geko elektrický ohrievač vzduchu s ventilátorom 3,3 kw (g80401)Deutsche Bundesbahn mala v inventári celkovo 124 rušňov radu E 94 a neskôr 194. Rovnako ako iné prevedenia zo skorších čias, aj E 94 mala charakteristický tvar s dvoma stonkami, čo jej rýchlo vyslúžilo prezývku „nemecký krokodíl“. Pri pohone stavili konštruktéri na závesný pohon, ideálny na prepravu ťažkých nákladných vlakov, pre ktorý boli „Krokodíly“ postavené. Stroj bol schválený na 90 km/h, hodinový výkon bol 3 240 kW, štartovací výkon 3 900 kW. – S touto silou v kombinácii s neodpruženým pohonom odpruženia niet divu, že koľaje začali vibrovať, keď rad 194 „ťahal“ ťažký nákladný vlak. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov budú vybrané modely z bývalého depa Freilassing reprodukované pod značkou „Edition Freilassing“. V roku 1905 sa do strojovne s 20 koľajami nasťahovali prvé, vtedy ešte parné lokomotívy. Asi o 20 rokov neskôr bola postavená dielňa elektrických lokomotív av nasledujúcich rokoch nasledovali ďalšie stavby. ROCO má úzky vzťah aj s bavorským mestom Freilassing, pretože tu sídlilo prvé nemecké obchodné zastúpenie. Tešte sa na modely tejto jedinečnej edície! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71350 H0 elektrický rušeň 194 118-6, DB (DC) , Geko elektrický ohrievač vzduchu s ventilátorom 2 kw (g80400)Pohon na 4 nápravách · Digitálne rozhranie · Zmena svetla · Hriadeľ spojky NEM · Kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG , Weber pulse 2000 elektrický gril s vozíkom, black (85010079)Pohon na 4 osách · digitálny dekodér · výmena svetla · spojovací hriadeľ NEM · kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG , Shure pga48-xlr-e (s pga48-xlr-e)Ťažká nákladná lokomotíva 151 111-2 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1978. Použitie: nákladné a osobné vlaky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T16496 N elektrická lokomotíva triedy 151 DB, MHI , Shure pga58-qtr-e (s pga58-qtr-e)Elektrická lokomotíva BR 102 (Škoda typ 109 E) spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG) v schéme červenej farby premávky. Nová podmienka v roku 2016. Cesta číslo 102 003-1. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX H0 T22195 Elektrický rušeň H 102 BR 102 spoločnosti DB AG BR 102 spoločnosti DB AG , Furman elite-10 e i (elite-10ei)Prototyp: elektrická lokomotíva German Railroad, Inc. (DB AG) 111 162-4. Usporiadanie kolies Bo´Bo´. Verzia s jednoramennými pantografmi. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1995. Rok stavby od 1974. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix 16115 N E-lokomotíva BR 111 DB AGModel: Samovykladacie auto má detailný dizajn s rôznymi číslami automobilov. Všetky autá majú vpredu brzdovú plošinu a nastavovacie koliesko. Násypkové vozne naložené nákladnými vložkami a skutočnou železnou rudou v skutočnej veľkosti zrna. Všetky autá majú blízku kinematiku spojenia. Všetky autá sú balené jednotlivo. Dĺžka cez nárazníky na auto 64 mm. Prototyp: 10 štvornápravových, otvorených zásobníkov automobilov typu Erz IIId OOtz 41 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Verzia s vysokým horným boxom, dvoma vykladacími klapkami na každej dlhšej strane a plošinou brzdára vpredu. Slúži na prepravu železnej rudy. Zvárané lisovacie podvozky štandardného prevedenia so zváranými nosníkmi ako výstuž. Auto vyzerá tak, ako vyzeralo na začiatku šesťdesiatych rokov minulého storočia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T15458 Displej s 10 samovyberacími autami Erz IIId DBVectron od spoločnosti Siemens sa od svojej prezentácie na výstave Innotrans 2010 vyvinul v skutočný bestseller - viac ako 750 strojov pre viac ako 30 rôznych zákazníkov vo viac ako 17 krajinách a stále nie je koniec. Takmer každý deň pribúdajú nové varianty - ktoré jazdia po celej Európe. Vďaka svojej schopnosti pracovať vo viacerých systémoch je Vectron ideálnym rušňom na použitie na európskych tratiach. Stroje od spoločnosti SBB Cargo cestujú zo Švajčiarska do Holandska alebo TXL Vectron zo severného Nemecka do Talianska. Vectron je teraz tiež doma vo východnej Európe a na Balkáne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Hobbytrain H3005 N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB CargoVectron od spoločnosti Siemens sa od svojej prezentácie na výstave Innotrans 2010 vyvinul v skutočný bestseller - viac ako 750 strojov pre viac ako 30 rôznych zákazníkov vo viac ako 17 krajinách a stále nie je koniec. Takmer každý deň pribúdajú nové varianty - ktoré jazdia po celej Európe. Vďaka svojej schopnosti pracovať vo viacerých systémoch je Vectron ideálnym rušňom na použitie na európskych tratiach. Stroje od spoločnosti SBB Cargo cestujú zo Švajčiarska do Holandska alebo TXL Vectron zo severného Nemecka do Talianska. Vectron je teraz tiež doma vo východnej Európe a na Balkáne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Hobbytrain H3005S N Elektrický rušeň BR 193 Vectron „Som Európan“ spoločnosti DB Cargo10 štvornápravových otvorených násypných vozňov Erz Id z OOtz 44 Deutsche Bundesbahn (DB). Verzia s veľmi nízkou hornou skrinkou a brzdnou plošinou. Čiastočne stále s nápisom britsko-americká zóna (3 autá). Používa sa na prepravu železnej rudy. Podvozky s lisovanými doštičkami štandardného prevedenia so zváranými nosníkmi ako výstuž. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1952. Samovykladacie vozne v detailnom prevedení s rôznymi číslami spoločností. Všetky autá majú brzdnú plošinu a nastavovacie koleso vpredu. Násypné vozne sú naložené nákladnými vložkami a skutočnou železnou rudou v skutočnej veľkosti zrna. Všetky autá sú balené jednotlivo. Dĺžka cez nárazníky na automobil 64 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T15449 N sada 10 samovykladacích vagónov, DBLokomotíva predstavuje prevádzkový stav na začiatku päťdesiatych rokov minulého storočia, a preto je ideálna na pokrytie vlakov vtedajšej „modrej siete F-Zug“. Prototyp: „Modrá sieť F-vlakov“ éry III je už dlho legendou: už v roku 1951 Bundesbahn ponúkala rýchlo sa pohybujúce diaľkové vlaky. Oceľovo modro lakované autá zaujali aj viacfarebnou potlačou na bočných prvkoch. Vyvýšené strieborné písmená DB boli ozdobené v strede auta. Všetky „modré“ vlaky - s výnimkou dvoch spojení so zahraničnými spojmi - premávali iba 2. Skvelé. Až do triednej reformy v lete 1956, keď už stará plyšová trieda nebola k dispozícii, zodpovedala 2. trieda trojtriedneho systému, ktorá platila doteraz, 1. triede, ktorá je v platnosti dodnes. Skvelé. Ako ukazuje niekoľko modelových fotografií, kovový nápis pokrýval triedu číslo 1, ktorá nebola vždy dôsledne implementovaná. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 731905 N E 19 02 elektrická lokomotíva DBVláčik – na batériu, odporúčaný vek od 3 rokov Uspokojte svoju malú, originálnu hračku od českých dizajnérov, ktorá vás nenosie vrecku. Krásne farebné elektrické auto určite poteší každý dobrodruh. Dokonca jazdí dozadu.Potešte svojich maličkých originálnou hračkou z dielne českých dizajnérov, ktorá vám nezaťaží peňaženku. Krásny farebný elektrický rušeň určite poteší každého dobrodruha. Skutočne vyzerajúci dizajn, presné spracovanie a vysoká funkčnosť robia skvelý doplnok pre vláčikodráhy. Dokonca jazdí dozadu. Vhodné pre deti od 3 rokov.Kľúčové vlastnostiZ dielne českých dizajnérovSkutočne vyzerajúci dizajnVhodné ako doplnenie vlakových tratíSo spätným chodomBatéria 1× 1,5 V AA, nie je súčasťou baleniaRozstup kolies 2,5 cm (alza.sk)
Podobné produkty ako Woody Elektrický rušeň (8591864911684)Vozeň s rolovacou strechou, typ Taes 892 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Rok stavby od 1976. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T18092 Vozeň s rolnou strechou Taes 892 DBV roku 1943 bol vyvinutý ťažký vojenský rušeň triedy 42 s prítlakom 17 t. Bol určený na použitie v Rakúsku, ale aj v okupovaných oblastiach, kde to nadstavba umožňovala. Plán postaviť 8000 rušňov (neskôr zmenšený na 5 000 rušňov) bol zastavený na konci vojny a nakoniec sa vyrobilo niečo cez 860 kusov. Rušne používali DB až do roku 1960 a DR zhruba do roku 1970. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L131502 Parný rušeň H0 BR 42 DB DBPríslušenstvo k vláčikodráhe - vhodné od 3 rokov Moderný elektrický rušeň červenej farby s rozmermi 16 × 7 × 5 cm tvorí príslušenstvo pre vláčikovú trať značky Woody. Prepínač lokomotívy s predným a zadným pohonom je umiestnený na jej streche. Súčasťou tohto výrobku je aj rušňovodič umiestnený v kabíne lokomotívy. Lokomotíva je kompatibilná aj s ostatnými železničnými dráhami dostupnými na našom trhu. Jednotlivé vagóny možno pripojiť pomocou magnetu. Hračka je vhodná pre deti od troch rokov.Kľúčové vlastnosti moderného elektrického rušňaModerný elektrický rušeň značky WoodyKompatibilný aj s ostatnými železničnými traťami iných značiekSúčasťou je aj postavička rušňovodičaHračka je vhodná pre deti od troch rokov (alza.sk)
Podobné produkty ako Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)Príslušenstvo k vláčikodráhe - vhodné od 3 rokov Moderný elektrický rušeň zelenej farby s rozmermi 16 × 7 × 5 cm tvorí príslušenstvo k vláčikodráhe značky Woody. Prepínač lokomotívy s predným a zadným pohonom je umiestnený na jej streche. Súčasťou tohto výrobku je aj rušňovodič umiestnený v kabíne lokomotívy. Rušeň je kompatibilný aj s ostatnými železničnými dráhami dostupnými na našom trhu. Jednotlivé vagóny je možné pripojiť pomocou magnetu. Hračka je vhodná pre deti od troch rokov.Kľúčové vlastnosti moderného elektrického rušňaModerný elektrický rušeň značky WoodyKompatibilný aj s ostatnými vláčikodráhami iných značiekSúčasťou je aj postavička rušňovodičaHračka je vhodná pre deti od troch rokov (alza.sk)
Podobné produkty ako Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)Prototyp: 4 vagóny expresného vlaku s vozňou Mníchov - Mittenwald, ako vyzerali okolo roku 1958. Dve autá 2. triedy B4ywe, jedno 1. / 2. triedy. Triedne auto AB4yswe a batožinový automobil Pw4üe Nemeckej spolkovej železnice (DB). Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix 15015 Súprava rýchlovlakov N, MHI DBPrímestský vagón 2. triedy (Bnb 719) Nemeckej spolkovej železnice (DB) okolo roku 1991. Prezývka "Silberling". Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T18413 Rýchlovlak Silberling 2. triedy, DBSpaľovací vagón (VT) 798 668-0 „skúsená železnica“ nemeckej spolkovej železnice (DB). Dvojmotorová konštrukcia vyrobená od roku 1955. Používa sa pri príležitosti „150 rokov nemeckej železnice“ 1985. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix 16983 N Railbus BR 798 DBElektrická lokomotíva triedy 230 Deutsche Reichsbahn. V 80. rokoch spoločnosť DR zaobstarala dvojsystémové elektrické lokomotívy s cieľom zjednodušiť ustavične narastajúcu dopravu a prevádzku cezhraničnej dopravy medzi NDR a Československom. Pre nedostatok skúseností v oblasti dvojsystémovej technológie (GDR: striedavé napätie 15 kV / 16⅔ Hz, ČSSR: jednosmerné napätie 3 kV) a plné využitie výrobcu elektrických lokomotív LEW v Hennigsdorfe boli stroje založené na série ČSD ES 499.1 a 499.2. Továrenská lokomotíva Škoda však ešte nestavala stroj na striedavý prúd 15 kV / 16⅔ Hz, a preto boli časti striedavého prúdu dodávané z NDR. Pre potreby ČSD získala Škoda dvojitú objednávku s 15 rušňami BR 372 a 20 rušňami BR 230 pre DR. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 71220 Elektrický rušeň BR 230 DRElektrický rušeň radu 470 maďarských štátnych železníc. V roku 2001 maďarská štátna železnica MAV objednala u spoločnosti Siemens TS desať dvojfrekvenčných rušňov radu 1047 (v Nemecku známych ako BR 182 a v Rakúsku ako Rh 1116 „Taurus“). Prvé stroje boli uvedené do prevádzky v máji 2002. Môžu sa používať so striedavým prúdom 15 kV / 16V Hz v Nemecku a Rakúsku a 25 kV / 50 Hz v Maďarsku a používajú sa v medzinárodnej doprave. Rušne, ktoré medzi milovníkmi železnice nazývajú „voly Puszta“, jazdia po krajine teraz ako séria 470. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73523 Elektrický rušeň triedy 470, MAVElektrická lokomotíva Re 465 Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS). Spoločnosť Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS) si u sériového označenia 465 objednala u švajčiarskych spoločností SLM Winterthur a ABB Zurich ďalší vyvinutý univerzálny rušeň na báze SBB Re 460. Na rozdiel od Re 460 majú lokomotívy nielen jeden prevodník na podvozok, ale jeden prevodník na nápravu. Týmto spôsobom je možné optimálne priviesť ťahovú silu na koľajnicu. BLS používa 18 rušňov hlavne v nákladnej doprave, ale tiež pred kyvadlovými vlakmi s vozňami EW III a EW IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 731401 Elektrický rušeň Re 465, BLSV máji 1962 uviedla Deutsche Bundesbahn do prevádzky šesť vlakov E 10 so špeciálnymi podvozkami Henschel určenými na rýchlosť 160 km/h na ťahanie vysokorýchlostných vlakov Rheingold a Rhein Pfeil. Po rozsiahlych skúšobných jazdách prešli rušne na jeseň 1962 do pravidelnej prevádzky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 733809 N Elektrický rušeň E 10 1311 DBKým takmer všetky vozne mohli byť dodané do mája 1963, dokončenie rušňov E 10 1308 až 1312 určených pre „Rhein Pfeil“ sa oneskorilo až do októbra 1963. Päť sériových rušňov (E 10 250 až 254) bolo rovnako ako pri „Rheingolde“ o rok skôr lakovaných v kobaltovo modrej/béžovej farbe a dočasne dostali existujúce podvozky Henschel na 160 km/h konečnej E 10.12. Na rozdiel od „Rheingolda“ si tieto stroje zachovali pôvodné firemné čísla Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73622 H0 elektrický rušeň E 10 251 DBKým takmer všetky vozne mohli byť dodané do mája 1963, dokončenie lokomotív E 10 1308 až 1312 určených pre „Rhein Pfeil“ sa odložilo až do októbra 1963. Rovnako ako v prípade „Rheingolda“ rok predtým bolo päť sériových rušňov (E 10 250 až 254) natretých kobaltovo modro/béžovou farbou a dočasne dostali existujúce podvozky Henschel na 160 km/h konečnej E 10.12. Na rozdiel od „Rheingolda“ si tieto stroje zachovali pôvodné firemné čísla Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 73621 H0 elektrický rušeň E 10 251 DB