Trix h0 25530 h0 nákladný vlak parný rušeň br 52 db

Produkt Trix h0 25530 h0 nákladný vlak parný rušeň br 52 db sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Trix h0 25530 h0 nákladný vlak parný rušeň br 52 db upraviť a produkt hľadať znova.

Märklin 037897 H0 Nákladný vlak parný rušeň BR 50 DB

Märklin 037897 H0 Nákladný vlak parný rušeň BR 50 DB
Detail

Nákladný vlak s parnou lokomotívou série 50 Deutsche Bundesbahn (DB) s tendrom na uhlie ako jednotkový skrinkový tender 2´2´T26 v pôvodnom znení. S dymovými deflektormi Witte, 4 nadstavbami kotlov, štandardnou kabínou vodiča, skrátenou cirkuláciou, žiarovkami s reflexným sklom DB a Indusi na oboch stranách. Cesta rušňa číslo 50 2640. Auto vyzerá ako okolo roku 1967. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 037897 H0 Nákladný vlak parný rušeň BR 50 DB , Lego duplo 10875 nákladný vlak (5702016117271)

TRIX H0 25530 H0 nákladný vlak parný rušeň BR 52 DB

TRIX H0 25530 H0 nákladný vlak parný rušeň BR 52 DB
Detail

Jeden z viac ako 6000 prototypov: Nemecká spolková železničná (DB) parná nákladná lokomotíva triedy 52 s vaňovým tendrom typu 2´2´T30. Čierno/červená základná farebná schéma. Deflektory dymu Witte so zahnutým horným okrajom. Sada predných kolies s pevnými kolesami. Lokomotíva číslo 52 1530. Prevádzkový stav okolo 1951/52. Model: Lokomotíva má digitálny dekodér a rozsiahle zvukové funkcie. Riadený vysokoúčinný pohon so zotrvačníkom v kotle. Poháňané 5 náprav. trakčné pneumatiky. Lokomotíva a vaňové tendre sú väčšinou kovové. Nastavenie pre dymovú jednotku 7226. Dvojité svetlomety sa menia podľa smeru jazdy a dymovú jednotku možno dodatočne namontovať, bude fungovať v klasickej prevádzke a dá sa ovládať digitálne. Osvetlenie kabíny vodiča je možné ovládať aj digitálne. Osvetlenie bezúdržbovými diódami vyžarujúcimi svetlo teplej bielej farby (LED). Tesné spojenie s kinematikou medzi lokomotívou a tendrom. V zadnej časti tendra a v prednej časti lokomotívy je kinematicky vedená tesná spojka s hriadeľom NEM. Minimálny prejazdný polomer 360 mm. Súčasťou sú ochranné rúrky piestnice, brzdové hadičky a imitácie skrutkovej spojky. Dĺžka cez nárazníky 26,4 cm. Nákladné vozne zodpovedajúce dobe nájdete v sortimente Märklin H0 s podrobnosťami o požadovaných jednosmerných súpravách kolies. Tento model nájdete v AC verzii v sortimente Märklin H0 pod položkovým číslom 39530. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 25530 H0 nákladný vlak parný rušeň BR 52 DB , Lego city trains 60198 nákladný vlak (5702016109795)

TRIX H0 22876 Parný rušeň H0 BR78 DB

TRIX H0 22876 Parný rušeň H0 BR78 DB
Detail

Tender parný rušeň BR 78 (bývalý pruský T18) Nemeckej spolkovej železnice (DB). Verzia s tromi konštrukciami kotla (DDS), hranaté pieskovisko. Nitované nádrže na vodu, strecha kabíny vodiča s hranatou konštrukciou, trojité svetlomety s reflektormi z reflexného skla DB. Cesta číslo 78 516. So sídlom v Essene. Auto vyzerá ako okolo roku 1965. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22876 Parný rušeň H0 BR78 DB , Lego® city 60336 nákladný vlak (5702017189734)

TRIX H0 T25097 Parný rušeň H0 BR 95 DR

TRIX H0 T25097 Parný rušeň H0 BR 95 DR
Detail

Nákladný parný tankový lokomotíva radu 95.0 (bývalý pruský T 20) Deutsche Reichsbahn (DR / GDR). Verzia so spaľovaním oleja. S trojitými svetlometmi, turbo dynamom, lucernami DRB, 3 nadstavbami, zváranými nádržami na vodu. Cesta číslo 95 0041-4. Auto vyzerá ako okolo roku 1978. Veľký podnik 95 041 postavil Hanomag v roku 1924 pod výrobným číslom 10256. Po mimoriadne drsnom pristátí pod výpravňou rušňov Lauscha bola v roku 1950 prestavaná 95 041 s časťami 95 038. Od tej doby má stroj sériové číslo Hanomag 10253. 95 041 malo potom v rokoch 1951 až 1980 sídlo v Probstzella. Na konci roku 1972 bola táto lokomotíva prerobená na ropný pohon. S dekodérom mfx a rozsiahlymi zvukovými funkciami. Riadený vysokoúčinný pohon so zotrvačníkom v kotle. Poháňaný 5 náprav. Trakčné pneumatiky. Lokomotíva vyrobená prevažne z kovu. Trojité svetlomety a kontakt generátora dymu sa prepínajú so smerom jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Okrem toho je možné osvetlenie kabíny ovládať digitálne. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi svetelnými diódami (LED). Kinematicky navádzané blízke spriahadlo s hriadeľom NEM na oboch koncoch lokomotívy. Prejazdný minimálny polomer 360 mm. Súčasťou sú ochranné rúrky ojnice a brzdové hadice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T25097 Parný rušeň H0 BR 95 DR , Brio world 33130 - nákladný vlak na batérie (7312350331301)

Piko H0 50602 Parný rušeň H0 BR 78 DB

Piko H0 50602 Parný rušeň H0 BR 78 DB
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50602 Parný rušeň H0 BR 78 DB , Woody drevený skladací nákladný vlak - dva vagóny (8591864918461)

Piko H0 50600 Parný rušeň H0 BR 78 DB

Piko H0 50600 Parný rušeň H0 BR 78 DB
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. O zvýšenú trakciu sa starajú prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky. Vďaka modernému rozhraniu PluX22 je dodatočné vybavenie dekodéra detská hračka. Reproduktor a generátor dymu je možné s minimálnym úsilím vybaviť aj dodatočne. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50600 Parný rušeň H0 BR 78 DB , Brio world 33982 nákladný vlak s tromi vagónmi (7312350339826)

Piko H0 50603 Parný rušeň H0 BR 78 DB

Piko H0 50603 Parný rušeň H0 BR 78 DB
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50603 Parný rušeň H0 BR 78 DB , Swissten trix růžová (52510502)

Roco 51160 Analógová štartovacia súprava: parný rušeň BR 80 s nákladným vlakom DB

Roco 51160 Analógová štartovacia súprava: parný rušeň BR 80 s nákladným vlakom DB
Detail

Analógová štartovacia súprava: parný rušeň triedy 80 s nákladným vlakom nemeckej spolkovej železnice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 51160 Analógová štartovacia súprava: parný rušeň BR 80 s nákladným vlakom DB , Swissten trix čierne (52510500)

Liliput L131502 Parný rušeň H0 BR 42 DB DB

Liliput L131502 Parný rušeň H0 BR 42 DB DB
Detail

V roku 1943 bol vyvinutý ťažký vojenský rušeň triedy 42 s prítlakom 17 t. Bol určený na použitie v Rakúsku, ale aj v okupovaných oblastiach, kde to nadstavba umožňovala. Plán postaviť 8000 rušňov (neskôr zmenšený na 5 000 rušňov) bol zastavený na konci vojny a nakoniec sa vyrobilo niečo cez 860 kusov. Rušne používali DB až do roku 1960 a DR zhruba do roku 1970. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Liliput L131502 Parný rušeň H0 BR 42 DB DB , Woody elektrický rušeň (8591864911684)

Märklin 36244 Parný rušeň H0 BR 24 DB BR 24 DB

Märklin 36244 Parný rušeň H0 BR 24 DB BR 24 DB
Detail

Osobný parný rušeň triedy Spolková železnica (DB) triedy 24 s tendrom. Štandardný rušeň s dymovými deflektormi Wagner. Cesta rušňa číslo 24 044. Auto vyzerá ako okolo roku 1957. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 36244 Parný rušeň H0 BR 24 DB BR 24 DB , Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765)

Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB

Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB
Detail

Tanková lokomotíva radu 70.0 (pol. Pt 2/3) Deutsche Bundesbahn. Trieda 70.0 bol cisternový rušeň pre ľahké osobné vlaky. Bol objednaný Kráľovskými bavorskými štátnymi železnicami ako trieda Pt 2/3. V rokoch 1909 až 1916 vyrobil Krauss v Mníchove celkovo 97 strojov. S cieľom optimalizovať premávku na miestnych železniciach boli vzadu inštalované dvere, cez ktoré sa kúzelník mohol dostať do vlaku, aby prevzal povinnosti sprievodcu. Ďalšou charakteristikou tohto rušňa bola mimoriadne veľká vzdialenosť medzi hnacou a jazdnou nápravou 4 000 mm. Výsledkom bola ekonomická, ale ekonomicky rozumná ľahká konštrukcia stroja, ktorá sa ukázala ako vynikajúca. Po druhej svetovej vojne v roku 89 prevzala DB lokomotívy s rýchlosťou až 65 km / h a až do 60. rokov ich využívala na južných nemeckých odbočkách. Posledný rušeň bol vyradený v roku 1963. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73043 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB , Stemnex - parný stroj (39107)

Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB

Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB
Detail

Rýchlik parnej lokomotívy triedy 03.10 Deutsche Bundesbahn. Rastúce cestovanie na dlhé vzdialenosti v Nemecku, rozširovanie trás a kratšie cestovné časy znamenali, že dvojvalcové expresné lokomotívy radu 01 a 03 sa dostávali na hranice svojich možností častejšie ako doteraz. V roku 1936 sa rozhodlo o obstaraní novo vyvinutých trojvalcových rýchlikových lokomotív v súlade s dobovým duchom so zjednodušeným opláštením. V decembri 1939 dodal Borsig prvý prototyp lokomotívy radu 03.10. 03 1001, 1002 a 1043 podnikli početné testovacie jazdy, počas ktorých trojitý motor bežal hladko aj pri 150 km / h a aerodynamická kapotáž mala za následok značnú úsporu paliva v porovnaní so sériou 01, 03, 17.10, 18.3 a 18.5. Zo 60 skutočne vyrobených strojov vojnu prežilo iba 45. Deutsche Bundesbahn mohla do svojho inventára pridať 26 z nich. Úplne iným spôsobom, ako sa pôvodne plánovalo, sa veľká kariéra 03.10 začala až potom, čo bola „vyzlečená“ a prepracovala sa. Až do roku 1966 pôsobili títo ušľachtilí pretekári, naposledy s novými vysokovýkonnými kotlami, v službách vysokokvalitných expresných vlakov na linke DB. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73120 Parný rušeň H0 BR 03.10 DB , Beautyrelax br-565 (br-565r)

Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB

Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB
Detail

Tanková lokomotíva radu 70.0 (pol. Pt 2/3) Deutsche Bundesbahn. Trieda 70.0 bol cisternový rušeň pre ľahké osobné vlaky. Bol objednaný Kráľovskými bavorskými štátnymi železnicami ako trieda Pt 2/3. V rokoch 1909 až 1916 vyrobil Krauss v Mníchove celkovo 97 strojov. S cieľom optimalizovať premávku na miestnych železniciach boli vzadu inštalované dvere, cez ktoré sa kúzelník mohol dostať do vlaku, aby prevzal povinnosti sprievodcu. Ďalšou charakteristikou tohto rušňa bola mimoriadne veľká vzdialenosť medzi hnacou a jazdnou nápravou 4 000 mm. Výsledkom bola ekonomická, ale ekonomicky rozumná ľahká konštrukcia stroja, ktorá sa ukázala ako vynikajúca. Po druhej svetovej vojne v roku 89 prevzala DB lokomotívy s rýchlosťou až 65 km / h a až do 60. rokov ich využívala na južných nemeckých odbočkách. Posledný rušeň bol vyradený v roku 1963. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73042 Parný rušeň H0 BR 70,0 DB , Woody moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086)

TRIX H0 T21530 Štartovacia súprava H0 nákladný vlak epochy III

TRIX H0 T21530 Štartovacia súprava H0 nákladný vlak epochy III
Detail

Tanková lokomotíva série 74, gondola typu Om 12, vagón typu 20 a kôl typu Rlmms 56 Nemeckej spolkovej železnice (DB). Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T21530 Štartovacia súprava H0 nákladný vlak epochy III , Woody moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079)

Piko H0 50606 H0 Parný rušeň BR 78 z DR

Piko H0 50606 H0 Parný rušeň BR 78 z DR
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50606 H0 Parný rušeň BR 78 z DR , Playmobil 70773 nákladný sklad (4008789707734)

Piko H0 50607 H0 Parný rušeň BR 78 z DR

Piko H0 50607 H0 Parný rušeň BR 78 z DR
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. So zabudovaným generátorom dymu z výroby. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre dodatočnú montáž. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50607 H0 Parný rušeň BR 78 z DR , Parný mini steamer ipro (197)

Piko H0 50604 H0 Parný rušeň BR 78 z DR

Piko H0 50604 H0 Parný rušeň BR 78 z DR
Detail

Konečne prichádza na rad súčasná náhrada veľmi populárnej a predtým rozšírenej triedy 78 v podobe nového dizajnu od spoločnosti PIKO - a spolu s ním aj prvý parný rušeň v produktovej rade Expert. Tento model visí o niečo vyššie ako stanovený štandard radu Expert. Takmer všetky vedenia sú voľne stojace, kabína vodiča, vodné boxy a dymová komora sú zdobené tými najlepšími replikami hláv nitov. Hviezdy a ovládacie prvky dvojkolesia mohli byť vďaka použitým materiálom mimoriadne filigránske. Päťpólový motor PIKO so zotrvačníkom zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Prídavné závažia v miske a dve trakčné pneumatiky vytvárajú vysokú úroveň trakcie. Vďaka modernému rozhraniu PluX22 je dodatočné vybavenie dekodéra detská hračka. Reproduktor a generátor dymu je možné s minimálnym úsilím vybaviť aj dodatočne. Smerovo závislé osvetlenie v prevedení LED zaisťuje autentickú prevádzkovú atmosféru. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50604 H0 Parný rušeň BR 78 z DR , Clatronic db 3705

Piko H0 57123 Štartovacia súprava H0 nákladný vlak DB

Piko H0 57123 Štartovacia súprava H0 nákladný vlak DB
Detail

V ére III dominovala parná trakcia. V tejto štartovacej súprave vedie lokomotíva triedy 55 nákladný vlak s piatimi vozňami, vrátane jedného z kedysi typických nákladných vlakových batožinových vozňov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57123 Štartovacia súprava H0 nákladný vlak DB , Clatronic db 3706

TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD

TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD
Detail

Elektrický rušeň BR 380 (Škoda Typ 109 E) Českých štátnych dráh (ČD). Cesta číslo 380 004-2 v špeciálnej farebnej schéme pre stovku Výročie vzniku československého štátu. Prevádzkový stav 2019. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD , Clatronic db 3717

TRIX H0 T22195 Elektrický rušeň H 102 BR 102 spoločnosti DB AG BR 102 spoločnosti DB AG

TRIX H0 T22195 Elektrický rušeň H 102 BR 102 spoločnosti DB AG BR 102 spoločnosti DB AG
Detail

Elektrická lokomotíva BR 102 (Škoda typ 109 E) spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG) v schéme červenej farby premávky. Nová podmienka v roku 2016. Cesta číslo 102 003-1. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T22195 Elektrický rušeň H 102 BR 102 spoločnosti DB AG BR 102 spoločnosti DB AG , Vlak z paddingtonu

Märklin 39530 H0 nákladný vlak parný rušeň BR 52 DB

Märklin 39530 H0 nákladný vlak parný rušeň BR 52 DB
Detail

Prototyp: Nemecká federálna železničná (DB) ťažká parná nákladná lokomotíva triedy 52 s vaňovým tendrom typu 2´2´T30. Čierno/červená základná farebná schéma. Deflektory dymu Witte so zahnutým horným okrajom. Sada predných kolies s pevnými kolesami. Lokomotíva číslo 52 1530. Prevádzkový stav okolo 1951/52. Model: Lokomotíva má digitálny dekodér mfx+ a rozsiahle zvukové funkcie. Riadený vysokoúčinný pohon so zotrvačníkom v kotle. Poháňané 5 náprav. trakčné pneumatiky. Lokomotíva a vaňové tendre sú väčšinou kovové. Nastavenie pre dymovú jednotku 7226. Dvojité svetlomety sa menia podľa smeru jazdy a dymovú jednotku možno dodatočne namontovať, bude fungovať v klasickej prevádzke a dá sa ovládať digitálne. Osvetlenie kabíny vodiča je možné ovládať aj digitálne. Osvetlenie bezúdržbovými diódami vyžarujúcimi svetlo teplej bielej farby (LED). Tesné spojenie s kinematikou medzi lokomotívou a tendrom. V zadnej časti tendra a v prednej časti lokomotívy je kinematicky vedená tesná spojka s hriadeľom NEM. Minimálny polomer, na ktorom je možné jazdiť, je 360 mm. Súčasťou sú ochranné rúrky piestnice, brzdové hadičky a imitácie skrutkovej spojky. Dĺžka cez nárazníky 26,4 cm. V sortimente Märklin H0 nájdete nákladné vozne zodpovedajúce dobe. Tento model nájdete vo verzii DC v sortimente Trix H0 pod číslom položky 25530. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 39530 H0 nákladný vlak parný rušeň BR 52 DB , Canpol babies elektrický parný sterilizátor (5903407770529)

Piko H0 51650 H0 elektrický rušeň BR 150 DB

Piko H0 51650 H0 elektrický rušeň BR 150 DB
Detail

Dizajn modelu série 150 nadväzuje na osvedčený dizajn pohonu PIKO. Masívny päťpólový diagonálne drážkovaný motor PIKO zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti pomocou dvoch presne vyvážených zotrvačníkov. Ťažnú silu lokomotívy poháňanej štyrmi nápravami zvyšujú dve hnacie pneumatiky, ktoré sedia v diagonálnom usporiadaní na nápravách prebiehajúcich na vnútornej strane oboch podvozkov. Predné a koncové svetlá sú osvetlené LED diódami, ktorých červená alebo biela farba sa mení podľa smeru jazdy. Osvetlenie kabíny a koncové svetlá je možné zapnúť digitálne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51650 H0 elektrický rušeň BR 150 DB , Vileda steam plus parný mop (4023103229716)

Piko H0 52830 H0 Dieselový rušeň BR 260 DB

Piko H0 52830 H0 Dieselový rušeň BR 260 DB
Detail

S dieselovými lokomotívami triedy DB 260 pokračuje PIKO v sérii s vynikajúco detailnými modelmi založenými na klasike DB. Model PIKO zaujme úspešnou konštrukciou formy bez otravných oddeľujúcich hrán formy a harmonickou implementáciou všetkých dôležitých detailov modelového stroja. Model PIKO posunovacej lokomotívy má priame, presne vyrovnané nástupištia, vyrovnávaciu pamäť pre hodvábne plynulé posunovacie jazdy bez nežiaducich prerušení napájania a osvetlenia pomocou LED. Osvetlenie kabíny vodiča a predné a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, je možné ovládať digitálne pomocou dekodéra PluX22. Ťažký model so zinkovým tlakovým liatým rámom má päťpólový motor pre vynikajúce jazdné vlastnosti a vysoké ťažné sily. Dodatočné vybavenie zvukom a čo najväčším reproduktorom je pripravené na jasne navrhnutej doske s obvodmi s rozhraním PluX22. Súčasťou modelu sú pripevniteľné atrapy brzdovej hadice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52830 H0 Dieselový rušeň BR 260 DB , Lego duplo 10874 parný vláčik (5702016117264)

Piko H0 55900 H0 zvukový dieselový rušeň BR 260, DB

Piko H0 55900 H0 zvukový dieselový rušeň BR 260, DB
Detail

S lokomotívami rady PIKO Expert Plus sa môže prevádzka na systéme modelovej železnice vykonávať ešte prototypovejšie. S vývojom novej digitálnej spojky PIKO sú teraz u vybraných lokomotív s obvyklou vysokou úrovňou prevádzkovej spoľahlivosti od spoločnosti PIKO možné posunovacie jazdy s diaľkovým ovládaním, bezproblémovým spojením a odpojením vozňov. Kľúčovou oblasťou modelov je PIKO SmartDecoder s 8 kanálmi a 12bitovým zvukom, hĺbkou pamäte 128 Mbit, výstupným výkonom 2,5 W, rôznymi výstupmi svetla a jemným ovládaním motora, ktoré spolu s vyrovnávacou pamäťou a inovatívnymi digitálne prepínateľnými spojkami umožňujú novú generáciu lokomotív PIKO. . Tu sú výhody populárnych podrobných lokomotív PIKO Expert v kombinácii s inovatívnymi technickými vlastnosťami najnovšieho vývoja. Hnacie vozidlá radu Expert Plus presvedčia realistickým, silným zvukom, zabudovaním a inovatívnou digitálnou spojkou! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 55900 H0 zvukový dieselový rušeň BR 260, DB , Grundig br-600

TRIX H0 22619 Elektrická lokomotíva H0 BR 150 DB AG, MHI

TRIX H0 22619 Elektrická lokomotíva H0 BR 150 DB AG, MHI
Detail

Prototyp: German Railroad, Inc. (DB AG) ťažká nákladná lokomotíva. Orientačná červená základná farebná schéma. S dvojitými žiarovkami a uhlovými oknami strojovne. Cesta číslo 150 144-4. Auto vyzerá ako v roku 1999. Silne vyblednutý a zostarnutý dizajn. Model: Lokomotíva má digitálny dekodér a rozsiahle zvukové funkcie. Riadený vysoko účinný pohon so zotrvačníkom, centrálne inštalovaný. 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a dve červené obrysové svetlá sa menia v smere jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch 2 a 1 lokomotívy je možné digitálne vypnúť oddelene. Keď sú svetlomety vypnuté na oboch stranách lokomotívy, dvojité A svetlá fungujú na oboch stranách. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými svetelnými diódami (LED). Pripojené držadlá na bokoch a na prednej strane vyrobené z kovu. Kabíny vodiča a strojovňa s vnútornou výzdobou v reliéfe. Pripojiteľné brzdové a spojkové hadice sú súčasťou balenia. Postava vodiča motora v kabíne vodiča 1. Lokomotíva starne a vybledla. Dĺžka cez nárazníky je približne 22,4 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22619 Elektrická lokomotíva H0 BR 150 DB AG, MHI , Beautyrelax br-060

TRIX H0 25958 H0 Merací automobil Indusi BR 724 z DB

TRIX H0 25958 H0 Merací automobil Indusi BR 724 z DB
Detail

Prototyp: Železničné obslužné vozidlo ako merací automobil Indusi triedy 724 (bývalý VT 95,9) Nemeckej spolkovej železnice (DB). Základná fialová farebná schéma. Nachádza sa na Signalwerkstätte Wuppertal. Železničná cesta číslo 724 003-9. Auto vyzerá tak, ako vyzeralo v polovici 70. rokov minulého storočia. Model: Lokomotíva má digitálny dekodér a rozsiahle zvukové funkcie. Má tiež riadený vysoko účinný pohon so zotrvačníkom. 2 nápravy poháňané. Trakčné pneumatiky. Vstavané vnútorné osvetlenie ako štandard. Trojité svetlomety a dve červené obrysové svetlá sa menia v smere jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Predné a zadné svetlomety je možné digitálne vypnúť oddelene. Osvetlenie diódami vyžarujúcimi teplé biele a červené svetlo (LED). Interiér zdobený niekoľkými figúrkami. Ďalší údaj o vodičovi v kabíne vodiča. Dĺžka cez nárazníky 16 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 25958 H0 Merací automobil Indusi BR 724 z DB , Tristar br-1025

Roco 79041 Parný rušeň H0 BR 44 DRG

Roco 79041 Parný rušeň H0 BR 44 DRG
Detail

Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Pohon na dve nápravy tendra a cez kardanový hriadeľ na všetkých päť hnacích náprav lokomotívy. Súčasťou štandardného programu lokomotív spoločnosti Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) bol aj vývoj výkonnej nákladnej lokomotívy. Rušeň s trojitým motorom, známy ako BR 44, mal prepravovať nákladné vlaky do 1 200 t v nízkom pohorí a do 600 t po strmých rampách. V roku 1926 bolo dodaných prvých 10 strojov s usporiadaním kolies 1'E h3. Až v roku 1937, keď sa zvýšili nároky na vlakovú dopravu, sa tento rušeň dostal do sériovej výroby a vo veľkom sa obstarával v rôznych prevedeniach. Kým neboli nahradené modernými naftovými a elektrickými lokomotívami, tvorili stroje série 44 chrbticu ťažkej nákladnej vlakovej dopravy po celom Nemecku. Fotografická farba je špeciálna farba, ktorú továrne rušňov nanášali na špeciálne vzorky lokomotív, aby sa v tom čase dosiahlo lepšie znázornenie na fotografiách. Ten pozostával z umývateľnej (vápennej) farby a nanášal sa iba za účelom fotografických prác. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 79041 Parný rušeň H0 BR 44 DRG , Playmobil 70771 nákladný automobil s prívesom (4008789707710)

Roco 73040 Parný rušeň H0 BR 44 DRG

Roco 73040 Parný rušeň H0 BR 44 DRG
Detail

Parná lokomotíva série 44 Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Pohon na dve nápravy tendra a cez kardanový hriadeľ na všetkých päť hnacích náprav lokomotívy. Súčasťou štandardného programu lokomotív spoločnosti Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) bol aj vývoj výkonnej nákladnej lokomotívy. Rušeň s trojitým motorom, známy ako BR 44, mal prepravovať nákladné vlaky do 1 200 t v nízkom pohorí a do 600 t po strmých rampách. V roku 1926 bolo dodaných prvých 10 strojov s usporiadaním kolies 1'E h3. Až v roku 1937, keď sa zvýšili nároky na vlakovú dopravu, sa tento rušeň dostal do sériovej výroby a vo veľkom sa obstarával v rôznych prevedeniach. Kým neboli nahradené modernými naftovými a elektrickými lokomotívami, tvorili stroje série 44 chrbticu ťažkej nákladnej vlakovej dopravy po celom Nemecku. Fotografická farba je špeciálna farba, ktorú továrne rušňov nanášali na špeciálne vzorky lokomotív, aby sa v tom čase dosiahlo lepšie znázornenie na fotografiách. Ten pozostával z umývateľnej (vápennej) farby a nanášal sa iba za účelom fotografických prác. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 73040 Parný rušeň H0 BR 44 DRG , Stagg db-55110-st

TRIX H0 T22986 Parná lokomotíva radu 043 DB

TRIX H0 T22986 Parná lokomotíva radu 043 DB
Detail

Prototyp: ťažká parná lokomotíva nemeckej federálnej železnice (DB) triedy 043 so štandardným návrhom oleja 2´2´T34. Základná schéma čiernej / červenej farby. Kabína vodiča s dvoma bočnými oknami, s dymovými deflektormi Witte štandardnej verzie, súpravou predných kolies s lúčovými kolesami, bez centrálneho zámku dymovej komory, s magnetmi Indusi na oboch stranách. Cesta rušňa číslo 043 087-6. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1971. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T22986 Parná lokomotíva radu 043 DB , Vlak - české dráhy (8590687189690)

TRIX H0 T22903 Parná lokomotíva radu 56 DB

TRIX H0 T22903 Parná lokomotíva radu 56 DB
Detail

Prototyp: Parná nákladná lokomotíva Nemeckej spolkovej železnice (DB) triedy 56.2-8. Prerobený Prussian G 8.1 s vedúcou nápravou. S lampami DRB na lokomotíve a ponuky, bez zvončeka. Tender na uhlie typu 3T 16,5. Cesta číslo 56 814. Auto vyzerá tak, ako vyzeralo z roku 1950 v depe Nördlingen. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T22903 Parná lokomotíva radu 56 DB , Vlak na batérie (8592386118193)

Piko H0 52510 Dieselový rušeň H0 BR 245 DB BR 245

Piko H0 52510 Dieselový rušeň H0 BR 245 DB BR 245
Detail

245 je sériovo vyrábaný model, ktorý sa líši od predsériových lokomotív počtom a dizajnom strešných a bočných ventilátorov a komína. Mali by sa zdôrazniť obzvlášť precízne vyrobené diely a zostavy, ako napríklad masívny zinkový tlakový odliatok, leptané kovové ventilačné mriežky, prototypne podrobné podvozky a početné samostatne stojace pripevnené diely, napríklad predné riadidlá. Model má zmeny v bielom / červenom svetle a je pripravený na zvuk. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52510 Dieselový rušeň H0 BR 245 DB BR 245

TRIX H0 22400 Elektrická lokomotíva H0 BR 140, MHI, staršia DB AG

TRIX H0 22400 Elektrická lokomotíva H0 BR 140, MHI, staršia DB AG
Detail

Nákladný vlak radu E 40 (z roku 1968: 140) je najviac stavanou zo štandardných elektrických lokomotív DB a bol uvedený do prevádzky s 879 jednotkami v rokoch 1957 až 1973. Prvá séria uvedená do prevádzky bola 140 024, ktorá ako mnoho ďalších počas svojej životnosti niekoľkými úpravami výrazne zmenila svoj vzhľad. Jednoduché spodné svetlomety boli nahradené dvojitými žiarovkami, ventilátory typu Schweiger ustúpili obdĺžnikovým ventilátorom typu Klatte, obvodový strešný dažďový žľab zmizol a namiesto nich boli na dvere a predné sklá nainštalované gumové pásy. Okrem toho boli držadlá a stojacie koľajnice, ktoré boli pôvodne prítomné na predných stranách, odstránené a nahradené jednoduchou rukoväťou. Prototyp: elektrická lokomotíva nemeckej železnice, Inc. (DB AG) triedy 140. S vetracou mriežkou „Klatte“ a jednodielnym, zaobleným oknom strojovne. Orientačná červená základná farebná schéma. Cesta číslo 140 024-1. Prevádzkový stav okolo 2010. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22400 Elektrická lokomotíva H0 BR 140, MHI, staršia DB AG

Piko H0 52611 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB

Piko H0 52611 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB
Detail

Model PIKO kultového rušňa BR 221 bez dekoratívnych pásov zaujme úspešným znázornením mohutného predného tvaru, ostrých rytín, jemne leptaných mriežok a samostatne namontovaných výduchov ventilácie na streche a detailných podvozkov s mnohými detailmi. Replika strojovne je realisticky nastavená späť. Osvetlenie kabíny vodiča a predné a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, je možné digitálne prepínať pomocou dekodéra PluX22. O vynikajúce jazdné vlastnosti sa stará päťpólový motor s dvoma zotrvačníkmi. Model PIKO má dve diagonálne usporiadané trakčné pneumatiky pre vysoké ťažné sily. Model modelu BR 221 od spoločnosti PIKO má upravenú dosku s plošnými spojmi s rozhraním PluX22 a je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom a veľkým reproduktorom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52611 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB

Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB

Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB
Detail

Prototyp modelu PIKO modelu BR 140 v béžovo-modrej verzii DB v Ep. IV so samostatnými žiarovkami zaujme úspešným tvarom hlavy bez nepríjemných deliacich hrán, samostatne stojacimi madlami a filigránovými pantografmi. Štandardne je navyše zabudované digitálne prepínateľné osvetlenie kabíny. Päťpólový motor s dvoma veľkými odstredivými hmotami a spotrebou energie cez osem kolies zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Aby bola zaručená vysoká ťažná sila, má model PIKO okrem rámu z tlakového liateho zinku dve trakčné pneumatiky, ktoré sedia diagonálne na nápravách oboch podvozkov prebiehajúcich vo vnútri. Model má rozhranie PluX22, svetelnú zmenu bielej / červenej a blízku kinematiku spojenia. PIKO BR 140 je pripravený na dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51749 Elektrický rušeň H0 BR 140 DB

Piko H0 52400 Dieselový rušeň H0 BR 216 DB

Piko H0 52400 Dieselový rušeň H0 BR 216 DB
Detail

V šesťdesiatych a sedemdesiatych rokoch minulého storočia boli rušne rýchlika triedy V 160 a 216 pre trasy bez trolejového vedenia po nemeckej spolkovej železnici. Redizajn tohto dôležitého typu vozidla nielenže vyplní medzeru v rade Piko, ale obohatí aj mnoho usporiadaní modelovej železnice od Epochy III po V s mnohými variantmi. Vývojový tím implementoval nápadný tvar prototypu vo vynikajúcej kvalite modelu a súčasne dosiahol ideálne jazdné vlastnosti. Tieto atribúty sú podčiarknuté efektívnym použitím dokonalých rytín a povrchovou úpravou, ktorá je konzistentná až do najmenších detailov. Moderná LED technológia slúži ako základ pre zmenu svetla v červeno-bielej farbe a pre svetelné funkcie, ktoré je možné prepínať dodatočným vybavením digitálneho dekodéra. Digitálne rozhranie PluX22 podľa NEM 658 je najmodernejšie, dá sa ľahko pripojiť dekodér. Dorazový lúč vozidla je možné prototypicky doplniť dodávaným príslušenstvom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52400 Dieselový rušeň H0 BR 216 DB

Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB
Detail

Elektrické lokomotívy s tyčovým pohonom patria k vrcholom usporiadania modelovej železnice. Často archaický exteriér a viditeľný prenos sily vyžarujú fascináciu minulých železničných epoch. PIKO to dokonale zachytilo a prenieslo do mierky 1:87. Konštruktívna symbióza vynikajúcej implementácie modelu a vynikajúcich jazdných vlastností charakterizuje novo vyvinutý PIKO E 91. Ostré rytiny na kufri, spojené s mimoriadne jemnou potlačou a zdobené mimoriadne filigránskymi pantografmi, robia z lokomotívy skutočný klenot. Čerpá energiu z výkonného motora PIKO, dva jemne vyvážené zotrvačníky zaisťujú nepretržitý chod aj v zložitých polohách koľaje. Model má samozrejme svetelnú zmenu v technológii LED s červeným zadným osvetlením. Dodatočné funkcie osvetlenia je možné prepnúť dodatočným vybavením digitálneho dekodéra. Pre ľahkú inštaláciu je k dispozícii rozhranie PluX22 podľa NEM 658. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51540 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB
Detail

Variant tlače modelu BR 110 ako model v modro-béžovej verzii Federálnej železnice v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51736 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB

Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB
Detail

Konečne je k dispozícii model mimoriadnej predsériovej lokomotívy 120 005-4! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51321 Elektrický rušeň H0 BR 120 DB

Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB
Detail

Variant tlače modelu BR 110 ako model v modro-béžovej verzii Federálnej železnice v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51737 Elektrický rušeň H0 BR 110 DB

Piko H0 52607 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB

Piko H0 52607 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB
Detail

Tvarový variant BR 221 s ozdobnými lištami a okrúhlym komínom podľa návrhu DB v ére IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52607 Dieselový rušeň H0 BR 221 DB

Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB
Detail

Elektrické lokomotívy s tyčovým pohonom patria k vrcholom usporiadania modelovej železnice. Často archaický exteriér a viditeľný prenos sily vyžarujú fascináciu minulých železničných epoch. PIKO to dokonale zachytilo a prenieslo do mierky 1:87. Konštruktívna symbióza vynikajúcej implementácie modelu a vynikajúcich jazdných vlastností charakterizuje novo vyvinutý PIKO E 91. Ostré rytiny na kufri, spojené s mimoriadne jemnou potlačou a zdobené mimoriadne filigránskymi pantografmi, robia z lokomotívy skutočný klenot. Čerpá energiu z výkonného motora PIKO, dva jemne vyvážené zotrvačníky zaisťujú nepretržitý chod aj v zložitých polohách koľaje. Z výroby je nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx. Model má samozrejme svetelnú zmenu v technológii LED s červeným zadným osvetlením. Vďaka digitálnemu dekodéru je možné prepínať ďalšie funkcie osvetlenia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51543 Elektrický rušeň H0 BR 191 DB

Piko H0 57803 Dieselový rušeň H0 BR 218 DB

Piko H0 57803 Dieselový rušeň H0 BR 218 DB
Detail

Tlačená verzia dieselovej lokomotívy BR 218 Deutsche Bundesbahn Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57803 Dieselový rušeň H0 BR 218 DB

Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB

Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB
Detail

Parný rušeň 85 009 Deutsche Bundesbahn. Trojité svetlomety, ktoré sa menia podľa smeru jazdy (funkcia červeného obrysového svetla je možná iba v kombinácii s dekodérom funkcií PluX22). Celkovo bolo pre použitie na takzvanej Höllentalbahn vyrobených iba 10 rušňov cisternového lokomotívy s hmotnosťou 133 ton. Rušne radu 85 boli teda najťažšími cisternovými lokomotívami, ktoré sa používali v Nemecku. Vďaka svojej ťažnej sile sa svalnato vyzerajúce tankové lokomotívy rýchlo osvedčili na horskej trase. Z dôvodu dobrého výkonu bol stojan potrebný na prevádzku odstránený už v roku 1933. Rušne boli mimoriadne obľúbené aj u rušňového personálu, pretože s osobnými vlakmi skrátili cestovné časy o dobrú 1/3 pôvodného cestovného času. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 72272 Parný rušeň H0 85 009 DB

Liliput L131500 Parný rušeň H0 BR 42 DR DR

Liliput L131500 Parný rušeň H0 BR 42 DR DR
Detail

V roku 1943 bol vyvinutý ťažký vojenský rušeň triedy 42 s prítlakom 17 t. Bol určený na použitie v Rakúsku, ale aj v okupovaných oblastiach, kde to nadstavba umožňovala. Plán postaviť 8000 rušňov (neskôr zmenšený na 5 000 rušňov) bol zastavený na konci vojny a nakoniec sa vyrobilo niečo cez 860 kusov. Rušne používali DB až do roku 1960 a DR zhruba do roku 1970. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Liliput L131500 Parný rušeň H0 BR 42 DR DR

Piko H0 50609 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV

Piko H0 50609 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV
Detail

Novinka pre rok 2021: Tvarový variant radu 078 v ére IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50609 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV

Piko H0 50608 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV

Piko H0 50608 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV
Detail

Novinka pre rok 2021: Tvarový variant radu 078 v ére IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50608 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV

Piko H0 50049 Parná lokomotíva H0 BR 82 DB

Piko H0 50049 Parná lokomotíva H0 BR 82 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: séria 082 v Ep. IV nemeckej spolkovej železnice Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50049 Parná lokomotíva H0 BR 82 DB

Roco 58680 H0 Dieselový rušeň BR 220 spoločnosti DB

Roco 58680 H0 Dieselový rušeň BR 220 spoločnosti DB
Detail

Dieselový rušeň 220 036-8 Deutsche Bundesbahn, epocha IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 58680 H0 Dieselový rušeň BR 220 spoločnosti DB

Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG

Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG
Detail

Pohon na 4 nápravách · Digitálne rozhranie · Zmena svetla · Hriadeľ spojky NEM · Kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57916 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG

Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG

Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG
Detail

Pohon na 4 osách · digitálny dekodér · výmena svetla · spojovací hriadeľ NEM · kabíny vodiča s vnútorným vybavením. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57816 Elektrický rušeň H0 BR 182 spoločnosti DB AG
LEGO DUPLO 10875 Nákladný vlak (5702016117271), LEGO City Trains 60198 Nákladný vlak (5702016109795), LEGO® City 60336 Nákladný vlak (5702017189734), Brio World 33130 - Nákladný vlak na batérie (7312350331301), Woody Drevený skladací nákladný vlak - dva vagóny (8591864918461), Brio World 33982 Nákladný vlak s tromi vagónmi (7312350339826), Swissten Trix růžová (52510502), Swissten Trix čierne (52510500), Woody Elektrický rušeň (8591864911684), Farebný rušeň na naťahovanie (691621009765), Stemnex - Parný stroj (39107), BeautyRelax BR-565 (BR-565R), Woody Moderný elektrický rušeň - červený (8591864919086), Woody Moderný elektrický rušeň - zelený (8591864919079), Playmobil 70773 Nákladný sklad (4008789707734), Parný Mini Steamer iPro (197), Clatronic DB 3705, Clatronic DB 3706, Clatronic DB 3717, Vlak z Paddingtonu, Canpol babies Elektrický parný sterilizátor (5903407770529), VILEDA Steam Plus parný mop (4023103229716), LEGO DUPLO 10874 Parný vláčik (5702016117264), Grundig BR-600, BeautyRelax BR-060, Tristar BR-1025, Playmobil 70771 Nákladný automobil s prívesom (4008789707710), Stagg DB-55110-ST, Vlak - České dráhy (8590687189690), Vlak na batérie (8592386118193)