Postupujúca elektrifikácia hlavného a tiež sekundárneho vedenia v Nemecku si vyžadovala údržbu vozidiel, aby sa zabezpečilo, že trolejové vedenie je vždy v optimálnom stave. Aby bolo možné vyradiť zastarané vozidlá z počiatku, získala Deutsche Reichsbahn od konca 20. rokov 20. storočia nové budovy. Okrem iného vzniklo veľmi zvláštne „vežové auto“, ktorého pohon poháňali akumulátory (umiestnené vo verandách). Integrovaním usmerňovača do vozidla by sa tieto zase mohli nabíjať priamo z trolejového vedenia prostredníctvom zberača, a to úplne nezávisle od stacionárnych nabíjacích systémov. Vežové vozne s batériami boli vybavené miestnosťou pre posádku a kompletnou dielňou. Boli väčšinou sami, ale vďaka zabudovanej regulačnej spojke a nárazníku mohli so sebou napríklad nosiť aj vozíky na materiál. Zatiaľ čo samotné vozidlá od JA Maffei, elektrické zariadenie pochádzalo od SSW (Siemens-Schuckert-Werke) a batérie od AFA (Akkumulatoren-Fabrik AG). Prototypy našich modelov boli vyrobené v rokoch 1929 až 1933, celkovo bolo vyrobených šesť vozidiel, z ktorých sa niektoré líšili v malých detailoch. Boli rozmiestnení v Mníchove, Vroclavi a Augsburgu. Od Era III boli urobené niektoré úpravy, napríklad boli namontované ďalšie zásuvky vpredu, na jednej strane podvozku bol namontovaný otvorený box na náradie alebo boli vymenené svetlá. Keď na začiatku 70. rokov skončili práce, vyzerali vozidlá v niektorých detailoch celkom inak. Žiaľ, žiadne zo zaujímavých vozidiel sa v múzeu nezachovalo. Modely LILIPUT sú rovnako ako ich prototypy vybavené otočnou pracovnou plošinou a sklopným zábradlím plošiny, takže je možné prototypicky reprodukovať pracovnú situáciu na nadzemnom vedení, ako aj jazdu alebo parkovanie, napríklad v kancelárii údržby nadzemného vedenia alebo v Bw. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L136138 Vežový automobil H0 730 DB DB AC verzia , Clatronic db 3705Postupujúca elektrifikácia hlavného a tiež sekundárneho vedenia v Nemecku si vyžadovala údržbu vozidiel, aby sa zabezpečilo, že trolejové vedenie je vždy v optimálnom stave. Aby bolo možné vyradiť zastarané vozidlá z počiatku, získala Deutsche Reichsbahn od konca 20. rokov 20. storočia nové budovy. Okrem iného vzniklo veľmi zvláštne „vežové auto“, ktorého pohon poháňali akumulátory (umiestnené vo verandách). Integrovaním usmerňovača do vozidla by sa tieto zase mohli nabíjať priamo z trolejového vedenia prostredníctvom zberača, a to úplne nezávisle od stacionárnych nabíjacích systémov. Vežové vozne s batériami boli vybavené miestnosťou pre posádku a kompletnou dielňou. Boli väčšinou sami, ale vďaka zabudovanej regulačnej spojke a nárazníku mohli so sebou napríklad nosiť aj vozíky na materiál. Zatiaľ čo samotné vozidlá od JA Maffei, elektrické zariadenie pochádzalo od SSW (Siemens-Schuckert-Werke) a batérie od AFA (Akkumulatoren-Fabrik AG). Prototypy našich modelov boli vyrobené v rokoch 1929 až 1933, celkovo bolo vyrobených šesť vozidiel, z ktorých sa niektoré líšili v malých detailoch. Boli rozmiestnení v Mníchove, Vroclavi a Augsburgu. Od Era III boli urobené niektoré úpravy, napríklad boli namontované ďalšie zásuvky vpredu, na jednej strane podvozku bol namontovaný otvorený box na náradie alebo boli vymenené svetlá. Keď na začiatku 70. rokov skončili práce, vyzerali vozidlá v niektorých detailoch celkom inak. Žiaľ, žiadne zo zaujímavých vozidiel sa v múzeu nezachovalo. Modely LILIPUT sú rovnako ako ich prototypy vybavené otočnou pracovnou plošinou a sklopným zábradlím plošiny, takže je možné prototypicky reprodukovať pracovnú situáciu na nadzemnom vedení, ako aj jazdu alebo parkovanie, napríklad v kancelárii údržby nadzemného vedenia alebo v Bw. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L136133 Vežový automobil H0 730 DB Verzia DB DC , Clatronic db 3706Rovnako ako váš prototyp, aj tento model je vybavený otočnou pracovnou plošinou a sklopným zábradlím plošiny, aby bolo možné prototypicky reprodukovať pracovnú situáciu na nadzemnom vedení, ako aj jazdnú činnosť alebo parkovanie, napríklad v oddelení údržby nadzemného vedenia alebo Bw. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L136137 Vežový automobil H0 6200 Augsburg DB 6200 Augsburg DB , Clatronic db 3717Postupujúca elektrifikácia hlavného a tiež sekundárneho vedenia v Nemecku si vyžadovala údržbu vozidiel, aby sa zabezpečilo, že trolejové vedenie je vždy v optimálnom stave. Aby bolo možné vyradiť zastarané vozidlá z počiatku, získala Deutsche Reichsbahn od konca 20. rokov 20. storočia nové budovy. Okrem iného vzniklo veľmi zvláštne „vežové auto“, ktorého pohon poháňali akumulátory (umiestnené vo verandách). Integrovaním usmerňovača do vozidla by sa tieto zase mohli nabíjať priamo z trolejového vedenia prostredníctvom zberača, a to úplne nezávisle od stacionárnych nabíjacích systémov. Vežové vozne s batériami boli vybavené miestnosťou pre posádku a kompletnou dielňou. Boli väčšinou sami, ale vďaka zabudovanej regulačnej spojke a nárazníku mohli so sebou napríklad nosiť aj vozíky na materiál. Zatiaľ čo samotné vozidlá od JA Maffei, elektrické zariadenie pochádzalo od SSW (Siemens-Schuckert-Werke) a batérie od AFA (Akkumulatoren-Fabrik AG). Prototypy našich modelov boli vyrobené v rokoch 1929 až 1933, celkovo bolo vyrobených šesť vozidiel, z ktorých sa niektoré líšili v malých detailoch. Boli rozmiestnení v Mníchove, Vroclavi a Augsburgu. Od Era III boli urobené niektoré úpravy, napríklad boli namontované ďalšie zásuvky vpredu, na jednej strane podvozku bol namontovaný otvorený box na náradie alebo boli vymenené svetlá. Keď na začiatku 70. rokov skončili práce, vyzerali vozidlá v niektorých detailoch celkom inak. Žiaľ, žiadne zo zaujímavých vozidiel sa v múzeu nezachovalo. Modely LILIPUT sú rovnako ako ich prototypy vybavené otočnou pracovnou plošinou a sklopným zábradlím plošiny, takže je možné prototypicky reprodukovať pracovnú situáciu na nadzemnom vedení, ako aj jazdu alebo parkovanie, napríklad v kancelárii údržby nadzemného vedenia alebo v Bw. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L136135 Vežový automobil H0 701 DRG DRG AC verzia , Stagg db-55110-stRovnako ako váš prototyp, aj tento model je vybavený otočnou pracovnou plošinou a sklopným zábradlím plošiny, aby bolo možné prototypicky reprodukovať pracovnú situáciu na nadzemnom vedení, ako aj jazdnú činnosť alebo parkovanie, napríklad v oddelení údržby nadzemného vedenia alebo Bw. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L136136 Vežový automobil H0 767 511 Vroclav, DRG , Select fb club db (sptsel558nad)Rovnako ako váš prototyp, aj tento model je vybavený otočnou pracovnou plošinou a sklopným zábradlím plošiny, aby bolo možné prototypicky reprodukovať pracovnú situáciu na nadzemnom vedení, ako aj jazdnú činnosť alebo parkovanie, napríklad v oddelení údržby nadzemného vedenia alebo Bw. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L136134 Vežový automobil H0 701 420 Neuoffingen v DRG , Amica di 6422 db (21427)Rovnako ako váš prototyp, aj tento model je vybavený otočnou pracovnou plošinou a sklopným zábradlím plošiny, aby bolo možné prototypicky reprodukovať pracovnú situáciu na nadzemnom vedení, ako aj jazdnú činnosť alebo parkovanie, napríklad v oddelení údržby nadzemného vedenia alebo Bw. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L136139 Vežový automobil H0 701 420 Neuoffingen v DRG , Amica wba 2455 db (5906006790264)Typ zariadenie lanovka 637 DB, oceánska modrá, cesta č. 60 80 99-25 418-7, pružinový nárazník. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L334587 Posádka a vybavenie automobilu H0 DB , Amica wba 4060 db (1179027)Novinka pre rok 2021: Tvarový variant radu 078 v ére IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 50610 Parná lokomotíva H0 BR 078 verzie DB AC DB, IV , Nerf elite warden db-8 (5010993732388)Rovnako ako váš prototyp, aj tento model je vybavený otočnou pracovnou plošinou a sklopným zábradlím plošiny, aby bolo možné prototypicky reprodukovať pracovnú situáciu na nadzemnom vedení, ako aj jazdnú činnosť alebo parkovanie, napríklad v oddelení údržby nadzemného vedenia alebo Bw. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L136131 Vežový automobil H0 767 511 Vroclav, DRG 767 511 Vroclav DRG , Db 45 terč na šípky (62860)Rovnako ako váš prototyp, aj tento model je vybavený otočnou pracovnou plošinou a sklopným zábradlím plošiny, aby bolo možné prototypicky reprodukovať pracovnú situáciu na nadzemnom vedení, ako aj jazdnú činnosť alebo parkovanie, napríklad v oddelení údržby nadzemného vedenia alebo Bw. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L136130 Vežový automobil H0 701 408 Vyučovanie DRG 701 408 Vyučovanie DRG , Select fb match db, veľ. 5 (5703543315338)Novinka pre rok 2021: Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58581 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ verzie DB AG AC , Select future light db veľkosť 4 (5703543201433)Dvojdielna sada priestranných nákladných vozňov, typ Hbbks, „matrace Dunlopillo“, použitá na vozidle DB. Vozidlo vyzerá ako v roku 1978, čísla ciest 20 80 022 0 380-9 P a 20 80 022 0 387-4 P. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L230160 H0 2-miestny nákladný automobil Dunlopillo z DB Dunlopillo , Select future light db veľkosť 3 (5703543201426)Novinka pre rok 2021: Forma variantu BR 216 v béžovo-modrom laku Ep. IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52411 Dieselová lokomotíva H0 BR 216 verzie DB AC , Mascom mcqs02hd quad lnb 0,2 db (ch12m)Novinka pre rok 2021: Forma variantu BR 191 ako E 91 v Ep. III Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51546 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 verzie DB AC , Mascom mct02hd twin lnb 0,2 db (ch08m)Novinka pre rok 2021: Model PIKO atraktívnej predsériovej elektrickej lokomotívy triedy 120 so zvukom presviedča najjemnejším lakom a tlačou, pripevnenými držadlami, ostro gravírovanými panelmi podvozku a filigránovými kovovými pantografmi. Zmena LED svetla prebieha v závislosti od smeru jazdy biela / červená pomocou LED diód. Štandardné vstavané osvetlenie kabíny vodiča a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, je možné digitálne ovládať pomocou dekodéra PluX22. Päťpólový motor s dvoma zotrvačníkami zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Ťažký model s dvoma trakčnými pneumatikami pre vysoké ťažné sily má digitálne rozhranie PluX22 podľa NEM 658. Model AC je z výroby osadený vhodným dekodérom PluX22 kompatibilným s mfx. Brzdové hadice na dodatočnú montáž sú súčasťou dodávky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51333 H0 E-Lok BR 120 predsériová verzia DB AC , Doorbird a1101, stolný stojan, biely (db-a8003)Novinka pre rok 2021: S mimoriadne detailným modelom kultových lokomotív triedy E 18 stavia PIKO hodný pamätník ďalšej starej nemeckej elektrickej lokomotíve. Model PIKO zaujme harmonickou implementáciou svojho prototypu stroja pre federálnu železnicu. Osobitnú zmienku si zaslúžia jemné dvojkolesia, presná replika tých prototypových Strešná výbava s filigránovými pantografmi a presnou replikou predných partií. Osvetlenie kabíny vodiča a strojovne, ako aj predné a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, sú vybavené systémom PluX22 Dekodér je možné ovládať digitálne. Model, ktorý je vybavený zinkovým odliatkovým rámom, má vynikajúce jazdné vlastnosti a vysoké ťažné sily. Z výroby nainštalovaný zvuk PIKO SmartDecoder 4.1 pre PluX22 najnovšej generácie zvláda Dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola®, Selectrix® a sú kompatibilné s mfx. Vstavaný reproduktor je presne prispôsobený typu lokomotívy. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako je hluk motora, klaksóny, pískanie bŕzd a ďalšie vypínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Koncové svetlo je možné prepínať samostatne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51872 H0 E-Lok BR E 18 verzie DB AC , Select fb brillant training db, veľ. 3 (5703543317141)Novinka pre rok 2021: Sada 3 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viac jednotiek BR 412/812, ktoré spoločne vyvinuli Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. Vďaka tomuto konceptu môže vlak môžu byť ľahko prispôsobené individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Základnou konfiguráciou bol doteraz DB Objednaných bolo 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré sa skladali z motorových koncových alebo riadiacich automobilov, motorových sedacích vozňov a palubných bistrov, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a servisných vozňov. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58587 H0 3-dielna sada doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" verzie DB AG AC , Select fb beach soccer db, veľ. 4 (5703543316137)Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia BR 216 ako Ep. III model V 160 Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52407 Zvuková dieselová lokomotíva V 160 verzie DB AC , Select fb future light db, veľ. 4 (5703543317813)Novinka pre rok 2021: Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58585 Sada 2 prídavných automobilov BR 412 ICE 4 DB AG VI, klimatická ochrana verzie AC , Select fb brillant training db, veľ. 5 (5703543317165)V roku 1943 bol vyvinutý ťažký vojenský rušeň triedy 42 s prítlakom 17 t. Bol určený na použitie v Rakúsku, ale aj v okupovaných oblastiach, kde to nadstavba umožňovala. Plán postaviť 8000 rušňov (neskôr zmenšený na 5 000 rušňov) bol zastavený na konci vojny a nakoniec sa vyrobilo niečo cez 860 kusov. Rušne používali DB až do roku 1960 a DR zhruba do roku 1970. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L131502 Parný rušeň H0 BR 42 DB DB , Select fb brillant training db, veľ. 4 (5703543317158)Priestranný nákladný automobil typu Hbbks, „RHEINHOLD & MAHLA“, používaný na DB. Prevádzkový stav 1972, cesta č. 20 80 022 0 499-7 S. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L235813 H0 veľkokapacitný nákladný automobil Hbbks „Rheingold & Mahla“ DB Rheingold a Mahla , Select fb future light db, veľ. 3 (5703543317806)Glmhs 50 alebo Glmehs 50 je vagón štandardného dizajnu. Bol obstaraný spoločnosťou DB v rokoch 1953 až 1960 v počte viac ako 12 000 a je jedným z najstavanejších vagónov v Nemecku. Slúžilo na prepravu tovaru všetkého druhu, ktorý nesmel byť vystavený poveternostným vplyvom. Dá sa preto bezpečne označiť ako takzvaný „voz s chlebom a maslom“, ktorý sa používal takmer vo všetkých nákladných vlakoch od Epochy III po V a jazdil často v blokových vlakoch - napríklad aj spolu s GS a inými vagónmi GB. . Prvé autá mali ešte steny z borovicových a smrekových dosiek, verzie od roku 1954 boli vyrobené z preglejkových dosiek lepených syntetickou živicou. Asi tretina automobilov mala stojan na ručnú brzdu s kabínou brzdára. V 70. rokoch boli všetky nastúpené vozne postupne prestavané pomocou preglejkových dosiek a brzdárske kabíny boli odstránené. Automobil zodpovedal obvyklému štandardu G-wagon, s dĺžkovým previsom 12 500 mm sa nachádza medzi kratšími G (dĺžka previsu 10 580 mm) a dlhšími Gbs (dĺžka previsu 14 020 mm). V priebehu rokov bol párkrát premenovaný a prečíslovaný. V roku 1965 dostal v závislosti od verzie označenie Gbs 245, Gbrs 245 alebo Gbrs-v 245, od roku 1980 napríklad Gos 245 a Gos-uv 245. Kvôli rôznym výrobcom automobilov existujú minimálne rozdiely vo verziách originálu a veľa z týchto vozidiel bolo predaných súkromným spoločnostiam, takže vozidlá DB aj súkromné vozidlá mali veľké množstvo reklamných nápisov a lakov. Vozidlo sa používalo aj ako železničné služobné vozidlo. Charakteristické boli strechy z ľahkého kovu s 13 oblúkmi a štyri bočné uzamykateľné vetracie otvory. Na začiatku 80. rokov sa predalo niekoľko vozňov spoločnosti DR, ktorá v tom čase nemala nákladné vozne. Posledné vozne tohto typu boli vyradené z prevádzky spoločnosti DB AG v roku 2000. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L265030 N Krytý nákladný automobil DB , Televés twin lnb 0,3 db lte ready (ch08o)Po prvých rokoch vojny si čoraz dlhšie dopravné trasy a strata parných rušňov počas dlhej vojny vyžadovali nové, lepšie návrhy rušňov. Pre jeden z týchto nových návrhov bola ako základ zvolená ľahká séria 50 s prítlakom iba 15 t. Bol výrazne prepracovaný, dostal väčšie výberové konanie a pre ruské rozlohy bolo postavených 137 lokomotív s tendrami na kondenzáciu s niekoľkými miestami na prívod vody na spätné získavanie vody. S takmer 6300 kusmi je táto trieda 52, ktorú postavili takmer všetky továrne na rušne v Európe, najbežnejším parným rušňom na svete. Lokomotívy, ktoré zostali v DB, boli vyradené z prevádzky do roku 1963, zatiaľ čo DR modernizovala mnoho rušňov v rôznych variantoch, ktoré sa potom používali až do 80. rokov. Mnohé z nich sú dodnes zachované v múzeách. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L131523 H0 Tender lokomotíva BR 52 z DB DB III , Jay turser jt-300-db-a-u (hn195499)Novinka pre rok 2021: Model PIKO 181.2 „Lorraine“ so zvukom zobrazuje všetky relevantné detaily jeho prototypu a zaujme najjemnejším lakom a potlačou, vyvýšenými menovkami na bokoch, extra prednými kľučkami a tyčami kľučky dverí, ostro gravírovanými panelmi podvozku, jemné izolátory a pantografy s rôznymi brúsnymi kusmi. Osvetlenie sa vykonáva pomocou LED diód. Štandardne inštalované osvetlenie kabíny vodiča a strojovne je možné ovládať digitálne ako zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy. O vynikajúce jazdné vlastnosti sa stará výkonný päťpólový motor s dvoma presne vyváženými odstredivými hmotnosťami, ktorý poháňa všetky štyri osi. Ťažký model PIKO má dve trakčné pneumatiky a ťažký zinkový rám odlievaný pre vysoké ťažné sily. PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx je nainštalovaný zo závodu. K modelu sú dodávané voliteľné figuríny brzdových hadíc. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51354 H0 E-Lokomotíva BR 181.2 "Lorraine" verzie DB AC Deutsche Bahn , Doorbird d1101v zapustený, nehrdzavejúca oceľ (db-d1101v-fm)Stredný automobil typu 914 pre dieselové agregáty triedy 614 Deutsche Bundesbahn (DB), epocha IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L133160 Medziprodukt H0 914 DB , Select fb match db – fifa basic, veľ. 5 (5703543298884)Novinka pre rok 2021: Doplnkové auto pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58583 H0 prídavný automobil BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG, verzia na striedavý prúd , Rowenta ro7971ea silence force cyclonic effitech animal 59 dbTlačená verzia poschodového riadiaceho vozidla, 2. trieda, vo verzii DB Regio v ére VI. Modely vozňov IC2 sa vyznačujú presnými replikami všetkých dôležitých detailov prototypu a najkvalitnejším náterom a potlačou. Charakteristický tvar hlavy ovládacieho vozidla je dokonale reprodukovaný. Ostro gravírované repliky podvozkov a samostatne vložené okná podčiarkujú typický vzhľad štrajkujúcich automobilov. Modely riadiaceho vozidla majú zmenu bieleho / červeného svetla a sú pripravené na inštaláciu funkčného dekodéra. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58805 Dvojpodlažný automobil H0 spoločnosti DB AG Ovládajte auto , Rowenta ro7935ea silence force cyclonic effitech parquet 59 dbTlačená verzia poschodového automobilu 2. triedy vo verzii DB Regio v ére VI. Modely vozňov IC2 sa vyznačujú presnými replikami všetkých dôležitých detailov prototypu a najkvalitnejším náterom a potlačou. Charakteristický tvar hlavy ovládacieho vozidla je dokonale reprodukovaný. Ostro gravírované repliky podvozkov a samostatne vložené okná podčiarkujú typický vzhľad štrajkujúcich automobilov. Modely riadiaceho vozidla majú zmenu bieleho / červeného svetla a sú pripravené na inštaláciu funkčného dekodéra. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58803 Dvojpodlažný automobil H0 spoločnosti DB AG 2. trieda , Arctic p14 pwm pst rgb 0 db black (acfan00238a)Osobná preprava 1./2. Trieda nemeckej spolkovej železnice (DB) pre takzvané ľahké expresné vlaky (LS). Typ ABymb 411. Hovorovo známy aj ako „stredový vstupný automobil“. Verzia s malými zadnými svetlami v hornej časti a prenosovými oknami pri vchodoch na konci vozidla. Farba v chróme zelenej farbe. Auto vyzerá ako okolo roku 1969. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX H0 23120 Osobný automobil H0 ABymb 411 LS z DB , Arctic p12 pwm pst rgb 0 db black (acfan00186a)Transportný vozík na plechové zvitky, DB AG. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L235762 Prepravné vozidlo špirály H0 spoločnosti DB AG vo veku DB AGDvojdielna sada priestranných nákladných vozňov, typ Hbbks, „SILLAN“, použitá na DB. Prevádzkový stav 1967, Dlhá verzia automobilu Cestné čísla 576 984 P a 576 989 P. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L260158 N 2-miestny nákladný automobil SILLAN z DB3-dielna Sada automobilov na tepelnú ochranu „Bananen“, prevádzkový stav 1958. Rôzne podrobnosti vykonania. Dva vozne, typ Tnos 58 z DB, čísla ciest. 328 994 a 329 007 ako aj osobné auto, používané na DB, cesta č. 568 321 P, Auto s brzdárskou plošinou. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L260143 Sada 3 nákladných automobilov „Bananen“ Tnos 59 DB1. / 2. osobný automobil Trieda Deutsche Bundesbahn, epocha III. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Roco 54290 Prestavbový automobil H0 DB 1./2. superTyp B4üe-38/53 DB, cesta č. 14 477 Wt, prevádzkový stav 1961, pružinový nárazník Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L334584 H0 osobné auto DB 2. triedaTyp B4üe-38/53 DB, cesta č. 14 476 Wt, prevádzkový stav 1961, pružinový nárazník. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L334583 H0 osobné auto DB 2. triedaTyp A4üe-38/58 DB, cesta č. 11 672 Wt, prevádzkový stav 1961, pružinový nárazník. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L334580 H0 osobné auto DB 1. triedaNovinka pre rok 2021: Tlačená verzia vagónu s atraktívnou reklamou na Werder Ketchup vo verzii DB AG. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58709 Krytý nákladný automobil H0 „Werder Ketchup“ spoločnosti DB AGPotlačený variant poschodového auta 1./2. Trieda vo verzii DB Regio v ére VI. Modely vozňov IC2 sa vyznačujú presnými replikami všetkých dôležitých detailov prototypu a najkvalitnejším náterom a potlačou. Charakteristický tvar hlavy ovládacieho vozidla je dokonale reprodukovaný. Ostro gravírované repliky podvozkov a samostatne vložené okná podčiarkujú typický vzhľad štrajkujúcich automobilov. Modely riadiaceho vozidla majú zmenu bieleho / červeného svetla a sú pripravené na inštaláciu funkčného dekodéra. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58804 Dvojpodlažný automobil H0 spoločnosti DB AG 1. / 2. superAuto s vnútorným vybavením a spojovacím hriadeľom NEM. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57655 H0 1./2. Trieda miestneho dopravného automobilu DB 1./2. Trieda DBTransportný vozík na plechové zvitky, starý hnedý, DB AG. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L235794 Prepravné vozidlo špirály H0 spoločnosti DB AG hnedá, vo veku DB AGTransportný vozík na plechové zvitky, čierny, DB AG vo veku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L235795 Prepravné vozidlo špirály H0 spoločnosti DB AG čierna, vo veku DB AGPriestranný nákladný automobil typu Hbbks „SKLENENÉ VLÁKNO“ používaný na DB. Prevádzkový stav 1967, cesta č. 536 181 str Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L265801 N Veľkokapacitný automobil Hbbks "Glasfaser" spoločnosti DBŠtandardné cisternové vozidlo používané na nemeckej spolkovej železnici (DB). Starší dizajn s lisovanými plechovými podvozkami a brzdárskou plošinou. Súkromné auto z EVA, Eisenbahn-Verkehr-Aktiengesellschaft, Düsseldorf. Auto vyzerá tak, ako na začiatku 60. rokov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 46539 Cisternový automobil H0 "EVA" spoločnosti DBDvojdielna sada: krytý trajektový vagón DB pre nákladnú dopravu medzi Anglickom a kontinentom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L230154 H0 2-dielne súpravy trajektových člnov DBTyp AB4üe-38/51 z DB, cesta č. 14 622 Wt, prevádzkový stav 1961, pružinový nárazník. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L334581 H0 osobné auto DB 1. / 2. triedaTransportný vozík na plechové zvitky, 6-nápravový, typ Sahimms-u 901 z DB Schenker, epocha VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Liliput L235778 Prepravné vozidlo s cievkou H0 DB Schenker S posuvnou plachtou od DB SchenkerDva rýchliky nemeckej spolkovej železnice (DB), ktoré sa hovorovo nazývajú Silberlinge / strieborné mince. Obe autá 2. Skvelé. Rýchlik E 2002 z Ludwigstadtu do Saalfeldu. Auto vyzerá tak, ako na konci 70. rokov. Prejazdný minimálny polomer 360 mm. Typovo navrhnuté podkladové podlahy. Podvozky s blokovými brzdami. Obe autá majú zabudované vnútorné osvetlenie LED a každé má oddeliteľnú živú spojku. Zahrnuté sú zvody a posunovacie stupne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX H0 T23147 H0 sada 2 osobných automobilov Silberlinge, DBHriadeľ NEM s konzolovou spojkou. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57620 Dvojpodlažný stredný automobil H0 spoločnosti DB AG Stredné auto 2. triedyDvojpodlažný medziposchodový automobil IC2 DBpza 682.2, 2. trieda Triedy spoločnosti Deutsche Bahn AG (DB AG) pre diaľkovú dopravu. Svetlosivé diaľkové sfarbenie s dopravne červenými ozdobnými pruhmi, v súčasnom prevedení IC. Trasa vlaku: IC 2035 z Norddeich do Lipska Hbf. Auto číslo 4. Prevádzkový stav v roku 2016. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX H0 T23252 Dvojpodlažný automobil H0 IC2 spoločnosti DB AG Stredné auto 2. triedy