Novinka pre rok 2021: Modely PIKO radu RBe 4/4 a riadiace autá zo série EW II majú všetky relevantné detaily o svojich príslušných Rolové modely a presvedčivo odrážajú pútavý tvar hlavy. Železničné vozne majú vstavaný interiér a Osvetlenie kabíny a sú implementované presne na stupnici 1:87. Vozidlá sa okrem toho vyznačujú najlepším lakom a tlačou, filigránovými pantografmi a presnou strešnou krajinou, pripevnenými riadidlami a spätnými zrkadlami, okná bez šmúh, ostro ryté podvozky a detailné vnútorné vybavenie. Vozidlá majú motor s dvoma zotrvačníkami, rozhraním PluX22 a sú pripravené na zvuk aj na inštaláciu zvukového dekodéra PIKO s čo najväčším reproduktorom. Vnútorné osvetlenie je štandardne k dispozícii aj zo závodu na riadiacom vozidle. Továrensky nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 najnovšej generácie zvláda dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola®, Selectrix® a je schopný mfx. Vstavaný reproduktor je presne prispôsobený typu lokomotívy. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako je hluk motora, klaksóny, pískanie bŕzd a ďalšie vypínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním až pre 44 funkcií. Koncové svetlo je možné prepínať samostatne. V analógovom režime je tiež možný zvuk - iba hluk motora. Riadiaci automobil je z výrobného závodu vybavený funkčným dekodérom v digitálnych súpravách. Brzdové hadice pre voliteľné dodatočné vybavenie na použitie vo vitrínach sú súčasťou balenia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 96856 H0 sada 2 motorových vozňov Rbe 4/4 NPZ + riadiaci vozeň verzie SBB AC , Dimavery ac-303 4/4 červená (26241011)Novinka pre rok 2021: Modely PIKO radu RBe 4/4 a riadiace autá zo série EW II majú všetky relevantné detaily o svojich príslušných Rolové modely a presvedčivo odrážajú pútavý tvar hlavy. Železničné vozne majú vstavané osvetlenie interiéru a kabíny vodiča a sú implementované v presnom meradle 1:87. Vozidlá sa vyznačujú aj najjemnejším lakom a tlačou, filigránovými pantografmi a presnou strešnou krajinou, pripevnenými riadidlami a spätnými zrkadlami, oknami bez pruhov, ostro gravírovanými podvozkami a detailným interiérovým vybavením. Vozidlá majú motor s dvoma zotrvačníkami, rozhranie PluX22 a sú pripravené na zvuk a inštaláciu zvukového dekodéra PIKO s čo najväčším reproduktorom. Vnútorné osvetlenie je štandardne k dispozícii aj zo závodu na riadiacom vozidle. Brzdové hadice pre voliteľné dodatočné vybavenie na použitie vo vitrínach sú súčasťou balenia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 96854 H0 sada 2 motorových vozňov Rbe 4/4 NPZ + riadiaci vozeň SBB , Dimavery ac-303 4/4 modrá (26241007)Novinka pre rok 2021: Modely PIKO radu RBe 4/4 a riadiace autá zo série EW II majú všetky relevantné detaily o svojich príslušných vzoroch a presvedčivo odrážajú pútavý tvar hlavy. Železničné vozne majú vstavané osvetlenie interiéru a kabíny vodiča a sú implementované v presnom meradle 1:87. Vozidlá sa vyznačujú aj najjemnejším lakom a tlačou, filigránovými pantografmi a presnou strešnou krajinou, pripevnenými riadidlami a spätnými zrkadlami, oknami bez pruhov, ostro gravírovanými podvozkami a detailným interiérovým vybavením. Vozidlá majú motor s dvoma zotrvačníkami, rozhranie PluX22 a sú pripravené na zvuk a inštaláciu zvukového dekodéra PIKO s čo najväčším reproduktorom. Vnútorné osvetlenie je štandardne k dispozícii aj zo závodu na riadiacom vozidle. Továrensky nainštalovaný PIKO SmartDecoder 4.1 najnovšej generácie zvláda dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®. Vstavaný reproduktor je presne prispôsobený typu lokomotívy. Veľa typických zvukov lokomotívy, ako je hluk motora, Signálne klaksóny, škrípavé brzdy a ďalšie prepínateľné funkcie je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním až pre 44 funkcií. Koncové svetlo je možné prepínať samostatne. V analógovom režime je tiež možný zvuk - iba hluk motora. Riadiaci automobil je z výrobného závodu vybavený funkčným dekodérom v digitálnych súpravách. Brzdové hadice pre voliteľné dodatočné vybavenie na použitie vo vitrínach sú súčasťou balenia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 96855 H0 sada 2 motorových vozňov Rbe 4/4 NPZ + riadiaci vozeň SBB , Dimavery ac-303 4/4 natural (26241005)Novinka pre rok 2021: Boky jedného z vozňov sú potlačené rôznymi ozdobami. Rovnako ako prototyp, aj Eaos je v modeli veľmi obľúbeným vozidlom a mal by byť prítomný niekoľkokrát v každom modelovom usporiadaní železnice od Era IV. Preto malo zmysel uvažovať o tomto dôležitom type auta so súčasným novým dizajnom. Výsledkom je miniatúra, ktorá vyzerá úplne autenticky vďaka extrémne trojrozmerným rytinám a perfektnému lakovaniu s koherentnou tlačou. Obzvlášť pútavé sú mimoriadne jemne vyrobené podvozky, ktorých konštrukcia tiež zaisťuje perfektnú polohu stopy. Nastavené vedenie zaisťuje prototypový obraz vo vlaku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58393 H0 sada 2 otvorených nákladných vozňov Eaos s grafitmi SBB , Dimavery ac-303 4/4 sunburst (26241010)Novinka pre rok 2021: Tvarový variant známych „daní za prasiatka“ vo verzii Era IV s panoramatickým oknom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52888 H0 2-dielna sada naftových motorových vozňov BR 171 „Ferkeltaxen“ DR , Dimavery ac-303 4/4 čierna (26241006)Novinka pre rok 2021: Tvarový variant známych „daní za prasiatka“ vo verzii Era IV s panoramatickým oknom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52887 H0 2-dielna sada naftových motorových vozňov BR 171 „Ferkeltaxen“ DR , Liebherr rbe 5221Novinka pre rok 2021: Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58581 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ verzie DB AG AC , Liebherr rbe 5220Novinka pre rok 2021: Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58585 Sada 2 prídavných automobilov BR 412 ICE 4 DB AG VI, klimatická ochrana verzie AC , Babolat team ac x 4 (179297)Novinka pre rok 2021: Tlakový variant kĺbového cisternového automobilu „OEVA“ vo verzii Era V. Kotol bol skonštruovaný tak, že dve polovice kotla sa v strede skloňujú o 3 °. Preto obsah kotla, hlavne výrobky z minerálnych olejov, odteká takmer úplne bez ďalších pomôcok. Pretože ľahké oceľové vozidlá sú vhodné pre vyššie rýchlosti, čoskoro ich zaobstarali aj iné spoločnosti v celej Európe. Tieto vozne nájdete ako P (= súkromné) vozne v inventári všetkých európskych železničných spoločností. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58228 H0 sada 2 kĺbových cisternových vozňov OEVA ÖBB , Babolat gold ac x 4 (179430)Novinka pre rok 2021: Sada 3 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viac jednotiek BR 412/812, ktoré spoločne vyvinuli Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. Vďaka tomuto konceptu môže vlak môžu byť ľahko prispôsobené individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Základnou konfiguráciou bol doteraz DB Objednaných bolo 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré sa skladali z motorových koncových alebo riadiacich automobilov, motorových sedacích vozňov a palubných bistrov, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a servisných vozňov. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58587 H0 3-dielna sada doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" verzie DB AG AC , Intezze piko 3 (8594193721634)Novinka na rok 2021: atraktívna súprava automobilov pre S-Bahn Rhein-Ruhr pozostávajúca z 1. a 2. auta. Trieda, auto 2. triedy a kabína ovládania kabíny 2. triedy Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58227 H0 sada 3 x vagónov S-Bahn s riadiacim vozidlom DB AG, verzia so striedavým prúdom , Monami 601 – 4, pastelové, sada 4 ks (mo601-4 pastel sada)Novinka pre rok 2021: zodpovedajúca súprava automobilov na ochranu klímy na vytváranie prototypov vlakových súprav. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58580 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG , Monami 604 – 4, ploché, sada 4 ks (mo604-4 sada plochý)Novinka pre rok 2021: Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58584 H0 sada 2 doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG , Monami 601 – 4, guľaté, sada 4 ks (mo601-4 sada kulatý)Dva 4-nápravové vozne s posuvnými stenami typu Habiins. Súkromné auto od spoločnosti Transwaggon GmbH, registrované vo Švédsku, s veľkým nápisom Nordwaggon. Prevádzkový stav od roku 2011. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 048065 H0 sada 2 vozňov s posuvnými stenami, severných vozňov trans-vozňov , Dimavery ac-303 3/4 modrá (26242032)Novinka pre rok 2021: Po D.145 je o niekoľko rokov starší D.141 ďalším modelom talianskej posunovacej lokomotívy v novom prevedení. Potešujúci prototyp v kombinácii s dôkladnou implementáciou modelu typickou pre PIKO naznačuje model, ktorý je rovnako inšpiratívny a funkčný. Jedna vec je už jasná: model bude pútať pozornosť pri každom rozložení modelovej železnice vďaka svojim úplne presným rytinám, najjemnejším použitým detailom a perfektnej implementácii pôvodnej farebnej schémy reprezentovať. AC model na použitie na centrálnych rebríkových koľajach už má potrebnú digitálnu technológiu na použitie s digitálnym protokolom mfx® zo závodu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 55913 Dieselová lokomotíva H0 D.141.1023 verzie FS AC , Dimavery ac-303 3/4 sunburst (26242036)Novinka pre rok 2021: Forma variantu BR 216 v béžovo-modrom laku Ep. IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52411 Dieselová lokomotíva H0 BR 216 verzie DB AC , Dimavery ac-303 3/4 červená (26242033)Novinka pre rok 2021: Forma variantu BR 191 ako E 91 v Ep. III Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51546 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 verzie DB AC , Dimavery ac-303 3/4 čierna (26242035)Novinka pre rok 2021: univerzálna lokomotíva Deutsche Reichsbahn v Ep. IV bordová farba. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51717 Elektrická lokomotíva H0 BR 243 verzie DR AC , Dimavery ac-303 3/4 ružová (26242034)Novinka pre rok 2021: Nové modely automobilov PIKO Y sa vyznačujú tým, že prototypy vozidiel sú presne zodpovedajúce rozsahu. Ostré a veľmi plastovo pôsobiace rytiny v oblasti dverí, ale samozrejme aj na jemne perforovaných podvozkoch, pôsobia vynikajúcim celkovým dojmom. To platí rovnako pre podlahu auta a tu dostupné jednotky. Presne vedená kinematika tesného spojenia v spojení s voliteľným tesným spojením PIKO zaisťuje prototypicky uzavretú zostavu vlaku. Vozíky sú ešte vylepšené ľahko inštalovateľným vnútorným osvetlením-s ním sa vozíky stanú absolútnym pútačom pozornosti pri použití systému v noci. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58220 H0 sada 3 Y-vozňov D 300 "Sada 1" DR , Meross smart wifi power strip 4 ac + 4 usb (mss425fhk(eu))Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia Vectronu EPG v Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 59122 Dieselová lokomotíva H0 Vectron BR 247 verzie EGP AC , Meross smart wifi power strip 4 ac + 4 usb ports (254000016)Novinka pre rok 2021: Model PIKO atraktívnej predsériovej elektrickej lokomotívy triedy 120 so zvukom presviedča najjemnejším lakom a tlačou, pripevnenými držadlami, ostro gravírovanými panelmi podvozku a filigránovými kovovými pantografmi. Zmena LED svetla prebieha v závislosti od smeru jazdy biela / červená pomocou LED diód. Štandardné vstavané osvetlenie kabíny vodiča a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, je možné digitálne ovládať pomocou dekodéra PluX22. Päťpólový motor s dvoma zotrvačníkami zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti. Ťažký model s dvoma trakčnými pneumatikami pre vysoké ťažné sily má digitálne rozhranie PluX22 podľa NEM 658. Model AC je z výroby osadený vhodným dekodérom PluX22 kompatibilným s mfx. Brzdové hadice na dodatočnú montáž sú súčasťou dodávky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51333 H0 E-Lok BR 120 predsériová verzia DB AC , Edding 330 permanentný, sada 4 farieb (4-330-4)Novinka pre rok 2021: S mimoriadne detailným modelom kultových lokomotív triedy E 18 stavia PIKO hodný pamätník ďalšej starej nemeckej elektrickej lokomotíve. Model PIKO zaujme harmonickou implementáciou svojho prototypu stroja pre federálnu železnicu. Osobitnú zmienku si zaslúžia jemné dvojkolesia, presná replika tých prototypových Strešná výbava s filigránovými pantografmi a presnou replikou predných partií. Osvetlenie kabíny vodiča a strojovne, ako aj predné a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, sú vybavené systémom PluX22 Dekodér je možné ovládať digitálne. Model, ktorý je vybavený zinkovým odliatkovým rámom, má vynikajúce jazdné vlastnosti a vysoké ťažné sily. Z výroby nainštalovaný zvuk PIKO SmartDecoder 4.1 pre PluX22 najnovšej generácie zvláda Dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola®, Selectrix® a sú kompatibilné s mfx. Vstavaný reproduktor je presne prispôsobený typu lokomotívy. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako je hluk motora, klaksóny, pískanie bŕzd a ďalšie vypínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Koncové svetlo je možné prepínať samostatne. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51872 H0 E-Lok BR E 18 verzie DB AC , Edding 300 permanentný, sada 4 farieb (4-300-4)Novinka pre rok 2021: Tvarový variant radu 078 v ére IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 50610 Parná lokomotíva H0 BR 078 verzie DB AC DB, IV , Sada 4 ks univerzálnych fréz 1/4 (5906083013287)Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 v DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky BR 412/812, ktoré sú spoločne vyvinuté spoločnosťami Siemens a Bombardier, sú poháňané niekoľkými automobilmi, takzvanými motorovými vozidlami. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Prostredníctvom tohto konceptu vlak môže sa dajú ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet sedadiel. Doteraz bola DB základnou konfiguráciou Bolo objednaných 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré pozostávali z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sedacích automobilov a palubných bistier, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58591 Sada H0 2 prídavných vozidiel BR 412 ICE 4, DB AG , Edding 142 m ohp pen, sada 4 farieb (4-142-4)Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia BR 216 ako Ep. III model V 160 Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52407 Zvuková dieselová lokomotíva V 160 verzie DB AC , Edding 1200 metalický fix, sada 4 barev (4-1200-4-1999)Novinka pre rok 2021: Teraz v aktuálnej verzii „ochrana klímy“. Vlak zaujme najjemnejšou tlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie 2 viacerých jednotiek, realistickým rôznym dizajnom automobilov, spotrebou energie zo všetkých kolies koncových vozňov, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenou svetla biela / červená. Spotrebu energie pre bezprúdové úseky riadi vedúci koncový vozeň bez mechaniky brzdenia, aby sa vlak mohol zastaviť v strede, napriek poháňanému motorovému vozňu, presne pred návesťami ukazujúcimi zastavenie. Prepracovaný model má tiež 2 výkonné motory so zotrvačníkami, osvetlenie kabíny a vo výrobnom závode je vybavený vnútorným osvetlením. Špeciálne navrhnutý, výrobcom nainštalovaný 20-kolíkový dekodér a zvukový modul PIKO najnovšej generácie zvládne dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®. Vstavaný reproduktor je presne zladený s viacerými jednotkami. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako je hluk motora, klaksóny, pískanie bŕzd a ďalšie vypínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Koncové svetlo je možné prepínať samostatne. V analógovom režime je tiež možný zvuk - iba hluk motora. Vzhľadom na dôslednú implementáciu v mierke je možné viacnásobnú jednotku používať iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 51406 Elektrická jednotka H0 BR 412 ICE 4 "Klimaschützer" 4-dielnej verzie DB AG , Edding 141 f ohp pen, sada 4 farieb (4-141-4)Sada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 v DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky BR 412/812, ktoré sú spoločne vyvinuté spoločnosťami Siemens a Bombardier, sú poháňané niekoľkými automobilmi, takzvanými motorovými vozidlami. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Prostredníctvom tohto konceptu vlak môže sa dajú ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet sedadiel. Doteraz bola DB základnou konfiguráciou Bolo objednaných 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek, ktoré pozostávali z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sedacích automobilov a palubných bistier, ako aj bezmotorových sedacích, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58590 Sada H0 2 prídavných vozidiel BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 2. trieda , Swissdent sada 4 × 4 test the best 4× 10 ml (7640126190419)Novinka pre rok 2021: Doplnkové auto pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58583 H0 prídavný automobil BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AG, verzia na striedavý prúd , Hrkálky sada 4 kusy (otg0926543)Novinka pre rok 2021: Ako produkt PIKO Expert má vreckový vozeň T 3000 Sdggmrss738 všetky vlastnosti vysoko presného modelu H0. Ako miniatúra väčšieho modelu bol zvolený kovový rám, aby bola zaistená vysoká stabilita a vynikajúce jazdné vlastnosti pre použitie v rýchlych nákladných vlakoch. Dvojitý vagón je dodávaný s dvoma originálnymi prívesmi Walter. Aby modelový železničiar mohol používať model PIKO aj na príležitostnú prepravu kontajnerov, na bočných koľajniciach sú čapy na pripevnenie kontajnera, ktoré je možné podľa prototypu posúvať. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58979 Vreckový vozeň H0 T3000e Wascosa s 2 prívesmi „Walter“ , Vyplašto - sada plašiček kun (4)V 70. rokoch sa európske železnice technicky rozrástli, pričom nestratili svoj nezávislý charakter. Prejavilo sa to na spoločnom obstarávaní moderných osobných vozňov. Tento priekopnícky dizajn v tom čase tiež obohacuje paletu PIKO a dopĺňa vozne IC ʽ79 o legendárny Avmz 207 a schopnosť zabezpečovať medzinárodné diaľkové vlaky. Vozidlá boli precízne implementované v mierke 1:87 a vyznačujú sa absolútne harmonickým dizajnom a farebnosťou. Na filigránové podvozky sa dá pozerať ako na model súčasnej stavby formy, ale svedčí o tom aj precízne gravírovanie strešných pásov. Pre rozmanitú prevádzku modelovej železnice je možné ľahko dodatočne namontovať LED vnútorné osvetlenie špeciálne navrhnuté pre tento typ automobilov. Rozšírenie prototypu umožňuje početné varianty rôznych železničných správ a predstavuje tak európsky železničný model. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58531 H0 Osobný automobil Eurofima SBB , Compass kefy sada 4 ks 1/4 nadstavec (8591686103809)Novinka pre rok 2021: Model PIKO 181.2 „Lorraine“ so zvukom zobrazuje všetky relevantné detaily jeho prototypu a zaujme najjemnejším lakom a potlačou, vyvýšenými menovkami na bokoch, extra prednými kľučkami a tyčami kľučky dverí, ostro gravírovanými panelmi podvozku, jemné izolátory a pantografy s rôznymi brúsnymi kusmi. Osvetlenie sa vykonáva pomocou LED diód. Štandardne inštalované osvetlenie kabíny vodiča a strojovne je možné ovládať digitálne ako zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy. O vynikajúce jazdné vlastnosti sa stará výkonný päťpólový motor s dvoma presne vyváženými odstredivými hmotnosťami, ktorý poháňa všetky štyri osi. Ťažký model PIKO má dve trakčné pneumatiky a ťažký zinkový rám odlievaný pre vysoké ťažné sily. PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla a funkciou mfx je nainštalovaný zo závodu. K modelu sú dodávané voliteľné figuríny brzdových hadíc. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51354 H0 E-Lokomotíva BR 181.2 "Lorraine" verzie DB AC Deutsche BahnModel so spojovacou objímkou podľa NEM 362 a kinematikou blízkeho spojenia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 54544 Chladiaci vozeň H0 „EKU“ DBPotlačený variant vagóna vo verzii SBB. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58783 H0 Kryté nákladné vozidlo „Rivella“ SBBTlačená verzia posuvného plachtového vozňa v atraktívnom dekore GATX v období Era VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58958 H0 Shimmns GATX posuvný plachtový vozeňNovinka na rok 2021: atraktívna súprava automobilov pre S-Bahn Rhein-Ruhr pozostávajúca z 1. a 2. auta. Trieda, auto 2. triedy a kabína ovládania kabíny 2. triedy Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58226 H0 sada 3 x vagónov S-Bahn s riadiacim vozidlom DB AGModelová verzia ovládacieho vozidla s jednotlivými žiarovkami PIKO modely známych x vagónov v mierke 1:87 sa vyznačujú dôslednou implementáciou prototypov s mnohými detailmi. Vagóny majú vnútorné vybavenie, vynikajúce vlastnosti vĺtenia sa bez zakolísania, ostro gravírované podvozky a sú určené na ľahké dodatočné vybavenie vnútorného osvetlenia. Riadiaci vozeň je tiež pripravený na dodatočné vybavenie funkčným dekodérom. S atraktívnymi modelmi PIKO rady 111, 141 a 143 sú pre vagóny x k dispozícii ideálne lokomotívy! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58506 Riadiaci automobil H0 S-Bahn spoločnosti DB AG 2. trieda / riadiace autoPopulárna naftová jednotka ÖBB Blauer Blitz v epoche III so zvýšenými logami ÖBB. Vybavený z výroby digitálnym dekodérom a zodpovedajúcim zvukom vozidla. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52273 H0 2 kusy Motorový vozeň Rh 5045 "Blauer Blitz" ÖBBNovinka pre rok 2021: Kyslý cisternový vagón Nemeckej spolkovej železnice v ére III s potlačou. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 54648 h = kyslý vozeň DBNovinka do roku 2021: V 70. rokoch 20. storočia sa európske železnice technicky spojili bez toho, aby stratili svoj nezávislý charakter. To sa prejavilo v spoločnom obstarávaní moderných osobných vozňov. Táto vtedajšia priekopnícka konštrukcia obohacuje sortiment PIKO aj o možnosť usporiadania medzinárodných diaľkových vlakov. Vozidlá boli precízne implementované v mierke 1:87 a vyznačujú sa absolútne harmonickým tvarom a farbou. Na filigránske podvozky možno pozerať ako na model súčasnej formy, ale dôkazom je aj precízne gravírovanie strešných lišt. V prípade rozmanitej prevádzky železníc je možné vnútorné LED osvetlenie špeciálne navrhnuté pre tento typ automobilu ľahko dodatočne namontovať. Rozšírenie modelu umožňuje množstvo variantov rôznych železničných správ a predstavuje tak európsky model železnice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58537 H0 Rýchlovlak Eurofima osobný automobil, 1. trieda, SBBNový model 772 sa javí ako variant Era V, a teda v atraktívnych farbách produktu mätovo zelená a svetlošedá. Motor je poháňaný silným mikromotorom, ktorý je vybavený zotrvačníkmi pre perfektné jazdné vlastnosti a má medziobvodový tlmivý kondenzátor pre optimálne jazdné vlastnosti bez prerušenia zvuku. Pohon pôsobí na obe nápravy motorového vozňa. Motorové vozne a riadiace vozne môžu byť navzájom spojené pomocou elektricky vodivej kinematiky blízkeho spojenia. Osvetľovacie funkcie oboch vozidiel je možné prepínať osobitne, čo umožňuje jasný výhľad cez priestory pre cestujúcich. Napríklad motorové vozidlo automaticky zaregistruje, či je pripojené riadiace vozidlo, a potom vypne svetlá medzi vozidlami. Daň za prasiatko PIKO je pripravená na nekomplikované dodatočné vybavenie dekodérom Plux22, zvukom a čo najväčším reproduktorom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52884 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AGNový model 772 sa javí ako variant Era V, a teda v atraktívnych farbách produktu mätovo zelená a svetlošedá. Motor je poháňaný silným mikromotorom, ktorý je vybavený zotrvačníkmi pre perfektné jazdné vlastnosti a má medziobvodový tlmivý kondenzátor pre optimálne jazdné vlastnosti bez prerušenia zvuku. Pohon pôsobí na obe nápravy motorového vozňa. Motorové vozne a riadiace vozne môžu byť navzájom spojené pomocou elektricky vodivej kinematiky blízkeho spojenia. Osvetľovacie funkcie oboch vozidiel je možné prepínať osobitne, čo umožňuje jasný výhľad cez priestory pre cestujúcich. Napríklad motorové vozidlo automaticky zaregistruje, či je pripojené riadiace vozidlo, a potom vypne svetlá medzi vozidlami. Daň za prasiatko PIKO je vo výrobe vybavená PIKO SmartDecoderom 4.1 a vhodným zvukom vozidla, ktorý podporuje formát mfx. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52886 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AGNový model 772 sa javí ako variant Era V, a teda v atraktívnych farbách produktu mätovo zelená a svetlošedá. Motor je poháňaný silným mikromotorom, ktorý je vybavený zotrvačníkmi pre perfektné jazdné vlastnosti a má medziobvodový tlmivý kondenzátor pre optimálne jazdné vlastnosti bez prerušenia zvuku. Pohon pôsobí na obe nápravy motorového vozňa. Motorové vozne a riadiace vozne môžu byť navzájom spojené pomocou elektricky vodivej kinematiky blízkeho spojenia. Osvetľovacie funkcie oboch vozidiel je možné prepínať osobitne, čo umožňuje jasný výhľad cez priestory pre cestujúcich. Napríklad motorové vozidlo automaticky zaregistruje, či je pripojené riadiace vozidlo, a potom vypne svetlá medzi vozidlami. Daň za prasiatko PIKO sa dodáva s PIKO SmartDecoder 4.1 so zodpovedajúcim zvukom vozidla. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52885 H0 motorový vozeň BR 772 spoločnosti DB AGSpoločnosť PIKO reaguje na novo navrhnutý model železničného autobusu VT 2.09 Deutsche Reichsbahn na často spomínanú požiadavku mnohých železničných modelov na súčasnú, podrobnú a prevádzkovú verziu známej dane z prasiatok. Po vývoji inovatívnej logiky riadenia železničného autobusu DB, za ktorú spoločnosť PIKO získala v roku 2017 Zlatú dráhu, má zmysel implementovať rozšírený náprotivok z východného Nemecka so zodpovedajúcou logikou so záľubou v detaile. Motor je poháňaný silným mikromotorom, ktorý je vybavený zotrvačníkmi pre perfektné jazdné vlastnosti a má medziobvodový tlmivý kondenzátor pre optimálne jazdné vlastnosti bez prerušenia zvuku. Pohon pôsobí na obe nápravy motorového vozňa. Motorové vozne a riadiace vozne môžu byť navzájom spojené pomocou elektricky vodivej kinematiky blízkeho spojenia. Osvetľovacie funkcie oboch vozidiel je možné prepínať osobitne, čo umožňuje jasný výhľad cez priestory pre cestujúcich. Napríklad motorové vozidlo automaticky zaregistruje, či je pripojené riadiace vozidlo, a potom vypne svetlá medzi vozidlami. Továrensky nainštalovaný zvuk PIKO SmartDecoder 4.1 pre PluX22 najnovšej generácie ovláda dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®. Vstavaný reproduktor je presne prispôsobený železničnému autobusu. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako napríklad hluk motora, signálne klaksóny, škrípanie bŕzd a ďalšie prepínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Zadné svetlo je možné zapnúť osobitne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk motora. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52882 H0 zvukový dieselový motorový vozeň VT 2.09, DRSada 2 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 v DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility výstavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov určených na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových vozidiel. Konfigurácia vlaku poskytuje rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne vlaky. Vďaka tejto koncepcii je možné vlak ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravnej spoločnosti na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Zatiaľ DB objednal 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek v základnej konfigurácii, ktoré pozostávajú z bezmotorových koncových alebo riadiacich vozidiel, motorových sediacich automobilov a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a služobných automobilov. Sedemdielna viacdielna jednotka má tri poháňané autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť automobilov s pohonom a 830 sedadiel na dĺžke 346 metrov. Najvyššia rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar bol založený na existujúcej flotile ICE a ďalej sa rozvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnej prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58594 H0 sada 2 doplnkových automobilov InterCity spoločnosti DB AG 1. triedaZatvorte spojku pre všetky modely so štandardným hriadeľom Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 56046 H0 krátke spriahadlo 4 ksNovinka pre rok 2021: Sada 3 doplnkových automobilov pre PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. V roku 2011 spoločnosť Deutsche Bahn AG poverila spoločnosť Siemens Mobility stavbou až 300 nových vysokorýchlostných vlakov na použitie v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku. Nové viacnásobné jednotky triedy 412/812, ktoré spoločne vyvíjajú spoločnosti Siemens a Bombardier, poháňa niekoľko automobilov, takzvaných motorových automobilov. Konfigurácia vlaku ponúka rôzne modulárne jednotky od päťdielnych po 14-dielne. S touto koncepciou sa vlak dá ľahko prispôsobiť individuálnym požiadavkám dopravného podniku na požadované zrýchlenie, rýchlosť a počet miest na sedenie. Doposiaľ si DB objednala 85 dvanásť- a 45 sedemdielnych viacdielnych jednotiek ako základnú konfiguráciu, ktoré pozostávajú z koncových alebo riadiacich automobilov bez pohonu, motorových sedadiel a palubného bistra, ako aj bezmotorových sediacich, jedálenských a servisné autá. Sedemdielna viacnásobná jednotka má tri motorové autá a ponúka 456 miest na sedenie v dĺžke 200 metrov. Dvanásťdielna viacdielna jednotka má šesť motorových automobilov a 830 miest na sedenie v dĺžke 346 metrov. Maximálna rýchlosť je 250 km / h. Vonkajší tvar vychádzal z existujúcej flotily ICE a ďalej sa vyvíjal. Od decembra 2017 sú prvé vlaky v pravidelnom prevádzke na linkách Hamburg - Würzburg, Stuttgart - Mníchov a Hamburg - Berlín - Mníchov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58586 H0 3-dielna sada doplnkových automobilov BR 412 ICE 4 „Klimaschützer“ DB AGElektrický rušeň Be 4/6 „Stängelilok“ Švajčiarskych spolkových železníc (SBB). Vykonanie v stave dodania. Rušeň z prvej série. Tmavohnedá schéma základného laku s čiernym podvozkom. S tyčovým nárazníkom, prednými dverami kabíny s prechodovými doskami, s brúsnym systémom, bez signálu nesprávnej cesty a bez magnetu Integra-Signum. Chladiace špirály s dlhou stranou so 6 zvislými držiakmi. Cesta rušňa 12305. Auto vyzerá ako v polovici 20. rokov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX H0 22899 Elektrický rušeň radu H0 Buďte 4/6 SBBS modelom ICE 4 od spoločnosti DB AG v skutočnom meradle sa objavuje vrchol modelovej železnice roka od spoločnosti PIKO! Model zaujme tým najlepším lakom a potlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie dvoch jednotiek, realisticky rozdielnymi verziami automobilov, pomocným pohonom všetkých kolies koncových vozidiel, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenami bieleho / červeného svetla. Vývodový hriadeľ pre bezprúdové úseky je riadený z vedúceho vagónu bez brzdnej mechaniky, aby vlak mohol napriek zastavenému vozidlu uprostred zastaveného vozidla presne stáť pred návesťami zastavenia. Prepracovaný model má tiež dva výkonné motory so zotrvačníkmi, osvetlenie kabíny vodiča, špeciálne navrhnuté rozhranie pre špeciálny PIKO SmartDecoder 4.1 pre ICE 4 a je pripravený na nekomplikovanú inštaláciu vnútorného osvetlenia, ktoré prináša detailné vnútorné vybavenie. Motorové vozidlo v základnej súprave už má osvetlenie interiéru z výroby, ktoré je možné aktivovať pomocou kontaktov. Nekomplikované dodatočné vybavenie špeciálnym zvukovým modulom # 56429 a reproduktorom je pripravený na upratanej doske. Kvôli dôslednej implementácii v mierke je možné použiť viac jednotiek iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51400 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl.S modelom ICE 4 od spoločnosti DB AG v skutočnom meradle sa objavuje vrchol modelovej železnice roka od spoločnosti PIKO! Model zaujme tým najlepším lakom a potlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie dvoch jednotiek, realisticky rozdielnymi verziami automobilov, pomocným pohonom všetkých kolies koncových vozidiel, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenami bieleho / červeného svetla. Vývodový hriadeľ pre bezprúdové úseky je riadený z vedúceho vagónu bez brzdnej mechaniky, aby vlak mohol napriek zastavenému vozidlu uprostred zastaveného vozidla presne stáť pred návesťami zastavenia. Prepracovaný model má tiež dva výkonné motory so zotrvačníkmi, osvetlenie kabíny vodiča, špeciálne navrhnuté rozhranie pre špeciálny PIKO SmartDecoder 4.1 pre ICE 4 a je pripravený na nekomplikovanú inštaláciu vnútorného osvetlenia, ktorá prináša detailné vnútorné vybavenie. Motorové vozidlo v základnej súprave už má osvetlenie interiéru z výroby, ktoré je možné aktivovať pomocou kontaktov. Špeciálne navrhnutý 20-pólový PIKO SmartDecoder 4.1 nainštalovaný vo výrobe. a zvukový modul PIKO najnovšej generácie pre viaceré jednotky ICE 4 ovláda dátové formáty DCC pomocou systémov RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®. Vstavaný reproduktor je presne zladený s jednotkou. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako napríklad hluk motora, signálne klaksóny, škrípanie bŕzd a ďalšie prepínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Zadné svetlo je možné zapnúť osobitne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk motora. Kvôli dôslednej implementácii v mierke je možné použiť viac jednotiek iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51402 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl.S modelom ICE 4 od spoločnosti DB AG v skutočnom meradle sa objavuje vrchol modelovej železnice roka od spoločnosti PIKO! Model zaujme tým najlepším lakom a potlačou, odnímateľnými prednými krytmi na spojenie dvoch jednotiek, realisticky rozdielnymi verziami automobilov, pomocným pohonom všetkých kolies koncových vozidiel, spojkami prenášajúcimi prúd a zmenami bieleho / červeného svetla. Vývodový hriadeľ pre bezprúdové úseky je riadený z vedúceho vagónu bez brzdnej mechaniky, aby vlak mohol napriek zastavenému vozidlu uprostred zastaveného vozidla presne stáť pred návesťami zastavenia. Prepracovaný model má tiež dva výkonné motory so zotrvačníkmi, osvetlenie kabíny vodiča, špeciálne navrhnuté rozhranie pre špeciálny PIKO SmartDecoder 4.1 pre ICE 4 a je pripravený na nekomplikovanú inštaláciu vnútorného osvetlenia, ktorá prináša detailné vnútorné vybavenie. Motorové vozidlo v základnej súprave už má osvetlenie interiéru z výroby, ktoré je možné aktivovať pomocou kontaktov. Špeciálne navrhnutý 20-pólový PIKO SmartDecoder 4.1 nainštalovaný vo výrobe. a zvukový modul PIKO najnovšej generácie pre viaceré jednotky ICE 4 ovláda dátové formáty DCC pomocou systémov RailComPlus®, Motorola® a Selectrix® a je kompatibilný s technológiou mfx. Vstavaný reproduktor je presne zladený s jednotkou. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako napríklad hluk motora, signálne klaksóny, škrípanie bŕzd a ďalšie prepínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Zadné svetlo je možné zapnúť osobitne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk motora. Kvôli dôslednej implementácii v mierke je možné použiť viac jednotiek iba od polomeru 2! Poznámka: Rozhranie je vlastné 20-kolíkové rozhranie PIKO. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51403 H0 4 kusy Elektrická jednotka BR 412 ICE 4 spoločnosti DB AG 1. Trieda / 2. Kl.