Tvarový variant dieselového rušňa Rh 2400 v červeno-hnedej farebnej schéme L-svetlo v ep. III poprava. Model PIKO série 2400 modelu NS zaujme tými najlepšími rytinami a precíznou implementáciou ich prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. S integrovaným továrenským zvukovým dekodérom, ktorý dokáže spracovať dátové formáty DCC pomocou systémov RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®, dosiahla elektrická lokomotíva Rh 2400 opäť vynikajúcu zvukovú lokomotívu. Výkonný reproduktor je zladený s RH 2400 a umožňuje silný zvuk. Mnoho zvukov a funkcií typických pre lokomotívy je možné vyvolať jednotlivo. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk z jazdy. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40427 N zvukový dieselový lokomotíva Rh 2400 s L svetlom, NS NS, Ep. III , Gravity ns orc 1 lTvarový variant dieselového rušňa Rh 2400 v červeno-hnedej farebnej schéme L-svetlo v ep. III poprava. Model PIKO série 2400 modelu NS zaujme tými najlepšími rytinami a precíznou implementáciou ich prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. Model je pripravený na digitálnu prevádzku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40426 N Dieselový rušeň Rh 2400 s L svetlom NS NS, Ep. III , Gravity ns orc 2 lForma naftového rušňa Rh 2400 v šedo-žltej farbe so svetlami dookola a 3. Najlepšie svetlo v Ep. Poprava IV. Model PIKO série 2400 modelu NS zaujme tými najlepšími rytinami a precíznou implementáciou ich prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. Model je pripravený na digitálnu prevádzku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40424 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS NS, Ep. IV , Stagg bc300-nsModel PIKO série 2400 NS zaujme precíznou implementáciou svojho prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. Model je pripravený na digitálnu prevádzku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40420 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS , Gravity ns 411Model PIKO série 2400 NS zaujme precíznou implementáciou svojho prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. Model je pripravený na digitálnu prevádzku. Elektrický rušeň Rh 2400 dosiahol s integrovaným zvukovým dekodérom, ktorý ovláda dátové formáty DCC v systémoch RailComPlus®, Motorola®, Selectrix® a M4, vynikajúcu implementáciu ako zvukový rušeň. Výkonný reproduktor je zladený s RH 2400 a umožňuje silný zvuk. Mnoho typických zvukov a funkcií lokomotív je možné vyvolať individuálne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk z jazdy. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40421 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS , Concept ns-9310 (ns9310)Tlačená verzia dieselového rušňa NS 2200 v červenohnedom zafarbení v Ep. IV. Model modelu NS 2200 zaujme tými najlepšími rytinami a dôkladným detailným vyobrazením ťažkých amerických podvozkových podvozkov. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Podľa osvedčených konštrukčných princípov PIKO poháňa motor s presne vyváženým zotrvačníkom všetky štyri osi. Dve nápravy jazdiace vo vnútri každej majú trakčnú pneumatiku. Model má rozhranie PluX a pri zmene smeru jazdy sa mení červené / biele svetlo. Ak vezmeme do úvahy hlavnú oblasť použitia v nákladných vlakoch a posunovacích službách, model PIKO dokáže ľahko jazdiť po polomeroch až 192 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40443 N Dieselový rušeň Rh 2271 NS , Gravity ns 411 wNovinka pre rok 2021: Tlačená verzia dieselovej lokomotívy NS 2200 v červenohnedej farbe v Ep. IV. Model NS 2200 zaujme najjemnejšími rytinami a starostlivou detailnou reprezentáciou ťažkých amerických dizajnérskych podvozkov. Zábradlie, ktoré je pre túto sériu veľmi charakteristické, sú komplikovane leptané kovové časti. Podľa osvedčených zásad konštrukcie PIKO poháňa motor s presne vyváženým zotrvačníkom všetky štyri osi. Dve nápravy prebiehajúce vo vnútri majú trakčnú pneumatiku. Tento model má rozhranie PluX a červené / biele svetlo sa mení pri zmene smeru jazdy. Ak vezmeme do úvahy hlavnú oblasť použitia v nákladných vlakoch a posunovacích službách, model PIKO môže ľahko prechádzať polomermi až 192 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 40445 N Dieselová lokomotíva 2271 NS , Gravity ns 441 bModel PIKO radu 1100 holandských štátnych železníc NS v mierke 1: 160 zaujme úspešnou konštrukciou formy s harmonickými krivkami strechy a mnohými pripevnenými časťami, akými sú jemné izolátory a pantografy, voľne stojace držadlá a schody. Tento model má zodpovedajúci tvar žiarovky, ostro ryté panely podvozku s realistickými replikami pružinových zostáv a verné originály miniatúr nárazníkových lúčov. Predné a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, sú vybavené technológiou LED. Motor Piko zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti a vysokú ťažnú silu. Tento model má PIKO SmartDecoder 4.1 z výroby s autentickým zvukom vozidla. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 40371 N Sound elektrická lokomotíva Rh 1100 NS , Gravity ns orc 1Model modelu NS 2297 zaujme najjemnejšími rytinami na puzdre a dôkladným podrobným znázornením ťažkých amerických dizajnových podvozkov. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Podľa osvedčených konštrukčných princípov PIKO poháňa motor s presne vyváženým zotrvačníkom všetky štyri osi. Dve nápravy jazdiace vo vnútri každej majú trakčnú pneumatiku. Model má rozhranie PluX a pri zmene smeru jazdy sa mení červené / biele svetlo. Ak vezmeme do úvahy hlavnú oblasť použitia v nákladných vlakoch a posunovacích službách, model PIKO dokáže ľahko jazdiť po polomeroch až 192 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40440 N Dieselový rušeň 2297 NS , Gravity ns orc 2Tlačená verzia elektrickej lokomotívy Rh 1200 v tyrkysovej farbe v Ep. III. Model PIKO modelu NS 1200 sa vyznačuje veľmi jemnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Do očí bijú najmä filigránske pantografy a replika strechy, ktoré presne reprodukujú všetky detaily originálu. Výkonný motor zaručuje bezproblémovú prepravu skutočne originálnych rýchlikov. Model má rozhranie Next18 a obvyklú zmenu červeného / bieleho svetla. Osvetlenie kabíny je možné ovládať digitálne. Dve kolesá s trakčnými pneumatikami v diagonálnom usporiadaní boli navyše vybavené trakčnými pneumatikami. Model PIKO má vynikajúce prevádzkové vlastnosti a môže ľahko prechádzať polomermi až do 192 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40463 S E-Lok Rh 1201 NS , Gravity ns ms 03Novinka pre rok 2021: Naftovo-elektrické, štvornápravové podvozkové lokomotívy radu 2200 holandskej štátnej železnice NS formovali v rokoch 1955 až 1958 éru zmeny trakcie z parných na naftové lokomotívy. Do série 2400 bolo zaradených 280 jednotiek. Vďaka jednostranným kabínam vodiča a dlhému prednému koncu stroje stelesňovali americký dizajn. Stroje NS však vyrábali výlučne západoeurópske spoločnosti. Lokomotívy na 100 km / h nemohli byť použité iba v nákladných a posunovacích službách, ale boli používané aj pred osobnými vlakmi. Pred ťažkými rudnými vlakmi sa niekedy vo viacnásobnej trakcii používali až štyri lokomotívy zo strojov s výkonom 900 koní. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52696 Dieselová lokomotíva 2275 NS , Gravity ns ms 02Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia holandského Rh 1100 v žlto-sivej farbe. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51378 Elektrická lokomotíva H0 Rh 1100 NS , Gravity ns ms 01Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia holandského Rh 1100 v žlto-sivej farbe. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 51377 Elektrická lokomotíva H0 Rh 1100 NS , Stagg s300 3/4 nsForma variantu NS 1200 s piatimi prednými svetlami vo verzii NS v období Era IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40462 S E-Lok 1222 NS , Stagg bc300 3/4 nsNovinka pre rok 2021: Model PIKO modelu BR 221 na použitie pred ľuďmi a nákladnými vlakmi zaujme úspešnou reprezentáciou mohutného predného tvaru, ostrými rytinami, jemnými sieťovinami a replikami výfukových otvorov na streche, ako aj detailnými podvozkami s mnohými podrobnosti. Silný motor s plynulým chodom, ktorý poháňa všetky štyri nápravy, zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti súčasného modelu. BR 221 od PIKO je jasný, funkčne spoľahlivý a nevyžaduje údržbu. Osvetlenie sa vykonáva pomocou LED diód. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 40505 N Dieselová lokomotíva BR 221 DB , Yamaha ns-c444 čierny (ansc444bl)Novinka pre rok 2021: Trieda V 160 alebo 216 bola v 60. a 70. rokoch minulého storočia expresná lokomotíva Bundesbahn pre trasy bez trolejového vedenia. Redizajn tohto dôležitého typu vozidla nielenže zaceľuje medzery v rade Piko, ale tiež obohatí mnohé modelové usporiadania železníc od Epochs III po V s početnými variantmi. Vývojový tím implementoval do modelu pozoruhodný tvar prototypu vo vynikajúcej kvalite a zároveň dosiahol ideálne jazdné vlastnosti. Tieto atribúty sú podčiarknuté efektívnym použitím dokonalých rytín a povlakom, ktorý je konzistentný až do najmenších detailov. Moderná LED technológia slúži ako základ pre zmenu svetla v červenej / bielej farbe. Digitálne rozhranie Next18 podľa NEM 662 je na špičkovej úrovni. Nárazníkový nosník vozidla je možné prototypicky doplniť dodaným príslušenstvom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 40521 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB , Yamaha ns-sw050 čierny (anssw050bl)Novinka pre rok 2021: Trieda V 160 alebo 216 bola v 60. a 70. rokoch minulého storočia expresná lokomotíva Bundesbahn pre trasy bez trolejového vedenia. Redizajn tohto dôležitého typu vozidla nielenže zaceľuje medzery v rade Piko, ale tiež obohatí mnohé modelové usporiadania železníc od Epochs III po V s početnými variantmi. Vývojový tím implementoval do modelu pozoruhodný tvar prototypu vo vynikajúcej kvalite a zároveň dosiahol ideálne jazdné vlastnosti. Tieto atribúty sú podčiarknuté efektívnym použitím dokonalých rytín a povlakom, ktorý je konzistentný až do najmenších detailov. Moderná LED technológia slúži ako základ pre zmenu svetla v červenej / bielej farbe, ako aj pre svetelné funkcie, ktoré je možné prepínať dodatočnou montážou digitálneho dekodéra. Digitálne rozhranie Next18 podľa NEM 662 je na špičkovej úrovni, dekodér je možné jednoducho zapojiť. Nárazníkový nosník vozidla je možné prototypicky doplniť dodaným príslušenstvom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 40520 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB , Yamaha ns-f51 čierne (ansf51bl)S pracovným svetlom! Dieselová lokomotíva s otvorenou strechou. Farba: čierna s červeným šasi. Usporiadanie kolies B. Dĺžka: 36 mm. Ľahký lokomotíva Ns2f Ľahký lokomotíva Ns2f z Lokomotivbau Karla Marxa bola jedným z najobľúbenejších ľahkých železničných rušňov v NDR. Prvýkrát sa predstavila v roku 1952 na lipskom veľtrhu s výrobným číslom 48318. Poháňaný je motorom s výkonom 30 HP, ktorý prostredníctvom spojovacích tyčí prenáša svoj výkon na dve nápravy rušňa. Prevodovka dostala lamelové spojky pre prvé dva prevodové stupne a tretí prevodový stupeň so suchou lamelovou spojkou pre rýchlosť až 14 km / h. Rušeň má elektrický systém a je určený pre rozchody od 485 do 630 mm. V rokoch 1952 až 1959 sa vyrobilo 550 exemplárov tohto populárneho rušňa ľahkej železnice. Vďaka svojej robustnosti je dodnes široko používaný na parkových a múzejných železniciach, vrátane západných oblastí. Model Rovnako ako u prototypu sú modely lokomotív k dispozícii vo variantoch s otvorenou a zatvorenou kabínou rušňovodiča. Malé lokomotívy sú poháňané 3-voltovým mikropresným motorom s redukciou prevodových stupňov pre prototypický pomalý chod a silnú ťažnú silu. Zabudovaný magnet zvyšuje tlak lokomotívy na úzkorozchodné koľaje opatrené kovom, čím zaručuje bezpečnú spotrebu energie z koľajníc a plynulý pomalý chod. Rušne majú spojovací čap na zadnej strane kabíny rušňovodiča pre realistické zostavenie vlaku a magnetickú spojku pre prevádzku s nákladnými automobilmi a vagónmi z rozsahu banských železníc Busch. Rovnako ako v origináli môže lokomotíva ľahkej koľajovej dopravy jazdiť po najmenších polomeroch koľaje (do 100 mm). Vďaka svojmu kompaktnému dizajnu a malým rozmerom sa dá veľmi dobre použiť aj na vytváranie diorám a na doplnenie existujúcich systémov modelovej železnice. Lokomotivbau Karl Marx v Babelsbergu Spoločnosť VEB Lokomotivbau Karl Marx Babelsberg (LKM) bola najdôležitejším výrobcom dieselových lokomotív ľahkej koľajovej dopravy v NDR a vznikla v závode Maschinenbau und Bahnbedarf Aktiengesellschaft, predtým Orenstein & Koppel v Berlíne. V roku 1948 bola začlenená do VVB LOWA (Združenie verejnoprávnych podnikov lokomotív a vagónov NDR, založené v roku 1945, označené skratkou LOWA). Program typu dieselových lokomotív zahájený v roku 1950 obsahoval početné varianty s úzkym rozchodom. VEB LKM existovala až do konca NDR v roku 1990 a bola uzavretá v roku 1992 po zmene na GmbH a následnej »likvidácii«. Dnes sa v areáli bývalej továrne LKM v Postupime nachádza obchodný park. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12126 Ľahký koľajový dieselový lokomotíva H0f LKM Ns 2f , Yamaha ns-f51 orech (ansf51wn)S pracovným svetlom! Ľahký lokomotíva v uzavretej verzii. Usporiadanie kolies B. Dĺžka: 36 mm. Die Feldbahnlok Ns2fĽahký lokomotíva Ns2f z Lokomotivbau Karla Marxa bola jedným z najobľúbenejších ľahkých železničných rušňov v NDR. Prvýkrát sa predstavila v roku 1952 na lipskom veľtrhu s výrobným číslom 48318. Poháňaný je motorom s výkonom 30 HP, ktorý prostredníctvom spojovacích tyčí prenáša svoj výkon na dve nápravy rušňa. Prevodovka dostala lamelové spojky pre prvé dva prevodové stupne a tretí prevodový stupeň so suchou lamelovou spojkou pre rýchlosť až 14 km / h. Rušeň má elektrický systém a je určený pre rozchody od 485 do 630 mm. V rokoch 1952 až 1959 sa vyrobilo 550 exemplárov tohto populárneho rušňa ľahkej železnice. Vďaka svojej robustnosti je dodnes široko používaný na parkových a múzejných železniciach, vrátane západných oblastí. Das ModellRovnako ako u prototypu sú modely lokomotív k dispozícii vo variantoch s otvorenou a zatvorenou kabínou rušňovodiča. Malé lokomotívy sú poháňané 3-voltovým mikropresným motorom s redukciou prevodových stupňov pre prototypický pomalý chod a silnú ťažnú silu. Zabudovaný magnet zvyšuje tlak lokomotívy na úzkorozchodné koľaje opatrené kovom, čím zaručuje bezpečnú spotrebu energie z koľajníc a plynulý pomalý chod. Rušne majú spojovací čap na zadnej strane kabíny rušňovodiča pre realistické zostavenie vlaku a magnetickú spojku pre prevádzku s nákladnými automobilmi a vagónmi z rozsahu banských železníc Busch. Rovnako ako v origináli môže lokomotíva ľahkej koľajovej dopravy jazdiť po najmenších polomeroch koľaje (do 100 mm). Vďaka svojmu kompaktnému dizajnu a malým rozmerom sa dá veľmi dobre použiť aj na vytváranie diorám a na doplnenie existujúcich systémov modelovej železnice. Lokomotivbau Karl Marx in BabelsbergSpoločnosť VEB Lokomotivbau Karl Marx Babelsberg (LKM) bola najdôležitejším výrobcom dieselových lokomotív ľahkej koľajovej dopravy v NDR a vznikla v závode Maschinenbau und Bahnbedarf Aktiengesellschaft, predtým Orenstein & Koppel v Berlíne. V roku 1948 bola začlenená do VVB LOWA (Združenie verejnoprávnych podnikov lokomotív a vagónov NDR, založené v roku 1945, označené skratkou LOWA). Program typu dieselových lokomotív zahájený v roku 1950 obsahoval početné varianty s úzkym rozchodom. VEB LKM existovala až do konca NDR v roku 1990 a bola uzavretá v roku 1992 po zmene na GmbH a následnej »likvidácii«. Dnes sa v areáli bývalej továrne LKM v Postupime nachádza obchodný park. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12123 Ľahký koľajový dieselový lokomotíva H0f LKM Ns 2f , Yamaha ns-p350 čierne (ansp350bl)Novinka pre rok 2021: Farebný variant Rh 1200 NS v Ep. IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 40465 S V-Lok Rh 1200 z NS , Yamaha ns-p51 čierne (ansp51bl)Model PIKO kultového rušňa V 200.1 ako triedy 221 v prevedení Era IV pre použitie pred ľuďmi a nákladnými vlakmi zaujme úspešným zobrazením mohutného predného tvaru, ostrých rytín, jemných sieťok a replík výfukového komína na streche, ako aj detailných podvozkov s mnohými detailmi. Výkonný motor s hladkým chodom, ktorý poháňa všetky štyri nápravy, zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti súčasného modelu. BR 221 od spoločnosti PIKO má upravenú dosku s plošnými spojmi s rozhraním Next18, presviedča jasným, funkčne spoľahlivým a nenáročným dizajnom a je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukovým dekodérom a reproduktorom. LED osvetlenie. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 40500 N Dieselový rušeň BR 221 DB , Yamaha ns-333 čierne (ans333bl)Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia BR 216 ako Ep. III model V 160 Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52407 Zvuková dieselová lokomotíva V 160 verzie DB AC , Yamaha ns-sw100 čierny (anssw100bl)Sonneberg má ešte jednu atrakciu. Od roku 2017 bude bývalý posunovací rušeň DR v atraktívnej farebnej schéme zdobiť kruhový objazd známy ako kruhový objazd PIKO pri vstupe do areálu spoločnosti. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52550 Dieselový lokomotíva H0 V 23 "rotačný lokomotíva PIKO" , Yamaha ns-aw194 biele (130282054555)V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 725171 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM , Yamaha ns-aw392 biele (130281164555)V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 725101 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM , Yamaha ns-aw294 biele (130282074555)Prototyp: Naftovo-elektrická lokomotíva Francúzskych štátnych železníc (SNCF) 67613. Rok stavby od 1967. Modernizovaná verzia vo farebnej schéme „livery capitole“. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix 16706 N Dieselová lokomotíva radu BB 67400 SNCF , Yamaha ns-aw592 čierne (130281524555)Dieselový elektrický rušeň MaK, typ DE 1002 ako D 24 spoločnosti Bentheimer Eisenbahn AG, farba: rubínovo červená, epocha V (2. Polovica 90. rokov). Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix 16061 N Dieselová lokomotíva MaK DE 1002 BE , Yamaha ns-aw194 čierne (130282044555)S lokomotívami rady PIKO Expert Plus sa môže prevádzka na systéme modelovej železnice vykonávať ešte prototypovejšie. S vývojom novej digitálnej spojky PIKO sú teraz u vybraných lokomotív s obvyklou vysokou úrovňou prevádzkovej spoľahlivosti od spoločnosti PIKO možné posunovacie jazdy s diaľkovým ovládaním, bezproblémovým spojením a odpojením vozňov. Kľúčovou oblasťou modelov je PIKO SmartDecoder s 8 kanálmi a 12bitovým zvukom, hĺbkou pamäte 128 Mbit, výstupným výkonom 2,5 W, rôznymi výstupmi svetla a jemným ovládaním motora, ktoré spolu s vyrovnávacou pamäťou a inovatívnymi digitálne prepínateľnými spojkami umožňujú novú generáciu lokomotív PIKO. . Tu sú výhody populárnych podrobných lokomotív PIKO Expert v kombinácii s inovatívnymi technickými vlastnosťami najnovšieho vývoja. Hnacie vozidlá radu Expert Plus presvedčia realistickým, silným zvukom, zabudovaním a inovatívnou digitálnou spojkou! Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 55900 H0 zvukový dieselový rušeň BR 260, DB , Yamaha ns-p51 orechová (130282574555)Tlačená verzia dieselového rušňa BR 218 DB Netz Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57802 Dieselový lokomotíva H 218 spoločnosti DB AG , Yamaha ns-aw294 čierne (130282064555)Dvojnápravové cisternové auto s logom GULF. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58790 Cisternový automobil H0 "Záliv" NS „Záliv“ NS , Gravity ns 441 w (gns441w)Spoločnosť PIKO reaguje na novo navrhnutý model železničného autobusu VT 2.09 Deutsche Reichsbahn na často spomínanú požiadavku mnohých železničných modelov na súčasnú, podrobnú a prevádzkovú verziu známej dane z prasiatok. Po vývoji inovatívnej logiky riadenia železničného autobusu DB, za ktorú spoločnosť PIKO získala v roku 2017 Zlatú dráhu, má zmysel implementovať rozšírený náprotivok z východného Nemecka so zodpovedajúcou logikou so záľubou v detaile. Motor je poháňaný silným mikromotorom, ktorý je vybavený zotrvačníkmi pre perfektné jazdné vlastnosti a má medziobvodový tlmivý kondenzátor pre optimálne jazdné vlastnosti bez prerušenia zvuku. Pohon pôsobí na obe nápravy motorového vozňa. Motorové vozne a riadiace vozne môžu byť navzájom spojené pomocou elektricky vodivej kinematiky blízkeho spojenia. Osvetľovacie funkcie oboch vozidiel je možné prepínať osobitne, čo umožňuje jasný výhľad cez priestory pre cestujúcich. Napríklad motorové vozidlo automaticky zaregistruje, či je pripojené riadiace vozidlo, a potom vypne svetlá medzi vozidlami. Továrensky nainštalovaný zvuk PIKO SmartDecoder 4.1 pre PluX22 najnovšej generácie ovláda dátové formáty DCC s RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®. Vstavaný reproduktor je presne prispôsobený železničnému autobusu. Mnoho typických zvukov lokomotívy, ako napríklad hluk motora, signálne klaksóny, škrípanie bŕzd a ďalšie prepínateľné funkcie, je možné vyvolať jednotlivo. S nastaviteľným individuálnym mapovaním. Zadné svetlo je možné zapnúť osobitne. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk motora. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52882 H0 zvukový dieselový motorový vozeň VT 2.09, DREnd clamp, width: 9.5 mm, color: gray (conrad.sk)
Podobné produkty ako End clamp E/NS 35 N 0800886 Phoenix ContactStavebnica PIKO vyrobená z vysoko kvalitného plastu v rôznych farbách. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 60027 N Manipulácia s nákladomPríbeh úspechu spoločnosti Siemens Vectron je stále neprerušený. Viac ako 500 kusov Vectronu predaných 31 rôznym zákazníkom v 17 krajinách hovorí za všetko. Siemens na Innotrans 2010 predstavil okrem úspešných elektrických rušňov aj naftovú verziu Vectron. Rovnako ako variant elektrickej lokomotívy Hobbytrain je aj dieselová lokomotíva vybavená systémom Next18 SST a priestorom pre reproduktor. Všetky modely v tejto sérii sú limitovanými jednorazovými edíciami. Vďaka vynikajúcim detailom a spracovaniu (jemne prevedené, leptané a oddelene vložené mriežky ventilátora, zrkadlové bočné okná, diaľkové svetlá môžu byť digitálne stmievané a stmievané a oveľa viac) sa tento jedinečný model rozchodu Hobbytrain N teší stále väčšej popularite. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Hobbytrain H3109 N Dieselová lokomotíva BR 247 902 Vectron DE RTSPIKO novým vývojom parnej lokomotívy triedy 50.35 plní prianie, ktoré si vyžiadalo mnoho fanúšikov záhradnej železnice z východu a západu. Láskyplne implementovaný model v zodpovedajúcej verzii so strešným oknom na kabíne vodiča má najkvalitnejšie lakovanie a tlač, ako aj jemne detailný celkový vzhľad zodpovedajúci prototypu. Stroj zaujme aj svojou robustnosťou, precízne vyrobenými pochrómovanými dvojkolesiami a veľmi bezpečným vzletom z dráhy. Mnoho samostatne aplikovaných detailov, ako sú deflektory vetra, zvody do piesku, ŠPZ a parné píšťaly, podčiarkujú elegantný charakter lokomotívy. 50,35 má vysoké ťažné sily a vynikajúce jazdné vlastnosti. Model PIKO je dodávaný so zmenou svetla v závislosti od smeru (biela / biela), digitálnym dekodérom a realistickým zvukom s veľkým reproduktorom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako PIKO 37245 Zvuková parná lokomotíva BR 050 DRG vrátane zvukového dekodéra6 rôznych osobných automobilov expresných vlakov ICRm Holandských železníc (NS), v schéme lakovania HST PRIO A a HST PRIO B. Z toho 4 sú osobné automobily expresných vlakov ICRm, 2. trieda a 2 osobné autá rýchlikov ICRm, 1. trieda. Skvelé. Prevádzkový stav okolo roku 2016. S kinematikou pre blízke spojenie. Pripravené na následnú inštaláciu vnútorného osvetlenia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T15389 N sada 6 osobných vagónov rýchlikov ICRm NSSúprava automobilov s dvoma cisternovými vozmi s tlakovým plynom „EVA / DSM“ typu Zags, ktoré sa používajú na Holandských štátnych železniciach. Tlakové plynové cisternové vozne sú špeciálne vozne na skvapalnené, mrazené skvapalnené alebo rozpustené plyny. Nakladanie a vykladanie sa vykonáva pomocou zariadení, ktoré je možné ovládať zo zeme (vyprázdňovanie zdola). Oku lahodiaci, asi 30 cm vysoký, oranžový zvislý pás v strede kotla je typický pre európske autá. Tieto vozne jazdili dlhý čas výlučne ako súkromné vozne [P], ktoré boli registrované u národných železničných správ. Na rozdiel od ostatných typov vozňov sú dnes vo vlastníctve špecializovaných požičovní vozňov. Komplexné riadenie zahŕňa údržbu, kontrolu a pod. Vozidlového parku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 849101 N sada 2 tlakových plynových cisternových vozňov, NSNovinka pre rok 2021: Farebný variant modelu BR 218 so zodpovedajúcim písmom pre éru IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57906 Dieselová lokomotíva H0 BR 218 DBNovinka pre rok 2021: Trieda 142 Deutsche Reichsbahn v prevedení Era IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52765 H0 Dieselová lokomotíva BR 142 DRNovinka pre rok 2021: Tlačená verzia V 200 od DR. V200 bol od roku 1970 prestavaný na sériu 120. V 90. rokoch minulého storočia bol konečne premenovaný na sériu 220. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52901 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DRNovinka pre rok 2021: Tlačená verzia V 200 od DR. V200 bol od roku 1970 prestavaný na sériu 120. V 90. rokoch minulého storočia bol konečne premenovaný na sériu 220. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52900 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DRNovinka pre rok 2021: Po D.145 je o niekoľko rokov starší D.141 ďalším modelom talianskej posunovacej lokomotívy v novom prevedení. Potešujúci prototyp v kombinácii s dôkladnou implementáciou modelu typickou pre PIKO naznačuje model, ktorý je rovnako inšpiratívny a funkčný. Jedna vec je už jasná: model bude pútať pozornosť pri každom rozložení modelovej železnice vďaka svojim úplne presným rytinám, najjemnejším použitým detailom a perfektnej implementácii pôvodnej farebnej schémy reprezentovať. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 55912 H0 Dieselová lokomotíva D.141.1023 FSVerzia G6 od Evonik s motorom MTU. PIKO G6 má rám a kabínu vodiča zo zinkovej tlakovej liatiny, silný, pomaly sa točiaci motor, trakčná pneumatika pre vyššie ťažné sily, upravená obvodová doska s rozhraním Plux22, vyrovnávací kondenzátor na preklenutie krátkodobých výpadkov napájania, LED osvetlenie s veľmi dobrou svietivosťou a digitálne prepínateľné zadné svetlo . Brzdové valce a magnety Indusi sú okrem iného špeciálne pripevnené k podvozku, centrálna náprava je namontovaná tak, aby sa dala výškovo nastaviť (3-bodové upevnenie), kolesá sú profilované replikami kotúčových bŕzd. Prúd sa odoberá zo všetkých kolies. Model je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukom a čo najväčším reproduktorom. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre voliteľné dovybavenie pre vitrínu. Model AC je už z výroby vybavený vhodným dekodérom PluX22. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52660 Dieselová lokomotíva H0 MTU G6 VosslohTlačená verzia dieselového rušňa Hercules ER20 SETG Ep. VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57992 Dieselová lokomotíva H0 Hercules Er20 SETGDekodér PluX22 # 56123 nainštalovaný vo výrobe v AC verziách je štandardným dekodérom. Aby bolo možné plne využívať všetky funkcie G6, je potrebné riadiace centrum, ktoré môže prepínať funkcie až do F28. Verzia s motorom Cummins. PIKO G6 má rám a kabínu vodiča zo zinkovej tlakovej liatiny, silný, pomaly sa otáčajúci motor, trakčná pneumatika pre vyššie ťažné sily, upravená obvodová doska s rozhraním Plux22, LED osvetlenie s veľmi dobrou svietivosťou a digitálne prepínateľné zadné svetlo. Model je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukom a čo najväčším reproduktorom. Kolesá sú profilované replikami kotúčových bŕzd. Prúd sa odoberá zo všetkých kolies. Model je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukom a čo najväčším reproduktorom. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre voliteľné dovybavenie pre vitrínu. Model AC je už z výroby vybavený vhodným dekodérom PluX22. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52663 Dieselová lokomotíva H0 Vossloh G6 CumminsVerzia pre tlač naftovej lokomotívy BR 218 Deutsche Bundesbahn Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 57903 H0 Dieselová lokomotíva BR 218 DBStavebnica PIKO vyrobená z vysoko kvalitného plastu v rôznych farbách. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko N 60023 N Stanica BurgstadtNovinka pre rok 2021: vagón holandských štátnych železníc v Ep. III Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 58705 H0 boxcar of the NSNovinka pre rok 2021: Tlačená verzia 4-nápravového cisternového automobilu v prevedení NAM, bez kabíny brzdára Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 54444 H0 cisternový automobil NAM NSNovinka pre rok 2021: Tlačená verzia triedy 118 Deutsche Reichsbahn v Ep. IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 52578 H0 Dieselová lokomotíva 118 059-5 DR