Busch feldbahn 12126 ľahký koľajový dieselový lokomotíva h0f lkm ns 2f

Produkt Busch feldbahn 12126 ľahký koľajový dieselový lokomotíva h0f lkm ns 2f sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Busch feldbahn 12126 ľahký koľajový dieselový lokomotíva h0f lkm ns 2f upraviť a produkt hľadať znova.

Busch Feldbahn 12126 Ľahký koľajový dieselový lokomotíva H0f LKM Ns 2f

Busch Feldbahn 12126 Ľahký koľajový dieselový lokomotíva H0f LKM Ns 2f
Detail

S pracovným svetlom! Dieselová lokomotíva s otvorenou strechou. Farba: čierna s červeným šasi. Usporiadanie kolies B. Dĺžka: 36 mm. Ľahký lokomotíva Ns2f Ľahký lokomotíva Ns2f z Lokomotivbau Karla Marxa bola jedným z najobľúbenejších ľahkých železničných rušňov v NDR. Prvýkrát sa predstavila v roku 1952 na lipskom veľtrhu s výrobným číslom 48318. Poháňaný je motorom s výkonom 30 HP, ktorý prostredníctvom spojovacích tyčí prenáša svoj výkon na dve nápravy rušňa. Prevodovka dostala lamelové spojky pre prvé dva prevodové stupne a tretí prevodový stupeň so suchou lamelovou spojkou pre rýchlosť až 14 km / h. Rušeň má elektrický systém a je určený pre rozchody od 485 do 630 mm. V rokoch 1952 až 1959 sa vyrobilo 550 exemplárov tohto populárneho rušňa ľahkej železnice. Vďaka svojej robustnosti je dodnes široko používaný na parkových a múzejných železniciach, vrátane západných oblastí. Model Rovnako ako u prototypu sú modely lokomotív k dispozícii vo variantoch s otvorenou a zatvorenou kabínou rušňovodiča. Malé lokomotívy sú poháňané 3-voltovým mikropresným motorom s redukciou prevodových stupňov pre prototypický pomalý chod a silnú ťažnú silu. Zabudovaný magnet zvyšuje tlak lokomotívy na úzkorozchodné koľaje opatrené kovom, čím zaručuje bezpečnú spotrebu energie z koľajníc a plynulý pomalý chod. Rušne majú spojovací čap na zadnej strane kabíny rušňovodiča pre realistické zostavenie vlaku a magnetickú spojku pre prevádzku s nákladnými automobilmi a vagónmi z rozsahu banských železníc Busch. Rovnako ako v origináli môže lokomotíva ľahkej koľajovej dopravy jazdiť po najmenších polomeroch koľaje (do 100 mm). Vďaka svojmu kompaktnému dizajnu a malým rozmerom sa dá veľmi dobre použiť aj na vytváranie diorám a na doplnenie existujúcich systémov modelovej železnice. Lokomotivbau Karl Marx v Babelsbergu Spoločnosť VEB Lokomotivbau Karl Marx Babelsberg (LKM) bola najdôležitejším výrobcom dieselových lokomotív ľahkej koľajovej dopravy v NDR a vznikla v závode Maschinenbau und Bahnbedarf Aktiengesellschaft, predtým Orenstein & Koppel v Berlíne. V roku 1948 bola začlenená do VVB LOWA (Združenie verejnoprávnych podnikov lokomotív a vagónov NDR, založené v roku 1945, označené skratkou LOWA). Program typu dieselových lokomotív zahájený v roku 1950 obsahoval početné varianty s úzkym rozchodom. VEB LKM existovala až do konca NDR v roku 1990 a bola uzavretá v roku 1992 po zmene na GmbH a následnej »likvidácii«. Dnes sa v areáli bývalej továrne LKM v Postupime nachádza obchodný park. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12126 Ľahký koľajový dieselový lokomotíva H0f LKM Ns 2f , Lokomotíva dymiaca (8592386005400)

Busch Feldbahn 12123 Ľahký koľajový dieselový lokomotíva H0f LKM Ns 2f

Busch Feldbahn 12123 Ľahký koľajový dieselový lokomotíva H0f LKM Ns 2f
Detail

S pracovným svetlom! Ľahký lokomotíva v uzavretej verzii. Usporiadanie kolies B. Dĺžka: 36 mm. Die Feldbahnlok Ns2fĽahký lokomotíva Ns2f z Lokomotivbau Karla Marxa bola jedným z najobľúbenejších ľahkých železničných rušňov v NDR. Prvýkrát sa predstavila v roku 1952 na lipskom veľtrhu s výrobným číslom 48318. Poháňaný je motorom s výkonom 30 HP, ktorý prostredníctvom spojovacích tyčí prenáša svoj výkon na dve nápravy rušňa. Prevodovka dostala lamelové spojky pre prvé dva prevodové stupne a tretí prevodový stupeň so suchou lamelovou spojkou pre rýchlosť až 14 km / h. Rušeň má elektrický systém a je určený pre rozchody od 485 do 630 mm. V rokoch 1952 až 1959 sa vyrobilo 550 exemplárov tohto populárneho rušňa ľahkej železnice. Vďaka svojej robustnosti je dodnes široko používaný na parkových a múzejných železniciach, vrátane západných oblastí. Das ModellRovnako ako u prototypu sú modely lokomotív k dispozícii vo variantoch s otvorenou a zatvorenou kabínou rušňovodiča. Malé lokomotívy sú poháňané 3-voltovým mikropresným motorom s redukciou prevodových stupňov pre prototypický pomalý chod a silnú ťažnú silu. Zabudovaný magnet zvyšuje tlak lokomotívy na úzkorozchodné koľaje opatrené kovom, čím zaručuje bezpečnú spotrebu energie z koľajníc a plynulý pomalý chod. Rušne majú spojovací čap na zadnej strane kabíny rušňovodiča pre realistické zostavenie vlaku a magnetickú spojku pre prevádzku s nákladnými automobilmi a vagónmi z rozsahu banských železníc Busch. Rovnako ako v origináli môže lokomotíva ľahkej koľajovej dopravy jazdiť po najmenších polomeroch koľaje (do 100 mm). Vďaka svojmu kompaktnému dizajnu a malým rozmerom sa dá veľmi dobre použiť aj na vytváranie diorám a na doplnenie existujúcich systémov modelovej železnice. Lokomotivbau Karl Marx in BabelsbergSpoločnosť VEB Lokomotivbau Karl Marx Babelsberg (LKM) bola najdôležitejším výrobcom dieselových lokomotív ľahkej koľajovej dopravy v NDR a vznikla v závode Maschinenbau und Bahnbedarf Aktiengesellschaft, predtým Orenstein & Koppel v Berlíne. V roku 1948 bola začlenená do VVB LOWA (Združenie verejnoprávnych podnikov lokomotív a vagónov NDR, založené v roku 1945, označené skratkou LOWA). Program typu dieselových lokomotív zahájený v roku 1950 obsahoval početné varianty s úzkym rozchodom. VEB LKM existovala až do konca NDR v roku 1990 a bola uzavretá v roku 1992 po zmene na GmbH a následnej »likvidácii«. Dnes sa v areáli bývalej továrne LKM v Postupime nachádza obchodný park. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12123 Ľahký koľajový dieselový lokomotíva H0f LKM Ns 2f , Homematic ip adaptér busch-jaeger (eq3-ada-bj)

Busch Feldbahn 12136 Ľahký koľajový dieselový lokomotíva H0f Deutz OMZ 122 F

Busch Feldbahn 12136 Ľahký koľajový dieselový lokomotíva H0f Deutz OMZ 122 F
Detail

S pracovným svetlom. Uzavretý dizajn. Usporiadanie kolies B. Dĺžka: 43 mm. Die Feldbahnlok Deutz OMZ 122 FS ľahkým koľajovým rušňom Deutz OMZ 122 vytvoril Busch populárne ťažné vozidlo. Rušeň postavil Humboldt-Deutz v Kolíne nad Rýnom v rokoch 1932 až 1942 a primárne slúžil na posunovanie. Konštrukcia sa obmedzuje na základné veci: lokomotívy sú vybavené iba jednoduchou prevodovkou a nemajú ani brzdu na stlačený vzduch. Jedna dvojkolesie je poháňané priamo, druhé je poháňané spojkovou tyčou. Verzia so šírkou rozchodu 600 mm má výkon 40 koní a maximálnu rýchlosť 17,5 km / h. Motor sa naštartuje stlačeným vzduchom. V modeli sú filigránové detaily ako kľukové tyče, výfuk, typový štítok atď. Mimochodom - Deutz nemal pre svoje rušne samostatné typové označenie, ale používal aj označenie motorov pre rušne. Aby bolo možné rozlišovať rušne podľa názvu, stalo sa bežnou praxou, že k označeniu motora sa pripojí písmeno „F“ pre ľahkú koľajovú lokomotívu, písmeno „R“ pre posunovací rušeň a písmeno „F“ pre jamovú lokomotívu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12136 Ľahký koľajový dieselový lokomotíva H0f Deutz OMZ 122 F , Lokomotíva domino transparentná (ikonka_kx6680_1)

Busch Feldbahn 12116 Ľahký koľajový dieselový rušeň H0f Gmeinder 15/18

Busch Feldbahn 12116 Ľahký koľajový dieselový rušeň H0f Gmeinder 15/18
Detail

S pracovným svetlom! Replika ľahkého koľajového rušňa Gmeinder 15/18 hp s otvorenou kabínou rušňovodiča. Usporiadanie kolies B. Dĺžka: približne 35 mm. Dieselový rušeň Gmeinder 15/18 Lokomotíva ľahkej železnice zodpovedá typu, ktorý na tomto konštrukčnom princípe vyrobila badenská spoločnosť Gmeinder od polovice dvadsiatych rokov. Lokomotíva sa vyrábala vo veľkom počte až do 50. rokov 20. storočia a pre svoju robustnosť sa časť z nej používa dodnes. Prototyp ľahkej koľajovej lokomotívy dostal podľa výkonového výkonu názov »Gmeinder 15/18« (nepretržitý výkon 15 HP / krátkodobý výkon 18 HP) a je poháňaný naftovým motorom s trojstupňovou prevodovkou a reťazovým pohonom maximálnou rýchlosťou 12 km / h. Šírka rozchodu je 600 mm. Rovnako ako u prototypu sú modely lokomotív k dispozícii vo variantoch s otvorenou a zatvorenou kabínou rušňovodiča. Malé lokomotívy sú poháňané 3-voltovým mikropresným motorom s redukciou prevodových stupňov pre prototypický pomalý chod a silnú ťažnú silu. Zabudovaný magnet zvyšuje tlak lokomotívy na úzkorozchodné koľaje opatrené kovom, čím zaručuje bezpečnú spotrebu energie z koľajníc a plynulý pomalý chod. Rušne majú spojovací čap na zadnej strane kabíny rušňovodiča pre realistické zostavenie vlaku a magnetickú spojku pre prevádzku s nákladnými automobilmi a vagónmi z rozsahu banských železníc Busch. Rovnako ako v origináli môže lokomotíva ľahkej koľajovej dopravy jazdiť po najmenších polomeroch koľaje (do 100 mm). Vďaka svojmu kompaktnému dizajnu a malým rozmerom sa dá veľmi dobre použiť aj na vytváranie diorám a na doplnenie existujúcich systémov modelovej železnice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12116 Ľahký koľajový dieselový rušeň H0f Gmeinder 15/18 , Rappa vkladačka lokomotíva (8590687199064)

Busch Feldbahn 12013 Štartovacia sada H0f Feldbahn Transport

Busch Feldbahn 12013 Štartovacia sada H0f Feldbahn Transport
Detail

Obzvlášť lacná sada základnej úrovne. Obsah: Dieselový lokomotíva Gmeinder 15/18 hp v otvorenom prevedení s kôlmi a koncovými nástennými vozňami. Skladby a skrinka na batérie pre 2 batérie LR6 / AA (nie sú súčasťou balenia) a prepínač (vpred / vzad / stop). Koľajnicové dráhy obsahujú integrovanú kovovú vložku na zvýšenie tlaku kolies na koľajnice. To zaisťuje spoľahlivý kontakt a vysokú ťažnú silu pre hladkú jazdu. Oválna dráha má nároky na priestor približne 265 x 375 mm. Na prevádzku vlaku sú potrebné dve 1,5 V batérie Mignon LR6 / AA (nie sú súčasťou dodávky) alebo napájací zdroj s napätím 3 V DC. Pretože lokomotívy majú iba minimálnu spotrebu energie, batérie alebo akumulátory vydržia veľmi dlho. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12013 Štartovacia sada H0f Feldbahn Transport , Rappa lokomotíva baby (8590687550025)

Busch Feldbahn 12251 Autožeriav H0f

Busch Feldbahn 12251 Autožeriav H0f
Detail

S otočným žeriavom. Dĺžka: 29 mm Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12251 Autožeriav H0f , Elletipi vstavaný odpadkový kôš metropolis – výsuvný, 15 + 10 + 10 + 6 l, ptc28 06050 2f (ptc28 06050 2f c97 ppv)

Busch 12006 H0f Štart. Sada Feldbahn Štartovacia súprava ľahkej železnice

Busch 12006 H0f Štart. Sada Feldbahn Štartovacia súprava ľahkej železnice
Detail

Koľajnicové dráhy obsahujú integrovanú kovovú vložku na zvýšenie tlaku kolies na koľajnice. To zaisťuje spoľahlivý kontakt a vysokú ťažnú silu pre plynulé prdenie. Oválna dráha má nároky na priestor približne 265 x 375 mm. Na prevádzku vlaku sú potrebné dve 1,5 V batérie Mignon LR6 / AA (nie sú súčasťou dodávky) alebo napájací zdroj s napätím 3 V DC. Pretože lokomotívy majú iba minimálnu spotrebu energie, batérie alebo akumulátory vydržia veľmi dlho. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch 12006 H0f Štart. Sada Feldbahn Štartovacia súprava ľahkej železnice , Datacom utp cat3 3× rj11 (6p4c-1m/2f) (4202)

Busch Feldbahn 12150 Rušeň vlaku H0f B 360

Busch Feldbahn 12150 Rušeň vlaku H0f B 360
Detail

S pracovným svetlom. Usporiadanie kolies B. Dĺžka: 33 mm. Originál tohto rušňa možno dodnes vidieť v prevádzke na historickej rudnej železnici Schönborn-Drei Werden (návštevnícka baňa „Alte Hope Erbstolln“ neďaleko Schönborn / Sasko). Malý akumulátorový rušeň bol vyrobený v banskej spoločnosti Aue v NDR a široko používaný v baniach v rôznych regiónoch. Prototypový model H0i / H0f s mikromotorom (3V =) má vynikajúce vlastnosti pri pomalej jazde. S jasne žltým predným svietidlom (LED), magnetickými spojkami na formovanie vlakov s vozíkmi a tyčovou spojkou na pripojenie k vozidlu posádky. Technische Daten:Výška: 19,8 mm (od horného okraja koľajnice) Šírka: 11,3 mm Dĺžka: 34,9 mm Stredová vzdialenosť: 13,6 mm Napájanie: jednosmerné napätie, max. 3 V, približne 70 mA Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12150 Rušeň vlaku H0f B 360 , Stagg bc300-ns

Busch Feldbahn 12190 Duchové auto H0f s pohonom

Busch Feldbahn 12190 Duchové auto H0f s pohonom
Detail

Model poľného železničného dielenského vozidla, ktorý je vybavený vlastným motorom na pohon. S „duchovným autom“ sa dajú ťahať alebo tlačiť nemotorové ľahké koľajové vozidlá. Vhodné aj pre dvojitú trakciu s ľahkými koľajovými rušňami Busch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12190 Duchové auto H0f s pohonom , Gravity ns 411

Busch 12012 Štartovacia sada H0f Feldbahn Preprava dreva

Busch 12012 Štartovacia sada H0f Feldbahn Preprava dreva
Detail

Ľahký lokomotíva Gmeinder 15/18 hp v otvorenej verzii s prívesom na guľatinu, 8 zakrivených koľají s polomerom 115 mm, 1 rovná koľaj a 1 spojovacia koľaj, každá 133,2 mm. Vč. Skrinka na batérie s vypínačom (vpred / vzad / stop). Koľajnicové dráhy obsahujú integrovanú kovovú vložku na zvýšenie tlaku kolies na koľajnice. To zaisťuje spoľahlivý kontakt a vysokú ťažnú silu pre hladkú jazdu. Oválna dráha má nároky na priestor približne 265 x 375 mm. Na prevádzku vlaku sú potrebné dve 1,5 V batérie Mignon LR6 / AA (nie sú súčasťou dodávky) alebo napájací zdroj s napätím 3 V DC. Pretože lokomotívy majú iba minimálnu spotrebu energie, batérie alebo akumulátory vydržia veľmi dlho. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch 12012 Štartovacia sada H0f Feldbahn Preprava dreva , Lokomotíva dymiaca (t-2411 nw87304)

PIKO 40445 N Dieselová lokomotíva 2271 NS

PIKO 40445 N Dieselová lokomotíva 2271 NS
Detail

Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia dieselovej lokomotívy NS 2200 v červenohnedej farbe v Ep. IV. Model NS 2200 zaujme najjemnejšími rytinami a starostlivou detailnou reprezentáciou ťažkých amerických dizajnérskych podvozkov. Zábradlie, ktoré je pre túto sériu veľmi charakteristické, sú komplikovane leptané kovové časti. Podľa osvedčených zásad konštrukcie PIKO poháňa motor s presne vyváženým zotrvačníkom všetky štyri osi. Dve nápravy prebiehajúce vo vnútri majú trakčnú pneumatiku. Tento model má rozhranie PluX a červené / biele svetlo sa mení pri zmene smeru jazdy. Ak vezmeme do úvahy hlavnú oblasť použitia v nákladných vlakoch a posunovacích službách, model PIKO môže ľahko prechádzať polomermi až 192 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako PIKO 40445 N Dieselová lokomotíva 2271 NS , Hape - lokomotíva na batérie (6943478014916)

Piko H0 52696 Dieselová lokomotíva 2275 NS

Piko H0 52696 Dieselová lokomotíva 2275 NS
Detail

Novinka pre rok 2021: Naftovo-elektrické, štvornápravové podvozkové lokomotívy radu 2200 holandskej štátnej železnice NS formovali v rokoch 1955 až 1958 éru zmeny trakcie z parných na naftové lokomotívy. Do série 2400 bolo zaradených 280 jednotiek. Vďaka jednostranným kabínam vodiča a dlhému prednému koncu stroje stelesňovali americký dizajn. Stroje NS však vyrábali výlučne západoeurópske spoločnosti. Lokomotívy na 100 km / h nemohli byť použité iba v nákladných a posunovacích službách, ale boli používané aj pred osobnými vlakmi. Pred ťažkými rudnými vlakmi sa niekedy vo viacnásobnej trakcii používali až štyri lokomotívy zo strojov s výkonom 900 koní. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52696 Dieselová lokomotíva 2275 NS , Maľovanie podľa čísel – lokomotíva (hramal00113nad)

Busch Feldbahn 8070 Súprava ľahkej železnice N (bez pohonu) hotový model

Busch Feldbahn  8070 Súprava ľahkej železnice N (bez pohonu) hotový model
Detail

Rušeň a osobný automobil sú stojace modely bez pohonu alebo spojok. S uzavretými koľajami (nie je možné ich zasunúť) je možné navrhnúť širokú škálu rozložení koľají s bočnými a bočnými koľajami. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 8070 Súprava ľahkej železnice N (bez pohonu) hotový model , Concept ns-9310 (ns9310)

Piko N 40427 N zvukový dieselový lokomotíva Rh 2400 s L svetlom, NS NS, Ep. III

Piko N 40427 N zvukový dieselový lokomotíva Rh 2400 s L svetlom, NS NS, Ep. III
Detail

Tvarový variant dieselového rušňa Rh 2400 v červeno-hnedej farebnej schéme L-svetlo v ep. III poprava. Model PIKO série 2400 modelu NS zaujme tými najlepšími rytinami a precíznou implementáciou ich prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. S integrovaným továrenským zvukovým dekodérom, ktorý dokáže spracovať dátové formáty DCC pomocou systémov RailComPlus®, Motorola® a Selectrix®, dosiahla elektrická lokomotíva Rh 2400 opäť vynikajúcu zvukovú lokomotívu. Výkonný reproduktor je zladený s RH 2400 a umožňuje silný zvuk. Mnoho zvukov a funkcií typických pre lokomotívy je možné vyvolať jednotlivo. Zvuk je možný aj v analógovom režime - iba hluk z jazdy. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40427 N zvukový dieselový lokomotíva Rh 2400 s L svetlom, NS NS, Ep. III , Gravity ns 411 w

Busch Feldbahn 12140 Ľahký lokomotíva H0f „Decauville“ typ 3

Busch Feldbahn 12140 Ľahký lokomotíva H0f „Decauville“ typ 3
Detail

Mnoho detailov, napríklad konštrukcia s vonkajším rámom, je v modeli dokonale implementovaných. Filigránové ojnice sú dokonca navrhnuté tak, aby boli úplne pohyblivé. Túto inováciu završujú nové (väčšie) vozne pre najrôznejšie dopravné účely, pričom parná lokomotíva môže samozrejme ťahať všetky vozne z radu ľahkých koľajníc Busch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12140 Ľahký lokomotíva H0f „Decauville“ typ 3 , Gravity ns 441 b

Busch Feldbahn 12141 Ľahký lokomotíva H0f „Decauville“ typ 3 Múzejný rušeň

Busch Feldbahn 12141 Ľahký lokomotíva H0f „Decauville“ typ 3 Múzejný rušeň
Detail

Vozidlo zo začiatku 20. storočia má veľa detailov, napríklad konštrukciu s vonkajším rámom. Filigránové ojnice sú dokonca navrhnuté tak, aby boli úplne pohyblivé. Túto inováciu završujú nové (väčšie) vozne pre najrôznejšie dopravné účely, pričom parná lokomotíva môže samozrejme ťahať všetky vozne z radu ľahkých koľajníc Busch. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12141 Ľahký lokomotíva H0f „Decauville“ typ 3 Múzejný rušeň , Gravity ns orc 1

Busch Feldbahn 1396 H0 Závorový stĺp so železničnou bariérou

Busch Feldbahn 1396 H0 Závorový stĺp so železničnou bariérou
Detail

Úrovňový priechod pre priame úseky s úrovňovými zábranami, domami vrátnikov, výstražnými majákmi a značkami. Súčasťou sú výplne koľají pre dva a tri rebríkové koľaje. Súprava. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 1396 H0 Závorový stĺp so železničnou bariérou , Gravity ns orc 2

TRIX H0 22677 Dieselový lokomotíva H0 DSB

TRIX H0 22677 Dieselový lokomotíva H0 DSB
Detail

Dieselová lokomotíva série MV Dánskych štátnych železníc (DSB). Viacúčelový stroj NOHAB v čiernej a červenej farbe od Era IV. Cesta číslo 1102. Auto vyzerá ako v roku 1983. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22677 Dieselový lokomotíva H0 DSB , Gravity ns ms 03

MiniTrix 16705 Dieselový lokomotíva SNCF série 67400

MiniTrix 16705 Dieselový lokomotíva SNCF série 67400
Detail

Séria BB 67400 francúzskych štátnych železníc (SNCF). Dieselovo-elektrický pohon. Rok výstavby od roku 1967. Modernizovaná verzia v klasickej farebnej schéme „Arzens livrej“. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 16705 Dieselový lokomotíva SNCF série 67400 , Gravity ns ms 02

Piko H0 52550 Dieselový lokomotíva H0 V 23 "rotačný lokomotíva PIKO"

Piko H0 52550 Dieselový lokomotíva H0 V 23 "rotačný lokomotíva PIKO"
Detail

Sonneberg má ešte jednu atrakciu. Od roku 2017 bude bývalý posunovací rušeň DR v atraktívnej farebnej schéme zdobiť kruhový objazd známy ako kruhový objazd PIKO pri vstupe do areálu spoločnosti. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52550 Dieselový lokomotíva H0 V 23 "rotačný lokomotíva PIKO" , Gravity ns ms 01

Märklin 37214 Dieselový lokomotíva H0 G 2000 RTS

Märklin 37214 Dieselový lokomotíva H0 G 2000 RTS
Detail

Ťažký dieselový rušeň Vossloh G 2000 BB so súmernou kabínou rušňovodiča. Rušeň železničnej spoločnosti RTS Rail Transport Service GmbH, registrovaný v Nemecku. Auto vyzerá ako v ére VI. S digitálnym dekodérom mfx + a rozsiahlymi zvukovými a svetelnými funkciami. Riadený vysokoúčinný pohon s centrálne namontovaným zotrvačníkom. Všetky 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 2 červené obrysové svetlá menia smer jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch lokomotívy 2 a 1 je možné vypnúť každý digitálne osobitne. Keď sú svetlomety vypnuté na oboch stranách rušňa, fungujú dvojité svetlá A na oboch stranách. Osvetlenie kabíny vodiča pre každú kabínu vodiča je možné ovládať osobitne digitálne. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými svetelnými diódami (LED). Veľa samostatne použitých detailov. Zábradlie na dlhej strane na ráme vyrobené z kovu Podrobný nárazníkový lúč. Súčasťou sú pripojiteľné brzdové hadice. Priložené predné kryty je možné namontovať aj na nárazníkový nosník. Dĺžka cez nárazníky 20 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 37214 Dieselový lokomotíva H0 G 2000 RTS , Maxim elektrická lokomotíva – čierna 50420 (647069504201)

Märklin 88637 Z dieselový lokomotíva radu MV DSB

Märklin 88637 Z dieselový lokomotíva radu MV DSB
Detail

Viacúčelový lokomotíva Nohab série MV Dánskych štátnych železníc (DSB), ako to vyzeralo v ére IV. Dieselový-elektrický lokomotíva Európy zo spolupráce medzi spoločnosťami GM / NOHAB / AFB. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 88637 Z dieselový lokomotíva radu MV DSB , Mic-o-mic - veľká lokomotíva (4260126572546)

TRIX H0 22692 Dieselový lokomotíva H0 triedy 66 RRF

TRIX H0 22692 Dieselový lokomotíva H0 triedy 66 RRF
Detail

Naftový-elektrický nákladný rušeň JT42CWR, známejší ako trieda 66. Dieselová lokomotíva Rotterdam Rail Feeding (RRF). Prevádzkový stav v roku 2017. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22692 Dieselový lokomotíva H0 triedy 66 RRF , Kine-max pro-resistance band - level 1 – žltý (ľahký) (8592822000686)

Piko H0 57802 Dieselový lokomotíva H 218 spoločnosti DB AG

Piko H0 57802 Dieselový lokomotíva H 218 spoločnosti DB AG
Detail

Tlačená verzia dieselového rušňa BR 218 DB Netz Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57802 Dieselový lokomotíva H 218 spoločnosti DB AG , A-derma biology dermatologický ľahký hydratačný krém 40 ml (3282770146646)

TRIX H0 22693 Dieselový lokomotíva H0 triedy 66 skupiny LINEAS

TRIX H0 22693 Dieselový lokomotíva H0 triedy 66 skupiny LINEAS
Detail

Naftový-elektrický nákladný rušeň JT42CWR, známejší ako trieda 66. Dieselová lokomotíva skupiny LINEAS. Prevádzkový stav v roku 2017. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22693 Dieselový lokomotíva H0 triedy 66 skupiny LINEAS , Jerry fabrics vankúš – lokomotíva tomáš 03 (8592753011140)

TRIX H0 25296 Dieselový lokomotíva H0 Vossloh G 2000 BB vozidla Hectorrail

TRIX H0 25296 Dieselový lokomotíva H0 Vossloh G 2000 BB vozidla Hectorrail
Detail

Ťažký dieselový rušeň Vossloh G 2000 BB so súmernou kabínou rušňovodiča. Rušeň železničnej spoločnosti Hectorrail, registrovaný vo Švédsku. Auto vyzerá ako v ére VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 25296 Dieselový lokomotíva H0 Vossloh G 2000 BB vozidla Hectorrail , Balón fóliový 43 cm – lokomotíva tomáš (26635237352)

Busch Feldbahn 12011 H0f Štart. Sada Feldbahn

Busch Feldbahn 12011 H0f Štart. Sada Feldbahn
Detail

Oválna dráha má nároky na priestor približne 265 x 375 mm. Na prevádzku vlaku sú potrebné dve 1,5 V batérie Mignon LR6 / AA (nie sú súčasťou dodávky) alebo napájací zdroj s napätím 3 V DC. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12011 H0f Štart. Sada Feldbahn , Viga - drevená lokomotíva - zdroje energie (vg-50820)

Piko N 40424 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS NS, Ep. IV

Piko N 40424 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS NS, Ep. IV
Detail

Forma naftového rušňa Rh 2400 v šedo-žltej farbe so svetlami dookola a 3. Najlepšie svetlo v Ep. Poprava IV. Model PIKO série 2400 modelu NS zaujme tými najlepšími rytinami a precíznou implementáciou ich prototypu s presnými rytinami na kryte lokomotívy a podvozkoch. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Model sa vyznačuje vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a má precízne vyrobený odliatok pod tlakom, výkonný motor so zotrvačníkom a LED osvetlenie so striedaním bieleho / červeného svetla. Model je pripravený na digitálnu prevádzku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40424 N Dieselový rušeň Rh 2400 NS NS, Ep. IV , Stagg s300 3/4 ns

Roco 33320 Dieselová lokomotíva H0e Vs 72 PLB

Roco 33320 Dieselová lokomotíva H0e Vs 72 PLB
Detail

Dieselová lokomotíva Vs 72 (ex 2095 004) zo strediska Pinzgauer Lokalbahn. Lokomotívy radu 2095 obstarané od roku 1958 tvorili po celé desaťročia chrbticu úzkych rozchodov ÖBB s naftovým pohonom. 1. júla 2008 štát Salzburg prevzal od ÖBB Pinzgauer Lokalbahn a spolu s ním niektoré zo strojov s výkonom 600 hp s rýchlosťou okolo 60 km / h. Dieselové lokomotívy sa používajú na trase „Krimmler Bahn“ pre nákladné vlaky a vlaky cykloturistiky. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 33320 Dieselová lokomotíva H0e Vs 72 PLB , Stagg bc300 3/4 ns

PIKO 40505 N Dieselová lokomotíva BR 221 DB

PIKO 40505 N Dieselová lokomotíva BR 221 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Model PIKO modelu BR 221 na použitie pred ľuďmi a nákladnými vlakmi zaujme úspešnou reprezentáciou mohutného predného tvaru, ostrými rytinami, jemnými sieťovinami a replikami výfukových otvorov na streche, ako aj detailnými podvozkami s mnohými podrobnosti. Silný motor s plynulým chodom, ktorý poháňa všetky štyri nápravy, zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti súčasného modelu. BR 221 od PIKO je jasný, funkčne spoľahlivý a nevyžaduje údržbu. Osvetlenie sa vykonáva pomocou LED diód. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako PIKO 40505 N Dieselová lokomotíva BR 221 DB , Yamaha ns-c444 čierny (ansc444bl)

PIKO 40521 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB

PIKO 40521 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Trieda V 160 alebo 216 bola v 60. a 70. rokoch minulého storočia expresná lokomotíva Bundesbahn pre trasy bez trolejového vedenia. Redizajn tohto dôležitého typu vozidla nielenže zaceľuje medzery v rade Piko, ale tiež obohatí mnohé modelové usporiadania železníc od Epochs III po V s početnými variantmi. Vývojový tím implementoval do modelu pozoruhodný tvar prototypu vo vynikajúcej kvalite a zároveň dosiahol ideálne jazdné vlastnosti. Tieto atribúty sú podčiarknuté efektívnym použitím dokonalých rytín a povlakom, ktorý je konzistentný až do najmenších detailov. Moderná LED technológia slúži ako základ pre zmenu svetla v červenej / bielej farbe. Digitálne rozhranie Next18 podľa NEM 662 je na špičkovej úrovni. Nárazníkový nosník vozidla je možné prototypicky doplniť dodaným príslušenstvom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako PIKO 40521 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB

PIKO 40520 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB

PIKO 40520 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Trieda V 160 alebo 216 bola v 60. a 70. rokoch minulého storočia expresná lokomotíva Bundesbahn pre trasy bez trolejového vedenia. Redizajn tohto dôležitého typu vozidla nielenže zaceľuje medzery v rade Piko, ale tiež obohatí mnohé modelové usporiadania železníc od Epochs III po V s početnými variantmi. Vývojový tím implementoval do modelu pozoruhodný tvar prototypu vo vynikajúcej kvalite a zároveň dosiahol ideálne jazdné vlastnosti. Tieto atribúty sú podčiarknuté efektívnym použitím dokonalých rytín a povlakom, ktorý je konzistentný až do najmenších detailov. Moderná LED technológia slúži ako základ pre zmenu svetla v červenej / bielej farbe, ako aj pre svetelné funkcie, ktoré je možné prepínať dodatočnou montážou digitálneho dekodéra. Digitálne rozhranie Next18 podľa NEM 662 je na špičkovej úrovni, dekodér je možné jednoducho zapojiť. Nárazníkový nosník vozidla je možné prototypicky doplniť dodaným príslušenstvom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako PIKO 40520 N Dieselová lokomotíva 216 010 DB

Märklin 039065 Dieselová lokomotíva Crossrail AG triedy 77

Märklin 039065 Dieselová lokomotíva Crossrail AG triedy 77
Detail

Prototyp: Diesel-elektrická nákladná lokomotíva JT42CWRM, známejšia ako trieda 77. Dieselová lokomotíva Crossrail AG. Prevádzkový stav v roku 2012. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 039065 Dieselová lokomotíva Crossrail AG triedy 77

Fleischmann 725171 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM

Fleischmann 725171 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725171 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM

Fleischmann 725101 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM

Fleischmann 725101 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM
Detail

V rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Fleischmann 725101 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM

Busch Feldbahn 12014 Štartovacia sada H0f Feldbahn Tehlová doprava

Busch Feldbahn 12014 Štartovacia sada H0f Feldbahn Tehlová doprava
Detail

Dieselový lokomotíva Gmeinder 15/18 v uzavretej verzii s pracovnými svetlometmi a 2 tehlovými transportnými vagónmi, 8 zakrivených koľají s polomerom 115 mm, 1 rovná koľaj a po 1 spojovacej koľaji každá 133,2 mm. Vč. Skrinka na batérie s vypínačom (vpred / vzad / stop). Koľajnicové dráhy obsahujú integrovanú kovovú vložku na zvýšenie tlaku kolies na koľajnice. To zaisťuje spoľahlivý kontakt a vysokú ťažnú silu pre hladkú jazdu. Oválna dráha má nároky na priestor približne 265 x 375 mm. Na prevádzku vlaku sú potrebné dve 1,5 V batérie Mignon LR6 / AA (nie sú súčasťou dodávky) alebo napájací zdroj s napätím 3 V DC. Pretože lokomotívy majú iba minimálnu spotrebu energie, batérie alebo akumulátory vydržia veľmi dlho. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Busch Feldbahn 12014 Štartovacia sada H0f Feldbahn Tehlová doprava

Piko N 40440 N Dieselový rušeň 2297 NS

Piko N 40440 N Dieselový rušeň 2297 NS
Detail

Model modelu NS 2297 zaujme najjemnejšími rytinami na puzdre a dôkladným podrobným znázornením ťažkých amerických dizajnových podvozkov. Zábradlia, ktoré sú pre túto sériu veľmi charakteristické, sú zložito vyleptané kovové časti. Podľa osvedčených konštrukčných princípov PIKO poháňa motor s presne vyváženým zotrvačníkom všetky štyri osi. Dve nápravy jazdiace vo vnútri každej majú trakčnú pneumatiku. Model má rozhranie PluX a pri zmene smeru jazdy sa mení červené / biele svetlo. Ak vezmeme do úvahy hlavnú oblasť použitia v nákladných vlakoch a posunovacích službách, model PIKO dokáže ľahko jazdiť po polomeroch až 192 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko N 40440 N Dieselový rušeň 2297 NS

Roco 70812 H0 Dieselová lokomotíva 114 298-3 DR

Roco 70812 H0 Dieselová lokomotíva 114 298-3 DR
Detail

Pôvodná trieda 110 bola vyvinutá pre osobnú a nákladnú vlakovú dopravu a ako variant pre použitie v posunovacej službe pre DR. Maximálna rýchlosť bola 100 km / h s výkonom 1 000 koní. V rokoch 1983 až 1991 boli do niektorých strojov nainštalované nové motory s nominálnym výkonom 1 500 k a prekreslené na BR 114. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Roco 70812 H0 Dieselová lokomotíva 114 298-3 DR

Piko H0 57906 Dieselová lokomotíva H0 BR 218 DB

Piko H0 57906 Dieselová lokomotíva H0 BR 218 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Farebný variant modelu BR 218 so zodpovedajúcim písmom pre éru IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57906 Dieselová lokomotíva H0 BR 218 DB

Piko H0 52765 H0 Dieselová lokomotíva BR 142 DR

Piko H0 52765 H0 Dieselová lokomotíva BR 142 DR
Detail

Novinka pre rok 2021: Trieda 142 Deutsche Reichsbahn v prevedení Era IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52765 H0 Dieselová lokomotíva BR 142 DR

Piko H0 52901 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DR

Piko H0 52901 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DR
Detail

Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia V 200 od DR. V200 bol od roku 1970 prestavaný na sériu 120. V 90. rokoch minulého storočia bol konečne premenovaný na sériu 220. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52901 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DR

Piko H0 52900 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DR

Piko H0 52900 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DR
Detail

Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia V 200 od DR. V200 bol od roku 1970 prestavaný na sériu 120. V 90. rokoch minulého storočia bol konečne premenovaný na sériu 220. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52900 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DR

Piko H0 55912 H0 Dieselová lokomotíva D.141.1023 FS

Piko H0 55912 H0 Dieselová lokomotíva D.141.1023 FS
Detail

Novinka pre rok 2021: Po D.145 je o niekoľko rokov starší D.141 ďalším modelom talianskej posunovacej lokomotívy v novom prevedení. Potešujúci prototyp v kombinácii s dôkladnou implementáciou modelu typickou pre PIKO naznačuje model, ktorý je rovnako inšpiratívny a funkčný. Jedna vec je už jasná: model bude pútať pozornosť pri každom rozložení modelovej železnice vďaka svojim úplne presným rytinám, najjemnejším použitým detailom a perfektnej implementácii pôvodnej farebnej schémy reprezentovať. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 55912 H0 Dieselová lokomotíva D.141.1023 FS

TRIX H0 22696 H0 Dieselová lokomotíva triedy 66 SNCF

TRIX H0 22696 H0 Dieselová lokomotíva triedy 66 SNCF
Detail

Prototyp: dieselelektrická nákladná lokomotíva JT42CWR, známejšia ako trieda 66. Dieselová lokomotíva SNCF Fret Benelux. Auto vyzerá tak, ako vyzeralo v roku 2002. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22696 H0 Dieselová lokomotíva triedy 66 SNCF

MiniTrix 16706 N Dieselová lokomotíva radu BB 67400 SNCF

MiniTrix 16706 N Dieselová lokomotíva radu BB 67400 SNCF
Detail

Prototyp: Naftovo-elektrická lokomotíva Francúzskych štátnych železníc (SNCF) 67613. Rok stavby od 1967. Modernizovaná verzia vo farebnej schéme „livery capitole“. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 16706 N Dieselová lokomotíva radu BB 67400 SNCF

Piko H0 52660 Dieselová lokomotíva H0 MTU G6 Vossloh

Piko H0 52660 Dieselová lokomotíva H0 MTU G6 Vossloh
Detail

Verzia G6 od Evonik s motorom MTU. PIKO G6 má rám a kabínu vodiča zo zinkovej tlakovej liatiny, silný, pomaly sa točiaci motor, trakčná pneumatika pre vyššie ťažné sily, upravená obvodová doska s rozhraním Plux22, vyrovnávací kondenzátor na preklenutie krátkodobých výpadkov napájania, LED osvetlenie s veľmi dobrou svietivosťou a digitálne prepínateľné zadné svetlo . Brzdové valce a magnety Indusi sú okrem iného špeciálne pripevnené k podvozku, centrálna náprava je namontovaná tak, aby sa dala výškovo nastaviť (3-bodové upevnenie), kolesá sú profilované replikami kotúčových bŕzd. Prúd sa odoberá zo všetkých kolies. Model je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukom a čo najväčším reproduktorom. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre voliteľné dovybavenie pre vitrínu. Model AC je už z výroby vybavený vhodným dekodérom PluX22. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52660 Dieselová lokomotíva H0 MTU G6 Vossloh

Piko H0 57992 Dieselová lokomotíva H0 Hercules Er20 SETG

Piko H0 57992 Dieselová lokomotíva H0 Hercules Er20 SETG
Detail

Tlačená verzia dieselového rušňa Hercules ER20 SETG Ep. VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57992 Dieselová lokomotíva H0 Hercules Er20 SETG

TRIX H0 22691 Dieselová lokomotíva triedy H0 66 HGK

TRIX H0 22691 Dieselová lokomotíva triedy H0 66 HGK
Detail

Naftový-elektrický nákladný rušeň JT42CWR, známejší ako trieda 66. Dieselová lokomotíva prístavov a preprava tovaru Cologne AG (HGK). Prevádzkový stav 2012. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22691 Dieselová lokomotíva triedy H0 66 HGK

MiniTrix 16061 N Dieselová lokomotíva MaK DE 1002 BE

MiniTrix 16061 N Dieselová lokomotíva MaK DE 1002 BE
Detail

Dieselový elektrický rušeň MaK, typ DE 1002 ako D 24 spoločnosti Bentheimer Eisenbahn AG, farba: rubínovo červená, epocha V (2. Polovica 90. rokov). Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako MiniTrix 16061 N Dieselová lokomotíva MaK DE 1002 BE

Piko H0 52663 Dieselová lokomotíva H0 Vossloh G6 Cummins

Piko H0 52663 Dieselová lokomotíva H0 Vossloh G6 Cummins
Detail

Dekodér PluX22 # 56123 nainštalovaný vo výrobe v AC verziách je štandardným dekodérom. Aby bolo možné plne využívať všetky funkcie G6, je potrebné riadiace centrum, ktoré môže prepínať funkcie až do F28. Verzia s motorom Cummins. PIKO G6 má rám a kabínu vodiča zo zinkovej tlakovej liatiny, silný, pomaly sa otáčajúci motor, trakčná pneumatika pre vyššie ťažné sily, upravená obvodová doska s rozhraním Plux22, LED osvetlenie s veľmi dobrou svietivosťou a digitálne prepínateľné zadné svetlo. Model je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukom a čo najväčším reproduktorom. Kolesá sú profilované replikami kotúčových bŕzd. Prúd sa odoberá zo všetkých kolies. Model je pripravený na nekomplikované dodatočné vybavenie zvukom a čo najväčším reproduktorom. Súčasťou dodávky sú brzdové hadice pre voliteľné dovybavenie pre vitrínu. Model AC je už z výroby vybavený vhodným dekodérom PluX22. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52663 Dieselová lokomotíva H0 Vossloh G6 Cummins
Lokomotíva dymiaca (8592386005400), Homematic IP Adaptér Busch-Jaeger (EQ3-ADA-BJ), Lokomotíva Domino transparentná (ikonka_KX6680_1), Rappa Vkladačka lokomotíva (8590687199064), Rappa Lokomotíva Baby (8590687550025), Elletipi Vstavaný odpadkový kôš METROPOLIS – výsuvný, 15 + 10 + 10 + 6 L, PTC28 06050 2F (PTC28 06050 2F C97 PPV), Datacom UTP CAT3 3× RJ11 (6p4c-1M/2F) (4202), Stagg BC300-NS, Gravity NS 411, Lokomotíva dymiaca (T-2411 NW87304), HAPE - Lokomotíva na batérie (6943478014916), Maľovanie podľa čísel – Lokomotíva (HRAmal00113nad), Concept NS-9310 (NS9310), Gravity NS 411 W, Gravity NS 441 B, Gravity NS ORC 1, Gravity NS ORC 2, Gravity NS MS 03, Gravity NS MS 02, Gravity NS MS 01, Maxim Elektrická lokomotíva – čierna 50420 (647069504201), Mic-o-Mic - Veľká lokomotíva (4260126572546), Kine-MAX Pro-Resistance Band - Level 1 – Žltý (Ľahký) (8592822000686), A-DERMA BIOLOGY Dermatologický ľahký hydratačný krém 40 ml (3282770146646), Jerry Fabrics Vankúš – Lokomotíva Tomáš 03 (8592753011140), Balón fóliový 43 cm – lokomotíva Tomáš (26635237352), Viga - Drevená lokomotíva - zdroje energie (VG-50820), Stagg S300 3/4 NS, Stagg BC300 3/4 NS, YAMAHA NS-C444 čierny (ANSC444BL)