Trix h0 25027 h0 parná lokomotíva br 02 0314-1 ndr dr

Produkt Trix h0 25027 h0 parná lokomotíva br 02 0314-1 ndr dr sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Trix h0 25027 h0 parná lokomotíva br 02 0314-1 ndr dr upraviť a produkt hľadať znova.

TRIX H0 25027 H0 Parná lokomotíva BR 02 0314-1 NDR DR

TRIX H0 25027 H0 Parná lokomotíva BR 02 0314-1 NDR DR
Detail

„Schorsch“ - jedinečný unikát Deutsche Reichsbahn (DR). Parná lokomotíva 18 314 Nemeckej štátnej železnice (DR) NDR, neskôr nazývaná „Schorsch“, má neobvyklý, dokonca mimoriadny životný príbeh. Keď bol DRG uvedený do prevádzky v roku 1919 ako „šľachetný pretekár“ Baden zo série „IV h“, prevzal ho ako 18 314. Po skončení druhej svetovej vojny bola lokomotíva vymenená za S 3/6 v sovietskej zóne, kde neskoršia hala VES-M potrebovala na skúšobné jazdy rýchlo štvorvalcový zložený parný rušeň. Aby bol ešte rýchlejší, v roku 1960 dostal kotol Reko, čiastočné opláštenie, novú kabínu vodiča a tendr a zelené lakovanie. Čerešničkou na torte bola prestavba na hlavný olejový výpal v roku 1967. Na konci roku 1971 bol zatvorený a v roku 1984 predaný FRG. Od roku 1986, na trvalé zapožičanie od HEF, je jedným z vrcholov v Auto and Technology Museum v Sinsheime. Prototyp: Parná lokomotíva expresného vlaku 02 0314-1 s hlavným spaľovaním ropy a ponukou ropy pre Nemeckú štátnu železnicu NDR (DR / NDR). Konverzná verzia ako skúšobná lokomotíva VES-M Halle (Saale). Verzia s kotlom Reko a čiastkovým opláštením na základe parnej lokomotívy 18 314 (bývalá Badische IVh). S dymovými deflektormi Witte a jednostranným Indusi. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1970/71. Model: Lokomotíva má digitálny dekodér a rozsiahle zvukové funkcie. Má tiež kontrolovaný vysoko účinný pohon so zotrvačníkom v kotle. Poháňané 3 nápravy. Trakčné pneumatiky. Lokomotíva a tendr z veľkej časti vyrobená z kovu. Štandardná vstavaná dymová vložka s dynamickým výstupom dymu závislým od rýchlosti. Trojité svetlomety sa menia v smere jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Dve červené svetlá v prednej časti rušňa je navyše možné ovládať digitálne. Osvetlenie kabíny a osvetlenie podvozku je možné ovládať samostatne v digitálnej prevádzke. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými diódami vyžarujúcimi svetlo (LED). Úzke prepojenie s kinematikou medzi lokomotívou a tendrom. Kinematicky vedená tesná spojka s hriadeľom NEM na tendri. Minimálny polomer 360 mm, na ktorom sa dá jazdiť. Pri veľkých polomeroch alebo vitrínach je pod kabínou vodiča na výmenu panel bez výrezu na koleso. Súčasťou sú aj ochranné rúrky piestnej tyče a brzdové hadice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 25027 H0 Parná lokomotíva BR 02 0314-1 NDR DR , Woody parná lokomotíva s uhlím a osobnými vagónmi (8591864918997)

Märklin 39027 H0 Parná lokomotíva BR 02 0314-1 NDR DR

Märklin 39027 H0 Parná lokomotíva BR 02 0314-1 NDR DR
Detail

„Schorsch“ - jedinečný unikát Deutsche Reichsbahn (DR). Parná lokomotíva 18 314 Nemeckej štátnej železnice (DR) NDR, neskôr nazývaná „Schorsch“, má neobvyklý, dokonca mimoriadny životný príbeh. Keď bol DRG uvedený do prevádzky v roku 1919 ako „šľachetný pretekár“ Baden zo série „IV h“, prevzal ho ako 18 314. Po skončení druhej svetovej vojny bola lokomotíva vymenená za S 3/6 v sovietskej zóne, kde neskoršia hala VES-M potrebovala na skúšobné jazdy rýchlo štvorvalcový zložený parný rušeň. Aby bol ešte rýchlejší, v roku 1960 dostal kotol Reko, čiastočné opláštenie, novú kabínu vodiča a tendr a zelené lakovanie. Čerešničkou na torte bola prestavba na hlavný olejový výpal v roku 1967. Na konci roku 1971 bol zatvorený a v roku 1984 predaný FRG. Od roku 1986, na trvalé zapožičanie od HEF, je jedným z vrcholov v Auto and Technology Museum v Sinsheime. Prototyp: Parná lokomotíva expresného vlaku 02 0314-1 s hlavným spaľovaním ropy a ponukou ropy pre Nemeckú štátnu železnicu NDR (DR / NDR). Konverzná verzia ako skúšobná lokomotíva VES-M Halle (Saale). Verzia s kotlom Reko a čiastkovým opláštením na základe parnej lokomotívy 18 314 (bývalá Badische IVh). S dymovými deflektormi Witte a jednostranným Indusi. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1970/71. Model: Lokomotíva má digitálny dekodér mfx + a rozsiahle zvukové funkcie. Má tiež kontrolovaný vysoko účinný pohon so zotrvačníkom v kotle. Poháňané 3 nápravy. Trakčné pneumatiky. Lokomotíva a tendr z veľkej časti vyrobená z kovu. Štandardná vstavaná dymová vložka s dynamickým výstupom dymu závislým od rýchlosti. Trojité svetlomety sa menia v smere jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Dve červené svetlá v prednej časti rušňa je navyše možné ovládať digitálne. Osvetlenie kabíny a osvetlenie podvozku je možné ovládať samostatne v digitálnej prevádzke. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými diódami vyžarujúcimi svetlo (LED). Úzke prepojenie s kinematikou medzi lokomotívou a tendrom. Kinematicky vedená tesná spojka s hriadeľom NEM na tendri. Minimálny polomer 360 mm, na ktorom sa dá jazdiť. Pri veľkých polomeroch alebo vitrínach je pod kabínou vodiča na výmenu panel bez výrezu na koleso. Súčasťou sú aj ochranné rúrky piestnej tyče a brzdové hadice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 39027 H0 Parná lokomotíva BR 02 0314-1 NDR DR , Brio world 33884 parná lokomotíva s vodnou nádržou na batérie (7312350338843)

Piko H0 50630 Parná lokomotíva H0 BR 83,10 DR IV

Piko H0 50630 Parná lokomotíva H0 BR 83,10 DR IV
Detail

Novinka pre rok 2021: S novo navrhnutým PIKO BR 83.10 DR je teraz po prvýkrát v prevádzke rozsiahly model tohto mimoriadneho typu lokomotívy. V súlade so špecifickosťou prototypu sa jemne detailný model PIKO môže predstavovať aj ako vynikajúca lokomotíva. Výrazná trojplášťová lokomotíva s trojitými svetlometmi zaujme svojou mimoriadne úspešnou implementáciou pôvodných proporcií a prichádza s veľkým počtom oddelene pripevnených dielov vrátane mnohých jemných línií, deflektorov dymu, zvončekov, píšťaliek, viečok na vodných boxoch, alternátora , schody k nárazníkovému nosníku, rebríky, tyčové tyče, vykurovacie káble a pieskové rúry. Jemné lúčové kolesá, filigránové ovládače a prepracovaný interiér kabíny robia z lokomotívy pútavý pohľad na usporiadanie. PIKO BR 83.10 je tiež technicky najmodernejší a má osvetlenie kabíny vodiča, osvetlenie ohniska, osvetlenie podvozku, LED svetlomety a možnosť vybaviť lokomotívu dymovým generátorom. Silný motor v kombinácii s 2 vstavanými trakčnými pneumatikami zaisťuje dostatočnú ťažnú silu pre všetky prototypové kombinácie vlakov. Inštalácia digitálneho dekodéra a dodatočné vybavenie zvukom je možné bez problémov. Brzdové hadice, ťažné háky a dlhé ochranné rúrky sú súčasťou modelu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50630 Parná lokomotíva H0 BR 83,10 DR IV , Swissten trix růžová (52510502)

TRIX H0 25480 Parná lokomotíva radu 1, SNCB, Ep. III

TRIX H0 25480 Parná lokomotíva radu 1, SNCB, Ep. III
Detail

Prototyp: Švajčiarska federálna železnica (SBB), typ RAe 4/8, dvojitá elektrická jednotka „Churchill Arrow“. Používa sa ako charterový vlak na výlety a firemné výlety. Základná schéma farby ohnivočervenej. Cestná dráha číslo RAe 4/8 1021. Aktuálny prevádzkový stav. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 25480 Parná lokomotíva radu 1, SNCB, Ep. III , Swissten trix čierne (52510500)

TRIX H0 25984 Parná lokomotíva H0 844 Union Pacific Railroad (UP)

TRIX H0 25984 Parná lokomotíva H0 844 Union Pacific Railroad (UP)
Detail

Prototyp: ťažká americká parná lokomotíva Union Pacific Railroad (UP) triedy 800 s tendrom na ropu. Rušeň číslo 844. Prevádzkový stav od 2019. Model: Lokomotíva má digitálny dekodér a rozsiahle zvukové funkcie. Rôzne prevádzkové zvuky, ako je dopĺňanie oleja a vody alebo zvuky pri otváraní a zatváraní posuvných okien a vetracích klapiek v kabíne vodiča, je možné ovládať aj digitálne. Má tiež kontrolovaný vysoko účinný pohon so zotrvačníkom v kotle. Pohon 4 náprav. Trakčné pneumatiky. Kolesá Boxpok. Svetlomety na lokomotíve a tendri, osvetlenie kabíny a evidenčné čísla / obrysové svetlá s bezúdržbovými teplými bielymi diódami vyžarujúcimi svetlo (LED), digitálne prepínateľné. Štandardne je nainštalovaný dymový generátor s dynamickým výstupom pary. Kontakt svetlometov a generátora dymu bude fungovať v konvenčnej prevádzke a dá sa ovládať digitálne. Dva silné reproduktory v tendri. Prednú stranu imitácie spojky je možné zasunúť do štandardného hriadeľa na stierači koľajníc. Úzke prepojenie s kinematikou medzi lokomotívou a tendrom. Samostatne aplikované kovové riadidlá. Mnoho ďalších samostatne aplikovaných podrobností. V kabíne rušňovodiča figuruje strojvodca a uhliar. Dĺžka cez spojky cca 41 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 25984 Parná lokomotíva H0 844 Union Pacific Railroad (UP) , Gravity fm br 1

TRIX H0 T22986 Parná lokomotíva radu 043 DB

TRIX H0 T22986 Parná lokomotíva radu 043 DB
Detail

Prototyp: ťažká parná lokomotíva nemeckej federálnej železnice (DB) triedy 043 so štandardným návrhom oleja 2´2´T34. Základná schéma čiernej / červenej farby. Kabína vodiča s dvoma bočnými oknami, s dymovými deflektormi Witte štandardnej verzie, súpravou predných kolies s lúčovými kolesami, bez centrálneho zámku dymovej komory, s magnetmi Indusi na oboch stranách. Cesta rušňa číslo 043 087-6. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1971. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T22986 Parná lokomotíva radu 043 DB , Weber parná sada (7004)

TRIX H0 T22903 Parná lokomotíva radu 56 DB

TRIX H0 T22903 Parná lokomotíva radu 56 DB
Detail

Prototyp: Parná nákladná lokomotíva Nemeckej spolkovej železnice (DB) triedy 56.2-8. Prerobený Prussian G 8.1 s vedúcou nápravou. S lampami DRB na lokomotíve a ponuky, bez zvončeka. Tender na uhlie typu 3T 16,5. Cesta číslo 56 814. Auto vyzerá tak, ako vyzeralo z roku 1950 v depe Nördlingen. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T22903 Parná lokomotíva radu 56 DB , Dremel speedclic upínací tŕň, 1× br. pás 408, 1× br. pás 432 (2.615.s40.7ja)

Piko H0 50049 Parná lokomotíva H0 BR 82 DB

Piko H0 50049 Parná lokomotíva H0 BR 82 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: séria 082 v Ep. IV nemeckej spolkovej železnice Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50049 Parná lokomotíva H0 BR 82 DB , Beautyrelax br-565 (br-565r)

TRIX H0 22619 Elektrická lokomotíva H0 BR 150 DB AG, MHI

TRIX H0 22619 Elektrická lokomotíva H0 BR 150 DB AG, MHI
Detail

Prototyp: German Railroad, Inc. (DB AG) ťažká nákladná lokomotíva. Orientačná červená základná farebná schéma. S dvojitými žiarovkami a uhlovými oknami strojovne. Cesta číslo 150 144-4. Auto vyzerá ako v roku 1999. Silne vyblednutý a zostarnutý dizajn. Model: Lokomotíva má digitálny dekodér a rozsiahle zvukové funkcie. Riadený vysoko účinný pohon so zotrvačníkom, centrálne inštalovaný. 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a dve červené obrysové svetlá sa menia v smere jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Svetlomety na koncoch 2 a 1 lokomotívy je možné digitálne vypnúť oddelene. Keď sú svetlomety vypnuté na oboch stranách lokomotívy, dvojité A svetlá fungujú na oboch stranách. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými svetelnými diódami (LED). Pripojené držadlá na bokoch a na prednej strane vyrobené z kovu. Kabíny vodiča a strojovňa s vnútornou výzdobou v reliéfe. Pripojiteľné brzdové a spojkové hadice sú súčasťou balenia. Postava vodiča motora v kabíne vodiča 1. Lokomotíva starne a vybledla. Dĺžka cez nárazníky je približne 22,4 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22619 Elektrická lokomotíva H0 BR 150 DB AG, MHI , Lokomotíva dymiaca (8592386005400)

TRIX H0 22400 Elektrická lokomotíva H0 BR 140, MHI, staršia DB AG

TRIX H0 22400 Elektrická lokomotíva H0 BR 140, MHI, staršia DB AG
Detail

Nákladný vlak radu E 40 (z roku 1968: 140) je najviac stavanou zo štandardných elektrických lokomotív DB a bol uvedený do prevádzky s 879 jednotkami v rokoch 1957 až 1973. Prvá séria uvedená do prevádzky bola 140 024, ktorá ako mnoho ďalších počas svojej životnosti niekoľkými úpravami výrazne zmenila svoj vzhľad. Jednoduché spodné svetlomety boli nahradené dvojitými žiarovkami, ventilátory typu Schweiger ustúpili obdĺžnikovým ventilátorom typu Klatte, obvodový strešný dažďový žľab zmizol a namiesto nich boli na dvere a predné sklá nainštalované gumové pásy. Okrem toho boli držadlá a stojacie koľajnice, ktoré boli pôvodne prítomné na predných stranách, odstránené a nahradené jednoduchou rukoväťou. Prototyp: elektrická lokomotíva nemeckej železnice, Inc. (DB AG) triedy 140. S vetracou mriežkou „Klatte“ a jednodielnym, zaobleným oknom strojovne. Orientačná červená základná farebná schéma. Cesta číslo 140 024-1. Prevádzkový stav okolo 2010. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22400 Elektrická lokomotíva H0 BR 140, MHI, staršia DB AG , Cudzinec (978-80-560-0314-5)

Piko H0 50609 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV

Piko H0 50609 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV
Detail

Novinka pre rok 2021: Tvarový variant radu 078 v ére IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50609 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV , Mean well ndr-240-48

Piko H0 50608 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV

Piko H0 50608 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV
Detail

Novinka pre rok 2021: Tvarový variant radu 078 v ére IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50608 Parná lokomotíva H0 BR 078 DB DB, IV , Mean well ndr-120-24

TRIX H0 T25097 Parný rušeň H0 BR 95 DR

TRIX H0 T25097 Parný rušeň H0 BR 95 DR
Detail

Nákladný parný tankový lokomotíva radu 95.0 (bývalý pruský T 20) Deutsche Reichsbahn (DR / GDR). Verzia so spaľovaním oleja. S trojitými svetlometmi, turbo dynamom, lucernami DRB, 3 nadstavbami, zváranými nádržami na vodu. Cesta číslo 95 0041-4. Auto vyzerá ako okolo roku 1978. Veľký podnik 95 041 postavil Hanomag v roku 1924 pod výrobným číslom 10256. Po mimoriadne drsnom pristátí pod výpravňou rušňov Lauscha bola v roku 1950 prestavaná 95 041 s časťami 95 038. Od tej doby má stroj sériové číslo Hanomag 10253. 95 041 malo potom v rokoch 1951 až 1980 sídlo v Probstzella. Na konci roku 1972 bola táto lokomotíva prerobená na ropný pohon. S dekodérom mfx a rozsiahlymi zvukovými funkciami. Riadený vysokoúčinný pohon so zotrvačníkom v kotle. Poháňaný 5 náprav. Trakčné pneumatiky. Lokomotíva vyrobená prevažne z kovu. Trojité svetlomety a kontakt generátora dymu sa prepínajú so smerom jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Okrem toho je možné osvetlenie kabíny ovládať digitálne. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi svetelnými diódami (LED). Kinematicky navádzané blízke spriahadlo s hriadeľom NEM na oboch koncoch lokomotívy. Prejazdný minimálny polomer 360 mm. Súčasťou sú ochranné rúrky ojnice a brzdové hadice. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T25097 Parný rušeň H0 BR 95 DR , Mean well ndr-120-12

Piko H0 51062 H0 elektrická lokomotíva BR 230 DR

Piko H0 51062 H0 elektrická lokomotíva BR 230 DR
Detail

Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia BR 230 DR v pôvodnej verzii v Ep. IV Prepnutie na prevádzku nadzemného vedenia je možné. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51062 H0 elektrická lokomotíva BR 230 DR , Mean well ndr-480-48

Piko H0 52765 H0 Dieselová lokomotíva BR 142 DR

Piko H0 52765 H0 Dieselová lokomotíva BR 142 DR
Detail

Novinka pre rok 2021: Trieda 142 Deutsche Reichsbahn v prevedení Era IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52765 H0 Dieselová lokomotíva BR 142 DR , Mean well ndr-75-48

Piko H0 52901 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DR

Piko H0 52901 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DR
Detail

Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia V 200 od DR. V200 bol od roku 1970 prestavaný na sériu 120. V 90. rokoch minulého storočia bol konečne premenovaný na sériu 220. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52901 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DR , Mean well ndr-120-48

Piko H0 52900 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DR

Piko H0 52900 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DR
Detail

Novinka pre rok 2021: Tlačená verzia V 200 od DR. V200 bol od roku 1970 prestavaný na sériu 120. V 90. rokoch minulého storočia bol konečne premenovaný na sériu 220. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52900 H0 Dieselová lokomotíva BR 220 DR , Mean well ndr-240-24

Piko H0 50610 Parná lokomotíva H0 BR 078 verzie DB AC DB, IV

Piko H0 50610 Parná lokomotíva H0 BR 078 verzie DB AC DB, IV
Detail

Novinka pre rok 2021: Tvarový variant radu 078 v ére IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 50610 Parná lokomotíva H0 BR 078 verzie DB AC DB, IV , Mean well ndr-480-24

Piko H0 52425 H0 Dieselová lokomotíva BR V 75 DR

Piko H0 52425 H0 Dieselová lokomotíva BR V 75 DR
Detail

Novinka pre rok 2021: Verzia pre tlač radu 107 ako V 75 Ep. III Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52425 H0 Dieselová lokomotíva BR V 75 DR , Bellissima 11808 steamelixir parná vlasová žehlička

Piko H0 52424 H0 Dieselová lokomotíva BR V 75 DR

Piko H0 52424 H0 Dieselová lokomotíva BR V 75 DR
Detail

Novinka pre rok 2021: Verzia pre tlač radu 107 ako V 75 Ep. III Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 52424 H0 Dieselová lokomotíva BR V 75 DR , Tristar hd-2501 bezdrôtová parná žehlička

TRIX H0 22677 Dieselový lokomotíva H0 DSB

TRIX H0 22677 Dieselový lokomotíva H0 DSB
Detail

Dieselová lokomotíva série MV Dánskych štátnych železníc (DSB). Viacúčelový stroj NOHAB v čiernej a červenej farbe od Era IV. Cesta číslo 1102. Auto vyzerá ako v roku 1983. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22677 Dieselový lokomotíva H0 DSB , Lokomotíva domino transparentná (ikonka_kx6680_1)

Piko H0 51716 Elektrická lokomotíva H0 BR 243 DR

Piko H0 51716 Elektrická lokomotíva H0 BR 243 DR
Detail

Novinka pre rok 2021: univerzálna lokomotíva Deutsche Reichsbahn v Ep. IV bordová farba. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51716 Elektrická lokomotíva H0 BR 243 DR , Rappa vkladačka lokomotíva (8590687199064)

Piko H0 51715 Elektrická lokomotíva H0 BR 243 DR

Piko H0 51715 Elektrická lokomotíva H0 BR 243 DR
Detail

Novinka pre rok 2021: univerzálna lokomotíva Deutsche Reichsbahn v Ep. IV bordová farba. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51715 Elektrická lokomotíva H0 BR 243 DR , Rappa lokomotíva baby (8590687550025)

TRIX H0 22696 H0 Dieselová lokomotíva triedy 66 SNCF

TRIX H0 22696 H0 Dieselová lokomotíva triedy 66 SNCF
Detail

Prototyp: dieselelektrická nákladná lokomotíva JT42CWR, známejšia ako trieda 66. Dieselová lokomotíva SNCF Fret Benelux. Auto vyzerá tak, ako vyzeralo v roku 2002. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22696 H0 Dieselová lokomotíva triedy 66 SNCF , Dopisy z asie (978-80-765-0314-4)

TRIX H0 22691 Dieselová lokomotíva triedy H0 66 HGK

TRIX H0 22691 Dieselová lokomotíva triedy H0 66 HGK
Detail

Naftový-elektrický nákladný rušeň JT42CWR, známejší ako trieda 66. Dieselová lokomotíva prístavov a preprava tovaru Cologne AG (HGK). Prevádzkový stav 2012. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22691 Dieselová lokomotíva triedy H0 66 HGK , Premiérova milá (sk) (978-80-569-0314-8)

TRIX H0 22692 Dieselový lokomotíva H0 triedy 66 RRF

TRIX H0 22692 Dieselový lokomotíva H0 triedy 66 RRF
Detail

Naftový-elektrický nákladný rušeň JT42CWR, známejší ako trieda 66. Dieselová lokomotíva Rotterdam Rail Feeding (RRF). Prevádzkový stav v roku 2017. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22692 Dieselový lokomotíva H0 triedy 66 RRF , Dobrodružství pana kolečka (978-80-271-0314-0)

Piko H0 51717 Elektrická lokomotíva H0 BR 243 verzie DR AC

Piko H0 51717 Elektrická lokomotíva H0 BR 243 verzie DR AC
Detail

Novinka pre rok 2021: univerzálna lokomotíva Deutsche Reichsbahn v Ep. IV bordová farba. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51717 Elektrická lokomotíva H0 BR 243 verzie DR AC , Grundig br-600

TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD

TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD
Detail

Elektrický rušeň BR 380 (Škoda Typ 109 E) Českých štátnych dráh (ČD). Cesta číslo 380 004-2 v špeciálnej farebnej schéme pre stovku Výročie vzniku československého štátu. Prevádzkový stav 2019. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22454 Elektrický rušeň H0 BR 380 ČD , Beautyrelax br-060

TRIX H0 25945 H0 Green Cargo ťažká dieselová lokomotíva T44

TRIX H0 25945 H0 Green Cargo ťažká dieselová lokomotíva T44
Detail

Prototyp: ťažká dieselová lokomotíva T44. Základná schéma farby oranžová / tmavo modrá. Súkromná železničná lokomotíva švédskej železničnej spoločnosti Green Cargo. Lokomotívna cesta číslo T44 369. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 2004. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 25945 H0 Green Cargo ťažká dieselová lokomotíva T44 , Tristar br-1025

TRIX H0 22693 Dieselový lokomotíva H0 triedy 66 skupiny LINEAS

TRIX H0 22693 Dieselový lokomotíva H0 triedy 66 skupiny LINEAS
Detail

Naftový-elektrický nákladný rušeň JT42CWR, známejší ako trieda 66. Dieselová lokomotíva skupiny LINEAS. Prevádzkový stav v roku 2017. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 22693 Dieselový lokomotíva H0 triedy 66 skupiny LINEAS , Beauty relax ultrazvuková kavitácia 3 v 1 (br-720)

Piko H0 51754 H0 elektrická lokomotíva BR 140 DB

Piko H0 51754 H0 elektrická lokomotíva BR 140 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Tvarový variant BR 140 s doskou proti nárazom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51754 H0 elektrická lokomotíva BR 140 DB

Piko H0 57903 H0 Dieselová lokomotíva BR 218 DB

Piko H0 57903 H0 Dieselová lokomotíva BR 218 DB
Detail

Verzia pre tlač naftovej lokomotívy BR 218 Deutsche Bundesbahn Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57903 H0 Dieselová lokomotíva BR 218 DB

TRIX H0 25958 H0 Merací automobil Indusi BR 724 z DB

TRIX H0 25958 H0 Merací automobil Indusi BR 724 z DB
Detail

Prototyp: Železničné obslužné vozidlo ako merací automobil Indusi triedy 724 (bývalý VT 95,9) Nemeckej spolkovej železnice (DB). Základná fialová farebná schéma. Nachádza sa na Signalwerkstätte Wuppertal. Železničná cesta číslo 724 003-9. Auto vyzerá tak, ako vyzeralo v polovici 70. rokov minulého storočia. Model: Lokomotíva má digitálny dekodér a rozsiahle zvukové funkcie. Má tiež riadený vysoko účinný pohon so zotrvačníkom. 2 nápravy poháňané. Trakčné pneumatiky. Vstavané vnútorné osvetlenie ako štandard. Trojité svetlomety a dve červené obrysové svetlá sa menia v smere jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Predné a zadné svetlomety je možné digitálne vypnúť oddelene. Osvetlenie diódami vyžarujúcimi teplé biele a červené svetlo (LED). Interiér zdobený niekoľkými figúrkami. Ďalší údaj o vodičovi v kabíne vodiča. Dĺžka cez nárazníky 16 cm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 25958 H0 Merací automobil Indusi BR 724 z DB

Piko H0 51870 H0 E-Lokomotíva BR E 18 DB

Piko H0 51870 H0 E-Lokomotíva BR E 18 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: S mimoriadne detailným modelom kultových lokomotív triedy 118 stavia PIKO dôstojný pamätník ďalšej nemeckej elektrickej lokomotívy. Model PIKO zaujme harmonickou implementáciou svojho prototypu stroja pre federálnu železnicu. Zdôrazniť treba jemné dvojkolesia, presnú repliku prototypového strešného zariadenia s filigránovými pantografmi a presnú repliku predných partií. Osvetlenie kabíny vodiča a strojovne, ako aj predné a zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy, je možné digitálne ovládať pomocou dekodéra PluX22. Model, ktorý je vybavený zinkovým odliatkovým rámom, má vynikajúce jazdné vlastnosti a vysoké ťažné sily. Na úhľadnej doske s obvodom PluX22 je pripravené dodatočné vybavenie zvukom a čo najväčším reproduktorom. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51870 H0 E-Lokomotíva BR E 18 DB

Piko H0 57902 H0 Dieselová lokomotíva BR 218 DB AG

Piko H0 57902 H0 Dieselová lokomotíva BR 218 DB AG
Detail

Verzia pre tlač naftovej lokomotívy BR 218 DB Netz Ep. VI Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57902 H0 Dieselová lokomotíva BR 218 DB AG

TRIX H0 25296 Dieselový lokomotíva H0 Vossloh G 2000 BB vozidla Hectorrail

TRIX H0 25296 Dieselový lokomotíva H0 Vossloh G 2000 BB vozidla Hectorrail
Detail

Ťažký dieselový rušeň Vossloh G 2000 BB so súmernou kabínou rušňovodiča. Rušeň železničnej spoločnosti Hectorrail, registrovaný vo Švédsku. Auto vyzerá ako v ére VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 25296 Dieselový lokomotíva H0 Vossloh G 2000 BB vozidla Hectorrail

TRIX H0 24134 Cisternový automobil H0 DR

TRIX H0 24134 Cisternový automobil H0 DR
Detail

Cisternové auto Deutsche Reichsbahn (DR). S brzdárskou plošinou a brzdárskou kabínou. Bez štítku spoločnosti, šedá. Poprava okolo roku 1960. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 24134 Cisternový automobil H0 DR

TRIX H0 T25089 Elektrická lokomotíva radu 1189 ÖBB

TRIX H0 T25089 Elektrická lokomotíva radu 1189 ÖBB
Detail

Prototyp: rakúsky krokodíl (ÖBB) elektrická lokomotíva triedy 1189. Vykonanie v schéme základnej farby jedľovej zelene. Číslo cesty 1189.04. Auto vyzerá tak, ako vyzeralo na začiatku / polovici 70. rokov minulého storočia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T25089 Elektrická lokomotíva radu 1189 ÖBB

TRIX H0 T22846 Elektrická lokomotíva Re 421 SBB

TRIX H0 T22846 Elektrická lokomotíva Re 421 SBB
Detail

Model: Lokomotíva má digitálny dekodér a rozsiahle zvukové funkcie. Riadený vysoko účinný pohon so zotrvačníkom, centrálne inštalovaný. 4 nápravy poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Trojité svetlomety a 1 biele obrysové svetlo (švajčiarska zmena svetla) sa menia v smere jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Pri sólo jazde je možné osvetlenie prepnúť na 1 červené zadné svetlo. Svetlomety na koncoch 2 a 1 lokomotívy je možné v digitálnom režime vypnúť samostatne. Svetlo Double A funguje ako červený signál núdzového zastavenia. Diaľkové svetlomety, osvetlenie kabíny a osvetlenie strojovne je možné v digitálnej prevádzke ovládať samostatne. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými diódami vyžarujúcimi svetlo (LED). Samostatne aplikované kovové riadidlá. Spojky je možné vymeniť za pribalené predné zástery Dĺžka cez nárazníky 17,1 cm. Prototyp: Švajčiarska federálna železnica (SBB) Elektrická lokomotíva Re 4/4 II ako Re 421, používaná v divízii nákladnej dopravy SBB. Základná schéma náteru ohnivo červená / ultramarínová modrá. Cesta rušňa číslo 421 378-1. Prevádzkový stav okolo 2018. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T22846 Elektrická lokomotíva Re 421 SBB

Piko H0 51353 H0 E-Lokomotíva BR 181.2 "Lorraine" DB

Piko H0 51353 H0 E-Lokomotíva BR 181.2 "Lorraine" DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Model PIKO 181.2 „Lorraine“ so zvukom zobrazuje všetky relevantné detaily svojho vzoru a zapôsobí najjemnejším lakom a tlačou, vyvýšenými menovkami na bokoch, extra prednými kľučkami a tyčami kľučky na dverách. gravírované panely podvozku, jemné izolátory a zberače s rôznymi kontaktnými lištami. Osvetlenie sa vykonáva pomocou LED diód. Štandardne inštalované osvetlenie kabíny vodiča a strojovne je možné ovládať digitálne ako zadné svetlá, ktoré fungujú v závislosti od smeru jazdy. O vynikajúce jazdné vlastnosti sa stará výkonný päťpólový motor s dvoma presne vyváženými odstredivými hmotnosťami, ktorý poháňa všetky štyri osi. Ťažký model PIKO má dve trakčné pneumatiky a ťažký zinkový rám odlievaný pre vysoké ťažné sily. PIKO SmartDecoder 4.1 s vhodným zvukom vozidla je nainštalovaný zo závodu. K modelu sú dodávané voliteľné figuríny brzdových hadíc. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51353 H0 E-Lokomotíva BR 181.2 "Lorraine" DB

Piko H0 57906 Dieselová lokomotíva H0 BR 218 DB

Piko H0 57906 Dieselová lokomotíva H0 BR 218 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Farebný variant modelu BR 218 so zodpovedajúcim písmom pre éru IV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 57906 Dieselová lokomotíva H0 BR 218 DB

Piko H0 51545 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 DB

Piko H0 51545 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Forma variantu BR 191 ako E 91 v Ep. III Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51545 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 DB

Piko H0 51544 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 DB

Piko H0 51544 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 DB
Detail

Novinka pre rok 2021: Tlačený variant BR 191 ako E 91 v Ep. III Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51544 Elektrická lokomotíva H0 BR 91 DB

Piko H0 51380 Elektrický lokomotíva H0 BR S499 CSD

Piko H0 51380 Elektrický lokomotíva H0 BR S499 CSD
Detail

Prvýkrát sa tvarovo tvarované stroje typu Škoda 47E „Laminátka“ javia ako veľkorozmerový model pripravený na použitie vo veľkosti H0. Milosť stroja sa vynikajúco preniesla do mierky 1:87 a vytvoril sa absolútne súvislý celkový obraz. Mnoho atraktívnych detailov, ako napríklad svetlíky v strojovni, bolo elegantne implementovaných a vysoko štruktúrované línie karosérie lokomotívy boli vizualizované ostrými rytinami. Technické prvky, ako sú podvozky, boli precízne reprodukované; dotvárajú úspešný dizajn modelu. Farebná livrej prototypu vrátane dekoratívnych prvkov s dynamickým efektom vyzerá vďaka rušnému laku a potlači na rušni aj v 1:87 skvele. Rušeň je poháňaný päťpólovým motorom, ktorého plynulý chod je zdokonalený dvoma zotrvačníkmi. Červené a biele osvetlenie, ktoré sa mení so smerom jazdy, je samozrejme k dispozícii a implementované pomocou modernej technológie LED. Lokomotíva má rozhranie PluX22 pre ľahké dodatočné vybavenie digitálnym dekodérom. Vďaka veľkoryso dimenzovanému držiaku reproduktorov možno ľahko zabudovať aj zvuk vozidla. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 51380 Elektrický lokomotíva H0 BR S499 CSD

TRIX H0 T25511 Elektrická lokomotíva Be 4/6 SBB

TRIX H0 T25511 Elektrická lokomotíva Be 4/6 SBB
Detail

Model: Lokomotíva má digitálny dekodér a rozsiahle zvukové a svetelné funkcie. Riadený vysoko účinný pohon so zotrvačníkom, centrálne inštalovaný. Hnacie kolesá aj zdvihák v oboch hnacích rámoch sú poháňané kardanovými hriadeľmi. Trakčné pneumatiky. Zakrivený kĺbový podvozok. Trojité svetlomety a 1 biele obrysové svetlo (švajčiarska zmena svetla) sa menia v smere jazdy, budú fungovať v konvenčnej prevádzke a dajú sa ovládať digitálne. Pri sólo jazde je možné osvetlenie prepnúť na 1 červené zadné svetlo. Signál autorizácie riadenia je možné ovládať samostatne digitálne. Svetlomety na koncoch 2 a 1 lokomotívy je možné v digitálnom režime vypnúť samostatne. Funkcia dvojitého A svetla. Dodatočné osvetlenie kabíny a osvetlenie strojovne je možné v digitálnej prevádzke ovládať samostatne. Osvetlenie bezúdržbovými teplými bielymi a červenými diódami vyžarujúcimi svetlo (LED). Vysoko detailný kovový dizajn s mnohými samostatne aplikovanými detailmi, ako sú chladiace rúrky pre transformátorový olej. Replika kabíny vodiča a strojovne. S brúsnym systémom na skupinách hnacích kolies. Detailné vybavenie strechy s vyhrievacími odpormi, strešnými káblami, izolátormi, cievkami chrániacimi pred bleskom a strešnými krytmi, ako aj zberačmi s jednoduchým kolískovým ovládaním. Minimálny polomer 360 mm, na ktorom sa dá jazdiť. Súčasťou sú brzdové hadice, imitačné skrutkové spojky a stupne. Dĺžka cez nárazníky 18,9 cm. Prototyp: Švajčiarska federálna železnica (SBB) Elektrická lokomotíva Be 4/6. Lokomotíva z prvej série. Jedlá zelená základná schéma laku so sivým podvozkom. S tyčovým nárazníkom, prednými dverami kabíny s prechodovými doskami, s brúsnym systémom, so signálom zlého smeru jazdy a s magnetom Integra-Signum. Dlhé bočné chladiace cievky so 6 zvislými držiakmi. Rušeň číslo 12306. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1950. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T25511 Elektrická lokomotíva Be 4/6 SBB

TRIX H0 T22800 Elektrická lokomotíva triedy 189 DB AG

TRIX H0 T22800 Elektrická lokomotíva triedy 189 DB AG
Detail

Prototyp: elektrická lokomotíva Deutsche Bahn AG triedy 189. Viacsystémová lokomotíva so 4 zberačmi pre cezhraničnú nákladnú dopravu. Číslo rušňovej spoločnosti: 189 012-8. Prevádzkový stav okolo 2018. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako TRIX H0 T22800 Elektrická lokomotíva triedy 189 DB AG

Piko H0 59428 H0 Dieselok 106,0-1 DR BR 106 DR

Piko H0 59428 H0 Dieselok 106,0-1 DR BR 106 DR
Detail

BR 106 vo verzii V0 s malou strechou a vysokými svetlometmi Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Piko H0 59428 H0 Dieselok 106,0-1 DR BR 106 DR

Märklin 39754 H0 tendrová lokomotíva BR 75.4 DB

Märklin 39754 H0 tendrová lokomotíva BR 75.4 DB
Detail

Garant v miestnej doprave Prototyp: Nemecká spolková železnica (DB) tanková parná lokomotíva triedy 75.4 (bývalá Baden VI c). Verzia s duálnymi svetlometmi, dverami dymovej komory s centrálnym zámkom a nitovanými nádržkami na vodu. Číslo firmy 75 407. Prevádzkový stav okolo roku 1953. Model: Lokomotíva má digitálny dekodér mfx+ a rozsiahle zvukové funkcie. Riadený vysokoúčinný pohon so zotrvačníkom v kotle. Poháňané tri nápravy. trakčné pneumatiky. Lokomotíva z veľkej časti vyrobená z kovu. Nastavenie pre dymovú jednotku 72270. Dvojité svetlomety a kontakt generátora dymu sa menia podľa smeru jazdy, budú fungovať v bežnej prevádzke a možno ich ovládať digitálne. Osvetlenie bezúdržbovými diódami vyžarujúcimi svetlo teplej bielej farby (LED). Početné pripevnené riadidlá a vedenia vyrobené z kovu. Minimálny polomer, po ktorom je možné jazdiť, je 360 mm. Ochranné rúrky piestnice a brzdové hadice sú súčasťou balenia. Dĺžka cez nárazníky 14,6 cm. Tento model nájdete vo verzii DC v sortimente Trix H0 pod číslom položky 22794. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 39754 H0 tendrová lokomotíva BR 75.4 DB

Märklin 039884 Parná lokomotíva H0 radu 043 DB

Märklin 039884 Parná lokomotíva H0 radu 043 DB
Detail

Prototyp: ťažká parná lokomotíva nemeckej federálnej železnice (DB) triedy 043 so štandardným návrhom oleja 2´2´T34. Základná schéma čiernej / červenej farby. Kabína vodiča s dvoma bočnými oknami, s dymovými deflektormi Witte štandardnej verzie, súpravou predných kolies s lúčovými kolesami, bez centrálneho zámku dymovej komory, s magnetmi Indusi na oboch stranách. Cesta rušňa číslo 043 087-6. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1971. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 039884 Parná lokomotíva H0 radu 043 DB

Märklin 039004 Parná lokomotíva H0 radu 01 DB

Märklin 039004 Parná lokomotíva H0 radu 01 DB
Detail

Prototyp: expresná parná lokomotíva nemeckej spolkovej železnice (DB) triedy 01 s uhoľným tendrom 2´2´T34 a dymovými deflektormi Witte. Cesta číslo 01 105. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 1965. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)

Podobné produkty ako Märklin 039004 Parná lokomotíva H0 radu 01 DB
Woody Parná lokomotíva s uhlím a osobnými vagónmi (8591864918997), Brio World 33884 Parná lokomotíva s vodnou nádržou na batérie (7312350338843), Swissten Trix růžová (52510502), Swissten Trix čierne (52510500), Gravity FM BR 1, Weber Parná sada (7004), DREMEL SpeedClic upínací tŕň, 1× br. pás 408, 1× br. pás 432 (2.615.S40.7JA), BeautyRelax BR-565 (BR-565R), Lokomotíva dymiaca (8592386005400), Cudzinec (978-80-560-0314-5), Mean Well NDR-240-48, Mean Well NDR-120-24, Mean Well NDR-120-12, Mean Well NDR-480-48, Mean Well NDR-75-48, Mean Well NDR-120-48, Mean Well NDR-240-24, Mean Well NDR-480-24, Bellissima 11808 STEAMELIXIR parná vlasová žehlička, Tristar HD-2501 Bezdrôtová parná žehlička, Lokomotíva Domino transparentná (ikonka_KX6680_1), Rappa Vkladačka lokomotíva (8590687199064), Rappa Lokomotíva Baby (8590687550025), Dopisy z Asie (978-80-765-0314-4), Premiérova milá (SK) (978-80-569-0314-8), Dobrodružství pana Kolečka (978-80-271-0314-0), Grundig BR-600, BeautyRelax BR-060, Tristar BR-1025, Beauty Relax Ultrazvuková kavitácia 3 v 1 (BR-720)