Cisternový cisternový vagón typu Zags v súkromnom vlastníctve spoločnosti „Orlen“ používaný na Poľských štátnych železniciach (PKP). Tlakové plynové cisternové vozne sú špeciálne vozne na skvapalnené, mrazené skvapalnené alebo rozpustené plyny. Nakladanie a vykladanie sa vykonáva pomocou zariadení, ktoré je možné ovládať zo zeme (vyprázdňovanie zdola). Oku lahodiaci, asi 30 cm vysoký, oranžový zvislý pás v strede kotla je typický pre európske autá. Tieto vozne jazdili dlhý čas výlučne ako súkromné vozne [P], ktoré boli registrované u národných železničných správ. Na rozdiel od ostatných typov vozňov sú dnes vo vlastníctve špecializovaných požičovní vozňov. Komplexné riadenie zahŕňa údržbu, kontrolu a pod. Vozidlového parku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 849109 N Tlakové plynové cisternové vozne PKP , Elpumps jpv 1300 - záhradné tlakové čerpadloTlakový plynový cisternový automobil „KOSAN“ typu Zags používaný na dánskych štátnych železniciach. Tlakové plynové cisternové vozne sú špeciálne vozne na skvapalnené, mrazené skvapalnené alebo rozpustené plyny. Nakladanie a vykladanie sa vykonáva pomocou zariadení, ktoré je možné ovládať zo zeme (vyprázdňovanie zdola). Oku lahodiaci, asi 30 cm vysoký, oranžový zvislý pás v strede kotla je typický pre európske autá. Tieto vozne jazdili dlhý čas výlučne ako súkromné vozne [P], ktoré boli registrované u národných železničných správ. Na rozdiel od ostatných typov vozňov sú dnes vo vlastníctve špecializovaných požičovní vozňov. Komplexné riadenie zahŕňa údržbu, kontrolu a pod. Vozidlového parku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 849106 N Tlakové plynové cisternové vozne DSB , Tescoma sklenená pokrievka pre tlakové hrnce 702920.00Kontajnerový vagón švajčiarskych spolkových železníc typu Sgnss. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 865244 N nákladné vozne SBB , Cattara plynové kúrenie + varič heat & cook (8591686135978)Kĺbový dvojitý vreckový vozeň, typ Sdggmrs / T2000, CargoNet s prívesmi KJELL HANSEN. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825012 N Dvojité vreckové vozne Cargonet , Weber čistiaca sada na smaltované plynové grily (18284)Cisternové auto v skvelom dizajne pre superhrdinu Aquamana. Kotol auta v morskej modrej s trblietavým efektom, zodpovedajúci oceánskemu podmorskému svetu Aquaman. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Märklin 044827 Naštartujte - cisternové vozne Aquaman , Heron spojka b75 pevná, tlakové/sacie tesnenie (8898112)4-nápravový 95m³ cisternový automobil typu Zans s neizolovanou nádržou a prístupom vpredu. Súkromné auto vlastnené spoločnosťou KVG mbH, registrované v Nemecku. Auto vyzerá rovnako ako okolo roku 2004. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako TRIX H0 T24216 Cisternové vozne H0 KVG , Weber čistiaca sada na plynové grily z ocele (18283)Sada s dvoma štvornápravovými kôlňami typu PKP Cargo. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 828825 2-dielna Sada: kôl, PKP , Godox xpro-n na nikon (xpro n)Automobilová súprava s dvoma otvorenými nákladnými vozidlami typu Eaos v bielom odtieni prenajíma spoločnosť Axbenet spoločnosť Ecco Rail. Slovenská spoločnosť Axbenet má v súčasnosti okolo 4500 nákladných vozňov rôzneho typu a neustále sa snaží postupne rozširovať počet a rozmanitosť vozového parku. Patria sem aj bývalé otvorené nákladné vozne typu Eaos zo Švajčiarska. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 841014 2-dielna Sada: Otvorené nákladné vozne, Ecco Rail , Dxracer wide oh / wy0 / n (oh/wy0/n)Tlakový plynový cisternový automobil španielskych štátnych železníc typu Zags. Tlakové plynové cisternové vozne sú špeciálne vozne na skvapalnené, mrazené skvapalnené alebo rozpustené plyny. Nakladanie a vykladanie sa vykonáva pomocou zariadení, ktoré je možné ovládať zo zeme (vyprázdňovanie zdola). Oku lahodiaci, asi 30 cm vysoký, oranžový zvislý pás v strede kotla je typický pre európske autá. Tieto vozne jazdili dlhý čas výlučne ako súkromné vozne [P], ktoré boli registrované u národných železničných správ. Na rozdiel od ostatných typov vozňov sú dnes vo vlastníctve špecializovaných požičovní vozňov. Komplexné riadenie zahŕňa údržbu, kontrolu a pod. Vozidlového parku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 849107 N Renfe cisternový automobil s pretlakovým plynom , N či m?Súprava automobilov s dvoma cisternovými vozmi s tlakovým plynom „EVA / DSM“ typu Zags, ktoré sa používajú na Holandských štátnych železniciach. Tlakové plynové cisternové vozne sú špeciálne vozne na skvapalnené, mrazené skvapalnené alebo rozpustené plyny. Nakladanie a vykladanie sa vykonáva pomocou zariadení, ktoré je možné ovládať zo zeme (vyprázdňovanie zdola). Oku lahodiaci, asi 30 cm vysoký, oranžový zvislý pás v strede kotla je typický pre európske autá. Tieto vozne jazdili dlhý čas výlučne ako súkromné vozne [P], ktoré boli registrované u národných železničných správ. Na rozdiel od ostatných typov vozňov sú dnes vo vlastníctve špecializovaných požičovní vozňov. Komplexné riadenie zahŕňa údržbu, kontrolu a pod. Vozidlového parku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 849101 N sada 2 tlakových plynových cisternových vozňov, NS , Axagon pcem2-nTlakový plynový cisternový automobil typu Zags používaný ako súkromné auto pre spoločnosť „SIT“ na talianskych štátnych železniciach. Tlakové plynové cisternové vozne sú špeciálne vozne na skvapalnené, mrazené skvapalnené alebo rozpustené plyny. Nakladanie a vykladanie sa vykonáva pomocou zariadení, ktoré je možné ovládať zo zeme (vyprázdňovanie zdola). Oku lahodiaci, asi 30 cm vysoký, oranžový zvislý pás v strede kotla je typický pre európske autá. Tieto vozne jazdili dlhý čas výlučne ako súkromné vozne [P], ktoré boli registrované u národných železničných správ. Na rozdiel od ostatných typov vozňov sú dnes vo vlastníctve špecializovaných požičovní vozňov. Komplexné riadenie zahŕňa údržbu, kontrolu a pod. Vozidlového parku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 849108 N tlakových plynových cisternových vozňov FS , Dxracer k200/nČervená štruktúra karosérie so svetlošedými bočnými panelmi. Predný vstup na trávu a oje v červenej farbe. Bočná žltá ochrana nákladu, svetlošedé ráfiky. Bočná tlač so zeleným písmom a logom „Pöttinger“. Čierne blatníky. Biele písmo „Jumbo“ na stranách prívodu trávy. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Wiking 095602 N Pöttinger Obrovské nakladacie vozne , Denso u24esr-nŠtvornápravový nákladný vozeň typu Sgnss od Švajčiarskych federálnych železníc (SBB / CFF / FFS), obchodná jednotka „SBB Cargo“. Schéma základnej farby dopravnej šedej. Naložené 3 kontajnermi na sypký tovar so samostatnými vekami od rakúskej spoločnosti Innofreight, A-8600 Bruck an der Mur. Veľkoobjemové kontajnery s objemom 46 m3. Prevádzkový stav okolo roku 2010. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix 18405 N nákladné vozne SBB Sgnss , Denso u20esr-nNízky bočný automobil s oceľovými obrubníkmi poľskej štátnej železnice (Polskie Koleje Państwowe PKP) v súčasnej farebnej schéme v enciánovej modrej farbe. Vozík s kinematikou na blízke spojenie. Súčasťou sú kolíky na vlastnú montáž. Dĺžka cez nárazníky 124 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix T15487 N auto s nízkou bočnou časťou PKP , Denso u22esr-nPrototyp: European Rail Rent (ERR) štvornápravový plochý automobil typu Sgnss, registrovaný v Nemecku. Naložené 3 kontajnery na voľne ložený tovar od rakúskej spoločnosti Innofreight, A-8600 Bruck an der Mur. Veľkoobjemové kontajnery s objemom 46 m3. Prevádzkový stav okolo 2019. Model: Podvozok z tlakovo liateho kovu, podvozok typu Y 25, s kinematikou pre tesné spojenie, nabitý 3 vyberateľnými kontajnermi Innofreight. Dĺžka cez nárazníky 123 mm. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako MiniTrix 18420 N European Rail Rent kontajnerové vozne , Denso u31esr-nVynikajúci podrobný kruhový dom od spoločnosti Fleischmann s mnohými samostatnými časťami pre individuálnu výzdobu. Brány sa automaticky uzatvárajú a otvárajú nezávisle od seba prichádzajúcimi a odchádzajúcimi lokomotívami. Na zadnej strane haly rušňa je prototypová brána, ktorú je možné otvoriť, aby sa dalo prejsť. Roundhouse je možné umiestniť niekoľkokrát vedľa seba. Vhodný pre gramofón Thinking od spoločnosti Fleischmann. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 9475 N Roundhouse , Stagg cas-nSúčasťou sú spojovacie kusy k hrotovému stroju. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 944001 N výhybkové svietidlo , Beper 40967-n (40967n)Skladá sa z 3 nakladacích koľají a 3 slepých zásuviek. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 9153 N doplnok točne , Stagg sa35 dsce-nPlug-in kôl typu Deutsch Bundesbahn, typ Kbs 443. Vkladové vozne sú určené hlavne na prepravu objemného tovaru. Patria sem napríklad oceľ, drevo, veľké stroje a motorové vozidlá, ako aj prefabrikované komponenty a ťažké jednotlivé bremená. Používajú sa tiež na presun pôdy a štrku. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825740 N kôl, DB , Stagg sa35 ace-nNásypné vozidlo typu Tds z Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 851502 N DB násypné vozy , Fonestar x8-n (jx8n)Model gramofónu s elektrickým pohonom a individuálne prepínateľnými východmi z koľaje. Gramofón je vyrobený v prototypovej konštrukcii jamy a s príkladným znázornením všetkých detailov. Základné vybavenie točny pozostáva zo 6 nakladacích koľají a 4 figurín. Nájazdové dráhy je možné zmeniť v ľubovoľnom počte a usporiadaní pod uhlom 7,5 °. Predĺženie točne (obj. Č. 21 42 78) je možné rozšíriť na celkovo 48 traťových spojov. Poskytnutý otočný spínač sa používa na riadenie otočného pohybu otočného taniera, aby sa dosiahol zodpovedajúci výstup z dráhy. Trakčný prúd sa privádza do otočného mostíka. Požadovaný výjazd z koľaje, ku ktorému je pripojený otočný mostík, sa elektricky zapne výhybkou. Všetky ostatné východy z trate (vrátane opačného) sú potom automaticky bez napätia. To znamená, že možno ovládať a elektricky jednotlivo pripájať najviac 48 východov z koľaje bez potreby ďalšieho zapojenia. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 9152 N točňa rovná koľaj , Stagg caj-kid nŠtvornápravový plochý automobil typu Rmms Deutsche Bundesbahn. Vozne sú vhodné na prepravu ťažkých valcovaných profilov alebo oceľových plechov. Prepravujú sa s ním aj vozidlá a iný objemný a ťažký tovar. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 826707 N ploché auto DB , Stagg caj-bongo-nVkladací vozeň rakúskych spolkových železníc typu Res. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 828816 N vozňový vozeň ÖBB , Stagg bw-70-nPosuvný plachtový vozeň typu Rilns s novým logom Ermewa. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 837710 N posuvný plachtový vozeň SNCF , Stagg caj-50m n(Fleischmann 9545). Na prestavbu vozidiel Fleischmann, v ktorých je namontovaná štandardná spojka 24 11 84 (Fleischmann 9525). Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 259545 N zasúvacie vidlice 1 ks , Stagg bw-100-nDvojnápravové vozne s posuvnými stenami typu Hbbi (ll) ns (s) sú v súčasnosti štandardnými vozňami prakticky pre všetky európske železničné správy. Vozík je ideálne vhodný na prepravu veľkoobjemových a paletizovaných nákladov citlivých na počasie. Pod typovým označením Hbbillns alebo Hbbins (bez deliacich priečok pre ochranu dopravy) sa vyrábali rôzne prevedenia. V porovnaní s našimi predchádzajúcimi modelmi vozňov s posuvnými stenami je nedostatok úzkej strechy v hornej časti najcharakteristickejším rozlišovacím prvkom pre tento typ vozňa. Typické sú tiež uvoľňovacie páčky v tvare U na predných stranách. Prototyp nášho modelu prvýkrát vyrobila spoločnosť na výrobu vagónov v Niesky / Sasko pre spoločnosť Ahaus Alstätter Eisenbahn AG (AAE) a nachádza sa okrem iného v inventári vagónov ÖBB, SBB, AAE, BDZ, CD a GySEV. Konštrukcia umožňuje rýchlu a ekonomickú manipuláciu, ako aj zabezpečenie primeranej ochrany nákladu. Vozidlo so systémom posuvných stien zaručuje optimálny prístup k ložnej ploche z každej strany pomocou vysokozdvižných vozíkov, vysokozdvižných vozíkov atď. Naložiť a vyložiť je možné aj pomocou žeriavu. Charakteristické sú veľká nakladacia šírka a nakladacia výška vďaka optimálnemu použitiu vymedzovacieho profilu UIC. Na ložnej ploche je priestor až pre 44 europaliet. Vagóny typu Hbbillns sú vybavené až šiestimi priečkami. Slúžia na dodatočné zaistenie nákladu proti posunutiu v pozdĺžnom smere vozňa. Auto chráni pred poveternostnými vplyvmi, ale nemá vetranie ani reguláciu teploty. Vozidlo je možné voľne používať v sieti správy železníc RIV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 826250 N Posuvný nástenný vozeň AAE , Aatu cat salmon n chicken n prawn kaps. 85 g (5060189112821)Dvojnápravové vozne s posuvnými stenami typu Hbbi (ll) ns (s) sú v súčasnosti štandardnými vozňami prakticky pre všetky európske železničné správy. Vozík je ideálne vhodný na prepravu veľkoobjemových a paletizovaných nákladov citlivých na počasie. Pod typovým označením Hbbillns alebo Hbbins (bez deliacich priečok pre ochranu dopravy) sa vyrábali rôzne prevedenia. V porovnaní s našimi predchádzajúcimi modelmi vozňov s posuvnými stenami je nedostatok úzkej strechy v hornej časti najcharakteristickejším rozlišovacím prvkom pre tento typ vozňa. Typické sú tiež uvoľňovacie páčky v tvare U na predných stranách. Prototyp nášho modelu prvýkrát vyrobila spoločnosť na výrobu vagónov v Niesky / Sasko pre spoločnosť Ahaus Alstätter Eisenbahn AG (AAE) a nachádza sa okrem iného v inventári vagónov ÖBB, SBB, AAE, BDZ, CD a GySEV. Konštrukcia umožňuje rýchlu a ekonomickú manipuláciu, ako aj zabezpečenie primeranej ochrany nákladu. Vozidlo so systémom posuvných stien zaručuje optimálny prístup k ložnej ploche z každej strany pomocou vysokozdvižných vozíkov, vysokozdvižných vozíkov atď. Naložiť a vyložiť je možné aj pomocou žeriavu. Charakteristické sú veľká nakladacia šírka a nakladacia výška vďaka optimálnemu použitiu vymedzovacieho profilu UIC. Na ložnej ploche je priestor až pre 44 europaliet. Vagóny typu Hbbillns sú vybavené až šiestimi priečkami. Slúžia na dodatočné zaistenie nákladu proti posunutiu v pozdĺžnom smere vozňa. Auto chráni pred poveternostnými vplyvmi, ale nemá vetranie ani reguláciu teploty. Vozidlo je možné voľne používať v sieti správy železníc RIV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 826252 N posuvný stenový vozeň ÖBB , Redukcia (pigtail), 2,4/5ghz, n-female na u.fl-female (ufl/n(f))8-nápravový nízkopodlažný vozeň typu Saadkmms spoločnosti RAlpin AG na prepravu kamiónov a návesov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 827113 N nízkopodlažného medziľahlého automobilu RalpiN , Oem anténny kábel predlžovací n(m) – n(f), 2 m (tew-l402)Posuvný plachtový vozeň, trieda Rilns, VTG. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 837712 N posuvný plachtový vozeň, VTG , A4tech n-708x v-track8-nápravový nízkopodlažný vagón typu Saadkms Rakúskych spolkových železníc na prepravu nákladných automobilov a ťahačov a prívesov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 827110 N nízkopodlažný medziľahlý automobil ÖBB , Clive n wrench – ps4 (5056280445128)Posuvný plachtový vozeň typu Rils francúzskych štátnych železníc. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 837711 N SNCF posuvný plachtový vozeňVreckový vozeň typu Sdgmns 33, z Ahaus Alstätter Eisenbahn, naložený prívesom od spoločnosti „DB Schenker“, epocha VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825050 N vreckový vozeň DB SchenkerPríručka k plánu tratí vysvetľuje geometriu tratí štrkového lôžka FLEISCHMANN v rozchode N. Podrobne sú zobrazené možnosti konštrukcie a rozšírenia. Všetky prezentované systémy tratí sú vybavené zoznamami dielov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako 81399 N Fleischmann piccolo (s uložením) plány koľajíTrať „piccolo“ FLEISCHMANN N zodpovedá medzinárodne štandardizovanému rozchodu N. Trať z modelového železničného systému vyzerá úžasne reálne vďaka štrkovému lôžku so vstrekovaním plastu s filigránovou gravírovanou a farebne kontrastujúcou imitáciou dreveného pražca a jemnou replikou štrkových kameňov. Žiadne namáhavé zaťaženie. Plné profilové lišty sú vyrobené z vysoko kvalitnej zliatiny niklu a striebra s ideálnymi vlastnosťami vedenia prúdu aj na veľké vzdialenosti. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako 9404 N Fleischmann piccolo (s uložením) spojenie koľajíSpínacie impulzy (max. 800 mA) sú spúšťané magnetmi. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako 9425 N Fleischmann piccolo (s uložením) spínací kontaktV rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 725171 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWMDvojnápravové vozne s posuvnými stenami typu Hbbi (ll) ns (s) sú v súčasnosti štandardnými vozňami prakticky pre všetky európske železničné správy. Vozík je ideálne vhodný na prepravu veľkoobjemových a paletizovaných nákladov citlivých na počasie. Pod typovým označením Hbbillns alebo Hbbins (bez deliacich priečok pre ochranu dopravy) sa vyrábali rôzne prevedenia. V porovnaní s našimi predchádzajúcimi modelmi vozňov s posuvnými stenami je nedostatok úzkej strechy v hornej časti najcharakteristickejším rozlišovacím prvkom pre tento typ vozňa. Typické sú tiež uvoľňovacie páčky v tvare U na predných stranách. Prototyp nášho modelu prvýkrát vyrobila spoločnosť na výrobu vagónov v Niesky / Sasko pre spoločnosť Ahaus Alstätter Eisenbahn AG (AAE) a nachádza sa okrem iného v inventári vagónov ÖBB, SBB, AAE, BDZ, CD a GySEV. Konštrukcia umožňuje rýchlu a ekonomickú manipuláciu, ako aj zabezpečenie primeranej ochrany nákladu. Vozidlo so systémom posuvných stien zaručuje optimálny prístup k ložnej ploche z každej strany pomocou vysokozdvižných vozíkov, vysokozdvižných vozíkov atď. Naložiť a vyložiť je možné aj pomocou žeriavu. Charakteristické sú veľká nakladacia šírka a nakladacia výška vďaka optimálnemu použitiu vymedzovacieho profilu UIC. Na ložnej ploche je priestor až pre 44 europaliet. Vagóny typu Hbbillns sú vybavené až šiestimi priečkami. Slúžia na dodatočné zaistenie nákladu proti posunutiu v pozdĺžnom smere vozňa. Auto chráni pred poveternostnými vplyvmi, ale nemá vetranie ani reguláciu teploty. Vozidlo je možné voľne používať v sieti správy železníc RIV. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 826253 N SBB Cargo posuvný nástenný vozeňAutomobilová súprava s dvoma poštovými vagónmi typu Post 2ss-t / 13 Deutsche Bundespost (DBP). V ére IV boli kryté nákladné vozne Deutsche Bundespost na ceste na mnohých diaľniciach DB, najmä v noci. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 831513 N sada 2 poštových vozňov DBPAutomobilová súprava s dvoma cisternovými vozidlami „ARAL“ používaná na Deutsche Bundesbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 841402 N sada 2 cisternových vozňov, DBNa prepravu tekutín a plynov sa na železnici používajú cisternové vozy. Zvyčajne sa plnia zhora a vyprázdňujú smerom nadol. Aby sa zabránilo vyprázdneniu kotla pri jeho vyprázdňovaní, je často nainštalovaný systém núteného vetrania. Pri vykladaní sa súčasne s dýzou otvára ventilačný ventil. Vozíky so systémom núteného vetrania sú v strede vozíka označené zvislým bielym pásom. Kryt kupoly nemusí byť kvôli vyprázdňovaniu otvorený. Štvornápravové cisternové vozne typu Uahs (od roku 1980 Zas) s objemom 880 hl alebo 88 m³, vyrobené od roku 1972, zriadili požičovne vagónov ako súkromné vozne [P] pri mnohých železničných správach. Vozne slúžili na prepravu ťažkej ropy a výrobkov z minerálnych olejov. Okrem preferovanej oblasti použitia v blokovej vlakovej doprave z námorných prístavov do vnútrozemia, fungujú aj v preprave jedným vozňom, napr. B. do miest vykládky spoločností obchodujúcich s minerálnymi olejmi. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825813 N sada 3 cisternových vozňov, GATXSéria 98.8, bavorská. GtL 4/4, bol prvýkrát uvedený do prevádzky v roku 1911 bavorskými štátnymi železnicami. S niekoľkými zmenami bol postavený až do roku 1927. Rušne sa v prevádzke veľmi dobre osvedčili a s výkonom 450 koní boli najsilnejšími bavorskými miestnymi železničnými lokomotívami. Celkovo bolo vyrobených 117 rušňov. Takmer všetky železničné depá v Bavorsku, ktoré obsluhovali odbočky, mali vo svojom inventári GtL 4/4. Posledné dva bavorské GtL 4/4 z depa Schweinfurt patrili v 60. rokoch k obľúbeným lokomotívam železničných fanúšikov. Na konci svojej kariéry jazdila 098 812 často na odbočke z Bad Neustadtu (Saale) do Königshofenu (Grabfeld) a ťahala tam osobné aj nákladné vlaky. Rušeň sa zachoval ako vozový múzejný rušeň pre Ulmskú železnicu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 709904 N parný rušeň BR 98,8 DBV rokoch 1941 a 1942 nemecký Wehrmacht uviedol do prevádzky celkovo štyri dvojité rušne typu D 311. D 311.01 a / b, tiež známy ako „Walli“, bol použitý na polostrove Krym. So sesterským strojom D 311,02 a / b manévrovala „Dora“, najväčší železničný kanón, aký bol kedy vyrobený. Rušne D 311.03 a 04 boli určené na použitie s delom „Schwerer Gustav 2“ a boli pravdepodobne v prevádzke na západe. Piaty a šiesty dvojitý rušeň bol objednaný ešte od spoločnosti Krupp, ale kvôli vojne sa už nemohol vyrábať. Stroje boli vybavené prenosom elektrickej energie. V každej polovičnej jednotke napájal generátor jednosmerného prúdu poháňaný priamo naftovým motorom elektrickým trakčným motorom na každej zo štyroch dvojkolesí energiu. Označenie sekvencie osí bolo zodpovedajúcim spôsobom Do + Do. Ovládacie prvky oboch polovíc rušňa boli elektricky spojené a ovládali sa z kabíny rušňovodiča vpredu. Celková hmotnosť stroja bola 147 ton. Maximálna rýchlosť bola navrhnutá na 75 km / h. V palebnej polohe „Dora“ dodávali rušne tiež elektrickú energiu na prevádzku pištole. Na konci vojny bol neďaleko Freilassingu umiestnený dvojitý rušeň D 311.03 A / B, ktorý po opravách v rokoch 1948-49 v Krauss-Maffei ako V 188 001 a / b zo „ríšskeho západu“ mohol byť uvedený späť do prevádzky . D 311,04 A / B nájdený v Holandsku kúpil ešte mladý Deutsche Bundesbahn na konci roku 1949. Tento stroj bol spoločnosti odovzdaný v roku 1951 ako V 188 002 a / b. D 311,02 A / B, ktorý sa nahromadil v spoločnosti Krupp v Essene, sa používal iba ako dávkovač náhradných dielov. Dva vynovené stroje BR V 188 sa osvedčili v ťažkom nákladnom vlaku a tlačnej službe, hlavne na rampe Spessart. Na konci 50. rokov došlo k prestavbe na motory Maybach, pretože sa používali aj vo vozidlách V 200.0 a VT 08. Po poškodení generátora musel byť V 188 001 v roku 1968 odstavený. V 188 002, neskôr 288 002, bol v prevádzke vo franskom regióne do roku 1972. V roku 1973 boli oba stroje zošrotované. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 725101 N Dieselový dvojitý lokomotíva D311.01 DWM4-nápravový vozeň s posuvnou stenou „VTG“, používaný ako súkromný vagón v Deutsche Bahn (DB). Prototyp: Keď veci začnú byť citlivé, tieto priestranné vagóny sú vybavené posuvnými stenami, ktoré môže pohybovať jedna osoba. V otvorenom stave je polovica nákladovej plochy prístupná z oboch strán. Nakladanie a vykladanie vysokozdvižnými vozíkmi je možné z rampy aj z rovného terénu. Vozík je obzvlášť vhodný na prepravu papierových roliek, celulózy, reziva, dreva a drevovláknitých dosiek, ako aj paletového tovaru. Na zaistenie nákladu ležiacich zvitkov papiera sú vozne vybavené 24 kusmi kovových rýchloupínacích klinov, ktoré sú v čase nepoužívania uložené v úložných priestoroch v každej koncovej stene. Základňu tvoria stĺpiky, hlavové diely a štyri uzavreté boxy, ktoré spájajú obe riadidlá. V oblasti hlavy bola podlaha z vlnitého plechu. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 838318 N Veľkokapacitný posuvný stenový vozeň DBVreckový vozeň, typ Sdgmns 33, z Ahaus-Alstätter Eisenbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825057 N vreckový vozeň T3 + Wetron AAEVreckový vozeň, typ Sdgmns 33, z Ahaus Alstätter Eisenbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825058 N vreckový vozeň T3 + Paneuropa AAEVreckový vozeň, typ Sdgmns 33, z Ahaus Alstätter Eisenbahn. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825056 N vreckový vozeň T3 + Terratrans AAESúprava automobilov s dvoma štvornápravovými kôlmi typu SSk „Köln“ Deutsche Reichsbahn Gesellschaft (DRG). Prototyp tohto štvornápravového kôlového vozňa, ktorý slúžil predovšetkým na prepravu železných a oceľových profilov, bol prvýkrát postavený v roku 1892 podľa vzorového listu II d 6 pruských štandardných dielov. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 828507 N 2 vozeň s kůlom DRGVreckový vozeň typu Sdgmns 33 Ahaus Alstätter Eisenbahn naložený dvoma cisternovými kontajnermi od špedičnej spoločnosti „Rinnen“, epocha VI. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Fleischmann 825054 N vreckových vozňov Ahaus Alstätter EisenbahnNovinka pre rok 2021: cisternové vozne PKP v Ep. IV Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako Piko H0 54445 H0 cisternový automobil Uah (RRh) PEC PKPTrať „piccolo“ FLEISCHMANN N zodpovedá medzinárodne štandardizovanému rozchodu N. Trať z modelového železničného systému vyzerá úžasne reálne vďaka štrkovému lôžku so vstrekovaním plastu s filigránovou gravírovanou a farebne kontrastujúcou imitáciou dreveného pražca a jemnou replikou štrkových kameňov. Žiadne namáhavé zaťaženie. Plné profilové lišty sú vyrobené z vysoko kvalitnej zliatiny niklu a striebra s ideálnymi vlastnosťami vedenia prúdu aj na veľké vzdialenosti. Tento text bol preložený strojovo. (conrad.sk)
Podobné produkty ako 9403 N Fleischmann piccolo (s uložením) spojenie koľají, izolovaná